Jump to content
Sign in to follow this  
steven100

Νέος Λογιστής - Νέο Γραφείο - Εκτίμηση κόστους

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Δεν ξέρω πόσο νέος θεωρούμαι στα 30 βέβαια, αλλά αυτό μάλλον είναι το λιγότερο. Είμαι κάτοχος Β τάξης, πτυχ. Παν/μίου Πατρών με εμπειρία 4 χρόνων σε λογιστήριο τεχνικής εταιρείας. Ασχολήθηκα με βιβλία β' κατηγορίας και λίγο με γ' και έχω μηδαμινή επαφή με μισθοδοσία. Σκέφτομαι να ανοίξω γραφείο. Τοουλάχιστον...όλοι με τρώνε να το κάνω, λέγοντάς μου πως θα μάθω στην πορεία κλπ. Εγώ πάλι...είμαι διστακτικός γιατί έχω αρκετά κενά όπως μπορείτε να καταλάβετε και δεν νιώθω την σιγουριά ακόμα. Ελέω οικονομικής κρίσης και έχοντας μείνει για περίπου 7 μήνες άνεργος, το σκέφτομαι σοβαρά. Αν έχετε να με συμβουλεύσετε κάτι θα ήθελα πολύ να το ακούσω. Όπως θα με ενδιέφερε να μάθω το αρχικό κόστος για να στήσω ένα γραφείο (όχι ουρανοξύστη!) δηλαδή κόστος προγραμμάτων και ό,τι άλλο εσείς κρίνετε. Να αναφέρω πως έχω δουλέψει τη Singular (Accountant, Control, Φορολογικά, Eurofasma) και δεν έχω επαφή με μισθοδοσία-ΙΚΑ. Εννοείται πως το γραφείο θα αφορά μόνο Β' κατηγορίας βιβλία. Ενημέρωση-ΦΠΑ-E1,E3 δεν μοιάζουν πρόβλημα αλλά θα ήθελα πολύ να είχα 1 παράδειγμα ετήσιων υποχρεώσεων  ατομικής επιχείρησης ή καφετέριας με προσωπικό. Ευχαριστώ και καλές δουλειές σε όλες και όλους!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπομονη τεραστια θελει φιλε μου ημουν στη θεση σου πριν ενα χρονο σχεδον. κοντα στην ηλικια σου ειμαι, τα προγραμματα ειναι το λιγοτερο αποψη μου εαν ξερεις να δουλευεις χειρογραφα απο και περα ειναι το κοστος του καθενος κ πως ταιριαζεις με το καθενα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γειά σου και σε ευχαριστώ για την απάντηση. Καλές δουλειές και καλή δύναμη σου εύχομαι. Η αλήθεια είναι πως χειρόγραφα έχω δουλέψει, απλά σαν γραφείο θα προτιμούσα κάποιο πρόγραμμα. Για την μισθοδοσία δεν χρειάζομαι κάτι επιπλέον;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και καλή δύναμη και απο εμενα. Πέρασα πριν τρια χρόνια στην ίδια ηλικία με σένα μια ίδια κατασταση και αποφάσισα να κάνω το βήμα μετά από 4 χρόνια εμπειρίας σε λογιστικό γρφείο και με όλες τις εργασίες που εκτελούνται από αυτό, έκτος από μισθοδοσία. Το αρχικό κόστος για το στήσιμο ενός γραφειου δεν είναι ιδιατερα μεγάλο, και την αγορά προγραμμάτων μπορείς να την προσαρμόσεις ανάλογα με το πελατολόγιο σου. Εγώ για παράδειγμα αγόρασα πρόγραμμα μισθοδοσίας έπειτα από δύο χρόνια όταν ανέλαβα επιχειρήσεις με προσωπικό. Τα προγράμματα που χρησιμοποιώ είναι της έψιλον, τα οποία είναι λίγο ακριβούτσικα αλλά είναι πάρα πολύ εύχρηστα, βέβαια εγώ αυτά είχα δουλεψει και τα προηγούμενα χρόνια. 

