Καλημέρα. Είμαι καινούριος στο forum και χρειάζομαι τη βοήθεια σας.
Εργάζομαι σαν project manager στον ιδιωτικό τομέα. Είμαι σχετικά καινούριος οπότε η εμπειρία είναι μικρή. Προσπαθώ να δώσω να καταλάβουν τόσο ο λογιστής μας αλλά και εταιρεία που συνεργαζόμαστε την έννοια τη χωριστής λογιστικής μερίδας για συγχρηματοδοτούμενα(μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων δηλαδή) έργα.
Στόχος είναι να μπορεί να παρακολουθούνται χωριστά οι κινήσεις (έσοδα και δαπάνες) κάθε έργου χωρίς να παρεμβάλλονται άλλες δαπάνες.
Η λύση που πρότειναν είναι κάθε φορά να δημιουργείται στο λογιστικό πρόγραμμα χωριστή εταιρεία που να αφορά κάθε ένα έργο.
Είναι σωστό κάτι τέτοιο;. Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο από την εμπειρία σας;
Ερώτηση
drgrigoris
Καλημέρα. Είμαι καινούριος στο forum και χρειάζομαι τη βοήθεια σας.
Εργάζομαι σαν project manager στον ιδιωτικό τομέα. Είμαι σχετικά καινούριος οπότε η εμπειρία είναι μικρή. Προσπαθώ να δώσω να καταλάβουν τόσο ο λογιστής μας αλλά και εταιρεία που συνεργαζόμαστε την έννοια τη χωριστής λογιστικής μερίδας για συγχρηματοδοτούμενα(μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων δηλαδή) έργα.
Στόχος είναι να μπορεί να παρακολουθούνται χωριστά οι κινήσεις (έσοδα και δαπάνες) κάθε έργου χωρίς να παρεμβάλλονται άλλες δαπάνες.
Η λύση που πρότειναν είναι κάθε φορά να δημιουργείται στο λογιστικό πρόγραμμα χωριστή εταιρεία που να αφορά κάθε ένα έργο.
Είναι σωστό κάτι τέτοιο;. Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο από την εμπειρία σας;
Ευχαριστώ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 απάντηση σε αυτή την ερώτηση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμόΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση τώρα