Προς το περιεχόμενο

Το νέο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε προχθές


M.Sioumis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η τροπολογία, που εγκρίθηκε από την τρόικα για να αντικαταστήσει την αρχική –ευνοϊκή– ρύθμιση, προβλέπει ότι τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να ρυθμίσουν ληξιπρόθεσμες οφειλές μέχρι το ποσό των 10.000 ευρώ και τα νομικά πρόσωπα μέχρι 100.000 ευρώ. Ειδικότερα, η τροπολογία που κατατίθεται στη Βουλή προβλέπει τα εξής:

στον νόμο 4038 αναγράφεται αυτό? σε ποιο άρθρο είναι ρε παιδιά? τον διαβάζω τον ξαναδιαβάζω δεν βλέπω τίποτα...γμ την στραβομάρα μου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τροπολογία, που εγκρίθηκε από την τρόικα για να αντικαταστήσει την αρχική –ευνοϊκή– ρύθμιση, προβλέπει ότι τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να ρυθμίσουν ληξιπρόθεσμες οφειλές μέχρι το ποσό των 10.000 ευρώ και τα νομικά πρόσωπα μέχρι 100.000 ευρώ. Ειδικότερα, η τροπολογία που κατατίθεται στη Βουλή προβλέπει τα εξής:

στον νόμο 4038 αναγράφεται αυτό? σε ποιο άρθρο είναι ρε παιδιά? τον διαβάζω τον ξαναδιαβάζω δεν βλέπω τίποτα...γμ την στραβομάρα μου..

Αυτό ψάχνω και εγώ ......

Ένα μέτρο για να ανακουφιστεί λίγο ο κόσμος και να διευκολυνθεί και πάει και αυτό , είναι λοιπόν προφανές ότι δεν κοιτάνε να εξυπηρετηθεί το χρέος αλλά να εξαθλιώθει πλήρως ο κόσμος ... Τα φυσικά πρόσωπα έχουν οφειλές πάνω από 10000 σε μεγαλύτερο ποσοστό από το 10% που λέει το Υπουργείο .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ψάχνω και εγώ ......αν το βρεις σε παρακαλώ πόσταρέ το..

Ένα μέτρο για να ανακουφιστεί λίγο ο κόσμος και να διευκολυνθεί και πάει και αυτό , είναι λοιπόν προφανές ότι δεν κοιτάνε να εξυπηρετηθεί το χρέος αλλά να εξαθλιώθει πλήρως ο κόσμος .ακριβώς..ποιο χρέος και μλκ..τον κόσμο κοιτάνε να φάνε.. Τα φυσικά πρόσωπα έχουν οφειλές πάνω από 10000 σε μεγαλύτερο ποσοστό από το 10% που λέει το Υπουργείο .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρθρο 3

Επείγουσες ρυθμίσεις για την είσπραξη

ληξιπρόθεσμων οφειλών

1. α. Στο τέλος της περίπτωσης β΄ της παρ. 1 του

άρθρου 14 του ν.3888/2010 (Α΄ 175) οι λέξεις «τριακόσια

(300) ευρώ» αντικαθίστανται με τις λέξεις «εκατό (100)

ευρώ».

β. Στο τέλος της περίπτωσης γ΄ της παρ. 1 του άρθρου

14 του ν.3888/2010 οι λέξεις «πεντακόσια (500) ευρώ»

αντικαθίστανται με τις λέξεις «εκατό (100) ευρώ».

γ. Στο τέλος της περίπτωσης δ΄ της παρ. 1 του άρθρου

14 του ν.3888/2010 οι λέξεις «πεντακόσια (500) ευρώ»

αντικαθίστανται με τις λέξεις «εκατό (100) ευρώ».

δ. Στο τέλος της περίπτωσης ε΄ της παρ. 1 του άρθρου

14 του ν.3888/2010 οι λέξεις «χίλια (1.000) ευρώ» αντικα−

θίστανται με τις λέξεις «εκατό (100) ευρώ».

ε. Στο τέλος της περίπτωσης στ΄ της παρ. 1 του άρ−

θρου 14 του ν.3888/2010 οι λέξεις «χίλια (1.000) ευρώ»

αντικαθίστανται με τις λέξεις «εκατό (100) ευρώ».

2. Η παρ. 5 του άρθρου 14 του ν.3888/2010 (Α΄175)

καταργείται.

3. α. Στο τέλος του πρώτου εδαφίου του άρθρου 17

του ν.2648/1998 (Α΄ 238) οι λέξεις «εκατόν σαράντα έξι

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 103

ευρώ και εβδομήντα τεσσάρων λεπτών (146,74)» αντικα−

θίστανται με τις λέξεις «εκατό (100) ευρώ» .

β. Το τρίτο εδάφιο του άρθρου 17 του ν.2648/1998 (A΄

238) καταργείται.

γ. Το τέταρτο εδάφιο του άρθρου 17 του ν.2648/1998

αντικαθίσταται ως εξής:

«Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. δύναται να χορηγεί σε

οφειλέτες από καταλογισμό αποδοχών, συντάξεων και

λοιπών βοηθημάτων που έχουν ληφθεί χωρίς δόλο

αχρεωστήτως, διευκόλυνση τμηματικής καταβολής σε

δόσεις μέχρι του τριπλασίου του αθροίσματος των

συντελεστών των κριτηρίων του αιτούντος οφειλέτη,

που δεν υπερβαίνουν όμως τις σαράντα οκτώ (48) μη−

νιαίες δόσεις κατ’ ανώτατο όριο και με τον περιορισμό

του πρώτου εδαφίου του παρόντος άρθρου. Στην πε−

ρίπτωση αυτή οι προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβο−

λής υπολογίζονται μόνο μέχρι το χρόνο έκδοσης της

απόφασης.»

4. H παρ. 8 του άρθρου 18 του ν.2648/1998, όπως αντι−

καταστάθηκε με την παράγραφο 3 του άρθρου 65 του

ν.3842/2010, καταργείται.