Αυτό που μπορώ να σε συμβουλεύσω είναι πολύ διάβασμα, εκγρήγορση και γερό στομάχι ίδιως αυτές τις εποχές που όλα αλλάζουν στην φορολογική και εργατική νομοθεσία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

600-700 περιπου μηνιαιο κοστος με νοικι γυρω στα 200 , οαεε,αναλωσιμα , ρευμα,τηλ ,νερο κλπ...το μονο που εχω να σου πω ειναι μην θεωρησεις δεδομενο αυτους που θα σου πουν "ανοιξε και θα ερθουμε"ή που ειναι συγγενεις...εγω ακομη τους περιμενω...θελει τρεξιμο,στομαχι και καλο να το ανοιξεις τωρα εν αναμονη των δηλωσεων...

θελει τουλαχιστον 3 ετη υπομονη

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Η d_anastasia για τα μηνιαια εξοδα και ο θεος βοηθος αν δεν εχεις αλλη εναλλακτικη. Υπολογισε περιπου 5000,00 για το στησιμο του γραφειου. Για προγραμματα υπαρχουν παρα πολλα κανε μια μικρη ερευνα και θα βρεις οτι θελεις. Προσωπικα εχω epsilon αλλα  υπαρχει η union, η data, και πολλες αλλες........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόσθεσε ότι σε αυτούς που θα έρθουν (πελάτες) δεν θα είναι όλοι τυπικοί στις πληρωμές τους και ειδικότερα δεν θα πληρώνουν σε μηνιαία βάση αλλά τρίμηνο εξάμηνο ή όποτε μας θυμούνται....

Share this post


Link to post
Share on other sites

600-700 περιπου μηνιαιο κοστος με νοικι γυρω στα 200 , οαεε,αναλωσιμα , ρευμα,τηλ ,νερο κλπ...το μονο που εχω να σου πω ειναι μην θεωρησεις δεδομενο αυτους που θα σου πουν "ανοιξε και θα ερθουμε"ή που ειναι συγγενεις...εγω ακομη τους περιμενω...θελει τρεξιμο,στομαχι και καλο να το ανοιξεις τωρα εν αναμονη των δηλωσεων...

θελει τουλαχιστον 3 ετη υπομονη

 

 

εχεις απολυτο δικιο οσο θυμαμαι εναν ελα και εγω θα ειμαι ο πρωτος που θα ερθω! ακομα να φανει; :angry: 

δε βαριεσαι την υγεια μας να εχουμε κ υπομονη και επιμονη ολα καλα θα πανε.

καλη τυχη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

600-700 περιπου μηνιαιο κοστος με νοικι γυρω στα 200 , οαεε,αναλωσιμα , ρευμα,τηλ ,νερο κλπ...το μονο που εχω να σου πω ειναι μην θεωρησεις δεδομενο αυτους που θα σου πουν "ανοιξε και θα ερθουμε"ή που ειναι συγγενεις...εγω ακομη τους περιμενω...θελει τρεξιμο,στομαχι και καλο να το ανοιξεις τωρα εν αναμονη των δηλωσεων...

θελει τουλαχιστον 3 ετη υπομονη

 

Πόσο δίκιο... εγώ έχω 2,5 χρόνια που άνοιξα και μόλις πριν από λίγους μήνες άρχισα να λέω ότι κάτι γίνεται από πελατολόγιο και έσοδα. Μία διετία υπολόγιζε εκτός αν έχεις πολλές γνωριμίες που θα σου έρθουν αμέσως. 

Θυμάμαι κάτι φίλους (έχω να σου φέρω τουλάχιστον δέκα κλπ) που μετά από 2 χρόνια μου έφεραν ένα πελάτη...

Παρόλα αυτά δε το μετανιώνω γι' αυτό αν έχεις υπομονή και γερό στομάχι ξεκίνα το  ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα κι από εμένα.

