Jump to content

Ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης (είναι πράγματι ετήσιο;)


Recommended Posts

Υπέγραψα συμβαση με την Data πριν 3 χρόνια το φθινώπορο (Οκτωβριο νομίζω), προπερσι που έλαβα την ειδοποίηση για την ανανέωση της σύμβασης, δεν μπόρεσα να καλύψω το ποσό λόγω πολλών οικονομικών υποχρεώσεων που εχω τη συγκεκριμένη περίοδο.

Τον Φεβρουάριο 2011 πλήρωσα το ποσό που ζήτησε η Data για ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης, ενω το παραστατιτκό που έλαβα έγραφε οκτώβριος 2010 έως οκτώβριος 2011 (άσχετα αν εγω απο τον οκτώβριο 2010 έως Φεβρουάριο 2011 δεν είχα καμία υποστήριξη απο την εταιρία) .

Σε επικοινωνία με την εταιρία μου απάντησε χωρις να με παραπέμψει σε κάποιον άλλλον η κοπέλα απο τις συμβάσεις οτι έτσι ειναι η πολιτική της εταιρίας.

Πέρασε ο Οκτώβριος 2011 και δεν ανανέωσα εννοείται την σύμβαση.

Επειδή άλλαξε η χρονιά και αποφάσισα πως αν συνεχίσουν ετσι να μιλήσω και με άλλες εταιρίες, τους κάλεσα ξανα πριν δέκα μέρες και ρώτησα την κοπέλα στις συμβασεις αν για τη σύμβαση που με βάση την απόδειξη έληξε τον Οκτώβριο, εγώ αν σας πληρώσω το ετήσιο συμβόλαιο τώρα (να κάνουμε δηλαδή μια νέα σύμβαση) πότε θα λήγει αυτή; και μου απαντάει τον Οκτώβριο του 2012, και για να γίνει πιο κατανοητό την ξαναρωτάω, αν σας πληρώσω την σύμβαση τον Σεπτέμβριο του 2012 και όλο αυτό τον διάστημα δεν με εξυπηρετει το τεχνικό σας τμήμα, μέχρι πότε θα με εξυπηρετείτε, και απαντάει μέχρι τον Οκτώβριο του 2012.

ο λόγος τηςπαραπάνω αναφοράς έιναι πρώτον αν γνωρίζει κανείς να μου πει, αν ακουλουθούν και οι άλλες εταιρίες λογισμικού την ίδια πολιτική

και δεύτερον να γίνει γνωστή η πολιτική της εταιρίας προς τους συναδέλφους για να έχουν πιο πλήρη εικόνα κατα την επιλογή των προγραμμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Για ρωτησε την αν πληρωσεις τον Νοεμβριο του 2012 μεχρι ποτε θα εχεις συμβολαιο;

Λογικά θα ζητήσουν κόστος αγοράς προγράμματος επιπλέον...

Κουλό πάντως κάπως έτσι δουλεύουν... Αλλά ρώτα όντως να δούμε τι θα σου πούνε... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Και σου φαίνεται παράλογος ο τρόπος τιμολόγησής τους?

Εάν δεν λειτουργούσαν έτσι τότε όλοι οι συνδρομητές θα γλύτωναν αρκετούς μήνες ετησίως.

π.χ. Έχω συμβόλαιο έως Οκτώβριο 2011,

δεν έχει γίνει καμιά τρελή αλλαγή και μπορώ να λειτουργώ το πρόγραμμα χωρίς updates, άρα δε πληρώνω,

αναγκάζομαι να πληρώσω Μάρτιο 2012 (που έχει αλλαγές) και ισχύει έως Μάρτιο 2013....

