Προς το περιεχόμενο
DENNY

συνεργειο αυτοκινήτων με πρόσθετα βιβλία και φ.τ.μ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνεργείο αυτοκινήτων με πρόσθετο βιβλίο εισερχομένων είχε ως τώρα κια φτμ για να κόβει ξεχωριστά τα ανταλλακτικά των επισκευών .

Μπορεί να κόβει απο τη φτμ τις αποδείξεις παροχής υπηρεσιών που ως τώρα ήταν αθεώρητες και να κόβει αθεώρητη χειρόγραφη απυ απλά για την περιγραφή και τα λοιπά στοιχεία που ζητούν οι ασφαλιστικές;;;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε λίγο θα σταματήσουν και οι ασφαλιστικές, θα ζητάνε άλλα, υπομονή.

Γιατί μόνο απόδειξη πιστοποιεί εργασίες? Να φτιάξει μια βεβαίωση μαζί με την ΑΛΠ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
επισκέπτη ΒΑΣΙΛΗΣ

Αγαπητοί συνάδελφοι παρακαλώ για την άποψή σας αφού διαβάσετε τα παρακάτω. Μετά την κατάργηση του βιβλίου εισερχομένων το συνεργείο παρέλαβε Φ.Τ.Μ. την οποία και θεώρησε στην Δ.Ο.Υ., ακόμα το Δελτίο Αποστολής που χρησιμοποιεί και για της διακινήσεις -επιστροφές ανταλλακτικών κλπ το χρησιμοποιεί πλέον για να γράφει τα εισερχόμενα αυτοκίνητα ως εξής: μόνο το αυτοκίνητο που έχει στην ράμπα σημειώνονται τα στοιχεία του ιδιοκτήτη του στο Δ.Α. ο αριθμός κυκλοφορίας  στην αιτιολογία και στην περιγραφή γράφει επισκευή.   αν έχω και αυτοκίνητο για επισκευή στη δεύτερη ράμπα γράφω στο επόμενο Δ.Α. το επόμενο αυτοκίνητο, στα Δ.Α. γράφω επάνω τον αριθμό της ΑΠΥ ή του Τ.Π.Υ. ή τον αριθμό από την Απόδειξη λιανικής της Φ.Τ.Μ. 

 

Ευχαριστώ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρθρο 5, ΠΟΛ. 1005

 

Με την περίπτωση δ', επίσης της παραγράφου 1, ορίζεται ότι οι υπόχρεοι απεικόνισης συναλλαγών εκδίδουν δελτίο αποστολής όταν παραλαμβάνουν εμπορεύσιμα ή πάγια αγαθά από οποιονδήποτε τρίτο, για αγορά, πώληση, απλή διαμεσολάβηση προς πώληση, αποθήκευση, φύλαξη, χρήση, καθώς και για επεξεργασία, στην περίπτωση που αποστολέας είναι υπόχρεος απεικόνισης συναλλαγών ή αγρότης του ειδικού καθεστώτος Φ.Π.Α., τα οποία δεν συνοδεύονται από στοιχείο διακίνησης.

 

Σύμφωνα με τα παραπάνω δεν χρειάζεται να κόβεις Δ.Α. όταν το αυτοκίνητο ανήκει σε ιδιώτη. (βέβαια πολλοί και ειδικά στην επαρχία είναι αγρότες του ειδικού καθεστώτος εκεί θα τους ρωτάνε "Είσαι ιδιώτης ή αγρότης για να κόψω Δ.Α. ή όχι ?????" :angry: :angry: )

 

Στα υπόλοιπα με βρίσκεις σύμφωνω με μία μικρή ένσταση για το πότε γράφεις το αυτοκίνητο.... Στο βιβλίο εισερχομένων ήταν όταν πάρκαρε στο χώρο του συνεργείου και απομακρυνόταν ο ιδιοκτήτης, όχι

 όταν το έβαζε στη ράμπα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν προκύπτει  απο τον νέο ΚΦΣ υποχρέωση  έκδοσης ΔΑ  απο τα συνεργεία αυτοκινήτων.