Ρε παιδιά συγνώμη κιόλας, αφού είχατε μηδαμινή επαφή με μισθοδοσία, όταν ερχόταν ένας πελάτης τί κάνατε??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε steven100 κ εγώ στην ηλικία σου είμαι και φέτος έκλεισα τον πρώτο χρόνο λειτουργίας. Αυτά τα περί γνωστών που θα φέρουν τρελή πελατεία τα άκουσα ξανά και ξανά κι εγώ όπως οι συνάδελφοι που απάντησαν παραπάνω. Τις περισσότερες φορές εννοούν φορολογικές δηλώσεις και όχι επιχειρήσεις γιατί όπως και να έχει η επιχείρηση δεν αλλάζει λογιστή στα καλά καθούμενα (εκτός ορισμένων που περιφέρουν τα βιβλία τους από γραφείο σε γραφείο και αφήνουν φέσι σε όλους) αλλά και για τις δηλώσεις ακόμα περιμένω ορισμένους θαθατζήδες με το δάκτυλο στην σκανδάλη :angry: .

 

Το γραφείο αν δεν έχεις δικό σου χώρο (όχι στο σπίτι γιατί για αρχή θα πρέπει να φαίνεσαι στην πιάτσα) και νοικιάσεις έχει ένα μίνιμουμ εξόδων 700 € (ενοίκιο, ρεύμα, τηλέφωνο internet, ΟΑΕΕ κλπ) ενώ για το στήσιμο θα χρειαστείς περίπου 3000 €. Επειδή είσαι άνεργος κοίταξε μήπως υπάρχει κάτι από ΟΑΕΔ για επιδότηση.

 

Όσον αφορά την μισθοδοσία κ εγώ ήξερα λίγα πράγματα όμως τώρα έχω μια επιχείρηση με τεκμαρτά ημερομίσθια ( καφέ μπαρ που έχει σερβιτόρους, μπάρμαν) και μια επιχείρηση με δύο άτομα προσωπικό ενταγμένα σε επιδοτούμενο πρόγραμμα ΟΑΕΔ και πιστεύω τα καταφέρνω μια χαρά αλλά με πολύ διάβασμα!!! Πάρα πολύ διάβασμα!!! Και θυμάμαι χαρακτηριστικά κάποιον έμπειρο συνάδελφο που είχε γράψει παλιότερα στο forum ότι κάποια Χριστούγεννα οι άλλοι έτρωγαν γουρουνόπουλο κι εκείνος διάβαζε Τότση & Σταματόπουλο...

 

Μια συμβουλή ακόμα, να μιλάς ΠΑΝΤΑ με τον συνάδελφο που είχε την λογιστική παρακολούθηση της επιχείρησης πριν αναλάβεις. Έτσι αποφεύγεις τους φεσόπουλους, ενημερώνεσαι για την κατάσταση της επιχείρησης και επειδή μου έχει συμβεί (ο συνάδελφος έπαιρνε 150 €/μήνα και ο πελάτης μου είπε ότι του έπαιρνε 100 € και κάνε μια καλύτερη τιμή κλπ) μαθαίνεις και την αμοιβή του συνάδελφου (αν θέλει ο ίδιος να σου πει) για να μην σε βάλουν μέσα από την αρχή.

 

Γενικά σου εύχομαι καλή επιτυχία!!! Να είσαι γεμάτος υπομονή, επιμονή και να ενημερώνεσαι συνέχεια!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους θερμά. Καλές δουλειές και υγεία! Μου δίνετε κουράγιο μέσα από τις συμβουλές σας, καταλαβαίνω πως δεν είμαι ο μοναδικός που βρίσκεται σε αυτή τη θέση. Συμφωνώ απόλυτα σχετικά με φίλους-γνωστούς και συγγενείς. Σίγουρα με προβληματίζει το ζήτημα πελατολόγιο. Συμφωνώ πως μετά από κόπο και σωστή δουλειά θα πρέπει να περάσουν 2-3 χρόνια για να βγαίνω...και αυτό με προβληματίζει. Η επιλογή του προγράμματος; Ναι μεν έχω δουλέψει singular αλλά αν υπάρχει κάτι καλύτερο από πλευράς λειτουργικότητας και μετά κόστους δεν με φοβίζει να το δοκιμάσω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε steven100 κ εγώ στην ηλικία σου είμαι και φέτος έκλεισα τον πρώτο χρόνο λειτουργίας. Αυτά τα περί γνωστών που θα φέρουν τρελή πελατεία τα άκουσα ξανά και ξανά κι εγώ όπως οι συνάδελφοι που απάντησαν παραπάνω. Τις περισσότερες φορές εννοούν φορολογικές δηλώσεις και όχι επιχειρήσεις γιατί όπως και να έχει η επιχείρηση δεν αλλάζει λογιστή στα καλά καθούμενα (εκτός ορισμένων που περιφέρουν τα βιβλία τους από γραφείο σε γραφείο και αφήνουν φέσι σε όλους) αλλά και για τις δηλώσεις ακόμα περιμένω ορισμένους θαθατζήδες με το δάκτυλο στην σκανδάλη :angry: .

