Προς το περιεχόμενο

ΔΕ ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΑΤΕ!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτοί πάνε να μας τρελάνουν,

έκανα το λάθος να πώ σε πελάτες μου να πάρουν κλειδάριθμο και αφού παώ να κάνω την ενεργοποίηση μου βγάζει (εδώ και μέρες) "δε βρέθηκε αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία που εισάγατε" !!! Πέραν τούτου δε μπορώ να μπώ με τους παλιούς κωδικούς, κανείς στο taxis δε σηκώνει το τηλέφωνο, κι εγώ πρέπει να στείλω εκκαθαριστικές και δηλώσεις φορολογίας... Το έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<br>Αυτοί πάνε να μας τρελάνουν,<br><br>έκανα το λάθος να πώ σε πελάτες μου να πάρουν κλειδάριθμο και αφού παώ να κάνω την ενεργοποίηση μου βγάζει (εδώ και μέρες) "δε βρέθηκε αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία που εισάγατε" !!! Πέραν τούτου δε μπορώ να μπώ με τους παλιούς κωδικούς, κανείς στο taxis δε σηκώνει το τηλέφωνο, κι εγώ πρέπει να στείλω εκκαθαριστικές και δηλώσεις φορολογίας... Το έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος αυτό;<br>
<br>Προσπάθησε να βάλεις τους κωδικούς χωρίς κεφαλαία γιατί πολλές φορές σου βγάζει ότι δεν βρέθηκε αίτηση αν βάζεις κεφαλαία.Μου έχει συμβεί αυτό.<br><br>
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΧΕΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΓΓΠΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί πάνε να μας τρελάνουν,

έκανα το λάθος να πώ σε πελάτες μου να πάρουν κλειδάριθμο και αφού παώ να κάνω την ενεργοποίηση μου βγάζει (εδώ και μέρες) "δε βρέθηκε αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία που εισάγατε" !!! Πέραν τούτου δε μπορώ να μπώ με τους παλιούς κωδικούς, κανείς στο taxis δε σηκώνει το τηλέφωνο, κι εγώ πρέπει να στείλω εκκαθαριστικές και δηλώσεις φορολογίας... Το έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος αυτό;

oxi

πιθανον να μην εισαγεις σωστα κατι απο τους κωδικους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνάδελφε το ίδιο μου εμφανίζει εδώ και 2 μέρες στο δικό κου κλειδάριθμο..ότι να' ναι η κατάσταση..

Συν'αδελφοι εμένα μου το έκανε κάποιες φορές μέχρι και 1-2 μέρες μετά που έπαιρνα τον κλειδάριθμο από την ΔΟΥ , ενώ τις επόμενες μέρες όλα ήταν οκ και έμπαινα κανονικα. Μήπως κάνει κάποιες ώρες μέχρι να ενεργοποιηθεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ αυτό θέλω να πιστεύω...αλλά και πάλι δεν είναι κατάσταση να προσπαθούμε 2 μέρες για να επιβεβαιώσουμε ένα γαμωκωδικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ αυτό θέλω να πιστεύω...αλλά και πάλι δεν είναι κατάσταση να προσπαθούμε 2 μέρες για να επιβεβαιώσουμε ένα γαμωκωδικό...

ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ.

ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΙΚΡΑ-ΠΕΖΑ. ΟΧΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.

ΤΟ ΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ L.ΕΙΝΑΙ: l και μπορει να το μπερδεύει καποιος με το κεφαλαιο αϊ (Ι).Το γιώτα να το πω ελληνικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί πάνε να μας τρελάνουν,

έκανα το λάθος να πώ σε πελάτες μου να πάρουν κλειδάριθμο και αφού παώ να κάνω την ενεργοποίηση μου βγάζει (εδώ και μέρες) "δε βρέθηκε αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία που εισάγατε" !!! Πέραν τούτου δε μπορώ να μπώ με τους παλιούς κωδικούς, κανείς στο taxis δε σηκώνει το τηλέφωνο, κι εγώ πρέπει να στείλω εκκαθαριστικές και δηλώσεις φορολογίας... Το έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος αυτό;

