Προς το περιεχόμενο

Πιστοποιηση-φορολογικα πιστοποιητικα & ελεγχος νοσοκομειων απο ορκωτους....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αποψεις για τα κατωθι...

Πιστοποίηση Λογιστών – Φοροτεχνικών

Μπήκαν δύο προτάσεις προς συζήτηση και ανταλλάχθηκαν απόψεις :

1. Να πιστοποιηθούν όλοι και

2. να

a. Να πιστοποιηθούν μόνο οι κάτοχοι Αδείας Α΄ τάξης

b. Να πιστοποιηθούμε με διαβάθμιση

Κατατέθηκαν από πολλούς οι προβληματισμοί σχετικά εάν πρέπει να έχουμε πιστοποίηση δύο ταχυτήτων ή καθόλου.

Έγινε προσπάθεια ανάλυσης του όρου «πιστοποίηση» που ζητά το Υπουργείο αλλά και τις παγίδες που τυχόν μπορεί να υπάρχουν.

Ενημερωθήκαμε μερικώς για την άποψη του Ο.Ε.Ε.

Γενικά η άποψη ότι η πιστοποίηση θα μας βοηθήσει επεκράτησε κυρίως με την προϋπόθεση και της χορήγησης της ψηφιακής υπογραφής αλλά εφόσον αξιολογηθούν και οι προϋποθέσεις που θα θέτει το σχεδιαζόμενο «φορολογικό πιστοποιητικό» στον νέο φορολογικό νόμου που θα είναι για τις επιχειρήσεις που δεν ελέγχονται από ορκωτούς.

Η ανάγκη για ολοκλήρωση της Ψηφιακής υπογραφής είναι πρώτιστης σημασίας

Σίγουρα θα υπάρχει μια ελάχιστη υποχρεωτική υλικοτεχνική υποδομή στα γραφεία μας για σύνδεση με το Taxis, ΙΚΑ κλπ

Ακούσθηκαν προβληματισμοί για το εάν πρέπει να πιστοποιηθούν και οι νέοι Λ/Φ που μπαίνουν στο επάγγελμα ή εάν πρέπει να μπει μια πρακτική άσκηση πριν την έκδοση της Αδείας Λογιστή κατ’ αντιστοιχία με τους δικηγόρους.

Επίσης για το αν πρέπει να πιστοποιηθούν και οι βοηθοί μας κάτι που γίνεται ακόμη πιο σημαντικό μετά και την Αρ. πρωτ.: 41225 ΔΙΟΕ - 1004/28.9.2012 Εφαρμογή του ν.3919/2011 (ΦΕΚ 32/ τ. Α'/ 02.03.2011) για την άσκηση του επαγγέλματος του Λογιστή Φοροτεχνικού – από το Υπουργείο Ανάπτυξης.

Οι κανόνες «πιστοποίησης» πρέπει να προσαρμοσθούν στο επάγγελμά μας και ή δυνατόν ο έλεγχος να είναι και από την ΠΟΦΕΕ.

Καθώς η ανάγκη για πιστοποίηση υπερίσχυσε από την συζήτηση αλλά δεν μπορέσαμε να έχουμε συγκεκριμένες προτάσεις για τον τρόπο και το περιεχόμενο, καθώς ούτε και το ΟΕΕ δεν έχει έτοιμη πρόταση δόθηκε στους παρόντες Προέδρους και μη μια εβδομάδα περιθώριο έως την Παρασκευή 5/10 για να καταθέσουν προτάσεις για την πιστοποίηση στην Ομοσπονδία και αφού τις επεξεργαστούμε να τις προωθήσουμε την επόμενη Τρίτη 9/10 στην επιτροπή του ΟΕΕ .

Το Δ.Σ. θα αξιολογήσει όλες τις προτάσεις που κατατέθηκαν ή θα κατατεθούν για όλα τα θέματα που συζητήθηκαν ώστε τις επόμενες ημέρες να προβεί στις ανάλογες ενέργειες.

Επίσης από τους Προέδρους επισημάνθηκαν και τα διαφαινόμενα προβλήματα ως προς τις αλλαγές των προθεσμιών για πληρωμή των ενσήμων, την υποβολή της ΑΠΔ αλλά και την ηλεκτρονική υποβολή των αλλαγών στην απασχόληση προσωπικού και το Δ.Σ. ήδη προγραμματίζει συνάντηση με τον αρμόδιο Υπουργό ή Υφυπουργό.

Για το Δ.Σ. της Π.Ο.Φ.Ε.Ε.

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας

Αβραάμ Πανίδης Νικόλαος Πατέλης

ΣΕ ιδιώτες λογιστές θα ανατίθεται ο οικονομικός έλεγχος των δημόσιων νοσοκομείων όταν δεν επαρκεί το υπάρχον προσωπικό, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Υγείας.

Όπως υπογραμμίζει ο υπουργός Ανδρέας Λυκουρέντζος, «είναι επιτακτική η αναγκαιότητα ενός αποτελεσματικού και βιώσιμου συστήματος υγείας, με την επίτευξη της μείωσης του κόστους λειτουργίας και της καλύτερης διαχείρισης των οικονομικών πόρων των δημόσιων μονάδων υγείας».

