M.Sioumis Δημοσιευμένο 30 Ιανουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 30 Ιανουαρίου 2012 Εχει δημοσιεθεί πουθενά στο δίκτυο? διότι έμαθα ότι διαφέρει πολύ απο το προσχέδιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jim1970 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2012 Η τροπολογία, που εγκρίθηκε από την τρόικα για να αντικαταστήσει την αρχική –ευνοϊκή– ρύθμιση, προβλέπει ότι τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να ρυθμίσουν ληξιπρόθεσμες οφειλές μέχρι το ποσό των 10.000 ευρώ και τα νομικά πρόσωπα μέχρι 100.000 ευρώ. Ειδικότερα, η τροπολογία που κατατίθεται στη Βουλή προβλέπει τα εξής:στον νόμο 4038 αναγράφεται αυτό? σε ποιο άρθρο είναι ρε παιδιά? τον διαβάζω τον ξαναδιαβάζω δεν βλέπω τίποτα...γμ την στραβομάρα μου.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
broster Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2012 Η τροπολογία, που εγκρίθηκε από την τρόικα για να αντικαταστήσει την αρχική –ευνοϊκή– ρύθμιση, προβλέπει ότι τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να ρυθμίσουν ληξιπρόθεσμες οφειλές μέχρι το ποσό των 10.000 ευρώ και τα νομικά πρόσωπα μέχρι 100.000 ευρώ. Ειδικότερα, η τροπολογία που κατατίθεται στη Βουλή προβλέπει τα εξής:στον νόμο 4038 αναγράφεται αυτό? σε ποιο άρθρο είναι ρε παιδιά? τον διαβάζω τον ξαναδιαβάζω δεν βλέπω τίποτα...γμ την στραβομάρα μου..Αυτό ψάχνω και εγώ ......Ένα μέτρο για να ανακουφιστεί λίγο ο κόσμος και να διευκολυνθεί και πάει και αυτό , είναι λοιπόν προφανές ότι δεν κοιτάνε να εξυπηρετηθεί το χρέος αλλά να εξαθλιώθει πλήρως ο κόσμος ... Τα φυσικά πρόσωπα έχουν οφειλές πάνω από 10000 σε μεγαλύτερο ποσοστό από το 10% που λέει το Υπουργείο ..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jim1970 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2012 Αυτό ψάχνω και εγώ ......αν το βρεις σε παρακαλώ πόσταρέ το..Ένα μέτρο για να ανακουφιστεί λίγο ο κόσμος και να διευκολυνθεί και πάει και αυτό , είναι λοιπόν προφανές ότι δεν κοιτάνε να εξυπηρετηθεί το χρέος αλλά να εξαθλιώθει πλήρως ο κόσμος .ακριβώς..ποιο χρέος και μλκ..τον κόσμο κοιτάνε να φάνε.. Τα φυσικά πρόσωπα έχουν οφειλές πάνω από 10000 σε μεγαλύτερο ποσοστό από το 10% που λέει το Υπουργείο ..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
giannis7 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2012 Στο άρθρο 3 το γράφει αυτό που ζητάτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ZAKU Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Άρθρο 3Επείγουσες ρυθμίσεις για την είσπραξηληξιπρόθεσμων οφειλών1. α. Στο τέλος της περίπτωσης β΄ της παρ. 1 τουάρθρου 14 του ν.3888/2010 (Α΄ 175) οι λέξεις «τριακόσια(300) ευρώ» αντικαθίστανται με τις λέξεις «εκατό (100)ευρώ».β. Στο τέλος της περίπτωσης γ΄ της παρ. 1 του άρθρου14 του ν.3888/2010 οι λέξεις «πεντακόσια (500) ευρώ»αντικαθίστανται με τις λέξεις «εκατό (100) ευρώ».γ. Στο τέλος της περίπτωσης δ΄ της παρ. 1 του άρθρου14 του ν.3888/2010 οι λέξεις «πεντακόσια (500) ευρώ»αντικαθίστανται με τις λέξεις «εκατό (100) ευρώ».δ. Στο τέλος της περίπτωσης ε΄ της παρ. 1 του άρθρου14 του ν.3888/2010 οι λέξεις «χίλια (1.000) ευρώ» αντικα−θίστανται με τις λέξεις «εκατό (100) ευρώ».ε. Στο τέλος της περίπτωσης στ΄ της παρ. 1 του άρ−θρου 14 του ν.3888/2010 οι λέξεις «χίλια (1.000) ευρώ»αντικαθίστανται με τις λέξεις «εκατό (100) ευρώ».2. Η παρ. 5 του άρθρου 14 του ν.3888/2010 (Α΄175)καταργείται.3. α. Στο τέλος του πρώτου εδαφίου του άρθρου 17του ν.2648/1998 (Α΄ 238) οι λέξεις «εκατόν σαράντα έξιΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 103ευρώ και εβδομήντα τεσσάρων λεπτών (146,74)» αντικα−θίστανται με τις λέξεις «εκατό (100) ευρώ» .β. Το τρίτο εδάφιο του άρθρου 17 του ν.2648/1998 (A΄238) καταργείται.