Jump to content
Sign in to follow this  
SARAKINOS

ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

Recommended Posts

Τώρα που πήραμε μια (μικρή) ανάσα μετά την ολιγοήμερη παράταση, που μου θυμίζει το νερό που ρίχνουμε σε κάποιον που λιποθυμά, μέχρι να ...ξαναλιποθυμίσει, θέλω να εξηγήσω κάποια σημεία αυτών που έγραψα σήμερα το πρωϊ πριν την ανακοίνωση της παράτασης. Την αφορμή μου την έδωσε το κείμενο της καλής συναδέλφου ΚΑLASTY, που τοποθετεί το θέμα στην αντικατάσταση των μελών της ΠΟΦΕΕ , αν κάποιοι αισθάνονται ικανοί να αναλάβουν τα υνία. Να θυμίσω - για αυτούς που καταφέρονται στην Ομοσπονδία - την λαϊκη ρύση "όποιος είναι έξω από τον χορό, πολλά τραγούδια λέει' . Ευκολο να κάνουμε κριτική, και εγώ έκανα και κάνω, αλλά κριτική επικοδομητική, που να συνοδεύεται από τεκμηριωμένες προτάσεις, πραγματοποιήσιμες και όχι ουτοπικές. Είναι σωστό αυτό που γράφει η συνάδελφος " εμείς όλοι θα είμαστε υποστηρικτές της προσπάθειας αυτής.Διαφορετικά θα συνεχίζουμε να είμαστε έρμαιοι των δικών μας επιλογών" και είναι επίσης σωστά και όσα γράψανε άλλοι συνάδελφοι, όπως ο Σταυρουλάκης από την Κρήτη, ότι πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι μαζί και να μη λιθοβολούμε την ηγεσία. Γνωστό είναι ότι όταν πετάς την πέτρα ψηλά, μοιραία θα πέσει επάνω σου στην επιστροφή της. Τα μέλη της ΠΟΦΕΕ , ίσως το μόνο κακό που έχουν, είναι ότι δεν δημοσιοποιούν έγκαιρα τις προσπάθειές τους. ΔΕΝ θέλουμε να μας πουν ότι αυτό ή το άλλο θα γίνει, αλλά ότι προσπαθούν να γίνει. Ας ζητήσουν την βοήθειά μας και θα την έχουν αμέριστη. Εμείς του Συλλόγου της Πάρου, ετοιμάζουμε μια πρόταση που θα ανεβάσουμε σύντομα για συζήτηση, σαν μπούσουλα για μια οργανωμένη και σωστά τεκμηριωμένη πρόταση αναδιοργάνωσης του τεχνικού μέρους της υποβολής των δηλώσεων και της κατανομής του χρόνου εργασίας, και του δικού μας και της κρατικής μηχανής. Μη ξεχνάμε ότι το κράτος είναι μια απρόσωπη μηχανή, αλλά αποτελείται από πλήθος ανθρώπινων γραναζιών, πολλά από τα οποία είναι φθαρμένα. Θα ζητήσουμε την βοήθεια όλων των συναδέλφων, από την κορυφή (ΠΟΦΕΕ) έως τον πιο μικρό (σε ηλικία και πείρα) συνάδελφο και συναδέλφισσα. Ας αφήσουμε στην άκρη τις προσωπικές και εν πολλοίς , προσβλητικές, επιθέσεις εναντίον αυτών που εμείς εκλέξαμε για να μας εκπροσωπούν. Αυτό ακριβώς : Εκπροσωπούν , ΔΕΝ διοικούν. Καλή συνέχεια, συναδέλφισσες και συνάδελφοι.

ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα αναρτήσω κι εγώ τα δικά μου σχόλια:"

Το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να δουλεύουμε όλη μέρα και όλη νύχτα με τα κεφάλια κάτω...να παρακαλάμε για παρατάσεις,να βρίζουμε όλο το επιτελείο του Υ.Ο,τα συνδικαλιστικά μας όργανα,την τύχη μας γιατί να επιλέξουμε αυτό το επάγγελμα....περιμένοντας τους άλλους να κάνουν αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε όλοι μαζί.Και στο τέλος όταν δοθεί ή κάθε παράταση που θέλουμε να ησυχάζουμε,να ηρεμούμε,σταματάμε να σχολιάζουμε και μετά πάλι φτου από την αρχή!Και το χειρότερο να νιώθουμε και ευγνώμων που μας λυπήθηκαν να το πω που μας χάρισαν ακόμα μία παράταση στο τι...στην αγωνία,στο άγχος,στο ξενύχτι,στην κούραση...είναι τόσα πολλά...ωραία ζωή!Εμένα αυτό με εξοργίζει... Ζητάμε να ξυπνήσει η ΠΟΦΕΕ ενώ εμείς κοιμόμαστε συνεχώς τον ύπνο του Δικαίου...είναι το μοναδικό συνδικαλιστικό όργανο που αντιπροσωπεύει τις περισσότερες ενώσεις είτε μας αρέσει είτε όχι...η μόνη ομοσπονδία που έχει τόσα μέλη άρα έχει κάποια δύναμη.Διαφωνούμε με κάποιες κινήσεις τους και χειρισμούς αλλά ας μη ξεχνάμε ότι εκπροσωπούν άτομα με διαφορετική προσωπικότητα,γνώμη.άποψη,ανάγκες που δεν διαφέρουν μόνο στα άτομα αλλά και στον κάθε τόπο....ας μην μηδενίζουμε το έργο τους ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Και αν δεν μας αρέσει το έργο τους ας πάρει κάποιος λοιπόν τα ηνία ή ακόμα ας συμμετέχει στην ΠΟΦΕΕ με την φωνή της αντίδρασης με προτάσεις και γιατί όχι και ας αναλάβει την ηγεσία της και εμείς όλοι θα είμαστε υποστηρικτές της προσπάθειας αυτής.Διαφορετικά θα συνεχίζουμε να είμαστε έρμαιοι των δικών μας επιλογών.Ξέρω έχω κανταντήσει γραφική..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

Να μου επιτρέψετε το δικό μου σχόλιο.

Κοιτώντας τον παραπάνω τίτλο του μηνύματος, αρχικά περίμενα διαφορετικό περιεχόμενο στο σχολιασμό.

Επίσης κατά την προσωπική μου εκτίμηση, το σύστημα (ΓΓΠΣ) όπως το παρακολουθώ τα τελευταία 6 χρόνια στις περισσότερες εφαρμογές του (ΦΠΑ, εισόδημα κλπ) έχει ατέλειες αλλά δικαιολογημένες.

Παράδειγμα.

Το σύστημα κολλάει. Λογικό. Ευθύνη έχουν οι κύριοι που δεν το έχουν ανοίξει από 1/1 ώστε ομαλά να προβούμε στην σύνταξη των δηλώσεων.

Δεν μου φταίει λοιπόν το «σύστημα» αλλά αυτός που υστερεί από την χώρα μου έσοδα, και για τον οποιοδήποτε λόγο δεν ανοίγει έγκαιρα την εφαρμογή. Πολιτικά κόστη, αστάθεια κ μεταβολές στην ηγεσία του υπ. οικονομικών. Κάτι από όλα αυτά.

Επίσης μου κάνει την ζωή δύσκολη, στην προσπάθεια μου να εργαστώ στο αντικείμενο μου.

Αυτό που μου φταίει εμένα, ο ¨"κακός ο δαίμων" , είναι η πολυνομία και η άσκοπη πολυπλοκότητα, και οι συνεχόμενες αλλαγές

Βάλτε λίγο και από φορολογική δικαιοσύνη ίσως αυτά θα πρέπει να φτιάξουμε πρώτα..

Ίσως πάλι να κατάφερα και εγώ να βγω εκτός θέματος, αλλά την περίοδο αυτή όλοι μας θα πρέπει να απαιτήσουμε κάποια πράγματα, συνδιάζοντας τις σκέψεις που καταγράφησαν από τους παραπάνω συναδέρφους.

Απλά αντί να αλλάξουμε συστήματα υποβολής, μάλλον πρώτα πρέπει να αλλάξουμε αυτούς που δίνουν εντολές για τέτοια χάλια.

Υ.Γ. (επίκαιρο…)

Εκλογές έχουμε, ευκαιρία να μιλήσει ο καθένας μας, για το πώς θέλει να συνεχίσει η χώρα μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ θα έλεγα: ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

Γενικά του συστήματος. Δεν είναι μόνο ο τρόπος υποβολής των δηλώσεων το πρόβλημα μας,αλλά πάρα πολλά πράγματα στο επάγγελμα μας και γενικά στη ζωή μας...

Share this post


Link to post
Share on other sites

. Θα ζητήσουμε την βοήθεια όλων των συναδέλφων, από την κορυφή (ΠΟΦΕΕ) έως τον πιο μικρό (σε ηλικία και πείρα) συνάδελφο και συναδέλφισσα. Ας αφήσουμε στην άκρη τις προσωπικές και εν πολλοίς , προσβλητικές, επιθέσεις εναντίον αυτών που εμείς εκλέξαμε για να μας εκπροσωπούν. Αυτό ακριβώς : Εκπροσωπούν , ΔΕΝ διοικούν. Καλή συνέχεια, συναδέλφισσες και συνάδελφοι.

ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ

ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ

WANTED

Η Κυβέρνηση Γεωργίου Τσολάκογλου 1941 ήταν η πρώτη διορισμένη κυβέρνηση της Ελληνικής Πολιτείας από τις Γερμανικές δυνάμεις Κατοχής. Ανέλαβε στις 29 Απριλίου 1941, δυο ημέρες μετά την κατάληψη της Αθήνας από τους Γερμανούς, ενώ η νόμιμη κυβέρνηση Τσουδερού είχε ήδη καταφύγει στην Κρήτη. Πρωθυπουργός ήταν ο στρατηγός Γεώργιος Τσολάκογλου.

Αυτά τα υποστηρικτικά, τα έχω δει και στο παρελθόν συνάδελφε....Τώρα που καταρρέει το ΚΑΘΕΣΤΩΣ που ΣΤΗΣΑΝ ΟΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ ΤΩΝ 2 ΚΟΜΜΑΤΩΝ , και οι υποστηρικτές ή ΥΠΗΡΕΤΕΣ αυτών, που παίξαν παιχνίδια στη πλάτη μας, ΕΝΩ ΟΦΕΙΛΑΝ να ΔΙΟΙΚΟΥΝ με χαστούκια, τα ραμόλια των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ< που πήραν πτυχία, ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΝ , και μας πουλάγαν υφάκι και μαγκιά ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΑΥΤΑ<>.,,...]

και θα δούμε ποιοι κόβαν και ράβαν νόμους, κάνοντας σεμινάρια, πουλώντας μαυρα βιβλία, μέσα στις ΕΦΟΡΙΕΣ., και ποιοι κοροιδεύουν το κοσμάκη για ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ.....

Θα χουν χρόνο, ΑΦΘΟΝΟ να ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ τους, στα ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, όπως η χουντικοί πριν σαπίσουν στη φυλακή......για τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ που διέπραξαν οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, και ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΟΡΘΩΝΟΥΝ ΑΝΑΣΤΗΜΑ, παρίσταναν τις ΠΙΝΕΖΕΣ και τις ορντινάτζες των εκφραστων της πλειοψηφικής δικτατορίας,

Τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν και επιδέξιους κωλους

Θα σας πω , εγω γιατί δε καταργήθηκε ο ΚΒΣ, και γιατι ακόμη σούρνωνται εκει μέσα , στη φορμόλη, οι ΣΑΠΙΟΙ, που εξέδιδαν ΠΟΛ και ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ, χωρίς πρώτα να με ρωτάνε προσωπικά,. ΕΜΕΝΑ < ΕΣΕΝΑ και το καθένα, ΑΛΛΑ ΔΙΑΤΑΣΑΝ....

ΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΝ.....

και με τέτοιους ΝΟΜΟΥΣ, συνεχίζουν και μας κλέβουν κανονικά, που τους ξέρουμε ΕΝΑΝ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ και δε μπορούν να κρυφτούν.

μόλις δωθεί, η ΕΝΤΟΛΗ και όσοι ανήκαν σε ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ και ΔΟΣΙΛΟΓΑ.....Εχουν θράσσος να συνεχίζουν

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΙΣΤΩΝ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΩΝ Γ' ΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ Β' ΤΑΞΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΤΙΣ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2012 (Κεντρική υπηρεσία - Αττική)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα αναρτήσω κι εγώ τα δικά μου σχόλια:"

Το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να δουλεύουμε όλη μέρα και όλη νύχτα με τα κεφάλια κάτω...να παρακαλάμε για παρατάσεις,να βρίζουμε όλο το επιτελείο του Υ.Ο,τα συνδικαλιστικά μας όργανα,την τύχη μας γιατί να επιλέξουμε αυτό το επάγγελμα....περιμένοντας τους άλλους να κάνουν αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε όλοι μαζί.Και στο τέλος όταν δοθεί ή κάθε παράταση που θέλουμε να ησυχάζουμε,να ηρεμούμε,σταματάμε να σχολιάζουμε και μετά πάλι φτου από την αρχή!Και το χειρότερο να νιώθουμε και ευγνώμων που μας λυπήθηκαν να το πω που μας χάρισαν ακόμα μία παράταση στο τι...στην αγωνία,στο άγχος,στο ξενύχτι,στην κούραση...είναι τόσα πολλά...ωραία ζωή!Εμένα αυτό με εξοργίζει... Ζητάμε να ξυπνήσει η ΠΟΦΕΕ ενώ εμείς κοιμόμαστε συνεχώς τον ύπνο του Δικαίου...είναι το μοναδικό συνδικαλιστικό όργανο που αντιπροσωπεύει τις περισσότερες ενώσεις είτε μας αρέσει είτε όχι...η μόνη ομοσπονδία που έχει τόσα μέλη άρα έχει κάποια δύναμη.Διαφωνούμε με κάποιες κινήσεις τους και χειρισμούς αλλά ας μη ξεχνάμε ότι εκπροσωπούν άτομα με διαφορετική προσωπικότητα,γνώμη.άποψη,ανάγκες που δεν διαφέρουν μόνο στα άτομα αλλά και στον κάθε τόπο....ας μην μηδενίζουμε το έργο τους ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Και αν δεν μας αρέσει το έργο τους ας πάρει κάποιος λοιπόν τα ηνία ή ακόμα ας συμμετέχει στην ΠΟΦΕΕ με την φωνή της αντίδρασης με προτάσεις και γιατί όχι και ας αναλάβει την ηγεσία της και εμείς όλοι θα είμαστε υποστηρικτές της προσπάθειας αυτής.Διαφορετικά θα συνεχίζουμε να είμαστε έρμαιοι των δικών μας επιλογών.Ξέρω έχω κανταντήσει γραφική..."

1 ) ΑΝ ΔΕ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙΣ ΔΕ ΚΤΙΖΕΙΣ (κ.πΑΛΑΜΑΣ)

Πρώτα κατεδαφίζεις και εκμηδενίζεις, και μετά αρχίζεις να φτιάχνεις...

Τα μερεμέτακια , τα σφραγίσματα και τα βολέματα, σε αυτούς που εκφράζουν να τα πράξουν.

Γι αυτό φτάσαμε εδώ, και γίναν της καρπαζιάς, όλοι ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ, γιατί είχαν μαξιλαράκι, το συνταξιούχο, που ψήφιζε το ΔΙΙΚΚΟΜΑΤΙΣΜΟ,,,,

Οι στημένες δημοσκοπήσεις και τα τερτίπια της άτακτης φυγής, απλά κερδίζουν χρόνο, όσοι πάνε να παραστήσουν τα ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ και τους ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, που μας ΕΚΒΙΑΖΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, από τους ΕΛΕΓΧΟΥΣ< μέχρι τις ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ, για να μας ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ/////

Υπερανω της ΠΟΦΕΕ ,των συλλόγων κλπ θεσμοθετημένων οργάνων και της Βουλής, είναι ΕΜΕΙΣ ,π.χ στο φόρουμ αυτό και ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ

ΑΥτοί που κάναν το Σύνταγμα ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ, θα βλαστημίσουν την ώρα και τη στιγμή που ΤΟΛΜΗΣΑΝ, γιατί παρακολουθούνται κάθε τους βήμα, και πράξη τους, ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, από το ΠΛΗΘΟΣ ΤΟ ΒΟΥΒΟ .

Οταν μιλάει ο ΛΑΟΣ, θα το βουλώνουν ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΜΑΣ, για να μη τους βάλουμε να σκουπίσουν τώρα και τα ΑΠΟΚΑΗΔΙΑ που δημιουργήσαν ,

ΤΜΗΜΑ Α': Μορφή του πολιτεύματος

Άρθρο 1

  • Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.
  • Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
  • Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.

Άρθρο 2

  • Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάδελφοι, ξεκίνησα μια πρόταση για βελτίωση των συνθηκών της δουλειάς και της ζωής μας και όχι μια άναρχη επανάσταση, όπως πάει να την κάνει ο Velisarios. Δεν μίλησα , φίλε CMIK 1976 για ατέλειες της ΓΓΠΣ, έγραψα ακριβώς για αναδιοργάνωση του τεχνικού μέρους της υποβολής των δηλώσεων και της κατανομής του χρόνου εργασίας, και του δικού μας και της κρατικής μηχανής. Αλλά συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να αλλάξουν τα φθαρμένα ανθρώπινα γρανάζια της κρατικής μηχανής.

Και πιστέψτε με, και συ riapapou, ότι οι αλλαγές στο επάγγελμα και στη ζωή μας θα έλθουν, αν όλοι βοηθήσουν σε αυτή την προσπάθεια.

