Προς το περιεχόμενο

ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΕΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΤΕ! ΣΤΟΝ ΣΔΟΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ. ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ , ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ?

ΣΑΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

ΤΟ ΤΗΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΠΩΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΗΘΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ , ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΑ?

ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΣΤΟ ΟΙΚ. ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ.

Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Ε? ΓΙΑ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΣΤΕΤΕ...

ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΣΥ ΤΟ ΤΗΡΕΙΣ??????

ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΤΕ! ΣΤΟΝ ΣΔΟΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ. ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ , ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ?

ΣΑΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

ΤΟ ΤΗΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΠΩΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΗΘΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ , ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΑ?

ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΣΤΟ ΟΙΚ. ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ.

Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Ε? ΓΙΑ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΣΤΕΤΕ...

Νομίζω αυτό είναι το προσχέδιο και ακόμη δεν έχει οριστικοποιηθεί , η ουσία είναι ότι δεν χρειαζόμαστε κείμενο για να τηρούμε κάποια βασικά πράγματα , βεβαίως υπάρχουν δυσκολίες και ειδικά στις μικρές κοινωνίες μπαίνει και το προσωπικό στοιχείο και με το συνάδελφο και με τον εν δυνάμει πελάτη ......

Και το πρόβλημα το έχουμε όλοι μας και με τέτοιες τιμές , ΟΛΟΙ έχουμε και εξευτελιστικές τιμές αλλά και σε κάποιους που παίρνουμε διπλάσια από το μέσο όρο επείδη ακριβώς υπάρχει(κακώς ίσως) και το προσωπικό στοιχείο με τους πελάτες , το πρόβλημα όμως (τουλάχιστον όπως το βλέπω σε εμάς) είναι ότι σε κάποια στραβή και όχι κατ'ανάγκη από λάθος του Λογιστή , δεν υπολογίζει ο άλλος αν είσαι φίλος του ή αν τον έχεις σώσει παλαιότερα και αυτό είναι που εμένα με πειράζει περισσότερο , διότι αν του πάιρνεις όσο πραγματικά αξίζει η δουλειά σου τότε τουλάχιστον δε σε τρώει το γαμώτο ..... :)

Απλά δεν έχουμε καταλάβει όλοι μας ότι πλέον το επάγγελμα έχει αλλάξει δραματικά και θα επιβιώσεις μόνο αν προσέξεις τη σχέση κέρδος σου με ευθύνες (και όχι πλέον τιμής και κόστους παρόχης ....)

ΥΓ Βέβαια καλά όλα αυτά άλλα όταν δε παίζε φράγκο τι να πάρεις και το κυριότερο που να πρωτοδώσεις ..... :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε Χρήστο

εμείς καταλάβαμε (ΣΔΟΕ έγραφες, ΣΔΟΕ καταλάβαμε)

Αλλού είναι το πρόβλημα

Μήπως, λέω μήπως, αυτό περί κώδικα δεοντολογίας, είναι αυτό που ακόμα δεν αλλά θα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επί της ουσίας.

Τόχω ξαναγράψει

Όταν πρωτοξεκίνησα, νέος τότε, ήρθε η στιγμή που έφυγε κάποιος πελάτης.

Λίγες μέρες μετά ο συνάδελφος ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΑΝΟΣ (γράφω το ονοματεπώνυμο του γιατί τον τιμά αυτά που έκανε) με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι πήγε από κει ο πρώην πελάτης μου και με ρωτησε αν έχει εκκρεμότητες οικονομικές μαζί μου.

Από τότε, κάθε, μα κάθε πελάτης που θα έρθει στο γραφείο θα απαιτήσω να μάθω τον προηγούμενο λογιστή του (κάποτε δεν υπήρχαν σφραγίδες στις δηλώσεις) και δεν θα συμφωνήσω μαζί του αν δεν πάρω το οκ από τον συνάδελφο.

Στην μικρή κοινωνία της Χαλκίδας οι περισσότερο συνάδελφοι έτσι λειτουργούν.