5. Στην παρ. 5 του άρθρου 18 του ν.4002/2011 (Α΄ 180)

προστίθεται υποπαράγραφος ια΄ ως εξής:

«ια) Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών μπο−

ρούν να παρατείνονται οι προθεσμίες υπαγωγής στην

παρούσα ρύθμιση και να καθορίζεται κάθε άλλο ειδι−

κότερο θέμα εφαρμογής της. Η παρούσα διάταξη έχει

αναδρομική ισχύ από 22 Αυγούστου 2011.»

6. α. Η περίπτωση α΄ του δεύτερου εδαφίου της παρ.

8 του άρθρου 26 του ν.1882/1990, όπως προστέθηκε με

την παρ. 2 του άρθρου 28 του ν.3943/2011 (Α΄ 66), αντι−

καθίσταται ως εξής:

«α) μετά από αίτημα της Διεύθυνσης Πολιτικής Ει−

σπράξεων, της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης της

Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Ελέγχων και Είσπρα−

ξης Δημοσίων Εσόδων, κάθε άλλης Υπηρεσίας που θα

καθοριστεί με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών,

ή».

β. Η περίπτωση α΄ του τέταρτου εδαφίου της παρ. 8

του άρθρου 26 του ν.1882/1990 (Α΄43), όπως προστέθηκε

με την παρ. 2 του άρθρου 28 του ν.3943/2011, αντικαθί−

σταται ως εξής:

«α) από το προϊόν του τιμήματος εξοφλούνται πλήρως

οι βεβαιωμένες κατά τον Κ.Ε.Δ.Ε. οφειλές, άλλως οι τυ−

χόν εναπομένουσες οφειλές διασφαλίζονται από λοιπά

περιουσιακά στοιχεία ή από εγγυήσεις τρίτων».

7. Στο άρθρο 9 του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσό−

δων (ν.δ. 356/1974, Α΄90) προστίθεται νέα παράγραφος

ως εξής:

«Πράξη εκτελέσεως, που επισπεύδεται για περισσό−

τερα από ένα χρέη, δεν κηρύσσεται άκυρη στο σύνολό

της, εφόσον έστω και ένα από τα χρέη αυτά οφείλεται

νομίμως. Το αυτό ισχύει και στην περίπτωση που κρίθη−

κε ότι το χρέος ή τα χρέη οφείλονται νομίμως, αλλά για

ποσό μικρότερο από εκείνο για το οποίο επισπεύδεται

η εκτέλεση.»

8. α. Ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο, καθώς

και υπέρ τρίτων, βεβαιωμένες στις Δημόσιες Οικονο−

μικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) ή στα Τελωνεία του Κράτους,

σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημο−

σίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε.), ρυθμίζονται και καταβάλλονται

ως ακολούθως:

αα) Εφάπαξ, με απαλλαγή κατά ποσοστό εκατό τοις

εκατό (100%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκ−

πρόθεσμης καταβολής.

ββ) Σε δύο (2) έως δώδεκα (12) μηνιαίες δόσεις, με

απαλλαγή κατά ποσοστό ενενήντα τοις εκατό (90%)

από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης κα−

ταβολής.

γγ) Σε δεκατρείς (13) έως είκοσι τέσσερις (24) μηνιαίες

δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εβδομήντα πέντε

τοις εκατό (75%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις

εκπρόθεσμης καταβολής.

δδ) Σε είκοσι πέντε (25) έως τριάντα έξι (36) μηνιαίες

δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εξήντα τοις εκατό

(60%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις εκπρόθεσμης

καταβολής.

εε) Σε τριάντα επτά (37) έως σαράντα οκτώ (48) μηνι−

αίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό σαράντα πέντε

τοις εκατό (45%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις

εκπρόθεσμης καταβολής.

στστ) Σε σαράντα εννέα (49) έως εξήντα (60) μηνι−

αίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό είκοσι πέντε

τοις εκατό (25%) από τις κατά Κ.Ε.Δ.Ε. προσαυξήσεις

εκπρόθεσμης καταβολής.

Στην περίπτωση αυτή οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να

προσκομίσουν τα απαραίτητα στοιχεία που αποδεικνύ−

ουν την αδυναμία τους για πληρωμή σε συντομότερο

χρόνο, όπως αυτά θα καθοριστούν με την προβλεπό−

μενη στην περίπτωση η΄ της παρούσας παραγράφου

απόφασης του Υπουργού Οικονομικών.

β. Η αίτηση του οφειλέτη για την υπαγωγή στη ρύθ−

μιση πρέπει να κατατεθεί μέχρι και την 29η Φεβρουα−

ρίου 2012 στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή Τελωνείο, όπου είναι

βεβαιωμένες οι οφειλές.

γ. Η εφάπαξ εξόφληση ή η καταβολή της πρώτης

δόσης γίνεται την ημερομηνία υποβολής της αίτησης

για υπαγωγή στη ρύθμιση. Οι επόμενες δόσεις κατα−

βάλλονται μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα των

επόμενων μηνών, χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη ειδο−

ποίηση του οφειλέτη.

δ. Το συνολικό ποσό κάθε δόσης δεν μπορεί να είναι

μικρότερο των εκατό (100) ευρώ.

ε. αα) Στην παρούσα ρύθμιση υπάγονται όλες οι ανω−

τέρω οφειλές, που είναι βεβαιωμένες και ληξιπρόθεσμες

μέχρι την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για υπα−

γωγή στη ρύθμιση, με τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης

καταβολής που τις επιβαρύνουν μέχρι την ημερομηνία

αυτή, χωρίς δικαίωμα του οφειλέτη να ζητήσει την εξαί−

ρεση μέρους αυτών.