Πράγματι οι Βερσαλλίες έπεσαν από τον λαό Velisarie, αλλά η επανάσταση έφαγε τα παιδιά της. Θυμίσου την Γκιλοτίνα και την σειρά των θυμάτων: Μαρά, Δαντόν, Ροβεσπιέρος, Σαιν Ζυστ και άλλοι για να καταλήξουμε στον Ναπολέοντα. Γιατί ανακατεύεις τους Τσολάκογλου και τους αποτυχημένους σημερινούς πολιτικούς με τον κλάδο μας και τους όποιους αντιπροσώπους μας ; Και τι σχέση έχουν τα παιδιά με την άδεια Γ΄τάξης, που αγωνίζονται να ανέβουν μια σκάλα επάνω για στεριώσουν σε ένα επάγγελμα που συντηρεί επιχειρήσεις, αλλά δεν μπορεί το ίδιο να συντηρηθεί; Τα αναρχικά κηρύγματά σου δεν ταιριάζουν στην στήλη αυτή που μας φιλοξενεί και δεν μπορείς να ξεστρατίσεις μια καθαρά επαγγελματική πρόταση σε σκοτεινές ατραπούς. Θα δεις σε λίγες μέρες και συ και όλοι οι συνάδελφοι, ολοκληρωμένο το σχέδιο των αλλαγών που προανήγγειλα και θα ζητηθεί η βοήθεια όλων σας για να πραγματοποιηθούν αυτές.

Και κάτι τελευταίο για σένα:

Ο Στρατηγός Βελισσάριος δεν ήταν επαναστάτης, αντίθετα ήταν αυτός που κατέστειλε την στάση του ΝΙΚΑ, σφάζοντας εκατοντάδες επαναστατών και διατηρώντας στην θέση του τον Ιουστινιανό και την Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Και πράγματι Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα. Όταν όμως, ο λαός εκλέγει αυτούς που πραγματικά τον εκπροσωπούν και όχι τους ευνοούμενους των ΜΜΕ ή του Κεφαλαίου, όπως συμβαίνει στις ΗΠΑ, φίλε «Επαναστάτη».

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαβάζοντας το τίτλο του θέματος, και εγώ διαφορετικό περιεχόμενο περίμενα. Ίσως γιατί δεν θεωρώ ότι ο σκοπός της ομοσπονδίας είναι να ζητά παρατάσεις, άσχετα αν έχει αναγκαστεί να το κάνει. Ούτε η έλλειψη δημοσιοποίησης ευθύνεται, αν και το Δ.Σ. της Π.Ο.Φ.Ε.Ε. ενημερώνει τα πρωτοβάθμια όργανα, και αυτά είναι υποχρεωμένα να ενημερώσουν τα μέλη τους. Μα το σημαντικότερο δεν είναι τι κάνει η τι δεν κάνει η Π.Ο.Φ.Ε.Ε. αλλά η δική μας ευθύνη και συμμετοχή.Αναφέρομαι σε αυτό για το οποίο μιλάει και αγωνίζεται εδώ και πολύ καιρό ο Κωστής (Σταυρουλάκης), την ενεργό συμμετοχή όλων , ξεκινώντας από κάτω προς τα πάνω και αντίστροφα.

Είναι αδιανόητο για μένα, το σημείο αναφοράς μας ως κλάδος να είναι οι δηλώσεις και οι παρατάσεις. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, όλοι θυμόμαστε τους συλλόγους και την ομοσπονδία, φωνάζουμε και λιθοβολούμε. Κατά καιρούς έχουν τεθεί στην εκάστοτε ηγεσία της Γ.Γ.Π.Σ. και προτάσεις και χρονοδιαγράμματα για το θέμα των δηλώσεων. Μόνο που η Γ.Γ.Π.Σ. είναι εκτελεστικό όργανο, οι αποφάσεις λαμβάνονται στην Καραγεώργη Σερβίας, και εκεί το θέμα κολλάει… Μπορεί αυτοί που διοικούν να είναι «λίγοι», «μικροί», η ότι άλλο θέλετε, αλλά και εμείς σαν κλάδος δεν είμαστε απλώς σκορποχώρι, βγάζει ο ένας το μάτι του άλλου, είμαστε ευθυνόφοβοι και δειλοί.

Θα συμφωνήσω και εγώ με τον συνάδελφο ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η πολυνομία και οι αμέτρητες εγκύκλιοι και αποφάσεις. Ένα σταθερό φορολογικό σύστημα, θα βοηθούσε πάρα πολύ στην ομαλοποίηση της κατάστασης. Αλλά η πείρα μου μέχρι σήμερα με έχει διδάξει ότι αυτό δύσκολα θα αλλάξει. Έχει στηθεί μία ολόκληρη βιομηχανία (εγκυκλίων, βιβλίων, σεμιναρίων κλπ), η οποία δύσκολα θα παραδώσει τα όπλα. Στο θέμα των δηλώσεων, ο αρχικός μας στόχος θα πρέπει να είναι το άνοιγμα των συστημάτων από 1/1 κάθε έτους. Τα έντυπα των δηλώσεων να μηχανογραφηθούν και να απαλειφθούν τα άχρηστα κουτάκια (π.χ. Ε3 πίνακας Β, Γ …). Υπάρχουν πληροφορίες σε όλα τα έντυπα που κάλλιστα μπορούν να αντληθούν από το σύστημα , εάν φυσικά αυτό λειτουργήσει σύμφωνα με τις προδιαγραφές του… Και εδώ είναι το μέγιστο πρόβλημα. Γιατί όσα χρονοδιαγράμματα και να βάλουμε, αν υπάρχει πρόβλημα στο TAXIS, τίποτα δεν θα λειτουργήσει. Και ας μην γελιόμαστε, όσο η Γ.Γ.Π.Σ. δεν αξιοποιεί το δυναμικό της και τα στελέχη της, αλλά αντίθετα σέρνεται από το κάθε κυβερνών κόμμα, δεν πρόκειται να δούμε προκοπή. Θα επανερχόμαστε στα ίδια και τα ίδια…

Υστ. Θα περιμένω με χαρά να δώ τις προτάσεις σας, γιατί έχεις απόλυτο δίκιο.

Οι αλλαγές στο επάγγελμα και στη ζωή μας θα έλθουν, αν όλοι βοηθήσουμε σε όλες τις προσπάθειες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαβάζοντας το τίτλο του θέματος, και εγώ διαφορετικό περιεχόμενο περίμενα. Ίσως γιατί δεν θεωρώ ότι ο σκοπός της ομοσπονδίας είναι να ζητά παρατάσεις, άσχετα αν έχει αναγκαστεί να το κάνει. Ούτε η έλλειψη δημοσιοποίησης ευθύνεται, αν και το Δ.Σ. της Π.Ο.Φ.Ε.Ε. ενημερώνει τα πρωτοβάθμια όργανα, και αυτά είναι υποχρεωμένα να ενημερώσουν τα μέλη τους. Μα το σημαντικότερο δεν είναι τι κάνει η τι δεν κάνει η Π.Ο.Φ.Ε.Ε. αλλά η δική μας ευθύνη και συμμετοχή.Αναφέρομαι σε αυτό για το οποίο μιλάει και αγωνίζεται εδώ και πολύ καιρό ο Κωστής (Σταυρουλάκης), την ενεργό συμμετοχή όλων , ξεκινώντας από κάτω προς τα πάνω και αντίστροφα.

Είναι αδιανόητο για μένα, το σημείο αναφοράς μας ως κλάδος να είναι οι δηλώσεις και οι παρατάσεις. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, όλοι θυμόμαστε τους συλλόγους και την ομοσπονδία, φωνάζουμε και λιθοβολούμε. Κατά καιρούς έχουν τεθεί στην εκάστοτε ηγεσία της Γ.Γ.Π.Σ. και προτάσεις και χρονοδιαγράμματα για το θέμα των δηλώσεων. Μόνο που η Γ.Γ.Π.Σ. είναι εκτελεστικό όργανο, οι αποφάσεις λαμβάνονται στην Καραγεώργη Σερβίας. Και εδώ είναι το μέγιστο πρόβλημα. Γιατί όσα χρονοδιαγράμματα και να βάλουμε, αν υπάρχει πρόβλημα στο TAXIS, τίποτα δεν θα λειτουργήσει. Και ας μην γελιόμαστε, όσο η Γ.Γ.Π.Σ. δεν αξιοποιεί το δυναμικό της και τα στελέχη της, αλλά αντίθετα σέρνεται από το κάθε κυβερνών κόμμα, δεν πρόκειται να δούμε προκοπή. Θα επανερχόμαστε στα ίδια και τα ίδια…

Υστ. Θα περιμένω με χαρά να δώ τις προτάσεις σας, γιατί έχεις απόλυτο δίκιο.

Οι αλλαγές στο επάγγελμα και στη ζωή μας θα έλθουν, αν όλοι βοηθήσουμε σε όλες τις προσπάθειες.

Σ΄ ευχαριστώ συναδέλφισα, για το μήνυμα που στέλνεις. Υπογράμμισα αυτά που πρέπει να διορθώσουμε. Σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να φέρουμε την πρότασή μας. Βλέπεις, πάντα είναι πρόβλημα οι "ληξιπρόθεσμες" προθεσμίες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάδελφοι, ανεβάσαμε στην πρώτη σελίδα τις προτάσεις μας, από την Πάρο. Η ανταπόκρισή σας ήταν απρόσμενη και μας κάνει να συνεχίζουμε. Ζητάμε την βοήθεια όλων σας, την γνώμη σας, τις προτάσεις σας, την θέση σας, θετική ή αρνητική. Γιατί και η αρνητική γίνεται θετική, όταν βοηθά στην διόρθωση λαθεμένης εκτίμησης. Βρείτε λίγο από τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο σας και απαντείστε μας. Θα ειδοποιήσουμε και τους Συλλόγους μας, για γίνει πιο μαζική η κινητοποίηση και θα πετύχουμε, να είστε βέβαιοι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/10215

Δεκατρείς παρατηρήσεις-προτάσεις του Συλλόγου Αδειούχων Λογιστών Ν. Χανίων για το επερχόμενο Εθνικό Φορολογικό Νομοσχέδιο

Σύλλογος Αδειούχων Λογιστών – Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Ν. Χανίων

Μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ΦοροτεχνικώνΕλευθέρων Επαγγελματιών (Π.Ο.Φ.Ε.Ε.)