καλημερα σε σενα και σε ολους στο φορουμ.......ειχα κι εγω το ιδιο προβλημα με δυο πελατες και εστειλα e-mail στο taxis και μου απαντησαν ότι δεν εδωσα σωστα το username και τον κωδικο προσβασης.....που ειχα αναγραψει στην αιτηση επανεγγραφής η εγγραφής πιστοποίησης.......δωσε λιγο προσοχη στο ονομα χρηστη γιατι εκει συνήθως γίνεται το λαθος...........και προσεξε και τα κεφαλαια αγγλικα.....αν εχεις προβλημα μπορω να σου στειλω την ακριβη απαντηση που μου έδωσαν.......αλλά αν θελεις μπορεις να προχωρήσεις σε νεα αιτηση αν δεν θυμασαι καλα τους κωδικους που εδωσες και τελικα θελει ιδαιτερη προσοχη και συγκεντρωση όταν την συμπληρωνουμε γιατι πολλές φορες δεν παιρνει τους κωδικους που γραφουμε και μετα τους αλλαζουμε για να τους παρει το συστημα και μπορει να ξεχασουμε να τους σημειώσουμε αν μας διακοψει καποιος πελάτης η ενα τηλεφωνο......καλη δύναμη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ (ΜΙΚΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ)ΤΟΥ USERNAME ΚΑΙ RASSWORD,KAI OLA UA PANE KALA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

έχω και εγώ τα ίδια προβλήματα.

Αφού έχω κάνει κανονικά υποβολές των αιτήσεων για κλειδάριθμο, τον έχω παραλάβει, πληκτρολογώ τα στοιχεία του πελάτη -ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΆ- με παύλες, μικρά γράμματα, το L να είναι l, όλα όλα και ακόμα δεν μπορώ να κάνω ενεργοποίηση λογαριασμού σε επιχειρήσεις. Το συνηθέστερο μήνυμα είναι 'λανθασμένος κωδικός', μετά πάω στο Ξέχασα τον κωδικό μου, βάζω καινούργιο κωδικό και δεν μου τον παίρνει, μου βγάζει κωδικό σφάλματος 500.

Τι να κάνω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

είμαι σε απόγνωση.

Έχω μιλήσει και με το τηλέφωνο επικοινωνίας του υπουργείου αλλά ούτε και αυτοί γνωρίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

έχω και εγώ τα ίδια προβλήματα.

Αφού έχω κάνει κανονικά υποβολές των αιτήσεων για κλειδάριθμο, τον έχω παραλάβει, πληκτρολογώ τα στοιχεία του πελάτη -ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΆ- με παύλες, μικρά γράμματα, το L να είναι l, όλα όλα και ακόμα δεν μπορώ να κάνω ενεργοποίηση λογαριασμού σε επιχειρήσεις. Το συνηθέστερο μήνυμα είναι 'λανθασμένος κωδικός', μετά πάω στο Ξέχασα τον κωδικό μου, βάζω καινούργιο κωδικό και δεν μου τον παίρνει, μου βγάζει κωδικό σφάλματος 500.

Τι να κάνω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

είμαι σε απόγνωση.

Έχω μιλήσει και με το τηλέφωνο επικοινωνίας του υπουργείου αλλά ούτε και αυτοί γνωρίζουν.

Έγω πάντως σε όσες περιπτώσεις είχα τέτοια προβλήματα πήρα, με νέα εξουσιοδότηση, νέους κλειδάριθμους από τη Δ.Ο.Υ. οι οποίοι και δούλεψαν σωστά (το πιο πιθανό που μου είπαν από τη Δ.Ο.Υ. είναι ότι για κάποιο λόγο - ίσως πρόβλημα στιγμιαίο του συστήματος - είναι να μην "παντρεύτηκαν" οι κωδικοί με τον κλειδάριθμο και γι αυτό οπότε φτου κι από την αρχή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγω πάντως σε όσες περιπτώσεις είχα τέτοια προβλήματα πήρα, με νέα εξουσιοδότηση, νέους κλειδάριθμους από τη Δ.Ο.Υ. οι οποίοι και δούλεψαν σωστά (το πιο πιθανό που μου είπαν από τη Δ.Ο.Υ. είναι ότι για κάποιο λόγο - ίσως πρόβλημα στιγμιαίο του συστήματος - είναι να μην "παντρεύτηκαν" οι κωδικοί με τον κλειδάριθμο και γι αυτό οπότε φτου κι από την αρχή).

