Προς το περιεχόμενο

Νέα εποχή στην Καταχώρηση!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν αναφέρομαι στα στοιχεία που εκδίδει ο πελάτης από το εμπορικό του. Αυτά έτσι και αλλιώς τα εισάγω με αρχείο...

Αφορά τα στοιχεία που λαμβάνει...

Μα τα στοιχεία που λαμβάνει ο πελάτης δεν είναι όλα μηχανογραφημένα, θάλεγα μεγάλο ποσοστό αυτών δεν είναι. Από την άλλη δεν θεωρώ ότι το βασικό (χρονικά και ουσιαστικά) σε μία καταχώριση είναι να περασστεί αυτόματα το ποσό και ο προμηθευτής, όσο το σε ποιόν λογαριασμό θα πάει. Και αν μιλάμε για βιβλία Β κατηγορίας είναι πιο απλό - αν και εδώ χρειαζόμαστε μια στοιχειώδη ανάλυση των εξόδων -, στα Γ όμως πως θα γίνει αυτό αυτόματα;

Ας μην ξεχνάμε εξάλλου, ότι για τα μηχανογραφικά εκδιδόμενα παραστατικά, υπάρχει ήδη τρόπος καταχώρησης τους χωρίς πληκτρολόγιση. Φτάνει να στα στέλνει ο προμηθευτής σου με e-mail,συμπεριλαμβανομένων των αρχείων a.txt & b.txt.Εσύ απλά ανεβάζεις το αρχείο. Όλα τα ERP προγράμματα το κάνουν αυτό (ΠΟΛ 1049/21-3-2006).Το μόνο που χρειάζεται είναι να διαφυλάσσεις αρχεία, δεν υποχρεούσαι σε εκτύπωση.

Δεν είναι τόσο απλό το ΥΟΟ - και μάλιστα στους καιρούς που διανύουμε - να υποχρεώσει όλους τους φορολογούμενους να περάσουν σε μηχανογράφιση. Να είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Για να γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να υπάρξει πρώτα να ολοκληρωθούν όλες οι υπηρεσίες του ΤΑΧIS και να συνδεθούν όλα τα αρχεία των φορολογούμενων. Μετά να είσαστε σίγουροι ότι θα γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιώργο,

η τεχνική αυτή εφαρμόζεται προφανώς πάνω σε μηχανογραφήμένο έντυπο.

Το μηχανογραφημένο έντυπο προϋποθέτει ύπαρξη λογισμικού.

Η ύπαρξη λογισμικού σημαίνει ότι υπάρχει πρόγραμμα Εμπορικής Διαχέιρησης με όλα τα δεδομένα έτοιμα μέσα.

Αρα γιατί να μην γίνονται αυτά από γέφυρα αυτόματα ώστε σε λίγα δευτερόλεπτα να έχουν καταχωρήθεί όχι ένα φορολογικό στοιχείο άλλα άπαντα τα φορολογικά στοιχεία.

Συνεπώς - κατά τη γνώμη μου - ίσως θα ήταν καλύτερο να επικεντρωθούν οι εταιρείες λογισμικού σε δημιουργεία πρϋποθέσεων για "εύκολες" , απλές και χρηστικές "γέφυρες" οι οποίες θα μεταφέρουν αυτόματα ή με αρχείο ή μέσω internet όλα τα στοιχεία της Εμπορικής Διαχείρησης ή του Erp στο λογισμικό της Λογιστικής...

Ακριβώς λοιπόν στο ίδιο μήκος κύματος με τον Κώστα, οι εταιρείες δημιουργούν ένα κοινώς αποδεκτό πρωτόκολλο ανταλλαγής δεδομένων (ίσως μια παραλλαγή του EDI) σε xml, οπότε δεν απαιτείτε ούτε καν παραμετροποίηση (ιδεατά). Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τις ελληνικές εταιρείες λογισμικού....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να επαναλάβουμε ότι αφορά τα στοιχεία που λαμβάνει ο πελάτης και όχι αυτά που εκδίδει ο ίδιος?Δηλαδή το κατάστημα με 18 προμηθευτές θα λαμβάνει 18 xml και θα τα εισάγει στην εφαρμογή?? ΑΔΥΝΑΤΟΝΘα μπορεί όμως να σκανάρει το QR code και τιτ, τιτ, τιτ να τελειώνει η καταχώρηση στο 20% του χρόνου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να επαναλάβουμε ότι αφορά τα στοιχεία που λαμβάνει ο πελάτης και όχι αυτά που εκδίδει ο ίδιος?Δηλαδή το κατάστημα με 18 προμηθευτές θα λαμβάνει 18 xml και θα τα εισάγει στην εφαρμογή?? ΑΔΥΝΑΤΟΝΘα μπορεί όμως να σκανάρει το QR code και τιτ, τιτ, τιτ να τελειώνει η καταχώρηση στο 20% του χρόνου!

