Προς το περιεχόμενο

Βεβαιώσεις αποδοχών 2012. Να τις μοιράσουμε;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να εκτυπώσουμε και να παραδώσουμε τις βεβαιώσεις αποδοχών του 2012 ή να περιμένουμε κάποια αλλαγή;

Ήδη η εταιρεία έχει φτάξει νέον έντυπο με χωριστή στήλη για την ειδική εισφορά αλληλεγγύης.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη singular πήραμε το παρακάτω e-mail :

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας,  θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχουν ακόμη οδηγίες συμπλήρωσης και διευκρινήσεις για την θέση απεικόνισης της εισφοράς αλληλεγγύης του  άρθρου 29 του ν.3986/2011 στην βεβαίωση αποδοχών καθώς και στο αρχείο JL10.

Επίσης με βάση την εγκύκλιο ΠΟΛ.1063 της 29/3/2013 δόθηκε παράταση υποβολής του Αρχείου JL10 μέχρι τις 28/6/2013.

Θα σας κρατάμε ενήμερους για την όποια εξέλιξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τι ακριβώς χρειάζεται η εγκύκλιος;

Δε μίλησα εγώ για εγκύκλιο ή κάτι άλλο.

Το θέμα είναι ότι έχουμε ένα επιπλέον πεδίο, την Ειδική Εισφορά Αλληλεγγύης και από εκεί και μετά πρέπει να ξέρουμε αν αυτό θα το βάλουμε (βάλουνε) σε χωριστή στήλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λογικά η εγκύκλιος χρειάζεται από τις εταιρείες για την αποστολή του Ε7.

 

για τις βεβαιώσεις αμα έχουνε βάλει την στήλη με την εισφορά πιστεύω ότι μπορούμε να τις μοιράσουμε.

 

πάω να κάνω update!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Epsilon κι εγώ. Για τις βεβαιώσεις δεν περιμένω άλλο. Μια χαρά είναι. Άλλωστε ήδη πολλοί εργοδότες τις έχουν μοιράσει, που υποθέτω ότι χρησιμοποιούν άλλα προγράμματα, με την ίδια γραμμογράφηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα

Δεν έχουν οριστεί ακόμη, ο τύπος και το περιεχόμενο των ανωτέρω και δεν υπάρχει εγκεκριμένο έντυπο για την χρήση 2012, όπως έγινε πχ για την χρήση 2011 από την ΠΟΛ 1072/12.

Επίσης μεταξύ άλλων, τουλάχιστον και γι' αυτό:

 

11. Την ανάγκη παράτασης υποβολής των εν θέματι δηλώσεων, ώστε να διατεθεί στους υπόχρεους υποβολής τους ο απαιτούμενος χρόνος προκειμένου να προβούν σε όλες τις αναγκαίες αλλαγές των σχετικών προγραμμάτων τους, ενόψει της νέας γραμμογράφησης των υποβαλλόμενων αρχείων, λόγω υποβολής τους μέσω διαδικτύου στον δικτυακό τόπο της Γ.Γ.Π.Σ.

 

της ΠΟΛ 1063/13.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα το παρακάτω μου είναι αρκετό:

 

Αρθρο 83. Υποχρεώσεις εκείνων που ενεργούν παρακράτηση φόρων

2.Όσοι παρακρατούν φόρο, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, έχουν υποχρέωση να χορηγούν σε αυτούς από τους οποίους έγινε η παρακράτηση, βεβαίωση, στην οποία αναγράφουν το φορολογούμενο εισόδημα και το φόρο που παρακρατήθηκε. Ίδια υποχρέωση υπάρχει και στις περιπτώσεις που δεν προκύπτει φόρος για παρακράτηση. Η βεβαίωση αυτή χορηγείται στους δικαιούχους μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου του οικείου οικονομικού έτους. Ειδικά για τις διαχειριστικές χρήσεις 2012 έως και 2014 στην ίδια βεβαίωση αναγράφονται και τα παρακρατούμενα ποσά της παραγράφου 6 του άρθρου 29 του ν. 3986/2011 (Α' 152).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν τις 15 όχι γιατί δεν πρόλαβαινα.

 

Τώρα όμως τις έχω δώσει, γιατί έχω και τους αλλοδαπούς που θέλουν ανανέωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή δεν εφαρμόζετε ακριβώς τις διατάξεις του  άρθρου 83, αλλά αποσπασματικά ; :)

Κι εγώ. Θα περιμένω εγκύκλιο για να τις δώσω. Για λίγο ακόμα ... ;)

 

Καλημέρα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ή (η) συνάδελφος JORDAN6 ειχε ανεβάσει αυτό το έντυπο.

http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=8300

 

Φαίνεται επίσημο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως υπάρχει θέμα. Γιαυτό όσοι έχουν προσωπική πρόσβαση στις υπηρεσίες του Υπουργείου ας μας διαφωτίσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο διαχωρισμός των αποδοχών που δεν έχουν καταβληθεί είναι υποχρεωτικός? 