 

Το γραφείο αν δεν έχεις δικό σου χώρο (όχι στο σπίτι γιατί για αρχή θα πρέπει να φαίνεσαι στην πιάτσα) και νοικιάσεις έχει ένα μίνιμουμ εξόδων 700 € (ενοίκιο, ρεύμα, τηλέφωνο internet, ΟΑΕΕ κλπ) ενώ για το στήσιμο θα χρειαστείς περίπου 3000 €. Επειδή είσαι άνεργος κοίταξε μήπως υπάρχει κάτι από ΟΑΕΔ για επιδότηση.

 

Όσον αφορά την μισθοδοσία κ εγώ ήξερα λίγα πράγματα όμως τώρα έχω μια επιχείρηση με τεκμαρτά ημερομίσθια ( καφέ μπαρ που έχει σερβιτόρους, μπάρμαν) και μια επιχείρηση με δύο άτομα προσωπικό ενταγμένα σε επιδοτούμενο πρόγραμμα ΟΑΕΔ και πιστεύω τα καταφέρνω μια χαρά αλλά με πολύ διάβασμα!!! Πάρα πολύ διάβασμα!!! Και θυμάμαι χαρακτηριστικά κάποιον έμπειρο συνάδελφο που είχε γράψει παλιότερα στο forum ότι κάποια Χριστούγεννα οι άλλοι έτρωγαν γουρουνόπουλο κι εκείνος διάβαζε Τότση & Σταματόπουλο...

 

Μια συμβουλή ακόμα, να μιλάς ΠΑΝΤΑ με τον συνάδελφο που είχε την λογιστική παρακολούθηση της επιχείρησης πριν αναλάβεις. Έτσι αποφεύγεις τους φεσόπουλους, ενημερώνεσαι για την κατάσταση της επιχείρησης και επειδή μου έχει συμβεί (ο συνάδελφος έπαιρνε 150 €/μήνα και ο πελάτης μου είπε ότι του έπαιρνε 100 € και κάνε μια καλύτερη τιμή κλπ) μαθαίνεις και την αμοιβή του συνάδελφου (αν θέλει ο ίδιος να σου πει) για να μην σε βάλουν μέσα από την αρχή.

 

Γενικά σου εύχομαι καλή επιτυχία!!! Να είσαι γεμάτος υπομονή, επιμονή και να ενημερώνεσαι συνέχεια!!!

 

"εκτός ορισμένων που περιφέρουν τα βιβλία τους από γραφείο σε γραφείο και αφήνουν φέσι σε όλους" --- αυτό το ακούω συνεχώς...πρέπει να κυκλοφορούν πολλοί τέτοιοι ανάμεσά μας...

Τέλοσπάντων...Σε ευχαριστώ πολύ για όσα μου λες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα κι από εμένα.

Ρε παιδιά συγνώμη κιόλας, αφού είχατε μηδαμινή επαφή με μισθοδοσία, όταν ερχόταν ένας πελάτης τί κάνατε??

 εμενα μου ειχε ερθει ενασ ασε απιστευτα αγχος κουτσα κουτσα το εβγαλα με ενα βιβλιαρακι κ λιγο το προγραμμα! τι να εκανα; τελικα σταματησε ο υπαλληλος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάδελφε καλησπέρα.

Μου θύμισες τον εαυτό μου, πριν από 5 χρόνια, όταν έκανα το ξεκίνημα παίρνοντας την απόφαση να ανοίξω γραφείο μετά από 4 χρόνια υπάλληλος σε λογιστικό γραφείο. Τότε ένοιωθα και εγώ την ανασφάλεια για το μέλλον, καθώς αποφάσιζα να κάνω ένα τέτοιο βήμα χωρίς να είμαι ούτε τριάντα.. Είχα καλή γνώση των Β' κατηγορίας, λίγες γνώσεις από μισθοδοσία και μηδαμινές από Γ' κατηγορία. Μετά από μια πενταετία μπορώ με βεβαιότητα να πώ ότι τότε πήρα την πιο σωστή απόφαση. Σήμερα έχω δυο άτομα που με βοηθάνε και είμαι αφεντικό του εαυτό μου.

