Προς το περιεχόμενο

Λειτουργία λογαριασμού 53.08 για ελευθερους επαγγελματιες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Στο λογαριασμό 53.08 δικαιούχοι αμοιβών καταχωρούνται οι αμοιβές που οφείλονται σε ελεύθερους επαγγελματίες.

Δηλαδη, αν έχω μια απυ απο δικαστικό επιμελητή, θα πρέπει να περναω το έξοδο και να πιστώνω τον 53.08;

Είναι μια πρακτική που ακολουθείτε;

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,

Στον 53.08 καταχωρουνται οι αμοιβες που οφειλονται σε ελευθερους επαγγελματιες , σε μελη του ΔΣ της εταιρειας και σε τριτους.

Κωστας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί τρώγεστε με τα ρούχα σας? βάλτον στον 50 βάλτον στον 53 κι αν είναι κάτω από 300,00 κατευθείαν Ταμείο...

Δεν έχει σημασία..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα Soulis,

Την ίδια διαδικασία που περιγράφεις ακολουθώ και εγώ, απλά θέλω μια γνώμη αν βάσει λογ.σχεδίου η εν λόγω δαπανη του δικαστικού επιμελητή ή κάθε ελεθερου επαγγελματία θα πρέπει να πηγαίνει στον 53.08

Μια απάντηση σε αυτό θέλω οντως ισχύει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα Soulis,

Την ίδια διαδικασία που περιγράφεις ακολουθώ και εγώ, απλά θέλω μια γνώμη αν βάσει λογ.σχεδίου η εν λόγω δαπανη του δικαστικού επιμελητή ή κάθε ελεθερου επαγγελματία θα πρέπει να πηγαίνει στον 53.08

Μια απάντηση σε αυτό θέλω οντως ισχύει;

Μια γραμματολογική παρατήρηση, για να αποφευχθούν συγχύσεις από μελλοντικούς αναγνώστες: Η δαπάνη θα πάει σε λογ/μό της ομάδας 6, όπως δηλαδή κάνεις τώρα (στην περίπτωσή σου στον 61). Η υποχρέωσή σου είναι αυτή που αναζητάς πού θα πάει. Όπως λέει και ο Αρχηγός, όπου και να την πας, (50, 53, 38.00), δεν έχει σημασία. Αν θες να είσαι απόλυτα τυπικός θα σου πρότεινα τον 53.08

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

Το λεκτικό μου οντως ήταν λάθος.

Ευχαριστώ,

Επίσης πρόσφατα είδα σε ένα βιβλίο, ότι οι βενζίνες και τα λοιπά εξοδα που έχουν να κάνουν με τον λογ. 64.00.00 εξοδα κίνησης καταχωρούνται μόνο τα εξοδα των αυτοκινήτων που ανήκουν στην εταιρία, διαφορετικά αν είναι μισθωμένα πάνε στον 64.00.10

Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος για αυτό

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

Το λεκτικό μου οντως ήταν λάθος.

Ευχαριστώ,

Επίσης πρόσφατα είδα σε ένα βιβλίο, ότι οι βενζίνες και τα λοιπά εξοδα που έχουν να κάνουν με τον λογ. 64.00.00 εξοδα κίνησης καταχωρούνται μόνο τα εξοδα των αυτοκινήτων που ανήκουν στην εταιρία, διαφορετικά αν είναι μισθωμένα πάνε στον 64.00.10

Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος για αυτό

Ευχαριστώ

Διάβασε την ανάλυση του ΕΓΛΣ

http://www.taxheaven.gr/pages/log-sxedio

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την παραπομπή,

όντως αναφέρει το πρώτο σκέλος, το δεύτερο δεν το αναφέρει, πιθανώς ο 64.00.10 ειναι προεραιτικός

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την παραπομπή,

όντως αναφέρει το πρώτο σκέλος, το δεύτερο δεν το αναφέρει, πιθανώς ο 64.00.10 ειναι προεραιτικός

Ευχαριστώ

Γνώμη μου: Ορθώς προτάθηκε άλλος λογαριασμός για τα έξοδα κίνησης των μισθωμένων μεταφορικών μέσων (ο 64.00.00 αναφέρεται στα ιδιόκτητα), τον 64-00-10 τον έχω συναντήσει κι εγώ σε τυποποιημένο λογιστικό σχέδιο εταιρείας μηχανογράφησης και τον χρησιμοποιώ επίσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει σαφής διάκριση της έννοιας του προμηθευτή από αυτήν του πιστωτή. Με την ερμηνεία του όρου, ο πιστωτής είναι γενικότερη έννοια, είναι αυτός στον οποίο χρωστάει η εταιρεία.

