Προς το περιεχόμενο

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ EXCEL


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα,

 

Μου εξηγείς πως από την Vlookup σου φέρνει αυτόματα τα υπόλοιπα στοιχεία εφόσον βάλεις ΑΦΜ? Την vlookup την ξέρω. Τώρα λόγω απογραφών είναι και επίκαιρη , αλλά ξέρω να την εφαρμόζω σε κάθε στήλη(π.χ. φέρνω κωδικό, μετά δίπλα (ξανα με vlookup) περιγραφή είδους κλπ.

 

 

Syntax

VLOOKUP(lookup_value,table_array,col_index_num,range_lookup)

 

Μην παραλείψεις το range_lookup

 

Αν το παραλείψεις και δεν έχεις στη "βάση" ένα πελάτη θα σου φέρει τον "πιο κοντινό" στο ΑΦΜ

Διαφορετικά αν ο ΑΦΜ δεν είναι σωστός (πχ νέος πελάτης) θα σου φέρει (#N/A) οπότε είτε διορθώνεις είτε πας και βάζεις τον νεο πελάτη στη "βάση"

 

Βάζεις σε κάθε πεδίο τη συνάρτηση, ορίζεις lookup_value το κελί που έχεις τον ΑΦΜ, table_array την βάση σου και col_index_num τον αριθμό της στήλης  στην βάση που έχει το στοιχείο που θες

 

Δες τις οδηγίες σύνταξης στη βοήθεια του excel

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 78
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια. πείτε μου τι παραπάνω θέλετε και θα το φτιάξω!

Μήπως θα μπορούσες να το εκδώσεις σε προγενέστερη έκδοση ''office2003'' ή σε open office.  Γιατί ενώ μου το ανοίγει το αρχείο μετά χάνει την ανεύρεση του πελάτη.

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως θα μπορούσες να το εκδώσεις σε προγενέστερη έκδοση ''office2003'' ή σε open office.  Γιατί ενώ μου το ανοίγει το αρχείο μετά χάνει την ανεύρεση του πελάτη.

Ευχαριστώ

 

http://support.microsoft.com/kb/924074/el

 

http://office.microsoft.com/en-us/products/microsoft-office-compatibility-pack-for-word-excel-and-powerpoint-HA010168676.aspx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρότεινα την παρακάτω συνάρτηση που έσπασα το κεφάλι μου για να φτιάξω καθότι άσχετος.. :)

Είναι για το πεδίο παρακράτηση φόρου.. αν δεν επιθυμούμε να γίνεται στα Τιμολόγια έως 300,00.

 

=IF(H49>300;H49*20%;0)

 

κατά τ'άλλα .. να αφαιρεθεί η διπλή αναγραφή της ΔΟΥ.. για να μην πω να απαλειφθεί πλήρως..

Αυτόματη αρίθμηση δεν χρειάζεται.. ας κάνουμε και κάτι μόνοι μας.. 

Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε ένα checkbox με το οποίο θα επιλέγουμε εάν θέλουμε παρακράτηση φόρου ή όχι

 

Private Sub CheckBox1_Click()

If CheckBox1.Value = True Then

Φύλλο1.Cells(44, 8).Value = (Φύλλο1.Cells(41, 8) * 20) / 100

Else

Φύλλο1.Cells(44, 8).Value = 0

End If

End Sub

 

Σημείωση : Στην επικύρωση δεδομένων για τα στοιχεία πελάτη η προέλευση καλό είναι να αλλάξει σε  =ΠΕΛΑΤΕΣ!A2:A30000 για να μην εμφανίζει και το όνομα της στήλης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κάντε τις τροποποιήσεις και να το ανεβάσετε έτοιμο , να μη παιδευόμαστε και εμείς οι φτωχοί πλην τίμιοι τζαμπατζήδες !!!!! :D  :D

 

Φιλώτα γιατί έχω την εντύπωση ότι είχες ένα προγραμματάκι παλιά ???

 

Και για όσους ανενεώσαν τη συνδρομή τους στο taxheaven πήραν και ένα σούπερ προγραμμάτακι από τον Καρπόδινη (η προσφορά των Χριστουγέννων!!)