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Δηλαδή μου προτείνεις να πάω από την Δ.Ο.Υ. της περιοχής μου και να πάρω νέους κλειδαρίθμους, κάνοντας μου αυτοί την επανεγγραφή και όχι εγώ από το σύστημα(αν έχει διαφορά δλδ)

Θεέ μου, ευχαριστώ πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΧΕΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΓΓΠΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ.

Δεν χρειάζεται να κάνεις,τουλάχιστον επί του παρόντος τίποτα,διότι σήμερα μου εμφανίζει μήνυμα,ότι βάζω λάθος κωδικούς,

που σε διαβεβαιώνω ότι δεν είναι καθόλου λάθος.

Αν και αύριο κάνει το ίδιο πράγμα,πιστεύω ότι πλέον έχει σοβαρό πρόβλημα το σύστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως εχω τσεκαρει οτι το username εαν ειναι το κλασικο το ταχις που αρχιζει απο WW θελει να γραφει με κεφαλαια και οχι με μικρα(παλια εμπανε και με τα δυο)

εχει ενα σωρο περιπτωσεις δυστυχως

Καλα ξεμπερδεματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται να κάνεις,τουλάχιστον επί του παρόντος τίποτα,διότι σήμερα μου εμφανίζει μήνυμα,ότι βάζω λάθος κωδικούς,

που σε διαβεβαιώνω ότι δεν είναι καθόλου λάθος.

Αν και αύριο κάνει το ίδιο πράγμα,πιστεύω ότι πλέον έχει σοβαρό πρόβλημα το σύστημα.

Αφου πατε στο υπηρεσιες προς πολιτες ή στο υπηρεσίες προς επιχειρήσεις στο πινακακι που θα εμφανιστει θα πατε μονο στο ενεργοποιηση λογαριασμού οχι στο λογαριασμό. Θα γραψετε τα γιουζερνειμ και πασγουωρντ που εχετε απο παλιά και τον κλειδαριθμο. Μολις προχωρησετε θα ζητησει αλλαγή πασγουωρντ , αλλαξτε το. Με το εντερ σε βαζει μεσα στο νεο ΤΑΞΙΣ. Για να μπεις μετα στο νεο ταξις , θα μπεις με το νεο πασγουωρντ. Για να μπεις στο Ε9, και στην εκκαθαρ. μισθωτων θα μπεις με το παλαιο πασγουωρντ, μεχρι να συμπεριλαβουν και αυτά στο νεο ΤΑΞΙΣ.

Και οχι υποβολή δηλωσεων με τον λογαριασμό του λογιστή. Αλλα με τον λογαριασμό του καθε πελάτη. Διοτι υπαρχουν προβλήματα. Τι το ηθελαν εκεινο το, δεν μπενω γιατι δεν εχω πληρωσει το Οικ.επιμελητηριο;

Μπες με το λογαριασμό του πελάτη.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ

ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκιμάστε και το άλλο, αν τα έχετε εισάγει μια φορά και σας εμφάνισε καποιο μήνυμα λάθους, μπορεί και να το ενεργοποίησε... το οποίο το έπαθα σήμερα..

Απλά δοκιμάστε να συνδεθείτε με τους νέους κωδικούς που είχατε διαλέξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ κύριε,

Θα πρέπει να βάζετε την παύλα(-) του κλειδάριθμου από το αλφαβητικό πληκτρολόγιο και το Username με κεφαλαία.

Πάντα στη διάθεση σας

TAXISnet

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ κύριε,

Θα πρέπει να βάζετε την παύλα(-) του κλειδάριθμου από το αλφαβητικό πληκτρολόγιο και το Username με κεφαλαία.

Πάντα στη διάθεση σας

TAXISnet

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ισχύει αυτό,που έγραψε ο Αντώνης Βασιλάκης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη ειχα και εγω προβληματα με αρκετες ενεργοποιησεις,απο οτι μου ειπαν στην εφορια το συστημα κολλαει και πολλες φορες ενω αυτοι πατανε αποδοχη στην εφορια και σου τυπωνουν τον κλειδαριθμο, στο συστημα δεν φαινεται.Σαν λυση εμενα μου ειχαν πει να ξανακανω επανεγγραφη να παρω νεο κλειδαριθμο και ολα οκ.Το εκανα σε 3-4 περιπτωσεις και πραγματι δουλεψε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ κύριε,

Θα πρέπει να βάζετε την παύλα(-) του κλειδάριθμου από το αλφαβητικό πληκτρολόγιο και το Username με κεφαλαία.

