Jump to content

Recommended Posts

Καλημέρα και από εμένα. Και εγώ ήμουν στην ίδια θέση πριν από 3 χρόνια που ξεκίνησα. Όπως είπαν και πολλοί συνάδελφοι πιο πάνω μην περιμένεις από συγγενείς (κυρίως) και "φίλους" να σε στηρίξουν. Οι ενεργές επιχειρήσεις έχουν ήδη λογιστή και για να τον αλλάξουν πρέπει να υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος, νέες δεν το βλέπω να ξεκινούν, οπότε θα στηριχτείς κυρίως σε δηλώσεις. Συμβουλή μου είναι να βρεις έναν χώρο με χαμηλό ενοίκιο και να ξεκινήσεις. Από προγράμματα εγώ δουλεύω της Prosvasis και είμαι ικανοποιημένος. Βέβαια δεν ξέρω τις τιμές των άλλων προγραμμάτων οπότε δεν μπορώ να συγκρίνω αν είναι οικονομική ή όχι. Πάντως το πρόγραμμα εσόδων εξόδων και των δηλώσεων που είχα πάρει στην αρχή τώρα κοστίζουν περίπου 860€ για έναν χρόνο. Βάλε και 450€ το δίμηνο για ΟΑΕΕ. ΔΕΗ, τηλέφωνο, νερό. Και από εξοπλισμό όχι πολλά πράγματα. Έναν υπολογιστή και ένα φωτοτυπικό - εκτυπωτή (Εγώ έχω ένα της XEROX με μίσθωση και πληρώνω κάθε τρίμηνο ένα ποσό και μου καλύπτει όλα τα έξοδα συντήρησης όπως τύμπανο, μελάνι κτλ). Άντε και ένα FAX. Με λίγα λόγια 600 - 800€ το μήνα ανάλογα το ενοίκιο και περίπου 3000€ για πάγιο εξοπλισμό. Και αφού είσαι άνεργος πήγαινε να κάνεις κάποια σεμινάρια στον ΟΑΕΔ γιατί θα βγει επιδότηση για νέες επιχειρήσεις και αυτό είναι απαραίτητο να για να πάρεις την επιδότηση. Μην την χάσεις, θα καλύψεις όλα σου τα έξοδα για τον πρώτο χρόνο και μπορεί και παραπάνω. Και μία τελευταία συμβουλή αν δεις ότι δεν βγαίνει μόνο με τα φορολογικά βάλε και μία δεύτερη δραστηριότητα όπως ασφάλειες. Αυτό έχω κάνει και εγώ και καλύπτω μέρος τον εξόδων μου.

 

Καλησπέρα και ευχαριστώ! Ναι συμφωνώ, είναι δύσκολα πολύ για νέα ξεκινήματα και αυτό επηρεάζει και τους λογιστές. Να ρωτήσω μόνο, σχετικά με τις ασφάλειες χρειάζεται να δώσω τις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος σωστά; για να πάρω το δίπλωμα ασφαλιστή; και μετά ψάχνω για πρακτορείο για συνεργασία; αν γνωρίζεις λίγο λεπτομέρειες να μπω στο κλίμα θα βοηθούσε πολύ.

Link to post
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω επειδή το τόλμησα και δεν μου βγήκε με αποτέλεσμα να ψάχνω μετά για κεφάλαιο για να κρατηθώ μόνος μου, η επιλογή συνεργάτη είναι δύσκολη, μπορεί να ξέρεις έναν άνθρωπο χρόνια, να είσαι στο ίδιο γραφείο μαζί του όλη μέρα και πάλι ως συνέταιροι να μην ταιριάξετε. Υπάρχουν θετικά (μοιράζεσαι έξοδα, εμπειρία κλπ) πρέπει όμως να είναι όλα ξεκάθαρα και ξεκαθαρισμένα σε συμφωνητικό με κάθε λεπτομέρεια γιατί πελάτης θα αργήσει να μπει, τα έξοδα τρέχουν και μπορεί ο άλλος να χάσει την υπομονή του. Φυσικά για την σύσταση εταιρίας το κόστος είναι αυξημένο ακόμη και αν φτιάξεις μόνος σου το συμφωνητικο (οι δικηγόροι ζητάνε 300 με 500 ευρώ), πρέπει να βάλεις κεφάλαιο και να πληρώσεις φόρο συγκέντρωσης κεφαλαίου, ταμείο νομικών, ταμείο προνοίας δικηγόρων, εβεά αν είναι ο.ε. γιατί θεωρείται εμπορική, να περιμένεις ένα μήνα το ΓΕΜΗ να στο θεωρήσει και μετά να κάνεις έναρξη. Οπότε σε συμβουλεύω να κάνεις πράξη αυτό που στο χωριό μου λένε μοναχός σου χόρευε και όσο θέλεις πήδα!

