Jump to content

Συστέγαση λογιστών και χρήση λογιστικών προγραμμάτων


Recommended Posts

Καλησπέρα,

θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει, κατά πόσο είναι δυνατόν σε συστέγαση 2 λογιστών(από ότι διάβασα σε άλλο ποστ μπορεί να γίνει συστέγαση αρκεί να υπάρχουν 2 γραφεία με ονοματεπώνυμα,διαχωριστικά κτλ) να υπάρχει ένα πρόγραμμα λογιστικής ή μισθοδοσίας και να χρησιμοποιείται από κοινού. Οι καιροί είναι δύσκολοι....

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

τότε πρέπει να ρωτήσω στην εταιρία από την οποία θα αγοράσω το λογισμικό αν μπορεί να βγάλει άδεια του προγράμματος σε 2 χρήστες????

Link to comment
Share on other sites

τότε πρέπει να ρωτήσω στην εταιρία από την οποία θα αγοράσω το λογισμικό αν μπορεί να βγάλει άδεια του προγράμματος σε 2 χρήστες????
γιατί λογικά δεν θα το επιτρέπουν υποθέτω. απλά ρώτησα σκεπτόμενος ότι εφόσον επιτρέπεται η συστέγαση ίσως να επιτρεπόταν.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει, κατά πόσο είναι δυνατόν σε συστέγαση 2 λογιστών(από ότι διάβασα σε άλλο ποστ μπορεί να γίνει συστέγαση αρκεί να υπάρχουν 2 γραφεία με ονοματεπώνυμα,διαχωριστικά κτλ) να υπάρχει ένα πρόγραμμα λογιστικής ή μισθοδοσίας και να χρησιμοποιείται από κοινού. Οι καιροί είναι δύσκολοι....

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αν δεν υπάρχουν δυο γραφεία με ονοματεπώνυμο και διαχωριστικά και πιάσεις ένα δωμάτιο με 2 τραπέζια και 2 καρέκλες, δεν επιτρέπεται η συστέγαση λογιστών; Αν μου απαντήσεις σ' αυτό, θα σου πω τι ξέρω για τα προγράμματα από κοινού.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν υπάρχουν δυο γραφεία με ονοματεπώνυμο και διαχωριστικά και πιάσεις ένα δωμάτιο με 2 τραπέζια και 2 καρέκλες, δεν επιτρέπεται η συστέγαση λογιστών; Αν μου απαντήσεις σ' αυτό, θα σου πω τι ξέρω για τα προγράμματα από κοινού.

εγώ διάβασα στο forum ότι επιτρέπεται αλλά πρέπει να υπάρχει διαχωριστικό και 2 χωριστά γραφεία με ονομ/μο κτλ. Τώρα τι να σου πω. Δεν το έψαξα περισσότερο ακόμα αλλά θα το κάνω.ένας φίλος απάντησε πιο πάνω ότι γίνεται και χωρίς διαχωριστικά.τώρα αν σε κάλυψα στο δίλημμα ''αν μου πεις, σου λέω'' θα εκτίμουσα αν μου έλεγες την γνώμη σου για τα προγράμματα... :)

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε ΚΑΛΑ και ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ και τις δημοσιεύσεις στο φορουμ, αλλά - κυρίως - και το αρ. 36 ΚΒΣ για να κατανοήσεις πλήρως τα περί συστέγασης. Θα σου χρειαστεί στη δουλειά σου να ξέρεις θετικά πότε επιτρέπεται και πότε όχι η συστέγαση, και να μην βασίζεσαι τι λέει ο ένας και ο άλλος. Και γενικώς, να τα ψάχνεις ΠΟΛΥ και ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, αν θες να πας μπροστά και να μην είσαι έρμαιο του κάθε άσχετου. Οι καιροί είναι ποινηροί και δύσκολοι, όπως είπες...