γλύτωσα 4 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

έτσι λειτουργούν όλοι. διότι και οι αναβαθμίσεις που κάνουμε στα προγράμματά μας μέσω ιντερνετ ή μέσω δισκέτας ή οπτικού δίσκου, τεχνική υποστήριξη είναι. τουλάχιστον άλλες 2 εταιρείες το ίδιο κάνουν (πελάτες μου δεν έχουν πληρώσει τα προγράμματά τους για τον ίδιο λόγο με σένα. εάν πληρώσουν τώρα πρέπει να πληρώσουν και τα "καθυστερούμενα"). οι 2 εταιρείες στις οποίες αναφέρομαι σου δίνουν κωδικούς πρόσβασης στο πρόγραμμα εάν τελειώσουν, αλλά υπογράφεις ένα χαρτί ότι δεν έχεις καμία αξίωση απέναντί τους αν κάτι πάει στραβά με το πρόγραμμα καθώς και ότι το πρόγραμμα δεν είναι ανανεωμένο. η data δεν ξέρω αν δίνει κωδικούς.

Link to comment
Share on other sites

Είναι προφανές ότι "πατάνε" οι εταιρείες λογισμικού στο γεγονός ότι θεωρούν την συγκεκριμένη πράξη ώς "ανανέωση της προϋπάρχουσας σύμβασης".

Δοκίμασε να κάνεις ΝΕΟ συμβόλαιο (με την προϋπόθεση ότι σε συμφέρουν οι όροι του). Διαφορετικά είτε συνεχίζεις την ανεύρεση νέας εταιρείας είτε χρησιμοποιείς το υπάρχον πρόγραμμα χωρίς update ή υποστήριξη.

Link to comment
Share on other sites

Και σου φαίνεται παράλογος ο τρόπος τιμολόγησής τους? Εάν δεν λειτουργούσαν έτσι τότε όλοι οι συνδρομητές θα γλύτωναν αρκετούς μήνες ετησίως. π.χ. Έχω συμβόλαιο έως Οκτώβριο 2011, δεν έχει γίνει καμιά τρελή αλλαγή και μπορώ να λειτουργώ το πρόγραμμα χωρίς updates, άρα δε πληρώνω, αναγκάζομαι να πληρώσω Μάρτιο 2012 (που έχει αλλαγές) και ισχύει έως Μάρτιο 2013.... γλύτωσα 4 μήνες.

Καλημέρα φίλε μου,

το καταλαβαίνω αυτό που λες και είπα ποτέ να μην πληρωθούν για την δουλειά τους,

το θέμα είναι πρώτον οτι αυτό δεν μπορει να συμβαίνει πάντα γιατί όλες οι εταιρίες προσαρμόζουν τα προγράμματα τους τουλάχιστον κάθε άνοιξη, οπότε αν το κάνει κάποιος αυτό για να τους εκμεταλευτεί θα το πετύχει για μερικούς μήνες και μόνο, και κατα δεύτερον εγω εξήγησα στην κοπέλα οτι θέλω να πληρώνω το συμβόλαιο κάθε φεβρουάριο και αν γίνεται να μεταφέρουμε τότε την σύμβαση, και όχι οτι όποτε μου καπνίσει θα πληρώνω και θα έχω σύμβαση για ενα χρόνο.

επίσης τη συγκεκριμένη εταιρία όταν την χρειάστηκα για να μεταφέρουμε τα στοιχεία μιας επιχείρησης απο άλλο πρόγραμμα, καταλήξαμε πως για να κάνω την μεταφορά έπρεπε να πληρώσω ένα εξτρα ποσό περαν της σύμβασης για να κάνουν εκείνοι την μεταφορά.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι έχεις μπερδευτεί λίγο, όσα χρόνια δουλεύω με διάφορες εταιρίες λογισμικού κάθε χρόνο πληρώνω τα ετήσια "release" τα οποία ουσιαστικά είναι πιθανές αναβαθμίσεις των προγραμμάτων τα οποία είναι και αλυσίδα και αν εσύ θέλεις να βάλεις πχ την έκδοση 6,8 και έχεις σταματήσει να πληρώνεις από την έκδοση 6,4 τότε θα πληρώσεις αναγκαστικά και όλες τις προηγούμενες.Αλλά δεν με υποστηρίζουν σε τυχόν εργασίες που θέλω.....