Πάντα στη διάθεση σας

TAXISnet

Εφαγα μισή ώρα να προσπαθώ να κάνω ενεργοποίηση και μισή ώρα να πιάσω το taxis στο τηλέφωνο για να μου πουν αυτό το πράγμα.

Η πάυλα - να είναι από το αλφαβητικό πληκτρολόγιο (πάνω-δεξιά από το "π" και όχι την παύλα στο αρισθμητικό πάνω από το +.

Ελεος δηλαδή. Ελεος.

Αφού ξέρετε πως όλοι χρησιμοποιούν το αριθμητικό πληκτρολόγιο (πλην laptop) και αφού είναι τόσο σημαντικό, βάλτε το στις "Οδηγίες".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<br>Αυτοί πάνε να μας τρελάνουν,<br><br>έκανα το λάθος να πώ σε πελάτες μου να πάρουν κλειδάριθμο και αφού παώ να κάνω την ενεργοποίηση μου βγάζει (εδώ και μέρες) "δε βρέθηκε αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία που εισάγατε" !!! Πέραν τούτου δε μπορώ να μπώ με τους παλιούς κωδικούς, κανείς στο taxis δε σηκώνει το τηλέφωνο, κι εγώ πρέπει να στείλω εκκαθαριστικές και δηλώσεις φορολογίας... Το έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος αυτό;<br>
<br><br><br><br>Δοκιμάστε να γράψετε στο USERNAME: user και μετα τον αριθμό π.χ. USERNAME: user1234567890<br>Έτσι ενεργοποίησα εγώ τους κωδικούς.<br>
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<br><br><br><br>Δοκιμάστε να γράψετε στο USERNAME: user και μετα τον αριθμό π.χ. USERNAME: user1234567890<br>Έτσι ενεργοποίησα εγώ τους κωδικούς.<br>

Κατ' αρχήν πρέπει να περιμένετε γύρω στις 3 εργάσιμες, από την ημέρα που εκδίδεται ο κλειδάριθμος από τη ΔΟΥ, επίσης λαμβάνετε e-mail. από τα taxis οτι μπορείτε να κανετε ενεργοποιηση. Μπαίνετε στο σύστημα δίνοντας το username και τον κωδικό που χρησιμοποιούσατε πιο παλιά τον κλειδάριθμο επειτα αλλάζετε κωδικό , επιβεβαιώνετε και γίνεται νέα εισαγωγή. οταν σας στέλνει μήνυμα ότι δεν βρέθηκε η εγγραφή, μάλλον δεν έχει ενεργοποιηθεί εντελώς από το σύστημα ο κλειδαριθμος γι' αυτό προσπαθείτε μετα από λίγες μερες παλι. και παλι και πάλι και παλι κάποια στιγμη το παίρνει ΔΥΣΤΥΧΩΣ και εγώ το ίδιο λάθος εκανα πήρα κλειδαριθμους για τις επιχειρήσεις και έχασα πολύ πολύτιμο χρόνο για ενεργοποιήσεις ενώ μπορούσα να χρησιμοποιήσω τους παλαιούς. Αν εκδοθεί ο κλειδάριθμος δεν ισχύουν οι παλαιοί για εισαγωγή στο σύστημα ούτε πριν την ενεργοποίηση.\ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι γίνεται σε περίπτωση που ο συναλλασόμενος έχει ήδη πάρει κλειδάριθμο, αλλά δεν έχουμε το username? ( to password μπορούμε να το κάνουμε αρχικοποίηση, αλλά απαιτεί το username)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 year later...

emena mou irthan taxudromikws username,password k kleidarithmos, prospathw na kanw energopoihsh tou logariasmou grafontas akribws ta stoixeia poy mou exoun steilei alla k pali den ta kataafernw!!!mou bgazei sunexws to mnm Δεν βρέθηκε αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία που εισάγατε

ti allo prepei na kanw??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...