Προς το περιεχόμενο

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ Xline ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ


επισκέπτη GARRE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε επικοινωνια που ειχα με την εταιρεια (ΑΛΤΕΚ ) μου ειπαν και ενα καινουριο

οτι για την μεταφορα των στοιχείων , απο το παλιο ΧLineΤαχ στο καινουργιο προγραμμα λογιστικα εντυπα ,

θα μας παρουν και χρηματα εαν μπορουμε μόνοι να κάνουμε την μεταφορα

και μαλιστα ο "τυπος " στο τηλεφωνο το είχε και πολύ φυσιολογικό .

Αρα για ποια 150 € μας μιλάνε

και οταν του ειπα να μου στειλει ενα demo για να δω τι κάνει το νεο προγραμμα ήταν σαν να του ελεγα το ποιό "κουφο" πραγμα που ακουσε στην ζωη του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 72
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Σε επικοινωνια που ειχα με την εταιρεια (ΑΛΤΕΚ ) μου ειπαν και ενα καινουριο

οτι για την μεταφορα των στοιχείων , απο το παλιο ΧLineΤαχ στο καινουργιο προγραμμα λογιστικα εντυπα ,

θα μας παρουν και χρηματα εαν μπορουμε μόνοι να κάνουμε την μεταφορα

και μαλιστα ο "τυπος " στο τηλεφωνο το είχε και πολύ φυσιολογικό .

Αρα για ποια 150 € μας μιλάνε

και οταν του ειπα να μου στειλει ενα demo για να δω τι κάνει το νεο προγραμμα ήταν σαν να του ελεγα το ποιό "κουφο" πραγμα που ακουσε στην ζωη του

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Αν το νέο πρόγραμμα εγκατασταθεί στην ίδια βάση με το xLINE Φόρος, τα δεδομένα μεταφέρονται αυτόματα. Αν όχι χρειάζεται να γίνει μια απλή διαδικασία.

Τώρα όσον αφορά τη χρέωση και τα λοιπά έχω να πω τα εξής: Η εταιρία είχε αποφασίσει για κάποια χρόνια για λόγους ανταγωνισμού να δίνει το πρόγραμμα του φόρου δωρεάν σε πελάτες της και μή πελάτες. Σε μια εποχή που όλες οι εταιρίες μικρές και μεγάλες προσπαθούν να μαζέψουν τα κόστη τους, είναι αναμενόμενο να επανεξετάζεται το κάθε τί. Ενα πρόγραμμα Φόρου, με τις συνεχείς και πολλές αλλαγές κάθε χρόνο, έχει ένα σημαντικό κόστος ανάπτυξης και υποστήριξης. Στην πραγματικότητα κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος το πρόγραμμα κάθε χρόνο ξαναγράφεται.

Είναι κατανοητό να μας αρέσει το τζάμπα, αλλά απο ένα τζάμπα προϊόν δεν μπορείτε να έχετε απαιτήσεις. Το ζητούμενο είναι να είναι εύχρηστο, σωστό στους υπολογισμούς, να έχει έγκαιρη ενημέρωση και να έχει μια λογική χρέωση, Το ποιά είναι η λογική τιμή βέβαια για τον καθένα είναι σχετικό. Αρα το ζητούμενο είναι με απλά λόγια "να βγάλει τα λεφτά του". Απο κει και πέρα η αγορά κρίνει το κάθε τί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημήτρη

Η ALTEC ξεκίνησε με αυτό :

Αγαπητοί Συνεργάτες / Πελάτες,

Στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης των εφαρμογών Altec Software, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την 1η Ιουλίου 2011, προγραμματίζουμε την απόσυρση της εφαρμογής xLINE - Φορολογία Εισοδήματος.

Οι περισσότερες εργασίες - αν όχι όλες - της εφαρμογής, έχουν πλέον ενσωματωθεί στις ηλεκτρονικές σελίδες της Γ.Γ.Π.Σ. (taxisnet) και εμπλουτίζονται συνεχώς, ώστε να είναι σε θέση να υποκαθιστούν τις εφαρμογές φορολογίας εισοδήματος των εταιριών πληροφορικής.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας.

Με εκτίμηση,

Εμπορική Διεύθυνση,

ALTEC SOFTWARE A.E.

Θα απέσυρε το πρόγραμμα γιατί …. κλπ κλπ

Μετά ακολούθησε αυτή η ανακοίνωση.