ΔΝΣΗ: Β. ΚΟΡΝΑΡΟΥ 30 – ΧΑΝΙΑ

* Τηλ. 28210-71581, fax 28210-36470

* e-mail: [email protected]

Προς

1. Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Ελλάδος (ΠΟΦΕΕ)

2. Ινστιτούτο Οικονομικών και Φορολογικών Μελετών (Ι.Ο.Φο.Μ)

4. Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ν. Χανίων

5. Βουλευτές Νομού Χανίων

Κοινοποίηση:

1. Σύλλογος Λογιστών Πάρου Αντίπαρου.

2. Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και Μ.Μ.Ε.

Κύριοι,

Ύστερα από την προτροπή του Συλλόγου Λογιστών Πάρου Αντίπαρου, του Ινστιτούτου Οικονομικών και Φορολογικών Μελετών (Ι.Ο.Φο.Μ) αλλά και την ήδη ανειλημμένη υποχρέωση του Συλλόγου μας να προσφέρει πάντα την γνώμη του σε επικείμενα φορολογικά νομοσχέδια ή σε σχέδια Νόμων φορολογικού περιεχομένου, σας γνωστοποιούμε κάποιες επιλεγμένες παρατηρήσεις που – κατά την γνώμη μας – πρέπει, πάση θυσία, να ληφθούν υπόψη.

Η επιλογή των θεμάτων δεν έχει σφαιρικό χαρακτήρα αλλά αποτελούν τυχαία επιλεγμένα θέματα για τα οποία – κατά τη γνώμη μας - η πολιτική ηγεσία του τόπου μας πρέπει να επιληφθεί.

Περαιτέρω θα επιθυμούσαμε απάντηση από τους αποδέκτες της παρούσας επιστολής για την τύχη των παρατηρήσεων μας.

Παρατήρηση 1η: Κοινή βάση δεδομένων των Δημόσιων Υπηρεσιών .

Η κοινή βάση δεδομένων μεταξύ των Δημόσιων Υπηρεσιών κρίνεται επιβεβλημένη . Κατ’ επέκταση απαιτείται ενοποίηση των χρεών και των απαιτήσεων του Δημοσίου[1]. Έτσι θα υπάρχει μια πλήρη εικόνα του κάθε πολίτη όσο αφορά τις υποχρεώσεις αλλά και τις απαιτήσεις του, σε όλες τις Δημόσιες Υπηρεσίες ώστε να υπάρχει αμεσότητα και στον σχετικό συμψηφισμό. Συνεπώς πλήρη ενεργοποίηση και συνδεσιμότητα των Taxisnet, Elenxis, Syzefxis και όποιου άλλου λογισμικού χρειάζεται.

Για παράδειγμα αν υπήρχε άμεση ηλεκτρονική επικοινωνία του ληξιαρχείου και του ασφαλιστικού φορέα τότε όταν εκδιδόταν η ληξιαρχική πράξη θανάτου ενός πολίτη θα ενημερώνονταν άμεσα ο ασφαλιστικός φορέας για να διακόψει την σύνταξη και έτσι δεν θα είχαμε τα γνωστά τραγελαφικά. Ας αναλογισθούμε το τεράστιο όφελος που θα προκύψει για την οικονομία μας η εφαρμογή τέτοιων πρακτικών σε χιλιάδες άλλα παρόμοια θέματα.

Η επίκληση του θέματος προστασίας προσωπικών δεδομένων μπορεί εύκολα να επιλυθεί με την χρήση κλειδιών και εγκρίσεων αλλά και άλλων ελεγκτικών διαδικασιών στην όποια πρόσβαση.

Τα οφέλη για τους πολίτες από την ενοποίηση των πληροφοριών είναι πολλαπλάσια από τυχόν δημιουργία προβλημάτων. Η συνετή χρήση των πληροφοριών αυτών θα τα επιλύσει και αυτά.

Παρατήρηση 2η: Προοδευτική κλίμακα φορολόγησης και στα Νομικά Πρόσωπα.

Ένα ανοικτό μυαλό καταλαβαίνει ότι άλλη η Ανώνυμη Εταιρεία μιας οικογενειακής επιχείρησης σε μια περιφερειακή πόλη και άλλο η Ανώνυμη Εταιρία που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Άλλη η Ανώνυμη εταιρεία με κέρδη άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ και άλλη η Ανώνυμη Εταιρεία με ελάχιστα κέρδη.

Πρέπει επιτέλους να σταματήσει η ψευτοδιάκριση στην φορολογική αντιμετώπιση των εταιρειών βάζοντας ως κριτήριο τον τύπο της εταιρείας. Πρέπει να υπάρξει μια ενιαία προοδευτική φορολογική κλίμακα για όλους του τύπους των επιχειρήσεων φυσικών ή νομικών προσώπων.

Συνάγεται ότι προτείνουμε και την κατάργηση της φορολόγησης των μερισμάτων που διανέμονται αφού η φορολόγηση αυτή θα καλύπτεται από την προοδευτική κλίμακα που προαναφέρθηκε. Βέβαια η ξεχωριστή φορολόγηση κερδών και μερισμάτων σε ορισμένους τύπους εταιρειών «κρατούσε» κεφάλαια στην επιχείρηση αφού η φορολόγηση των μερισμάτων λειτουργούσε ως αντικίνητρο στην διαρροή επιχειρηματικών κεφαλαίων. Ως αντιστάθμιση της απώλειας αυτού του οφέλους προτείνουμε την επαναφορά ισχυρών αναπτυξιακών κινήτρων όπως η απαλλαγή φόρου στα κέρδη που θα επενδυθούν. Έτσι αντί να επιτύχουμε απλά την διατήρηση των κεφαλαίων στην επιχείρηση – όπως είναι με την υφιστάμενη φορολογική νομοθεσία - θα επιτύχουμε και την ενεργοποίηση τους σε επενδυτικές δραστηριότητες.

Προτείνουμε επίσης την συνεργασία των λογιστών στην πιστοποίηση των αναπτυξιακών αυτών κινήτρων. Έτσι αν μια επιχείρηση παίρνει απαλλαγή από την φορολόγηση κάποιων κερδών επειδή θα τα οδηγήσει σε επενδυτικές διαδικασίες να ελέγχεται με ευθύνη του λογιστή αν με τα κέρδη αυτά έγιναν οι προτεινόμενες επενδύσεις. Δεν προτείνουμε έναν λογιστή ελεγκτή, αλλά έναν λογιστή που θα πιστοποιεί μια διαδικασία κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην υπάρχει καταστρατήγηση του μέτρου όπως .. πιθανόν να συνέβαινε στο παρελθόν.

Επόμενο είναι να προτείνουμε ύπαρξη αφορολογήτου ποσού ίσου με 12.000 – 15.000 ευρώ και για τα νομικά πρόσωπα !! Οδηγός στην σκέψη μας αποτελεί η σκέψη για «ίση αντιμετώπιση στην επιχειρηματικότητα» η οποία θα αντισταθμίσει την απώλεια των φορολογικών εσόδων από την χρήση αφορολογήτου και στα νομικά πρόσωπα. Θεωρούμε ότι στην περίοδο κρίσης που διανεύει η χώρα μας η αγορά πρέπει να τονωθεί με δόσεις ρευστού οι οποίες θα επιφέρουν πολλαπλάσια Δημόσια οφέλη…

Παρατήρηση 3η: Φορολογικά Χρέη Επιτηδευματιών και Ιδιωτών.

Δεν νοείται ανάπτυξη φορολογικών προτάσεων χωρίς να έχει προηγηθεί η διευθέτηση του τρόπου αποπληρωμής των «υφισταμένων χρεών» [2] και της πληρωμής των «μελλοντικών χρεών»[3].

Ο διαχωρισμός των χρεών σε «υφιστάμενα χρέη» και «μελλοντικά χρέη» έχει βασικό σκοπό για την πρότασή μας. Πρέπει να συνεκτιμήσουμε το γεγονός ότι στα «υφιστάμενα χρέη» υπάρχει συνυπευθυνότητα[4] του κράτους ενώ στα μελλοντικά, - αν υιοθετηθεί η πρότασή μας - δεν θα υπάρχει.

