Jump to content
Sign in to follow this  
gus

Η αναλυτική κατάσταση φορολογικής αναμόρφωσης με τις δαπάνες που δεν αναγνωρίζονται καθώς και κατάσταση με τις δηλώσεις και τους οφειλόμενους φόρους, που πρέπει να συμπληρώσουν οι λογιστές φοροτεχνικοί

Recommended Posts

σε σεμιναριο παντως ειχαν πει οτι αν δεν υπαρχει αναμορφωση δεν θα υποβαλλεται

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ?

ΕΙΧΑΝΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 01/06 ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ TAXIS?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest K.K

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΠΥΟ,ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΑΡΧΙΖΕ ΑΠΟ 01-06 ΜΕΧΡΙ 31-06.ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ

ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΟΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΣΤΟΝ πινακα IV αν ειμαστε οκ και τα εχουμε υποβαλλει ολα και τα εχουμε πληρωσει ολα συμπληρωνουμε τα πληρη στοιχεια ή τον αφηνουμε κενο?

Ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΣΤΟΝ πινακα IV αν ειμαστε οκ και τα εχουμε υποβαλλει ολα και τα εχουμε πληρωσει ολα συμπληρωνουμε τα πληρη στοιχεια ή τον αφηνουμε κενο?

Ευχαριστω

Την ίδια απορία έχω και εγώ, αν πχ έχω αποδόσει 1000 ευρώ φόρο απο μισθωτές υπηρεσίες και 1000 ευρώ ΦΠΑ (οπως προκύπτει απο τα βιβλία), στη στήλη αποδοθέντα ποσά βάζω 1000 και 1000, στη στήλη που λέει ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΑ ΠΟΣΑ τι βάζουμε ; εννοεί οφειλόμενα βάση βιβλίων δηλαδή τι προκύπτει απο τα βιβλία η τι δεν έχουμε αποδόσει. ΠΧ εχω αποδόσει και τα 1000 και δεν χρωστάω τίποτα στη στήλη ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΑ ΠΟΣΑ βάζω 1000 (το ποσό που προκύπτει ως οφειλή απο τα βιβλία πριν το πληρωσω) η βάζω ΜΗΔΕΝ αφου 1000 έχω αποδόσει όσο προκύπτει και απο το βιβλίο και αρα δεν χρωσταω τίποτα αρα μηδεν;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρητικά, αν έχουν καταβληθεί οι φόροι, οι δύο στήλες θα συμφωνούν. Τουλάχιστον έτσι το κατάλαβα και έτσι έχω ετοιμάσει τις Καταστάσεις των πελατών μου.

Όταν θυμηθούν πως πρέπει να βγάλουν και τις οδηγίες συμπλήρωσης του Εντύπου, θα ξέρουμε σίγουρα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρητικά, αν έχουν καταβληθεί οι φόροι, οι δύο στήλες θα συμφωνούν. Τουλάχιστον έτσι το κατάλαβα και έτσι έχω ετοιμάσει τις Καταστάσεις των πελατών μου.

Όταν θυμηθούν πως πρέπει να βγάλουν και τις οδηγίες συμπλήρωσης του Εντύπου, θα ξέρουμε σίγουρα ;)

Υποθέτω οι δυο στήλες να συμφωνουν εννοείς πχ 1000 ευρώ αποδοθέντα και 1000 ευρώ οφειλόμενα; Αυτό το οφειλόμενα μου έχει κάτσει και δεν μπορώ να το ερμηνευσω

Καποια αλλη γνώμη;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υποθέτω οι δυο στήλες να συμφωνουν εννοείς πχ 1000 ευρώ αποδοθέντα και 1000 ευρώ οφειλόμενα; Αυτό το οφειλόμενα μου έχει κάτσει και δεν μπορώ να το ερμηνευσω

Καποια αλλη γνώμη;

Καλύτερα να περιμένουμε διευκρινήσεις...

Εγώ πιστεύω ότι θα πάει 1.000 και 1.000 πάντως στο παράδειγμα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλύτερα να περιμένουμε διευκρινήσεις...

Εγώ πιστεύω ότι θα πάει 1.000 και 1.000 πάντως στο παράδειγμα...

Αρα μάλλον δεν είναι αστεία η ερώτηση, γιατί νόμιζα ότι μονο εγώ δεν το καταλαβαίνω

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Μάνθος

Με αφορμή την ανακοίνωση της ΠΕΦΕ σχετικά με την συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα ήθελα να σας μεταφέρω τα εξής:

Συμφωνώ με όλα τα αιτήματα εκτός από ένα:τις απολύσεις των δημοσίων υπαλλήλων.

