Jump to content
Sign in to follow this  
HURRICANE33

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΕ ΚΑΙ ΕΠΕ?

Recommended Posts

Καλησπέρα.Τι θα ισχύει τελικά με το νέο νόμο που θα ψηφιστεί?Θα είναι υποχρεωμένες όλες οι ΑΕ και ΕΠΕ να έχουν φορολογικό πιστοποιητικό?Οι τιμές πού κυμαίνονται?Από πότε και για ποιο οικονομικό έτος θα έχει ισχύ?Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε ας βοηθήσει.Ευχαριστώ πολύ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αρχική εξαγγελία ήταν για ισολογισμούς που έκλεισαν από 30/6/2011 και μετά. Αλλά με τα τρελά ποσά που ζητάνε οι περισότερες επιχειρήσεις το απέρριψαν και γι αυτό και η σημερινή προσθήκη με τα πρόστιμα.... η τρομοκρατία δεν πιστεύω ότι θα περάσει όταν βρουν υπαλλήλους ας κάνουν έλεγχο λιγότερο θα κοστίσει!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς το παρόν αποσύρανε το άρθρο 4 του νομοσχεδίου, σχετικά με την επέκταση του φορολογικού πιστοποιητικού. Αναμένεται στο επόμενο νομοσχέδιο να επανέλθει - σε κανα μήνα περίπου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχετικά με την υποχρέωση τήρησης των δαπανών αναμόρφωσης σε λογ/σμούς τάξεως από 1/1/2012, δεν ισχύει για όλες τισ ΑΕ και ΕΠΕ?

Ποια είναι τα κριτήρια βάσει των οποίων μία ΑΕ/ΕΠΕ έχει υποχρέωση φορολογικού πιστοποιητικού?

Ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχετικά με την υποχρέωση τήρησης των δαπανών αναμόρφωσης σε λογ/σμούς τάξεως από 1/1/2012, δεν ισχύει για όλες τισ ΑΕ και ΕΠΕ?

Ποια είναι τα κριτήρια βάσει των οποίων μία ΑΕ/ΕΠΕ έχει υποχρέωση φορολογικού πιστοποιητικού?

Ευχαριστώ

Για να έχει τις παραπάνω υποχρεώσεις μια Α.Ε ή ΕΠΕ θα πρέπει να ελέγχεται από ορκωτούς ελεγκτές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και για τους λογ/μους Ταξεως ?????

Απ' ότι φαίνεται ισχύει γιά όλες τις Α.Ε και ΕΠΕ.

Πάντως την εγκύκλιο δεν μπορώ να την βρω εκτός του παρακάτω,που έγραψαν σε άρθρο

οι συνάδελφοι της επιστημονικής ομάδας του taxheaven.

IV) Φορολογική Αναμόρφωση - Διαδικασία λογιστικοποίησης των δαπανών που δεν αναγνωρίζονται.

Σε συνέχεια της παρ. 5 του άρθρου 82 του ν. 2238/1994, της ΠΟΛ.1159/22.7.2011, το Υ.Ο. με νεότερη απόφασή του καθόρισε ότι τα ποσά των δαπανών που δεν αναγνωρίζονται για λόγους παραγωγικότητας, πρέπει να καταχωρούνται από 1.1.2012 και μετά, αναλυτικά σε λογαριασμούς τάξεως είτε άμεσα από τους καταχωρητές των εγγραφών ή το αργότερο μέχρι την οριστικοποίηση των λογιστικών εγγραφών κάθε μήνα.

Σημείωση:Για το θέμα αυτό θα αναρτηθεί σύντομα στον δικτυακό μας τόπο λεπτομερής ανάλυση όλων των σχετικών διατάξεων.

Σχετικές διατάξεις

[ΔΗΜΕΣ 1156477 ΕΞ 16.11.2011, ΠΟΛ.1159/22.7.2011, άρθρο 82 του ν.2238/1994].

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ' ότι φαίνεται ισχύει γιά όλες τις Α.Ε και ΕΠΕ.

Πάντως την εγκύκλιο δεν μπορώ να την βρω εκτός του παρακάτω,που έγραψαν σε άρθρο

οι συνάδελφοι της επιστημονικής ομάδας του taxheaven.

IV) Φορολογική Αναμόρφωση - Διαδικασία λογιστικοποίησης των δαπανών που δεν αναγνωρίζονται.