ββ) Στην ίδια ρύθμιση υπάγονται, μόνο αν ζητηθεί από

τον οφειλέτη:

i) οι οφειλές που τελούν σε αναστολή είσπραξης,

ii) οι οφειλές που έχουν υπαχθεί σε διευκόλυνση τμη−

ματικής καταβολής κατά τις διατάξεις των άρθρων 13−21

του ν.2648/1998 (Α΄ 238), καθώς και οι οφειλές που έχουν

υπαχθεί σε άλλη ρύθμιση, των οποίων οι όροι τηρούνται

κατά την υποβολή του αιτήματος.

στ. Κατά τη διάρκεια της ρύθμισης και εφόσον τηρού−

νται με συνέπεια οι όροι αυτής:

αα) Χορηγείται στους υπόχρεους αποδεικτικό ενη−

μερότητας μηνιαίας διάρκειας, εφόσον συντρέχουν οι

λοιπές προϋποθέσεις του άρθρου 26 του ν.1882/1990

(Α΄ 43), όπως ισχύει.

104 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ)

ββ) Αναστέλλεται η ποινική δίωξη σε βάρος των υπευ−

θύνων κατά τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν.1882/1990

(Α΄ 43), όπως ισχύει σήμερα και αναβάλλεται η εκτέλεση

της ποινής που επιβλήθηκε ή εφόσον άρχισε η εκτέλεσή

της διακόπτεται.

γγ) Αναστέλλεται η συνέχιση της διαδικασίας της

αναγκαστικής εκτέλεσης επί κινητών ή ακινήτων με

την προϋπόθεση ότι η εκτέλεση αφορά μόνο χρέη

που ρυθμίζονται με τις διατάξεις αυτού του άρθρου. Η

αναστολή αυτή δεν ισχύει για κατασχέσεις που έχουν

επιβληθεί στα χέρια τρίτων ή έχουν εκδοθεί οι σχετικές

παραγγελίες, τα αποδιδόμενα όμως ποσά από αυτές

λαμβάνονται υπόψη για την κάλυψη δόσης ή δόσεων της

ρύθμισης, εφόσον δεν συμψηφίζονται με άλλες οφειλές

που δεν έχουν ρυθμιστεί. Αν ο οφειλέτης απολέσει το

ευεργέτημα της ρύθμισης, τα μέτρα που έχουν ανα−

σταλεί συνεχίζονται.

δδ) Οι διατάξεις του άρθρου 20 του ν.2648/1998 (Α΄

238), όπως ισχύουν, πλην της παραγράφου 2, εφαρμό−

ζονται και για τα χρέη που υπάγονται στη ρύθμιση της

παρούσας παραγράφου.

εε) Η παραγραφή των χρεών, για τα οποία υποβάλ−

λεται σχετική αίτηση υπαγωγής τους στη ρύθμιση της

παρούσας παραγράφου, αναστέλλεται από την ημερο−

μηνία υποβολής της αίτησης αυτής και για ολόκληρο το

χρονικό διάστημα που αφορά η ρύθμιση, ανεξαρτήτως

καταβολής οποιουδήποτε ποσού και δεν συμπληρώνεται

πριν παρέλθει ένα (1) έτος από τη λήξη της τελευταίας

δόσης αυτής.

ζ. αα) Πρόσωπα που ευθύνονται, μαζί με τον πρωτο−

φειλέτη για την καταβολή μέρους οφειλής δικαιούνται

να ρυθμίσουν μόνο το μέρος αυτό της οφειλής με τις

παρούσες διατάξεις.

ββ) Οι οφειλές που θα υπαχθούν στη ρύθμιση δεν επι−

βαρύνονται περαιτέρω με προσαυξήσεις εκπρόθεσμης

καταβολής μέχρι την εξόφλησή τους.

γγ) Η καθυστέρηση πληρωμής μιας δόσης επιβαρύ−

νεται κατά μήνα με 1% προσαυξήσεις εκπρόθεσμης

καταβολής.

δδ) Στην περίπτωση εξόφλησης του συνόλου της

υπαχθείσας σε ρύθμιση οφειλής, κατόπιν χορήγησης

αποδεικτικού ενημερότητας με παρακράτησή της, ο

οφειλέτης θα τύχει απαλλαγής κατά ποσοστό επί του

εναπομείναντος ποσού των προσαυξήσεων εκπρόθε−

σμης καταβολής ίσο με αυτό που αντιστοιχεί στον αριθ−

μό των μηνιαίων δόσεων που τελικά διαμορφώνεται.

εε) Η μη καταβολή τριών (3) συνεχών μηνιαίων δόσεων

της ρύθμισης, καθώς και η μη καταβολή της προτε−

λευταίας ή της τελευταίας δόσης της ρύθμισης, εφό−

σον παρέλθει αντίστοιχο χρονικό διάστημα, έχει ως

συνέπεια για το υπόλοιπο της οφειλής: α) την απώλεια

των ευεργετημάτων της ρύθμισης, β) την καταβολή του

υπολοίπου της οφειλής, σύμφωνα με τα στοιχεία της

βεβαίωσης και γ) την επιδίωξη της είσπραξής του με

όλα τα προβλεπόμενα από την ισχύουσα νομοθεσία

μέτρα.

η. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών μπορούν

να ρυθμίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις υπαγωγής

στην παρούσα ρύθμιση και μετά την 29η Φεβρουαρίου

2012, καθώς και κάθε ειδικότερο θέμα εφαρμογής της.

9. Στο τέλος του άρθρου 54 του ν.δ. 356/1974 (Κ.Ε.Δ.Ε.)

προστίθεται τρίτο εδάφιο ως εξής:

«Αντίγραφο της περιλήψεως κατασχετήριας εκθέσεως

ή του προγράμματος πλειστηριασμού δεν κοινοποιείται

στον Υπουργό Οικονομικών.»