1)Προφανώς δεν έχετε αντιληφθεί ότι το χρέος υπάρχει λόγω του υπέρογκου,σπάταλου και αδιαφανούς δημοσίου τομέα.Επομένως η συρρίκνωσή του είναι επιτακτική ανάγκη προκειμένου η χώρα να μην πτωχεύσει.Οι χιλιάδες υπάλληλοι που προσλήφθηκαν (όχι μέσω ΑΣΕΠ) αλλά επειδή γνώριζαν κάποιο κρατικό λειτουργό θα πρέπει

να αποχωρήσουν για να μην επιβαρύνουν τη χώρα άλλο.

2)Στα αιτήματά σας δεν είδα να περιλαμβάνετε ένα ΟΧΙ στις απολύσεις των συναδέλφων του ιδιωτικού υγιούς τομέα ο οποίος δεν φέρει ευθύνη για την οικονομική κατάσταση της χώρας αλλά πλήτεται περισσότερο γιατί απολύονται 750 υπάλληλοι κάθε ημέρα.Είναι δίκαιο να συμβαίνει αυτό;Είναι;Δεν το αναφέρετε καθόλου.Δυστυχώς

οι ιδιωτικοί υπάλληλοι δεν συνδικαλίζονται με συνέπεια να μην έχουν δύναμη και να μην τους υπολογίζει κανείς,ακόμα και η ομοσπονδία τους.

Όσο κλείνετε τα μάτια στο παραπάνω πρόβλημα,η αξιοπιστία σας είναι μειωμένη και φαίνεται ξεκάθαρα η πολιτική σας τοποθέτηση παρόλο που δηλώνετε ότι είστε υπεράνω πολιτικής ιδεολογίας.Αγωνιστείτε για αυτούς που αντιμετωπίζουν καθημερινά το φάσμα της ανεργίας και για όχι για τους βολεμένους που για να απολυθεί έστω

και ένας θα πρέπει να γίνει συνταγματική αναθεώρηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω δεν καταλαβαινω τπτ! Παλι παπαριες θα κανουμε και θα περιμενουμε την Πολ να βγει στις 20/7 που εγω προσωπικα δεν θα ειμαι εδω λογω διακοπων (βοηθεια μου) .Γιατι δεν τηρουνε τισ αρχικες ημερομηνιεσ???? να βγαζουνε τα κωλοδιευκρινιστικα την ωρα που πρεπει και να μην προσευχομαστε στο παρα 1 για παραταση?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest epis

Δηλαδή εννοείς στον κωδικό 566 να βάλω ΟΛΟ το ποσό του ενοικίου ΠΡΙΝ την έναρξη.

Δεν στέκει δηλαδή να πώ σε έλεγχο ότι πέρασα την εγγύηση

τα ενοικια πριν την εναρξη εργασιων δεν περνανε αρα 100% αναμορφωση

σαν εγγυηση δεν μπορεις να το περασεις γιατι μαλλον θα εχεις την εγγυηση 2 φορες?

Share this post


Link to post
Share on other sites

για το ¨κωδικός" απ'ότι κατάλαβα θέλει τον κωδικό από το Ε3....πχ 535,536 κτλ.

για το ενοίκιο που είναι πριν την έναρξη, γνώμη μου (μπορεί να κάνω και λάθος) κάντο αναμόρφωση με 100% ....

τελικά έκανα ανμόρφωση 100% του ενοικίου .

δηλαδή....

στον κωδικό 566 έβαλα όλο το ποσό του ενοικίου.Σωστή?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η προθεσμία υποχρεωτικής υποβολής μέσω διαδικτύου της κατάστασης φορολογικής αναμόρφωσης (παραγράφου 9 του άρθρου 17 του ν.3842/2010) που λήγει την 30η Ιουνίου μέχρι και την 29η Ιουλίου 2011.

http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/7813

δεν είναι μόνο οι λογιστικές διαφορές στο έντυπο

άρα υποβάλλεται υποχρεωτικά απο όλους όσοι είναι υπόχρεοι

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικά έκανα ανμόρφωση 100% του ενοικίου .

δηλαδή....

