Προς το περιεχόμενο

Ε.Φ.Ε.Ε.Θ. - Αίτημα για παράταση δημοσίευσης ισολογισμών και υποβολής οικονομικών καταστάσεων Α.Ε. & Ε.Π.Ε.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η οποιαδήποτε παράταση (εάν και εφόσον δοθεί ) θα είναι νομικά ακάλυπτη, και θα είναι κατά παρέκκλιση των υφιστάμενων διατάξεων .

Δεν το βλέπω απίθανο , αλλά είναι δύσκολο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολοι εχετε τελειωσει τις δημοσιευσεις ,μονη μου εμεινα?

καποιο νεο απο gus.............

Φυσικά και δεν είσαι μόνη klery!

 

Εγώ είμαι μαζί σου!

Σε όσες εταιρείες έχω, με έχουν στην αναμονή για παράβολα δημοσίευσης κλπ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολοι εχετε τελειωσει τις δημοσιευσεις ,μονη μου εμεινα?

καποιο νεο απο gus.............

Klery,το ιδιο προβλημα εχω και γω.Αλλα ξεχναμε κατι πολυ βασικο που επιτεινει το προβλημα και πρεπει οπωσδηποτε να δοθει η εν λογω παραταση.

Αν δεν κατατεθουν μεσα στην προθεσμια (εικοσι μερες πριν τη Γεν.Συνελευση) υπαρχει θεμα ακυροτητας της και πονικες ευθυνες για Δ.Σ.

Ετσι δεν ειναι GUS?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Klery,το ιδιο προβλημα εχω και γω.Αλλα ξεχναμε κατι πολυ βασικο που επιτεινει το προβλημα και πρεπει οπωσδηποτε να δοθει η εν λογω παραταση.

Αν δεν κατατεθουν μεσα στην προθεσμια (εικοσι μερες πριν τη Γεν.Συνελευση) υπαρχει θεμα ακυροτητας της και πονικες ευθυνες για Δ.Σ.

Ετσι δεν ειναι GUS?

επομενως εαν παραταθη συμφωνα με το δημοσιευμα ,οι γεν συνελευσεις θα πρεπει να πανε 30/07

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επομενως εαν παραταθη συμφωνα με το δημοσιευμα ,οι γεν συνελευσεις θα πρεπει να πανε 30/07

Το αγνοω το θεμα,ειναι νομικης φυσης,γι αυτο και ζητω τη συνδρομη του GUS....η οποιου αλλου συναδελφου κατεχει το αθλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Klery,το ιδιο προβλημα εχω και γω.Αλλα ξεχναμε κατι πολυ βασικο που επιτεινει το προβλημα και πρεπει οπωσδηποτε να δοθει η εν λογω παραταση.

Αν δεν κατατεθουν μεσα στην προθεσμια (εικοσι μερες πριν τη Γεν.Συνελευση) υπαρχει θεμα ακυροτητας της και πονικες ευθυνες για Δ.Σ.

Ετσι δεν ειναι GUS?

Ποινικες ευθυνες δεν υπαρxουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραταση δεν μπορει να γινει .Απλα η ετησια Γ.Σ να ορισθει για 30/07/2013 κατα παρεκλιση του ν2190(εξαμηνο).Το υπουργειο Εμποριου θα δυσκολευτει αφανταστα να επιβαλει προστιμο....  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει κι αυτό : :unsure::huh:

 

  1. @htheoharis Μήπως υπάρχει περίπτωση παράτασης της δημοσίευσης των ετήσιων καταστάσεων των εταιρειών στους χρόνους των φορ. δηλώσεων?

@NikIoannis δεν νομίζω

 
 
 
5:00 PM - 3 Jun 13 from Greece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Υπάρχει κι αυτό : :unsure::huh:

 

  1. @htheoharis Μήπως υπάρχει περίπτωση παράτασης της δημοσίευσης των ετήσιων καταστάσεων των εταιρειών στους χρόνους των φορ. δηλώσεων?

@NikIoannis δεν νομίζω

 
 
 
5:00 PM - 3 Jun 13 from Greece

 

καλα η οποια παραταση δεν θα βγει απο το αναπτυξης?

εχει κανεις επαφη με την εφεεθ που εκανε το αιτημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Υπάρχει κι αυτό : :unsure::huh:

 

  1. @htheoharis Μήπως υπάρχει περίπτωση παράτασης της δημοσίευσης των ετήσιων καταστάσεων των εταιρειών στους χρόνους των φορ. δηλώσεων?