Όχι υπακούοντας σε κάποιον κώδικα δεοντολογίας αλλά γιατί απλά θέλουμε την επόμενη μέρα που θα συναντηθούμε να κοιταζόμαστε στα μάτια. Πάντα φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις αλλά τι να κάνουμε, έτσι έιναι η ζωή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμμμ.. εφυγε πελατης των 600 ευρω το χρονο

και πηγε σε εφοριακο των 200ευρω το χρονο

χωρις μαλωματα..χωρις τιποτα..

εδω σε θελω καβουρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ έτσι κάνω.Κι όταν πρόσφατα δεν ήθελε να μου δώσει πελάτης στοιχεία του προηγούμενου λογιστή του είπα πως δεν γίνεται να μπω στο TAXIS και πρέπει να επικοινωνήσω μαζί του για να μου δώσει τους σωστούς κωδικούς.Έτσι του τηλεφώνησα και τον ρώτησα αν υπάρχουν εκρεμότητες και αφού μου είπε ότι έχει ταλαιπωρηθεί πολύ για να εισπράξει τα χρωστούμενα του είπα να κάνουμε κάτι για να πιεστεί και να τον ξεπληρώσει αλλά αφού με ευχαρίστησε ο άνθρωπος μου εξήγησε ότι δεν θέλει να τον βλέπει στα μάτια του.Βέβαια δεν βλέπω να συνεργάζομαι τελικά γιατί κατάλαβα ότι κι εγώ θα την "πατήσω".

Όμως υπάρχουν και συνάδελφοι που όχι μόνο δεν προσπαθούν να μάθουν για τις προηγούμενες συνεργασίες των πελατών τους αλλά απειλούν και με καταγγελίες.Πρίν ένα μήνα έδιωξα πελάτη αφού τον είχα προειδοποιήσει εδώ και ένα χρόνο ότι δεν μπορώ πια να είμαι "ενταξει" και σωστή στις υποχρεώσεις

μου απέναντί του όταν Κυριακή βράδυ 9:30 θα θυμηθεί να μου φέρει μία "σούπερ" σακούλα γεμάτη απ΄τα πάντα και απ΄οτιδήποτε μαζί με κάμποσες φορτωτικές από 3 φορτηγά και θα απαιτεί να τα έχω έτοιμα την επομένη γιατί χρειάζεται τις φορτωτικές και γιατί θέλει να ξέρει για το ΦΠΑ του.Επειδή το γραφείο είναι κάτω απ΄το σπίτι μου από Παρασκευή βράδυ έως και Κυριακή βράδυ θα εμφανιζόταν οποιαδήποτε ώρα (όχι ο ίδιος, έστελνε συγγενείς του) και αν τύχαινε και δεν άνοιγα ή έλειπα ή δεν απαντούσα στο κινητό "τα άκουγα" κι από πάνω.Το τελευταίο τρίμηνο τον έδιωξα.Έμαθα λοιπόν ότι η επόμενη συνάδελφος είπε ότι θα μου κάνει καταγγελία γιατί δεν είχα ενημερώσει το βιβλίο τη στιγμή που αυτή ήθελε και γιατί είχα τραβήξει γραμμές στα σημεία που τελείωναν οι εγγραφές μέχρι το σημείο της μεταφορας συνόλου.Δεν ξέρει τί θα τραβήξει όταν τον Αύγουστο θα της προσκομίσει ουκ ολίγα τιμολόγια ξεχασμένα και πασπαλισμένα με σουσάμι με ημερομηνίες Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου και όταν δεν της πληρώνει το ΦΠΑ των αποδείξεων.Γιατί κι έγώ όταν μιλήσαμε πρώτη φορά στο τηλέφωνο και μου είπε έχω λίγα τιμολόγια είπα (κακώς χωρίς να τα δω) μία τιμή για κάθε μήνα.Μετά όμως ήρθε και το 2ο ΦΟΡΤΗΓΟ μετά το 3ο, μετά ταξί κι έτσι όταν τόλμησα να ζητήσω τουλάχιστον το ΦΠΑ για τις αποδείξεις θα σας έλεγα τι πήρα.Κι εντάξει εγώ το χειρίστηκα πολύ λάθος και δεν έγινε σωστή συμφωνία.Η επόμενη συνάδελφος όμως αντί να σηκώσει το τηλέφωνο και να επικοινωνήσουμε αρκέστηκε στο να φωνάζει έξαλη "λέει" και να θέλει να με εξοντώσει.