10. Στην παράγραφο 3 του άρθρου 12 του ν.2882/2001

(Α΄ 17) προστίθεται πέμπτο εδάφιο ως εξής:

«Η Επιτροπή του άρθρου 15 του ν.2882/2001 είναι αρ−

μόδια για τον καθορισμό του ποσού της επιστρεπτέας

αποζημίωσης ύστερα από αίτηση του αρμόδιου από το

σκοπό της απαλλοτρίωσης φορέα.»

11. Το Δημόσιο και ο ευρύτερος δημόσιος τομέας,

καθώς και τα Ασφαλιστικά Ταμεία και Οργανισμοί δύ−

νανται να αναθέτουν, στις εταιρείες του ν.3758/2009 ή

σε ενώσεις αυτών, την ενημέρωση των οφειλετών τους

για τις οφειλές τους και για τα τυχόν προγράμματα

ρυθμίσεων ή αποπληρωμής των οφειλών αυτών.

Στο τέλος του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου

4 του άρθρου 18 του ν.4002/2011 (Α΄ 180) προστίθεται η

ακόλουθη φράση:

«Η παραπάνω ρύθμιση καταλαμβάνει και τους ήδη

υπαχθέντες Γεωργικούς Συνεταιρισμούς με συμψηφισμό

τυχόν επιστρεπτέων ποσών φόρου προς άλλες φορο−

λογικές τους υποχρεώσεις.»

Άρθρο 4

Ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας

της Γενικής Γραμματείας Φορολογικών

και Τελωνειακών Θεμάτων

και της Γενικής Γραμματείας Δημοσιονομικής

Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών

1. Στο άρθρο 109 του ν.3852/2010 (Α΄ 87) προστίθεται

παράγραφος 8, που έχει ως εξής:

«8. Η ζημία που υφίσταται κατά τη συγχώνευση κοι−

νωφελών επιχειρήσεων των Ο.Τ.Α. ή Δημοτικών Επιχει−

ρήσεων Ύδρευσης και Αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.) σε νέα

κοινωφελή επιχείρηση ή Δ.Ε.Υ.Α., μεταφέρεται στον

ισολογισμό έναρξης της νέας επιχείρησης. Το μέρος

της ζημίας αυτής, για το οποίο υπήρχε δικαίωμα με−

ταφοράς από τα συγχωνευόμενα νομικά πρόσωπα στα

επόμενα έτη με βάση τις διατάξεις της παραγράφου 3

του άρθρου 4 του Κ.Φ.Ε., μεταφέρεται για συμψηφισμό

με βάση τις διατάξεις του ίδιου ως άνω άρθρου.»

2. Το Δημόσιο, οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης,

δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις ή αμιγείς δημοτικές

επιχειρήσεις που υπόκεινται στο Φόρο Προστιθέμενης

Αξίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα ΦΠΑ (ν.

2859/2000, Α΄ 248) και εφόσον αποδεδειγμένα δεν επέ−

βαλαν ΦΠΑ κατά την είσπραξη των αμοιβών τους από

τους αντισυμβαλλόμενους, δεν υποχρεούνται να αποδώ−

σουν το Φόρο Προστιθέμενης Αξίας που αναλογεί στις

υπηρεσίες που παρασχέθηκαν μέχρι 31.12.2011.

Πράξεις επιβολής Φόρου Προστιθέμενης Αξίας ή

προστίμων που αφορούν στις παραπάνω υπηρεσίες

και έχουν εκδοθεί για την ανωτέρω χρονική περίοδο,

εφόσον δεν έχουν καταστεί με οποιονδήποτε τρόπο

οριστικές μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος, παύουν

να ισχύουν.

Ποσά που έχουν βεβαιωθεί βάσει πράξεων, που σύμ−

φωνα με τα ανωτέρω παύουν να ισχύουν, διαγράφο−

νται.

Ποσά που καταβλήθηκαν για την αιτία αυτή δεν επι−

στρέφονται ούτε συμψηφίζονται.

3. Το τρίτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 54

του ν.2238/1994 και το τρίτο εδάφιο της περίπτωσης δ΄

της παρ. 1 του άρθρου 55 του ν.2238/1994 καταργούνται.

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 105

Οι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου έχουν εφαρ−

μογή για διανεμόμενα μερίσματα ή κέρδη οικονομικού

έτους 2011 (διαχειριστικής περιόδου 2010) και μετά.

4. Επιβάλλεται φόρος με συντελεστή δύο τοις χιλίοις

(2‰) στο δανεισμό μετοχών εισηγμένων στο Χρημα−

τιστήριο Αθηνών που πραγματοποιείται εξωχρηματι−

στηριακά, μη υπαγόμενης της σχετικής σύμβασης και

κάθε συναφούς πράξης σε τέλος χαρτοσήμου. Ο φόρος

αυτός υπολογίζεται επί της αξίας των μετοχών που

δανείζονται και βαρύνει τον δανειστή, φυσικό ή νομικό

πρόσωπο, ενώσεις προσώπων ή ομάδες περιουσίας, χω−

ρίς να εξετάζεται η ιθαγένεια και ο τόπος που διαμένουν

ή κατοικούν ή έχουν την έδρα τους και ανεξάρτητα αν

έχουν απαλλαγή από οποιονδήποτε φόρο ή τέλος από

διατάξεις άλλων νόμων. Για την απόδοση του φόρου

αυτού έχουν εφαρμογή τα οριζόμενα από τις διατάξεις

της παρ. 2 του άρθρου 9 του ν.2579/1998 (Α΄ 31).

5. Ο τίτλος και οι παράγραφοι 1, 2, 3, 4, 6 και 8 του

άρθρου 70Α του Κ.Φ.Ε. τροποποιούνται ως εξής:

α) Στον τίτλο του άρθρου 70Α του Κ.Φ.Ε. μετά τη λέξη

«Ελέγχων» τίθενται οι λέξεις «και Είσπραξης Δημοσίων

Εσόδων».