Προτεινόμενη αντιμετώπιση των «Υφιστάμενων Χρεών»:

Λόγω της συνυπευθυνότητας του Κράτους – όπως αναφέρθηκε στην σχετική σημείωση - απαιτείται να μπει «νερό στο κρασί» του Υπουργείου και να δοθεί δυνατότητα ρύθμισης των χρεών αυτών με υπερβολικά πολλές δόσεις δηλαδή ακόμα και έως εκατό δόσεις με ελάχιστο ποσό έκαστης τα 200 ευρώ. Θα πρέπει επίσης να μην υπάρξει έκπτωση 100% στις προσαυξήσεις όπως γινόταν στο παρελθόν με τις ρυθμίσεις διότι αυτό αποτελεί μεγάλη αδικία για όσους πλήρωναν κανονικά. Δεν πρέπει όμως να υπάρχουν και υπερβολικές επιβαρύνσεις. Προτείνουμε συνεπώς να υπάρχει έκπτωση στις προσαυξήσεις σε ένα ενδιάμεσο επίπεδο. Για όσες επιχειρήσεις δεν προβούν σε μια τέτοια ρύθμιση και δεν την τηρούν τότε το Δημόσιο να προβαίνει σε αναστολή της λειτουργίας τους. (βλέπε επόμενη παράγραφο και ειδικά στην σχετική υποσημείωση)

Προτεινόμενη αντιμετώπιση των «Μελλοντικών Χρεών»:

Η δυνατότητα ρυθμίσεων με πολλές δόσεις για τυχόν χρέη προς το Δημόσιο δεν θα πρέπει να είναι το ίδιο «ευνοϊκές» για τα «μελλοντικά χρέη» όπως αυτά ορίζονται στην σχετική σημείωση. Θα πρέπει να είναι το πολύ 24 δόσεις. Το Δημόσιο πρέπει να προβαίνει σε αναστολή της λειτουργίας των επιχειρήσεων οι οποίες μετά από ένα «εύλογο χρονικό διάστημα» [5] δεν προβαίνουν σε αποπληρωμή των χρεών τους ή στην ρύθμισή τους.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η προσωποκράτηση των επιτηδευματιών για χρέη προς το Δημόσιο θα πρέπει να υπάρξει μονάχα σε άκρως ιδιαίτερες περιπτώσεις. Ας υπάρξουν φυλακίσεις σε ποινικά αδικήματα ουσίας και όχι σε άτυχες επαγγελματικές επιλογές. Ας αντικατασταθεί η προσωποκράτηση με αναστολή λειτουργίας των επιχειρήσεων. [6]

Παρατήρηση 4η: Αποτύπωση Φορολογικών Χρεών Φ.Π.Α. και Φόρου Εισοδήματος Νομικών Προσώπων.

Ο Φόρος Προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.) είναι ένας από τους βασικότερους φόρους του Κράτους. Ομοίως και ο Φόρος εισοδήματος Νομικών προσώπων. Το άθροισμά τους είναι η πλειονότητα των φόρων του Δημοσίου.

Κι όμως, το Κράτος έχει κάνει τα αδύνατα δυνατά ώστε να μην γνωρίζει τι ακριβώς του οφείλουν οι επιχειρήσεις για τους φόρους αυτούς !!

Το τραγικό αυτό γεγονός, απόρροια ενός ανοργάνωτου κράτους, συντελείται ως εξής:

Οι λογιστές μετά τον κόπο αποτύπωσης όλων των οικονομικών γεγονότων των επιχειρήσεων στα φορολογικά βιβλία υποβάλλει τις ανάλογες περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ μέσω διαδικτύου[7]. Όμως αν η επιχείρηση δεν μπορεί να πληρώσει τον ΦΠΑ της τότε – αν είναι δυνατόν – η δήλωση που είχε υποβληθεί μετά από τόσο κόπο διαγράφεται από το σύστημα του Υπουργείο Οικονομικών (taxisnet) λες και δεν θέλει το Δημόσιο να ξέρει με ακρίβεια ποιος και τι του οφείλει !!! Φαντασθείτε για παράδειγμα μια επιχείρηση να μην καταγράφει τις οφειλές που καθυστερούν να της αποδώσουν οι πελάτες της !!

Η συνέχεια είναι ακόμα πιο τραγική….

Για να «γνωρίσει» το κράτος τις οφειλές του .. καλεί μετά από χρονοβόρα και γραφειοκρατική διαδικασία τις επιχειρήσεις για έλεγχο (ο λεγόμενος προσωρινός έλεγχος) απασχολώντας πλήθος υπαλλήλους των Δ.Ο.Υ. για να κάνουν τι; Μα ακριβώς ότι είχαν κάνει ήδη οι λογιστές όταν υπέβαλαν την δήλωση ΦΠΑ!!.

Η ίδια ακριβώς προβληματική διαδικασία γίνεται και στις Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος Νομικών προσώπων και συνεπώς δεν την αναλύουμε.

Αυτή η απαράδεκτη τακτική με τους μεγαλύτερους φόρους του Κράτους πρέπει να σταματήσει άμεσα δίδοντας δικαίωμα από το διαδικτυακό σύστημα του Υπουργείου Οικονομικών να υποβάλλεται η δήλωση και να παραμένει ακόμα και σε περίπτωση μη πληρωμής των φόρων .[8]

Προτείνουμε να διορθωθεί η διαδικασία υποβολής των δηλώσεων ΦΠΑ καθώς και των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος Νομικών προσώπων ώστε όταν ο λογιστής υποβάλλει την σχετική δήλωση αυτή να παραμένει στο σύστημα του Υπουργείου Οικονομικών και έτσι να έχει πλήρη εικόνα των ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Παρατήρηση 5η: Ο ρόλος του Φοροτέχνη Λογιστή στην ανακοπή του ρυθμού της Φοροδιαφυγής.

Η πιστοποίηση των Λογιστών σε συνδυασμό με την λήψη ειδικού κωδικού όπου θα διαχειρίζεται τον φορολογικό φάκελο του πελάτη του, έχοντας ευθύνη για τις φορολογικές του δηλώσεις ακόμα και με απώλεια της άδειας του έχει ιδιαίτερη σημασία να χρησιμοποιηθεί συνετά.

Ήδη το Υπουργείο δρομολογεί τα ανωτέρω προς αυτήν την κατεύθυνση έχοντας νομοθετήσει περί αυτού.

Όμως το Υπουργείο θα πρέπει να καταλάβει ότι θα πρέπει να ορίσει επακριβώς τα όρια ευθύνης του λογιστή διότι οι ασάφειες οδηγούν πάντα σε παραθυράκια, ενιότε και σε … πύλες ολόκληρες…

Αν παρατηρήσετε στις προηγούμενες προτάσεις – παρατηρήσεις, υπάρχει αναφορά στις δηλώσεις που υποβάλλει ο λογιστής. Αν έχει την δυνατότητα να υποβάλλει δηλώσεις με δεδομένα διαφορετικά με αυτά που αναγράφουν τα βιβλία τότε όλο το σκεπτικό χάνεται στο χάος του παρελθόντος. Θα πρέπει να υπάρχει άρση της άδειας του λογιστή σε περίπτωση που υποβάλλει δηλώσεις με διαφορετικά ποσά από αυτά που αναγράφουν τα βιβλία. Με αυτήν την τιμωρία κανένας λογιστής δεν θα ρισκάρει τις υπόλοιπη επαγγελματική του καριέρα και την κοινωνική του υπόληψη για κανέναν επιτήδειο. Με την κίνηση αυτή θα έχει επιτελεσθεί ένα μεγάλο χτύπημα στην φοροδιαφυγή.

Όμως η ευθύνη θα πρέπει να σταματάει σε ακριβώς αυτό το σημείο. Αν τίθεται θέμα να ευθύνεται ο λογιστής για οτιδήποτε κάνει ο επιχειρηματίας τότε θα έχουμε χάσει και τον τόπο και τον χρόνο. Θα έχουμε χάσει το στοίχημα της συμβολής του λογιστή στην πάταξη της φοροδιαφυγής, διότι τότε ο λογιστής - έρμαιο του επιχειρηματία - θα μετατραπεί σε φοβισμένο υπάλληλο του και τα αποτελέσματα – σας προειδοποιούμε – θα είναι χειρότερα από πριν όπου κανένας δεν είχε ευθύνη για κανέναν. Η ευθύνη θα πρέπει να σταματά στην μεταφορά των στοιχειών των βιβλίων στις δηλώσεις. Η ευθύνη όπως σε όλους τους επαγγελματίες πρέπει να αποδεικνύεται.

Τέλος θα θέλαμε να σας επιστήσουμε την προσοχή στο γεγονός ότι έχουν δικαίωμα (βάση κάποιων νομοθετικών ορίων) ορισμένες επιχειρήσεις να μπορούν αν υποβάλλουν δηλώσεις χωρίς την υποχρεωτική υπογραφή του λογιστή. Αν τα πάντα περνάνε από τον λογιστή , χωρίς παραθυράκια όπως αυτά που προαναφέραμε[9] και ο λογιστής έχει ευθύνη για την δήλωση της επιχείρησης που υποβάλλει - όπως περιγράφηκε πριν - τότε δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα για την φοροδιαφυγή.

Κι αν πάλι σκεφτείτε ότι σας το προτείνουμε εμείς οι λογιστές για να έχουμε περισσότερους πελάτες θα σας αποδείξουμε εύκολα ότι κάνετε ένα μεγάλο λάθος. Αυτό γιατί άπαντες γνωρίζουμε ότι ΟΛΟΙ οι επιχειρηματίες χρησιμοποιούν λογιστή για τις δηλώσεις των επιχειρήσεων τους. Μόνο φορολογικές δηλώσεις ιδιωτών μπορούν να γίνουν χωρίς λογιστές. Άρα αφού έτσι κι αλλιώς όλες τις επιχειρήσεις τις έχουν λογιστές γιατί υπάρχουν αυτά τα όρια; Μα πολύ απλό: Για να μπορούν με αυτά τα όρια να φοροδιαφεύγουν χρησιμοποιώντας είτε επιτήδειους παράνομα ασκούντες το επάγγελμά μας από τον χώρο του Δημοσίου, των συνταξιούχων ή ακόμα και επιτηδείους λογιστές που δεν τους εντάσσουμε στους συναδέλφους.