Εγώ θα το λέω πάντα πως σίγουρα κάποια λάθη θα κάνουν όλοι αλλά για να μπορέσουμε να αμοιβόμαστε για την εργασία μας θα πρέπει να επικοινωνούμε οι πρώην με τους επόμενους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙΣ ΤΟΝ ΕΦΟΡΙΑΚΟ, ΑΝΩΝΥΜΑ- ΓΙΑΤΙ ΕΠΩΝΥΜΑ, ΤΗΝ ΕΒΑΨΕΣ ΜΕΤΑ- ΕΙΣΑΙ ΧΑΦΙΕΣ?

ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΟΛΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΑΜΕ ΤΟ ΤΟΜΑΡΑΚΙ ΜΑΣ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ.

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΕΔΩ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμμμ.. εφυγε πελατης των 600 ευρω το χρονο

και πηγε σε εφοριακο των 200ευρω το χρονο

χωρις μαλωματα..χωρις τιποτα..

εδω σε θελω καβουρα

Και η ζωη συνεχιζεται ........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτρέψτε μου να θυμίσω σε όλους μας , τα σχόλια που κάναμε οταν, κατά την συγκέντρωση υπογραφών για την επιστολή διαμαρτυρίας μας, ένα απο τα θέματα που ζητούσαμε ηταν να μην υποκύψουμε στην μαύρη κουκούλα που ετσιθελικά μας φόρεσαν. Τουλάχιστον ας προσπαθήσουμε να είμαστε συνεπείς στα πιστεύω μας. Τρόπος αντιμετώπισης δύστροπου , μπαταχτσή , τσιφούταρου πελάτη είναι ένας κατά την γνώμη μου. Αφού του πακετάρεις τα πράγματά του , τον φωνάζεις να έλθει Ο ΙΔΙΟΣ να τα παραλάβει , του τα σπας σε μονόλεπτα για τους λόγους που είσαι αναγκασμένος να τον ξαποστείλεις , σε κάθε δε περίπτωση του ζητάς να σου υπογράψει ενα έγγραφο για τα χαρτιά,δηλώσεις κλπ που παραλαμβάνει.απο το γραφείο σου και του εύχεσαι καλές δουλειές . Τελευταία δώστου κα το φάκελο που περιέχει τις φωτοτυπίες με τις απλήρωτες ΑΠΥ με την σημείωση να επικοινωνήσει με τον Δικηγόρο σου για τα περαιτέρω. Αν και βρίσκω επίσης πολυ σωστό τον τρόπο του SOULIS. Χάνεις το πολύ δυο μηνιάτικα , έχεις όμως την αξιοπρέπειά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω σε όλα με τον Χαλκιδέο. Είναι πολύ σωστή η οπτική που βλέπει τα πράγματα. Δυστυχώς υπάρχουν πολλά θέματα προς επίλυση στη συγκεκριμένη συζήτηση.

1) Για το αν θα καταγγείλεις οποιονδήποτε στο ΣΔΟΕ. Το θεωρώ λίαν επιεικώς απαράδεκτο. Δεν πρέπει να πέφτουμε τόσο χαμηλά. Δεν κερδίζουμε τίποτα και φυσικά αμαυρώνουμε και την δική μας εικόνα ως επαγγελματίες.