Αγαπητοί Συνεργάτες / Πελάτες,

Προς άρση των παρεξηγήσεων αναφορικά με την επιστολή απόσυρσης της εφαρμογής xLINE - Φορολογία Εισοδήματος, θέλουμε να διευκρινίσουμε τα εξής:

1. Η απόσυρση αφορά την διάθεση της εφαρμογής με την υπάρχουσα μορφή της και ειδικότερα, την δωρεάν διάθεσή της από το διαδίκτυο (internet) σε ιδιώτες αλλά και σε μη πελάτες της ALTEC SOFTWARE,

2. Για τους λογιστές πελάτες της ALTEC SOFTWARE, θα κυκλοφορήσει μια νέα διαχείριση φορολογικών & λογιστικών εντύπων (πλήρως συμβατή με τα δεδομένα της αποσυρόμενης εφαρμογής), η οποία θα είναι εμπλουτισμένη με πλήθος νέων χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων,

3. Η νέα διαχείριση, θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά και μόνο για επαγγελματίες λογιστές, πελάτες της ALTEC SOFTWARE με τις εφαρμογές ΚΕΦΑΛΑΙΟ - Λογιστικό πακέτο & xLINE λογιστική σουίτα.

4. Η υποστήριξη της εφαρμογής xLINE - Φορολογία Εισοδήματος, θα συνεχιστεί ΜΟΝΟ για τους λογιστές πελάτες της ALTEC SOFTWARE, μέχρι την κυκλοφορία της νέας διαχείρισης.

Λέει δηλαδή ότι η απόσυρση αφορά τους ιδιώτες και τους μη πελάτες της ALTEC.

Όλα μέχρι εδώ θεμιτά

Και ξαφνικά μας λέει ότι κ.κ πελάτες (όχι ιδιώτες και μη πελάτες) πληρώστε για την εφαρμογή

Θα συμφωνήσεις και συ ότι η εν λόγω εταιρεία δείχνει μεγάλη συνέπεια σε όσα ανακοινώνει (και το ίδιο μεγάλη εκτίμηση στους λογιστές πελάτες της)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημήτρη

Η ALTEC ξεκίνησε με αυτό :

Θα απέσυρε το πρόγραμμα γιατί …. κλπ κλπ

Μετά ακολούθησε αυτή η ανακοίνωση.

Λέει δηλαδή ότι η απόσυρση αφορά τους ιδιώτες και τους μη πελάτες της ALTEC.

Όλα μέχρι εδώ θεμιτά

Και ξαφνικά μας λέει ότι κ.κ πελάτες (όχι ιδιώτες και μη πελάτες) πληρώστε για την εφαρμογή

Θα συμφωνήσεις και συ ότι η εν λόγω εταιρεία δείχνει μεγάλη συνέπεια σε όσα ανακοινώνει (και το ίδιο μεγάλη εκτίμηση στους λογιστές πελάτες της)

Γιάννη συμφωνώ μαζί σου οτι οι ανακοινώσεις δημιούργησαν ένα μπέρδεμα, προφανώς κι οι ίδιοι δεν είχαν αποφασίσει εξ αρχής τί θέλουν να κάνουν. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με το αν μια επιχείρηση θα διαθέτει ή όχι δωρεάν ένα προϊόν της και πώς θα διαχειριστεί τα κόστη της.

Το πρόβλημα εδώ είναι οτι είχατε συνηθίσει με ένα δωρεάν πρόγραμμα και σας ενοχλεί οτι τώρα θα πληρώνετε , κι εμένα θα με ενοχλούσε. Ομως όπως όλα τα προϊόντα έτσι και τα προγράμματα έχουν ένα σημαντικό κόστος παραγωγής και ένα επίσης σημαντικό κόστος υποστήριξης. Ολες οι εταιρίες χρεώνουν το πρόγραμμα του φόρου και κάποιες πολύ περισσότερο απο την ALTEC. Η προσωπική μου άποψη είναι οτι εξ αρχής ήταν λάθος η δωρεάν διάθεση.

Στη μέση είμαστε εμείς οι αντιπρόσωποι που τρέχαμε να εγκαθιστούμε το Φόρο, να κάνουμε τα updates να τα υποστηρίζουμε και να μην πληρωνόμαστε. Στην άλλη μεριά είστε εσείς που βρίζατε αν αργούσαν ή αν είχαν λάθη για ένα πρόγραμμα που ΔΕΝ πληρώνατε! Είναι σαν εσύ να κρατάς τα βιβλία μιας επιχείρησης τζάμπα αλλά να έχεις και την ευθύνη να είναι σωστά!

Τέλος για την εκτίμηση στους πελάτες, επειδή είσαι χρόνια στην αγορά νομίζω οτι τους αδικείς. Μην ξεχνάς οτι η ALTEC έχει το πιο σταθερό δίκτυο αντιπροσώπων, οι πλειονότητα των οποίων είναι σωστοί και πιστοποιημένοι επαγγελματίες κι όχι κάποια παιδαρέλια που άνοιξαν χθες ένα μαγαζί και μια εταιρία τους ονομάζει αντιπροσώπους χωρίς να ξέρουν ούτε βασικά λογιστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Αν το νέο πρόγραμμα εγκατασταθεί στην ίδια βάση με το xLINE Φόρος, τα δεδομένα μεταφέρονται αυτόματα. Αν όχι χρειάζεται να γίνει μια απλή διαδικασία.