Αξίζει να αντιμετωπίσουμε το θέμα ερευνώντας το στην ουσία και όχι στην επιφάνεια του.

Παρατήρηση 6η: Πρακτικές αντιμετώπισης βασικών πηγών φοροδιαφυγής.

Α) Έκπτωση 100% από το εισόδημα του φορολογούμενου φυσικού προσώπου για την δαπάνη που πληρώνει σε ενοικίαση πρώτης κατοικίας μέχρι 120 τ.μ. και 50% έκπτωση για τα επιπλέον τετραγωνικά μέτρα.

Β) Έκπτωση 100% από το εισόδημα του φορολογουμένου φυσικού προσώπου για την δαπάνη που πληρώνει σε ελεύθερους επαγγελματίες της παρ. 1 του άρθρου 48 του Ν. 2238/1994 π.χ σε όσους ασκούν το επάγγελμα του γιατρού, οδοντογιατρού, κτηνίατρου, φυσιοθεραπευτή, βιολόγου, ψυχολόγου, μαίας, δικηγόρου, συμβολαιογράφου, αρχιτέκτονα, μηχανικού, τοπογράφου, χημικού, γεωπόνου, γεωλόγου, δασολόγου, σχεδιαστή, δημοσιογράφου, συγγραφέα, διερμηνέα, ξεναγού, μεταφραστή, καθηγητή, δασκάλου, καλλιτέχνη, διακοσμητή, οικονομολόγου, αναλυτή, προγραμματιστή, ερευνητή ή συμβούλου επιχειρήσεων, λογιστή ή φοροτέχνη, κοινωνιολόγου, κοινωνικού λειτουργού, ορκωτών λογιστών, παραϊατρικά επαγγέλματα, κ.τ.λ. Κοινό χαρακτηριστικό γνώρισμα των επαγγελμάτων αυτών, είναι η παροχή ανεξάρτητων υπηρεσιών από πρόσωπα που έχουν επιστημονικές, καλλιτεχνικές ή ειδικές γνώσεις, δηλαδή κατά την παροχή των υπηρεσιών αυτών προέχει το πνευματικό στοιχείο.

Επιλέξαμε τα παραπάνω, σ.σ. Α) και Β), διότι θεωρούμε ότι η στόχευση σε αυτές τις ομάδες θα επιφέρει μια εξισορρόπηση στην φορολογική επιβάρυνση των επαγγελματιών.

Παρατήρηση 7η: Δημιουργία φορολογικών μηχανισμών εξισορρόπησης του δίπολου Ανάπτυξη -Κατανάλωση. Φορολογικά κίνητρα για επιχειρηματικές δραστηριότητες που έχουν την ιδιότητα της «επικονίασης»

Θεωρούμε ότι οι φορολογικοί μηχανισμοί αποτελούν βασικά εργαλεία προώθησης της αναπτυξιακής πολιτικής ενός κράτους.

Εξ αυτού του ορισμού θα πρέπει να βοηθούν άμεσα στην εξισορρόπηση της σχέσης Ανάπτυξη - Κατανάλωση.

Με άλλα λόγια θα πρέπει να ληφθούν μέτρα επιπλέον φορολόγησης, της πέραν του ισόρροπου αυτού σημείου, δηλαδή της υπερκατανάλωσης. Οτιδήποτε αγαθό πολυτελείας (δεν χρειάζεται να φέρουμε παραδείγματα) θα πρέπει να επιβαρύνεται με μεγαλύτερη αναλογία είτε στο επίπεδο έμμεσων φόρων ή ειδικών φόρων είτε στο επίπεδο του πόθεν έσχες και των τεκμηρίων. Ομοίως πρέπει να υπάρχει υψηλή φορολόγηση και στις πηγές που προωθούν τέτοιου είδους υπερκαταναλωτική συνήθεια όπως για παράδειγμα στα κέρδη των τραπεζών που προέρχονται από καταναλωτικά δάνεια, «διακοποδάνεια» κ.τ.λ. Το ότι έχουν ανασταλεί τέτοιες επιχειρηματικές πρακτικές αυτήν την στιγμή δεν σημαίνει ότι δεν θα τα βρούμε σύντομα μπροστά μας.

Τέλος θα πρέπει αν υπάρξουν φορολογικά κίνητρα για επιχειρηματικές δραστηριότητες οι οποίες έχουν την ιδιότητα της επικονίασης δηλαδή της δημιουργίας πολλαπλασιαστικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μετά από αυτές και εξαιτίας αυτών. Κατανοούμε την δυσκολία επιλογής των δραστηριοτήτων αυτών αλλά ταυτόχρονα γνωρίζουμε και την συμβολή τέτοιων κινήτρων στην ανάπτυξη.

Μένουμε συνεπώς μονάχα στην ιδέα αυτή, χωρίς καταγραφή τέτοιων δραστηριοτήτων και αναμένουμε τις προτάσεις των ειδικών.

Παρατήρηση 8η: Ειδικές Ομάδες Φορολόγησης.

Επιλέγουμε τις παρακάτω:

Α) Αγρότες. Τήρηση βιβλίων και φορολόγηση αγροτών με «έσοδα μείον έξοδα» και όχι με τεκμαρτό τρόπο, αν συντρέχουν μία από τις δύο επόμενες προϋποθέσεις κατά το κλείσιμο του προηγούμενου έτους:

α1) Έλαβαν επιστροφή ΦΠΑ άνω των 3.300 ευρώ και

α2) τους αντιστοιχεί ετήσια παραγόμενη αξία προϊόντος[10] μεγαλύτερη των 30.000 ευρώ ετησίως.

Τα δημόσια έσοδα που θα προκύψουν θα οδηγηθούν υποχρεωτικά στην ανάπτυξη της υπαίθρου επιπλέον του σχετικού κονδυλίου του κρατικού προϋπολογισμού.

Β) Εκκλησία. Τήρηση βιβλίων και φορολόγηση όλων των εμπορικών δραστηριοτήτων της καθώς και των εσόδων από ενοίκια. Τα δημόσια έσοδα που θα προκύψουν από την συγκεκριμένη φορολόγηση θα οδηγηθούν υποχρεωτικά σε κοινωνικές δαπάνες επιπλέον του σχετικού κονδυλίου του κρατικού προϋπολογισμού..

Παρατήρηση 9η: Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.).

Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε χώρας πρέπει να αναδεικνύονται. Ο τουρισμός είναι ένα από αυτά. Κρίνουμε απαραίτητη την μείωση των συντελεστών στα αρχικά επίπεδα (προ περιόδου της ελληνικής οικονομικής κρίσης).

Το ίδιο προτείνουμε και για τα αγαθά Α’ ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα κ.τ.λ.)

Παρατήρηση 10η: Πόθεν Έσχες και Τεκμήρια.

Την διατήρηση τους ή όχι την εντάσσουμε στο πόσο αποδοτικός είναι ο φορολογικός μηχανισμός. Άρα, αυτήν την στιγμή, είναι επιβεβλημένη η .. διατήρησή τους !!

Ο εξορθολογισμός τους είναι αναγκαίος κυρίως στην λογική να μπορεί να επιπλήττει τα υψηλά εισοδήματα και όχι τους αδύναμους πολίτες όπως γίνεται σήμερα. Αν θέλαμε να ορίσουμε αυτόν τον περίφημο εξορθολογισμό (σ.σ. της φορολόγησης των πολιτών με τεκμαρτό τρόπο: πόθεν έσχες και τεκμήρια) θα προτείναμε μια απλή λύση: Μην επαναληφθούν όσα έγιναν στις τρέχουσες δηλώσεις της χρήσης 2011 (οικ έτος 2012). Υπήρχαν σκληρά (λόγω χαμηλού αφορολογήτου) τεκμήρια για τα χαμηλά εισοδήματα και ανεκτικά για τα υψηλά. Προτείνουμε να παραμείνουν τα τεκμήρια ως έχουν στα χαμηλά εισοδήματα, αλλά να ανέβει το αφορολόγητο (βλ. σχετική παρατήρηση στην παρούσα επιστολή) ώστε αυτά να μην δημιουργούν τις ζημιές που εμφανίστηκαν στις φετινές δηλώσεις. Για τα τεκμήρια που αφορούν μεγαλύτερα εισοδήματα προτείνουμε να αυξηθούν περεταίρω.