2) Για την καταγγελία στο ΟΕΕ. Σε ένα ουτοπικό επαγγελματικό κόσμο (που φυσικά δεν είμαστε) θα έπρεπε να μπορούμε να το κάνουμε για να τηρείται από όλους μας ένας κώδικας δεοντολογίας. Με το ΟΕΕ να έχει το ρόλο διαμεσολαβητή ή και συμβουλευτικό. Για παράδειγμα, αν υπάρχουν οφειλές από πελάτη και εμείς έχουμε τα βιβλία του (νόμιμα με γνωστοποίηση) και θέλουμε ή θέλει αυτός να φύγει τότε παραδίδουμε τα βιβλία στο ΟΕΕ μαζί με τις απλήρωτες εκδιδόμενες αποδείξεις και για να τα πάρει ο επόμενος λογιστής θα πρέπει να πληρώσει ο πελάτης το ΟΕΕ τα οφειλόμενα. Επίσης θα μπορούσε για όσο διάστημα παρακρατούσε το ΟΕΕ τα βιβλία να είναι καλυμμένος από κάποιον έλεγχο από τα ΣΔΟΕ.

3) Για τις τιμές. Είναι όντως κρίμα να ξευτιλιζόμαστε μεταξύ μας, αλλά σε μια ελεύθερη αγορά ο καθένας μπορεί και χρεώνει όσο θέλει από 30€ το μήνα για έναν δικηγόρο με 5 αποδείξεις έως 200 € και 300€ για ένα εμπορικό μαγαζί με έναν υπάλληλο. Είναι πως θα πουλήσεις αυτό που κάνεις ή πόσο θεωρείς ότι κοστίζει η εργασία σου ή στο τέλος τέλος πόσα θες να βγάλεις. Και ακόμα μπορεί να θεωρείς ότι θα εισπράξεις πιο σίγουρα τα 50€ από τα 150€ οπότε θα είσαι πιο κερδισμένος. Όσο δεν φτιάχνεται ένα σύστημα όπως των δικηγόρων με ελάχιστες υποχρεωτικές αμοιβές ανά περίπτωση είναι λάθος να φαγωνόμαστε μεταξύ μας για το τι χρεώνουμε. Κάνει κανένας παράπονο για το πόσο έχουν τον καφέ σε κάποια μαγαζιά? Αν δεν μου αρέσει ο καφές και τζάμπα να μου τον δίνει δεν θα τον πιώ. Όταν ξεκίνησε η ιστορία με τα ΤΑΞΙ σκεφτόμουν να κάνω μια διαφήμιση για να προσελκύσω πελάτες. Οταν άκουσα τιμές που έφταναν τα 25€ το μήνα δεν έκανα τίποτα. Δεν μπορούσα και δεν ήθελα να συναγωνιστώ τέτοιες τιμές. Θεωρώ ότι η δουλειά μου αξίζει περισσότερα. Πιστεύω ότι με τον καιρό θα καταλάβουν και αυτοί ή ότι δεν βγαίνουν ή ότι δεν γίνεται καλή δουλειά. Ελπίζω να διαψευστώ.

4) Τέλος για τις οφειλές θέλω να πω ότι όλος ο κόσμος τώρα ζορίζεται πολύ άσχημα. Δεν θα πρέπει εμείς να πληρώνουμε την αναδουλειά του άλλου αλλά να τον βοηθήσουμε να επιβιώσει χωρίς όμως να βάζουμε από την τσέπη μας. Αν μας αφήσει 2 μήνες απλήρωτους να συζητήσουμε μαζί του, να δούμε αν αντέχει την τιμή που έχουμεόρίσει και αν μπορούμε να του κάνουμε έκπτωση να την κάνουμε αλλιώς να τον ενημερώσουμε να βρει κάποιον άλλον με λιγότερα λεφτά. Έντιμα, ειλικρινά και επαγγελματικά. Αν δεν μπορώ να πληρώσω το ενοίκιό μου θα του ζητήσω μείωση, αν μου αρνηθεί θα κοιτάξω να βρω άλλο σπίτι πιο φτηνό.

