Jump to content
Sign in to follow this  
gus

Φορολογική αναμόρφωση κάθε μήνα ?

Recommended Posts

Δλδ καλύτερα είναι να πιάνεις τα τιμ όλης της χρονιάς και να τα ξεκαθαρίζεις παρά να τα καταχωρείς σε σωστούς λογ/σμούς την ώρα της καταχώρησης...???

Κρατας ενα φυλλο χαρτι με σημειωσεις για το τελος του χρονου. Αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο. O cel εχει δικιο. Θα πρεπει να ειμαστε υπευθυνοι για καθε χοντραδα που εχει αποφασισει η διοικηση? Να βαλουν αυτους που θα περισσεψουν απο τις 200 εφοριες που θα κλεισουν να κανουν τακτικο+αναμορφωση με την υποβολη της δηλωσης καθε χρονο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα πράγματα δεν είναι πάντα τόσο απλά, ένα βιβλίο εσόδων εξόδων με δέκα είκοσι έξοδα το μήνα.

Υπάρχουν ΑΕ με σεβαστό όγκο τιμολογίων δαπανών, που οι διευθυντές των λογιστηρίων έχουν προσαρμόσει τα συστήματά τους, ώστε να βγάζουν κάτι απίθανες φορολογίες κάθε μήνα, να βγάζουν αποτελέσματα κάθε μήνα, έχουν φτιάξει γέφυρες ώστε τα παραστατικά να καταχωρούνται κατευθείαν από τους βοηθούς, με συγκεκριμένο τρόπο, ο οποίος εξυπηρετεί και πληροφοριακούς σκοπούς στην επιχείρηση.

Αν συμβεί αυτό θα είναι μια ακόμα μαχαιριά στην πλάτη μας.

Δυστυχώς, για μια ακόμα φορά, όλοι αυτοί που σκέπτονται αυτά τα απίθανα, αποδεικνύεται ότι βρίσκονται σε σύγχυση, και ότι δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα. Πιάνονται από τα μαλλιά τους, και απλά πολλαπλασιάζουν τη δουλειά μας επί δώδεκα, για κάτι που θα μπορούσε να είχε το ίδιο, αν όχι καλύτερο αποτέλεσμα, εάν γινόταν μια φορά το χρόνο στο κλείσιμο του ισολογισμού.

Ο σκοπός τους είναι να τυποποιήσουν τον έλεγχο, αλλά δυστυχώς θυσιάζουν στην καμπούρα μας τη λογιστική στο βωμό της φορολογίας, και μάλιστα με μέτρα αμφίβολης χρησιμότητας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ;ΘA ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ; ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΕ-ΕΠΕ Η ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΡΚΩΤΩΝ.<BR> <BR>ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ <BR> <BR>ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ Η ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα πράγματα δεν είναι πάντα τόσο απλά, ένα βιβλίο εσόδων εξόδων με δέκα είκοσι έξοδα το μήνα.

Υπάρχουν ΑΕ με σεβαστό όγκο τιμολογίων δαπανών, που οι διευθυντές των λογιστηρίων έχουν προσαρμόσει τα συστήματά τους, ώστε να βγάζουν κάτι απίθανες φορολογίες κάθε μήνα, να βγάζουν αποτελέσματα κάθε μήνα, έχουν φτιάξει γέφυρες ώστε τα παραστατικά να καταχωρούνται κατευθείαν από τους βοηθούς, με συγκεκριμένο τρόπο, ο οποίος εξυπηρετεί και πληροφοριακούς σκοπούς στην επιχείρηση.

Αν συμβεί αυτό θα είναι μια ακόμα μαχαιριά στην πλάτη μας.

Δυστυχώς, για μια ακόμα φορά, όλοι αυτοί που σκέπτονται αυτά τα απίθανα, αποδεικνύεται ότι βρίσκονται σε σύγχυση, και ότι δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα. Πιάνονται από τα μαλλιά τους, και απλά πολλαπλασιάζουν τη δουλειά μας επί δώδεκα, για κάτι που θα μπορούσε να είχε το ίδιο, αν όχι καλύτερο αποτέλεσμα, εάν γινόταν μια φορά το χρόνο στο κλείσιμο του ισολογισμού.

Ο σκοπός τους είναι να τυποποιήσουν τον έλεγχο, αλλά δυστυχώς θυσιάζουν στην καμπούρα μας τη λογιστική στο βωμό της φορολογίας, και μάλιστα με μέτρα αμφίβολης χρησιμότητας.

Συμφωνώ για τον σεβαστό όγκο των τιμολογίων δαπανών.Ποσες όμως από αυτές θα αναμορφωθούν?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ;ΘA ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ; ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΕ-ΕΠΕ Η ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΡΚΩΤΩΝ.<BR> <BR>ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ <BR> <BR>ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ Η ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ.