γ. Το τέταρτο εδάφιο του άρθρου 17 του ν.2648/1998αντικαθίσταται ως εξής:«Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. δύναται να χορηγεί σεοφειλέτες από καταλογισμό αποδοχών, συντάξεων καιλοιπών βοηθημάτων που έχουν ληφθεί χωρίς δόλοαχρεωστήτως, διευκόλυνση τμηματικής καταβολής σεδόσεις μέχρι του τριπλασίου του αθροίσματος τωνσυντελεστών των κριτηρίων του αιτούντος οφειλέτη,που δεν υπερβαίνουν όμως τις σαράντα οκτώ (48) μη−νιαίες δόσεις κατ’ ανώτατο όριο και με τον περιορισμότου πρώτου εδαφίου του παρόντος άρθρου. Στην πε−ρίπτωση αυτή οι προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβο−λής υπολογίζονται μόνο μέχρι το χρόνο έκδοσης τηςαπόφασης.»4. H παρ. 8 του άρθρου 18 του ν.2648/1998, όπως αντι−καταστάθηκε με την παράγραφο 3 του άρθρου 65 τουν.3842/2010, καταργείται.5. Στην παρ. 5 του άρθρου 18 του ν.4002/2011 (Α΄ 180)προστίθεται υποπαράγραφος ια΄ ως εξής:«ια) Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών μπο−ρούν να παρατείνονται οι προθεσμίες υπαγωγής στηνπαρούσα ρύθμιση και να καθορίζεται κάθε άλλο ειδι−κότερο θέμα εφαρμογής της. Η παρούσα διάταξη έχειαναδρομική ισχύ από 22 Αυγούστου 2011.»6. α. Η περίπτωση α΄ του δεύτερου εδαφίου της παρ.8 του άρθρου 26 του ν.1882/1990, όπως προστέθηκε μετην παρ. 2 του άρθρου 28 του ν.3943/2011 (Α΄ 66), αντι−καθίσταται ως εξής:«α) μετά από αίτημα της Διεύθυνσης Πολιτικής Ει−σπράξεων, της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης τηςΓενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Ελέγχων και Είσπρα−ξης Δημοσίων Εσόδων, κάθε άλλης Υπηρεσίας που θακαθοριστεί με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών,ή».β. Η περίπτωση α΄ του τέταρτου εδαφίου της παρ. 8του άρθρου 26 του ν.1882/1990 (Α΄43), όπως προστέθηκεμε την παρ. 2 του άρθρου 28 του ν.3943/2011, αντικαθί−σταται ως εξής:«α) από το προϊόν του τιμήματος εξοφλούνται πλήρωςοι βεβαιωμένες κατά τον Κ.Ε.Δ.Ε. οφειλές, άλλως οι τυ−χόν εναπομένουσες οφειλές διασφαλίζονται από λοιπάπεριουσιακά στοιχεία ή από εγγυήσεις τρίτων».7. Στο άρθρο 9 του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσό−δων (ν.δ. 356/1974, Α΄90) προστίθεται νέα παράγραφοςως εξής:«Πράξη εκτελέσεως, που επισπεύδεται για περισσό−τερα από ένα χρέη, δεν κηρύσσεται άκυρη στο σύνολότης, εφόσον έστω και ένα από τα χρέη αυτά οφείλεταινομίμως. Το αυτό ισχύει και στην περίπτωση που κρίθη−κε ότι το χρέος ή τα χρέη οφείλονται νομίμως, αλλά γιαποσό μικρότερο από εκείνο για το οποίο επισπεύδεταιη εκτέλεση.»8. α. Ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο, καθώςκαι υπέρ τρίτων, βεβαιωμένες στις Δημόσιες Οικονο−μικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) ή στα Τελωνεία του Κράτους,σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημο−σίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε.), ρυθμίζονται και καταβάλλονταιως ακολούθως:αα) Εφάπαξ, με απαλλαγή κατά ποσοστό εκατό τοιςεκατό (100%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκ−πρόθεσμης καταβολής.ββ) Σε δύο (2) έως δώδεκα (12) μηνιαίες δόσεις, μεαπαλλαγή κατά ποσοστό ενενήντα τοις εκατό (90%)από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης κα−ταβολής.γγ) Σε δεκατρείς (13) έως είκοσι τέσσερις (24) μηνιαίεςδόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εβδομήντα πέντετοις εκατό (75%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσειςεκπρόθεσμης καταβολής.δδ) Σε είκοσι πέντε (25) έως τριάντα έξι (36) μηνιαίεςδόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εξήντα τοις εκατό(60%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμηςκαταβολής.εε) Σε τριάντα επτά (37) έως σαράντα οκτώ (48) μηνι−αίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό σαράντα πέντετοις εκατό (45%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσειςεκπρόθεσμης καταβολής.στστ) Σε σαράντα εννέα (49) έως εξήντα (60) μηνι−αίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό είκοσι πέντετοις εκατό (25%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσειςεκπρόθεσμης καταβολής.Στην περίπτωση αυτή οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν ναπροσκομίσουν τα απαραίτητα στοιχεία που αποδεικνύ−ουν την αδυναμία τους για πληρωμή σε συντομότεροχρόνο, όπως αυτά θα καθοριστούν με την προβλεπό−μενη στην περίπτωση η΄ της παρούσας παραγράφουαπόφασης του Υπουργού Οικονομικών.β. Η αίτηση του οφειλέτη για την υπαγωγή στη ρύθ−μιση πρέπει να κατατεθεί μέχρι και την 29η Φεβρουα−ρίου 2012 στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή Τελωνείο, όπου είναιβεβαιωμένες οι οφειλές.γ. Η εφάπαξ εξόφληση ή η καταβολή της πρώτηςδόσης γίνεται την ημερομηνία υποβολής της αίτησηςγια υπαγωγή στη ρύθμιση. Οι επόμενες δόσεις κατα−βάλλονται μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα τωνεπόμενων μηνών, χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη ειδο−ποίηση του οφειλέτη.δ. Το συνολικό ποσό κάθε δόσης δεν μπορεί να είναιμικρότερο των εκατό (100) ευρώ.