Σας κούρασα το ξέρω αλλά δεν μπορώ να βλέπω συνάδελφους να τσακώνονται και να αλληλοκατηγορούνται. Οι καιροί είναι δύσκολοι, ο ανταγωνισμός μεγάλος, είμαστε πολλοί το έχετε καταλάβει? Όταν ήμουνα μικρός όλοι θέλανε να γίνου γιατροί και δικηγόροι, τώρα όλοι θέλουν να γίνουν λογιστές. Λύσεις υπάρχουν για τα πάντα, πρέπει να υπάρχει όμως και πολιτική βούληση (βλέπε ΟΕΕ) και ατομική και οργανωμένη (να μπορώ και εγώ να απεργήσω μια φορά και όχι να δουλεύω στις 12 το βράδυ που τρέχει πιο γρήγορα το σύστημα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΔΕ ΔΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΦΟΣΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΛΟΓΙΣΤΗ ΑΣ ΠΑΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 year later...

πλάκα μου κάνετε οτι θα δίνατε τα βιβλία πίσω.....ετσι???!!!!!

καλιά να φάω γαίδαρο βραστό ...παρά να τα δώσω!!

λοιπόν συνάδερφε που άνοιξες το θέμα ....υπάρχουν δύο λύσεις!!

α)παράδοση των εγγράφων του στα ΕΛΤΑ με αντικαταβολή!!!

αν θέλει να τα πάρει θα πρέπει να σκάσει 450 ευρώ , ήτοι την αμοιβή σου!!

β)αν δεν μπορείς να το κάνεις, απλά του λές οτι δεν τα δίνεις!!

αν σου πει οτι ειναι παράνομο (και my ass) πολύ απλά..... τον τρελαίνεις στο πι και φί!!

"ποια βιβλία σου ρε αδερφέ?? πλάκα με κάνεις??? δεν στα έδωσα προχθές???"

Διαβαζοντας ολες τις απαντησεις σας θα ηθελα να σταθω σ αυτες που αναφερθηκαν στην αντικαταβολη στα ΕΛΤΑ.

Την βρισκω πολυ ενδιαφερουσα και θα ηθελα περισσοτερες πληροφοριες απο καποιο συναδελφο που εχει ακολουθησει αυτην την πρακτικη.

Κατ αρχην

1. Ειναι εφικτη η αποστολη τετοιου ογκου (δεδομενου οτι ενα αρχειο πελατη μπορει να ειναι απο 1 εως και περισσοτερα κλασσερ.) απο τα ΕΛΤΑ?

2. Ειναι νομιμη? Μηπως μια τετοια παραδωση εγγραφων μας βαλει σε νομικες περιπετειες (αν υπαρχει καποιος με νομικες γνωσεις -κατα προτιμηση δικηγορος- ας μου απαντησει σχετικα) Μπορει ο πελατης να προβει σε αντιποινα νομικης φυσεως?

3. Ειναι ασφαλης? (Υπαρχει περιπτωση να χαθει το περιεχομενο της αποστολης?)

4. Αν δεν τα παραλαβει ο πελατης λογω της αντικαταβολης τι γινονται? Επιστρεφουν στον αποστολεα μετα απο λιγο καιρο ο οποιος ειναι υποχρεωμενος να τα παραλαβει?

Και τελος...

5. Δεδομενης της αποστολης με αποδεικτικο που αναφερει μαλλον ενα γενικο περιεχομενο(π.χ. Λογιστικο αρχειο) πως διασφαλιζομαστε οτι ο πελατης δεν θα προβει σε νομικα αντιποινα οπως προανεφερα με ψευδη αιτιολογια οτι το αρχειο ειναι ελειπες κλπ κλπ?

Σε μια τετοια ληξη συνεργασιας δεν υπαρχει η δυνατοτητα υπογραφης "αναλυτικου χαρτιου παραδοσης-παραλαβης εγγραφων" ωστε να διασφαλιστουμε οτι τα εχουμε επιστρεψει ολα.

Θα με ενδιεφερε αμεσα μια αμεση απαντηση διοτι εχω 4 πελατες που θελω να τους σουταρω οι οποιοι δεν εχουν ορεξη να πληρωσουν τα δεδουλευμενα οποτε ψαχνω τροπο να τους πιεσω.