Τώρα όσον αφορά τη χρέωση και τα λοιπά έχω να πω τα εξής: Η εταιρία είχε αποφασίσει για κάποια χρόνια για λόγους ανταγωνισμού να δίνει το πρόγραμμα του φόρου δωρεάν σε πελάτες της και μή πελάτες. Σε μια εποχή που όλες οι εταιρίες μικρές και μεγάλες προσπαθούν να μαζέψουν τα κόστη τους, είναι αναμενόμενο να επανεξετάζεται το κάθε τί. Ενα πρόγραμμα Φόρου, με τις συνεχείς και πολλές αλλαγές κάθε χρόνο, έχει ένα σημαντικό κόστος ανάπτυξης και υποστήριξης. Στην πραγματικότητα κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος το πρόγραμμα κάθε χρόνο ξαναγράφεται.

Είναι κατανοητό να μας αρέσει το τζάμπα, αλλά απο ένα τζάμπα προϊόν δεν μπορείτε να έχετε απαιτήσεις. Το ζητούμενο είναι να είναι εύχρηστο, σωστό στους υπολογισμούς, να έχει έγκαιρη ενημέρωση και να έχει μια λογική χρέωση, Το ποιά είναι η λογική τιμή βέβαια για τον καθένα είναι σχετικό. Αρα το ζητούμενο είναι με απλά λόγια "να βγάλει τα λεφτά του". Απο κει και πέρα η αγορά κρίνει το κάθε τί.

Μην παίρνεις και όρκο . Σ'εμάς δημιουργήθηκε θέμα γιατί η βάση ήταν πολύ μεγάλη και χτύπησαν τα οικοδομικά τετράγωνα και δεδομένου ότι τρέχαμε σε XP δημιουργήθηκε το ζήτημα όπου δεν μπορούσε να γίνει πάντρεμα των 2 βάσεων TAX & XLINE και χρειάστηκε backup να φύγει κάτω , παραγωγή init , να μας το στείλουνε και να το στήσω έπειτα . Δημιουργία 10 νέων client με το TaxDocs, οπότε είχε λίγο χρόνο . Σε συνεργάτη και συνάδελφο που πήγα να το στήσω tax ΣΕ MSDE , XLINE σε SQLEXPRESS 2005 καταλαβαίνεις . Restore τη βάση σε sqlexpress 2005 (αν και χτύπησε την 1η φορά δεν ξέρω γιατί ) και μετά όλη η διαδικασία . Πάντως θα επαναλάβω πως μεν ήταν κακό το timing αλλά και ειδικά σήμερα που ειλικρινά οι φορολογικές εφαρμογές απαιτούν συνεχείς αλλαγές , δεν μπορείς να υποστηρίζεις την εφαρμογή δωρεάν . Σε άλλες εποχές θα έπρεπε να έχει πολύ μεγαλύτερη τιμή ειδικά σε σύγκριση με τις τιμές ανταγωνισμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την παράθεση που έκανα παραπάνω και εξήγησα για ποιούς λόγους η πολιτική της ALTEC είναι απαράδεκτη, την διάβασες? Εκανες καμιά διαμαρτυρία για τα 150 Ευρω + ΦΠΑ ή τους τα πλήρωσες χαρούμενος !!! Γιατί από την παράθεσή σου αυτό φάνηκε. Σε τελευταία ανάλυση και γω θα το πάρω το νέο πρόγραμμα έστω και αν θα χρησιμοποιήσω μικρό μέρος όσων προσφέρει, αλλά πρώτα τους τα έχωσα κανονικά κα με έντονο τρόπο για να μην νομίζουν οτι δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα ότι αποφασίζουν, γιατί μπορεί του χρόνου να αποφασίσουν για αύξηση Κεφαλαίου & xline κατά 30 ή 40% (αφού δεχθήκαμε αδιαμαρτύρητα την χρέωση του 'φόρου' και μάλιστα κάθε χρόνο.)

Δεν είναι 150 + ΦΠΑ δυστυχώς. Οταν παει να το περάσει ο αντιπροσωπος ανεβαίνει σαν τον πληθωρισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Αν το νέο πρόγραμμα εγκατασταθεί στην ίδια βάση με το xLINE Φόρος, τα δεδομένα μεταφέρονται αυτόματα. Αν όχι χρειάζεται να γίνει μια απλή διαδικασία.

Τώρα όσον αφορά τη χρέωση και τα λοιπά έχω να πω τα εξής: Η εταιρία είχε αποφασίσει για κάποια χρόνια για λόγους ανταγωνισμού να δίνει το πρόγραμμα του φόρου δωρεάν σε πελάτες της και μή πελάτες. Σε μια εποχή που όλες οι εταιρίες μικρές και μεγάλες προσπαθούν να μαζέψουν τα κόστη τους, είναι αναμενόμενο να επανεξετάζεται το κάθε τί. Ενα πρόγραμμα Φόρου, με τις συνεχείς και πολλές αλλαγές κάθε χρόνο, έχει ένα σημαντικό κόστος ανάπτυξης και υποστήριξης. Στην πραγματικότητα κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος το πρόγραμμα κάθε χρόνο ξαναγράφεται.