 

 

Με την περίπτωση δ', επίσης της παραγράφου 1, ορίζεται ότι οι υπόχρεοι απεικόνισης συναλλαγών εκδίδουν δελτίο αποστολής όταν παραλαμβάνουν εμπορεύσιμα ή πάγια αγαθά από οποιονδήποτε τρίτο, για αγορά, πώληση, απλή διαμεσολάβηση προς πώληση, αποθήκευση, φύλαξη, χρήση, καθώς και για επεξεργασία, στην περίπτωση που αποστολέας είναι υπόχρεος απεικόνισης συναλλαγών ή αγρότης του ειδικού καθεστώτος Φ.Π.Α., τα οποία δεν συνοδεύονται από στοιχείο διακίνησης .

 

Η υποχρέωση έκδοσης του δελτίου αποστολής της περίπτωσης αυτής, αντικατέστησε ουσιαστικά, την υποχρέωση έκδοσης/τήρησης δελτίου/βιβλίου ποσοτικής παραλαβής της παραγράφου 1 του άρθρου 10 του προϊσχύσαντος Κ.Β.Σ. (Π.Δ. 186/1992).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν προκύπτει  απο τον νέο ΚΦΣ υποχρέωση  έκδοσης ΔΑ  απο τα συνεργεία αυτοκινήτων.

 

 

Με την περίπτωση δ', επίσης της παραγράφου 1, ορίζεται ότι οι υπόχρεοι απεικόνισης συναλλαγών εκδίδουν δελτίο αποστολής όταν παραλαμβάνουν εμπορεύσιμα ή πάγια αγαθά από οποιονδήποτε τρίτο, για αγορά, πώληση, απλή διαμεσολάβηση προς πώληση, αποθήκευση, φύλαξη, χρήση, καθώς και για επεξεργασία, στην περίπτωση που αποστολέας είναι υπόχρεος απεικόνισης συναλλαγών ή αγρότης του ειδικού καθεστώτος Φ.Π.Α., τα οποία δεν συνοδεύονται από στοιχείο διακίνησης .

 

Η υποχρέωση έκδοσης του δελτίου αποστολής της περίπτωσης αυτής, αντικατέστησε ουσιαστικά, την υποχρέωση έκδοσης/τήρησης δελτίου/βιβλίου ποσοτικής παραλαβής της παραγράφου 1 του άρθρου 10 του προϊσχύσαντος Κ.Β.Σ. (Π.Δ. 186/1992).

Δεν τον απαλλάσει για όλους...

Θέλει λίγο προσοχή..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Με την περίπτωση δ', επίσης της παραγράφου 1, ορίζεται ότι οι υπόχρεοι απεικόνισης συναλλαγών εκδίδουν δελτίο αποστολής όταν παραλαμβάνουν εμπορεύσιμα ή πάγια αγαθά από οποιονδήποτε τρίτο, για αγορά, πώληση, απλή διαμεσολάβηση προς πώληση, αποθήκευση, φύλαξη, χρήση, καθώς και για επεξεργασία, στην περίπτωση που αποστολέας είναι υπόχρεος απεικόνισης συναλλαγών ή αγρότης του ειδικού καθεστώτος Φ.Π.Α., τα οποία δεν συνοδεύονται από στοιχείο διακίνησης .

Η υποχρέωση έκδοσης του δελτίου αποστολής της περίπτωσης αυτής, αντικατέστησε ουσιαστικά, την υποχρέωση έκδοσης/τήρησης δελτίου/βιβλίου ποσοτικής παραλαβής της παραγράφου 1 του άρθρου 10 του προϊσχύσαντος Κ.Β.Σ. (Π.Δ. 186/1992). Το δελτίο αποστολής της περίπτωσης αυτής, μπορεί να μην εκδίδεται για τις παραλαβές αγαθών από πρόσωπα που δεν έχουν υποχρέωση έκδοσης τιμολογίου, όταν εκδίδεται, τίτλος κτήσης των αγαθών αυτών (χωρίς να αποκλείεται και η έκδοση, προαιρετικά, τιμολογίου αγοράς), κατά την έννοια των διατάξεων της παραγράφου 5 του άρθρου 6, όπως αυτές διευκρινίζονται κατωτέρω στο άρθρο 6 της παρούσας εγκυκλίου.