@NikIoannis δεν νομίζω

 
 
 
5:00 PM - 3 Jun 13 from Greece

 

 

καλα η οποια παραταση δεν θα βγει απο το αναπτυξης?

εχει κανεις επαφη με την εφεεθ που εκανε το αιτημα?

Μπάμπη, ετοίμαζα άλλη απάντηση, αλλά με πρόλαβε η συναδέλφισα. Πράγματι είναι θέμα του ΥΠ.ΑΝ και όχι του κ. Θεοχάρη. Αλλά όταν ο φορολογικός νόμος δίνει το δικαίωμα (υποχρέωση) σύνταξης του Ισολογισμού μέχρι την 28/6, πως θα υποβάλλουμε τις οικον. καταστάσεις στις 10/6; Και αν υποθέσουμε ότι η Γ.Σ. γίνει εξ αναβολής την 31/7, όπως ο 2190 προβλέπει για διάφορες περιπτώσεις, πως θα το γνωρίζει το Δ.Σ. που είναι υποχρεωμένο να υποβάλλει το πρακτικό με την ημερομηνία και τα θέματα της Γ.Σ. 20 μέρες πριν, δηλ. την 10/6; Θα δεχθεί το ΥΠΑΝ την αποστολή ένα μήνα μετά, των πρακτικών του ΔΣ; Τραγελαφικό, ε;;

Το πιο λογικό θα ήταν να κάνει αυτό που ζητά η ΕΦΕΕΘ, παράταση έως την ημέρα υποβολής της δήλωσης, τουλάχιστον.

Από ότι γνωρίζω υπάρχει νομικό κενό και σύγχυση απόψεων στα Επιμελητήρια.

 Οσο για το θέμα ακυρότητας των αποφάσεων της Γ.Σ. δεν μπορεί να σταθεί, όταν οι αποφάσεις εγκρίνονται παμψηφεί. Το Δ.Σ. δεν θα έχει νομικές συνέπειες, αφού η Γ.Σ. θα το έχει απαλλάξει από κάθε ευθύνη, όπως γίνεται κάθε φορά. Δεν είμαι νομικός, αλλά διαβάζω τις σχετικές διατάξεις του 2190, που μιλάνε για σύγκλιση Γ.Σ. και λήψη αποφάσεων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η οποιαδήποτε παράταση (εάν και εφόσον δοθεί ) θα είναι νομικά ακάλυπτη, και θα είναι κατά παρέκκλιση των υφιστάμενων διατάξεων .

Δεν το βλέπω απίθανο , αλλά είναι δύσκολο..

 

 

το αφεντικό τα είπε όλα 

 

δεν υπάρχει δυνατότητα (από τον νόμο) στο ΥΠΑΝ να παρατείνει της ημερομηνίες του 2190 

 

μόνο με αυθαίρετη απόφαση (θα μου πεις η πρωτη θα είναι) του υπουργού (η οποία όμως θα κινδυνεύει να πέσει στο δικαστήριο) 

 

και ας έχουμε και κάτι ακόμα στο μυαλό μας 

αν βγει απόφαση δεν θα αφορά μόνο οικογενειακές ΑΕ αλλά κάθε ΑΕ (οπότε ας μήν βάζουμε ζητήματα παμψηφίας κλπ) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το υπουργείο οικονομικών με την πολ 1125/31.05.2013  περί χρόνου απόδοσης του παρακρατηθέντος φόρου για τα διανεμόμενα κέρδη ΕΠΕ χρήσης 2012  παραδέχεται το ίδιο στο σημείο 6. ...δεδομένου ότι με την ως άνω ΠΟΛ 1061/28.03.2013 εγκύκλιο παρατάθηκε ο χρόνος σύνταξης της απογραφής και του ισολογισμού των ΕΠΕ μέχρι το χρόνο της εμπρόθεσμης υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος  τους χωρίς την υποβολή  κυρώσεων, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα και τη σύγκληση της συνέλευσης των εταίρων σε μεταγενέστερη ημερομηνία από αυτήν που ορίζεται στον  ν. 3190/1955....Η υπογράμιση είναι δική μου. Άρα εφόσον η συνέλευση πάει πιο πέρα από τις ημερομηνίες  που προβλέπονται  γιατί να μην μεταφερθούν και οι ημερομηνίες δημοσίευσης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα είναι προφανές ...

