Προς το περιεχόμενο

ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ TAXIS ΠΕΛΑΤΗ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΛΟΓΙΣΤΗ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με συγχωρείτε, αλλά το θέμα δεν είναι αν θα κάνω μερικές τσάμπα δηλώσεις εγώ αλλά το πόσο σωστά και υπεύθυνα δουλεύουν κάποιοι "λογιστές"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως προανέφερε συνάδερφος και εγώ έχω πάρει κλειδάριθμους σε όποιον ερχόταν για δηλωση σαν παροχή του γραφείου, στην ερώτηση μου πέρισυ στο taxis τι γίνεται με αυτούς που έχουν φύγει και δεν έχουν αλλάξει email απάντηση δέν πήρα,απο κει και πέρα όποιος μου ζήτησε κωδικούς γιατί θα του κάνει την δήλωση η ξαδέρφη του η θειά του ή δεν ξέρω εγώ ποίος, εφαρμόζω το εξής : μου φέρνεις το email του συναδερφου , μπαινω αλλάζω το email στον λογαριασμο σου, και τέλος στέλνω τους κωδικους με email στον συνάδερφο για να έχω και αντίγραφο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με συγχωρείτε, αλλά το θέμα δεν είναι αν θα κάνω μερικές τσάμπα δηλώσεις εγώ αλλά το πόσο σωστά και υπεύθυνα δουλεύουν κάποιοι "λογιστές"

Θα με συγχωρέσεις , αλλά κατά την άποψη μου και οι τσάμπα δηλώσεις είναι θέμα υπευθυνότητας και επαγγελματισμού...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 months later...

Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος τι γίνεται όταν ο λογαριασμός στο taxis έχει απενεργοποιηθεί ενώ έχει πάρει κλειδάριθμο από την παρασκεύη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλειδάριθμο πήρε την Παρασκευή

 

Ενεργοποίηση λ/σμού έκανε ;

Όχι γιατί λέει ότι δεν βρέθηκε αίτηση ενώ είναι παλαιός χρήστης.Δεν μπορώ να μπω σε καμία εφαρμογή και όταν πάω να κάνω την ενεργοποίηση μου λέει το παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από χτες προσπαθώ ο κακομοίρης  :(

 

Κάποιες φορές ..'τρώει' τα κολλήματα του το αγαπητό σύστημα και μας απελπίζει.

 

Δοκίμασε  να μπεις και να... ξαναμπεις αν χρειαστεί, θα ξεκολλήσει. Έχει τύχει αρκετές φορές  μετά από μια δεύτερη είσοδο να κάνω ενεργοποίηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Στην ενεργοποίηση λογαριασμού μου "χτύπησε" και εμένα, μάλιστα μου έβγαλε και μήνυμα "Ο λογαριασμός απενεργοποιήθηκε. Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του συστήματος." Ξαναδοκίμασα την επόμενη ημέρα και το δέχτηκε κανονικά. 

 

2. Επειδή συγχρωτίζομαι και με άλλων "λειτουργημάτων" ελεύθερους επαγγελματίες (είμαστε μέχρι 31/12/2013), οι οποίοι είναι πολύ πιο οργανωμένοι από εμάς και παίρνω μαθήματα από αυτούς, και επειδή όντως οι κωδικοί είναι του πελάτη, με ή χωρίς ηλεκτρονική εξουσιοδότηση, εφαρμόζω τα εξής:

α. Αν δεν έχει ηλεκτρονική διεύθυνση ο πελάτης (πολύ σπάνιο σήμερα) δημιουργώ λογαριασμό στο gmail, yahoo, ή όπου αλλού θέλει ο πελάτης.

β. Αλλάζω την ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας στο Taxisnet, καθώς επίσης και τηλέφωνο ή φαξ, αν έχω τα δικά μου.

γ. Αλλάζω τον κωδικό πρόσβασης σε έναν του τύπου "123456"

δ. Ανακαλώ οιαδήποτε εξουσιοδότηση τυχόν υπάρχει προς εμένα.

ε. Παραδίδω τους κωδικούς και την ηλεκτρονική διεύθυνση (αν του την έχω δημιουργήσει εγώ) στον πελάτη με μία επιστολή στην οποία αναφέρεται και αν έχω απαιτήσεις από αυτόν ή έχω πλήρως εξοφληθεί. 

στ. Μου υπογράφει ότι παρέλαβε την επιστολή.

 

Ο πελάτης είναι ελεύθερος να πάει όπου θέλει. Στον αδερφό του, τον ξάδερφό του, τον θείο του ή τον γνωστό του ή σε άλλο συνάδελφο με χαμηλότερη τιμή ή ας υποβάλλει ό,τι θέλει μόνος του. Θεωρώ ότι με αυτόν τον τρόπο αποφεύγονται προστριβές και με τον άλλο συνάδελφο αλλά και με τον πελάτη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...