Για το δεύτερο θέμα δες αυτό (στο παραθέτω επειδή είναι μάλλον δύσκολο να το βρεις):

Αριθμ.Πρωτ.Σ2021/72-5/2/1987

ΘΕΜΑ: Χρόνος έκδοσης τιμολογίων επί αγοράς Η/Υ από περισσότερους του ενός αγοραστές.

ΣΧΕΤ.: Οι από 17/9/1986, 11/12/1986 αιτήσεις σας.

Κύριοι,

Απαντώντας στις πιο πάνω σχετικές αιτήσεις σας, αναφορικά με το αντικείμενο του θέματος, σας γνωρίζουμε τα εξής:

Από τις διατάξεις του Κ.Φ.Σ. δεν απαγορεύεται η αγορά Η/Υ από κοινού με άλλη επιχείρηση με την οποία συστεγάζεστε και η από κοινού χρησιμοποίησή του.

Στην περίπτωση αυτή και προκειμένου να διευκολυνθούν οι συναλλασσόμενοι (πωλητής και αγοραστής) στην εμφάνιση της σχετικής πράξης (αγοραπωλησίας) στα τηρούμενα βιβλία τους, ως και στην υποβολή των σχετικών συγκεντρωτικών καταστάσεων, μπορεί να εκδίδονται δύο τιμολόγια πώλησης στο όνομα του κάθε αγοραστή.

Αξία του κάθε τιμολογίου πώλησης που θα εκδοθεί κατά τα ανωτέρω είναι η συνολική αξία του ηλεκτρονικού υπολογιστή επί του ποσοστού συμμετοχής κάθε αγοραστή (δρχ. 1.000.000 δραχμές Χ 50% =500.000 δρχ.)

Στο κάθε τιμολόγιο που θα εκδοθεί κατά τα ανωτέρω θα αναγράφονται και τα πλήρη στοιχεία του συνιδιοκτήτη ως και ο αριθμός του αντίστοιχου τιμολογίου πώλησης που εκδόθηκε στο όνομα αυτού.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

πρόκειται να συστεγαστούμε 2 λογιστές (γιατι οι καιροί είναι δύσκολοι ).

υπάρχει μισθωτήριο στο γραφείο που θα γίνει η συστέγαση στον έναν ,και ο άλλος έχει έδρα αυτή την στιγμή στο σπίτι του )

με ένα συμφωνητικό μεταξύ τους οτι θα χρησιμοποιούν απο κοινού τα προγράμματα τους και όλο τον εξοπλισμό,του γραφείου μπορεί αυτός που έχει ως έδρα το σπίτι να εργάζεται στο γραφείο  με βάση αυτό το συμφωνητικό και με την έκδοση βεβαια του αντιστοιχου παραστατικού που  ανεφέρει η μεταξύ τους συμφωνία στο τέλος του έτους ?

βέβαια αυτό που να αναφέρω δεν αποτελεί συστέγαση αλλά παροχή ανεξαρτήτων λογιστικών υπηρεσιών ,το οποίο μπορεί να γίνει

το θέμα μου είναι αν μπορεί να μεταφέρει τα προγραμματα του και τα χαρτιά του γενικά και να τα δουλεύουν απο κοινού με βάση τα όσα αναφέρει το συμφωνητικό

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Άποψη μου ναι .γιατι να απαγορεύεται ; τι σε προβληματίζει .

Το μονο που σκέφτομαι ειναι αν γινει έλεγχος ποιος θα ακούσει την Καμπάνα σε παρατυπίες πχ μεσα στο πρόγραμμα ενας πελατης χωρις νςα εχει τιμολογηθει   .

αν ομως στο συμφωνητικό η στο συμβόλαιο αστικης ευθηνης υπαρχει διακριτά το πελατολόγιο του καθενος εκει οκ θα εφαρμοστεί το τα του Καίσαρος στον Καίσαρα    .

Αν δεν υπαρχει ισως το βρουν απο την υπογραφη στο ε3 η απο την εξουσιοδοτηση στο taxisnet της εταιριας . 