Αδύνατο; Δεν νομίζω.

Η εναρμόνηση των εταιρειών πληροφορικής είναι προαπαιτούμενο για την εφαρμογή του QR code. Γιατί αυτή να μην γίνει σε ηλεκτρονικό-ψηφιακό επίπεδο (ανταλλαγή μέσω EDI). Ήδη οι μεγάλες εταιρείες το εφαρμόζουν ... Πέραν τούτο σε λίγα χρόνια θα έχουμε RFID (για τα προϊόντα). Ακόμα και το Κεφάλαιο κάποιο φεγγάρι είχε βγάλει σχετικό module για EDI.

Πέραν τούτο εδώ εφαρμόσαμε τους φορολογικούς μηχανισμούς και έπεται η εφαρμογή της αποστολής των στοιχείων τιμολογίων στο ΚΕΠΥΟ άνω των 3000€..

Εν τέλει δεν είναι κακή ιδέα τα QR codes, απλά υπάρχει πιο σύχγρονη προσέγγιση που είναι υλοποιήσιμη, πιο αποτελεσματική, αλλά και πιο οικονομική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ 235711<div><br></div><div>Το QR code μπορεί να γίνει ΧΤΕΣ!!!</div><div><br></div><div>Μιλάμε για τεχνολογία που ήδη υπάρχει.</div><div><br></div><div>Και εγώ θα σου πω για ηλεκτρονικά βιβλία μέσω taxisnet, λογαριασμός μισθοδοσίας από το ΙΚΑ κτλ κτλ. </div><div><br></div><div>Όλα αυτά είναι σωστά αλλά είναι για το μέλλον.</div><div><br></div><div>Το παρόν είναι τα QR codes. Και επαναλαμβάνω ότι είναι γελοίο να υλοποιηθεί!</div>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά χρυσά αυτά που συζητάτε και καλό είναι να ψαχνόμαστε γενικώς ......

Αλλά η δική μου η απορία είναι ότι μήπως θα μας βάζουν και την αμοιβή μας σε φωτογραφία ?????

Θέλω να πω ότι ας διασφαλίσουμε πρώτα όι θα μείνουν ανοιχτά καταστήματα και επιχειρήσεις για να εφαρμοστούν αυτά , ας διασφαλίσουμε έπειτα ένα αξιοπρεπές μισθολογικό επίπεδο από αυτά και ας αφήσουμε τα υπόλοιπα .......

Ένα μεγάλο κακό που έχουμε σαν κλάδος είναι ότι ψαχνόμαστε και βρίσκουμε λύσεις για τα πιο απίθανα προβλήματα και για το δικό μας το κλάδο τα έχουμε κάνει ........... :)

ΥΓ Συγνώμη , αλλά πραγματικά ενώ ενθουσιάστικά με την ιδέα , αυτό μου βγήκε να γράψω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποιος και εαν εχει κανει καταχωρηση του εχει περασει σαν ιδεα.εστω και με την χρηση barcode.

θυμαμαι οταν το ειχα πει στον λογιστη που δουλευα πριν 7-8 ετη, και ηταν τοτε και στην μοδα τα ηλεκτρονικα βιβλια...μου απαντησε επιτοπου: Να κανεις το σταυρο σου να μην εφαρμοστουν ολα αυτα γιατι θα πεινασεις και εσυ και πολλοι αλλοι...

δεν ειναι δυσκολο με την υπαρχουσα τεχνολογια (αλλα δεν συμφερει και τις ιδιες τις εταιριες λογισμικου μακροπροθεσμα):

Μια υπουργικη αποφαση που να οριζει εναν preformated τυπο τιμολογιου, και ενα απλο προγραμματακι, με εναν reader, και μια adsl.

Κλειστο λογιστικο σχεδιο...και στανδαρντ στηλες για τα β.

Το υπουργειο θα σου βγαζει ονλινε βιβλια και δηλωσεις(+διασταυρωσεις real time και ουδεν κρυπτον).

Και ολοι μαζι θα κλαιμε την μοιρα μας.....(εκτος απο το 2%-3% που θα απασχολειται σε μεγαλες επιχειρησεις για το reporting.

