Προς το περιεχόμενο

Σωστό Παραστατικό για μή παραλαβή


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα,

Θα ήθελα τη γνώμη σας για το παρακάτω :

Πελάτης παραλαμβάνει εμπορεύματα από την έδρα μας.

Υπογράφει το Δ.Αποστολής-Τιμολόγιο και πριν φύγει αντιλαμβάνεται

ότι έκανε λάθος στην αρχική του παραγγελία και θέλει να

αλλάξει μέρος των πραγμάτων.

Ποιός είναι ο πιό τυπικός και σύννομος τρόπος να γίνει

η επιστροφή ?

(Η διαφορά μας έγγυται στο ότι εκείνος επιμένει ότι

είναι σύννομο να δώσει εντολή στην έδρα του, να εκδόσουν

δελτίο αποστολής επιστροφής, να μου το στείλουν με φαξ

και εγώ βάσει αυτού να τυπώσω το πιστωτικό τιμολόγιο -

εγώ πιστεύω ότι με φαξ δεν γίνεται δουλειά :) )

Ευχαριστώ πολύ όποιον βρει το χρόνο να απαντήσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακύρωση του ΤΔΑ και έκδοση νέου.

Ακύρωση, παρ'όλο που έχει υπογράψει, πάρει και διπλώσει στην τσέπη του το παραστατικό ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι πιο μαχητό, από το να τον πιάσουν στο δρόμο με διαφορετικές ποσότητες από αυτές του παραστατικού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πιστεύω οτι πρέπει να βγάλει δελτίο αποστολής επιστροφής η έδρα του πελάτη, να του κόψετε Πιστωτικό Τιμολόγιο με αναφορά του αριθμού του Δ.Επιστροφής και νέο τιμολόγιο-δελτίο αποστολής για τα επιπλέον νέα προϊόντα που τυχών πάρει. Έτσι θα έχει αυτός όλα τα προϊόντα που μεταφέρει τιμολογημένα και εσείς θα είστε εντάξει αρκεί να σας αποστείλουν το Δελτίο αποστολής- επιστροφής άμεσα. Δεν είναι 100% νόμιμο αλλά εφόσον παραλάβεται και το δελτίο αποστολής επιστροφής τους είστε 100% εντάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακύρωση, παρ'όλο που έχει υπογράψει, πάρει και διπλώσει στην τσέπη του το παραστατικό ?

Και τι έγινε που έχει υπογράψει;;;; ΔΕΝ έχει χρησιμοποιηθεί όμως - ΔΕΝ έχει γίνει φυσική διακίνηση αγαθών.

Η έκδοση ΔΑ (επιστροφής) του πελάτη θα είναι "εικονική" = Εκδίδεις ΑΚΥΡΩΤΙΚΟ έχει δίκιο ο Lucke Luck.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι έγινε που έχει υπογράψει;;;; ΔΕΝ έχει χρησιμοποιηθεί όμως - ΔΕΝ έχει γίνει φυσική διακίνηση αγαθών.

Η έκδοση ΔΑ (επιστροφής) του πελάτη θα είναι "εικονική" = Εκδίδεις ΑΚΥΡΩΤΙΚΟ έχει δίκιο ο Lucke Luck.

οκ και σ'εμένα λογικό φαίνεται αυτό, δεν είναι όμως στην κρίση πιθανού ελέγχου να θεωρήσει το ακυρωμένο

παραστατικό ως χρησιμοποιημένο για συναλλαγή χωρίς παραστατικό ? (εκδόθηκε, τα μεταφέρατε ασφαλώς, και

μετά το ακυρώσατε.)

Ευχαριστώ πολύ, πάντως όλους για τον χρόνο σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα πως το μπλέξαμε

Ο πελάτης κατά την παραλαβή διαπιστώνει ότι κάποια από τα εμπορεύματα που μόλις παρέλαβε θέλει να τα αλλάξει.

Θα εκδώσει επί τόπου ένα ΔΑ με τα εμπορεύματα αυτά προς επιστροφή και σεις θα του εκδώσετε πιστωτικό τιμολόγιο

Εκτός πάλι αν κάτι δεν έχω καταλάβει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα πως το μπλέξαμε

Ο πελάτης κατά την παραλαβή διαπιστώνει ότι κάποια από τα εμπορεύματα που μόλις παρέλαβε θέλει να τα αλλάξει.

Θα εκδώσει επί τόπου ένα ΔΑ με τα εμπορεύματα αυτά προς επιστροφή και σεις θα του εκδώσετε πιστωτικό τιμολόγιο

Εκτός πάλι αν κάτι δεν έχω καταλάβει

ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΔΑ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΛΤΙΟ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Ποσοτικής παραλαβής καλύπτει μόνο εσάς για την παραλαβή και όχι τον πελάτη σας για την διακίνηση. Εφ'όσον ο πελάτης δεν έχει εκδώσει ΔΑ για την επιστροφή, τότε θα πρέπει να εκδώσετε Ανάποδο ΔΑ και να στείλετε στη ΔΟΥ του αντίτυπο, λόγω του ότι είναι επιτηδευματίας και δεν απαλλάσσεται της έκδοσης συνοδευτικού στοιχείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...