Ο κ. Γενικός , απαντάει ... "γενικώς" :rolleyes::(:angry:

Δίνουν μια παράταση, που δημιουργεί μύρια προβλήματα (εκτός των άλλων και νομικά) και όποιον πάρει ο χάρης ...

Και όπως λέει και ο Γιάννης, δεν θα είναι πρώτη φορά που μπορεί να "νομοθετήσουν" με μια εγκύκλιο, νομικά στον "αέρα" ... :angry:

 

%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CF%

 

%CE%B8%CE%B5%CE%BB%CF%89+%CE%BD%CE%B1+%C

 

:(:angry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


@kklery1 η παράταση είναι για την υποβολή όχι για την σύνταξη. Κανονικά τον έχετε έτοιμο.





 

 

 

 

12:00 ΜΜ - 3 Ιουν 13 από Ελλάς · Λεπτομέρειες


Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥ. ΡΩΤΗΣΑ ΤΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΕΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ 07/06 Η΄10/06 Κ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ Κ ΠΡΟΣΤΙΜΑΤΑ. Η ΜΟΝΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ Ο ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ Κ ΣΤΟ ΓΕΜΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΥΛΟΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ . ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ Κ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΕΣΤΑΛΗΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΥΤΑΠΟΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή αναφέρθηκα σε εγκυρότητα και αποφάσεις που λαμβάνονται «παμψηφεί» εννοείται σε «οικογενειακή» επιχείρηση, που είναι και η πλειονότητα των ΑΕ , τουλάχιστον στις μικρές πόλεις και στα νησιά, παραθέτω κάποια άρθρα του 2190, για τα θέματα αυτά. Δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι.

 Το πρόβλημα είναι η αναντιστοιχία στην ημερομηνία υποβολής των δηλώσεων (όπως επισημαίνει ο Μπάμπης) με αυτή της υποβολής των οικον. καταστάσεων στο ΓΕΜΗ, για την οποία και ζητά παράταση η ΕΦΕΕΘ.

  Αν κάποιοι συνάδελφοι ασχολούνται με μεγάλες ΑΕ, βιομηχανίες, πολυεθνικές, αλυσίδες εταιρειών, ασφαλώς και δεν θα ασχολούνται με αυτό το θέμα και θα το έχουν επιλύσει και μπράβο τους γι΄ αυτό, αλλά τι θα γίνει με τις «μικρές» Α.Ε. που ψάχνουν ακόμα και για την πληρωμή του διπλότυπου δημοσίευσης, ενώ επαπειλούνται τα τεράστια πρόστιμα του ΥΠ.ΑΝ;

  Βέβαια υπάρχει και η δυνατότητα παράτασης με Π.Ν.Π., αλλά ποιος θα φροντίσει, αν δεν δραστηριοποιηθεί η ΠΟΦΕΕ, για να βοηθήσει τους συναδέλφους, που παραδέρνουν αυτήν την εποχή, ξυλάρμενοι μέσα στις αλλεπάλληλες προθεσμίες, που τρέχουν η μία πάνω στην άλλη;

 Μέτρησε κανείς μας πόσες προθεσμίες λήγουν από αύριο 4 Ιουνίου και μέχρι τέλος του μήνα;;

  Αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο…

  

Άρθρο 31

1. Αι αποφάσεις της γενικής συνελεύσεως λαµβάνονται κατ' απόλυτον πλειοψηφίαν των εν αυτή εκπροσωπουµένων ψήφων.

2. Κατ' εξαίρεση, οι αποφάσεις που προβλέπονται από τις παρ. 3 και 5 του άρθρου 29 λαµβάνονται µε πλειοψηφία των των σύο τρίτων (2/3) των ψήφων που εκπροσωπούνται στη συνέλευση".

3. Το καταστατικό µπορεί να ορίζει ότι για όλες ή συγκεκριµένες αποφάσεις των παραγράφων 1 και 3, 4, 5 και 6 του άρθρου 29,  απαιτούνται µεγαλύτερα ποσοστά από αυτά που προβλέπονται, αντίστοιχα, στιςπαραγράφους 1 και 2 του παρόντος άρθρου".