στον κωδικό 566 έβαλα όλο το ποσό του ενοικίου.Σωστή? σωστή..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μπορουσες να θεωρησεις βιβλιο εξοδων πρωτης εγκαταστασης και εκει να καταχωρησεις τα ενοικια καθως και αλλα εξοδα προ της επισημης εναρξης επιχειρησης και μετα την εναρξη να μεταφερεις με ημερομηνια εναρξης τα εξοδα αυτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3522/2006 με έναρξη ισχύος 22/12/2006

Τα έξοδα πρώτης εγκατάστασης, οι αγορές και λοιπές συναλλαγές πριν τη σύσταση επιχείρησης, νομικού προσώπου ή υποκαταστήματος αλλοδαπής επιχείρησης ή κοινοπραξίας ή την έναρξη ατομικής επιχείρησης μπορεί να καταχωρούνται:

α) σε βιβλία που θεωρούνται στο όνομα του ιδρυτή ή

β) απευθείας στα βιβλία των προσώπων που θα προκύψουν, έως την 15η ημέρα του επόμενου μήνα από τη σύστασή τους ή την δήλωση έναρξης εργασιών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψιλοάσχετο , αλλά νομίζω πως οι στήλες είναι ξεκάθαρες λένε αποδοθέντα και οφειλόμενα , άρα λοιπόν γράφουμε τι έχει πληρωθεί στη μία στήλη ή τέλος πάντων είναι προς απόφωση και στη δεύτερη θα βάζουμε τι δεν έχει πληρωθεί .

Δηλάδη αν το χρεωστικό φπα του έτους είναι 2000 και έχει πληρωθεί 1700 στη μία στήλη θα γράψουμε το 2000 και στην άλλη το 300 ..... Σωστά ????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SPCFU

Συναδελφοι.. να ρωτησω κατι..

Εκανα φορολογικη αναμορφωση σε επιχειρηση ΑΤΟΜΙΚΗ με βιβλια Γ.. (Ειχε ενοικια απο LEASING) Τα ποσα που αναμορφωνονται ΠΟΥ αναγραφονται στο Ε3 ???

Σε ποιους κωδικους ??? Η επιχειρηση ξαναλεω ειναι ΑΤΟΜΙΚΗ και ο επιχειρηματιας συμπληρωνει απλα Ε3 & Ε1..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souli διαφωνεις με την προταση μου? Ειπα κατι λαθος?

Δεν είπες κάτι λάθος..

Απλά ενημερώνω ότι το βιβλίο ιδρυτή , δεν είναι πλέον απαραίτητο..

και αν μιλάμε για το ενοίκιο (και για άλλα πολλά) δεν βλέπω ούτε λόγω μη αναγνώρισης (αναμόρφωσης), από την απευθείας καταχώρηση στα βιβλία της επιχείρησης όταν αυτά θεωρηθούν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΠΟΛ. 1024/2007

Άρθρο 2

Παράγραφος 28.20. Βιβλία πρώτης εγκατάστασης (έναρξη ισχύος από 22/12/2006).

Με τις διατάξεις της παραγράφου αυτής αντικαθίσταται το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 10 αναφορικά με την τήρηση βιβλίων πρώτης εγκατάστασης. Με τις νέες διατάξεις παρέχεται η δυνατότητα μη τήρησης βιβλίου πρώτης εγκατάστασης για τα έξοδα και τις αγορές που πραγματοποιούνται από τον ιδρυτή ημεδαπού ή αλλοδαπού νομικού προσώπου μέχρι τη σύστασή του ή από τον ιδρυτή ατομικής επιχείρησης ή κοινοπραξίας μέχρι την υποβολή της δήλωσης έναρξης επαγγέλματος, με την προϋπόθεση ότι τα έξοδα αυτά καταχωρούνται αναλυτικά στα βιβλία των προσώπων αυτών μέχρι την 15η ημέρα του επόμενου μήνα από τη σύστασή τους (προκειμένου για νομικό πρόσωπο) ή από την ημερομηνία έναρξης επαγγέλματος (προκειμένου για ατομική επιχείρηση ή κοινοπραξία).

Σημειώνεται ότι ανεξάρτητα από την τήρηση βιβλίων πρώτης εγκατάστασης από τον ιδρυτή εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις της Α.Υ.Ο.Ο. 1070576/2627/ΠΟΛ. 1102/14-7-2005 (ΦΕΚ Β΄1062/27-7-2005).

Από τη μη τήρηση των βιβλίων πρώτης εγκατάστασης δεν θίγονται οι υποχρεώσεις που απορρέουν από άλλες φορολογικές διατάξεις.