 

ΥΓ Δεν την πρόλαβα !!!! :rolleyes:  :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κάντε τις τροποποιήσεις και να το ανεβάσετε έτοιμο , να μη παιδευόμαστε και εμείς οι φτωχοί πλην τίμιοι τζαμπατζήδες !!!!! :D  :D

 

Φιλώτα γιατί έχω την εντύπωση ότι είχες ένα προγραμματάκι παλιά ???

 

Και για όσους ανενεώσαν τη συνδρομή τους στο taxheaven πήραν και ένα σούπερ προγραμμάτακι από τον Καρπόδινη (η προσφορά των Χριστουγέννων!!)

 

ΥΓ Δεν την πρόλαβα !!!! :rolleyes:  :rolleyes:

 

περιμενω κι εγω το ετοιμο .... ευχαριστω ... :)

 

υγ. Πασχαλιατικη ή εστω Αποκριατικη προσφορα δεν εχει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Νομίζω ότι ο ΚΦΑΣ στο άρθρο για τα τιμολόγια αναφέρει , κατά περίπτωση εκδίδεται τιμολόγιο τουλάχιστον διπλότυπο. Αυτό σημαίνει ότι είναι υποχρεωτική η αναγραφή πρωτότυπο & αντίγραφό? ή πλέον δεν έχει κανένα νόημα αυτό? Εγώ στο γραφείο χρησιμοποιώ το excel της συναδέλφου (συγχαρητηρια και απο εμένα) αλλά δεν έχω αναγράψει πρωτότυπο ή αντίγραφο. Να τα εκδώσω εκ νέου ? μπορώ να τα αναγράψω χειρόγραφα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ να εκφράσω και το παραπάνο μου .... Δε λέω οι εταιρείες που έχουμε όλοι τα προγράμματα μας βιώνουν και αυτές καταστάσεις δύσκολες , αλλά μιας και όλοι μας είμαστε καλοπληρώτες τουλάχιστον σε αυτούς δεν θα μπορούσαν να βάλουν στο πρόγραμμα ένα αρχείο για απευθείας έκδοση τιμολογίου ...... Τες πα ...

 

Κάποιος φίλος μου είπε ότι η Data το έχει αλλά δε ρώτησα περισσότερα (δηλαδή αν το έβαλε δωρέαν τώρα ή προυπήρχε και το πλήρωνες )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ να εκφράσω και το παραπάνο μου .... Δε λέω οι εταιρείες που έχουμε όλοι τα προγράμματα μας βιώνουν και αυτές καταστάσεις δύσκολες , αλλά μιας και όλοι μας είμαστε καλοπληρώτες τουλάχιστον σε αυτούς δεν θα μπορούσαν να βάλουν στο πρόγραμμα ένα αρχείο για απευθείας έκδοση τιμολογίου ...... Τες πα ...

 

Κάποιος φίλος μου είπε ότι η Data το έχει αλλά δε ρώτησα περισσότερα (δηλαδή αν το έβαλε δωρέαν τώρα ή προυπήρχε και το πλήρωνες )

Πολύ σωστός!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τηλεφώνησα στην κύρια εταιρεία που με καλύπτει με software ...ονόματα δε λέμε , για το πόσο τιμάται το module της τιμολόγησης, μου είπαν 70,00 ευρώ  , με ετήσια υποστήριξη 50,00 ευρώ ; και η απάντησή μου βέβαια ήταν ότι αποτελούν κλασσικό παράδειγμα μιζέρειας και μικροψυχίας , ως προς την τιμολογιακή τους πολιτική , απέναντι σε πελάτες ειδικής κατηγορίας και συνθηκών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Module... τα μόδολα...  Πως έκλεινε το ματάκι του ο Μητσικώστας όταν υποδυόταν τον Καρατζαμακάκα;;;; ;)

 

Το πιάσατε το υπονοούμενό ε;

 

 