Είναι κατανοητό να μας αρέσει το τζάμπα, αλλά απο ένα τζάμπα προϊόν δεν μπορείτε να έχετε απαιτήσεις. Το ζητούμενο είναι να είναι εύχρηστο, σωστό στους υπολογισμούς, να έχει έγκαιρη ενημέρωση και να έχει μια λογική χρέωση, Το ποιά είναι η λογική τιμή βέβαια για τον καθένα είναι σχετικό. Αρα το ζητούμενο είναι με απλά λόγια "να βγάλει τα λεφτά του". Απο κει και πέρα η αγορά κρίνει το κάθε τί.

Γιατι Φιλε μου compexpert πιστευεις οτι δεν εγινε ο παραπανω διαλογος ?? απο το μυαλο μου τον εβγαλα ?

Οσον αφορα για το Τζαμπα (μιλάω μονο γι εμενα ) εγω δεν πηρα κανενα προγραμμα της ALTEC TZAMΠA οταν απο τo Dοsικο της UNIFOFT

πηγα στο XLine ( μαυρη ωρα ) μου ειχανε πει ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΩΡΟ ( το φορο ) γραφω κατι ανακριβώς ?Δεν με ενδιαφέρει εναν η εταιρια το ειχε και στο διαδυκτιο ΤΖΑΜΠΑ προς ολους , δηλαδη πληρωνα καθε χρονο τα χρηματα που μου ζητουσανε γι αυτο που συμφωνησαμε και για να μην μακρυγορω

γι εμενα το προβλημα ειναι αλλο (δεν ειναι το 150 € ) ειναι οτι και τωρα με τα χρηματα αυτα που ζητανε το προγραμμα τους θα ειναι μια απο τα ιδια , εδω ειμαστε και θα το δουμε ,(δηλαδη τι θα κανουν τωρα θα παρουν παραπάνω προγραμματιστες )

Δεν μπορει σε εμας ( τα λογιστικα γραφεια ) να μας εχει σ ενα φακελλο ολους τους φορολογουμενους ιδιωτεσ και Επαγγελματιες , δεν μπορει η εμφανιση των "πελατων " να γινετε βαση του ΑΦΜ τους και οχι του ονοματος τους τους τα ζηταω εδω και δυο χρονια και να παμε και στα ποιο σημαντικα ΔΕΝ μπορει να μην γινετε η ενημερωση του Ε3 ΑΥΤΟΜΑΤΑ με καθε εγγραφη απο τα εσοδα εξοδα ουτε αρχεια ουτε ascii ουτε εξαγωγες τιποτε ΑΥΤΟΜΑΤΑ (και πολλα αλλα )

Ειδες που οπως αναφερουν οι αλλοι φιλοι αργισανε τα προβληματα στην μεταφορα των στοιχειων ...................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και να παμε και στα ποιο σημαντικα ΔΕΝ μπορει να μην γινετε η ενημερωση του Ε3 ΑΥΤΟΜΑΤΑ με καθε εγγραφη απο τα εσοδα εξοδα ουτε αρχεια ουτε ascii ουτε εξαγωγες τιποτε ΑΥΤΟΜΑΤΑ (και πολλα αλλα )

Γίνεται η ενημέρωση στο Ε3 αυτόματα ποιος είπε πως δεν γίνεται ; Κ ascii παράγει και excel & μεταφορές κάνει .... Κάνε μια κουβέντα με το συνεργάτη σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γίνεται η ενημέρωση στο Ε3 αυτόματα ποιος είπε πως δεν γίνεται ; Κ ascii παράγει και excel & μεταφορές κάνει .... Κάνε μια κουβέντα με το συνεργάτη σου

Το αυτοματα ειναι να παραγει αρχειο στα εσοδα εξοδα να το αποθηκευεις και να το "τραβαει" ο φορος ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Αν το νέο πρόγραμμα εγκατασταθεί στην ίδια βάση με το xLINE Φόρος, τα δεδομένα μεταφέρονται αυτόματα. Αν όχι χρειάζεται να γίνει μια απλή διαδικασία.

Τώρα όσον αφορά τη χρέωση και τα λοιπά έχω να πω τα εξής: Η εταιρία είχε αποφασίσει για κάποια χρόνια για λόγους ανταγωνισμού να δίνει το πρόγραμμα του φόρου δωρεάν σε πελάτες της και μή πελάτες. Σε μια εποχή που όλες οι εταιρίες μικρές και μεγάλες προσπαθούν να μαζέψουν τα κόστη τους, είναι αναμενόμενο να επανεξετάζεται το κάθε τί. Ενα πρόγραμμα Φόρου, με τις συνεχείς και πολλές αλλαγές κάθε χρόνο, έχει ένα σημαντικό κόστος ανάπτυξης και υποστήριξης. Στην πραγματικότητα κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος το πρόγραμμα κάθε χρόνο ξαναγράφεται.

