Jump to content
Sign in to follow this  
vaghelis

Ερωτήσεις - απαντήσεις για την Κατάσταση Φορολογικής Αναμόρφωσης από τη Γ.Γ.Π.Σ.

Recommended Posts

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΑΘΟΥΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΣΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ?

Μετά από επικοινωνία με TaxisNet για διαγραφή οριστικοποιημένης κατάστασης που στάλθηκε με λάθος ποσά, αναμένω απάντηση ( η κοπέλα με την οποία μίλησα δεν γνώριζε αν γίνεται να διαγραφεί και να ξαναυποβληθεί, οπότε θα διαβίβαζε το ερώτημά μου). Όταν την λάβω θα ενημερώσω σχετικά....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από επικοινωνία με TaxisNet για διαγραφή οριστικοποιημένης κατάστασης που στάλθηκε με λάθος ποσά, αναμένω απάντηση ( η κοπέλα με την οποία μίλησα δεν γνώριζε αν γίνεται να διαγραφεί και να ξαναυποβληθεί, οπότε θα διαβίβαζε το ερώτημά μου). Όταν την λάβω θα ενημερώσω σχετικά....

Τελικά όπως ενημερώθηκα χθες από TaxisNet τηλεφωνικά, δεν διαγράφεται η οριστικοποιημένη κατάσταση και θα πρέπει να υποβάλλω τροποποιητική στην εφορία. Βέβαια το ότι δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για υποβολή σε εφορία αυτή τη στιγμή, δεν φάνηκε να τους ενδιαφέρει και πολύ όταν το ανέφερα. Εν αναμονή λοιπόν κάποιας διευκρινιστικής εγκυκλίου για το θέμα αυτό....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στέλνουμε τελικά και τις μηδενικές καταστάσεις αναμόρφωσης ή όχι , γιατί στις ερωτοαπαντήσεις του Υπουργείου κατάλαβα ότι οι μηδενικές δεν πάνε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να υπάρχουν μηδενικές καταστάσεις από πλευράς μη εκπιπτωμένων δαπανών όμως υπενθυμίζω πως στην ίδια δήλωση υπάρχει και ο πίνακας με τους αποδιδόμενους και οφειλόμενους φόρους που δεν μπορεί να είναι μηδενικός.

Το ερώτημα είναι λοιπόν ποιός φόρος θεωρείται οφειλόμενος. 1) Αυτός που την 31/12/2011 οφείλονταν και αποδόθηκε αργότερα (π.χ. ΦΜΥ στ΄διμήνου) ή 2) Αυτός που την 31/12/2011 οφείλονταν και την στιγμή της υποβολής της κατάστασης δεν έχει αποδοθεί ακόμα ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην κατάσταση στελεχών επιχείρησης στους οποίους παρέχεται ΕΙΧ αναγράφουμε και αυτούσ που έχουν μειωμένη ΕΤΑ κάτω από 15.000 και άρα 0 εισόδημα δικαιούχου ή όχι??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην κατάσταση στελεχών επιχείρησης στους οποίους παρέχεται ΕΙΧ αναγράφουμε και αυτούσ που έχουν μειωμένη ΕΤΑ κάτω από 15.000 και άρα 0 εισόδημα δικαιούχου ή όχι??

Όχι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να υπάρχουν μηδενικές καταστάσεις από πλευράς μη εκπιπτωμένων δαπανών όμως υπενθυμίζω πως στην ίδια δήλωση υπάρχει και ο πίνακας με τους αποδιδόμενους και οφειλόμενους φόρους που δεν μπορεί να είναι μηδενικός.

Το ερώτημα είναι λοιπόν ποιός φόρος θεωρείται οφειλόμενος. 1) Αυτός που την 31/12/2011 οφείλονταν και αποδόθηκε αργότερα (π.χ. ΦΜΥ στ΄διμήνου) ή 2) Αυτός που την 31/12/2011 οφείλονταν και την στιγμή της υποβολής της κατάστασης δεν έχει αποδοθεί ακόμα ;

Προσωπική μου άποψη (μια εγκύκλιος με επεξηγήσεις θα έλυνε το πρόβλημα...) είναι να αναγράψεις τυχόν οφειλόμενους φόρους την ημέρα της υποβολής.

Μηδενικός μπορεί να είναι ο πίνακας των φόρων (πχ. ιατροί)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε περίπτωση οριστικοποίησης λανθασμένης καταστασης αναμόρφωσης θα πρέπει να υποβληθεί τροποποιητική χειρόγραφα στην αρμόδια ΔΟΥ. Ετσι μου είπαν απο το gsis . Ηδη υπέβαλλα 1 τροποποιητική σε ΔΟΥ. Βέβαια ψάχτηκαν λιγάκι οι υπάλληλοι αλλά τελικα την παρέλαβαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να υπάρχουν μηδενικές καταστάσεις από πλευράς μη εκπιπτωμένων δαπανών όμως υπενθυμίζω πως στην ίδια δήλωση υπάρχει και ο πίνακας με τους αποδιδόμενους και οφειλόμενους φόρους που δεν μπορεί να είναι μηδενικός.