Για σκεφτειτε λιγο καλυτερα αυτα που προτεινετε...και να πιεσετε τους συλλογους να κανουν οσο γινεται πιο πολυπλοκη τη δουλεια μας..μπας και επιβιωσουμε σε αυτες τις δυσκολες μερες.

γιατι εαν γινοταν κατι τετοιο σε μια πενταετια θα ειμασταν ολοι ανεργοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι τεχνολογίες υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό και θα συμφωνήσω με κάποιον συνάδελφο που προανέφερε το απλό "ΑΣ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΤΟ TAXIS ΠΡΩΤΑ" ..... Κ η ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι εφικτή και κατά συνέπεια και η κατάργηση των συγκεντρωτικών και η έκδοση ΦΠΑ απευθείας από το Υ.Ο. και και και και ....

Όταν η μηχανογραφική τους υποδομή καταρρέει σε περίοδο δηλώσεων κ ΚΕΠΥΟ και συνειδητοποεις πόσα χρονια πίσω είμαστε έλεος ...

Ας είμαστε ρεαλιστές και τρόποι υπάρχουν & εργαλεία κ τεχνολογία διάθεση από την Πολιτεία χρειάζεται ,,, Κ τυποποιημένο Λογιστικό Σχέδιο θα μπορούσε να βγει και τυποποιημένη Φόρμα Παραστατικού αλλά ....

Κ μην ξανακούσω για χαμένες δουλειές λόγω τεχνολογίας αλλιώς ας πάμε όλοι στα βουνά κ να ανάβουμε φωτιά με τις πέτρες ...

Κ επίσης θα συμφωνήσω με το συνάδελφο και θα συμπληρώσω πως το Λογιστικό επάγγελμα σήμερα και στην Ελλάδα μόνο του λογιστή δεν είναι ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι εαν γινοταν κατι τετοιο σε μια πενταετια θα ειμασταν ολοι ανεργοι...

... ο απώτερος σκοπός κάθε οντότητας είναι να εξαλείψει την αιτία της ύπαρξης της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντου δρακους και μαγισσες as always...Θα χαθουν δουλειες καταχωρητων και θα πεινασουμε...Απορω οταν ακουω μερικους εως πολλους συναδελφους να κραζουν για την χαρτουρα και απο την αλλη να τρεμουν μην χαθει η δουλεια του καταχωρητη και του παιδιου για την εφορια!!!HELLO δεν θα χρειαζεται να απασχολεις ατομο για εφορια και ουρες!!!και στο κατω κατω κατα την ταπεινη μου γνωμη απο ενα σημειο και μετα με βααααααααααααθος αρκετων χρονων θα πουλαμε την υπογραφη μας και θα σχολουμαστε με Reporting και διορθωση των κακως κειμενων...Αλλα δεν θα ειναι δυνατον να στηνεις ολο το reporting εσυ...αρα θα αναγκοζονται οι εταιρεις να προσλαβουν προσωπικο που θα επεξεργαζεται data files.Καποια εργασια θα εξαλειφτει καποια αλλη θα προκυψει...Εαν δεν θελουμε ΕΜΕΙΣ να πει μπροστα το επαγγελμα μας τοτε να μην κραζουμε οτι οι ΑΛΛΟΙ μας κρατανε πισω (κρατος-taxisnet-ο αναδρομος ερμης κτλ κτλ)

Ακομα και την υποχρεωτικη υποβολη των ηλεκτρωνικων δηλωσεων καποιοι την βλεπουν σαν δαιμονα!!!Εαν γινει καθολικη σου δινει στο πιατο 10 εκατομμυρια δυνιτικους πελατες που ποτε μα ποτε δεν τους ειχες ολους μαζι...Φτανει ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΩΣ ΑΝΑΓΚΗ και οχι σαν ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑ...να μπει κοσμος καινουργιος στα γραφεια μας..ΝΑ δει πως εν ετη 2011 ενα λογιστικο γραφειο και να ξηλωθει η εικονα του καρμιρη λογιστακου πιγμενου μεσα στα χαρτια!Να απολαυσει υψηλου επιπεδου υπηρεσιες και να βγει στο καφενειο και στο δρομο να σε διαφημησει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι στο επάγγελμα από το 83.

Παρακολουθώ αυτό το post επειδή εκτός από άλλα έχω επαγγελματική σχέση με εταιρεία πληροφορικής.