β) Το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 1 αντικαθίσταται

ως εξής:

«1. Συνιστάται στη Γενική Διεύθυνση Φορολογικών

Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων του Υπουρ−

γείου Οικονομικών πενταμελής Επιτροπή αποτελούμενη

από δύο πρώην ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς

ή πρώην λειτουργούς του Νομικού Συμβουλίου του

Κράτους, εκ των οποίων ο ένας ως Πρόεδρος, έναν

υπάλληλο της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου

Οικονομικών, προϊστάμενο οργανικής μονάδας επιπέ−

δου Διεύθυνσης, έναν υπάλληλο του Σώματος Δίωξης

Οικονομικού Εγκλήματος, προϊστάμενο οργανικής μο−

νάδας επιπέδου Διεύθυνσης ή Υποδιεύθυνσης και έναν

εκπρόσωπο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομη−

χανιών (Σ.Ε.Β.).»

γ) Η παράγραφος 2 αντικαθίσταται ως εξής:

«2. Έργο της Επιτροπής αυτής είναι η διοικητική επί−

λυση των μετά από έλεγχο φορολογικών διαφορών σε

κάθε φορολογικό αντικείμενο, εφόσον η αμφισβητούμε−

νη από τον υπόχρεο διαφορά του κύριου φόρου, τέλους,

εισφοράς ή προστίμου υπερβαίνει το ποσό των πενήντα

χιλιάδων (50.000) ευρώ.»

δ) Στο δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 3, μετά τις

λέξεις «εφόσον η» προστίθενται οι λέξεις «αμφισβητού−

μενη κατά τα ως άνω».

ε) Στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 4, μετά τη λέξη

«ορθότητά της,» προστίθενται οι λέξεις «ως προς τον

κύριο φόρο, τέλος ή εισφορά ή ως προς τον καταλογι−

σμό της οικείας παράβασης,».

στ) Στο τέλος της παραγράφου 4 προστίθεται νέο

εδάφιο ως εξής:

«Η Επιτροπή επιλαμβάνεται της διοικητικής επίλυσης

του συνόλου των διαφορών των καταλογιστικών πρά−

ξεων που αφορούν τον ίδιο έλεγχο, εφόσον η διαφορά

σε μία τουλάχιστον από αυτές καθιστά την Επιτροπή

αρμόδια ή αποκλειστικά αρμόδια για τη διοικητική επί−

λυση αυτής.»

ζ) Στο τέλος του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου

6 πριν την τελεία τίθενται οι λέξεις «πριν από τη συζή−

τηση αυτής στο υφιστάμενο όργανο».

η) Η παράγραφος 8 αντικαθίσταται ως εξής:

«8. Γραμματειακή υποστήριξη στην Ε.Δ.Ε.Φ.Δ. παρέχε−

ται από τη Γενική Διεύθυνση Φορολογικών Ελέγχων και

Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονο−

μικών. Με πράξη του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύ−

θυνσης Φορολογικών Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων

Εσόδων ως εισηγητές ενώπιον της Επιτροπής μπορούν

να ορίζονται προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου

τμήματος της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Οι−

κονομικών. Επίσης, ως εισηγητές μπορούν να ορίζονται

κατά τα ανωτέρω και επόπτες ελέγχου ή προϊστάμενοι

οργανικής μονάδας επιπέδου τμήματος ή προϊστάμενοι

Ειδικών Συνεργείων Ελέγχου του άρθρου 39 του ν.1914/

1990 (Α΄ 178), όπως ισχύει, για τις υποθέσεις της Δ.Ο.Υ.

Μεγάλων Επιχειρήσεων, των Ελεγκτικών Κέντρων και

των Ειδικών Συνεργείων Ελέγχου του άρθρου 39 του

ν.1914/1990, για τις λοιπές δε υποθέσεις και επόπτες

ελέγχου ή προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου

τμήματος των Δ.Ο.Υ. του Νομού Αττικής.»

6. Αιτήσεις της παραγράφου 4 του άρθρου 70Α του

Κ.Φ.Ε. που έχουν υποβληθεί πριν την ημερομηνία έναρ−

ξης υποβολής αιτήσεων προς την Ε.Δ.Ε.Φ.Δ. διαβιβάζο−

νται σε αυτή, μέσω της αρμόδιας φορολογικής αρχής,

εφόσον η Επιτροπή είναι αρμόδια ή αποκλειστικά αρμό−

δια για να επιληφθεί της διοικητικής επίλυσης των δια−

φορών. Αν έχει υποβληθεί προγενεστέρως άλλη αίτηση

διοικητικής επίλυσης της διαφοράς σε άλλο υφιστάμενο

όργανο, η αίτηση προς την Ε.Δ.Ε.Φ.Δ. διαβιβάζεται σε

αυτήν, εφόσον ο φορολογούμενος παραιτηθεί από την

προγενέστερη αίτηση, πριν από τη συζήτηση αυτής στο

υφιστάμενο όργανο. Υποβληθείσες αιτήσεις διοικητικής

επίλυσης των διαφορών σε άλλα υφιστάμενα όργανα, οι

οποίες εκκρεμούν σε αυτά κατά την 27.10.2011, διαβιβά−

ζονται στην Επιτροπή, εφόσον αυτή είναι αποκλειστικά

αρμόδια για τη διοικητική επίλυση των διαφορών.

Εκκρεμείς κατά την ημερομηνία δημοσίευσης του

παρόντος νόμου αιτήσεις διοικητικής επίλυσης των

διαφορών σε άλλα υφιστάμενα όργανα διαβιβάζονται

στην Ε.Δ.Ε.Φ.Δ., εφόσον από τον ίδιο φορολογικό έλεγ−

χο εκκρεμεί, κατά την ημερομηνία αυτή, ενώπιον της

Επιτροπής αίτηση του φορολογούμενου για διοικητική

επίλυση διαφοράς.