 

Μάλλον σαν άτυπη συνεργασία πέρασε από το μυαλό μου, ή σαν συνεργασία μεταξύ 2 ατομικών επιχειρήσεων όπου τα έξοδα+τα έσοδα μοιράζονται. Για σύσταση εταιρείας γνωρίζω είναι πολλά τα έξοδα τέτοια εποχή. Αλλά συμφωνώ πως είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο...

Link to post
Share on other sites

Να ρωτήσω και κάτι αφελές... Έστω τα έξοδα στα 600 ευρώ το μήνα (αισιόδοξο σενάριο) και με υπομονή-δουλειά μετά από 2 χρόνια φτάνω τους 15 πελάτες των 50-60 ευρώ μηνιαίως. Έσοδα λοιπόν 900-1000 ευρώ (αισιόδοξο σενάριο). Να υπολογίζω δηλαδή στα 300-400 ευρώ κέρδος;

Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και ευχαριστώ! Ναι συμφωνώ, είναι δύσκολα πολύ για νέα ξεκινήματα και αυτό επηρεάζει και τους λογιστές. Να ρωτήσω μόνο, σχετικά με τις ασφάλειες χρειάζεται να δώσω τις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος σωστά; για να πάρω το δίπλωμα ασφαλιστή; και μετά ψάχνω για πρακτορείο για συνεργασία; αν γνωρίζεις λίγο λεπτομέρειες να μπω στο κλίμα θα βοηθούσε πολύ.

Εξετάσεις για τις ασφάλειες, εγγραφή επιμελητήριο εμπορικό,συμβόλαιο αστικής ευθύνης, βρίσκεις πρακτορείο ή ασφαλιστική εταιρεία για συνεργασία.

Link to post
Share on other sites

Να ρωτήσω και κάτι αφελές... Έστω τα έξοδα στα 600 ευρώ το μήνα (αισιόδοξο σενάριο) και με υπομονή-δουλειά μετά από 2 χρόνια φτάνω τους 15 πελάτες των 50-60 ευρώ μηνιαίως. Έσοδα λοιπόν 900-1000 ευρώ (αισιόδοξο σενάριο). Να υπολογίζω δηλαδή στα 300-400 ευρώ κέρδος;

Από τα 1000 τα καθαρά μετά την αποφορολόγηση φπα 813 euro και μετά 813-600 (τα περισσοότερα έξοδα σου θα είναι χωρίς φπα)=213 κερδη προ φορων

 

αρα 213*0,74= 157,62 euro καθαρά

χοντρα  χοντρα κάπως έτσι... 

Link to post
Share on other sites

Για τις ασφάλειες ισχύουν αυτά που σου έχει γράψει και ο georges αλλά για να το αποφύγεις μπορείς να κάνεις αυτό που λέει η d_anastasia. Επειδή τα έχω κάνει και τα τα 2 σου προτείνω να βγάλεις την άδεια και να κάνεις μόνος σου συμβόλαια. Πρώτον γιατί θα παίρνεις ολόκληρη την προμήθεια και δεύτερον έτσι και αλλιώς θα έχεις κάνει έναρξη ως λογιστής οπότε θα πληρώνεις ΟΑΕΕ και επιμελητήριο (ειδικά αν είσαι από ΤΕΙ χρειάζεται να πληρώνεις και εμπορικό άρα δεν επιβαρύνεσαι με κάτι άλλο). Αν σε ενδιαφέρει στείλε μου mail στο [email protected] να σου πω ονόματα και εταιρείες που συνεργάζομαι