4. Η πρόβλεψη αυξηµένης πλειοψηφίας για τα θέµατα της παραγράφου 1, δεν µπορεί να ταυτίζεται ή να είναι µεγαλύτερη από εκείνη που προβλέπεται για τη λήψη αποφάσεων για τα θέµατα των παραγράφων 3, 4, 5 και 6 του άρθρου 29. Σε καµµία περίπτωση δεν µπορεί να απαιτείται πλειοψηφία ίση µε το σύνολο των εκπροσωπούµενων στη γενική συνέλευση µετοχών".

Άρθρο 35

1. Μετά την ψήφισιν του ισολογισµού η γενική συνέλευσις αποφαίνεται δι' ειδικής ψηφοφορίας, ενεργουµένης δι' ονοµαστικής κλήσεως, περί απαλλαγής του ∆ιοικητικού Συµβουλίου και των ελεγκτών από πάσης ευθύνης αποζηµιώσεως.

"Η απαλλαγή αύτηκαθίσταται ανίσχυρος εις τας περιπτώσεις του άρθρου 22α".

2. Της ψηφοφορίας περί απαλλαγής του ∆ιοικητικού Συµβουλίου δικαιούνται να µετάσχωσι τα µέλη αυτού µόνον δια των µετοχών, ων είναι κύριοι. Το αυτό ισχύει και περί των υπαλλήλων της εταιρείας.

Άρθρο 35Α

"1. Αι αποφάσεις της γενικής συνελεύσεως είναι άκυροι και όταν: α) ελήφθησαν κατά παράβασιν των περί συγκροτήσεως των γενικών συνελεύσεων ή των περί απαρτίας και πλειοψηφίας διατάξεων ή β) δια του περιεχοµένου των θίγουν διατάξεις του καταστατικού τειθεµένας αποκλειστικώς ή κυρίως προς προστασίαν των δανειστών της εταιρείας.

2.  Ακυρότης των αποφάσεων της γενικής συνελεύσεως δι' οιονδήποτε λόγον δεν δύναται να αντιταχθή µετά πάροδον διετίας από της υποβολής εις το Υπουργείον Εµπορίου του αντιγράφου των πρακτικών της γενικής συνελεύσεως καθ' ην ελήφθη η απόφασις".

 

Άρθρο 22Α

1. Παν µέλος του ∆ιοικητικού Συµβουλίου ευθύνεται έναντι της εταιρείας κατά την διοίκησιν των εταιρικών υποθέσεων διά παν αυτού πταίσµα. Ευθύνεται ιδία εάν ο ισολογισµός περιέχη παραλείψεις ή ψευδείς δηλώσεις αποκρυπτούσας την πραγµατικήν κατάστασιν της εταιρείας.

2. Η ευθύνη αύτη δεν υφίσταται εάν αποδείξη ότι κατέβαλε την επιµέλειαν του συνετού οικογενειάρχου. Τούτο δεν ισχύει διά τον ∆ιευθύνοντα Σύµβουλον της εταιρείας, υπόχρεον εις πάσαν επιµέλειαν. Ωσαύτως η ευθύνη αύτη δεν υφίσταται επί πράξεων ή παραλείψεων στηριζοµένων επί συννόµου αποφάσεως της γενικής συνελεύσεως.

3. Παν µέλος του ∆ιοικητικού Συµβουλίου υποχρεούται εις αυστηράν τήρησιν των απορρήτων της επιχειρήσεως τα οποία κατέστησαν αυτώ γνωστά λόγω της ιδιότητος αυτού ως συµβούλου.

4. Η εταιρεία δύναται να παραιτηθή των προς αποζηµίωσιν αξιώσεών της ή να συµβιβασθή µετά πάροδον διετίας από της γενέσεως της αξιώσεως και µόνον εφ' όσον συγκατατίθεται η γενική συνέλευσις και δεν αντιτίθεται µειοψηφία εκπροσωπούσα το 1/4 του εν τη συνελεύσει εκπροσωπουµένου εταιρικού κεφαλαίου.

 5. Αι ως άνω αξιώσεις υπόκεινται εις τριετή παραγραφήν από της τελέσεως της πράξεως, εφ' όσον δε πρόκειται περί ζηµίας εκ δόλου εις δεκαετή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


@kklery1 η παράταση είναι για την υποβολή όχι για την σύνταξη. Κανονικά τον έχετε έτοιμο.