 

 

Η δυνατότητα μη έκδοσης υπάρχει όταν εκδίδεται τίτλος κτήσης, γεγονός που ισχύει πχ στους μεταπωλητές. Δεν βλέπω να μπορεί να ισχύσει αυτό για τα συνεργεία...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος που το έχει διευκρινήσει σε κάποιο σεμινάριο να μας ενημερώσει εάν τελικά σε συνεργεία φορτηγών ΔΧ όπου όλοι οι πελάτες  είναι  επιτηδευματίες πρέπει για τα εισερχόμενα φορτηγά να εκδίδεται ΔΑ παραλαβής.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δυνατότητα μη έκδοσης υπάρχει όταν εκδίδεται τίτλος κτήσης, γεγονός που ισχύει πχ στους μεταπωλητές. Δεν βλέπω να μπορεί να ισχύσει αυτό για τα συνεργεία...

θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος που το έχει διευκρινήσει σε κάποιο σεμινάριο να μας ενημερώσει εάν τελικά σε συνεργεία φορτηγών ΔΧ όπου όλοι οι πελάτες  είναι  επιτηδευματίες πρέπει για τα εισερχόμενα φορτηγά να εκδίδεται ΔΑ παραλαβής.

Επίσης στην παραπάνω περίπτωση που οι πελάτες είναι όλοι επιτηδευματίες το συνεργείο εκδίδει αθεώρητα ΤΠΥ;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος που το έχει διευκρινήσει σε κάποιο σεμινάριο να μας ενημερώσει εάν τελικά σε συνεργεία φορτηγών ΔΧ όπου όλοι οι πελάτες  είναι  επιτηδευματίες πρέπει για τα εισερχόμενα φορτηγά να εκδίδεται ΔΑ παραλαβής.

 

 

Επίσης στην παραπάνω περίπτωση που οι πελάτες είναι όλοι επιτηδευματίες το συνεργείο εκδίδει αθεώρητα ΤΠΥ;

 

Από το σεμινάριο του ΟΕΕ με τον Σαίτη:

Όχι δεν πρέπει γιατί η επισκευή του φορτηγού δεν είναι επεξεργασία του.

Φυσικά και θα εκδίδει αθεώρητα Τιμολόγια εκτός κι αν είναι συνενωμένα με Δελτίο Αποστολής για την πώληση των ανταλλακτικών.

Και μάλιστα δεν είναι υποχρεωμένα να αγοράσουν ΦΤΜ αφού δεν θα έχουν επισκευές σε ιδιώτες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω :)

 

Πές μου πού, ειλικρινά με ενδιαφέρει μια άλλη άποψη, ίσως να μου έχει διαφύγει κάτι... :rolleyes: Μιλάω για παραλαβή από ιδιώτες φυσικά...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το σεμινάριο του ΟΕΕ με τον Σαίτη:

Όχι δεν πρέπει γιατί η επισκευή του φορτηγού δεν είναι επεξεργασία του.

Φυσικά και θα εκδίδει αθεώρητα Τιμολόγια εκτός κι αν είναι συνενωμένα με Δελτίο Αποστολής για την πώληση των ανταλλακτικών.

Και μάλιστα δεν είναι υποχρεωμένα να αγοράσουν ΦΤΜ αφού δεν θα έχουν επισκευές σε ιδιώτες.

Σε ευχαριστώ .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοί συνάδελφοι παρακαλώ για την άποψή σας αφού διαβάσετε τα παρακάτω. Μετά την κατάργηση του βιβλίου εισερχομένων το συνεργείο παρέλαβε Φ.Τ.Μ. την οποία και θεώρησε στην Δ.Ο.Υ., ακόμα το Δελτίο Αποστολής που χρησιμοποιεί και για της διακινήσεις -επιστροφές ανταλλακτικών κλπ το χρησιμοποιεί πλέον για να γράφει τα εισερχόμενα αυτοκίνητα ως εξής: μόνο το αυτοκίνητο που έχει στην ράμπα σημειώνονται τα στοιχεία του ιδιοκτήτη του στο Δ.Α. ο αριθμός κυκλοφορίας  στην αιτιολογία και στην περιγραφή γράφει επισκευή.   αν έχω και αυτοκίνητο για επισκευή στη δεύτερη ράμπα γράφω στο επόμενο Δ.Α. το επόμενο αυτοκίνητο, στα Δ.Α. γράφω επάνω τον αριθμό της ΑΠΥ ή του Τ.Π.Υ. ή τον αριθμό από την Απόδειξη λιανικής της Φ.Τ.Μ. 

 

Ευχαριστώ

ολα γινονται για να απλοποιηθει το συστημα ,γιατι να το κανουμε εμεις πολυπλοκο;

δεν προκυπτη απο πουθενα η εκδοσει δ.α για τα αμαξια που μπαινουν συνεργειο ...