Στην αρχή τα πράγματα θα είναι δύσκολα. Πελάτες από γνωστούς μην περιμένεις και αν έρθει κανείς συγγενής με επιχείρηση να περιμένεις φέσια. Το κόστος αν δεν ανοίξεις γραφείο είναι εκεί που είπαν και οι συνάδελφοι, γύρω στα 700 ευρώ το μήνα. Εγώ πάντως θα σου πρότεινα να φτιάξεις το δικό σου γραφείο και να μην έχεις έδρα το σπίτι σου. Είναι πολύ σημαντικό ο πελάτης να σε βλέπει. Η δουλεία είναι δύσκολη και απαιτεί πολύ διάβασμα, όμως ήδη έχεις ένα τεράστιο εργαλείο στα χέρια σου, το taxheaven. Η βοήθεια που προσφέρουν τα παιδιά είναι ανυπολόγιστης αξίας και δεν συγκρίνεται για μένα με κανένα βιβλίο.

Καλή επιτυχία σε ότι και αν αποφασίσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάδελφε καλησπέρα.

Μου θύμισες τον εαυτό μου, πριν από 5 χρόνια, όταν έκανα το ξεκίνημα παίρνοντας την απόφαση να ανοίξω γραφείο μετά από 4 χρόνια υπάλληλος σε λογιστικό γραφείο. Τότε ένοιωθα και εγώ την ανασφάλεια για το μέλλον, καθώς αποφάσιζα να κάνω ένα τέτοιο βήμα χωρίς να είμαι ούτε τριάντα.. Είχα καλή γνώση των Β' κατηγορίας, λίγες γνώσεις από μισθοδοσία και μηδαμινές από Γ' κατηγορία. Μετά από μια πενταετία μπορώ με βεβαιότητα να πώ ότι τότε πήρα την πιο σωστή απόφαση. Σήμερα έχω δυο άτομα που με βοηθάνε και είμαι αφεντικό του εαυτό μου.

Στην αρχή τα πράγματα θα είναι δύσκολα. Πελάτες από γνωστούς μην περιμένεις και αν έρθει κανείς συγγενής με επιχείρηση να περιμένεις φέσια. Το κόστος αν δεν ανοίξεις γραφείο είναι εκεί που είπαν και οι συνάδελφοι, γύρω στα 700 ευρώ το μήνα. Εγώ πάντως θα σου πρότεινα να φτιάξεις το δικό σου γραφείο και να μην έχεις έδρα το σπίτι σου. Είναι πολύ σημαντικό ο πελάτης να σε βλέπει. Η δουλεία είναι δύσκολη και απαιτεί πολύ διάβασμα, όμως ήδη έχεις ένα τεράστιο εργαλείο στα χέρια σου, το taxheaven. Η βοήθεια που προσφέρουν τα παιδιά είναι ανυπολόγιστης αξίας και δεν συγκρίνεται για μένα με κανένα βιβλίο.

Καλή επιτυχία σε ότι και αν αποφασίσεις.

 

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολύ. Πρέπει να σου πω πως θα είσαι παράδειγμα προς μίμηση για μένα, ο στόχος μου για το μέλλον. Το ξέρω πως είναι δύσκολο, αλλά όταν ακούς ανθρώπους κοντά στην ηλικία σου και με παρόμοια προβλήματα να πετυχαίνουν, σίγουρα παίρνεις θάρρος για τη συνέχεια.  Σου εύχομαι τα καλύτερα και στη συνέχεια!