Παράλληλα έχω και συνεργασία με κάποια τοπική εταιρία υποστήριξης όπου έχω τη δυνατότητα είτε να προπληρώσω κάποιες ώρες "πακέτο" για να έχω τον τεχνικό να με υποστηρίζει σε ότι θέμα προκύψει ή διαφορετικά τον πληρώνω με την επίσκεψη του οποίου συνήθως στο software δεν πέφτει κάτω από 60€+ΦΠΑ...

Όλα τα παραπάνω είναι γνωστά και απλά πρέπει στην αρχή που αγοράζεις κάθε λογισμικό να ξέρεις και πόσο εύχρηστο είναι και πόσο κοστίζει η ετήσια ανανέωση. Αυτό που θεωρώ εγώ απαράδεκτο είναι ότι όπως εσύ πάρα πολλοί δεν είχαν τη δυνατότητα να πληρώσουν έτσι και ο εργοδότης μου, έχοντας αγοράσει ένα πανάκριβο πρόγραμμα λογισμικού και τα release είναι ανάλογα, οπότε τον Αύγουστο του 2011 πάω να μπω στο πρόγραμμα για να καταχωρήσω τα παραστατικά μου και βλέπω ότι το έχουν κλειδώσει. Δηλαδή όχι μόνο δεν μπορώ να μπω να κάνω τη δουλειά μου αλλά μου έχουν κλειδώσει και τις προηγούμενες χρήσεις!!!!!!! Μετά από πολλές φασαρίες μας άνοιξαν ξανά το πρόγραμμα με περιορισμένες χρήσεις οπότε θα πρέπει να εκτυπώσω ακόμα και ημερολόγια για την αποφυγή του εγκεφαλικού από μια επανάληψη του κλειδώματος!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι έχεις μπερδευτεί λίγο, όσα χρόνια δουλεύω με διάφορες εταιρίες λογισμικού κάθε χρόνο πληρώνω τα ετήσια "release" τα οποία ουσιαστικά είναι πιθανές αναβαθμίσεις των προγραμμάτων τα οποία είναι και αλυσίδα και αν εσύ θέλεις να βάλεις πχ την έκδοση 6,8 και έχεις σταματήσει να πληρώνεις από την έκδοση 6,4 τότε θα πληρώσεις αναγκαστικά και όλες τις προηγούμενες.Αλλά δεν με υποστηρίζουν σε τυχόν εργασίες που θέλω.....

Παράλληλα έχω και συνεργασία με κάποια τοπική εταιρία υποστήριξης όπου έχω τη δυνατότητα είτε να προπληρώσω κάποιες ώρες "πακέτο" για να έχω τον τεχνικό να με υποστηρίζει σε ότι θέμα προκύψει ή διαφορετικά τον πληρώνω με την επίσκεψη του οποίου συνήθως στο software δεν πέφτει κάτω από 60€+ΦΠΑ...

Δε ξέρω πως ονομάζει η κάθε εταιρία τις ανανεώσεις της,

αυτό που γνωρίζω είναι οτι ο πωλητής όταν μου παρουσίασε το πρόγραμμα μου μίλησε για τεχνική υποστήριξη και για όλα τα updates.

προσωπικά υπήρχαν φορές που με εξυπηρέτησαν σε θέμα τεχνικής υποστήριξης και οφείλω να το πω και υπήρχε και η περίπτωση που ανέφερα παραπάνω που δεν.

για τα updates χρειάζοντε διορθώσεις σαν εταιρία. (ούτε η νέα κλίμακα φορολογίας είχε ενημερωθεί αλλά ούτε και τα νέα ποσοστά ασφαλιστικών εισφορών.)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα,

θέλω να διαμαρτιρηθώ για κάτι....

Μου ήρθε από την DATA ειδοποίηση ανανέωσης σύμβασης συντήρησης για academia έσοδα-έξοδα και premium μισθοδοσία.