Σε συνέχεια της παρ. 5 του άρθρου 82 του ν. 2238/1994, της ΠΟΛ.1159/22.7.2011, το Υ.Ο. με νεότερη απόφασή του καθόρισε ότι τα ποσά των δαπανών που δεν αναγνωρίζονται για λόγους παραγωγικότητας, πρέπει να καταχωρούνται από 1.1.2012 και μετά, αναλυτικά σε λογαριασμούς τάξεως είτε άμεσα από τους καταχωρητές των εγγραφών ή το αργότερο μέχρι την οριστικοποίηση των λογιστικών εγγραφών κάθε μήνα.

Σημείωση:Για το θέμα αυτό θα αναρτηθεί σύντομα στον δικτυακό μας τόπο λεπτομερής ανάλυση όλων των σχετικών διατάξεων.

Σχετικές διατάξεις

[ΔΗΜΕΣ 1156477 ΕΞ 16.11.2011, ΠΟΛ.1159/22.7.2011, άρθρο 82 του ν.2238/1994].

Σε συνέχεια της παραπάνω απάντησής μου έχω να δηλώσω μιά μικρή επιφύλαξη για το εάν όλες

οι Α.Ε & ΕΠΕ είναι υποχρεωμένες στην χρήση λογαριασμών τάξεως για τις αναμορφούμενες δαπάνες,

από μία έκφραση που υπογραμίζω στο παρακάτω επισυναπτόμενο.

Αρ.πρωτ.: ΓΔ. ΦΟΡΕΛ. ΔΗΜΕΣ 1156477 ΕΞ 16.11.2011

Εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 5 του άρθρου 82 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 2238/94) αναφορικά με το Ετήσιο Πιστοποιητικό που θα εκδίδεται από Νόμιμους Ελεγκτές ή Ελεγκτικά Γραφεία εγγεγραμμένα στο δημόσιο Μητρώο του ν. 3693/2008 (ΦΕΚ Α174)

7. Τα ποσά των δαπανών που δεν αναγνωρίζονται για λόγους παραγωγικότητας, καταχωρούνται από 1.1.2012 και μετά αναλυτικά σε λογαριασμούς τάξεως, είτε άμεσα από τους καταχωρητές των εγγραφών ή το αργότερο μέχρι την οριστικοποίηση των λογιστικών εγγραφών κάθε μήνα. Σε περίπτωση που ο Νόμιμος Ελεγκτής ή το Ελεγκτικό Γραφείο να διαπιστώσει μετά τη λήξη της διαχειριστικής περιόδου και άλλες δαπάνες εκτός των ανωτέρω που δεν αναγνωρίζονται για λόγους παραγωγικότητας, τότε η καταχώρησή τους σε λογαριασμούς τάξης μπορεί να γίνει με τις εγγραφές κλεισίματος ισολογισμού. Για όσες εταιρίες η διαχειριστική τους περίοδος λήγει μέχρι 31.12.2011 και είναι υποχρεωτικά ελεγκτέες, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ 5 του άρθρου 82 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 2238/1994), δεν υποχρεούνται στην καταχώρηση σε λογαριασμούς τάξης, ως ανωτέρω, αλλά αντί αυτού παράγουν αναλυτικό ηλεκτρονικό αρχείο των δαπανών αυτών, το οποίο διαφυλάττουν οι ίδιες και ο Νόμιμος Ελεγκτής ή το Ελεγκτικό Γραφείο.

Από την φράση λοιπόν "είναι υποχρεωτικά ελεγκτέες" θα πίστευα ότι τους λ/σμούς τάξεως για τις αναμορφούμενες δαπάνες

θα τις χρησιμοποιούν μόνο οι υποχρεωτικά ελεγκτέες και όχι όλες.

Εάν κάποιος συνάδελφος έχει κάτι σίγουρο ας το αναφέρει,διότι εγώ κόλησα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευάγγελε, για τις υποχρεωτικά ελεγκτέες.....

Σε ευχαριστώ καλέ μου φίλε,αυτό ψιλιάστικα και γω δείχνοντας την υπογραμμισμένη φράση,αλλά

επειδή δεν το έχω βρει πουθενά να το διευκρινίζει,είχα τις αμφιβολίες μου.

Σε ευχαριστώ ξανά και καλή δύναμη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×