Jump to content

Ιστορίες με τη SingularLogic μέρος …


Recommended Posts

Χρησιμοποιώ εφαρμογή windows (SEN) της συγκεκριμένης εταιρείας για την οποία δεν έχω σύμβαση υποστήριξης κυρίως για οικονομικούς λόγους αλλά και επειδή η εφαρμογή τους αποδείχθηκε πανάκριβη και ακατάλληλη.

Εδώ και μερικές μέρες μου έβγαλε μήνυμα για κωδικό χρήσης.

Τηλεφώνησα στην εταιρεία στη Θεσσαλονίκη για να μου δώσουν κωδικό και με προέτρεψαν να απευθυνθώ στον τοπικό τους συνεργάτη να μου πει σε ποιο σημείο της εφαρμογής να καταχωρήσω τον νέο κωδικό.

Επειδή δεν ήξεραν ποιος είναι ο τοπικός τους συνεργάτης με παρέπεμψαν να τηλεφωνήσω σε τηλεφωνικό αριθμό Αθήνας για να μου πουν από εκεί σε ποιόν συνεργάτη τους να απευθυνθώ.

Από εκεί με παρέπεμψαν σε ένα τηλεφωνικό αριθμό 9011… (με χρέωση 1,48 Ευρώ / λεπτό) και περίμενα στην αναμονή ώσπου νευρίασα και το έκλεισα.

Είναι καλά οι άνθρωποι; Ποιοί νομίζουν ότι είναι, η Microsoft;

Περιμένουν να πουλήσουν εφαρμογές και συμβάσεις με τέτοια συμπεριφορά;

Οι επιχειρηματίες έχουν πληρώσει αρκετά χρήματα όπως καταλαβαίνετε και έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούμε την εφαρμογή χωρίς χρεώσεις και τρικλοποδιές, χωρίς χάσιμο χρόνου και σπάσιμο νεύρων.

Link to post
Share on other sites

Το συγκεκριμένο τροπάρι της Singular με το 901 (παλαιά ήταν 090) γίνεται εδώ και πάνω από 7 χρόνια... Απλά δεν τους καλείς και αν κρίνω από την περίπτωσή τους, δεν τους προτιμάς και δεν τους συστήνεις στο μέλλον.

Αυτά συμβαίνουν όταν είμαστε εγκλωβισμένοι στην πλατφόρμα Microsoft-Dos σχεδόν 3 δεκαετίες τώρα.

Link to post
Share on other sites

Και εγώ χρησιμοποιώ το SEN και με ετήσιο συμβόλαιο μαλιστα από το 2003. Φέτος που είχα πρόβλημα με το αρχείο ΚΕΠΥΟ, για να μπορέσω να το στείλω αναγκάστηκα να χρεωθώ και μία ώρα υποστήριξης από τον αντιπρόσωπο, ο οποίος έκανε μία αλλαγή στο αρχείο.

Link to post
Share on other sites
Guest Stamatis Kataros

Χρησιμοποιώ εφαρμογή windows (SEN) της συγκεκριμένης εταιρείας για την οποία δεν έχω σύμβαση υποστήριξης κυρίως για οικονομικούς λόγους αλλά και επειδή η εφαρμογή τους αποδείχθηκε πανάκριβη και ακατάλληλη.

Εδώ και μερικές μέρες μου έβγαλε μήνυμα για κωδικό χρήσης.

Τηλεφώνησα στην εταιρεία στη Θεσσαλονίκη για να μου δώσουν κωδικό και με προέτρεψαν να απευθυνθώ στον τοπικό τους συνεργάτη να μου πει σε ποιο σημείο της εφαρμογής να καταχωρήσω τον νέο κωδικό.

Επειδή δεν ήξεραν ποιος είναι ο τοπικός τους συνεργάτης με παρέπεμψαν να τηλεφωνήσω σε τηλεφωνικό αριθμό Αθήνας για να μου πουν από εκεί σε ποιόν συνεργάτη τους να απευθυνθώ.

Από εκεί με παρέπεμψαν σε ένα τηλεφωνικό αριθμό 9011… (με χρέωση 1,48 Ευρώ / λεπτό) και περίμενα στην αναμονή ώσπου νευρίασα και το έκλεισα.

Είναι καλά οι άνθρωποι; Ποιοί νομίζουν ότι είναι, η Microsoft;

Περιμένουν να πουλήσουν εφαρμογές και συμβάσεις με τέτοια συμπεριφορά;

Οι επιχειρηματίες έχουν πληρώσει αρκετά χρήματα όπως καταλαβαίνετε και έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούμε την εφαρμογή χωρίς χρεώσεις και τρικλοποδιές, χωρίς χάσιμο χρόνου και σπάσιμο νεύρων.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...