ε. αα) Στην παρούσα ρύθμιση υπάγονται όλες οι ανω−τέρω οφειλές, που είναι βεβαιωμένες και ληξιπρόθεσμεςμέχρι την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για υπα−γωγή στη ρύθμιση, με τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμηςκαταβολής που τις επιβαρύνουν μέχρι την ημερομηνίααυτή, χωρίς δικαίωμα του οφειλέτη να ζητήσει την εξαί−ρεση μέρους αυτών.ββ) Στην ίδια ρύθμιση υπάγονται, μόνο αν ζητηθεί απότον οφειλέτη:i) οι οφειλές που τελούν σε αναστολή είσπραξης,ii) οι οφειλές που έχουν υπαχθεί σε διευκόλυνση τμη−ματικής καταβολής κατά τις διατάξεις των άρθρων 13−21του ν.2648/1998 (Α΄ 238), καθώς και οι οφειλές που έχουνυπαχθεί σε άλλη ρύθμιση, των οποίων οι όροι τηρούνταικατά την υποβολή του αιτήματος.στ. Κατά τη διάρκεια της ρύθμισης και εφόσον τηρού−νται με συνέπεια οι όροι αυτής:αα) Χορηγείται στους υπόχρεους αποδεικτικό ενη−μερότητας μηνιαίας διάρκειας, εφόσον συντρέχουν οιλοιπές προϋποθέσεις του άρθρου 26 του ν.1882/1990(Α΄ 43), όπως ισχύει.104 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ)ββ) Αναστέλλεται η ποινική δίωξη σε βάρος των υπευ−θύνων κατά τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν.1882/1990(Α΄ 43), όπως ισχύει σήμερα και αναβάλλεται η εκτέλεσητης ποινής που επιβλήθηκε ή εφόσον άρχισε η εκτέλεσήτης διακόπτεται.γγ) Αναστέλλεται η συνέχιση της διαδικασίας τηςαναγκαστικής εκτέλεσης επί κινητών ή ακινήτων μετην προϋπόθεση ότι η εκτέλεση αφορά μόνο χρέηπου ρυθμίζονται με τις διατάξεις αυτού του άρθρου. Ηαναστολή αυτή δεν ισχύει για κατασχέσεις που έχουνεπιβληθεί στα χέρια τρίτων ή έχουν εκδοθεί οι σχετικέςπαραγγελίες, τα αποδιδόμενα όμως ποσά από αυτέςλαμβάνονται υπόψη για την κάλυψη δόσης ή δόσεων τηςρύθμισης, εφόσον δεν συμψηφίζονται με άλλες οφειλέςπου δεν έχουν ρυθμιστεί. Αν ο οφειλέτης απολέσει τοευεργέτημα της ρύθμισης, τα μέτρα που έχουν ανα−σταλεί συνεχίζονται.δδ) Οι διατάξεις του άρθρου 20 του ν.2648/1998 (Α΄238), όπως ισχύουν, πλην της παραγράφου 2, εφαρμό−ζονται και για τα χρέη που υπάγονται στη ρύθμιση τηςπαρούσας παραγράφου.εε) Η παραγραφή των χρεών, για τα οποία υποβάλ−λεται σχετική αίτηση υπαγωγής τους στη ρύθμιση τηςπαρούσας παραγράφου, αναστέλλεται από την ημερο−μηνία υποβολής της αίτησης αυτής και για ολόκληρο τοχρονικό διάστημα που αφορά η ρύθμιση, ανεξαρτήτωςκαταβολής οποιουδήποτε ποσού και δεν συμπληρώνεταιπριν παρέλθει ένα (1) έτος από τη λήξη της τελευταίαςδόσης αυτής.ζ. αα) Πρόσωπα που ευθύνονται, μαζί με τον πρωτο−φειλέτη για την καταβολή μέρους οφειλής δικαιούνταινα ρυθμίσουν μόνο το μέρος αυτό της οφειλής με τιςπαρούσες διατάξεις.ββ) Οι οφειλές που θα υπαχθούν στη ρύθμιση δεν επι−βαρύνονται περαιτέρω με προσαυξήσεις εκπρόθεσμηςκαταβολής μέχρι την εξόφλησή τους.γγ) Η καθυστέρηση πληρωμής μιας δόσης επιβαρύ−νεται κατά μήνα με 1% προσαυξήσεις εκπρόθεσμηςκαταβολής.δδ) Στην περίπτωση εξόφλησης του συνόλου τηςυπαχθείσας σε ρύθμιση οφειλής, κατόπιν χορήγησηςαποδεικτικού ενημερότητας με παρακράτησή της, οοφειλέτης θα τύχει απαλλαγής κατά ποσοστό επί τουεναπομείναντος ποσού των προσαυξήσεων εκπρόθε−σμης καταβολής ίσο με αυτό που αντιστοιχεί στον αριθ−μό των μηνιαίων δόσεων που τελικά διαμορφώνεται.εε) Η μη καταβολή τριών (3) συνεχών μηνιαίων δόσεωντης ρύθμισης, καθώς και η μη καταβολή της προτε−λευταίας ή της τελευταίας δόσης της ρύθμισης, εφό−σον παρέλθει αντίστοιχο χρονικό διάστημα, έχει ωςσυνέπεια για το υπόλοιπο της οφειλής: α) την απώλειατων ευεργετημάτων της ρύθμισης, β) την καταβολή τουυπολοίπου της οφειλής, σύμφωνα με τα στοιχεία τηςβεβαίωσης και γ) την επιδίωξη της είσπραξής του μεόλα τα προβλεπόμενα από την ισχύουσα νομοθεσίαμέτρα.η. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών μπορούννα ρυθμίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις υπαγωγήςστην παρούσα ρύθμιση και μετά την 29η Φεβρουαρίου2012, καθώς και κάθε ειδικότερο θέμα εφαρμογής της.9. Στο τέλος του άρθρου 54 του ν.δ. 356/1974 (Κ.Ε.Δ.Ε.)προστίθεται τρίτο εδάφιο ως εξής:«Αντίγραφο της περιλήψεως κατασχετήριας εκθέσεωςή του προγράμματος πλειστηριασμού δεν κοινοποιείταιστον Υπουργό Οικονομικών.»10. Στην παράγραφο 3 του άρθρου 12 του ν.2882/2001(Α΄ 17) προστίθεται πέμπτο εδάφιο ως εξής:«Η Επιτροπή του άρθρου 15 του ν.2882/2001 είναι αρ−μόδια για τον καθορισμό του ποσού της επιστρεπτέαςαποζημίωσης ύστερα από αίτηση του αρμόδιου από τοσκοπό της απαλλοτρίωσης φορέα.»11. Το Δημόσιο και ο ευρύτερος δημόσιος τομέας,καθώς και τα Ασφαλιστικά Ταμεία και Οργανισμοί δύ−νανται να αναθέτουν, στις εταιρείες του ν.3758/2009 ήσε ενώσεις αυτών, την ενημέρωση των οφειλετών τουςγια τις οφειλές τους και για τα τυχόν προγράμματαρυθμίσεων ή αποπληρωμής των οφειλών αυτών.