Προσωπικά θα διέκρινα του Πιστωτές μιας εταιρείας, σε Προμηθευτές και σε Λοιπούς Πιστωτές.

Πιάνομαι από την επεξήγηση του όρου "προμηθευτές" στο ΕΓΛΣ, που αναφέρει ότι προμηθευτές είναι οι υποχρεώσεις προς τα προσωπα που προμηθεύουν την εταιρεία με εμπορεύματα ή υπηρεσίες. Αυτό σημαίνει, πως οτιδήποτε έχει να κάνει με υποχρέωση από προμήθεια αγαθών και υπηρεσιών, πρέπει να παρακολουθηθεί στον λογαριασμό 50.

Για τον παραπάνω λόγο, ανοίγω τριτοβάθμιους λογαριασμούς πχ. 50.00.90 Προμηθευτές εσωτερικού λ/σμοί δαπανών ή αντίστοιχα 50.01.90 Προμηθευτές εξωτερικού λ/σμοί δαπανών.

Υπό αυτό το σκεπτικό, ακόμα και η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, οι δικηγόροι, οι συμβολαιογράφοι, οι δικαστικοί επιμελητές κλπ. κλπ. είναι "Προμηθευτές" εφ' όσον προμηθεύεται υπηρεσίες η εταιρεία από αυτούς.

Ο 53 παραμένει και χρησιμοποιείται για όλες τις υποπεριπτώσεις που προβλέπει το ΕΓΛΣ και στις οποίες είναι λίγο αταίριαστο να συνδέσουμε υποχρεώσεις από προμήθειες αγαθών και υπηρεσιών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ σωστή είναι και η άποψη του συναδέλδου Poet. Προσωπικά, χρησιμοποιώ τον 53.08, κυρίως λόγω του λεκτικού του, "Δικαιούχοι αμοιβών" επειδή συνδέεται με το λεκτικό του 61, "Αμοιβές Τρίτων". Όπως είπαμε και παραπάνω, και ο συνάδελφος, και ο Θανάσης, αλλά κι εγώ, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.Κι ο 50 μια χαρά είναι. Διαβάζοντας μάλιστα την προηγούμενη τοποθέτηση, αρχίζω να τείνω κι εγώ προς την άποψη του Poet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θέσω ένα άλλο ερώτημα;

Σε περίπτωση που εταιρία δεν ενσωματώνει τα ειδικά έξοδα αγοράς των ενδοικονοτικών αποκτήσεων στην τελική αξία του εμπορεύματος, αλλά απλά τα καταχωρεί στον 64 και τα αφήνει εκεί.

Σε περίπτωση που έρθει έλεγχος, μπορεί να επιβάλει πρόστιμο για μη σωστή τήρηση του λογιστικού σχεδίου ή για οτιδήποτε άλλο;

Αν τα πάει στην αναμόρφωση, σώζει την κατάσταση;

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θέσω ένα άλλο ερώτημα;

Σε περίπτωση που εταιρία δεν ενσωματώνει τα ειδικά έξοδα αγοράς των ενδοικονοτικών αποκτήσεων στην τελική αξία του εμπορεύματος, αλλά απλά τα καταχωρεί στον 64 και τα αφήνει εκεί.

Σε περίπτωση που έρθει έλεγχος, μπορεί να επιβάλει πρόστιμο για μη σωστή τήρηση του λογιστικού σχεδίου ή για οτιδήποτε άλλο;

Αν τα πάει στην αναμόρφωση, σώζει την κατάσταση;

Ευχαριστώ

Ναι θα σας κόψει να μη γράψω τι..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θέσω ένα άλλο ερώτημα;

Σε περίπτωση που εταιρία δεν ενσωματώνει τα ειδικά έξοδα αγοράς των ενδοικονοτικών αποκτήσεων στην τελική αξία του εμπορεύματος, αλλά απλά τα καταχωρεί στον 64 και τα αφήνει εκεί.