Θυμάμε ότι μόνιμη επωδός των υποστηρικτών της τεχνολογίας πριν τη μαζική χρήση της στο χώρο μας ήταν ότι "θα βάλουμε μηχανογράφηση, θα απαλλαγούμε από το χαρτοβασίλειο, κια θα ασχολούμαστε μόνο με τα ουσιώδη αφού όλη την αγγαρεία θα την κάνουν τα μηχανήματα".

Είκοσι χρόνια από τότε, μετά και τη φετεινή άνοιξη βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

Πάντως τα κλασέρ πολλαπλασιάσθηκαν, κοντεύουμε να φρακάρουμε από χαρτί, ελάχιστοι ξέρουν τι θα πει EDΙ, και προσωπικά δεν γνώρισα κανένα να το χρησιμοποιεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με χαροποιεί ιδαίτερα το γεγονός που μας προβληματίζουν οι μέθοδοι διαχείρησης χρόνου στην δουλεία μας.

Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες στην εποχή που η κοινωνία της πληροφορίας κάνει άλματα είναι το ζητούμενο.

Εμείς όμως πάσχουμε σε πολύ βασικότερα θέματα και πιστεύω πως από εκεί θα πρέπει να αρχίσουμε.

1ο και σημαντικότερο:

Οι νέες υπηρεσίες στο taxis θα πρέπει να ολοκληρωθούν για ΟΛΕΣ τις συναλλαγές και στην εφορία να πηγαίνουμε μόνο να πούμε καμια καλημέρα στους "συνεργάτες" μας.

Έτσι μόνο θα έχει νοήμα η πιστοποίηση και η συνυπευθυνότητα. Να μπορώ να κάνω ότι κανουν οι χρήστες εφοριακοί αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη αυτών που κάνω με user name που θα μου δώσει το υπουργείο προσκομίζοντας την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και φυσικά έχοντας ΚΑΔ υπηρεσίες λογιστή.

και το 2ο αλλά δυσκολότερο και λίγο επιστημονικής φαντασίας.

Εμείς οι συνεργάτες αφού ομολογουμένως πλέον έχουμε αναλάβει όλες τις εργασίες για λογαριαμό των ΔΟΥ θα πρέπει να παραλάβουμε Η/Υ αλλά και γραμμή internet που θα παραχωρηθεί από το υπουργείο χωρίς χρέωση.

Ολες οι δουλειές θα γίνονται πλέον αυτόματα.

και ας έχω πληθώρα παραστατικών να διεκπεραιώσω...

Μετα ...Ξύπνησα!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΩΡΑΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΩΡΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΞΕΙ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ? ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΑ? ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΠΟΣ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα κάπου παραπάνω κάτι για κλειστό λογιστικό σχέδιο... :blink:

Δεν έχω καταλάβει αν μιλάμε για βιβλία Β κατηγορίας η Γ. Τι σημαίνει κλειστό λογιστικό σχέδιο; Αυτό που για μια επιχείρηση είναι έξοδο, για άλλη μπορεί να είναι πάγιο, εμπόρευμα κοκ. Η ύπαρξη του λογιστικού σχεδίου δεν εξυπηρετεί απλά και μόνο που θα καταχωρήσεις τι. Μην τα μπερδεύουμε τα πράγματα.

Μπορεί να έχει καθυστερήσει η ηλεκτρονική τιμολόγιση, αλλά κάποια στιγμή θα ξεκινήσει - προβλέπεται εντός του 2012 - , από τις μεγάλες επιχειρήσεις πρώτα. Το θέμα όμως που θα πρέπει πρώτιστα να μας απασχολεί, είναι ο δικός μας ρόλος σε όλο αυτό. Δεν ασχολούμαστε με την δική μας πιστοποίηση,και ξεχνάμε ότι η ΓΓΠΣ έως τέλος του έτους θα έχει προχωρήσει στην ψηφιακή υπογραφή για εμάς χωρίς εμάς. Αυτός είναι ο στόχος τους, και να είστε σίγουροι ότι δεν θα παρεκλίνουν από αυτό. Την υπουργική απόφαση περιμένουν. Την θέλουμε; Φυσικά και ΝΑΙ! Αλλά ποιός θα είναι ο φορέας που θα αναλάβει,τι εισφορά θα δίνουμε και σε ποιόν, με τι κριτήρια θα δωθεί κ.ο.κ.

Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι ξαφνικά τέλος του χρόνου θα βρεθούμε αντιμέτωποι με ευθύνες που ούτε φανταζόμαστε. Είμαστε έτοιμοι για αυτό;

Δεν λέω ο όγκος των παραστατικών είναι ένα θέμα. Αλλά βρε παιδιά έτσι που πάει η αγορά, εσείς έχετε πολλούς πελάτες με τόσο όγκο παραστατικών, ούτως ώστε να μπείτε σε τέτοιες διαδικασίες σκαναρίσματος κλπ; Δεν συζητώ για μεγάλες επιχειρήσεις και θεωρημένες αποθήκες, γιατί εκεί μόνο EDI και άλλες τεχνολογίες μπορούν να λειτουργήσουν.Και φυσικά σε αυτές δεν μπορεί να υπάρξει καμμία μορφή "κλειστού" λογιστικού σχεδίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειρηνη καλησπερα,

το κλειστο λογιστικο σχεδιο σε εξελιξη που να καλυπτει ολες τις περιπτωσεις και υποπεριπτωσεις υποπεριπτωσεων. Στο ΕDI σημανση που θα μπορουσε να εκδωθει βαση καδ.Και στην επιχειρηση καταχωρηση εισερχομενου τιμολογιου βαση ΚΑΔ. Αποθηκες κτλ θα μπορουσαν να κρατηθουν μεσα απο δευτερο EDI που θα γινεται εσωτερικη χρηση απο την επιχειρηση και θα προβλεπεται στο στανταρντ εντυπο που θα εχει ορισει το υπουργειο. Ισως και μια πολυ μικρη ανθρωπινη παρεμβαση στις δυσκολες περιπτωσεις (2%-3%).

Μετα για τα β αναπτυξη στανταρντ στηλων για ολες τις περιπτωσεις και σχετικη κωδικοποιηση και ειναι πολυ απλουστερα εκει τα πραγματα.

Ηλεκτρονικα μπορει να γινει πολυ ευκολα και με λιγη φαντασια.Ετσι και αλλιως η δουλεια μας καθε αλλο παρα φαντασια χρειαζεται στο lower επιπεδο. Εχουμε δει πολυ πιο πολυπλοκα πραγματα να επιτυνγχανονται μεσα απο την τεχνολογια.

Τωρα οσον αφορα καταχωρητες.Κυριοι οπως ολοι γνωριζετε φανταζομαι πραγματικη δουλεια λογιστη 1 στους 4-5 κανει στα γραφεια τα εξω.Οι αλλοι κανουν αγγαρειες-καταχωρησεις-ελενγχους.Δεν νομιζω οτι θα μας αναβαθμισει κατι τετοιο ισα ισα θα μας αποξενωσει και θα μας κανει διερμηνεις των γραφων του εκαστοτε κοτσαμπαση.Ασε που μετα θα υπαρχουν πολλοι λιγοι να ελενγχουν το προγραμμα αν δουλευει σωστα γιατι λογιστικη δεν θα ξερουν(αυτο παρατηρειται ευρεως και τα τελευταια χρονια στο χωρο μας). Επισης σκαναρισμα μπορει να μην χρειαζεται καν με μια γεφυρα με το υπουργειο και να κανεις δεκτα τα τιμολογια που σε αφορουν και σου στελνει μεσω υπουργειου(ρουφ) ο αντισυμβαλλομενος.

Το ηλεκτρονικο τιμολογιο ειναι αναχρονισμος ηδη ετσι οπως ειναι σχεδιασμενο και ισως να ηταν καινοτομια την 10ετια του '90.

Η ουσια ειναι πως πολλα επαγγελματα και θεσεις εργασιες καταργηθηκαν και καταργουνται λογω τεχνολογιας. Στην συγκεκριμενη περιπτωση γεγονος ειναι πως μακροπροθεσμα θα πληγουν καιρια και οι εταιρειες λογισμικου(ειδικα οι ενγχωριες).Ισως γιαυτο δεν προχωρανε σε κατι τετοιο, οχι γιατι δεν το εχουν σκεφτει.

Ας ειμαστε προσεκτικοι ή τουλαχιστον συνειδοποιημενοι στο τι ευχομαστε θα ελεγα εγω, γιατι ολοι αγαναχτισμενοι και παντογνωστες ειμαστε και δεν εκτιμαμε αυτα που εχουμε ή απο αδυναμια του συστηματος απολαμβανουμε.

(ετσι και αλλιως ο λογιστης/ΚΒΣ κτλ κτλ ειναι ενα αναγκαιο κακο για τους περισσοτερους επιχειρηματιες.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...