Είναι κατανοητό να μας αρέσει το τζάμπα, αλλά απο ένα τζάμπα προϊόν δεν μπορείτε να έχετε απαιτήσεις. Το ζητούμενο είναι να είναι εύχρηστο, σωστό στους υπολογισμούς, να έχει έγκαιρη ενημέρωση και να έχει μια λογική χρέωση, Το ποιά είναι η λογική τιμή βέβαια για τον καθένα είναι σχετικό. Αρα το ζητούμενο είναι με απλά λόγια "να βγάλει τα λεφτά του". Απο κει και πέρα η αγορά κρίνει το κάθε τί.

Γιατι Φιλε μου compexpert πιστευεις οτι δεν εγινε ο παραπανω διαλογος ?? απο το μυαλο μου τον εβγαλα ?

Οσον αφορα για το Τζαμπα (μιλάω μονο γι εμενα ) εγω δεν πηρα κανενα προγραμμα της ALTEC TZAMΠA οταν απο τo Dοsικο της UNIFOFT

πηγα στο XLine ( μαυρη ωρα ) μου ειχανε πει ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΩΡΟ ( το φορο ) γραφω κατι ανακριβώς ?Δεν με ενδιαφέρει εναν η εταιρια το ειχε και στο διαδυκτιο ΤΖΑΜΠΑ προς ολους , δηλαδη πληρωνα καθε χρονο τα χρηματα που μου ζητουσανε γι αυτο που συμφωνησαμε και για να μην μακρυγορω

γι εμενα το προβλημα ειναι αλλο (δεν ειναι το 150 € ) ειναι οτι και τωρα με τα χρηματα αυτα που ζητανε το προγραμμα τους θα ειναι μια απο τα ιδια , εδω ειμαστε και θα το δουμε ,(δηλαδη τι θα κανουν τωρα θα παρουν παραπάνω προγραμματιστες )

Δεν μπορει σε εμας ( τα λογιστικα γραφεια ) να μας εχει σ ενα φακελλο ολους τους φορολογουμενους ιδιωτεσ και Επαγγελματιες , δεν μπορει η εμφανιση των "πελατων " να γινετε βαση του ΑΦΜ τους και οχι του ονοματος τους τους τα ζηταω εδω και δυο χρονια και να παμε και στα ποιο σημαντικα ΔΕΝ μπορει να μην γινετε η ενημερωση του Ε3 ΑΥΤΟΜΑΤΑ με καθε εγγραφη απο τα εσοδα εξοδα ουτε αρχεια ουτε ascii ουτε εξαγωγες τιποτε ΑΥΤΟΜΑΤΑ (και πολλα αλλα )

Ειδες που οπως αναφερουν οι αλλοι φιλοι αργισανε τα προβληματα στην μεταφορα των στοιχειων ...................

Φίλε μου αν το πρόγραμμα δεν σου αρέσει, απλά δεν το αγοράζεις.

Κάποτε όμως πρέπει να σταματήσουμε να συζητάμε για τα αυτονόητα. Το αυτονόητο λοιπόν είναι κάθε προϊόν και κάθε υπηρεσία πρέπει να πληρώνεται. Το αν μια εταιρία αποφάσισε να το δίνει δωρεάν για κάποια χρόνια, δεν σημαίνει οτι δεσμεύτηκε να το δίνει δωρεάν εσαεί. Ούτε είπε εσύ που έχεις το xLine πάρε κι αυτό δωρεάν. Είπε έχω αυτό το πρόγραμμα και το δινω σε όλους δωρεάν για δικούς μου λόγους. Τί γινόταν λοιπόν; Το κόστος απο αυτή την παραγωγική διαδικασία (αυτό που εσείς βλέπετε σαν 1 cd και δεν διανοείστε πόσες εργατοώρες κρύβονται απο πίσω) και απο την υποστήριξη, συμψηφίζονταν με το κέρδος απο τα άλλα προγράμματα. Σε μια εποχή που έχουν έρθει όλα τούμπα, ποιός έχει την πολυτέλεια να δίνει και να υποστηρίζει τζάμπα το οτιδήποτε; Αλλες εταιρίες έκλεισαν τα υποκαταστήματα στη Θεσ/νίκη, άλλες απόλυσαν προσωπικό. Εδώ υπάρχει ένας παραλογισμός: Αν πληρώνατε όλα αυτά τα χρόνια (7 στο σύνολο) που το παίρνατε δωρεάν, θα είχατε δώσει γύρω στα 1000€ και σήμερα δεν θα δυσφορούσατε για τα 150€.