Σε περίπτωση που έρθει έλεγχος, μπορεί να επιβάλει πρόστιμο για μη σωστή τήρηση του λογιστικού σχεδίου ή για οτιδήποτε άλλο;

Αν τα πάει στην αναμόρφωση, σώζει την κατάσταση;

Ευχαριστώ

Τα ειδικά έξοδα αγορών είναι ένας παράγοντας του κόστους. Μπορείς να τα καταχωρείς σε λογαριασμούς της ομάδας 6, όμως στο τέλος της χρήσης με συγκεντρωτική εγγραφή πρέπει να τα μεταφέρεις στην ομάδα 2.

Στο τέλος του έτους, έχεις δύο σοβαρά νούμερα, το ένα είναι το κόστος των πωληθέντων σου, που διαμορφώνεται από τις αγορές σου που βάσει λογιστικού σχεδίου αποτελείται από το τιμολογιακό κόστος μαζί με το κόστος των ειδικών εξόδων και το δεύτερο είναι η αποτίμηση των αποθεμάτων σου, που πρέπει να γίνεται στην χαμηλότερη τιμή μεταξύ τιμής κόστους (που περιλαμβάνει και τα ειδικά έξοδα αγοράς) και τρέχουσας τιμής.

Αν λοιπόν δεν μεταφερθούν τα δεδομένα από την ομάδα 6 στην ομάδα 2, δεν θα έχεις σωστά λογιστικά αποτελέσματα. Αυτό, αποτελεί παράβαση και επισύρει ποινές, όχι η καταχώρηση των ειδικών εξόδων αυτή καθ'εαυτή σε άλλο λογαριασμό.

Θα πρέπει όμως να τονίσω ότι η συνεχής βελτίωση των μέσων, των μεταφορών και γενικά της διακίνησης, επιβάλλει πολλές φορές νέους κανόνες. Για παράδειγμα, έχω επιχείρηση που εισάγει φορτίο 15 container. Μόλις κατεβαίνει το φορτίο, τα 10 container, φεύγουν απ'ευθείας στους πελάτες με ΔΑ του εκτελωνιστή και φορτωτική του μεταφορέα, τα υπόλοιπα 5 container έρχονται αντίστοιχα με ΔΑ του εκτελωνιστή και φορτωτική του μεταφορέα στην αποθήκη της εταιρείας.

Η δαπάνη για τα μεταφορικά από το λιμάνι στους πελάτες, αποτελούν έξοδα μεταφοράς αγαθών πωλήσεων. Η δαπάνη για τα μεταφορικά από το λιμάνι στην αποθήκη, τι αποτελούν; Θεωρητικά, ειδικά έξοδα αγορών, επειδή το κόστος μέχρι να μπουν τα αποθέματα στην αποθήκη του αγοραστή αποτελούν στοιχείο του κόστους του εμπορεύματος.

Η παραπάνω διαχείριση "εμπορικά" είναι λάθος γιατί αποδίδει διαφορετικό κόστος σε ίδιας αξίας εμπορεύματα. Το θέμα με απασχόλησε πολύ καιρό, το σκεφτόμουν από εδώ, το σκεφτόμουν από εκεί. Τελικά έδωσα την δική μου εξήγηση που με ικανοποιεί και αν κάποιος έχει αντίρρηση το συζητάμε.

Στοιχείο του κόστους των εμπορευμάτων, πρέπει να αποτελούν τα ειδικά έξοδα των αγορών, μέχρι το σημείο που τα εμπορεύματα ΟΧΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ, αλλά θα τεθούν στην διάθεσή του να τα διαχειριστή όπως αυτός επιθυμεί. Επομένως, υπολογίζω ως κόστος, όλα τα ειδικά έξοδα, μέχρι να παραληφθούν τα εμπορεύματα, στην προβλήτα του λιμανιού. Από εκεί και πέρα, τα μεταφορικά προς πελάτες αποτελούν "έξοδα μεταφοράς αγαθών πωλήσεων" και τα μεταφορικά προς την κεντρική αποθήκη, ως "έξοδα εσωτερικών διακινήσεων", όπως να έστελνα εμπορεύματα από την αποθήκη μας στην Θεσσαλονίκη, στην αποθήκη μας στην Πάτρα ας πούμε, και να περίμεναν εκεί μέχρι να πουληθούν.