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, 125883623 είπε

Άποψη μου ναι .γιατι να απαγορεύεται ; τι σε προβληματίζει .

Το μονο που σκέφτομαι ειναι αν γινει έλεγχος ποιος θα ακούσει την Καμπάνα σε παρατυπίες πχ μεσα στο πρόγραμμα ενας πελατης χωρις νςα εχει τιμολογηθει   .

αν ομως στο συμφωνητικό η στο συμβόλαιο αστικης ευθηνης υπαρχει διακριτά το πελατολόγιο του καθενος εκει οκ θα εφαρμοστεί το τα του Καίσαρος στον Καίσαρα    .

Αν δεν υπαρχει ισως το βρουν απο την υπογραφη στο ε3 η απο την εξουσιοδοτηση στο taxisnet της εταιριας . 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ,ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ

Εμένα δεν μου φαίνεται κάτι μεμπτό σε όλο αυτό ,αλλα προσπαθώ να είμαι καλυμμένος 100%

Link to comment
Share on other sites

Στις 28/7/2021 στις 11:16 ΠΜ, dodos είπε

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ,ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ

Εμένα δεν μου φαίνεται κάτι μεμπτό σε όλο αυτό ,αλλα προσπαθώ να είμαι καλυμμένος 100%

αυτό που αναφέρεις διευκρινίζεις τώρα δεν το χα καταλάβει στην αρχή .παλι  δεν πιστεύω  να υπάρχει κάποιο πρόβλημα αλλα αφου θες να εισαι 100% που δεν υπάρχει αυτό το ποσοστο  στην ελλαδα  θα προτιμούσα να δουλεύουν κάποιο πρόγραμμα cloud που θα του ναι και πιο βολικο . 

Link to comment
Share on other sites

Στις 28/7/2021 στις 11:16 ΠΜ, dodos είπε

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ,ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ

Εμένα δεν μου φαίνεται κάτι μεμπτό σε όλο αυτό ,αλλα προσπαθώ να είμαι καλυμμένος 100%

αν έχει την έδρα σπίτι του τότε τα γραφείο του συναδέλφου είναι υποκατάστημα 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, ΧΑΛΚΙΔΕΟΣ είπε

αν έχει την έδρα σπίτι του τότε τα γραφείο του συναδέλφου είναι υποκατάστημα 

τι εννοεις ? δεν γινετε να το δηλωση υποκαταστημα (ελπίζω να μου κάνεις πλάκα) ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

δλδ, ένας έμπορος που έχει ένα μαγαζί (έδρα) και πουλάει σώβρακα , μπορεί να κάνει συμφωνητικό με έναν άλλον έμπορο και να πάει στο μαγαζί του δεύτερου και να πουλάει από κει τα σώβρακά του έτσι απλά ; 

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν, ΧΑΛΚΙΔΕΟΣ είπε

δλδ, ένας έμπορος που έχει ένα μαγαζί (έδρα) και πουλάει σώβρακα , μπορεί να κάνει συμφωνητικό με έναν άλλον έμπορο και να πάει στο μαγαζί του δεύτερου και να πουλάει από κει τα σώβρακά του έτσι απλά ; 

ενταξει μιλαμε για παροχή υπηρεσίας οχι για μεταφορά και πωληση εμπορευματος

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, ΧΑΛΚΙΔΕΟΣ είπε

ε, και? υπάρχουν άλλες διατάξεις για την παροχή και την εμπορία σε ότι αφορά στα υποκαταστήματα ;

ΙΣΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ,ΑΠΛΑ ΤΟ έχω δει κατ επανάληψη με πολλούς συναδέρφους και δεν μπήκα

στην απλή σκέψη που αναφέρεις.

άρα αν έρθει έλεγχος και βρει τιμολόγια δηλώσεις κτλ του εξωτερικού συνεργάτη που έχει έδρα το σπίτι ,άσχετο αν είναι κομμένα όλα τα παραστατικά ,πιστεύεις θα έχει θέμα ?