Το ποσό που ζητάνε να πληρώσω είναι να σχεδόν 900€!!!!

Με δεδομένη την δύσκολη οικονομική κατάσταση που βρισκόμαστε όλοι μας λίγο-πολύ,δεν είναι πολλά τα λεφτά;

Ξέρετε τι γίνεται σε περίπτωση που δεν το πληρώσω;

Επίσης μπήκα στο site και δεν λέει πουθενά τις τιμές των προγραμμάτων και των ανανεώσεων για να τις δω!Είναι σωστό αυτό;

Νομίζω πως πρέπει να υπάρχει κάποια κατανόηση από τις εταιρείες και να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν με τις τιμές και να μην βαράνε....

Εγώ προσωπικά έχω λίγους πελάτες και δεν μπορώ να ανταπεξέλθω οικονομικά....γι'αυτό σκέφτομαι ν'αλλάξω εταιρεία!

Έχετε να μου προτείνετε καποια καλή και πιο οικονομική;

Ξαναλέω ότι έχω πολύ λίγους πελάτες! Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

θέλω να διαμαρτιρηθώ για κάτι....

Μου ήρθε από την DATA ειδοποίηση ανανέωσης σύμβασης συντήρησης για academia έσοδα-έξοδα και premium μισθοδοσία.

Το ποσό που ζητάνε να πληρώσω είναι να σχεδόν 900€!!!!

Με δεδομένη την δύσκολη οικονομική κατάσταση που βρισκόμαστε όλοι μας λίγο-πολύ,δεν είναι πολλά τα λεφτά;

Ξέρετε τι γίνεται σε περίπτωση που δεν το πληρώσω;

Επίσης μπήκα στο site και δεν λέει πουθενά τις τιμές των προγραμμάτων και των ανανεώσεων για να τις δω!Είναι σωστό αυτό;

Νομίζω πως πρέπει να υπάρχει κάποια κατανόηση από τις εταιρείες και να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν με τις τιμές και να μην βαράνε....

Εγώ προσωπικά έχω λίγους πελάτες και δεν μπορώ να ανταπεξέλθω οικονομικά....γι'αυτό σκέφτομαι ν'αλλάξω εταιρεία!

Έχετε να μου προτείνετε καποια καλή και πιο οικονομική;

Ξαναλέω ότι έχω πολύ λίγους πελάτες! Ευχαριστώ

καμιά άποψη....???? :mellow::unsure:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

θέλω να διαμαρτιρηθώ για κάτι....

Μου ήρθε από την DATA ειδοποίηση ανανέωσης σύμβασης συντήρησης για academia έσοδα-έξοδα και premium μισθοδοσία.

Το ποσό που ζητάνε να πληρώσω είναι να σχεδόν 900€!!!!

Με δεδομένη την δύσκολη οικονομική κατάσταση που βρισκόμαστε όλοι μας λίγο-πολύ,δεν είναι πολλά τα λεφτά;

Ξέρετε τι γίνεται σε περίπτωση που δεν το πληρώσω; μπορείς να χρησιμοποιείς το πρόγραμμα χωρίς τις ανανεώσεις και τεχνική υποστήριξη..

Επίσης μπήκα στο site και δεν λέει πουθενά τις τιμές των προγραμμάτων και των ανανεώσεων για να τις δω!Είναι σωστό αυτό;

Νομίζω πως πρέπει να υπάρχει κάποια κατανόηση από τις εταιρείες και να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν με τις τιμές και να μην βαράνε....

Εγώ προσωπικά έχω λίγους πελάτες και δεν μπορώ να ανταπεξέλθω οικονομικά.όταν το αγόρασες είχες πολλούς?...γι'αυτό σκέφτομαι ν'αλλάξω εταιρεία!

Έχετε να μου προτείνετε καποια καλή και πιο οικονομική; πολλές και καλές και κάποιες αρκετά οικονομικές...εσύ τι ζητάς..ψάξε λίγο υπάρχουν πολλά θέματα..και απόψεις συναδέλφων...