 

Με βάση το άρθρο 46 του ΚΦΕ αλλά και την ΠΟΛ 1141/5-6-12 που αναφερόταν στη χρήση 2011,  ναι.

 

...

Με βάση τις διατάξεις του προστιθέμενου δεύτερου εδαφίου, οι μισθωτοί που απασχολούνται σε επιχειρήσεις και οι οποίοι δεν εισέπραξαν δεδουλευμένες αποδοχές της διαχειριστικής χρήσης του 2011 λόγω αδυναμίας του εργοδότη τους, ακόμα και αν έχει γίνει επίσχεση εργασίας ή πτώχευση και εφόσον η χορηγούμενη σε αυτούς ετήσια βεβαίωση αποδοχών της ίδιας χρήσης αναγράφει τις ανωτέρω ανείσπρακτες δεδουλευμένες αποδοχές σε διακεκριμένη σειρά, θα υποβάλλουν δήλωση φόρου εισοδήματος οικ. έτους 2012 (χρήση 2011) χωρίς να δηλώσουν τις αποδοχές αυτές, καθόσον χρόνος απόκτησης αυτών είναι ο χρόνος στον οποίο εισπράττονται.

Στην περίπτωση κατά την οποία έχει παρακρατηθεί (αποδοθεί) φόρος και επί των μη καταβληθέντων αποδοχών τότε ο αναλογών και παρακρατηθείς φόρος που αντιστοιχεί στο σύνολο των αποδοχών της διαχειριστικής χρήσης του 2011 (εισπραχθείσες και ανείσπρακτες) επιμερίζεται αναλόγως και αναγράφεται αντίστοιχα στις δύο διακεκριμένες σειρές της χορηγηθείσας ετήσιας βεβαίωσης αποδοχών που αφορούν τις εισπραχθείσες και ανείσπρακτες αποδοχές της ανωτέρω διαχειριστικής χρήσης.

Βάσει της βεβαίωσης αυτής ο εργαζόμενος θα υποβάλει δήλωση φόρου εισοδήματος οικ. έτους 2012 (χρήση 2011) δηλώνοντας στους αντίστοιχους κωδικούς μόνο τις εισπραχθείσες αποδοχές της χρήσης αυτής καθώς και τον αναλογούντα και παρακρατηθέντα φόρο που αντιστοιχεί σε αυτές.

...

Καλημέρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συναδελφοι,

 

Εαν κατα την υποβολη υπαρξει οποιαδηποτε μικροδιαφορα  φορου  κλπ.....

 

και εχετε δωσει τις ατομικες τι θα πραξετε.....?

 

Νομιζω αφου υποβληθουν οι οριστικες  να δωσουμε τις ατομικες...

 

Ο καθενας βεβαια πραττει  οπως νομιζει  καλυτερα..

 

Φιλικα..

Γιαν + 5

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως υπάρχει θέμα. Γιαυτό όσοι έχουν προσωπική πρόσβαση στις υπηρεσίες του Υπουργείου ας μας διαφωτίσουν.

 

 

Ο ή (η) συνάδελφος JORDAN6 ειχε ανεβάσει αυτό το έντυπο.

http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=8300

 

Φαίνεται επίσημο.

 

Το έντυπο δεν έχει πάει στην εκτυπωτική υπηρεσία του ΥΠΟΙΚ . Και απ'οτι έμαθα Ουτε καν έχει σχεδιαστεί.

 

Η δική μου άποψη όμως είναι ότι δεν χρειαζόμαστε την ΠΟΛ . Νομίζω ότι καλά κάνετε και τις δίνετε. Τι άλλο πιά περίεργο μπορεί να έχει το έντυπο ? εκτός την εισοφρά Αλληλεγγύης .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι περισσότεροι έχουν προγράμματα εταιρειών που δεν έχουν αναβαθμιστεί για να τυπώνουν την εισφορά αλληλεγγύης.

 

Για αυτό το λόγο δεν τις τυπώνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Εφόσον η εταιρία που με υποστηρίζει είχε βάλει στην βεβαίωση την έκτακτη εισφορά και εγώ τις μοίρασα.Θα δείξει αν χρειαστεί αλλαγή.Ελπίζω όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις έχω μοιράσει απο τέλος Ιανουαρίου...

 

Για την χρήση 2011 μιλάτε ;;; :P

Εγώ θ' αρχίσω την επόμενη εβδομάδα ... (του 2012 :P )

 

Πάντα εκπρόθεσμος ... :(

 

Καλησπέρα.

 

Υ.Γ.

Συγγνώμη αλλά δεν άντεξα να μην σχολιάσω ... :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...