Να ρωτήσω, η γνώμη σας για τη συνεργασία μου με κάποιον άλλο συνάδελφο ποιά είναι; να το επιχειρήσω μόνος μου ή παρέα με κάποιον που βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με εμάνα; το ξέρω είναι περίεργη ερώτηση, απλά προσπαθώ να σκέφτομαι τα πάντα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 εμενα μου ειχε ερθει ενασ ασε απιστευτα αγχος κουτσα κουτσα το εβγαλα με ενα βιβλιαρακι κ λιγο το προγραμμα! τι να εκανα; τελικα σταματησε ο υπαλληλος. :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 εμενα μου ειχε ερθει ενασ ασε απιστευτα αγχος κουτσα κουτσα το εβγαλα με ενα βιβλιαρακι κ λιγο το προγραμμα! τι να εκανα; τελικα σταματησε ο υπαλληλος. :) :)

 

πηρα μια εικονα και απο εκει δεν μπορω να πω! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ρωτήσω, η γνώμη σας για τη συνεργασία μου με κάποιον άλλο συνάδελφο ποιά είναι; να το επιχειρήσω μόνος μου ή παρέα με κάποιον που βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με εμάνα; το ξέρω είναι περίεργη ερώτηση, απλά προσπαθώ να σκέφτομαι τα πάντα.

Πέρα απο το οτι μοιράζονται τα έξοδα συνεργασία με κάποιο συνάδελφο με οποιοδήποτε τρόπο είναι το καλύτερο(1+1=3,1+1+1=5 κ.ο.κ.) αλλά αυτό θεωρώ οτι πρέπει να το δεις όταν αυξηθεί το πελατολόγιο και άρα και οι απαιτήσεις στη διεκπεραίωση υποθέσεων -διάβασμα-εξωτερικές εργασίες-δημόσιες σχέσεις-καθημερινή ενημέρωση -είσπραξη χρηματικών υπολοίπων-επιπλέον αυξηση πελατολογίου-οργάνωση γραφείου-στομάχι-ψυχολογικής ισορροπίας και...... να κλειδώνεις το γραφείο στις 8:30 μ.μ.και οχι 8:31μ.μ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολύ. Πρέπει να σου πω πως θα είσαι παράδειγμα προς μίμηση για μένα, ο στόχος μου για το μέλλον. Το ξέρω πως είναι δύσκολο, αλλά όταν ακούς ανθρώπους κοντά στην ηλικία σου και με παρόμοια προβλήματα να πετυχαίνουν, σίγουρα παίρνεις θάρρος για τη συνέχεια.  Σου εύχομαι τα καλύτερα και στη συνέχεια!

Να ρωτήσω, η γνώμη σας για τη συνεργασία μου με κάποιον άλλο συνάδελφο ποιά είναι; να το επιχειρήσω μόνος μου ή παρέα με κάποιον που βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με εμάνα; το ξέρω είναι περίεργη ερώτηση, απλά προσπαθώ να σκέφτομαι τα πάντα.

 

Πίστεψε στο όνειρό σου, διάβασε, δούλεψε πολύ και να είσαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις.

Για μένα η συνεργασία είναι πολύ δύσκολο πράγμα. Να ξέρεις ότι όταν μπαίνει στη μέση το χρήμα πολλά πράγματα και ιδιαίτερα οι ανθρώπινες σχέσεις χαλάνε. Από την άλλη, αν μια συνεργασία πετύχει τότε σου δίνει τις προϋποθέσεις να πας ψηλά πολύ γρήγορα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πίστεψε στο όνειρό σου, διάβασε, δούλεψε πολύ και να είσαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις.

Για μένα η συνεργασία είναι πολύ δύσκολο πράγμα. Να ξέρεις ότι όταν μπαίνει στη μέση το χρήμα πολλά πράγματα και ιδιαίτερα οι ανθρώπινες σχέσεις χαλάνε. Από την άλλη, αν μια συνεργασία πετύχει τότε σου δίνει τις προϋποθέσεις να πας ψηλά πολύ γρήγορα.

συμφωνώ, κι επίσης : " με συγγενή και φίλο φάε, πιες και αλισβερίσι μην κάνεις"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ρωτήσω, η γνώμη σας για τη συνεργασία μου με κάποιον άλλο συνάδελφο ποιά είναι; να το επιχειρήσω μόνος μου ή παρέα με κάποιον που βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με εμάνα; το ξέρω είναι περίεργη ερώτηση, απλά προσπαθώ να σκέφτομαι τα πάντα.