η δικαιολογία έχω ένα μήνα καιρό να κάνω την μεταφορά της έδρας θα πιάσει ?

Υ.Γ. Σε ευχαριστώ παρα πολύ για τις απάντησής που μου δίνεις ,σε εποχές που ο χρόνος είναι ποιο πολύτιμος απο ποτέ ,γιατί είναι ένα θέμα που με καει πραγματικά

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, ΧΑΛΚΙΔΕΟΣ είπε

ε, και? υπάρχουν άλλες διατάξεις για την παροχή και την εμπορία σε ότι αφορά στα υποκαταστήματα ;

Καλημερα.

Με προβλημάτισε η ανάρτηση σας.

Δεν μου φαίνεται τελείως λαθος αλλα μου ακούγεται και λιγο ακραία .

Δλδ αν πχ εγω εχω μαζι σας ιδιωτικό συμφωνητικό οτι τον χρόνο θα κάνουμε μαζι 10 σεμινάρια στο γραφείο σας .θα πρεπει να δηλώσω το γραφειο σας υποκατάστημα μου; και  αν οχι όλες τις μερες  τουλάχιστον  τις 10 μερες που κάνουμε  η κανω τα σεμινάρια  να το δηλωνω σαν πρόχειρο υποκατάστημα ;  

Αυτη την περίπτωση πως την χειρίζεστε ; χειριζόμαστε ; 

Υ.σ αν δεν ηταν στην μέση το 500€ δεν θα το συζητούσαμε καν .θα το καναμε και οκ .αλλα τωρα 500€ ειναι 200 ώρες εργασίας  .ενας μήνας απο την ζωη μας .

Edited by 125883623
Προσθήκη κειμενου
Link to comment
Share on other sites

σαφως και έχεις ένα μήνα για να κάνεις την μεταβολή 

θα πρέπει ίσως με κάποιον τρόπο να αποδεικνύεις , πχ ΔΑ μεταφοράς υπολογιστή κλπ κλπ 

τωρα σε περίπτωση ελέγχου αν ο ελεγκτής  φτάσει να ψάχνει όλα αυτά ............

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, 125883623 είπε

Καλημερα.

Με προβλημάτισε η ανάρτηση σας.

Δεν μου φαίνεται τελείως λαθος αλλα μου ακούγεται και λιγο ακραία .

Δλδ αν πχ εγω εχω μαζι σας ιδιωτικό συμφωνητικό οτι τον χρόνο θα κάνουμε μαζι 10 σεμινάρια στο γραφείο σας .θα πρεπει να δηλώσω το γραφειο σας υποκατάστημα μου; και  αν οχι όλες τις μερες  τουλάχιστον  τις 10 μερες που κάνουμε  η κανω τα σεμινάρια  να το δηλωνω σαν πρόχειρο υποκατάστημα ;  

Αυτη την περίπτωση πως την χειρίζεστε ; χειριζόμαστε ; 

κατ αρχήν τι  σημαίνει "πρόχειρα υποκαταστήματ" ; 

έπειτα, και στον πελάτη σου να σε δει να καταχωρείς τα βιβλία του δεν θα σου ζητήσει υποκατάστημα 

σκέψου όμως αν τα δέκα σεμινάρια που θα κάνεις κατόπιν συμφωνητικού στο τάδε μέρος είναι το ίδιο με το να έχεις ένα γραφειο, υπολογιστή, πρόγραμμα , όλους τους φακέλους σου εκέι, να σε επισκέπτονται οι πελάτες σου, να κλείνεις συμφωνίες, να τιμολογείς να εισπράττεις   κλπ κλπ 

Link to comment
Share on other sites

Δλδ πρεπει να κανω 10 έναρξης υποκαταστήματο και παύσης  του; 

Αν και το προχειρο δεν ειναι οπως παλια που ειχαμε κβσ.

Και το προχειρο πχ βγαζει το 500€ ; δεν το χω δει τσεκαρει αυτο .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...