Η φορολογική αναμόρφωση δεν έχει καμία θέση σε αυτό το κύκλωμα, δεν αποτελούν δαπάνες που πρέπει να αναμορφωθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν χρησιμοποιει το 10% απογραφη ληξης, επηρεαζει αποτελεσματα.

Eνώ αν τα αφήσει στις δαπάνες το αποτέλεσμα μένει ανέπαφο.........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν χρησιμοποιει το 10% απογραφη ληξης, επηρεαζει αποτελεσματα.

Ξέρεις πολλές επιχειρήσεις που να εφαρμόζουν το λογιστικό σχέδιο και να κάνουν απογραφή λήξης το 10% των αγορών;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θέσω ένα άλλο ερώτημα;

Σε περίπτωση που εταιρία δεν ενσωματώνει τα ειδικά έξοδα αγοράς των ενδοικονοτικών αποκτήσεων στην τελική αξία του εμπορεύματος, αλλά απλά τα καταχωρεί στον 64 και τα αφήνει εκεί.

Σε περίπτωση που έρθει έλεγχος, μπορεί να επιβάλει πρόστιμο για μη σωστή τήρηση του λογιστικού σχεδίου ή για οτιδήποτε άλλο;

Αν τα πάει στην αναμόρφωση, σώζει την κατάσταση;

Ευχαριστώ

Με συγχωρείς, ξέρεις τι είναι η φορολογική αναμόρφωση, πώς γίνεται κα για ποιό λόγο γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ POET.

ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΧΙΣΤΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ POET.

ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΧΙΣΤΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Να εισαι καλά, παλληκάρι μου. Εύχομαι, έστω και μέσω ενός απολίτιστου και μειωτικού σχολίου, να καταλάβεις τι είναι αυτό που κάνεις. Όταν το καταλάβεις, θα έρθει μια μέρα που θα πεις "Ευτυχώς που ένας απολίτιστος με μείωσε και με σύγχισε και κατάλαβα μερικά πράγματα, γιατί ετοιμαζόμουνα να την κάνω τη μαλακία και να κάψω κόσμο και να καώ κι εγώ." Μέχρι τότε, καλό διάβασμα, καλή συνέχεια και να εύχεσαι να έρχονται αυτόματες περαιώσεις, όπως το εύχομαι κι εγώ, όταν γυρίζω πίσω και βλέπω τι μαλακίες έκανα επειδή μου χάϊδευαν τ' αυτιά και μου έκλειναν τα μάτια.

Φιλικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ειδικά έξοδα αγορών είναι ένας παράγοντας του κόστους. Μπορείς να τα καταχωρείς σε λογαριασμούς της ομάδας 6, όμως στο τέλος της χρήσης με συγκεντρωτική εγγραφή πρέπει να τα μεταφέρεις στην ομάδα 2.

Στο τέλος του έτους, έχεις δύο σοβαρά νούμερα, το ένα είναι το κόστος των πωληθέντων σου, που διαμορφώνεται από τις αγορές σου που βάσει λογιστικού σχεδίου αποτελείται από το τιμολογιακό κόστος μαζί με το κόστος των ειδικών εξόδων και το δεύτερο είναι η αποτίμηση των αποθεμάτων σου, που πρέπει να γίνεται στην χαμηλότερη τιμή μεταξύ τιμής κόστους (που περιλαμβάνει και τα ειδικά έξοδα αγοράς) και τρέχουσας τιμής.

Αν λοιπόν δεν μεταφερθούν τα δεδομένα από την ομάδα 6 στην ομάδα 2, δεν θα έχεις σωστά λογιστικά αποτελέσματα. Αυτό, αποτελεί παράβαση και επισύρει ποινές, όχι η καταχώρηση των ειδικών εξόδων αυτή καθ'εαυτή σε άλλο λογαριασμό.