Στο τέλος του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου4 του άρθρου 18 του ν.4002/2011 (Α΄ 180) προστίθεται ηακόλουθη φράση:«Η παραπάνω ρύθμιση καταλαμβάνει και τους ήδηυπαχθέντες Γεωργικούς Συνεταιρισμούς με συμψηφισμότυχόν επιστρεπτέων ποσών φόρου προς άλλες φορο−λογικές τους υποχρεώσεις.»Άρθρο 4Ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότηταςτης Γενικής Γραμματείας Φορολογικώνκαι Τελωνειακών Θεμάτωνκαι της Γενικής Γραμματείας ΔημοσιονομικήςΠολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών1. Στο άρθρο 109 του ν.3852/2010 (Α΄ 87) προστίθεταιπαράγραφος 8, που έχει ως εξής:«8. Η ζημία που υφίσταται κατά τη συγχώνευση κοι−νωφελών επιχειρήσεων των Ο.Τ.Α. ή Δημοτικών Επιχει−ρήσεων Ύδρευσης και Αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.) σε νέακοινωφελή επιχείρηση ή Δ.Ε.Υ.Α., μεταφέρεται στονισολογισμό έναρξης της νέας επιχείρησης. Το μέροςτης ζημίας αυτής, για το οποίο υπήρχε δικαίωμα με−ταφοράς από τα συγχωνευόμενα νομικά πρόσωπα σταεπόμενα έτη με βάση τις διατάξεις της παραγράφου 3του άρθρου 4 του Κ.Φ.Ε., μεταφέρεται για συμψηφισμόμε βάση τις διατάξεις του ίδιου ως άνω άρθρου.»2. Το Δημόσιο, οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης,δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις ή αμιγείς δημοτικέςεπιχειρήσεις που υπόκεινται στο Φόρο ΠροστιθέμενηςΑξίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα ΦΠΑ (ν.2859/2000, Α΄ 248) και εφόσον αποδεδειγμένα δεν επέ−βαλαν ΦΠΑ κατά την είσπραξη των αμοιβών τους απότους αντισυμβαλλόμενους, δεν υποχρεούνται να αποδώ−σουν το Φόρο Προστιθέμενης Αξίας που αναλογεί στιςυπηρεσίες που παρασχέθηκαν μέχρι 31.12.2011.Πράξεις επιβολής Φόρου Προστιθέμενης Αξίας ήπροστίμων που αφορούν στις παραπάνω υπηρεσίεςκαι έχουν εκδοθεί για την ανωτέρω χρονική περίοδο,εφόσον δεν έχουν καταστεί με οποιονδήποτε τρόποοριστικές μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος, παύουννα ισχύουν.Ποσά που έχουν βεβαιωθεί βάσει πράξεων, που σύμ−φωνα με τα ανωτέρω παύουν να ισχύουν, διαγράφο−νται.Ποσά που καταβλήθηκαν για την αιτία αυτή δεν επι−στρέφονται ούτε συμψηφίζονται.3. Το τρίτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 54του ν.2238/1994 και το τρίτο εδάφιο της περίπτωσης δ΄της παρ. 1 του άρθρου 55 του ν.2238/1994 καταργούνται.ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 105Οι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου έχουν εφαρ−μογή για διανεμόμενα μερίσματα ή κέρδη οικονομικούέτους 2011 (διαχειριστικής περιόδου 2010) και μετά.4. Επιβάλλεται φόρος με συντελεστή δύο τοις χιλίοις(2‰) στο δανεισμό μετοχών εισηγμένων στο Χρημα−τιστήριο Αθηνών που πραγματοποιείται εξωχρηματι−στηριακά, μη υπαγόμενης της σχετικής σύμβασης καικάθε συναφούς πράξης σε τέλος χαρτοσήμου. Ο φόροςαυτός υπολογίζεται επί της αξίας των μετοχών πουδανείζονται και βαρύνει τον δανειστή, φυσικό ή νομικόπρόσωπο, ενώσεις προσώπων ή ομάδες περιουσίας, χω−ρίς να εξετάζεται η ιθαγένεια και ο τόπος που διαμένουνή κατοικούν ή έχουν την έδρα τους και ανεξάρτητα ανέχουν απαλλαγή από οποιονδήποτε φόρο ή τέλος απόδιατάξεις άλλων νόμων. Για την απόδοση του φόρουαυτού έχουν εφαρμογή τα οριζόμενα από τις διατάξειςτης παρ. 2 του άρθρου 9 του ν.2579/1998 (Α΄ 31).5. Ο τίτλος και οι παράγραφοι 1, 2, 3, 4, 6 και 8 τουάρθρου 70Α του Κ.Φ.Ε. τροποποιούνται ως εξής:α) Στον τίτλο του άρθρου 70Α του Κ.Φ.Ε. μετά τη λέξη«Ελέγχων» τίθενται οι λέξεις «και Είσπραξης ΔημοσίωνΕσόδων».β) Το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 1 αντικαθίσταταιως εξής:«1. Συνιστάται στη Γενική Διεύθυνση ΦορολογικώνΕλέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων του Υπουρ−γείου Οικονομικών πενταμελής Επιτροπή αποτελούμενηαπό δύο πρώην ανώτατους δικαστικούς λειτουργούςή πρώην λειτουργούς του Νομικού Συμβουλίου τουΚράτους, εκ των οποίων ο ένας ως Πρόεδρος, ένανυπάλληλο της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΥπουργείουΟικονομικών, προϊστάμενο οργανικής μονάδας επιπέ−δου Διεύθυνσης, έναν υπάλληλο του Σώματος ΔίωξηςΟικονομικού Εγκλήματος, προϊστάμενο οργανικής μο−νάδας επιπέδου Διεύθυνσης ή Υποδιεύθυνσης και ένανεκπρόσωπο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομη−χανιών (Σ.