Να περιμενετε , θα βγει εγκύκλιος που θα ερμηνεύει την αρχική εγκύκλιο - Νομο .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ με το Lucky Luke. Στις μεγάλες επιχειρήσεις δεν είναι εφικτό να γίνεται φορολογική αναμόρφωση κάθε μήνα, και εξάλλου είναι και χαζό, όπως ακριβώς και το μηνιαίο ισοζύγιο. Εδώ εννοείται ότι συζητάμε για την κατάργηση του Κ.Β.Σ.... Η κάθε επιχείρηση φορολογείται για τα ετήσια αποτελέσματα της.Τι τον ενδιαφέρει πότε θα κάνω εγώ την αναμόρφωση.

Και άντε πες ναι, φτιάχνω ένα πρότυπο παραστατικό για τον βοηθό - πχ ενοίκιο χρηματοδοτικής μίσθωσης ακινήτου-, ούτως ώστε να το σπάει σε 2 λογαριασμούς. Είσαστε σίγουροι ότι θα γίνεται σωστά;Εγώ από την πείρα μου λέω όχι.Μπορεί και να το περάσει και ανάποδα. Αρα τέλος της χρήσης δεν θα πρέπει εγώ να ελέγξω τα ποσά; Ποιό το κέρδος λοιπόν; Αλλοίμονο αν περνάγανε όλα τα μηνιαία παραστατικά εξόδων των μεγάλων εταιρειών από τα χέρια μας.

Η δουλειά του λογιστή σε τέτοιες εταιρείες, δεν είναι η καταχώρηση των παραστατικών, όπως είπε και ο συνάδελφος ο τρόπος καταχώρησης εξυπηρετεί και άλλες βασικές ανάγκες της επιχείρησης, όχι μόνο τη φορολογία εισοδήματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ με το Lucky Luke. Στις μεγάλες επιχειρήσεις δεν είναι εφικτό να γίνεται φορολογική αναμόρφωση κάθε μήνα, και εξάλλου είναι και χαζό, όπως ακριβώς και το μηνιαίο ισοζύγιο. Εδώ εννοείται ότι συζητάμε για την κατάργηση του Κ.Β.Σ.... Η κάθε επιχείρηση φορολογείται για τα ετήσια αποτελέσματα της.Τι τον ενδιαφέρει πότε θα κάνω εγώ την αναμόρφωση.

Και άντε πες ναι, φτιάχνω ένα πρότυπο παραστατικό για τον βοηθό - πχ ενοίκιο χρηματοδοτικής μίσθωσης ακινήτου-, ούτως ώστε να το σπάει σε 2 λογαριασμούς. Είσαστε σίγουροι ότι θα γίνεται σωστά;Εγώ από την πείρα μου λέω όχι.Μπορεί και να το περάσει και ανάποδα. Αρα τέλος της χρήσης δεν θα πρέπει εγώ να ελέγξω τα ποσά; Ποιό το κέρδος λοιπόν; Αλλοίμονο αν περνάγανε όλα τα μηνιαία παραστατικά εξόδων των μεγάλων εταιρειών από τα χέρια μας.

Η δουλειά του λογιστή σε τέτοιες εταιρείες, δεν είναι η καταχώρηση των παραστατικών, όπως είπε και ο συνάδελφος ο τρόπος καταχώρησης εξυπηρετεί και άλλες βασικές ανάγκες της επιχείρησης, όχι μόνο τη φορολογία εισοδήματος.

Τα καταφερες να με κανεις , να αλλαξω γνωμη για τις μεγαλες επιχειρήσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και άντε πες ναι, φτιάχνω ένα πρότυπο παραστατικό για τον βοηθό - πχ ενοίκιο χρηματοδοτικής μίσθωσης ακινήτου-, ούτως ώστε να το σπάει σε 2 λογαριασμούς. Είσαστε σίγουροι ότι θα γίνεται σωστά;Εγώ από την πείρα μου λέω όχι.Μπορεί και να το περάσει και ανάποδα. Αρα τέλος της χρήσης δεν θα πρέπει εγώ να ελέγξω τα ποσά; Ποιό το κέρδος λοιπόν; Αλλοίμονο αν περνάγανε όλα τα μηνιαία παραστατικά εξόδων των μεγάλων εταιρειών από τα χέρια μας.

Με αυτή τη λογική, μη βγαίνεις από το σπίτι γιατί μπορεί να σε τρακάρει ένα αυτοκίνητο....

Θα τον ελέγξεις τον πρώτο μήνα, τον διορθώνεις άμα το έχει κάνει λάθος, τον ελέγχεις το δεύτερο μήνα, του τραβάς κανένα καντήλι άμα το έχει ξανακάνει λάθος, ε , το τρίτο μήνα θα το έχει σωστό... Αν όχι, μάλλον θες καλύτερο βοηθό.... Και στο δείγμα που θα ελέγχεις, περιλαμβάνεις και τα επίφοβα τιμ.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι αν εχεις διαφημησεις κ δεν πληρωσεις δημοτικο φορο πως θα κανεις αναμορφωση στον μηνα?