Ξαναλέω ότι έχω πολύ λίγους πελάτες! Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά,αν δεν το ανανεώσω δεν θα μου δίνουν ούτε νέους κωδικούς ,ούτε Live Update θα μπορώ να κάνω,αλλά ούτε και να ρωτάω ότι θέλω στην τεχνική υποστήριξη;

Ούτε όταν το αγόρασα είχα πολλούς πελάτες,ούτε τώρα έχω.

Αυτό που ζητάω εγώ είναι ένα λογιστικό πρόγραμμα για τήρηση Β'κατηγορίας βιβλία, που να είναι σωστά ενημερωμένο,εύκολο στη χρήση του και οικονομικό στην αγορά του και στην ετήσια ανανέωση του.

Ποιο μου προτείνετε συνάδελφοι;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά,αν δεν το ανανεώσω δεν θα μου δίνουν ούτε νέους κωδικούς ,ούτε Live Update θα μπορώ να κάνω,αλλά ούτε και να ρωτάω ότι θέλω στην τεχνική υποστήριξη;

Ούτε όταν το αγόρασα είχα πολλούς πελάτες,ούτε τώρα έχω.

Αυτό που ζητάω εγώ είναι ένα λογιστικό πρόγραμμα για τήρηση Β'κατηγορίας βιβλία, που να είναι σωστά ενημερωμένο,εύκολο στη χρήση του και οικονομικό στην αγορά του και στην ετήσια ανανέωση του.

Ποιο μου προτείνετε συνάδελφοι;

Το χειρόγραφο.....

Γκαραντί................... :)

Link to comment
Share on other sites

Το χειρόγραφο.....

Γκαραντί................... :)

Τι εννοείς; να μην έχω καθόλου πρόγραμμα και να τηρώ όλα τα βιβλία χειρόγραφα; Κι αυτό το σκέφτηκα αλλά θες να μου πεις πως δεν υπάρχει κάτι πιο οικονομικό από την data?

Για εξήγησε μου...

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς; να μην έχω καθόλου πρόγραμμα και να τηρώ όλα τα βιβλία χειρόγραφα; Κι αυτό το σκέφτηκα αλλά θες να μου πεις πως δεν υπάρχει κάτι πιο οικονομικό από την data?

Για εξήγησε μου...

Τι να σου εξηγήσω...???

Ούτε updates, ούτε απορίες, ούτε συνδρομές.....

Και φτιάχνεις ένα εξελάκι για τις λοιπές εργασίες......

Για το αν υπάρχει πιο οικονομικό από τη DATA, δεν ξέρω... Ψάξ' το....

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά,αν δεν το ανανεώσω δεν θα μου δίνουν ούτε νέους κωδικούς ,ούτε Live Update θα μπορώ να κάνω,αλλά ούτε και να ρωτάω ότι θέλω στην τεχνική υποστήριξη;

Ούτε όταν το αγόρασα είχα πολλούς πελάτες,ούτε τώρα έχω.

Αυτό που ζητάω εγώ είναι ένα λογιστικό πρόγραμμα για τήρηση Β'κατηγορίας βιβλία, που να είναι σωστά ενημερωμένο,εύκολο στη χρήση του και οικονομικό στην αγορά του και στην ετήσια ανανέωση του.

Ποιο μου προτείνετε συνάδελφοι;

Κωδικούς, όταν σου ζητηθούν, δεν μπορούν να αρνηθούν να σου δώσουν. Το πρόγραμμα το αγόρασες. Πώς μπορούν να στο κλειδώσουν?

Link to comment
Share on other sites

Κωδικούς, όταν σου ζητηθούν, δεν μπορούν να αρνηθούν να σου δώσουν. Το πρόγραμμα το αγόρασες. Πώς μπορούν να στο κλειδώσουν?

