Προς το περιεχόμενο
  • 0

Έννοια χωριστής λογιστικής μερίδας


drgrigoris

Ερώτηση

Καλημέρα. Είμαι καινούριος στο forum και χρειάζομαι τη βοήθεια σας.

Εργάζομαι σαν project manager στον ιδιωτικό τομέα. Είμαι σχετικά καινούριος οπότε η εμπειρία είναι μικρή. Προσπαθώ να δώσω να καταλάβουν τόσο ο λογιστής μας αλλά και εταιρεία που συνεργαζόμαστε την έννοια τη χωριστής λογιστικής μερίδας για συγχρηματοδοτούμενα(μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων δηλαδή) έργα.

Στόχος είναι να μπορεί να παρακολουθούνται χωριστά οι κινήσεις (έσοδα και δαπάνες) κάθε έργου χωρίς να παρεμβάλλονται άλλες δαπάνες.

Η λύση που πρότειναν είναι κάθε φορά να δημιουργείται στο λογιστικό πρόγραμμα χωριστή εταιρεία που να αφορά κάθε ένα έργο.

Είναι σωστό κάτι τέτοιο;. Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο από την εμπειρία σας;

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 απάντηση σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

Λογιστική μερίδα για τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα μπορεί να τηρηθεί ακόμη και σε ένα απλό exel με τα έσοδα και έξοδα του προγράμματος. Η λύση που σας πρότειναν μπορεί να γίνει αν το μηχανογραφικό συστημα που χρησιμοποιούν μπορεί να το κάνει. Άλλο πράγμα έιναι η τήρηση των βιβλίων για τον ΚΒΣ και άλλο για τα χρηματοδοτούμενα προγράμματα. Αν η επιχείρηση τηρεί Γ κατηγορίας θα πρέπει να δημιουργήσει άλλο λογ/σμό οψεως ειδικά για το πρόγραμμα που θα κινεί χρήμα μόνο του προγράμματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...