Οι παραπάνω διατάξεις, που ισχύουν από 22/12/2006, καταλαμβάνουν τόσο τα υπό σύσταση πρόσωπα ή τις επιχειρήσεις για τα οποία υποβάλλεται η δήλωση έναρξης της υπό ίδρυσης επιχείρησης από την ημερομηνία αυτή και μετά όσο και τις συναλλαγές που διενεργούνται από την ημερομηνία αυτή και μετά εκ μέρους του ιδρυτή για λογαριασμό υπό ίδρυση προσώπου για το οποίο έχει ήδη υποβληθεί μέχρι την 22/12/2006 δήλωση υπό ίδρυση επιχείρησης ή έχει ήδη θεωρηθεί βιβλίο πρώτης εγκατάστασης. Στην δεύτερη περίπτωση το βιβλίο που ήδη έχει θεωρηθεί μπορεί να μην ενημερώνεται πλέον με τις συναλλαγές που διενεργούνται από την ημερομηνία αυτή και μετά και αυτές να καταχωρούνται απ΄ ευθείας στα βιβλία του επιτηδευματία σύμφωνα με τα προαναφερόμενα.

ΠΟΛ. 1102/2005

`Αρθρο 1

Δήλωση Έναρξης Εργασιών

1. Κάθε Φυσικό ή Νομικό Πρόσωπο ή Ένωση Προσώπων όπως αυτά αναφέρονται στο άρθρο 3 του Κώδικα Φ.Π.Α. (Ν. 2859/2000) όπως ισχύει, υποχρεούται να υποβάλλει στον προϊστάμενο της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. δήλωση έναρξης εργασιών σύμφωνα με το άρθρο 36 του Κώδικα Φ.Π.Α. πριν από την πραγματοποίηση οποιασδήποτε συναλλαγής στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας. Η μίσθωση ακινήτου για επαγγελματική στέγη δε θεωρείται συναλλαγή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συναδελφοι.. να ρωτησω κατι..

Εκανα φορολογικη αναμορφωση σε επιχειρηση ΑΤΟΜΙΚΗ με βιβλια Γ.. (Ειχε ενοικια απο LEASING) Τα ποσα που αναμορφωνονται ΠΟΥ αναγραφονται στο Ε3 ???

Σε ποιους κωδικους ??? Η επιχειρηση ξαναλεω ειναι ΑΤΟΜΙΚΗ και ο επιχειρηματιας συμπληρωνει απλα Ε3 & Ε1..

Στις σημειώσεις φορολογουμένου στην τελευταία σελίδα..αναγράφεις

το σύνολο της φορολογικής αναμόρφωσης είναι π.χ. 1000,00 ευρώ.

Στην τρίτη σελίδα .. κάτω από τα καθαρά κέρδη χρήσης .. στο πεδίο "κέρδη που φορολογούνται",

βάζεις το πόσο που προκύπτει αν στα λογιστικά κέρδη προσθέσεις τις λογιστικές διαφορές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μπορουσες να θεωρησεις βιβλιο εξοδων πρωτης εγκαταστασης και εκει να καταχωρησεις τα ενοικια καθως και αλλα εξοδα προ της επισημης εναρξης επιχειρησης και μετα την εναρξη να μεταφερεις με ημερομηνια εναρξης τα εξοδα αυτα.

Η αλήθεια είναι ότι...είχα περίπτωση επιτηδευματία που έκανε έναρξη το 2011 και όλο το 2010 πληρωνε ενοίκιο για την επαγγελματική του στέγη.

Αυτά τα ενοίκια του ενώς έτους δεν τα πέρασα στα βιβλία του επαγγελματία ( β' κατηγορίας βιβλία) το 2011 καθώς δεν του είχα θεωρήσει βιβλίο πρώτης εγκατάστασης.Το αποτέλεσμα ήταν ότι δεν περάστηκαν ποτε ενοίκια αξίας 4800 στο ε3 του επαγγελματία παρα μόνο στο ε1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Σπυρος

Καλημερα.Γνωριζει καποιος τι γινεται με οσους κλεινουν ισολογισμο μετα την 31/12. Για παραδειγμα εγω εχω χρηση 1/5 με 30/4.Καταθετω Ε3 τον Αυγουστο.Μπορω να δωσω χειρογραφα την ΚΦΑ τον Αυγουστο? Στην ΦΑΕΕ δεν ηξεραν μου ειπαν να παρω στο υπουργειο.

Ευχαριστω εκ των προτερων

Σπυρος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.