Θα πρέπει όμως να τονίσω ότι η συνεχής βελτίωση των μέσων, των μεταφορών και γενικά της διακίνησης, επιβάλλει πολλές φορές νέους κανόνες. Για παράδειγμα, έχω επιχείρηση που εισάγει φορτίο 15 container. Μόλις κατεβαίνει το φορτίο, τα 10 container, φεύγουν απ'ευθείας στους πελάτες με ΔΑ του εκτελωνιστή και φορτωτική του μεταφορέα, τα υπόλοιπα 5 container έρχονται αντίστοιχα με ΔΑ του εκτελωνιστή και φορτωτική του μεταφορέα στην αποθήκη της εταιρείας.

Η δαπάνη για τα μεταφορικά από το λιμάνι στους πελάτες, αποτελούν έξοδα μεταφοράς αγαθών πωλήσεων. Η δαπάνη για τα μεταφορικά από το λιμάνι στην αποθήκη, τι αποτελούν; Θεωρητικά, ειδικά έξοδα αγορών, επειδή το κόστος μέχρι να μπουν τα αποθέματα στην αποθήκη του αγοραστή αποτελούν στοιχείο του κόστους του εμπορεύματος.

Η παραπάνω διαχείριση "εμπορικά" είναι λάθος γιατί αποδίδει διαφορετικό κόστος σε ίδιας αξίας εμπορεύματα. Το θέμα με απασχόλησε πολύ καιρό, το σκεφτόμουν από εδώ, το σκεφτόμουν από εκεί. Τελικά έδωσα την δική μου εξήγηση που με ικανοποιεί και αν κάποιος έχει αντίρρηση το συζητάμε.

Στοιχείο του κόστους των εμπορευμάτων, πρέπει να αποτελούν τα ειδικά έξοδα των αγορών, μέχρι το σημείο που τα εμπορεύματα ΟΧΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ, αλλά θα τεθούν στην διάθεσή του να τα διαχειριστή όπως αυτός επιθυμεί. Επομένως, υπολογίζω ως κόστος, όλα τα ειδικά έξοδα, μέχρι να παραληφθούν τα εμπορεύματα, στην προβλήτα του λιμανιού. Από εκεί και πέρα, τα μεταφορικά προς πελάτες αποτελούν "έξοδα μεταφοράς αγαθών πωλήσεων" και τα μεταφορικά προς την κεντρική αποθήκη, ως "έξοδα εσωτερικών διακινήσεων", όπως να έστελνα εμπορεύματα από την αποθήκη μας στην Θεσσαλονίκη, στην αποθήκη μας στην Πάτρα ας πούμε, και να περίμεναν εκεί μέχρι να πουληθούν.

Η φορολογική αναμόρφωση δεν έχει καμία θέση σε αυτό το κύκλωμα, δεν αποτελούν δαπάνες που πρέπει να αναμορφωθούν.

Κατά την άποψή μου (βέβαια δεν ξέρω αν θα πρέπει να τη λάβετε υπ'όψιν σας, γιατί κάποιοι στο forum δε με θεωρούν συνάδελφό τους) στην περίπτωση που τα εμπορεύματα έρχονται ως την αποθήκη σας, το ορθότερο θα ήταν τα μεταφορικά από το λιμάνι προς την αποθήκη να αποτελούν στοιχείο του κόστους, καθώς και το λογιστικό σχέδιο ορίζει ως ειδικά έξοδα αγορών, τα έξοδα μέχρι την παραλαβή και αποθήκευση των εμπορευμάτων.Το ότι τα ίδια εμπορεύματα θα έχουν αποτιμηθεί διαφορετικά στις 2 περιπτώσεις θα οφείλεται στο διαφορετικό τρόπο που επέλεξε ο αγοραστής να γίνει η διακίνησή τους και είναι απόλυτα λογικά να υπάρχει απόκλιση τιμής,μιας και στην πρωτη περίπτωση επέλεξε την απευθείας αποστολή στον πελάτη προφανώς γιατί ήθελε να μειώσει τα έξοδα διακίνησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...