Το ποσό με το οποίο θα αμείβεται ο ορκωτός λογιστής θα εξαρτάται από τη δυναμικότητα της μονάδας υγείας:

• Νοσοκομεία μέχρι 250 κλίνες θα μπορούν να διαθέσουν ποσό μέχρι 30.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

• Νοσοκομεία από 251 κλίνες έως και 450 κλίνες μπορούν να διαθέσουν μέχρι 50.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

• Νοσοκομεία από 451 κλίνες και άνω μπορούν να διαθέσουν ποσό ύψους 70.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Ακόμα, η εγκύκλιος ορίζει χρονοδιάγραμμα τήρησης των υποχρεώσεων που έχουν αναληφθεί με στόχους:

• Τη σύνταξη, τον έλεγχο και τη δημοσίευση των οικονομικών καταστάσεων έως τις 31 Ιουλίου του επόμενου έτους. Ο στόχος έχει υλοποιηθεί για την προηγούμενη οικονομική χρήση. Στο εξής, η εν λόγω διαδικασία θα ολοκληρώνεται για την εκάστοτε χρήση υποχρεωτικά εντός της αναφερόμενης ημερομηνίας.

• Εφαρμογή αναλυτικής λογιστικής (έως 31 Δεκεμβρίου 2012). Ο στόχος αυτός θα πρέπει να υλοποιηθεί υποχρεωτικά έως την αναφερόμενη ημερομηνία.

• Εφαρμογή της διαδικασίας της μηνιαίας οριστικοποίησης των οικονομικών συναλλαγών των νοσοκομείων (έως 31 Δεκεμβρίου 2012). Για την τρέχουσα οικονομική περίοδο ο στόχος αυτός θα έχει επιτευχθεί. Από την ερχόμενη οικονομική χρήση οι οικονομικές συναλλαγές θα οριστικοποιούνται στο τέλος κάθε μήνα ή το αργότερο ενός πέντε ημερών του επόμενου μήνα.

Τα νοσοκομεία που δεν πετυχαίνουν τους παραπάνω στόχους θα πρέπει να ενημερώσουν γραπτώς την αρμόδια οικονομική υπηρεσία του υπουργείου Υγείας εντός δέκα ημερών από τη λήψη της εγκυκλίου και πριν από τη λήξη των στόχων παραθέτοντας αναλυτικά τους λόγους και τη σχετική τεκμηρίωση μη εκπλήρωσής τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) για την πιστοποίηση ειναι γνωστό ότι αποσύρθηκε η εγκύκλιος

οπότε σωστό ή λάθος δεν έχει πλεον σημασία

2) για τα νοσοκομεία αναφέρεται σε ορκωτούς λογιστές . όπως και να έχει νομιζω ότι η πίτα έχει ήδη μοιραστεί.

πλέον θεωρώ ότι αρχίζει να ξεκαθαρίζει το τοπίο:

οι πολλοί λογιστές ελευθ.επαγγελματίες αποτελούν εμπόδιο στις μεγάλες εταιρείες που θέλουν να αναλάβουν αυτό το κομμάτι (ελεγκτικές, τράπεζες κτλ) και που φυσικά θέλουν να ελεγξουν και τις τιμές.

μέτρα όπως η συνυπευθυνότητα , η υψηλή πλέον φορολόγηση θα οδηγήσει τους περισσότερους από εμάς να ψάχνουμε για λύσεις μισθωτής εργασίας με μισθούς φυσικά αρκετά χαμηλούς.

δεν συμβαινει μόνο στον κλάδο μας. Γενικά τους μισθωτούς μπορείς να τους ελέγξεις καλύτερα για αυτό και θελουν μετατόπιση προς τα εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

που θα θέτει το σχεδιαζόμενο «φορολογικό πιστοποιητικό» στον νέο φορολογικό νόμου που θα είναι για τις επιχειρήσεις που δεν ελέγχονται από ορκωτούς.

Εμενα αυτο με ενδιαφερει..Και οι ορκωτοι ηταν μεταξυ φθορας & αφθαρσιας και με το φορολογικο πηραν τα επανω τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη TZABELAS  KITSOS

η μονη λύση ειναι να ενωθουμε . εστω με μικρα βήματα στην αρχη

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙς ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) για την πιστοποίηση ειναι γνωστό ότι αποσύρθηκε η εγκύκλιος

οπότε σωστό ή λάθος δεν έχει πλεον σημασία

2) για τα νοσοκομεία αναφέρεται σε ορκωτούς λογιστές . όπως και να έχει νομιζω ότι η πίτα έχει ήδη μοιραστεί.

πλέον θεωρώ ότι αρχίζει να ξεκαθαρίζει το τοπίο:

οι πολλοί λογιστές ελευθ.επαγγελματίες αποτελούν εμπόδιο στις μεγάλες εταιρείες που θέλουν να αναλάβουν αυτό το κομμάτι (ελεγκτικές, τράπεζες κτλ) και που φυσικά θέλουν να ελεγξουν και τις τιμές.