Ε.Β.).»γ) Η παράγραφος 2 αντικαθίσταται ως εξής:«2. Έργο της Επιτροπής αυτής είναι η διοικητική επί−λυση των μετά από έλεγχο φορολογικών διαφορών σεκάθε φορολογικό αντικείμενο, εφόσον η αμφισβητούμε−νη από τον υπόχρεο διαφορά του κύριου φόρου, τέλους,εισφοράς ή προστίμου υπερβαίνει το ποσό των πενήνταχιλιάδων (50.000) ευρώ.»δ) Στο δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 3, μετά τιςλέξεις «εφόσον η» προστίθενται οι λέξεις «αμφισβητού−μενη κατά τα ως άνω».ε) Στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 4, μετά τη λέξη«ορθότητά της,» προστίθενται οι λέξεις «ως προς τονκύριο φόρο, τέλος ή εισφορά ή ως προς τον καταλογι−σμό της οικείας παράβασης,».στ) Στο τέλος της παραγράφου 4 προστίθεται νέοεδάφιο ως εξής:«Η Επιτροπή επιλαμβάνεται της διοικητικής επίλυσηςτου συνόλου των διαφορών των καταλογιστικών πρά−ξεων που αφορούν τον ίδιο έλεγχο, εφόσον η διαφοράσε μία τουλάχιστον από αυτές καθιστά την Επιτροπήαρμόδια ή αποκλειστικά αρμόδια για τη διοικητική επί−λυση αυτής.»ζ) Στο τέλος του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου6 πριν την τελεία τίθενται οι λέξεις «πριν από τη συζή−τηση αυτής στο υφιστάμενο όργανο».η) Η παράγραφος 8 αντικαθίσταται ως εξής:«8. Γραμματειακή υποστήριξη στην Ε.Δ.Ε.Φ.Δ. παρέχε−ται από τη Γενική Διεύθυνση Φορολογικών Ελέγχων καιΕίσπραξης Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονο−μικών. Με πράξη του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύ−θυνσης Φορολογικών Ελέγχων και Είσπραξης ΔημοσίωνΕσόδων ως εισηγητές ενώπιον της Επιτροπής μπορούννα ορίζονται προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδουτμήματος της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Οι−κονομικών. Επίσης, ως εισηγητές μπορούν να ορίζονταικατά τα ανωτέρω και επόπτες ελέγχου ή προϊστάμενοιοργανικής μονάδας επιπέδου τμήματος ή προϊστάμενοιΕιδικών Συνεργείων Ελέγχου του άρθρου 39 του ν.1914/1990 (Α΄ 178), όπως ισχύει, για τις υποθέσεις της Δ.Ο.Υ.Μεγάλων Επιχειρήσεων, των Ελεγκτικών Κέντρων καιτων Ειδικών Συνεργείων Ελέγχου του άρθρου 39 τουν.1914/1990, για τις λοιπές δε υποθέσεις και επόπτεςελέγχου ή προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδουτμήματος των Δ.Ο.Υ. του Νομού Αττικής.»6. Αιτήσεις της παραγράφου 4 του άρθρου 70Α τουΚ.Φ.Ε. που έχουν υποβληθεί πριν την ημερομηνία έναρ−ξης υποβολής αιτήσεων προς την Ε.Δ.Ε.Φ.Δ. διαβιβάζο−νται σε αυτή, μέσω της αρμόδιας φορολογικής αρχής,εφόσον η Επιτροπή είναι αρμόδια ή αποκλειστικά αρμό−δια για να επιληφθεί της διοικητικής επίλυσης των δια−φορών. Αν έχει υποβληθεί προγενεστέρως άλλη αίτησηδιοικητικής επίλυσης της διαφοράς σε άλλο υφιστάμενοόργανο, η αίτηση προς την Ε.Δ.Ε.Φ.Δ. διαβιβάζεται σεαυτήν, εφόσον ο φορολογούμενος παραιτηθεί από τηνπρογενέστερη αίτηση, πριν από τη συζήτηση αυτής στουφιστάμενο όργανο. Υποβληθείσες αιτήσεις διοικητικήςεπίλυσης των διαφορών σε άλλα υφιστάμενα όργανα, οιοποίες εκκρεμούν σε αυτά κατά την 27.10.2011, διαβιβά−ζονται στην Επιτροπή, εφόσον αυτή είναι αποκλειστικάαρμόδια για τη διοικητική επίλυση των διαφορών.Εκκρεμείς κατά την ημερομηνία δημοσίευσης τουπαρόντος νόμου αιτήσεις διοικητικής επίλυσης τωνδιαφορών σε άλλα υφιστάμενα όργανα διαβιβάζονταιστην Ε.Δ.Ε.Φ.Δ., εφόσον από τον ίδιο φορολογικό έλεγ−χο εκκρεμεί, κατά την ημερομηνία αυτή, ενώπιον τηςΕπιτροπής αίτηση του φορολογούμενου για διοικητικήεπίλυση διαφοράς.7. Στην περίπτωση α΄ της παρ. 2 του άρθρου 73 τουν.2960/2001 (Α΄ 265), μετά το εδάφιο «Τα πρόσωπα αυτά,για τη λειτουργία των κεντρικών συστημάτων ή άλ−λων μέσων θέρμανσης, θα χρησιμοποιούν πετρέλαιοεσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης» προστίθεται νέοεδάφιο ως εξής:«Τα ως άνω νομικά πρόσωπα με επαγγελματική εγκα−τάσταση σε κοινό κτίριο με άλλα πρόσωπα παραλαμβά−νουν αρχικά πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL) καιφωτιστικό πετρέλαιο για χρήση ως καύσιμα θέρμανσης,κατά την ως άνω οριζόμενη χρονική περίοδο, με συ−ντελεστή Ε.Φ.Κ. που ορίζεται σε εξήντα (60) ευρώ ανάχιλιόλιτρο και στη συνέχεια καταβάλλουν τη διαφοράτου συντελεστή Ε.Φ.Κ. που αναλογεί στις περιπτώσειςζ΄ και ια΄ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου καιτου ως άνω οριζόμενου χαμηλού συντελεστή, του ΦΠΑπου αναλογεί σε αυτήν και των λοιπών επιβαρύνσεων.