 

Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω επειδή το τόλμησα και δεν μου βγήκε με αποτέλεσμα να ψάχνω μετά για κεφάλαιο για να κρατηθώ μόνος μου, η επιλογή συνεργάτη είναι δύσκολη, μπορεί να ξέρεις έναν άνθρωπο χρόνια, να είσαι στο ίδιο γραφείο μαζί του όλη μέρα και πάλι ως συνέταιροι να μην ταιριάξετε. Υπάρχουν θετικά (μοιράζεσαι έξοδα, εμπειρία κλπ) πρέπει όμως να είναι όλα ξεκάθαρα και ξεκαθαρισμένα σε συμφωνητικό με κάθε λεπτομέρεια γιατί πελάτης θα αργήσει να μπει, τα έξοδα τρέχουν και μπορεί ο άλλος να χάσει την υπομονή του. Φυσικά για την σύσταση εταιρίας το κόστος είναι αυξημένο ακόμη και αν φτιάξεις μόνος σου το συμφωνητικο (οι δικηγόροι ζητάνε 300 με 500 ευρώ), πρέπει να βάλεις κεφάλαιο και να πληρώσεις φόρο συγκέντρωσης κεφαλαίου, ταμείο νομικών, ταμείο προνοίας δικηγόρων, εβεά αν είναι ο.ε. γιατί θεωρείται εμπορική, να περιμένεις ένα μήνα το ΓΕΜΗ να στο θεωρήσει και μετά να κάνεις έναρξη. Οπότε σε συμβουλεύω να κάνεις πράξη αυτό που στο χωριό μου λένε μοναχός σου χόρευε και όσο θέλεις πήδα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα. Και εγώ ήμουν στην ίδια θέση πριν από 3 χρόνια που ξεκίνησα. Όπως είπαν και πολλοί συνάδελφοι πιο πάνω μην περιμένεις από συγγενείς (κυρίως) και "φίλους" να σε στηρίξουν. Οι ενεργές επιχειρήσεις έχουν ήδη λογιστή και για να τον αλλάξουν πρέπει να υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος, νέες δεν το βλέπω να ξεκινούν, οπότε θα στηριχτείς κυρίως σε δηλώσεις. Συμβουλή μου είναι να βρεις έναν χώρο με χαμηλό ενοίκιο και να ξεκινήσεις. Από προγράμματα εγώ δουλεύω της Prosvasis και είμαι ικανοποιημένος. Βέβαια δεν ξέρω τις τιμές των άλλων προγραμμάτων οπότε δεν μπορώ να συγκρίνω αν είναι οικονομική ή όχι. Πάντως το πρόγραμμα εσόδων εξόδων και των δηλώσεων που είχα πάρει στην αρχή τώρα κοστίζουν περίπου 860€ για έναν χρόνο. Βάλε και 450€ το δίμηνο για ΟΑΕΕ. ΔΕΗ, τηλέφωνο, νερό. Και από εξοπλισμό όχι πολλά πράγματα. Έναν υπολογιστή και ένα φωτοτυπικό - εκτυπωτή (Εγώ έχω ένα της XEROX με μίσθωση και πληρώνω κάθε τρίμηνο ένα ποσό και μου καλύπτει όλα τα έξοδα συντήρησης όπως τύμπανο, μελάνι κτλ). Άντε και ένα FAX. Με λίγα λόγια 600 - 800€ το μήνα ανάλογα το ενοίκιο και περίπου 3000€ για πάγιο εξοπλισμό. Και αφού είσαι άνεργος πήγαινε να κάνεις κάποια σεμινάρια στον ΟΑΕΔ γιατί θα βγει επιδότηση για νέες επιχειρήσεις και αυτό είναι απαραίτητο να για να πάρεις την επιδότηση. Μην την χάσεις, θα καλύψεις όλα σου τα έξοδα για τον πρώτο χρόνο και μπορεί και παραπάνω. Και μία τελευταία συμβουλή αν δεις ότι δεν βγαίνει μόνο με τα φορολογικά βάλε και μία δεύτερη δραστηριότητα όπως ασφάλειες. Αυτό έχω κάνει και εγώ και καλύπτω μέρος τον εξόδων μου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×