απλα απυ απο φτμ για ιδιωτες και τπυ για επαγγελματιες η αγροτες (αν ειναι συνεργειο επισκευης τρακτερ) ολα τα αλλα δεν χρειαζονται .

μια γνωμη τωρα για 2 θεματα:

1. στα χειρογραγα βιβλια εσοδων -εξοδων θα συνεχισετε να τα γραφεται στο ιδιο χειρογραφο βιλιο μεχρι εξαντλησεως του;

2.αν στο βιβλιο εισερχομενων ειχε μπει ενα αμαξι με ημερομηνια 26/2 (που το χρησιμοποιουσε ακομα ο επιτηδευματιας και το αμαξι

βγει 3/3/2012 με απυ απο φτμ χρειαζετε να το γραψει στο βιβλιο για να κλεισει η δεν ειναι απαραιτητο;

ευχαριστω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πές μου πού, ειλικρινά με ενδιαφέρει μια άλλη άποψη, ίσως να μου έχει διαφύγει κάτι... :rolleyes: Μιλάω για παραλαβή από ιδιώτες φυσικά...

Άκυρο. Κατάλαβα που δεν συμφωνείς. Συμφωνώ και εγώ με τη διαφωνία σου... :D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το συνεργείο είναι ταυτόχρονα και πάρκινγκ αυτοκινήτων ,στον ίδιο χώρο, θα υποχρεωθεί σε αγορά ΗΦΤΜ μόνο για τις υπηρεσίες του συνεργείου?Μέχρι τώρα εξέδιδε αθεώρητες βάσει 1083

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

           ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΦΑΣ

            ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

               στην έκδοση των στοιχείων

 

 

1) Καταργείται το Βιβλίο Εισερχομένων οχημάτων.

 

2) Χωρίς Σήμανση το Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών -ΤΠΥ(χειρόγραφο αθεώρητο), μόνο σε επαγγελματίες.

 

3) Χωρίς Σήμανση το Τιμολόγιο Πώλησης Ανταλλακτικών

ΤΙΜ( χειρόγραφο αθεώρητο), μόνο σε επαγγελματίες.  

 

4) Πιστωτικό Τιμολόγιο χωρίς  σήμανση, ΠΤ(χειρόγραφο αθεώρητο).

 

5) Δελτίο Αποστολής με Σήμανση ΔΑ( χειρόγραφο θεωρημένο).

 

6) Συνενωμένα στοιχεία με Δελτίο Αποστολής, δλδ

ΤΔΑ   ή ΑΛΠ-ΔΑ   με Σήμανση (χειρόγραφο θεωρημένο).

 

7) ΤΠΥ-ΤΔΑ συνενωμένο, με Σήμανση (χειρόγραφο Θεωρημένο).

 

8) ΑΠΥ σε ιδιώτες, μέσω ταμειακής φορολογικής μηχανής,

και αν χειρόγραφη θεωρημένη.

 

9) ΑΛΠ σε ιδιώτες, μέσω ταμειακής μηχανής και αν χειρόγραφη, αθεώρητη (βλάβη φτμ ή διακοπή ρεύματος κλπ)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν κάποιος συνάδελφος θά ήθελε να προσθέσει, να διευκρινίσει ή να διορθώσει κάτι, θάταν ευπρόσδεκτο.

ιδιαίτερα, θάθελα άποψη για τις Ασφαλιστικές που ζητούν αναλυτικά τις εργασίες και τα ανταλλακτικά.. τι κάνουμε εκεί?

και επίσης φεύγουμε από την σκέψη ότι για κάθε εισερχόμενο προς επισκευή όχημα, εκδίδουμε Δελτίο Αποστολής..?

ευχαριστώ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι ασφαλιστικές δεν είναι πρόβλημα του ΚΦΑΣ (ή του ΚΒΣ ή του όπως και να τον λένε) , ας τους δίνουν οι συνεργιατζήδες και μια επιστολή με τις εργασίες και τα ανταλλακτικά 

για το ΔΑ ....... δεν ξέρω πως προέκυψε σαν θέμα συζήτησης 

είπαμε μια διαστροφούλα μπορεί να είναι και καλή αλλά όχι και τέτοιου είδους διαστροφή 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν κάποιος συνάδελφος θά ήθελε να προσθέσει, να διευκρινίσει ή να διορθώσει κάτι, θάταν ευπρόσδεκτο.

