Προς το περιεχόμενο
  • 0

νέο site για την υποβολή πίνακα προσωπικού κλπ


panagiotis

Ερώτηση

βλέπω στο site για την υποβολή πίνακα προσωπικού κλπ

ότι για υποβολή πίνακα ζητάει αρχείο μόνο με κατάληξη .xml

Σε αρχείο excel όμως που είναι από "γεννησιμιού" του .xls

βάζω την επιλογή να το σώσω ως xml και δεν το δέχεται.

Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο;

Αν στείλω xls θα το δεχτεί ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

Συναδελφοι απο ποτε υπαρχει οριο στο αρχειο που φορτωνουμε για την απολυση, εχω αρχειο 2,84μβ και δεν το παιρνει , βγαζει μυνημα αρχειο μεγαλο 

 

 

Το 1,63 το πηρε 

 

Μα τι στέλνεις κι εσύ, Mp3 τραγουδάκι; Κάνε σκανάρισμα με χαμηλότερη ανάλυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Δηλαδή υπήρχε υποχρέωση (παλια) να κάνουμε νέο πίνακα προσωπικού όταν άλλαζε η νόμιμη εκπροσώπηση της ίδιας εταιρείας άλλα υπήρχε άλλη εγκύκλιος που έλεγε ότι αν ο εργαζόμενος μετακινηθεί από την ΤΑΔΕ ΑΕ στη ΔΕΙΝΑ ΑΕ δεν κάνουμε τίποτα; Ενημερώστε μας αν μάθετε κάτι νεότερο.

 

Έχει συζητηθεί και εδώ  http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php/topic/35919-iaaoaoeina-aanaaciiaaiio-oaa-aeec-aadheaaencoc-oio-eaeeio-iieeio/

 

 

στην επ.εργασίας Ν. Ιωνίας μου ειπαν οτι δεν υπαρχει εγκύκλιος που να ορίζει οτι κανουμε καποια διαδικασία στις μετακινήσεις μεταξυ εταιρείων ομίλου

ορίζει μόνο για προσλήψεις, αλλαγη νομιμου εκπροσωπου, αλλαγη μισθου κ ωραρίου

συνεπως αφου δεν αναφερεται κατι δεν κανουμε και κατι, μόνο αν κατα την μετακίνηση αλλαζε και κατι απο τα παραπάνω

 

στην δική μου περίπτωση δεν αλλαζει ο μισθός, το ωράριο και ο νόμιμος εκπρόσωπος

 

οπότε αρκεί να έχω την αρχική κατασταση απο την προηγούμενη εταιρεία στην οποία ηταν πριν μετακινηθούν

 

επίσης οι εργαζομενοι θα υπογραψουν συμφωητικό μετακίνησης

 

εμεις παντως παλια πριν την ηλεκτρονική υποβολή στέλναμε κανονικά κατάσταση προσωπικου , με σημειωση οτι αφορα μετακίνηση απο την Α εταιρεία στην Β

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Δοκτορα μου παλια το επαιρνε ,  τρομαξα  γιατι σκεφτηκα παλι κολλησε το ρημαδι 

 

Υπάρχουν άλλα όρια πλέον.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!

ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΑ ΑΡΧΕΙΑ:

Το επιτρεπόμενο μέγεθος των επισυναπτόμενων αρχείων άλλαξε. Μέγιστο επιτρεπόμενο μέγεθος στις Αναγγελίες 2 MB και Πίνακες Προσωπικού 5 ΜΒ.

....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Συναδελφοι καλημέρα. Επειδη δεν έχω ξαναυποβάλλει ηλεκτρονικά πίνακα προσωπικού, θελω να ρωτήσω:

Επιχειρηση θα προσλάβει υπάλληλο γραφείου, ο οποίος θα εργάζεται 1 ημέρα τον μήνα ( την πρώτη Τρίτη κάθε μήνα) για 8 ωρες. Εκ περιτροπής δηλαδή. Στον πινακα προσωπικού στην στήλη με τις ωρες-ημερες εργασιας θα βάλω π.χ. 07:00-15:00 - Τρίτη και στην στήλη παρατηρήσεις θα γράψω οτι εργάζεται την πρώτη Τρίτη κάθε μήνα. Θα το δεχθεί το σύστημα έτσι;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Θα ηθελα να ρωτησω το εξης:

εκανα απολυση με συμβαση ορισμενου χρονου τωρα πρεπει να στειλω στο σεπε νεα  κατασταση που εχει μειωθει το προσωπικο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Προσπαθώ να στείλω Ε4 ΤΡΟΠΟΠΟΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΔΟΧΩΝ και μου βγάζει δεν βρέθηκε η αρχική υποβολή. Λογικό γιατί είχε γίνει χειρόγραφα.