 




 

ΠΟΛ.1125/31-05-2013 

...δεδομένου ότι με την ως άνω ΠΟΛ 1061/28.03.2013 εγκύκλιο παρατάθηκε ο χρόνος σύνταξης της απογραφής και του ισολογισμού των ΕΠΕ μέχρι το χρόνο της εμπρόθεσμης υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος  τους χωρίς την υποβολή  κυρώσεων, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα και τη σύγκληση της συνέλευσης των εταίρων σε μεταγενέστερη ημερομηνία από αυτήν που ορίζεται στον  ν. 3190/1955...

 

Η ερώτηση είναι " διαβάζει αυτά που υπογράφει ο κύριος Θεοχάρης ". Εκτός κι εάν η λέξη σύνταξη έχει άλλη έννοια από τη λέξη σύνταξης ...

 

Όσον αφορά για παρατάσεις και λοιπά τη γνώμη μου την έχω πει ... όχι παρατάσεις αλλά τήρηση των προθεσμιών ( π.χ. δηλώσεις 01/02 ως 30/06, δηλαδή προθεσμία πέντε μηνών ) με κανονική ροή και αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος, είτε αυτό λέγεται Γ.Γ.Π.Σ., είτε Γ.Ε.ΜΗ., είτε Ι.Κ.Α., είτε της Παναγιάς τα μάτια (Θεέ μου συγχώρα με) με έγκαιρη έκδοση των σχετικών αποφάσεων πριν την έναρξη της προθεσμίας, αποστολή εντύπων (όπου απαιτείται) πριν την έναρξη της προθεσμίας κλπ ...

 

Πολλά όνειρα κάνω ...

 

 

 

 


Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

@kklery1 η παράταση είναι για την υποβολή όχι για την σύνταξη. Κανονικά τον έχετε έτοιμο.

 
 
ΠΟΛ.1125/31-05-2013 
...δεδομένου ότι με την ως άνω ΠΟΛ 1061/28.03.2013 εγκύκλιο παρατάθηκε ο χρόνος σύνταξης της απογραφής και του ισολογισμού των ΕΠΕ μέχρι το χρόνο της εμπρόθεσμης υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος  τους χωρίς την υποβολή  κυρώσεων, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα και τη σύγκληση της συνέλευσης των εταίρων σε μεταγενέστερη ημερομηνία από αυτήν που ορίζεται στον  ν. 3190/1955...
 
Η ερώτηση είναι " διαβάζει αυτά που υπογράφει ο κύριος Θεοχάρης ". Εκτός κι εάν η λέξη σύνταξη έχει άλλη έννοια από τη λέξη σύνταξης ...
 
Όσον αφορά για παρατάσεις και λοιπά τη γνώμη μου την έχω πει ... όχι παρατάσεις αλλά τήρηση των προθεσμιών ( π.χ. δηλώσεις 01/02 ως 30/06, δηλαδή προθεσμία πέντε μηνών ) με κανονική ροή και αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος, είτε αυτό λέγεται Γ.Γ.Π.Σ., είτε Γ.Ε.ΜΗ., είτε Ι.Κ.Α., είτε της Παναγιάς τα μάτια (Θεέ μου συγχώρα με) με έγκαιρη έκδοση των σχετικών αποφάσεων πριν την έναρξη της προθεσμίας, αποστολή εντύπων (όπου απαιτείται) πριν την έναρξη της προθεσμίας κλπ ...
 
Πολλά όνειρα κάνω ...
 
 
 
και στην πολ 1061 βεβαιως λεει οτι περατωση πραξεων ισολογισμου εως την εμπροθεσμη δηλωση,δεν διαχωριζει επε η αε
βεβαιως και προχειρα εκδιδουν της πολ ,αλλα ας βγουν να τα καλυψουν τωρα...........και φυσικα δεν βλεπω πουθενα παλι τις ομοσπονδιες.............
 
 
 
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή τα όσα αναφέρουν παραπάνω η klery και ο C.F.C., παραθέτω την ΠΟΛ 1061/2013 και βάζω το ερώτημα τι θα γίνει και αν δεν στείλουμε από την 10/6 Ισολογισμό. που ο νόμος μας δίνει το δικαίωμα σύνταξης μέχρι την υποβολή της δήλωσης;

Η θα μου πει πάλι κάποιος συνάδελφος ότι δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω ή τι γράφω; Το πρόβλημα είναι η δυσαρμονία ανάμεσα στις καταληκτικές ημερομηνίες σύνταξης του Ισολογισμού (30/4 με τον 2190 και 28/6 με την ΠΟΛ 1061, επεξηγηματική του ΚΦΑΣ), δηλαδή είναι πραγματικό και όχι της τυπικής εφαρμογής των διατάξεων ΚΝ 2190/1920, όπως αυτός ισχύει.