Link to post
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως το ξεκίνημα ενός γραφείου όχι από το "μηδέν" αλλά "υπό του μηδενός" είναι πάρα πολύ δύσκολη υπόθεση ειδικά όταν η μόνη πηγή εσόδων σου είναι αυτό το γραφείο και έχεις και οικογένεια!!! Η δική μου η περίπτωση ήταν πιο πολύπλοκη μια και μέχρι τα 30 προσπαθούσα πρώτα να σώσω τον εαυτό μου απο διάφορα "μπλεξίματα" και έπειτα να σώσω ότι είχε μείνει από το πτυχίο μου...Αν σ'αρέσει αυτή η δουλειά , έχεις υπομονή (πολύ υπομονή)  και σε "θέλει " θα έρθει η στιγμή που θα πεις ότι η επιλογή σου ήταν η σωστή! Σίγουρα το taxheaven είναι , ότι καλύτερο έχω για να συμβουλευτώ και να μάθω , αν και στην αρχή χρειάστηκα λίγο χρόνο για να καταλάβω πως δουλεύει και να μην θυμώνω όταν δεν μου έλεγαν την άμεση απάντηση που ήθελα και συνεχώς με υποδείκνυαν νόμους και ΠΟΛ!!!

Σήμερα όμως έχω τρεις γιους , έναν άντρα που τον λατρεύω , το γραφείο μου και την κοινότητα λογιστών του taxheaven και πραγματικά νιώθω ευγνωμοσύνη για αυτά ! Καλή τύχη σε ότι και αν κάνεις (θα την χρειαστείς!!!) :P

Link to post
Share on other sites

Έχει κάποιος ένα επιχειρηματικό σχέδιο, σαν αυτά που ζητάει ο ΟΑΕΔ με κάποια στοιχεία που να αφορούν λογιστήριο; Κάτι ακόμα, αν μποούσα να επιλέξω μεγάλη ή μικρή πόλη ποιά θα μου προτείνατε; (εκτός Αθηνών)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

steven100 καλησπερα και χρονια πολλα, καλη ανασταση!!! ειμαι και εγω στην ιδια ηλικια με εσενα και με απασχολει ακριβως το ιδιο πραγμα.εχω τελειωσει το ΤΕΙ Καβαλας τμημα Λογιστικης, εχω ασχοληθει με Β' κατηγοριας και Γ' κατηγοριας βιβλια δουλευοντας ως βοηθος σε διαφορα λογιστηρια. εδω και 4 χρονια δουλευω στο Ταμειο-λογιστηριο μιας πολυ γνωστης τουριστικης πολυεθνικης επιχειρησης, ομως θα ηθελα να φτιαξω κι εγω το δικο μου γραφειο αλλα νοιωθω οτι εχω κι εγω καποια κενα οπως κι εσυ και οπως φανταζομαι ολοι οι νεοι συναδελφοι μας. αν σε ενδιαφερει να κανουμε μια συζητηση για πιθανη συνεργασια (οποτε μεγαλωνει το πελατολογιο και για τους δυο μας) :) , μπορω να σου στειλω το e-mail μου και απο εκει να συννενοηθουμε. να σαι καλα!!!

Link to post
Share on other sites
Guest Hayek

Από τα 1000 τα καθαρά μετά την αποφορολόγηση φπα 813 euro και μετά 813-600 (τα περισσοότερα έξοδα σου θα είναι χωρίς φπα)=213 κερδη προ φορων

 

αρα 213*0,74= 157,62 euro καθαρά

χοντρα  χοντρα κάπως έτσι... 

Και οπως λεγαμε στον στρατο "ζωαρα" με 157 ευρω το μηνα...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...