Ισχυρίζεστε οτι το πρόγραμμα έχει προβλήματα. Προσωπικά έχω στήσει φέτος γύρω στα 30 και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα στην εγκατάσταση ή τη μεταφορά. Αν έτυχε σε μια μεγάλη βάση να δημιουργηθεί ένα πρόβλημα, γι αυτό υπάρχει η υποστήριξη να το λύσει. Επειδή όμως συνεργάστηκα και με άλλες εταιρίες, σας πληροφορώ οτι έχω αντιμετωπίσει με όλες ανεξαιρέτως προβλήματα.

Ομως το ξαναλέω και το τονίζω: Το δικαίωμά σου στην επιλογή του καλύτερου (για σένα), αυτού που έχει την καλύτερη σχέση τιμής/απόδοση, την καλύτερη υποστήριξη είναι αναφαίρετο και αδιαπραγμάτευτο. Εσύ πληρώνεις, εσύ αποφασίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου αν το πρόγραμμα δεν σου αρέσει, απλά δεν το αγοράζεις.

Κάποτε όμως πρέπει να σταματήσουμε να συζητάμε για τα αυτονόητα. Το αυτονόητο λοιπόν είναι κάθε προϊόν και κάθε υπηρεσία πρέπει να πληρώνεται. Το αν μια εταιρία αποφάσισε να το δίνει δωρεάν για κάποια χρόνια, δεν σημαίνει οτι δεσμεύτηκε να το δίνει δωρεάν εσαεί. Ούτε είπε εσύ που έχεις το xLine πάρε κι αυτό δωρεάν. Είπε έχω αυτό το πρόγραμμα και το δινω σε όλους δωρεάν για δικούς μου λόγους. Τί γινόταν λοιπόν; Το κόστος απο αυτή την παραγωγική διαδικασία (αυτό που εσείς βλέπετε σαν 1 cd και δεν διανοείστε πόσες εργατοώρες κρύβονται απο πίσω) και απο την υποστήριξη, συμψηφίζονταν με το κέρδος απο τα άλλα προγράμματα. Σε μια εποχή που έχουν έρθει όλα τούμπα, ποιός έχει την πολυτέλεια να δίνει και να υποστηρίζει τζάμπα το οτιδήποτε; Αλλες εταιρίες έκλεισαν τα υποκαταστήματα στη Θεσ/νίκη, άλλες απόλυσαν προσωπικό. Εδώ υπάρχει ένας παραλογισμός: Αν πληρώνατε όλα αυτά τα χρόνια (7 στο σύνολο) που το παίρνατε δωρεάν, θα είχατε δώσει γύρω στα 1000€ και σήμερα δεν θα δυσφορούσατε για τα 150€.

Ισχυρίζεστε οτι το πρόγραμμα έχει προβλήματα. Προσωπικά έχω στήσει φέτος γύρω στα 30 και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα στην εγκατάσταση ή τη μεταφορά. Αν έτυχε σε μια μεγάλη βάση να δημιουργηθεί ένα πρόβλημα, γι αυτό υπάρχει η υποστήριξη να το λύσει. Επειδή όμως συνεργάστηκα και με άλλες εταιρίες, σας πληροφορώ οτι έχω αντιμετωπίσει με όλες ανεξαιρέτως προβλήματα.

Ομως το ξαναλέω και το τονίζω: Το δικαίωμά σου στην επιλογή του καλύτερου (για σένα), αυτού που έχει την καλύτερη σχέση τιμής/απόδοση, την καλύτερη υποστήριξη είναι αναφαίρετο και αδιαπραγμάτευτο. Εσύ πληρώνεις, εσύ αποφασίζεις.

Ναι αλλά εγώ όταν αγόρασα το πρόγραμμα της altec στην προσφορά που μου έδοσαν μου είπαν πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα υπολογίζει αυτόματα Ε1 και Ε3 και τώρα μου λένε να αγοράσω άλλο πρόγραμμα για τις εφαρμογές αυτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημήτρη

Καταλαβαίνω όσα γράφεις και για την πολιτική που θέλησε να κάνει κάποια χρόνια η ALTEC και ακόμα περισσότερο για το κόστος.

Η διαφωνία (η δική μου τουλάχιστον) είναι ότι ενώ ανέφερε την διακοπή υποστήριξης του προγράμματος σε ιδιώτες και μη πελάτες και τελικά μας πήρε όλους η μπάλα.

Ακόμα να προσθέσω ότι η ALTEC (παλιά της τέχνη κόσκινο) κάνει και κάτι άλλο. Αφαιρεί δυνατότητες που έχει ένα πρόγραμμα (ή θάπρεπε να έχει όπως η εκτύπωση του ΦΠΑ στο κεφάλαιο) και τις μεταφέρει χρεώνοντας τες στο πρόγραμμα με τους φόρους.