Οποιος νομίζει ότι γνωρίζει ακριβώς τι θα κάνουμε, ας απαντήσει. Και βέβαια μου έχει απαγορευτεί από τον συνάδελφο κ. Πατέλη να απευθύνω το ερώτημα στην ΠΟΦΕΕ ιεραρχικά, αλλά και επειδή ανήκω σε σύλλογο ΜΗ ΜΕΛΟΣ αυτής...Δείτε την ΠΟΛ 1061/2013 :

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Αθήνα, 28 Μαρτίου 2013

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΠΟΛ. 1061

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ & ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (15η)

ΤΜΗΜΑ Β΄

ΘΕΜΑ: Παροχή διευκρινίσεων σε θέματα που αφορούν την εφαρμογή των διατάξεων του Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών (Κ.Φ.Α.Σ.).

Με αφορμή γραπτά και προφορικά ερωτήματα, σχετικά με την εφαρμογή ορισμένων διατάξεων του Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών ( Ν. 4093/2012, άρθρο πρώτο, υποπαρ. Ε1 - ΦΕΚ 222 Α΄ ) και σε συνέχεια των εγκυκλίων μας ΠΟΛ. 1004/4.1.2013 και ΠΟΛ. 1036/22.2.2013 , διευκρινίζονται συμπληρωματικά με την παρούσα τα εξής:

1. Έκδοση αποδείξεων λιανικών συναλλαγών, από επιχειρήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων.

Με τις διατάξεις της 1014655/185/0015/ ΠΟΛ. 1037/12.2.1992 (ΦΕΚ 128 Β΄) υπουργικής απόφασης, η οποία εξακολουθεί να ισχύει, παρασχέθηκε η δυνατότητα μη χρησιμοποίησης φορολογικής ταμειακής μηχανής (φ.τ.μ.) του Ν. 1809/1988, για την έκδοση αποδείξεων παροχής υπηρεσιών, μεταξύ άλλων, και στις επιχειρήσεις ενοικιάσεως επιβατηγών αυτοκινήτων.

Συνεπώς, οι εν λόγω επιχειρήσεις μπορούν να εκδίδουν τις αποδείξεις λιανικών συναλλαγών χειρόγραφα από θεωρημένο από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. στέλεχος, χωρίς όμως να αποκλείεται, δεδομένου ότι οι επιχειρήσεις αυτές δεν υποχρεούνται στην αναγραφή επιπλέον δεδομένων στις αποδείξεις λιανικών συναλλαγών, η δυνατότητα (προαιρετικής) χρήσης Φ.Τ.Μ. ή μηχανισμού Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ. του Ν. 1809/1988, για την έκδοση των εν λόγω αποδείξεων.

Σημειώνεται ότι, οι υπόχρεοι απεικόνισης συναλλαγών που παράλληλα με την δραστηριότητα ενοικίασης αυτοκινήτων έχουν και δραστηριότατα ενοικίασης μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων, προκειμένου να μην εκδίδουν τις αποδείξεις λιανικών συναλλαγών με διαφορετικό τρόπο ανά δραστηριότητα και μόνο σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορούν να εκδίδουν τις εν λόγω αποδείξεις με τον προαναφερόμενο τρόπο, δηλαδή είτε χειρόγραφα είτε προαιρετικά με τη χρήση Φ.Τ.Μ. ή Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ..

2. `Ασκηση ελευθερίου επαγγέλματος από προσωπική εταιρία (Ο.Ε., Ε.Ε.) - Έκδοση αποδείξεων λιανικών συναλλαγών.

Οι προσωπικές εταιρίες (Ο.Ε., Ε.Ε.), στις περιπτώσεις που αποκτούν εισόδημα από ελευθέρια επαγγέλματα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 48 του Ν. 2238/1994 , εκδίδουν τις αποδείξεις λιανικών συναλλαγών προς το κοινό είτε χειρόγραφα από θεωρημένο από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. στέλεχος, είτε (προαιρετικά) μηχανογραφικά με τη χρήση Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ. του Ν. 1809/1988, αναγράφοντας και το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνση του πελάτη.