Ξερει κανεις τι γινετε με τις θετικες λογιστικες διαφορες?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με αυτή τη λογική, μη βγαίνεις από το σπίτι γιατί μπορεί να σε τρακάρει ένα αυτοκίνητο....

Θα τον ελέγξεις τον πρώτο μήνα, τον διορθώνεις άμα το έχει κάνει λάθος, τον ελέγχεις το δεύτερο μήνα, του τραβάς κανένα καντήλι άμα το έχει ξανακάνει λάθος, ε , το τρίτο μήνα θα το έχει σωστό... Αν όχι, μάλλον θες καλύτερο βοηθό.... Και στο δείγμα που θα ελέγχεις, περιλαμβάνεις και τα επίφοβα τιμ.....

Κοίτα έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέγονται...

Το μέτρο είναι ανούσιο για τις μεγάλες επιχειρήσεις -εξάλλου σε αυτές αναφέρεται ο νόμος -. Και έχε υπόψιν σου ότι οι βοηθοί σε αυτές τις εταιρείες, δεν είναι υπάλληλοι του επιβλέποντος λογιστή. Ούτε κρίνεται η αποδοτικότητα του κάθε βοηθού, από το εάν θα κάνει σωστή φορολογική αναμόρφωση του εξόδου, που στο κάτω - κάτω δεν είναι δική του δουλειά, και ούτε έχει υποχρέωση να γνωρίζει. Και όπως χαραχτηριστικά είπε και ο cel, τι αναμόρφωση για τη διαφήμιση θα κάνεις αν δεν πληρωθεί το δημοτικό τέλος (μέχρι την υποβολή της δήλωσης δεν είναι;),το αγγελιόσημο κοκ. Να μην πάμε στις ασφαλιστικές εισφορές,για τις οποίες η κάθε επιχείρηση έχει κάλλιστα το δικαίωμα πριν την υποβολή της δήλκωσης να υποβάλλει αίτηση για διακανονισμό στο ΙΚΑ...

Για μένα είναι βλακώδης η υποχρέωση μηνιαίας φορολογικής αναμόρφωσης. Και θέλουμε να εναρμονιστούμε και με τα άλλα κράτη μέλη... :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοίτα έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέγονται...

Το μέτρο είναι ανούσιο για τις μεγάλες επιχειρήσεις -εξάλλου σε αυτές αναφέρεται ο νόμος -. Και έχε υπόψιν σου ότι οι βοηθοί σε αυτές τις εταιρείες, δεν είναι υπάλληλοι του επιβλέποντος λογιστή. Ούτε κρίνεται η αποδοτικότητα του κάθε βοηθού, από το εάν θα κάνει σωστή φορολογική αναμόρφωση του εξόδου, που στο κάτω - κάτω δεν είναι δική του δουλειά, και ούτε έχει υποχρέωση να γνωρίζει. Και όπως χαραχτηριστικά είπε και ο cel, τι αναμόρφωση για τη διαφήμιση θα κάνεις αν δεν πληρωθεί το δημοτικό τέλος (μέχρι την υποβολή της δήλωσης δεν είναι;),το αγγελιόσημο κοκ. Να μην πάμε στις ασφαλιστικές εισφορές,για τις οποίες η κάθε επιχείρηση έχει κάλλιστα το δικαίωμα πριν την υποβολή της δήλκωσης να υποβάλλει αίτηση για διακανονισμό στο ΙΚΑ...

Για μένα είναι βλακώδης η υποχρέωση μηνιαίας φορολογικής αναμόρφωσης. Και θέλουμε να εναρμονιστούμε και με τα άλλα κράτη μέλη... :angry:

Πάω πάσο...

Ο καθένας, όπως το βλέπει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΟΛ 1159/2011

ΠΟΛ 1159/2011

Πρακτικά πως το κάνεις? με λογ/μους τάξεως μπορεί να γίνει ή θα πρέπει να έχω λογ/μους στο ΛΣ για τις αναμορφώσεις? Κ αν ξέρεις κ για τις θετικές λογιστικές διαφορες πως εμφανίζονται στην κατασταση .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρώ ότι αναφέρεται σε συγκεκριμένα έξοδα που δεν χρήζουν ερμηνείας από τον λογιστή, όπως έξοδα αυτοκινήτων, κινητά κτλ.