Το ερώτημα είναι λοιπόν ποιός φόρος θεωρείται οφειλόμενος. 1) Αυτός που την 31/12/2011 οφείλονταν και αποδόθηκε αργότερα (π.χ. ΦΜΥ στ΄διμήνου) ή 2) Αυτός που την 31/12/2011 οφείλονταν και την στιγμή της υποβολής της κατάστασης δεν έχει αποδοθεί ακόμα ;

Οφειλόμενος φόρος είναι το πραγματικά οφειλόμενο ποσό την στιγμη υποβολής της κατάστασης ανμόρφωσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O.E με διακοπή τον 9/2010.Πήγα την κατάσταση αναμόρφωσης στη ΔΟΥ.Σιγά μην την έπαιρναν...περιμένουν οδηγίες λένε...

Στη ΓΓΠΣ λένε στη ΔΟΥ...

από τον Αννα στον Καιάφα..

και η 30/9 πλησιάζει...γ@μώ τις οδηγίες μου..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω οτι η αρχική κατάσταση πρέπει να υποβληθεί ηλεκτρονικά ούτως ή άλλως, ανεξάρτητα απο την διακοπή ή λειτουργία της επιχείρισης

Share this post


Link to post
Share on other sites

έλα όμως που δεν ισχύουν οι κωδικοί λόγω της διακοπής?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω οτι η αρχική κατάσταση πρέπει να υποβληθεί ηλεκτρονικά ούτως ή άλλως, ανεξάρτητα απο την διακοπή ή λειτουργία της επιχείρισης

Share this post


Link to post
Share on other sites

πάλι εσύ επιμένεις...δεν ισχύουν οι κωδικοί λέμε λόγω της παύσης...και στις συγκεντρωτικές το ίδιο πρόβλημα είχα και τις πήγα χειρόγραφα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά όπως ενημερώθηκα χθες από TaxisNet τηλεφωνικά, δεν διαγράφεται η οριστικοποιημένη κατάσταση και θα πρέπει να υποβάλλω τροποποιητική στην εφορία. Βέβαια το ότι δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για υποβολή σε εφορία αυτή τη στιγμή, δεν φάνηκε να τους ενδιαφέρει και πολύ όταν το ανέφερα. Εν αναμονή λοιπόν κάποιας διευκρινιστικής εγκυκλίου για το θέμα αυτό....

εμένα μου ήρθε μήνυμα κι λέει , ότι αναμένετε να μπει κουμπί τροποποίησης - διαγραφής , και νέα πολ διευκρινιστική

άρα ΟΤΙ ΝΑΝΕ ΠΑΛΙ

Share this post


Link to post
Share on other sites
<br>Σε περίπτωση οριστικοποίησης λανθασμένης καταστασης αναμόρφωσης θα πρέπει να υποβληθεί τροποποιητική χειρόγραφα στην αρμόδια ΔΟΥ. Ετσι μου είπαν  απο το gsis .  Ηδη υπέβαλλα 1 τροποποιητική σε ΔΟΥ. Βέβαια ψάχτηκαν λιγάκι οι υπάλληλοι αλλά τελικα την παρέλαβαν.<br>

Στο τμήμα εισοδήματος φυσικά θα την κατέθεσες...Απορώ πως σου την πήραν,απορώ πραγματικά..βάσει ποιας ΠΟΛ., και ποιου εγγράφου ,κτλ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο τμήμα εισοδήματος φυσικά θα την κατέθεσες...Απορώ πως σου την πήραν,απορώ πραγματικά..βάσει ποιας ΠΟΛ., και ποιου εγγράφου ,κτλ

Βάση της ίδιας ΠΟΛ που "άνοιξε" και "παραλαμβάνει" το internet. :)

Τι να λέμε τώρα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

πάλι εσύ επιμένεις...δεν ισχύουν οι κωδικοί λέμε λόγω της παύσης...και στις συγκεντρωτικές το ίδιο πρόβλημα είχα και τις πήγα χειρόγραφα...

Γιατί δεν ισχύουν οι κωδικοί?

Εγώ που έκανα διακοπή, σε ατομική όμως, με ημερομηνία Δεκεμβρίου 2010 έστειλα συγκεντρωτική κανονικά με τους κωδικούς που είχα μέσω taxis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί δεν ισχύουν οι κωδικοί?

Εγώ που έκανα διακοπή, σε ατομική όμως, με ημερομηνία Δεκεμβρίου 2010 έστειλα συγκεντρωτική κανονικά με τους κωδικούς που είχα μέσω taxis.

Αυτό ισχύει αν δεν έχει γίνει αλλαγή ΔΟΥ λόγω κατοικίας.

Αν η ΔΟΥ της κατοικίας ειναι διαφορετική από την ΔΟΥ της επιχείρησης, δεν μπορείς να στείλεις ηλεκτρονικά τις συγκεντρωτικές. Βγάζει μήνυμα ότι η ΔΟΥ είναι διαφορετική.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί δεν ισχύουν οι κωδικοί?

Εγώ που έκανα διακοπή, σε ατομική όμως, με ημερομηνία Δεκεμβρίου 2010 έστειλα συγκεντρωτική κανονικά με τους κωδικούς που είχα μέσω taxis.

Αν θυμάμαι καλά...για νομικό πρόσωπο...εάν η διακοπή είναι πριν τον οκτώβριο παύουν και οι κωδικοί, μου είχε πει η ΓΓΠΣ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×