Δεν θα κλειδώσουν το Πρόγραμμα , απλά δεν θα κατεβάζεις updates ...Το Π΄ρογραμμα είνια δικό σου για να το κάνεις ότι θέλεις αλλά για να έχεις αναβαθμίσεις κάποιοι δουλεύουν για να τις κάνεις και αυτοί λοιπόν πρέπει να πληρωθούν . Πάντως για ανθρώπους που παραπονιόμαστε ΄τι δε μας πληρώνουν είμαστε αρκετά γκρινιάρηδες . Συμφωνώ πως σε κανένα μας δεν περισσεύουν αλλά από τη στιγμή που καθημερινά όλα αλλάζουν και χρειαζόμαστε αναβαθμίσεις εε τι να γίνει ; Ο σκοπός είναι να είναι ένα λογικό κόστος και ένα ρεαλιστικό value for money ... Όλα και τζάμπα δε γίνεται .

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κλειδώσουν το Πρόγραμμα , απλά δεν θα κατεβάζεις updates ...Το Π΄ρογραμμα είνια δικό σου για να το κάνεις ότι θέλεις αλλά για να έχεις αναβαθμίσεις κάποιοι δουλεύουν για να τις κάνεις και αυτοί λοιπόν πρέπει να πληρωθούν . Πάντως για ανθρώπους που παραπονιόμαστε ΄τι δε μας πληρώνουν είμαστε αρκετά γκρινιάρηδες . Συμφωνώ πως σε κανένα μας δεν περισσεύουν αλλά από τη στιγμή που καθημερινά όλα αλλάζουν και χρειαζόμαστε αναβαθμίσεις εε τι να γίνει ; Ο σκοπός είναι να είναι ένα λογικό κόστος και ένα ρεαλιστικό value for money ... Όλα και τζάμπα δε γίνεται .

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δουλεύουν οι τεχνικοί τζάμπα, αλλά να είναι οι χρεώσεις συντήρησης σε λογικά πλαίσια!

Προσωπικά σκέφτομαι να πάω σε άλλη εταιρεία, αφού και πιο φτηνή εταιρεία από την DATA έχω βρει και πιο αξιόπιστη και χωρίς να χρειάζονται συνέχεια updates!!! Τα έχω βαρεθεί πια όλα αυτά....

Άσε και το άλλο: Αν π.χ.λήξει το συμβόλαιο σου 17/3/2012 και δεν το ανανεώσεις αμέσως, αλλά το αφήσεις και το ανανεώσεις πια από 1/8/2012,

τότε δεν πληρώνεις ετήσιο συμβόλαιο για 1/8/12-1/8/13 όπως θα ήταν λογικό, αλλά σε χρεώνουν και το διάστημα που δεν είχες βοήθεια και καμία τεχνική υποστήριξη από την DATA(κερατιάτικα).

Δηλ.πληρώνεις ετήσιο συμβόλαιο από18/3/2012 έως 18/3/2013. Ουσιαστικά σε χρεώνουν είτε είχες τεχνικη υποστήριξη,είτε όχι.

Link to comment
Share on other sites

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δουλεύουν οι τεχνικοί τζάμπα, αλλά να είναι οι χρεώσεις συντήρησης σε λογικά πλαίσια!

Προσωπικά σκέφτομαι να πάω σε άλλη εταιρεία, αφού και πιο φτηνή εταιρεία από την DATA έχω βρει και πιο αξιόπιστη και χωρίς να χρειάζονται συνέχεια updates!!! Τα έχω βαρεθεί πια όλα αυτά....

Άσε και το άλλο: Αν π.χ.λήξει το συμβόλαιο σου 17/3/2012 και δεν το ανανεώσεις αμέσως, αλλά το αφήσεις και το ανανεώσεις πια από 1/8/2012,

τότε δεν πληρώνεις ετήσιο συμβόλαιο για 1/8/12-1/8/13 όπως θα ήταν λογικό, αλλά σε χρεώνουν και το διάστημα που δεν είχες βοήθεια και καμία τεχνική υποστήριξη από την DATA(κερατιάτικα).

