Jump to content

Recommended Posts

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Αφιέρωσα λίγο χρόνο και έγραψα στο παρακάτω pdf έναν πρωτοποριακό τρόπο καταχώρησης παραστατικών, που αν εφαρμοστεί θα σωθούμε όλοι!

Κάντε ένα κόπο και υποστηρίξτε το, είμαι σίγουρος ότι πολλοί συνάδελφοι έχουν σκεφτεί κάτι παρόμοιο!

Με εκτίμηση,

Γιώργος Ρουσόπουλος

QR code.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστα ετσι ειναι αλλα θελει δουλει μεχρι να πεισεις ολους τους εμπλεκομενους. Συμφωνω παντως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

<P>Να πιέσουν οι σύλλογοι!!!! να ενταχθούν τα παραπάνω στο ΕΣΠΑ, να ετοιμαστούν τα προγράμματα της αγοράς, μήπως και απεγκλωβιστούμε από τη χαρτούρα μεό,τι αυτό συνεπάγεται.<BR><BR>Συγχαρητήρια για τη σκέψη.</P>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Επισκέπτης

πολυ καλο ! σωτηριο ! αλλα συναμα και πολυ δυσκολο να υλοποιηθει

εδω το barcode δεν εχουν ενταξει ακομα που ειναι και πιο σιγουρο ....

αντε να συνενοηθουνε ολες οι εταιρειες ...αντε να εχουν ολα τα παστατικα κωδικα πανω ....

αντε να τελειοποιηθει το λογισμικο να ειναι αξιοπιστο και λειτουργικα συμβατο....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τεχνικής πλευράς είναι γελοίο να υλοποιηθεί.

Ακόμη και εγώ με το QuickMark μπόρεσα πανεύκολα και σκάναρα QR code μέσω της καμερούλας που έχει το λάπτοπ και το έστειλα σε excel

Αν το έψαχνα παραπάνω σίγουρα θα κατάφερνα να έστελνα τα δεδομένα από το excel στην sql του accountant.

Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο πρήξιμο στη Singular, Epsilon κτλ να βάλουν QR code generator στις εμπορικές σουίτες (εύκολο) για να τυπώνεται το τετράγωνο!

Είναι γελοία εύκολο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι κι αλλιώς, αργά ή γρήγορα εκεί θα καταλήξει η καταχώρηση, φωτογραφία!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το εχω σκεφτει πριν 5 χρονια.. Θα το δω να γινεται στι ΕΛΛΑΔΑ σε 25 χρονια. Κατι παρομιο ειναι να ανεβαζει καθε εταιρεια τα τιμολογια πωλησεων σε ηλεκτρονικο online βιβλιο... Σε στυλ συγκεντρωτικων καταστασεων.. Οι πελατες αυτοματα θα εχουν στο βιβλιο τους τα εξοδα.. Δηλαδη ολοι θα περνανε μονο τα εσοδα.. Εμενα με βολευει αυτο γιατι εχω το τριμηνο 1000 καταχωρισεις εσοδων και 10000 εξοδων ;)

Αυτο που λεω θα γινει πιο γρηγορα απο το barcode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόλύ "ρομαντικό" για να εφαρμοσθεί με την μπαχαλοκρατία και την προχειρότητα που μας δέρνει...

καλά ακούγεται όμως...αγάλι - αγάλι....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είμαι σίγουρος ότι πολλοί συνάδελφοι έχουν σκεφτεί πράγματα που θα μας βοηθήσουν στην καθημερινότητα.

Δυστυχώς η σκέψη από μόνη της δεν φτάνει και πρέπει να περάσουμε στην ΠΡΑΞΗ.

Πίεση προς όλες τις καλές μας εταιρείες που πληρώνουμε κάθε μήνα!

Αν ενδιαφερθεί ΜΙΑ θα το κάνουν όλες!!!

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΑ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλά είναι πολύ εύκολο να γίνουν. Το θέμα είναι οτι σαν κλάδος πρέπει να ετοιμάσουμε λύσεις και να πιέσουμε το υπουργείο να τις κάνει υποχρεωτικές. Και γι αυτό θα πρέπει κάποια στιγμή να μας υπολογίζουν εκεί πάνω, οπότε....... κλαφτα χαράλαμπε!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλά είναι πολύ εύκολο να γίνουν. Το θέμα είναι οτι σαν κλάδος πρέπει να ετοιμάσουμε λύσεις και να πιέσουμε το υπουργείο να τις κάνει υποχρεωτικές. Και γι αυτό θα πρέπει κάποια στιγμή να μας υπολογίζουν εκεί πάνω, οπότε....... κλαφτα χαράλαμπε!!!

Συμφωνώ απολύτως αλλά αυτό θα μας το κάνουν οι εταιρείες που καλοπληρώνουμε!

Αν τις πιέσουμε όλοι μαζί θα το κάνουν!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλό για λογιστή,καταστροφή για υπάλληλο(θα χαθούνε θέσεις εργασίας)

Την ίδια λογική έχει και το Δημόσιο, όσον αφορά την μηχανοργάνωση.

Αν έλεγαν στους γραφιάδες στις αρχές του 80 (άντε αρχές 90) να εκπαιδευθούν σε υπολογιστές και ότι ΟΛΑ πλέον θα γίνονταν μέσω Η/Υ, θα έλεγαν μάλλον το ίδιο. Κεκτημένο του Δημοσίου είναι να δουλεύει στην ταχύτητα που θέλει και όχι σε εκείνη που πρέπει. Οι θέσεις εργασίας θα χαθούν εάν δεν συμβαδίζουμε με τις εξελίξεις της εποχής και μένουμε προσκολημμένοι στον τρόπο που έχουμε μάθει να δουλεύουμε.