Να θυμίσω ότι το DOSικό έσοδα – έξοδα κάποτε έβγαζε μέχρι και Ε3 που κάποια στιγμή το έβγαλαν και το πούλησαν σε ανάλογο πρόγραμμα με φόρους.

Ακόμα να θυμίσω ότι παρ όλο που το έλεγαν τότε στις δυνατότητές του προγράμματος (μιλάω για την UNISOFT) , ποτέ δεν έφτιαξαν την περιοδική ΦΠΑ για τα Α κατηγορίας.

Αυτά τα λίγα για την εν λόγω εταιρεία μιας και είμαι χρήστης των προγραμμάτων της εδώ και πάρα , μα πάρα πολλά χρόνια.

ΥΓ , να σημειώσω ότι πριν από 2 ή 3 χρόνια ζήτησαν λεφτά για να μειωθούν οι θέσεις εργασίας του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ , οι γύφτοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου αν το πρόγραμμα δεν σου αρέσει, απλά δεν το αγοράζεις

Πολυ ωραιο ακουγετε οταν ομως εχεις δαπανησει ΤΟΣΕΣ ωρες στο να καταχωρισεις στοιχεια να εχεις ενα ολοκληρωμενο αρχειο

Ε 1 Ε3 κτλ που ειναι η δικα μας δυνατοτητα να επιλεξουμε ενα προγραμμα οπως λες που σου "αρεσει"

και στο κατω κατω το εχω γραψει και πιο πανω οταν δεν θα δουλεψω ενα προγραμμα που να ξερω ποσο καλο ειναι ? γιατι οταν τους ειπα ( ALTEK )

να μου το στειλουν με δοκιμη να μπω 3-4 φορες μονο που δεν ξελασε ο τυπος .

και αντε να εχεις 3 ή 4 χρονια δεδομενα σε ενα προγραμμα να σε δω ποσο ισχυει " εαν σου αρεσει δεν το αγοραζεις "

γιατι δεν λες οτι μας εχουν "υποζυγια" το ξερουν οι εταιρίες πολυ καλα... ΔΕΝ μπορεις να αλλαζεις συχνα προγραμμα

Οσον αφορα τα ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ Εντυπα αντε να δουμε τωρα που θα το πληρωσουμε ποσο καλό θα γινει? να δουμε μετα ποιος θα ειναι ο παραλογος

Δεν θα επρεπε να εχουν ετοιμο εστω το παλιο εντυπο Ε3 Ε5 για να μπορουμε να δουλεψουμε τετοια εποχη , και οταν βγει το καινουργιο Ε3 να μπορεις με το update να εχεις το τελικο εντυπο .Αυτα περιμενεις απο μια εταιρια να μπορει να ειναι βοηθος σου ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρσι πάντως μου έκανε ένα λάθος υπολογισμό στην εκκαθάριση.

Εκεί στα πεδία με τα δίδακτρα στα φροντιστήρια δεν έβαζε πλαφόν....

φέτος άντε γεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτοματα ειναι να παραγει αρχειο στα εσοδα εξοδα να το αποθηκευεις και να το "τραβαει" ο φορος ?

Τόσο μεγάλος είναι ο κόπος για μα πατήσεις ένα κουμπί ; Μέχρι πρότεινος πολλές εγκαταστάσεις τρέχανε σε 2 βάσεις μία για XLINE & 1 για TAX οπότε πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά ;

Πάλι τους ελέγχους σου δεν θα τους κάνεις ή αν έχεις ξεχάσει να βάλεις μια συμπληρωματική κατηγορία σε ένα λογαριασμό; Αλλά και πάλι δεν θεωρώ πως έχει βάση το παράπονο ...

Η ουσία που αντιλαμβάνομαι εδώ είναι ο λογιστής λέει το παράπονό του με λογιστικούς όρους , ο μηχανογράφος με μηχανογραφικούς και φυσικά η κάθε εταιρεία SW με όρους οικονομικής πολιτικής . Αλλά για κλάδος που παραπονιόμαστε ότι δε μας πληρώνουν , εεε πολύ κλαίμε ρε παιδιά ... Αν δεν εκτιμάμε εμείς την ΥΠΗΡΕΣΙΑ( παντώς είδους ) εε πως να την εκτιμήσει ο πελάτης ......ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ !!! Όσο για τις ελλείψεις της κάθε εταιρείας συμφωνώ κακώς αλλά τελικά όλες έχουν υπέρ & κατά ... Η ανάλογη επιλογή είναι του καθενός και μαζί και η ευθύνη !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 weeks later...

Εxω προβληματιστει πολυ με το τι να κανω.Δεν ειναι μονο τα 150 ευρω.Καθε χρονο για να δουλεψει σωστα το προγραμμα εχουμε φτασει στη μεση των δηλωσεων.Φετος επειδη θα πληρωσουμε θα αλλαξει αυτο?

Επισης θα ηθελα να ρωτησω αν πανε ολα τα δεδομενα απο το παλιο προγραμμα και του ε1 και του ε2?