ΥΓ Εχω εξαντλησει ολους τους τροπους..... μου απομενει μονο ο δικηγορος (δεν σκοπευω να πληρωσω σε δικες κλπ με αμφιβολη καταληξη μιας και ειναι τελειωμενοι πελατες επαγγελματικα και ισως να μην καταφερω να εισπραξω τιποτα-γνωμη δικηγορου φιλου μου).

Καλο κουραγιο συναδελφοι

Φιλικα

Δημητρης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΓ Εχω εξαντλησει ολους τους τροπους..... μου απομενει μονο ο δικηγορος (δεν σκοπευω να πληρωσω σε δικες κλπ με αμφιβολη καταληξη μιας και ειναι τελειωμενοι πελατες επαγγελματικα και ισως να μην καταφερω να εισπραξω τιποτα-γνωμη δικηγορου φιλου μου).

Καλο κουραγιο συναδελφοι

Φιλικα

Δημητρης

Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου συνάδελφε. Θα πρέπει να συζητηθούν ευρύτερα, αλλά , κατά την γνώμη μου, πρώτα πρέπει να έχουμε υπεύθυνη νομική συμβουλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοντευει να γινει επιστημη η αποστολη δεματων μεσω ΕΛΤΑ :)

Εαν θες να ξεφορτωθεις καποιον που δε σε πληρωνει, σταματα να κανεις οτιδηποτε. μην υποβαλλεις, μην εκτυπωνεις, μην ενημερωνεις. εως οτου σε πληρωσει.

ειτε θα σε πληρωσει, ειτε θα φυγει. τουλαιχτον θα εχεις γλιτωσει τον κοπο να δουλευεις τζαμπα για ενα διαστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοντευει να γινει επιστημη η αποστολη δεματων μεσω ΕΛΤΑ :)

Εαν θες να ξεφορτωθεις καποιον που δε σε πληρωνει, σταματα να κανεις οτιδηποτε. μην υποβαλλεις, μην εκτυπωνεις, μην ενημερωνεις. εως οτου σε πληρωσει.

ειτε θα σε πληρωσει, ειτε θα φυγει. τουλαιχτον θα εχεις γλιτωσει τον κοπο να δουλευεις τζαμπα για ενα διαστημα.

Αγαπητε φιλε (συναδελφε?)

Αν ασκεις το επαγγελμα του λογιστη θα πρεπει να ξερεις οτι το "σταματα να κανεις οτιδηποτε. μην υποβαλλεις, μην εκτυπωνεις, μην ενημερωνεις. εως οτου σε πληρωσει." καταγγελεται απο τον μπαταχτση πελατη που θελει να "κανει κακο στον ανευθυνο λογιστη του" και τιμωρειται με συνυπευθυνοτητα του λογιστη εναντι των υποχρεωσεων του πελατη του που εχει αναλαβει και αμελησε (σκοπημα η δικαιολογημενα) να διεκπεραιωσει.

ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΛΙ ΚΑΙ ΒΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΟΥΛΙ? (με ριγε φορμουλα πισω απο τα σιδερα).

Καποια πιο υπευθυνη απαντηση υπαρχει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποια πιο υπευθυνη απαντηση υπαρχει?

Τα ερωτηματα μου ηταν συγκεκριμενα ψαχνωντας συμβουλες απο συναδελφους που εχουν κανει χρηση της αντικαταβολης και απο γνωστες νομικων προβληματων επιλογης τετοιας λυσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητε φιλε (συναδελφε?)

Αν ασκεις το επαγγελμα του λογιστη θα πρεπει να ξερεις οτι το "σταματα να κανεις οτιδηποτε. μην υποβαλλεις, μην εκτυπωνεις, μην ενημερωνεις. εως οτου σε πληρωσει." καταγγελεται απο τον μπαταχτση πελατη που θελει να "κανει κακο στον ανευθυνο λογιστη του" και τιμωρειται με συνυπευθυνοτητα του λογιστη εναντι των υποχρεωσεων του πελατη του που εχει αναλαβει και αμελησε (σκοπημα η δικαιολογημενα) να διεκπεραιωσει.

ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΛΙ ΚΑΙ ΒΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΟΥΛΙ? (με ριγε φορμουλα πισω απο τα σιδερα).

Καποια πιο υπευθυνη απαντηση υπαρχει?

Δηλαδή εσύ συνεχίζεις να δουλεύεις τσάμπα επ' αόριστον.

Προφανώς σταματάς να κάνεις οτιδήποτε και του δίνεις τα βιβλία να πάει στο καλό.

Αυτό με την αντικαταβολή δεν πιστεύω ότι παίζει μπάλα πραγματικά....

Γενικά είμαι κατά των εντάσεων, αν σε βάλει κάποιος μέσα, απλά τον σταματάς και τον στέλνεις στο καλό γιατί το ΣΔΟΕ σε ανυπόστατες καταγγελίες βασίζεται για να περάσει βόλτα επί το πλείστον... Και όπως και να το κάνουμε είμαστε και καλοί πελάτες του ΣΔΟΕ για να βρει 2-3-13 παραβάσεις (τα οργανωμένα γραφεία όχι ο λογιστής με έδρα το σπίτι του).

Δεν υπάρχει σίγουρος τρόπος να διασφαλίσει κάποιος τα δεδουλευμένα του - όχι στο επαγγελμά μας. Το να τραβήξει κάποιος το σκοινί με βιβλία και διακοπές εργασιών συνήθως φέρνει μέρος των χαμένων λεφτών αλλά καμιά φορά φέρνει και μπελάδες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή, πολλά λέγονται για μη εκτύπωση βιβλίων, μη παράδοση στοιχείων , μη ενημέρωση σε βιβλία κακοπληρωτών, να σας θυμίσω την ευθύνη που μας φόρτωσαν και που , δυστυχώς, αποδεχθήκαμε. Οπως οι συνάδελφοι ΔΗΜΗΤΡΗΣ & ΓΡΙΒΑΣ γράφουν, ας προσέξουμε τι λέμε και τι κάνουμε. Ηδη είμαστε στο δείγμα ελέγχου, ας μη χειροτερεύουμε την κατάσταση. Εμείς στο νησί, συμφωνήσαμε όταν διώχνουμε κάποιον κακοπληρωτή (οι περισσότεροι είναι συστηματικοί κακοπληρωτές), ο συνάδελφος , στον οποίο θα πηγαίνει, να απαιτεί πρώτα την εξόφληση της οφειλής στον προηγούμενο, τον οποίο πρέπει να ενημερώσει για τον νέο (κακοπληρωτή) πελάτη. Καλή συμφωνία και απόλυτα σωστή και νόμιμη, αλλά στην πράξη ελάχιστοι την τηρούν, με αποτέλεσμα ο προηγούμενος συνάδελφος να χάνει οριστικά την αμοιβή του (ακόμη και όλου του χρόνου) και ο επόμενος να φεσώνεται κανονικά από τον συστηματικό κακοπληρωτή, που τον πληρώνει για 1-2 μήνες και μετά, χαιρέτα μας τον πλάτανο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω μια περιπτωση παρομοια . Αυτος δεν θελει να φυγει. Εγω ενα χρονο δεν του κανω τιποτα γιατι μου χρωστα. Πηγε σε αλλον λογιστη. Τον εβαλα και ειπε στον αλλο να επικοινωνησει μαζι μου. Μετα την επικοινωνια, ο αλλος δεν τον αναλαμβανει αν δεν με εξοφλησει. Ο πελατης μου εχει αδελφο δικηγόρο. Ο αδελφος δικηγόρος μου λεει , καλά του κανεις. Ε, οχι και να θελει να μας γα.....σει ο καθε απατεωνας πελατης;

"φιλε δημητρη" επειδη εγω ειμαι ενας ανευθυνος χοχλιος, δες και αυτη την απαντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητε φιλε (συναδελφε?)