Εγώ θα έθετα έναν άλλο συλλογισμό-προβληματισμό: Μήπως τέτοιες μέθοδοι καταχώρησης, εκτός από εξοικονόμηση χρόνου και κόπου, αποξενώσουν τους λογιστές ή εν τέλει τους καταχωρητές από την ίδια την Λογιστική.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α ρε Γιώργο τι με κάμνεις , τέτοια εποχή

Χάθηκε να το γράψεις κανένα μήνα αργότερα;

Φιλώτα καιρό το σκέφτομαι αλλά τώρα μου βγήκε να το κάνω.

Θα σε πάρω τηλέφωνο να δούμε πως θα οργανωθούμε...

Να είσαι καλά

ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΑΧΑ KANE KLIK

http://tinyurl.com/3cvb65l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ θα έθετα έναν άλλο συλλογισμό-προβληματισμό: Μήπως τέτοιες μέθοδοι καταχώρησης, εκτός από εξοικονόμηση χρόνου και κόπου, αποξενώσουν τους λογιστές ή εν τέλει τους καταχωρητές από την ίδια την Λογιστική.

Αντιθέτως θα έχουμε χρόνο για πραγματική λογιστική!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντιθέτως θα έχουμε χρόνο για πραγματική λογιστική!

Μαλλον θα εχουμε χρονο για Δημιουργικη Λογιστικη!!!

Παντως συναδελφε το πηγες πολυ μπροστα με τα QR...Αυτα τα εχουν οι μεγαλες εταρειες εδω και χρονια...Ειδικοτερα οσοι εχουν ασχοληθει και με Logistics ξερουν εδω και αρκετο καιρο οτι ακομα και το barcode ειναι ντεμοντε (UPS,TNT,DHL ειναι πληρως εναρμονισμενες με καινοτομες τεχνολοογιες)...Αλλα οταν ακομα εν ετει 2011 ο ΚΒΣ θεωρει ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ βιβλια εσοδων και εξοδων γιατι θεωρει οτι καποιος επαγγελματιας με 49.999,00€ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΛΟΓΙΣΤΗ αλλα αυτος με 50.000,01€ πρεπει να εχει και να πληρωνει λογιστη καταλαβαινουμε οτι απεχουμε μια δεκαετια στο νερο...

Και αντε να πεισεις τους επαγγελματιες οτι τα διπλα βιβλια που ΔΕΝ μπορεις να ελεγξεις ειναι εις βαρος του και υπερ του ταμια που τον κατακλεβει παρολο που εχει barcode φαντεζυ και νομιζει οτι εχει κανει βηματα προοδου...αλλα πανω απο ολα να ΚΛΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ...τωρα αν μας κλεβει ο εμπιστος υπαλληλος μας κατω απο την μυτη μας ειναι αλλο ευαγγελιο...ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΚΛΕΨΑΜΕ!!!!

:))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο εκδότης το χρησιμοποιεί αυτό ή ο λήπτης;

Γιατί, αν είναι ο λήπτης, πώς θα ξεχωρίσει το πρόγραμμα αν αυτό που πήρε είναι εμπόρευμα, πάγιο, δαπάνη;

Και, αν είναι δαπάνη, αν είναι εκπιπτώμενη του ΦΠΑ ή του εισοδήματος;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εύκολα...ΠΧ Η φόρμα εισαγωγής μπορεί να έχει κανα δυο τικ που θα επιτρέπει στο πρόγραμμα να πάρει ή την καθαρή αξία και το φπα ή την μεικτή.

Όσο για επιλογή σε ποιον λογαριασμό θα καταχωρηθεί θα λυθεί και αυτό εύκολα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιώργο,

η τεχνική αυτή εφαρμόζεται προφανώς πάνω σε μηχανογραφήμένο έντυπο.

Το μηχανογραφημένο έντυπο προϋποθέτει ύπαρξη λογισμικού.

Η ύπαρξη λογισμικού σημαίνει ότι υπάρχει πρόγραμμα Εμπορικής Διαχέιρησης με όλα τα δεδομένα έτοιμα μέσα.

Αρα γιατί να μην γίνονται αυτά από γέφυρα αυτόματα ώστε σε λίγα δευτερόλεπτα να έχουν καταχωρήθεί όχι ένα φορολογικό στοιχείο άλλα άπαντα τα φορολογικά στοιχεία.

Συνεπώς - κατά τη γνώμη μου - ίσως θα ήταν καλύτερο να επικεντρωθούν οι εταιρείες λογισμικού σε δημιουργεία πρϋποθέσεων για "εύκολες" , απλές και χρηστικές "γέφυρες" οι οποίες θα μεταφέρουν αυτόματα ή με αρχείο ή μέσω internet όλα τα στοιχεία της Εμπορικής Διαχείρησης ή του Erp στο λογισμικό της Λογιστικής...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν αναφέρομαι στα στοιχεία που εκδίδει ο πελάτης από το εμπορικό του. Αυτά έτσι και αλλιώς τα εισάγω με αρχείο...

Αφορά τα στοιχεία που λαμβάνει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×