Επίσης ζητούμε την άμεση κατάργηση της προσωρινής απαλλαγής πόθεν έσχες για την αγορά ακινήτων με την οποία δεν αναζητείται το πόθεν έσχες για αγορά οποιασδήποτε οικίας ασχέτως των τ.μ. και της αξίας της , οποιουδήποτε οικοπέδου ασχέτως τ.μ. και αξίας της ή ακόμα να μην αναζητείται το πόθεν έσχες ακόμα και σε κατασκευής ιδιωτικής πισίνας ολυμπιακών διαστάσεων…

Το μέτρο αυτό ψηφίστηκε για στήριξη της οικοδομικής δραστηριότητας αλλά εμείς θεωρούμε ότι ψηφίστηκε για την προστασία ιδιωτικών συμφερόντων. Επιπλέον να επιστήσουμε την προσοχή ότι με αυτήν την απόφαση το ξέπλυμα μαύρου χρήματος χαίρεται ιδιαιτέρως και μας καλεί στο πάρτυ που ήδη έχει διοργανώσει.

Αν η πολιτική ηγεσία επιθυμούσε την προστασία της οικοδομικής δραστηριότητας θα είχε απαλλαγή πόθεν έσχες μονάχα στην αγορά Α’ κατοικίας και μέχρι 120 τ.μ. Επίσης θα χορηγούσε επιπλέον φορολογικά κίνητρα για να τονώσει την αγορά (π.χ. μείωση συντελεστή ΦΠΑ στις πωλήσεις οικοδομών)

Ακριβώς αυτά προτείνουμε και εμείς.

Τέλος θα θέλαμε να αναφερθούμε και στην απαλλαγή του πόθεν έσχες στην σύσταση εταιρειών. Εντάσσουμε και αυτή την απόφαση στα μεγάλα λάθη των πολιτικών ηγεσιών αφού αντί να βρίσκουν λύσεις τελικά συγκαλύπτουν αθέμιτες πρακτικές. Προτείνουμε την επαναφορά του θεωρώντας ότι είναι αρκετή η απαλλαγή πόθεν έσχες στις επενδυτικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων[11] Αν επικαλεσθεί κάποιος ότι η επιβολή πόθεν έσχες στην σύσταση και στην αύξηση των μετοχικών κεφαλαίων των επιχειρήσεων εμποδίζει την επιχειρηματικότητα εμείς , ως λογιστές , σας ενημερώνουμε ότι οδηγεί μονάχα :

Α) στην επιχειρηματική πρωτοβουλία χωρίς κεφάλαια, και

Β) στην εισαγωγή μαύρου χρήματος στο επιχειρείν (ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε)

Παρατήρηση 11η: Απόκτηση ΑΦΜ από την γέννηση.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της παρατήρησης υπ’ αρ 1 θα πρέπει με την έκδοση της ληξιαρχικής πράξης γέννησης να χορηγείται αυτόματα ΑΦΜ το οποίο θα ακολουθεί όλη την ζωή του προσώπου. Αυτός ο αριθμός θα πρέπει να είναι μοναδικός και να χρησιμοποιείται για όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου χωρίς να χρειάζονται διαφορετικό μητρώο π.χ. για την ασφάλιση.

Παρατήρηση 12η: Ανοικτό σύστημα υποβολής δηλώσεων από την 1/1 έως και 30/06 του εκάστοτε Οικονομικού έτους.

Το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής των δηλώσεων δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί πολίτες και λογιστές . Δεν έγινε για να «ανοίγει» λίγες μέρες πριν την λήξη μιας υποχρέωσης και να συνεχίζει με δεκάδες παρατάσεις επί παρατάσεων της τελευταίας στιγμής. Αυτή δεν είναι εξυπηρέτηση αλλά «ψυχόβγαλμα». Είναι διαδικασίες που μπορούν να χαρακτηρίζουν μόνο πρωτόγονα κράτη. Επιθυμούμε να μην ανήκουμε πλέον σε αυτά και ως εκ τούτου προτείνουμε το σύστημα Taxisnet να είναι «ανοικτό» από την 1/1 έως 30/06 κάθε έτους για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων φυσικών αλλά και νομικών προσώπων.

Απαραίτητη προϋπόθεση η έγκαιρη αποστολή των δικαιολογητικών ή - ακόμα καλύτερα - η κατά το δυνατόν λήψη τους από τους πολίτες ή τους λογιστές με ηλεκτρονικό τρόπο (π.χ. όπως οι επιδοτήσεις αγροτών) .

Επίσης προτείνουμε την εξαφάνιση, από προσώπου γης, της υποβολής οποιασδήποτε τύπου δήλωσης με χειρόγραφο τρόπο.

Ζητούμε πλήρη πρόσβαση των εξουσιοδοτημένων – πιστοποιημένων λογιστών σε όλα τα φορολογικά πεδία των πελατών τους (Μητρώο, ΦΠΑ, Εισόδημα, Υποχρεώσεις κ.τ.λ.) ώστε να περιοριστεί ο χρόνος «ταλαιπωρίας» όπως εμείς τον ονομάζουμε.

Παρατήρηση 13η: Απλοποίηση και Κωδικοποίηση της Φορολογικής Νομοθεσίας

Η πολυνομία και η πολυπλοκότητα της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας είναι πασίγνωστη. Δεν χρειάζεται συνεπώς και πολύ σκέψη για καταλάβουμε ότι η απλοποίηση της, κυρίως με την κατάργηση του Κ.Β.Σ., είναι επιβεβλημένη. Με την απλοποίηση της νομοθεσίας και την κατάργηση του Κ.Β.Σ μπορεί να θα δημιουργηθούν φοβίες στην ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών για αύξηση της φοροδιαφυγής. Θα πρέπει όμως να γίνει επιτέλους κατανοητό ότι όπως τα έχει καταφέρει οι υπόλοιπες ανεπτυγμένες Χώρες, έτσι πρέπει να τα καταφέρουμε και εμείς. Αντί να γράφουμε εγκυκλίους επί εγκυκλίων που ερμηνεύουν ανερμήνευτους νόμους πολλές φορές ..παρερμηνεύοντάς τους, καλό θα ήταν να ασχοληθούμε με την ηλεκτρονική διασταύρωση πληροφοριών και με την αυτόματη έκδοση προσωρινών ελέγχων[12]. Ας επιλέξουμε επιτέλους να κοιτάξουμε εμπρός και όχι πίσω.

Ταυτόχρονα προτείνεται η απαγόρευση συγγραφής βιβλίων και διοργάνωσης σεμιναρίων από στελέχη του Υπουργείου οι οποίοι εμπλέκονται με την δημιουργία των σχετικών νομοθετημάτων[13] καθότι θεωρούμε ότι υπάρχει ασυμβίβαστο.

Επίλογος:

Οι προτάσεις μας είναι τυχαίες και ενδεικτικές.

Σκοπό μονάχα έχουν να συμβάλλουν σε ένα καλύτερο αύριο βασιζόμενοι στις αρχές που διέπουν της Ηθικής και την Δικαιοσύνη. Το αν τις ερμηνεύουμε σωστά η λάθος δεν μπορεί να είναι σίγουρο και έτσι ζητούμε συγνώμη εκ των προτέρων σε τυχόν λάθος σκέψεις.

Ελπίζουμε όμως οι προτάσεις μας να είναι προς την σωστή κατεύθυνση.

Καλούμε όλους τους Συλλόγους της Χώρας να συμβάλλουν και αυτοί με τις προτάσεις τους, ως έχουν υποχρέωση, ακριβώς όπως έπραξε ήδη ο αξιόλογος Σύλλογος των συναδέλφων μας της Πάρου Αντίπαρου τον οποίο και επικροτούμε.

________________________________________

[1] Συνεπώς με μια εκτύπωση θα φαίνεται ότι ο πολίτης με τάδε ΑΦΜ τι οφείλει σε κάθε Δημόσια Υπηρεσία αλλά και τι απαιτήσεις έχει από αυτές .

[2] Υφιστάμενα χρέη για την επιστολή αυτή λογίζονται τα χρέη που έχουν βεβαιωθεί μέχρι την δημοσίευση του επικείμενου φορολογικού νομοσχεδίου.

[3] Μελλοντικά χρέη για την επιστολή αυτή λογίζονται τα χρέη που θα βεβαιωθούν μετά την δημοσίευση του επικείμενου φορολογικού νομοσχεδίου.

[4] Η «συνυπευθυνότητα του Κράτους» έγκειται στο γεγονός ότι χρόνια τώρα το Υπουργείο Οικονομικών δια μέσω των εφοριών του, γνώριζε ποιες επιχειρήσεις δεν υπέβαλλαν δηλώσεις ΦΠΑ, φορολογίας εισοδήματος, φόρου ακίνητης περιουσίας, κ.τ.λ. Πάρα ταύτα το μοναδικό μέτρο που ελάμβανε ήταν η μη χορήγηση φορολογικής ενημερότητας, αφήνοντας εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις να λειτουργούν απρόσκοπτα, διογκώνοντας το χρέος τους. Η χρήση Φορολογικής Ταμειακής μηχανής ή Η/Υ δεν απαιτεί θεώρηση φορολογικών στοιχείων άρα η μη λήψη φορολογικής ενημερότητας δεν δημιουργούσε ουσιαστικό μπλοκάρισμα της δραστηριότητας τους έστω κι ας υπήρχε μια σχετική επιβολή προστίμου περί αθεωρήτων που ακόμα και αυτό δεν αφορούσε τις Φ.Τ.Μ.. Τα χρέη των επιχειρήσεων αυτών προς το δημόσιο διογκώνονταν και για τον λόγο αυτό θεωρούμε ότι υπάρχει συνυπευθυνότητα των εκάστοτε πολιτικών ηγεσιών του Υπουργείου Οικονομικών.