Αντίθετα, στις περιπτώσεις που το εισόδημα προσωπικής εταιρίας (Ο.Ε. ή Ε.Ε.) χαρακτηρίζεται, σύμφωνα με τις διατάξεις της φορολογίας εισοδήματος, ως εισόδημα από εμπορικές επιχειρήσεις, οι αποδείξεις λιανικών συναλλαγών προς το κοινό, εκδίδονται σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 7 και 9 του Κ.Φ.Α.Σ. και του άρθρου 1 του Ν.1809/1988, ήτοι με τη χρήση Φ.Τ.Μ. ή μηχανογραφικά με τη χρήση Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ..

3. Περιγραφή του είδους των παρεχόμενων υπηρεσιών στα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών.

Με τις διατάξεις των παραγράφων 10 και 11 του άρθρου 6 του Κ.Φ.Α.Σ., ορίζονται τα στοιχεία που αναγράφονται στο περιεχόμενο του τιμολογίου. Ειδικότερα, στην παράγραφο 11 του εν λόγω άρθρου προσδιορίζονται «τα πλήρη στοιχεία της συναλλαγής», μεταξύ των οποίων είναι και το είδος των παρεχόμενων υπηρεσιών, η περιγραφή του οποίου πρέπει να είναι σαφής και να συγκεκριμενοποιεί την υπηρεσία, ώστε να προκύπτει το αντικείμενο της συναλλαγής και η συνάφεια του είδους των παρεχόμενων υπηρεσιών προς την αμοιβή.

Συνεπώς, η περιγραφή του είδους των υπηρεσιών στο τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών πρέπει να είναι αναλυτική και δεδομένου ότι, σύμφωνα με την παρ.1 του

άρθρου 2 του Κ.Φ.Α.Σ., από την απεικόνιση των συναλλαγών στα στοιχεία πρέπει να προκύπτουν και αναλυτικά στοιχεία των καταχωρήσεων, ώστε να είναι ευχερής η αναλυτική πληροφόρηση και εφικτή η επαλήθευση αυτών από τον φορολογικό έλεγχο, δεν απαγορεύεται και η παραπομπή σε τυχόν, κατατεθειμένη στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., συναφθείσα σύμβαση μεταξύ των αντισυμβαλλομένων.

4. Παράταση προθεσμίας προσαρμογής στις διατάξεις του Κ.Φ.Α.Σ., για ορισμένες κατηγορίες υπόχρεων .

Προκειμένου να παρασχεθεί η δυνατότητα σε ορισμένες νέες κατηγορίες υπόχρεων να προμηθευτούν φορολογικούς μηχανισμούς (Φ.Τ.Μ. ή Ε.ΑΦ.Δ.Σ.Σ.) του Ν. 1809/1988, για την έκδοση των αποδείξεων λιανικών συναλλαγών προς το κοινό, λόγω των προβλημάτων που παρουσιάστηκαν κατά τη διαδικασία της εν λόγω προσαρμογής, με την παρούσα μετατίθεται έως την 12.4.2013, η προθεσμία που έληγε την 29.3.2013 που είχε παρασχεθεί με την παράγραφο 7 της εγκυκλίου ΠΟΛ. 1036/22.2.2013

Μέχρι την προαναφερόμενη ημερομηνία (12.4.2013), οι εν λόγω υπόχρεοι, μπορεί να εκδίδουν τις αποδείξεις λιανικών συναλλαγών προς το κοινό, με τον ίδιο τρόπο που εξέδιδαν αυτές με βάση το καθεστώς του προϊσχύοντος Κ.Β.Σ..

5. Προθεσμία περάτωσης των πράξεων του ισολογισμού της διαχειριστικής περιόδου που λήγει την 31.12.2012 και καταχώρισής του στο βιβλίο απογραφών.

Η περάτωση των πράξεων του ισολογισμού της διαχειριστικής περιόδου που λήγει την 31.12.2012 και καταχώρισής του στο βιβλίο απογραφών μπορεί να διενεργηθεί μέχρι τον χρόνο της εμπρόθεσμης υποβολής της αντίστοιχης δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.

Κάθε αντίθετη θέση, σε σχέση με τα προαναφερόμενα, παύει να ισχύει.

Ακριβές αντίγραφο

Ο Προϊστάμενος της Γραμματείας

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...