Για άλλες αναμορφώσεις, π.χ. έξοδα μισθοδόσιας αν δεν πληρωθεί οι ασφαλιστικές εισφορές, έξοδα διαφημίσεων αν δεν πληρωθεί δημοτικό τέλος ή θετικές λογιστικές διαφορές, πρακτικά δεν γίνεται να αναμορφώνονται μηνιαία, είτε κατά την καταχώρηση, είτε συγκεντρωτικά ανά μήνα.

Να περιμένουμε θεωρώ διευκρινιστική για το θέμα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

7. Τα ποσά των δαπανών που δεν αναγνωρίζονται για λόγους παραγωγικότητας, καταχωρούνται από 1.1.2012 και μετά αναλυτικά σε λογαριασμούς τάξεως, είτε άμεσα από τους καταχωρητές των εγγραφών ή το αργότερο μέχρι την οριστικοποίηση των λογιστικών εγγραφών κάθε μήνα. Σε περίπτωση που ο Νόμιμος Ελεγκτής ή το Ελεγκτικό Γραφείο να διαπιστώσει μετά τη λήξη της διαχειριστικής περιόδου και άλλες δαπάνες εκτός των ανωτέρω που δεν αναγνωρίζονται για λόγους παραγωγικότητας, τότε η καταχώρησή τους σε λογαριασμούς τάξης μπορεί να γίνει με τις εγγραφές κλεισίματος ισολογισμού. Για όσες εταιρίες η διαχειριστική τους περίοδος λήγει μέχρι 31.12.2011 και είναι υποχρεωτικά ελεγκτέες, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ 5 του άρθρου 82 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 2238/1994), δεν υποχρεούνται στην καταχώρηση σε λογαριασμούς τάξης, ως ανωτέρω, αλλά αντί αυτού παράγουν αναλυτικό ηλεκτρονικό αρχείο των δαπανών αυτών, το οποίο διαφυλάττουν οι ίδιες και ο Νόμιμος Ελεγκτής ή το Ελεγκτικό Γραφείο.

http://www.taxheaven.../circular/13012

Αν κατάλαβα καλά εδώ, ο ποιητής με το όρο αναλυτικά εννοεί ένα - ένα παραστατικό δαπάνης. Δλδ διπλή εγγραφή... :angry:

Αυτό με το αναλυτικό αρχείο δαπανών, ακόμα δεν το κατάλαβα... Θέλει να πεί ότι θα δημιουργήσω αναλυτικό (ανά παραστατικό???) ηλεκτρονικό αρχείο των συγκεκριμένων δαπανών για το 2011, τη στιγμή που δεν είμουνα υποχρεωμένη από 1/1/2011 να τις επιμερίζω; :blink::wacko:

Έχουν υπόψιν τους σε τι όγκο αναφέρονται; Και πως θα απομονώσω τα συγκεκριμένα παραστατικά, αφού καταχωρούνται με το ίδιο που καταχωρούνται όλες οι δαπάνες; Αντε ξανά από την αρχή νέες παραμετροποιήσεις στο τέλος του έτους... Δεν είχαμε τίποτα να κάνουμε... :angry:

Και άντε να πείσεις τον επιχειρηματία ότι η δική δουλειά σου αυξάνεται αντίστροφα ανάλογα με τη δική του πτώση, ώστε όχι να πάρεις αύξηση, αλλά να γλιτώσεις την μείωση... :unsure::blink:

Και όπως είπε ένας φίλος...

Κουράστηκα, Αει, Σιχτίρ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TZABELAS  KITSOS

Αν κατάλαβα καλά εδώ, ο ποιητής με το όρο αναλυτικά εννοεί ένα - ένα παραστατικό δαπάνης. Δλδ διπλή εγγραφή... :angry:

Αυτό με το αναλυτικό αρχείο δαπανών, ακόμα δεν το κατάλαβα... Θέλει να πεί ότι θα δημιουργήσω αναλυτικό (ανά παραστατικό???) ηλεκτρονικό αρχείο των συγκεκριμένων δαπανών για το 2011, τη στιγμή που δεν είμουνα υποχρεωμένη από 1/1/2011 να τις επιμερίζω; :blink::wacko:

Έχουν υπόψιν τους σε τι όγκο αναφέρονται; Και πως θα απομονώσω τα συγκεκριμένα παραστατικά, αφού καταχωρούνται με το ίδιο που καταχωρούνται όλες οι δαπάνες; Αντε ξανά από την αρχή νέες παραμετροποιήσεις στο τέλος του έτους... Δεν είχαμε τίποτα να κάνουμε... :angry:

Και άντε να πείσεις τον επιχειρηματία ότι η δική δουλειά σου αυξάνεται αντίστροφα ανάλογα με τη δική του πτώση, ώστε όχι να πάρεις αύξηση, αλλά να γλιτώσεις την μείωση... :unsure::blink:

Και όπως είπε ένας φίλος...

Κουράστηκα, Αει, Σιχτίρ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...