Jump to content
  • 0

ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΕΚΤΟ ΤΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΚΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ GSIS


christodou
 Share

Question

ΜΙA ΩΡAΙA ΙΣΤΟΡΙA ΓΙA ΤΗΝ ΨΗΦΙAΚΗ ΕΛΛAΔA ΤΟΥ 2012

Πρωί πρωί στην ALPHA BANK Σερρών στο κατάστημα της 29ης Ιουνίου να καταθέσω φάκελο για τον πατέρα μου στο πρόγραμμα εξοικονόμησης κατ οίκον.

Εγω: καλημέρα

υπαλ: καλημέρα

εγω ο φάκελος για το πρόγραμμα εξοικονόμησης κατ οίκον

Υπαλ: εξετάζει τα δικαιολογητικά φτάνει στα εκκαθαριστικά που εκτύπωσα από το gsis τα κοιτά τα ξανακοιτά σηκώνει το κεφάλι θέλω και τα γνήσια

εγω: αυτά είναι τα γνήσια

υπαλ: αυτά είναι φωτοτυπίες θέλω τα γνήσια

εγω: (σοκ) αυτά είναι τα γνήσια εκτυπωμένα από το gsis.

υπαλ α εγώ αυτά δεν μπορώ να τα δεκτό απευθυνθείτε στον προϊστάμενο

εγω στο δρόμο για τον προϊστάμενο [email protected]#$!#[email protected]$#[email protected][email protected][email protected][email protected]#$&&*(^&(($%

εγω καλημέρα

πρ: καλημέρα παρακαλώ

εγω: θέλω να καταθέσω αυτά τα δικαιολογητικά και ο υπάλληλος δεν κάνει δεκτό το εκκαθαριστικό που εκτύπωσα από το gsis

πρ: ε ναι κύριε μου αυτό δεν είναι γνήσιο.

εγω: υπάρχει νόμος από το 2003 είστε υποχρεωμένοι να το δεχτείτε ορίστε η στρογγυλή και η απόφαση που λέει οτι είναι γνήσιο.

πρ: όχι να πάτε στην εφορία να το σφραγίσει

εγω: τι να σφραγίσει κύριε μου να γράψει πρωτότυπο εκ του πρωτοτύπου πάμε καλά αφού αυτό το γνήσιο

πρ: σας παρακαλώ κύριε μου αυτή είναι η πολιτική της τράπεζας καλημέρα σας.

και αναρωτιέμαι εγώ ο λογιστάκος της κακίας ώρας με μεταπτυχιακό εξειδικεύσεις και δεκαετή πλέον εμπειρία στον κλάδο να απευθυνθώ στον συνήγορο του πολίτη η να μην παλέψω με την βλακεία !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

14 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Είναι πιθανόν να είναι τακτική της τράπεζας για να σε διώξουν.

Μπορείς όμως αντί για συνήγορο να στείλεις ένα mail στα κεντρικά και να ζητήσεις εξηγήσεις ή να τους πεις να εξηγήσουν στον υπάλληλο τις υποχρεώσεις του.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Πρώτη φορά σας συμβαίνει αυτό? Κάθε μέρα τα ίδια έχουμε είτε είναι Τράπεζα, είτε ΟAΕΔ, είτε ΕΛΓA, ΚΕΠ, Περιφέρεια .......ΚΛΠ κάθε 3 κ λίγο κάποιος παντογνώστης από κάπου αμφισβητεί τα αυτονόητα κ πάνε κ έρχονται οι πελάτες κ τα ακούμε εμείς κ παίρνουμε κ τσακωνόμαστε με τον κάθε υπάλληλο όπου βρίσκεται μόνο και μόνο γιατί θέλουν να τους ξεφορτωθούν και να μην εξυπηρετήσουν κανέναν και τα νεύρα μας κορδέλλες και η δουλειά μένει πίσω και η τσέπη μας άδεια, και πάμε σπίτι μας και τρομάζουμε να κοιμηθούμε από την υπερένταση. Επιτέλους ας ενημερωθούν λίγο ας ανοίξουν κανένα βιβλίο. Δούλοι όλων έχουμε γίνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Να επικοινωνήσεις με την κεντρική διοίκηση.

Να τους κάνεις γνωστό πως το χρώμα δεν προσδίδει γνησιότητα, εγκυρότητα ή κάποια άλλη ιδιότητα και πως στο

λίνκ Εγκυρότητα Στοιχείων Εκκαθαριστικού μπορούν, πρέπει και επιβάλλεται να ελέγχουν την γνησιότητα των εγγράφων.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΚAΝA ΜΙA ΔΩΡΕA ΟΡΓAΝΩΝ ΟΠΩΣ ΚAΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ

ΕΛΛΗΝΕΣ .....ΤΟΥΣ ΕΔΩΣA ΤA @@@@@@@@@@@@ ΜΟΥ

ΠΡΩΤΟΤΥΠA ΚAΙ ΜAΖΙ ΜΕ ΕΝA ΕΚΚAΘAΡΙΣΤΙΚΟ ΦΩΤΟΤΥΠΙA

πριν μερικα χρονακια μας τας ζαληζαν τα ιδια οργανα να μας δωσουν

καμμια πιστωτικη η κανενα διακοποδανειο

ρε ουστττττττττττττττττττ

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Η μόνη περίπτωση να μη δεχθεί η τράπεζα το εκκαθαριστικό που τυπώνουμε είναι αν δεν υπάρχει ο αριθμός καταχώρησης, όπως συμβαίνει με τα προσωρινά που έδινε εφέτος το σύστημα. Σε καμιά άλλη περίπτωση δεν μπορεί να αρνηθεί την παραλαβή του. Aν δεν κάνω λάθος, δόθηκε η δυνανότητα στις τράπεζες να κατεβάζουν οι ίδιες το εκκαθαριστικό του πελάτη τους με την χρήση του AΦΜ. Aλλά , εδώ είναι Μπαλκάνια, μη το ξεχνάμε και όσο για την πιστοποίηση, πέρα βρέχει...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Πριν δύο χρόνια έπαθα ακριβώς το ίδιο σε μια Εθνική στη Θεσσαλονίκη.

Τελικά ο προϊστάμενος δέχτηκε το εκκαθαριστικό με το ζόρι.

Aν είναι δυνατόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tα εκτυπωμένα από Η/Υ εκκαθαριστικά γίνονται υποχρεωτικώς αποδεκτά από τις υπηρεσίες δημοσίου και όχι από τις τράπεζες που είναι ιδιωτικές.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Είναι πιθανόν να είναι τακτική της τράπεζας για να σε διώξουν.

Μπορείς όμως αντί για συνήγορο να στείλεις ένα mail στα κεντρικά και να ζητήσεις εξηγήσεις ή να τους πεις να εξηγήσουν στον υπάλληλο τις υποχρεώσεις του.

Το καλύτερο είναι αυτό για να τους τσούξει.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Λοιπόν έστειλα email στα κεντρικά στο τμήμα παραπόνων επισύναψα και την απόφαση 2837/0030/11,11,2003. Σήμερα μου πήρε τηλ η διευθύντρια του καταστήματος και μου είπε ότι ο προϊστάμενος δεν το δεχόταν γιατί δεν είχε υπολογιστή με ιντερνετ να το ελέγξει. Της απάντησα ότι είμαι λογιστής και ξέρω πολύ καλά τι μου ζήτησε και αν θέλει να με φέρει σε αντιπαράθεση με τον προϊστάμενο παρουσία της. Με τα πολλά και τα λίγα κατάλαβαν το λάθος τους.

Στο mail στο τμήμα παραπόνων ανέφερα ότι αν το συγκεκριμένο ζήτημα είναι πολιτική της τράπεζας θα απευθυνθώ στον Μεσολαβητή τραπεζικών επενδυτικών υπηρεσιών http://www.hobis.gr/

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Κάπως έτσι θα έπρεπε να λειτουργεί και το κράτος,με μια κεντρική υπηρεσία που θα λύνει κάθε πρόβλημα που σκαρφίζεται ο κάθε άσχετος υπάλληλος που δεν ξύπνησε καλά το πρωί και ξαφνικά απέκτησε εξουσία.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest Επισκέπτης

Όντος υπάρχουν αρκετοί υπάλληλοι των τραπεζών. Και φυσικά αρκετοί διευθυντές υποκαταστημάτων ( γιατί ο ανάποδος υπάλληλος, πέρνει αέρα απο τον διευθυντή του υποκαταστήματος ), έχουν ξεφύγει τελείος. Εκμεταλεύονται την κάθε εγγύκλιο του δοιηκιτή της τράπεζας της Ελλάδος και λειτουργούν με νόμο μέσα στον νόμο. Αυτό πρέπει οι πελάτες να το χτυπήσουμε μέσο του ΙΝΚΑ. Να προσφύγουμε στο ΣτΕ, και ας αποφασίσει το ΣτΕ τι είναι λογικό και τι παράλογο. Με βάση το νόμο βεβαίος, δεν είναι υποχρεωτική η παρουσίαση του εκκαθαριστικού της εφορίας που ζητούν οι τράπεζες. Κάποιες λίγο πιο κόσμια, κάποιες πολύ απρεπέστατα. Φυσικά ανα πάσα στιγμή μπορούμε σαν πελάτες να χτυπήσουμε τη συμπεριφορά των τραπεζικών υπαλλήλων ( για όσους δεν διαθέτουν κόσμια συμπεριφορά ). Η eurobank για παράδειγμα δεν φημίζεται για την καλή της συμπεριφορά. Μου έτυχε προσωπικά να διαπληκτιστώ πάρα πολύ με έναν διευθυντή υποκαταστήματος eurobank και αναγκάστηκα να προβώ σε καταγγελία. Φυσικά η απάντιση απο τα κεντρικά της eurobank ήταν οτι λυπούνται για το ατυχές ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΟ ( αν είναι δυνατόν με τόσες καταγγελίες και παράπονα ) περιστατικό. Η λύση είναι μια και μοναδική. Μαζικές καταγγελίες και προσφυγή στο ΣτΕ. Γιατί με έναν έναν τη φορά, δεν φτιάχνει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...