Jump to content

Υποχρέωση γνωστοποίησης παύσης εργασιών εταιρίας στο ΤΕΑΥΕΚ


Recommended Posts

Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει υποχρέωση γνωστοποίησης στο ΤΕΑΥΕΚ, της διακοπής εταιρίας,η οποία έχει απογραφεί στο ΤΕΑΥΕΚ,αλλά εδώ και χρόνια δεν απασχολεί προσωπικό.Στο site,στις υποχρεώσεις του εργοδότη

δεν αναφέρει την διακοπή εργασιών των επιχειρήσεων.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς με γρύφους γέροντα...

Λες "εδώ και χρόνια δεν απασχολεί προσωπικό". Εάν η επιχείρηση εξακολουθεί να βρίσκεται σε λειτουργία, χωρίς απασχόληση προσωπικού, δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα απολύτως, καμία γνωστοποίηση.

Εάν έχει κάνει παύση εργασιών; καλό θα ήταν να το γνωστοποιήσεις σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες με τις οποίες σχετιζόταν η επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένου του ΤΕΑΥΕΚ.

Μεταξύ μας, το ΤΕΑΥΕΚ είναι από το πλέον "τεμπελόσκυλο" ταμείο. Ούτε ελέγχους κάνει, το παράρτημα Πειραιά για παράδειγμα ανοίγει στις 08:00 και στις 09:30, βγαίνει ο υπάλληλος για "ελέγχους". Όταν είχα αλλαγή στην εκπροσώπηση ΕΠΕ, πήγα τα σχετικά χαρτιά, τα πήρε, τα πέταξε σε μια γωνία και ούτε να τα κοιτάξει. Στο ερώτημα για αριθμό πρωτοκόλλου για την κατάθεση των εγγράφων, ακόμα περιμένω τον αριθμό.

Και όσον αφορά τον έλεγχο των επιχειρήσεων, γνωρίζω επιχείρηση, στην οποία δεν έχει γίνει ΠΟΤΕ έλεγχος από ΤΕΑΥΕΚ και ενώ έχει υποχρέωση καταβολής εισφορών, οι εισφορές υπολογίζονται μεν, δεν αποδίδονται δε... Χρωστά εισφορές ύψους 15000+ ευρώ. Στην πράξη αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 12 χρόνια ασφαλίσεως ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...