7. Στην περίπτωση α΄ της παρ. 2 του άρθρου 73 του

ν.2960/2001 (Α΄ 265), μετά το εδάφιο «Τα πρόσωπα αυτά,

για τη λειτουργία των κεντρικών συστημάτων ή άλ−

λων μέσων θέρμανσης, θα χρησιμοποιούν πετρέλαιο

εσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης» προστίθεται νέο

εδάφιο ως εξής:

«Τα ως άνω νομικά πρόσωπα με επαγγελματική εγκα−

τάσταση σε κοινό κτίριο με άλλα πρόσωπα παραλαμβά−

νουν αρχικά πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL) και

φωτιστικό πετρέλαιο για χρήση ως καύσιμα θέρμανσης,

κατά την ως άνω οριζόμενη χρονική περίοδο, με συ−

ντελεστή Ε.Φ.Κ. που ορίζεται σε εξήντα (60) ευρώ ανά

χιλιόλιτρο και στη συνέχεια καταβάλλουν τη διαφορά

του συντελεστή Ε.Φ.Κ. που αναλογεί στις περιπτώσεις

ζ΄ και ια΄ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου και

του ως άνω οριζόμενου χαμηλού συντελεστή, του ΦΠΑ

που αναλογεί σε αυτήν και των λοιπών επιβαρύνσεων.

Η καταβολή των συμπληρωματικών φορολογικών

επιβαρύνσεων πραγματοποιείται μέχρι και την 20ή Ια−

νουαρίου για τις καταναλωθείσες ποσότητες καυσίμων

θέρμανσης της περιόδου από 15ης Οκτωβρίου μέχρι 31

106 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ)

Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους και μέχρι και την

20ή Μαΐου, για τις ποσότητες της περιόδου από 1ης

Ιανουαρίου μέχρι 30ή Απριλίου του ίδιου έτους.»

8. Στην παράγραφο 2 του άρθρου 1 του ν.3943/2011 (Α΄

66) προστίθενται περιπτώσεις ιστ΄ και ιζ΄, ως εξής:

«ιστ) τον εκπρόσωπο της Τράπεζας της Ελλάδος ή

τον αναπληρωτή του,

ιζ) τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών ή

τον νόμιμο αναπληρωτή του.»

9. Στην παρ. 5 του άρθρου 55 του ν.4002/2011 (Α΄180),

προστίθενται υποπαράγραφοι β΄ και γ΄ και οι υφιστά−

μενες β΄, γ΄ και δ΄ αναριθμούνται σε δ΄, ε΄ και στ΄ ως

εξής:

«β) Με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών, που

δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εί−

ναι δυνατόν να καταργούνται περιφερειακές οργανικές

μονάδες του Υπουργείου Οικονομικών, οποιουδήποτε

επιπέδου και οι αρμοδιότητές τους να μεταφέρονται και

να ασκούνται από άλλη περιφερειακή οργανική μονάδα

της περιφερειακής ενότητας της έδρας του οικείου νο−

μού ή άλλης περιφερειακής ενότητας του ίδιου νομού

ή της οικείας ή άλλης περιφέρειας, εξαιρουμένων των

οργανικών μονάδων των Νομών Αττικής και Θεσσα−

λονίκης, όπου με όμοιες αποφάσεις είναι δυνατόν να

ορίζονται περισσότερες της μίας οργανικές μονάδες,

στις οποίες μεταφέρονται και ασκούνται οι παραπάνω

αρμοδιότητες.

γ) Με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής

Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και

Οικονομικών, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυ−

βερνήσεως, μπορεί να καθορίζεται ή να ανακαθορίζεται

η εσωτερική διάρθρωση των Υπηρεσιών του Υπουργείου

Οικονομικών και να συστήνονται ή να καταργούνται

οργανικές μονάδες επιπέδου τμήματος, υποδιεύθυνσης

ή διεύθυνσης.»

10. Στην παρ. 14 του άρθρου 55 του ν.4002/2011, πριν

τη λέξη «αναστέλλεται» τίθενται οι λέξεις «καταργείται

ή».

11. Στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου 46 του

Κ.Φ.Ε. προστίθεται νέο εδάφιο ως εξής:

«Ειδικά, για τις ανείσπρακτες δεδουλευμένες αποδο−

χές της διαχειριστικής χρήσης του 2011 που εισπράττει

καθυστερημένα ο δικαιούχος σε έτος μεταγενέστερο

από τις επιχειρήσεις στις οποίες απασχολείται και ακό−

μα και αν έγινε επίσχεση εργασίας από τους μισθωτούς

ή ο εργοδότης κηρύχθηκε σε κατάσταση πτώχευσης,

χρόνος απόκτησής τους είναι ο χρόνος στον οποίο

εισπράττονται, υπό την προϋπόθεση ότι αυτές αναγρά−

φονται διακεκριμένα στην ετήσια βεβαίωση αποδοχών

που χορηγείται στον δικαιούχο για την ανωτέρω δια−

χειριστική χρήση.»

12. Η παρ. 3 του άρθρου 21 του ν.2362/1995 (Α΄ 247),

όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 21 του ν.3871/2010

(Α΄141) και συμπληρώθηκε με την παράγραφο 1 του άρ−

θρου 4 της από 16ης Δεκεμβρίου 2011 Πράξης Νομοθετι−

κού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα εφαρμογής του

Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής

2012 – 2015 και του Κρατικού Προϋπολογισμού 2011» (Α΄

262) τροποποιείται ως εξής:

«3. Για την ανάληψη υποχρεώσεων που προβλέπεται

ότι θα βαρύνουν είτε τμηματικά είτε εξ ολοκλήρου τα

επόμενα έτη του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιο−

νομικής Στρατηγικής συμπεριλαμβανομένων και των

μισθώσεων ακινήτων και υπερβαίνουν ετησίως το ποσό

των εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ κατά Κωδικό Αριθμό

Εξόδου του προϋπολογισμού, απαιτείται προηγούμενη

έγκριση του Υπουργού Οικονομικών για τους φορείς

της Κεντρικής Διοίκησης. Για τους λοιπούς φορείς της

Γενικής Κυβέρνησης απαιτείται έγκριση του εποπτεύο−

ντος Υπουργού για την ανάληψη υποχρεώσεων που θα

βαρύνουν είτε τμηματικά είτε εξ ολοκλήρου τα επόμε−

να έτη του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής

Στρατηγικής συμπεριλαμβανομένων και των μισθώσεων

ακινήτων και υπερβαίνουν το ποσό των πενήντα χιλι−

άδων (50.000) ευρώ. Το συνολικό ποσό και η διάρκεια

της επιβάρυνσης αναφέρονται: α) στη διοικητική πράξη

ανάληψης της υποχρέωσης και β) στο διαπιστωτικό

έγγραφο της αρμόδιας οικονομικής υπηρεσίας του φο−

ρέα που εξετάζει τη νομιμότητα και κανονικότητα της

δαπάνης.

Το ανωτέρω ποσό μπορεί να αναπροσαρμόζεται με

απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.

Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν έχουν εφαρ−

μογή για τις δαπάνες του προϋπολογισμού δημοσίων

επενδύσεων.

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και

Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας που εκ−

δίδεται εντός του πρώτου μήνα κάθε οικονομικού έτους

καθορίζεται κατά φορέα και συλλογική απόφαση το

συνολικό ύψος των πιστώσεων του προϋπολογισμού

δημοσίων επενδύσεων που θα διατεθεί κατά τη διάρκειά

του για την εκτέλεση συνεχιζόμενων από τα προηγού−

μενα έτη έργων.

Κάθε τροποποίηση του αρχικού σχεδιασμού για τα

συνεχιζόμενα έργα και η ένταξη νέων έργων στο Πρό−

γραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.) γίνεται με από−

φαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας

και Ναυτιλίας εφόσον οι πιστώσεις που θα διατεθούν

εντός του έτους για την υλοποίησή τους δεν υπερβαί−

νουν το όριο των ετήσιων συνολικών πιστώσεων του

προϋπολογισμού δημοσίων επενδύσεων. Με όμοια από−

φαση μπορεί να γίνεται ανακατανομή εγκεκριμένων

με συλλογικές αποφάσεις ετήσιων πιστώσεων έργων

μεταξύ φορέων υλοποίησης του Π.Δ.Ε., καθώς και εντός

του αυτού φορέα υλοποίησης εφόσον οι πιστώσεις που

αντιστοιχούν στα έργα αυτά είναι ισοδύναμες.»

13. Στην παρ. 1 του άρθρου 3 του ν.3920/2011 προστί−

θενται νέα εδάφια ως εξής:

«α) Τα ποσά που έχουν καταβληθεί από το λογαριασμό

αποκρατικοποιήσεων στον ΟΑΣΑ ως προσωρινή ταμει−

ακή διευκόλυνση για την κάλυψη διαφόρων υποχρεώσε−

ών του μέχρι να καταστεί εφικτή η δανειοδότηση του

Οργανισμού με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου,

συμψηφίζονται με τις έναντι του Δημοσίου απαιτήσεις

των εταιρειών του ομίλου ΟΑΣΑ που δημιουργήθηκαν,

κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5 παρ. 9 του

ν.2669/1998 και των άρθρων 20 και 25 του ν.2072/1992

μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2010. Το απομένον υπόλοιπο ποσό

των μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2010 απαιτήσεων του ΟΑΣΑ

από το Δημόσιο διαγράφεται από τις οικονομικές κα−

ταστάσεις και καθίσταται εκ μέρους των εταιρειών του

Ομίλου ΟΑΣΑ μη απαιτητό.

β) Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και

Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι λε−

πτομέρειες εφαρμογής της παρούσας παραγράφου.»

14. Μετά το άρθρο 67Α του Κ.Φ.Ε. προστίθεται άρθρο

67Β ως εξής:

« Άρθρο 67Β

Έμμεσες τεχνικές ελέγχου

1. Ο προσδιορισμός των αποτελεσμάτων με έλεγχο

μπορεί να διενεργείται και με την εφαρμογή μιας ή

περισσοτέρων από τις κατωτέρω τεχνικές ελέγχου:

α) της αρχής των αναλογιών,

β) της ανάλυσης ρευστότητας του φορολογούμε−

νου,

γ) της καθαρής θέσης του φορολογούμενου,

δ) της σχέσης της τιμής πώλησης προς το συνολικό

όγκο κύκλου εργασιών και

ε) το ύψος των τραπεζικών καταθέσεων και των δα−

πανών σε μετρητά.

Με τις πιο πάνω τεχνικές μπορούν να προσδιορίζονται

τα ακαθάριστα έσοδα, οι εκροές του επιτηδευματία, τα

φορολογητέα κέρδη και ο οφειλόμενος Φόρος Προστι−

θέμενης Αξίας, βάσει των γενικά παραδεκτών αρχών και

τεχνικών της Ελεγκτικής.

2. Τα προσδιοριζόμενα, με τις τεχνικές ελέγχου της

προηγούμενης παραγράφου, ακαθάριστα έσοδα λαμβά−

νονται υπόψη για τον προσδιορισμό των λοιπών φορο−

λογιών. Για το κόστος που αναλογεί στην προσαύξηση

των ακαθαρίστων εσόδων, που προσδιορίζονται με τις

πιο πάνω τεχνικές, εκπίπτεται ο αναλογών σε αυτούς

ΦΠΑ.

3. Εφόσον το αποτέλεσμα του ελέγχου έχει εξαχθεί

με την εφαρμογή του τεχνικού ελέγχου της παραγρά−

φου 1, ο Προϊστάμενος της ελεγκτικής μονάδας, πριν

την έκδοση της πράξης καταλογισμού του φόρου, κα−

λεί τον υπόχρεο σε ακρόαση, ο οποίος δικαιούται σε

ανταπόδειξη.

4. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζο−

νται το ειδικότερο περιεχόμενο τεχνικών ελέγχου της

παραγράφου 1, ο τρόπος εφαρμογής τους και κάθε σχε−

τικό θέμα για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.»

15. Στο τέλος της παραγράφου 5 του άρθρου 82 του

Κ.Φ.Ε. προστίθεται εδάφιο ως εξής:

«Στις ανώνυμες εταιρίες και στις εταιρίες περιορι−

σμένης ευθύνης του πρώτου εδαφίου της παρούσας

παραγράφου, για τις οποίες δεν έχει εκδοθεί φορολο−

γικό πιστοποιητικό σύμφωνα με όσα ορίζονται ανωτέρω,

διενεργείται κατά προτεραιότητα φορολογικός έλεγχος

από την αρμόδια φορολογική αρχή και επιβάλλεται σε

κάθε περίπτωση πρόστιμο από 10.000 ευρώ έως 100.000

ευρώ, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου

4 του ν.2523/1997 ανάλογα με τα ακαθάριστα έσοδα που

έχουν πραγματοποιήσει κατά την ελεγχόμενη διαχει−

ριστική περίοδο.»

16. Το εδάφιο β΄ της παρ. 2 του άρθρου 1 του ν.3919/

2011 (Α΄ 32) αντικαθίσταται ως εξής:

«β. Διατάξεις νόμων, κανονιστικές πράξεις και ερμη−

νευτικές εγκύκλιοι που αντιβαίνουν στα προβλεπόμενα

στα άρθρα 2 και 3 του νόμου αυτού καταργούνται.»

17. Αποδοχές από δεδουλευμένη υπερωριακή απογευ−

ματινή, νυχτερινή, κυριακών και εξαιρεσίμων ημερών

εργασία, που παρασχέθηκε για το χρονικό διάστη−

μα από 1.1.2011 μέχρι 31.12.2011 από το προσωπικό της

2/10389/022/ 31.1.2011 κοινής απόφασης των Υπουργών

Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυ−

βέρνησης και Οικονομικών καταβάλλονται σε αυτό κατ’

εξαίρεση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης, εφόσον δεν

υπάρχει υπέρβαση των ορίων που τίθενται από την ανω−

τέρω κοινή υπουργική απόφαση σε συνδυασμό με τις

διατάξεις του άρθρου 16 του ν.3205/2003 (Α΄ 297), όπως

αυτές ίσχυαν εκάστοτε για κάθε επί μέρους μήνα.

18. Μετά την παράγραφο 9 του άρθρου 26 του ν.1882/

1990 (Α΄ 43) προστίθεται παράγραφος 10 ως εξής:

«10. Χορηγείται στον συναλλασσόμενο οφειλέτη απο−

δεικτικό ενημερότητας για χρέη και φορολογικές υπο−

χρεώσεις προς το Δημόσιο, εφόσον το σύνολο των

βεβαιωμένων και εκκαθαρισμένων χρεών του προς το

Δημόσιο είναι μικρότερο από το σύνολο των βεβαιωμέ−

νων και εκκαθαρισμένων χρηματικών απαιτήσεών του

κατά του Δημοσίου από οποιαδήποτε αιτία και εφόσον

συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 83 του ν.δ.

356/1974 (Κ.Ε.Δ.Ε.) περί συμψηφισμού. Η ισχύς του απο−

δεικτικού στην περίπτωση αυτή ορίζεται με απόφαση

του Υπουργού Οικονομικών, σύμφωνα με τα οριζόμενα

στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 4 του παρόντος.»

19. α. Προστίθεται τελευταίο εδάφιο στο άρθρο 25

του ν.4024/2011 (Α΄ 226), όπως αυτό ισχύει, το οποίο

έχει ως ακολούθως:

«Οι διατάξεις των δύο πρώτων εδαφίων του παρό−

ντος άρθρου δεν αφορούν τις αποσπάσεις σε νομικά

πρόσωπα των άρθρων 1 παρ. 4, 60 του ν.590/1977 (Α΄

146), 26 του ν.3432/2006 (Α΄ 14), 44 του ν.3848/2010 (Α΄

71) και του β.δ. της 25.1/13.2.1843 (ΦΕΚ 4) και σε νομικά

πρόσωπα της ίδιας κατηγορίας με τα ανωτέρω ή επο−

πτευόμενα από αυτά.»

β. Η ισχύς της παρούσας διάταξης αρχίζει από

1.1.2012.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όχι μόνο αυτό αλλά πατώντας το κουμπί "Δείτε τις αλλαγές που επέφερε ο τελευταίος νόμος" μπορείτε άμεσα να δείτε τις αλλαγές που έγιναν στον 3888

(μόνο για συνδρομητές)

Στον συγκεκριμένο νόμο τι link είναι

http://www.taxheaven.gr/laws/law/latestaddition/law/258

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη επισκέπτης

που ακριβώς αναφέρεται ο διαχωρισμός φυσικών (10000) και νομικών προσώπων (100000) στο συγκεκριμένο άρθρο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ψάχνω και εγώ ......

Ένα μέτρο για να ανακουφιστεί λίγο ο κόσμος και να διευκολυνθεί και πάει και αυτό , είναι λοιπόν προφανές ότι δεν κοιτάνε να εξυπηρετηθεί το χρέος αλλά να εξαθλιώθει πλήρως ο κόσμος ... Τα φυσικά πρόσωπα έχουν οφειλές πάνω από 10000 σε μεγαλύτερο ποσοστό από το 10% που λέει το Υπουργείο .....

Στον 4038 ψηφίστηκε το καλό. Τα περί ορίων 100.000 κλπ έχουν κατατεθεί ώς τροπολογία σε άλλο νόμο (δεν έχουν ψηφιστεί ακόμη), ή εάν υπάρξει πράξη νομοθετικού περιεχομένου, θα περιέχεται σε αυτήν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...