Για να μην διαβάζω 42 σελίδες μπορεί κάποιος να μου πει τι μπορώ να κάνω.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Προσπαθώ να στείλω Ε4 ΤΡΟΠΟΠΟΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΔΟΧΩΝ και μου βγάζει δεν βρέθηκε η αρχική υποβολή. Λογικό γιατί είχε γίνει χειρόγραφα.

Για να μην διαβάζω 42 σελίδες μπορεί κάποιος να μου πει τι μπορώ να κάνω.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Θα υποβάλεις ηλεκτρονικά τον αρχικό χειρόγραφο με υποσημείωση ότι κάνεις επανυποβολη αρχικού πίνακα με τάδε αριθμό πρωτοκόλλου και μετά θα υποβάλεις τον τροποποιητικό σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Αυτό το είχα κάνει σε προηγούμενη υποβολή συμπληρωματικού πίνακα όπου είχα βάλει αρχικός με υποσημείωση τον αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία υποβολής του αρχικού χειρόγραφου.

Οπότε να βάλω αριθμό πρωτοκόλλου την προηγούμενη υποβολή?

 

Ευχαριστώ 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Εκ παραδρομής έκανα βεβαίωση λήξης σύμβασης ορισμένου χρόνου και έβαλα διάρκεια απασχόλησης 4/10/2013-15/05/2013!!!!!!(πράγμα αδύνατο να ισχύει χρονικά)

Οι σωστές ημερομηνίες της σύμβασης ήταν 4/10/2012-15/05/2013!

Αν υποβάλω τώρα λήξη σύμβασης (20 μέρες μετά) ποιο είναι το πρόστιμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

εχει κατατεθει πινακας στην επιθεωρηση τον νοεμβριο σε νεες προσληψεις στην ηλεκτρονικη υποβολη βαζουμε μονο τους νεους η ολους?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

εχει κατατεθει πινακας στην επιθεωρηση τον νοεμβριο σε νεες προσληψεις στην ηλεκτρονικη υποβολη βαζουμε μονο τους νεους η ολους?

μόνο τους νέους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Καλημέρα σε όλους.

 

Εχω την εξής απορία-ανησυχία.

 

Στην αναγγελία λήξης σύμβασης εκτός από την ημερομηνία λήξης της σύμβασης ζητά και την τελευταία ημέρα εργασίας.

Οι οκτώ μέρες προθεσμία ισχύουν από την ημερομηνία λήξης ή από την τελευταία ημέρα εργασίας.

Ρωτώ γιατί στα φροντιστήρια είχαμε διαλείπουσα  απασχόληση, είχαμε βάλει σε όλους λήξη σύμβασης 20/6 αλλά δεν δούλευαν όλοι καθημερινα και κάποιοι πχ που δούλευαν Δευτέρα είχαν λήξη σύμβασης 20/6 αλλά τελευταία εργάσιμη είχαν 17/6

 

Επίσης αν γνωρίζετε, νομίζω δεν χρειάζεται επισύναψη σκαναρισμένης εκτύπωσης με υπογραφές.Ετσι δεν είναι

 

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Εχει δοκιμάσει κανεις να στείλει έντυπο Ε9 - σύμβαση μερικής απασχόλησης; Υποτίθεται ότι υποβάλλονται ηλεκτρονικά απο 1/7/2013. Σκανάρουμε τη σύμβαση και την ανεβάζουμε σε pdf; Ισχύει το 8ήμερο και για την ηλεκτρονική υποβολή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Είδα σήμερα ανοίξε και η επιλογή για τις ηλεκτρονικές συμβάσεις. Από 01/07/2013 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ Οδηγίες χρήσης έχουν βάλει κάπου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Είδα σήμερα ανοίξε και η επιλογή για τις ηλεκτρονικές συμβάσεις. Από 01/07/2013 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ Οδηγίες χρήσης έχουν βάλει κάπου;

Δεν έχω δει άλλα καθώς έψαχνα ειδα κι αυτό ότι αλλάζει από 1 Ιουλίου

Από 1η Ιουλίου μόνο από την μπροστινή πόρτα η είσοδος στα λεωφορεία
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

 

Δεν έχω δει άλλα καθώς έψαχνα ειδα κι αυτό ότι αλλάζει από 1 Ιουλίου

Από 1η Ιουλίου μόνο από την μπροστινή πόρτα η είσοδος στα λεωφορεία

 

 

Και θα χάσουμε το μαγικό «οδηγέ άνοιξε  με από πίσω»;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Εχει δοκιμάσει κανεις να στείλει έντυπο Ε9 - σύμβαση μερικής απασχόλησης; Υποτίθεται ότι υποβάλλονται ηλεκτρονικά απο 1/7/2013. Σκανάρουμε τη σύμβαση και την ανεβάζουμε σε pdf; Ισχύει το 8ήμερο και για την ηλεκτρονική υποβολή;

Εγω την έστειλα, πέρασα τα στοιχεία στον εργαζόμενο και μετά σκάναρα την σύμβαση. Το έκανα χθες για μια πρόσληψη που έγινε στις 26/6/2013.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...