μέτρα όπως η συνυπευθυνότητα , η υψηλή πλέον φορολόγηση θα οδηγήσει τους περισσότερους από εμάς να ψάχνουμε για λύσεις μισθωτής εργασίας με μισθούς φυσικά αρκετά χαμηλούς.

δεν συμβαινει μόνο στον κλάδο μας. Γενικά τους μισθωτούς μπορείς να τους ελέγξεις καλύτερα για αυτό και θελουν μετατόπιση προς τα εκεί.

Θα συμβούλευα πριν γράφεις οτιδήποτε θεωρείς δεδομένο να είσαι καλά πληροφορημένος για να μην διαχέονται διάφορα. Ενημερώσου λοιπόν αφού διαβάσεις την υπ.αριθμό πρωτοκόλλου 94064 01/10/2012 ΑΔΑ: B4TNΘ-Ι4Σ εγκύκλιο του Υπ.Υγείας........,αφού την διαβάσεις και την κατανοήσεις έλα να μας γράψεις που αναφέρει ορκωτούς λογιστές. Όσο για την πιστοποίηση ότι αποσύρθηκε η ΠΟΛ.1166/11 δεν οιονεί ότι η πιστοποίηση δεν προχωράει. Σε πληροφορώ προχωράει με γοργούς ρυθμούς. Καλό είναι να μην διαβάζουμε σπασμωδικά μια είδηση που βγάζει π.χ το κάθε site αν δεν διασταυρώνουμε την είδηση με την σχετική εγκύκλιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμβούλευα πριν γράφεις οτιδήποτε θεωρείς δεδομένο να είσαι καλά πληροφορημένος για να μην διαχέονται διάφορα. Ενημερώσου λοιπόν αφού διαβάσεις την υπ.αριθμό πρωτοκόλλου 94064 01/10/2012 ΑΔΑ: B4TNΘ-Ι4Σ εγκύκλιο του Υπ.Υγείας........,αφού την διαβάσεις και την κατανοήσεις έλα να μας γράψεις που αναφέρει ορκωτούς λογιστές. Όσο για την πιστοποίηση ότι αποσύρθηκε η ΠΟΛ.1166/11 δεν οιονεί ότι η πιστοποίηση δεν προχωράει. Σε πληροφορώ προχωράει με γοργούς ρυθμούς. Καλό είναι να μην διαβάζουμε σπασμωδικά μια είδηση που βγάζει π.χ το κάθε site αν δεν διασταυρώνουμε την είδηση με την σχετική εγκύκλιο.

......προχωραει η πιστοποιηση με γοργους ρυθμους?

γιατι μονο για μια ΥΔ που θα πρεπει να καταθετουμε αρχες του χρονου

που θα λεει οτι ειμαστε εμεις και οχι αλλοι .......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

......προχωραει η πιστοποιηση με γοργους ρυθμους?

γιατι μονο για μια ΥΔ που θα πρεπει να καταθετουμε αρχες του χρονου

που θα λεει οτι ειμαστε εμεις και οχι αλλοι .......

Κάνε λίγο υπομονή, προχωράει σε διαβεβαιώνω. Οσονούπω............

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε λίγο υπομονή, προχωράει σε διαβεβαιώνω. Οσονούπω............

εχουμε καμια πληροφορηση να παρουμε μια πρωτη κρυαδα?

η θα μας γδυσει κανονικα το επιμελητηριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙς ?

Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία τέτοια εγχειρήματα είναι καταδικασμένα σε αποτυχία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμβούλευα πριν γράφεις οτιδήποτε θεωρείς δεδομένο να είσαι καλά πληροφορημένος για να μην διαχέονται διάφορα. Ενημερώσου λοιπόν αφού διαβάσεις την υπ.αριθμό πρωτοκόλλου 94064 01/10/2012 ΑΔΑ: B4TNΘ-Ι4Σ εγκύκλιο του Υπ.Υγείας........,αφού την διαβάσεις και την κατανοήσεις έλα να μας γράψεις που αναφέρει ορκωτούς λογιστές. Όσο για την πιστοποίηση ότι αποσύρθηκε η ΠΟΛ.1166/11 δεν οιονεί ότι η πιστοποίηση δεν προχωράει. Σε πληροφορώ προχωράει με γοργούς ρυθμούς. Καλό είναι να μην διαβάζουμε σπασμωδικά μια είδηση που βγάζει π.χ το κάθε site αν δεν διασταυρώνουμε την είδηση με την σχετική εγκύκλιο.

Η πιστοποιηση προχωραει μαζι με το φορολογικο πιστοποιητικο; Γιατι για μενα ευτο ειναι το ζητουμενο. Πιστοποιηση και φορολογικο πιστοποιητικο μαζι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τοτε γιατί γραφει για ορκωτό λογιστή?????

ποσό με το οποίο θα αμείβεται ο ορκωτός λογιστής θα εξαρτάται από τη δυναμικότητα της μονάδας υγείας:

• Νοσοκομεία μέχρι 250 κλίνες θα μπορούν να διαθέσουν ποσό μέχρι 30.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

όσο για την πιστοποίηση αν προχωράει γιατί ανακλήθηκε η εγκύκλιος???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...