Αν ασκεις το επαγγελμα του λογιστη θα πρεπει να ξερεις οτι το "σταματα να κανεις οτιδηποτε. μην υποβαλλεις, μην εκτυπωνεις, μην ενημερωνεις. εως οτου σε πληρωσει." καταγγελεται απο τον μπαταχτση πελατη που θελει να "κανει κακο στον ανευθυνο λογιστη του" και τιμωρειται με συνυπευθυνοτητα του λογιστη εναντι των υποχρεωσεων του πελατη του που εχει αναλαβει και αμελησε (σκοπημα η δικαιολογημενα) να διεκπεραιωσει.

ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΛΙ ΚΑΙ ΒΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΟΥΛΙ? (με ριγε φορμουλα πισω απο τα σιδερα).

Καποια πιο υπευθυνη απαντηση υπαρχει?

Μα τι λες τωρα...????

Να σου φερω τα βιβλια των πελατων μου να μη σου δινω τπτ κ να τα τηρεις μεχρι να κανουν διακοπη??????

Λογιστης εισαι αμα σα πληρωνουνε... Αμα δεν σε πληρωνουνε, δεν εχεις ΚΑΜΙΑ υποχρεωση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τι λες τωρα...????

Να σου φερω τα βιβλια των πελατων μου να μη σου δινω τπτ κ να τα τηρεις μεχρι να κανουν διακοπη??????

Λογιστης εισαι αμα σα πληρωνουνε... Αμα δεν σε πληρωνουνε, δεν εχεις ΚΑΜΙΑ υποχρεωση...

Ωραια λοιπον,

ας αφησουμε στην ακρη την συνυπευθυνοτητα του λογιστη για μη τηρησει των υποχρεωσεων του και ας σταθουμε στο πραγματικο γεγονος της μη πληρωμης

δεν με πληρωνει ο πελατης, δεν δουλευω γι αυτον.....

.....καταληγουμε λοιπον στα αρχικα μου ερωτηματα με βαση την αντικαταβολη στα ΕΛΤΑ που ειχε αναφερει παλιοτερα αλλος συναδελφος ωστε να παραδωσουμε το αρχειο του πελατη και να παρουμε τα λεφτα μας χωρις τη χρονοβορα και κοστοβορα χρηση δικηγορου-δικης με αμφιβολου ποιοτητας αποτελεσμα.

Υπαρχει αυτος ο τροπος αποδοσης αρχειου και διεκδικησης (αντικαταβολη) δεδουλευμενων?

Τον εχει χρησιμοποιησει κανεις να μας πει τα επακολουθα? (εχω θεσει καποια ερωτηματα)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 weeks later...

ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ .

ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΣΕ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ . ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ ( ΕΓΩ ΣΟΥ ΤΑ ΕΔΩΣΑ ΟΛΑ ΑΜΑ ΘΥΜΗΘΕΙ ΟΤΙ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΘΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ 2 ΜΠΛΟΚΑΚΙΑ ΤΗΝ ΚΑΒΑΤΖΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΘΥΜΗΘΕΙ ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ . ΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ) ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ?

ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΖΩΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΞΥΠΝΗ.

ΕΓΩ ΠΕΙΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΜΒΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΟΦΕΙΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΧΡΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ.

ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία γκανγκστερική λογική.

Τα βιβλία στον πελάτη και απαιτείς το ποσό με άλλα μέσα. Αυτή είναι η νόμιμη λύση.

κι εγω που νομιζα οτι στην αγορα ισχυει ο νομος της ζουγκλας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τι λες τωρα...????

Να σου φερω τα βιβλια των πελατων μου να μη σου δινω τπτ κ να τα τηρεις μεχρι να κανουν διακοπη??????

Λογιστης εισαι αμα σα πληρωνουνε... Αμα δεν σε πληρωνουνε, δεν εχεις ΚΑΜΙΑ υποχρεωση...

αχ... καμία ε; :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...