Υ.Γ. Γιατί δεν λένε εξ' αρχής οτι θα το χρεώσουν κατά 140 € αλλά σου ζητούν περίπου το κόστος αγοράς σε "ετήσιο κόστος συντήρησης"; Τι εννοούν συντήρηση εδώ; Αν το είχες ΗΔΗ από πριν, πχ από το 2003 με την καθιέρωση της 1083/2003 και εξέδιδες μέσω φορολογικού μηχανισμού τα παραστατικά σου, τι θα "συντηρούσαν" ετησίως με κόστος ισόποσο του κόστους αγοράς;;;

Επεξεργασμένο από gkazan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τηλεφώνησα στην κύρια εταιρεία που με καλύπτει με software ...ονόματα δε λέμε , για το πόσο τιμάται το module της τιμολόγησης, μου είπαν 70,00 ευρώ  , με ετήσια υποστήριξη 50,00 ευρώ ; και η απάντησή μου βέβαια ήταν ότι αποτελούν κλασσικό παράδειγμα μιζέρειας και μικροψυχίας , ως προς την τιμολογιακή τους πολιτική , απέναντι σε πελάτες ειδικής κατηγορίας και συνθηκών. 

Η επσιλον φαντάζομαι.

Με singular επικοινώνησε κανένας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Epsilon crm λογιστών με 60 ευρώ συμβόλαιο, 0 κόστος αγοράς...

 

Κάποτε μου ζητούσε 400 αγορά και 80 συμβόλαιο...

 

Τώρα πάντως το πήρα (δευτέρα ξεκινάω να το δουλεύω)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Module ή αυτόνομη εφαρμογή;

 

Νέος πελάτης ή παλαιός;

 

Μόνο του ή πακέτο με ανανέωση άλλης συνδρομής προγράμματος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Module ή αυτόνομη εφαρμογή;

 

Νέος πελάτης ή παλαιός;

 

Μόνο του ή πακέτο με ανανέωση άλλης συνδρομής προγράμματος;

 

 

Αυτόνομη.

 

Παλαιός (έχω το Ε7 ας πούμε - παλαιότερα τον αυτοέλεγχο).

 

Μόνο του

 

 

Άλλες εποχές όπως είπα και πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδες Πέτρε, πως σκάνε κάποιες φούσκες;

 

Για να μην πω οτι θα μπορούσε η ΓΓΠΣ να είχε φτιάξει ένα πρόγραμμα για την έκδοση των τιμολογίων, συμβατό πχ με την νέα σκλαβιά της αυθημερόν υποβολής Φ.Π.Α. ...

 

Αλλά όταν έχουν την μύτη εκεί ψηλά και πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, ε τότε, θα πάρουνε τον... Κυρίτση τους και θα τελειώνει η υπόθεση.

 

Βέβαια, εν μέσω κρίσης, δεν θα τους "χαλάσει" ένα 60αράκι το χρόνο. Δεν ξέρω και πόσο βοηθά το CRM, πέραν της εκδόσεως τιμολογίων και την παρακολούθηση πελατών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 month later...

Καλημέρα να κάνω μια ερώτηση σε αυτούς που ξέρουν από excell αν μπορούμε να τυπώσουμε το τιμολόγιο σε α5 δηλαδή σε ένα φύλλο α4 να βγάζει 2 τιμολόγια 1 για πελάτη και ένα αντίγραφο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και μπορείς και πρέπει να το κάνεις για να πέσει και το κόστος για γραφική ύλη.

 

Καλημέρα :rolleyes:

To θέμα είναι ότι δεν ξέρω  να το κάνω  :D  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα πας σε ένα αλουμιναδικο - σιδεροκατασκευες - βιβλιοπωλεία να σου κόψουν  , 1 πακέτο α4 κλειστό , κι στο δευτερόλεπτο έχεις 2 α5 :DB) 

 

εγώ αυτό κάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο το ξερω το excell δεν ξερω να το κανω να το βγαζει σε α5

 

τι εκτυπωτή έχεις ??

 

α είναι θέμα εκτυπωτή

 

έμενα στον cannon λέει από μέγεθος σελίδας Α4 , προσαρμογή σελίδας σε  Α5

 

στης ρυθμίσεις του εκτυπωτή θα το βρεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...