Η καταβολή των συμπληρωματικών φορολογικώνεπιβαρύνσεων πραγματοποιείται μέχρι και την 20ή Ια−νουαρίου για τις καταναλωθείσες ποσότητες καυσίμωνθέρμανσης της περιόδου από 15ης Οκτωβρίου μέχρι 31106 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ)Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους και μέχρι και την20ή Μαΐου, για τις ποσότητες της περιόδου από 1ηςΙανουαρίου μέχρι 30ή Απριλίου του ίδιου έτους.»8. Στην παράγραφο 2 του άρθρου 1 του ν.3943/2011 (Α΄66) προστίθενται περιπτώσεις ιστ΄ και ιζ΄, ως εξής:«ιστ) τον εκπρόσωπο της Τράπεζας της Ελλάδος ήτον αναπληρωτή του,ιζ) τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών ήτον νόμιμο αναπληρωτή του.»9. Στην παρ. 5 του άρθρου 55 του ν.4002/2011 (Α΄180),προστίθενται υποπαράγραφοι β΄ και γ΄ και οι υφιστά−μενες β΄, γ΄ και δ΄ αναριθμούνται σε δ΄, ε΄ και στ΄ ωςεξής:«β) Με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών, πουδημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εί−ναι δυνατόν να καταργούνται περιφερειακές οργανικέςμονάδες του Υπουργείου Οικονομικών, οποιουδήποτεεπιπέδου και οι αρμοδιότητές τους να μεταφέρονται καινα ασκούνται από άλλη περιφερειακή οργανική μονάδατης περιφερειακής ενότητας της έδρας του οικείου νο−μού ή άλλης περιφερειακής ενότητας του ίδιου νομούή της οικείας ή άλλης περιφέρειας, εξαιρουμένων τωνοργανικών μονάδων των Νομών Αττικής και Θεσσα−λονίκης, όπου με όμοιες αποφάσεις είναι δυνατόν ναορίζονται περισσότερες της μίας οργανικές μονάδες,στις οποίες μεταφέρονται και ασκούνται οι παραπάνωαρμοδιότητες.γ) Με κοινή απόφαση των Υπουργών ΔιοικητικήςΜεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης καιΟικονομικών, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυ−βερνήσεως, μπορεί να καθορίζεται ή να ανακαθορίζεταιη εσωτερική διάρθρωση των Υπηρεσιών του ΥπουργείουΟικονομικών και να συστήνονται ή να καταργούνταιοργανικές μονάδες επιπέδου τμήματος, υποδιεύθυνσηςή διεύθυνσης.»10. Στην παρ. 14 του άρθρου 55 του ν.4002/2011, πριντη λέξη «αναστέλλεται» τίθενται οι λέξεις «καταργείταιή».11. Στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου 46 τουΚ.Φ.Ε. προστίθεται νέο εδάφιο ως εξής:«Ειδικά, για τις ανείσπρακτες δεδουλευμένες αποδο−χές της διαχειριστικής χρήσης του 2011 που εισπράττεικαθυστερημένα ο δικαιούχος σε έτος μεταγενέστεροαπό τις επιχειρήσεις στις οποίες απασχολείται και ακό−μα και αν έγινε επίσχεση εργασίας από τους μισθωτούςή ο εργοδότης κηρύχθηκε σε κατάσταση πτώχευσης,χρόνος απόκτησής τους είναι ο χρόνος στον οποίοεισπράττονται, υπό την προϋπόθεση ότι αυτές αναγρά−φονται διακεκριμένα στην ετήσια βεβαίωση αποδοχώνπου χορηγείται στον δικαιούχο για την ανωτέρω δια−χειριστική χρήση.»12. Η παρ. 3 του άρθρου 21 του ν.2362/1995 (Α΄ 247),όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 21 του ν.3871/2010(Α΄141) και συμπληρώθηκε με την παράγραφο 1 του άρ−θρου 4 της από 16ης Δεκεμβρίου 2011 Πράξης Νομοθετι−κού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα εφαρμογής τουΜεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής2012 – 2015 και του Κρατικού Προϋπολογισμού 2011» (Α΄262) τροποποιείται ως εξής:«3. Για την ανάληψη υποχρεώσεων που προβλέπεταιότι θα βαρύνουν είτε τμηματικά είτε εξ ολοκλήρου ταεπόμενα έτη του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιο−νομικής Στρατηγικής συμπεριλαμβανομένων και τωνμισθώσεων ακινήτων και υπερβαίνουν ετησίως το ποσότων εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ κατά Κωδικό ΑριθμόΕξόδου του προϋπολογισμού, απαιτείται προηγούμενηέγκριση του Υπουργού Οικονομικών για τους φορείςτης Κεντρικής Διοίκησης. Για τους λοιπούς φορείς τηςΓενικής Κυβέρνησης απαιτείται έγκριση του εποπτεύο−ντος Υπουργού για την ανάληψη υποχρεώσεων που θαβαρύνουν είτε τμηματικά είτε εξ ολοκλήρου τα επόμε−να έτη του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου ΔημοσιονομικήςΣτρατηγικής συμπεριλαμβανομένων και των μισθώσεωνακινήτων και υπερβαίνουν το ποσό των πενήντα χιλι−άδων (50.000) ευρώ. Το συνολικό ποσό και η διάρκειατης επιβάρυνσης αναφέρονται: α) στη διοικητική πράξηανάληψης της υποχρέωσης και β) στο διαπιστωτικόέγγραφο της αρμόδιας οικονομικής υπηρεσίας του φο−ρέα που εξετάζει τη νομιμότητα και κανονικότητα τηςδαπάνης.Το ανωτέρω ποσό μπορεί να αναπροσαρμόζεται μεαπόφαση του Υπουργού Οικονομικών.Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν έχουν εφαρ−μογή για τις δαπάνες του προϋπολογισμού δημοσίωνεπενδύσεων.Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών καιΑνάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας που εκ−δίδεται εντός του πρώτου μήνα κάθε οικονομικού έτουςκαθορίζεται κατά φορέα και συλλογική απόφαση τοσυνολικό ύψος των πιστώσεων του προϋπολογισμούδημοσίων επενδύσεων που θα διατεθεί κατά τη διάρκειάτου για την εκτέλεση συνεχιζόμενων από τα προηγού−μενα έτη έργων.Κάθε τροποποίηση του αρχικού σχεδιασμού για τασυνεχιζόμενα έργα και η ένταξη νέων έργων στο Πρό−γραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.) γίνεται με από−φαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότηταςκαι Ναυτιλίας εφόσον οι πιστώσεις που θα διατεθούνεντός του έτους για την υλοποίησή τους δεν υπερβαί−νουν το όριο των ετήσιων συνολικών πιστώσεων τουπροϋπολογισμού δημοσίων επενδύσεων. Με όμοια από−φαση μπορεί να γίνεται ανακατανομή εγκεκριμένωνμε συλλογικές αποφάσεις ετήσιων πιστώσεων έργωνμεταξύ φορέων υλοποίησης του Π.Δ.Ε., καθώς και εντόςτου αυτού φορέα υλοποίησης εφόσον οι πιστώσεις πουαντιστοιχούν στα έργα αυτά είναι ισοδύναμες.»13. Στην παρ. 1 του άρθρου 3 του ν.3920/2011 προστί−θενται νέα εδάφια ως εξής:«α) Τα ποσά που έχουν καταβληθεί από το λογαριασμόαποκρατικοποιήσεων στον ΟΑΣΑ ως προσωρινή ταμει−ακή διευκόλυνση για την κάλυψη διαφόρων υποχρεώσε−ών του μέχρι να καταστεί εφικτή η δανειοδότηση τουΟργανισμού με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου,συμψηφίζονται με τις έναντι του Δημοσίου απαιτήσειςτων εταιρειών του ομίλου ΟΑΣΑ που δημιουργήθηκαν,κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5 παρ. 9 τουν.2669/1998 και των άρθρων 20 και 25 του ν.2072/1992μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2010. Το απομένον υπόλοιπο ποσότων μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2010 απαιτήσεων του ΟΑΣΑαπό το Δημόσιο διαγράφεται από τις οικονομικές κα−ταστάσεις και καθίσταται εκ μέρους των εταιρειών τουΟμίλου ΟΑΣΑ μη απαιτητό.β) Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών καιΥποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι λε−πτομέρειες εφαρμογής της παρούσας παραγράφου.»14. Μετά το άρθρο 67Α του Κ.Φ.Ε. προστίθεται άρθρο67Β ως εξής:« Άρθρο 67ΒΈμμεσες τεχνικές ελέγχου1. Ο προσδιορισμός των αποτελεσμάτων με έλεγχομπορεί να διενεργείται και με την εφαρμογή μιας ήπερισσοτέρων από τις κατωτέρω τεχνικές ελέγχου:α) της αρχής των αναλογιών,β) της ανάλυσης ρευστότητας του φορολογούμε−νου,γ) της καθαρής θέσης του φορολογούμενου,δ) της σχέσης της τιμής πώλησης προς το συνολικόόγκο κύκλου εργασιών καιε) το ύψος των τραπεζικών καταθέσεων και των δα−πανών σε μετρητά.Με τις πιο πάνω τεχνικές μπορούν να προσδιορίζονταιτα ακαθάριστα έσοδα, οι εκροές του επιτηδευματία, ταφορολογητέα κέρδη και ο οφειλόμενος Φόρος Προστι−θέμενης Αξίας, βάσει των γενικά παραδεκτών αρχών καιτεχνικών της Ελεγκτικής.2. Τα προσδιοριζόμενα, με τις τεχνικές ελέγχου τηςπροηγούμενης παραγράφου, ακαθάριστα έσοδα λαμβά−νονται υπόψη για τον προσδιορισμό των λοιπών φορο−λογιών. Για το κόστος που αναλογεί στην προσαύξησητων ακαθαρίστων εσόδων, που προσδιορίζονται με τιςπιο πάνω τεχνικές, εκπίπτεται ο αναλογών σε αυτούςΦΠΑ.3. Εφόσον το αποτέλεσμα του ελέγχου έχει εξαχθείμε την εφαρμογή του τεχνικού ελέγχου της παραγρά−φου 1, ο Προϊστάμενος της ελεγκτικής μονάδας, πριντην έκδοση της πράξης καταλογισμού του φόρου, κα−λεί τον υπόχρεο σε ακρόαση, ο οποίος δικαιούται σεανταπόδειξη.4. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζο−νται το ειδικότερο περιεχόμενο τεχνικών ελέγχου τηςπαραγράφου 1, ο τρόπος εφαρμογής τους και κάθε σχε−τικό θέμα για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.»15. Στο τέλος της παραγράφου 5 του άρθρου 82 τουΚ.Φ.