Δηλ.πληρώνεις ετήσιο συμβόλαιο από18/3/2012 έως 18/3/2013. Ουσιαστικά σε χρεώνουν είτε είχες τεχνικη υποστήριξη,είτε όχι.

ποια εταιρεια βρηκες συναδελφε?

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα δεν μου φαίνεται λογικό να πληρώσω ένα τέτοιο μεγάλο ποσό για συνδρομή και τεχνική υποστήριξη. Μέσα στο χρόνω κάνω 3-4 τηλέφωνα και "αναγκάζομαι" να ακούω το ραδιόφωνο που δεν το πιάνει και καλά και περιμένω με υπομονή αρκετή ώρα. Πλέον τα χρήματα έχουν άλλη αξία, και εμένα η συνδρομή τούς μου φαίνεται ακριβή, πλέον την Prenium HRM έχω 3 χρόνια που δεν την έχω ανανεώσει. Πιο πολύ με εκνευρίσει το σύστημα φορολογίας που όντος αλλάζει συνέχεια, διαφορετικά καλύτερα χωρίς ανανέωση.

Ένα error που είχα τελευταία φορά και ζήτησα την βοήθεια τούς σε επικοινωνία που είχα μου είπαν ότι εάν θέλω μπορούν να το βρουν το λάθος οι ίδιοι με επιπλέον επιβάρυνση . Ηταν κάτι απλό που η δεσποινίς με λίγη καθοδήγηση θα μπορούσε να με βοηθήσει, κατάλαβα οτι το εύκολο θέλανε να το κάνουν δύσκολο ώστε να με χρεώσουν. Την ανανέωση δεν νομίζω να την κάνω πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

θέλω να διαμαρτιρηθώ για κάτι....

Μου ήρθε από την DATA ειδοποίηση ανανέωσης σύμβασης συντήρησης για academia έσοδα-έξοδα και premium μισθοδοσία.

Το ποσό που ζητάνε να πληρώσω είναι να σχεδόν 900€!!!!

Με δεδομένη την δύσκολη οικονομική κατάσταση που βρισκόμαστε όλοι μας λίγο-πολύ,δεν είναι πολλά τα λεφτά;

Ξέρετε τι γίνεται σε περίπτωση που δεν το πληρώσω;

Επίσης μπήκα στο site και δεν λέει πουθενά τις τιμές των προγραμμάτων και των ανανεώσεων για να τις δω!Είναι σωστό αυτό;

Νομίζω πως πρέπει να υπάρχει κάποια κατανόηση από τις εταιρείες και να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν με τις τιμές και να μην βαράνε....

Εγώ προσωπικά έχω λίγους πελάτες και δεν μπορώ να ανταπεξέλθω οικονομικά....γι'αυτό σκέφτομαι ν'αλλάξω εταιρεία!

Έχετε να μου προτείνετε καποια καλή και πιο οικονομική;

Ξαναλέω ότι έχω πολύ λίγους πελάτες! Ευχαριστώ

Κι εγώ data έχω αλλά για τη μισθοδοσία άλλαξα εταιρεία και αγόρασα

της UNION και όσο το είχα ήμουν πολύ ευχαριστημένη για την άμεση

βοήθεια όπου χρειαζόταν.Καμία σχέση με την αναμονή της data.

Link to comment
Share on other sites

ποια εταιρεια βρηκες συναδελφε?

Μια μικρή έρευνα αγοράς να κάνεις συνάδελφε,θα βρεις όχι μία αλλά πολλές φτηνότερες από την DATA!

Ρώτα όσους χρησιμοποιούν DATA να σου πουν κατά πόσο έιναι ευχαριστημένοι........ :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το χειρόγραφο Γκαραντί ,

ποιά εταιρεία το βγάζει ????

Κοίτα, είναι πολλές... Επιλέγεις αυτή που σε βολεύει....

Ενδεικτικά BIC, Pilot, Pelikan, Parker......

Για τα δικά σου δεδομένα, φαντάζομαι θα προτιμήσεις τη Mont Blanc......... Μέσα έπεσα...??????? :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...