[5] Το «εύλογο χρονικό διάστημα» ορίζεται ανώτατος χρόνος καθυστέρησης μιας επιχείρησης να αποδώσει εκπρόθεσμα τους φόρους της δηλαδή ο φυσιολογικός χρόνος συλλογής του φόρου από μια επιχείρηση για να αποδοθεί στο Δημόσιο. Έτσι ένας επιχειρηματίας μπορεί να επικαλεστεί ότι επειδή έχει πίστωση στους πελάτες του 4 μήνες δεν έχει εισπράξει τον ΦΠΑ για να τον αποδώσει. Στο παράδειγμα αυτό σημαίνει ότι ενώ η επιχείρηση θα είναι υποχρεωμένη να αποδίδει τους φόρους της στις ημερομηνίες που ορίζει και σήμερα ο Νόμος, το Δημόσιο θα προβαίνει σε διαδικασίες αναστολής της λειτουργίας της επιχείρησης μόνο μετά το «εύλογο χρονικά διάστημα» δηλαδή μετά την πάροδο 6 μηνών από την εμπρόθεσμη υποβολή του φόρου. Θα παρέχεται η δυνατότητα παράτασης μονάχα σε ειδικές περιπτώσεις όπως για παράδειγμα στην αποδεδειγμένη (με δικαστικά έγγραφα) δημιουργία ζημιάς από ανείσπρακτες απαιτήσεις πελατών ή στην ύπαρξη περιστατικών «ανωτέρας βίας» όπως σεισμοί, πυρκαγιές κ.τ.λ.

[6] Αν επικαλεσθεί κάποιος την δυνατότητα παράκαμψης του προτεινόμενου μέτρου από τις επιχειρήσεις με την μέθοδο «κλείνω την επιχείρηση που οφείλει και ανοίγω μια νέα στο όνομα τρίτου» θα διαπιστώσει ότι υπάρχει δυσκολία στην εφαρμογή της. Αυτό γιατί αν η διαδικασία αναστολής της λειτουργίας ενεργοποιείται για χρέη 6 μηνών όπως προτείνουμε και όχι μετά από αρκετά έτη - όπως γίνονταν έως τώρα - δύσκολα θα είναι συμφέρον στον επιχειρηματία να μπαίνει σε κόστη επαναδραστηριοποίησης της επιχείρησής του σε τρίτο όνομα για να αποφύγει χρεή μονάχα έξι μηνών…

[7] Στις επιχειρήσεις με Γ’ κατηγορίας βιβλία (μεγάλες επιχειρήσεις) κάθε μήνα και στις επιχειρήσεις με Β’ κατηγορίας βιβλία (μικρομεσαίες επιχειρήσεις) κάθε τρίμηνο.

[8] Σημειωτέον ότι αυτά που συμβαίνουν στο Υπουργείο Οικονομικών δεν συμβαίνουν στο Υπουργείο Εργασίας με τις δηλώσεις απασχόλησης των εργαζομένων στο ΙΚΑ (τις λεγόμενες Α.Π.Δ.). Οι δηλώσεις αυτές παραμένουν στο σύστημα ακόμα και αν ο επιχειρηματίας δεν πληρώσει τις οφειλές του και έτσι έχουν άμεση και συνεχή εικόνα των οφειλών αυτών αλλά και των προσώπων που τις οφείλουν. Ο δε όγκος των δεδομένων των δηλώσεων αυτών, είναι μεγαλύτερος από αυτές του ΦΠΑ. !! Συνεπώς δεν μπορεί να επικαλεσθεί κάποιος τυχόν πρόβλημα τεχνικής αδυναμίας του ηλεκτρονικού συστήματος του Υπουργείου Οικονομικών.

[9] Άρθρο 38 του Ν. 2873/2000

[10] Η παραγόμενη αξία προϊόντος θα προκύπτει ανά μονάδα (στρέμμα, ζώο κ.τ.λ) από ετήσια κατάσταση που θα συντάσσει το αρμόδιο Υπουργείο

[11] Στα Γ’ κατηγορίας βιβλία (με δεδομένη την ύπαρξη πόθεν έσχες στην σύσταση και αύξηση μετοχικού κεφαλαίου) η κίνηση του Ταμείου εξηγεί καθαρά το που βρέθηκαν τα χρήματα για την επένδυση. Ομοίως και στα Β’ κατηγορίας βιβλία όπου εκεί, ναι μεν δεν μπορεί να διαπιστωθεί από το Ταμείο, (σ.σ. δεν τηρείται στα Κατηγορίας βιβλία) αλλά μπορεί να συνταχθεί τεκμαρτά από τις διαχρονικά ετήσιες οικονομικές καταστάσεις των βιβλίων αυτών.

[12] Τα λογισμικά των Υπουργείων θα πρέπει να διασταυρώνουν ηλεκτρονικά τις πληροφορίες και να εκδίδουν αυτόματα εντολές προσωρινού ελέγχου όταν προκύπτουν ύποπτες κινήσεις. Για παράδειγμα να εκδίδεται αυτόματη εντολή ελέγχου (χωρίς την παρέμβαση ανθρώπινου χεριού) αν μια επιχείρηση παρουσιάζει συνεχή αρνητικά μικτά αποτελέσματα ή αν π.χ. τα περιουσιακά στοιχεία ενός φορολογούμενου είναι δυσανάλογα των δηλούμενων εισοδημάτων τους. Η αυτοματοποίηση αυτή θα σταματήσει και το φαινόμενο της επιλογής των ελεγχόμενων προστατεύοντας τους «γνωστούς» και ελέγχοντας τους «άτυχους».

[13] Όσο πιο πολύπλοκη νομοθεσία τόσο περισσότερα σεμινάρια και βιβλία. Θεωρούμε ότι οι δύο αυτές δραστηριότητες (από την μία συμβολή στο νομοθετικό έργο και από την άλλη συγγραφή βιβλίων και διοργάνωση σεμιναρίων με έσοδα είναι ασυμβίβαστο)

Με εκτίμηση

εκ του Συλλόγου Αδειούχων Λογιστών Φοροτεχνικών Ν. Χανίων

Ο Πρόεδρος

Σταυρουλάκης Κωνσταντίνος

Ο Αντιπρόεδρος

Πατηνιωτάκης Ιωάννης

Ο Γραμματέας

Μπατάκης Διομήδης

Ο Ταμίας

Τσιριντουλάκης Ανδρέας

Το μέλος

Παπαδάκης Ιωάννης

http://taxheaven.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΡΟΣ

ΠΟΦΕΕ

Ι.Ο.Φο.Μ

Ομοσπονδιες Επαγγελματιων Νομων

Συλλογων Λογιστων-Φοροτεχνικων

Ανεξαρτητη Κινηση Οικονομολογων Ελλαδας

Κυριοι:

Αφορολογητο 15000,εως 30000 φορος 10% και ανα 20000 εισοδημα φορος 5%

Επιστροφη του 20% εμπεριεχομενου ΦΠΑ αποδειξεων(ανεξαρτητα απο το εισοδημα)

Μειωση Εργοδοτικων Εισφορων 10%

Καταργηση Ανωτατης κλασης εισφορες στο συνολο των Μικτων Αποδοχων

Για οφειλετες ΟΑΕΕ προαιρετικα παραιτηση της συνταξιοδοτησης για τα χρονια οφειλων με ταυτοχρονη διαγραφη του χρεους

Φορολογηση ΝΠ 15% μερισμα 5%

Φορολογηση ΜΙΚΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ συντελεστης 2%

Αποθηκη Ανεξαρτητου τζιρου κατα την εισαγωγη και εξαγωγη( κατα ποσοτητα και αξια)

Παραγωγη Κοστολογιου (καταθεση τεχνικων προδιαγραφων) για τις παραγωγικες επιχειρησεις ανεξαρτητου τζιρου και Αποθηκη( ετοιμων-ημιετοιμων)

Καταργηση των Δικαιολογητικων ...για θεωρηση

Μειωση ΦΠΑ 19% και 9% για ειδη Διατροφης

Δασμοι επιπλεον ποσοστο για εισαγωγες απο τριτες χωρες ετοιμων-ημιετοιμων εμπορευματων με εξαιρεση τις Α,Β υλες απαλλαγη δασμων ( ΦΠΑ κανονικα)

ΣΣ....Τα Μικτα κερδη τουλαχιστον θα ειναι....= η > των εξοδων Διοικητικης Λειτουργιας και των εξοδων Διαθεσης

Υ/Γ λιγες σκεψεις και οχι μονο......για να σφιξουν οι κο@οι

Προεδρος 1953 :rolleyes:

Αντιπροεδρος 1953 :rolleyes:

Γραμματεας 1953 :rolleyes:

Ταμιας 1953 :rolleyes:

Μελος 1953 :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προεδρος 1953 :rolleyes:

Αντιπροεδρος 1953 :rolleyes:

Γραμματεας 1953 :rolleyes:

Ταμιας 1953 :rolleyes:

Μελος 1953 :rolleyes:

Φαντάζεσαι να μην περάσει κάποια πρότασή σου στο ΔΣ χα χα !! :D:rolleyes::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×