Ε. προστίθεται εδάφιο ως εξής:«Στις ανώνυμες εταιρίες και στις εταιρίες περιορι−σμένης ευθύνης του πρώτου εδαφίου της παρούσαςπαραγράφου, για τις οποίες δεν έχει εκδοθεί φορολο−γικό πιστοποιητικό σύμφωνα με όσα ορίζονται ανωτέρω,διενεργείται κατά προτεραιότητα φορολογικός έλεγχοςαπό την αρμόδια φορολογική αρχή και επιβάλλεται σεκάθε περίπτωση πρόστιμο από 10.000 ευρώ έως 100.000ευρώ, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου4 του ν.2523/1997 ανάλογα με τα ακαθάριστα έσοδα πουέχουν πραγματοποιήσει κατά την ελεγχόμενη διαχει−ριστική περίοδο.»16. Το εδάφιο β΄ της παρ. 2 του άρθρου 1 του ν.3919/2011 (Α΄ 32) αντικαθίσταται ως εξής:«β. Διατάξεις νόμων, κανονιστικές πράξεις και ερμη−νευτικές εγκύκλιοι που αντιβαίνουν στα προβλεπόμεναστα άρθρα 2 και 3 του νόμου αυτού καταργούνται.»17. Αποδοχές από δεδουλευμένη υπερωριακή απογευ−ματινή, νυχτερινή, κυριακών και εξαιρεσίμων ημερώνεργασία, που παρασχέθηκε για το χρονικό διάστη−μα από 1.1.2011 μέχρι 31.12.2011 από το προσωπικό της2/10389/022/ 31.1.2011 κοινής απόφασης των ΥπουργώνΕσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυ−βέρνησης και Οικονομικών καταβάλλονται σε αυτό κατ’εξαίρεση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης, εφόσον δενυπάρχει υπέρβαση των ορίων που τίθενται από την ανω−τέρω κοινή υπουργική απόφαση σε συνδυασμό με τιςδιατάξεις του άρθρου 16 του ν.3205/2003 (Α΄ 297), όπωςαυτές ίσχυαν εκάστοτε για κάθε επί μέρους μήνα.18. Μετά την παράγραφο 9 του άρθρου 26 του ν.1882/1990 (Α΄ 43) προστίθεται παράγραφος 10 ως εξής:«10. Χορηγείται στον συναλλασσόμενο οφειλέτη απο−δεικτικό ενημερότητας για χρέη και φορολογικές υπο−χρεώσεις προς το Δημόσιο, εφόσον το σύνολο τωνβεβαιωμένων και εκκαθαρισμένων χρεών του προς τοΔημόσιο είναι μικρότερο από το σύνολο των βεβαιωμέ−νων και εκκαθαρισμένων χρηματικών απαιτήσεών τουκατά του Δημοσίου από οποιαδήποτε αιτία και εφόσονσυντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 83 του ν.δ.356/1974 (Κ.Ε.Δ.Ε.) περί συμψηφισμού. Η ισχύς του απο−δεικτικού στην περίπτωση αυτή ορίζεται με απόφασητου Υπουργού Οικονομικών, σύμφωνα με τα οριζόμεναστο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 4 του παρόντος.»19. α. Προστίθεται τελευταίο εδάφιο στο άρθρο 25του ν.4024/2011 (Α΄ 226), όπως αυτό ισχύει, το οποίοέχει ως ακολούθως:«Οι διατάξεις των δύο πρώτων εδαφίων του παρό−ντος άρθρου δεν αφορούν τις αποσπάσεις σε νομικάπρόσωπα των άρθρων 1 παρ. 4, 60 του ν.590/1977 (Α΄146), 26 του ν.3432/2006 (Α΄ 14), 44 του ν.3848/2010 (Α΄71) και του β.δ. της 25.1/13.2.1843 (ΦΕΚ 4) και σε νομικάπρόσωπα της ίδιας κατηγορίας με τα ανωτέρω ή επο−πτευόμενα από αυτά.»β. Η ισχύς της παρούσας διάταξης αρχίζει από1.1.2012. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
KAROLOS Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Ο νόμος 3888/2010, είναι απο χθές κωδικοποιημένος στον κόμβο (όπως τροποποιήθηκε με τον 4038/2012). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ZAKU Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Μπράβο παιδιά,για άλλη μία φορά σας ευχαριστούμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gus Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Και όχι μόνο αυτό αλλά πατώντας το κουμπί "Δείτε τις αλλαγές που επέφερε ο τελευταίος νόμος" μπορείτε άμεσα να δείτε τις αλλαγές που έγιναν στον 3888(μόνο για συνδρομητές)Στον συγκεκριμένο νόμο τι link είναιhttp://www.taxheaven.gr/laws/law/latestaddition/law/258 CEL 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gus Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Η αλλιώς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cathy Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Στο άρθρο 3 το γράφει αυτό που ζητάτε.ΠΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ;;;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
επισκέπτη επισκέπτης Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 που ακριβώς αναφέρεται ο διαχωρισμός φυσικών (10000) και νομικών προσώπων (100000) στο συγκεκριμένο άρθρο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
NIKOS_b Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Αναφορά Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2012 Αυτό ψάχνω και εγώ ......Ένα μέτρο για να ανακουφιστεί λίγο ο κόσμος και να διευκολυνθεί και πάει και αυτό , είναι λοιπόν προφανές ότι δεν κοιτάνε να εξυπηρετηθεί το χρέος αλλά να εξαθλιώθει πλήρως ο κόσμος ... Τα φυσικά πρόσωπα έχουν οφειλές πάνω από 10000 σε μεγαλύτερο ποσοστό από το 10% που λέει το Υπουργείο .....Στον 4038 ψηφίστηκε το καλό. Τα περί ορίων 100.000 κλπ έχουν κατατεθεί ώς τροπολογία σε άλλο νόμο (δεν έχουν ψηφιστεί ακόμη), ή εάν υπάρξει πράξη νομοθετικού περιεχομένου, θα περιέχεται σε αυτήν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμόΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση τώρα