Ο συνεργατης μου προτεινει να μην αγορασω της ΑΛΤΕΚ αλλα της ΕΨΙΛΟΝ εχει κανεις σας αποψη ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εxω προβληματιστει πολυ με το τι να κανω.Δεν ειναι μονο τα 150 ευρω.Καθε χρονο για να δουλεψει σωστα το προγραμμα εχουμε φτασει στη μεση των δηλωσεων.Φετος επειδη θα πληρωσουμε θα αλλαξει αυτο?

Επισης θα ηθελα να ρωτησω αν πανε ολα τα δεδομενα απο το παλιο προγραμμα και του ε1 και του ε2?

Ο συνεργατης μου προτεινει να μην αγορασω της ΑΛΤΕΚ αλλα της ΕΨΙΛΟΝ εχει κανεις σας αποψη ?

Όλα τα δεδομένα όλων των προηγούμενων ετών μεταφέρονται κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα (το έχω καρατσεκάρει και με άλλους συναδέρφους).

Όρκο δεν θα πάρω για τους χρόνους των εκδόσεων αλλά Ε1,Ε2,Ε3,Ε5,Ε9, κλπ είναι ήδη ενσωματωμένα στην τρέχουσα έκδοση που έχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 weeks later...

ωραία

σαν μαλ@κες πληρώσαμε την altec και πήραμε το νέο πρόγραμμα

και λοιπόν ?

σήμερα 25/4/2012 δεν έχουν ακόμα φτιάξει την σύνδεση των Ε3, Ε5 και φορ αναμόρφωση με το raxis

θα είναι λέει έτοιμο (?) την παρασκευή

και γιατί ρε παλικάρια θα πρέπει να κάτσω Σαββατοκύριακο να στέλνω δηλώσεις ?

και να κάτι στο πρόγραμμα δεν δουλέψει ?

και αν το taxis δεν ?

αλλά ....... τι να πεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και προσοχή κατά την μεταφορά του Ε3 στο Ε5

Αν κάνει κανείς αυτοέλεγχο και τα αποτελέσματα του αυτοέλεγχου είναι μεγαλύτερα αυτών των βιβλίων , κατά την μεταφορά στο Ε5 , μεταφέρει στον κωδ 016 το αποτέλεσμα του αυτοελέγχου (αντί των βιβλίων) , προσθέτει στον κωδ 802 την διαφορά των δύο αποτελεσμάτων και βγάζει άλλο αποτέλεσμα .

Θα διορθωθεί λέει η altec με νεότερη έκδοση

Και βγήκε και η έκδοση που μεταφέρει τα έντυπα στο taxis

Δεν την κατέβασα ακόμα να δω πως δουλέυει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έφτιαξαν την αποστολή λένε ?

π@π@ρια

η φορολογική αναμόρφωση δεν

και το Ε5 σε συνδέει με το taxis μόνο με αν επιλέξεις σαν αποστολέα τον φορολογούμενο

το taxis όμως ζητά να αποσταλεί η δήλωση ή από τον εκπρόσωπο ή από τον λογιστή

ναι αλλά αν στο πρόγραμμα της altec πας να επιλέξεις σαν αποστολέα τον λογιστή σου λέει ότι δεν είναι έτοιμο ακόμα

άρα π@π@ρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη VASILIS

έφτιαξαν την αποστολή λένε ?

π@π@ρια

η φορολογική αναμόρφωση δεν

και το Ε5 σε συνδέει με το taxis μόνο με αν επιλέξεις σαν αποστολέα τον φορολογούμενο

το taxis όμως ζητά να αποσταλεί η δήλωση ή από τον εκπρόσωπο ή από τον λογιστή

ναι αλλά αν στο πρόγραμμα της altec πας να επιλέξεις σαν αποστολέα τον λογιστή σου λέει ότι δεν είναι έτοιμο ακόμα

άρα π@π@ρια

Όπως τα λες είναι τα πράγματα πρέπει να περιμένουμε συνεχώς,το ιδιο κάνουν και στο xline μισθοδοσια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 weeks later...

Εμένα δεν με πειράζει τόσο που η Altec ζητάει 150€ για τον φόρο.Με πειράζει πιο πολύ που με υποχρεώνει να αγοράσω και το έσοδα-έξοδα,ένα πρόγραμμα που δεν χρειάζομαι γιατί έχω άλλο για να κάνω αυτή την δουλειά,καθώς ο καινούργιος φόρος δεν μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομα.Δηλαδή άλλα 180€.

Προς το παρόν είμαι σε αναζήτηση άλλου προγράμματος αν υπάρχει βέβαια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη ELISABETH

Πληρωσα 185 με το φπα για το εν λογω προγραμμα και σημερα 22 Μαιου ακόμη δεν μπορω να στειλω Ε1!!!!!!!! ΤΙ ΝΑ ΠΩ??????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...