Προς το περιεχόμενο

Aμεση βοηθεια απο συναδελφους ΜΟΝΟ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω τη μισθοδοσια της DATA θελω να αλλαξω και θελω την γνωμη σας. οι απαιτησεις μου ειναι να ειναι αξιοπιστο και να εχω τεχνικη υποστηριξη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γιατι τοτε να αλλαξεις την data

δεν νομιζω να βρεις καλυτερη. sorry....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω τη μισθοδοσια της DATA θελω να αλλαξω και θελω την γνωμη σας. οι απαιτησεις μου ειναι να ειναι αξιοπιστο και να εχω τεχνικη υποστηριξη

Συνάδελφε έχω ένα αυτοκίνητο SKODA και υποστηρίζω ότι είναι καλύτερο από όλα τα άλλα.

Κατά τον ίδιο λόγο όλοι εδώ αλλά και όπου αλλού επαινούν τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν και κατακρίνουν όσες από τις άλλες μπορούν.

Γνώμες θα βρεις πολλές εδώ. Ίσως και δικές μου, δε θυμάμαι.

Κατά τη γνώμη μου λόγος να αλλάξεις τώρα δεν υπάρχει. Δεν είναι κατάλληλη εποχή για αλλαγές. Απλά θα ταλαιπωρηθείς. Τελείωνε με τις δηλώσεις, πήγαινε διακοπές, και το φθινόπωρο πάρε ένα-δυο demo (όχι παραπάνω), ταλαιπώρησέ τα ένα μήνα, μίλα και με μερικούς συναδέλφους που τα χρησιμοποιούν και αποφάσισε ανάλογα.

Παράμετροι: Μέγεθος πελατών σου, υποστήριξη, καλές αναβαθμίσεις και τελευταίο (αλλά όχι έσχατο) το κόστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω τη μισθοδοσια της DATA θελω να αλλαξω και θελω την γνωμη σας. οι απαιτησεις μου ειναι να ειναι αξιοπιστο και να εχω τεχνικη υποστηριξη

Την έχω και εγώ, χρόνια τώρα και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δεν λέω αν είναι καλή ή κακή, αλλά μου κάνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω epsilon αλλα δεν μπορω να πω οτι τρελαινομαι σε σχεση με τη data. Και τις δυο τις θεωρω κορυφη αλλα την data πιο ευχρηστη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 months later...

Συνάδελφοι καλησπέρα,

 

θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε τι συμβαίνει σε περίπτωση μη ανανέωσης συμβολαίου με εταιρεία που παρέχει το λογιστικό πρόγραμμα. Συγκεκριμένα το λογιστικό μας γραφείο χρησιμοποιούσε για αρκετά χρόνια τα προγράμματα μιας εταιρείας μέχρι 31/12/2013. Για πολλούς λόγους αποφασίσαμε να μην ανανεώσουμε για το 2014. Έχουν δικαίωμα να μας κλειδώσουν τα αρχεία μέχρι εκείνη τη χρονιά; δεν είναι υποχρεωμένοι να μας δώσουν κωδικούς πρόσβασης ώστε να μπαίνουμε στα προηγούμενα χρόνια; το πρόγραμμα έχει ήδη κλειδώσει και η εταιρεία αρνείται να μας δώσει κωδικούς, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να μπούμε στα αρχεία και δε μπορούμε να στείλουμε εκκαθαριστικές ΦΠΑ ή συγκεντρωτικές καταστάσεις για το 2013.

Θα ήθελα τα φώτα σας, γιατί εννοείται ότι θα στραφώ νομικά εναντίον της εταιρείας αλλά θα ήθελα να γνωρίζω αν έχετε υπόψιν σας παρόμοια περιστατικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα

Εμένα σε παρόμοια περίπτωση για πρόγραμμα μισθοδοσίας, το οποίο δεν είχα ανανεώσει για χρόνια, κάποια στιγμή ζήτησε κωδικό ασφαλείας και επικοινωνώντας με την εταιρία ζήτησαν πρώτον κατάθεση σε λογαριασμό 50 + ΦΠΑ και δεύτερον να υπογράψει η εταιρία που είχε το πρόγραμμα υπεύθυνη δήλωση ότι με δική μας ευθύνη συνεχίζουμε να τηρούμε ένα πρόγραμμα για το οποίο δεν παρέχεται υποστήριξη και αναβαθμίσεις.

Με λίγα λόγια ήθελαν να τους απαλλάξουμε από κάθε πιθανή μελλοντική ευθύνη και να εισπράξουν το 50άρικο.

Αυτά

Μπάμπης Χ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι παράνομο να κλειδώσουν το πρόγραμμα. Το ετήσιο συμβόλαιο που πληρώνουμε είναι για τεχνική υποστήριξη (τηλεφωνική, updates κλπ). Απείλησε τους ότι θα στραφείς νομικά και αν δεν τσιμπήσουν καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, και στείλε τους με ένα εξώδικο το αντίγραφο της καταγγελίας και απειλή ότι θα στραφείς νομικά αν σε 5 μέρες δεν σου στείλουν κωδικούς για να χρησιμοποιήσεις το πρόγραμμα. Έχεις αρχεία που είσαι υποχρεωμένος και βάσει ΚΦΑΣ (υποτίθεται) να τα έχεις για ενδεχόμενο έλεγχο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι παράνομο να κλειδώσουν το πρόγραμμα. Το ετήσιο συμβόλαιο που πληρώνουμε είναι για τεχνική υποστήριξη (τηλεφωνική, updates κλπ). Απείλησε τους ότι θα στραφείς νομικά και αν δεν τσιμπήσουν καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, και στείλε τους με ένα εξώδικο το αντίγραφο της καταγγελίας και απειλή ότι θα στραφείς νομικά αν σε 5 μέρες δεν σου στείλουν κωδικούς για να χρησιμοποιήσεις το πρόγραμμα. Έχεις αρχεία που είσαι υποχρεωμένος και βάσει ΚΦΑΣ (υποτίθεται) να τα έχεις για ενδεχόμενο έλεγχο. 

συμφωνώ!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...