ιδιαίτερα, θάθελα άποψη για τις Ασφαλιστικές που ζητούν αναλυτικά τις εργασίες και τα ανταλλακτικά.. τι κάνουμε εκεί?

και επίσης φεύγουμε από την σκέψη ότι για κάθε εισερχόμενο προς επισκευή όχημα, εκδίδουμε Δελτίο Αποστολής..?

ευχαριστώ

 

 

Δελτίο αποστολής για τα ανταλλακτικά , σε περίπτωση ΙΧ ΥΑΣ ,  το οποίο θα τιμολογηθεί με τιμολόγιο αθεώρητο ή ΔΑ για κάποιον άλλο λόγο ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας.Καποιος εχει συνεργειο επισκευης και συντηρησης σκαφων & μηχανων θαλασσης και επειδη δε θελει να αγορασει ταμειακη για οικονομικους λογους και γιατι περιμενει μηπως δουλεψει λιγο το καλοκαιρι αλλιως απο Σεπτεμβριο γεια σας, πως μπορει να αποδειξει οτι θα δουλευει μονο με επιτηδευματιες και αρα θα κοβει τιμολογια και αρα δεν χρειαζεται ταμειακη?Γιατι στον κωδικα με ρωτησαν "και αν ερθει ιδιωτης"? Προφανως δεν ακουγεται και πολυ πειστικο το οτι δε θα τον αναλαβει....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

           ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΦΑΣ

            ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

               στην έκδοση των στοιχείων

 

 

1) Καταργείται το Βιβλίο Εισερχομένων οχημάτων.

 

2) Χωρίς Σήμανση το Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών -ΤΠΥ(χειρόγραφο αθεώρητο), μόνο σε επαγγελματίες.

 

3) Χωρίς Σήμανση το Τιμολόγιο Πώλησης Ανταλλακτικών

ΤΙΜ( χειρόγραφο αθεώρητο), μόνο σε επαγγελματίες.  

 

4) Πιστωτικό Τιμολόγιο χωρίς  σήμανση, ΠΤ(χειρόγραφο αθεώρητο).

 

5) Δελτίο Αποστολής με Σήμανση ΔΑ( χειρόγραφο θεωρημένο).

 

6) Συνενωμένα στοιχεία με Δελτίο Αποστολής, δλδ

ΤΔΑ   ή ΑΛΠ-ΔΑ   με Σήμανση (χειρόγραφο θεωρημένο).

 

7) ΤΠΥ-ΤΔΑ συνενωμένο, με Σήμανση (χειρόγραφο Θεωρημένο).

 

8) ΑΠΥ σε ιδιώτες, μέσω ταμειακής φορολογικής μηχανής,

και αν χειρόγραφη θεωρημένη.

 

9) ΑΛΠ σε ιδιώτες, μέσω ταμειακής μηχανής και αν χειρόγραφη, αθεώρητη (βλάβη φτμ ή διακοπή ρεύματος κλπ)

Δεν έχω καταλάβει τίποτα!!!!

Εμείς έχουμε συνεργείο φορτηγών και πάντα σε όλους τους πελάτες μας κόβαμε ΑΠΥ με σύμανση λόγω φορολογικού έχει αλλάξει κάτι δηλ. πρέπει να κόβουμε ΤΠΥ με σήμανση;;;

Επίσης ΑΛΠ κόβουμε μέσω φορολογικού (με σήμανση) είμαστε υποχρεωμένοι να αγοράσουμε και ταμειακή;;;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα

 

Δεν έχω καταλάβει τίποτα!!!!

Εμείς έχουμε συνεργείο φορτηγών και πάντα σε όλους τους πελάτες μας κόβαμε ΑΠΥ με σύμανση λόγω φορολογικού έχει αλλάξει κάτι δηλ. πρέπει να κόβουμε ΤΠΥ με σήμανση;;; Σε ΥΑΣ ναι και χωρίς σήμανση. Και να σημαίνονται, δεν αποτελεί παράβαση.

Επίσης ΑΛΠ κόβουμε μέσω φορολογικού (με σήμανση) είμαστε υποχρεωμένοι να αγοράσουμε και ταμειακή;;; Όχι δεν είστε υποχρεωμένοι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα

  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×