Προς το περιεχόμενο

Παράβαση του ΚΟΚ η μη καταβολή διοδίων....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

We don't need no water let the motherfucker burn, Burn motherfucker burn

http://www.youtube.com/watch?v=8PcKlI28wLE

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Το ΙΝΚΑ, από κοινού με άλλες Ενώσεις Καταναλωτών, κατέθεσε χθες, Συλλογική Αγωγή για το απαράδεκτο καθεστώς των Διοδίων, μέσω του Νομικού Συμβούλου μας Δικηγόρου στον ΑΠ, κο Γιάννη Μυταλούλη.

Η νομική αυτή παρέμβαση του ΙΝΚΑ εντάσσεται στον αγώνα των πολιτών εναντίον αυτού του μέτρου μέχρι την οριστική κατάργησή του, όπως παλαιότερα έγινε με τις παρασιτικές παρκοεταιρείες.

Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν τα παρακάτω όσον αφορά τα Διόδια:

· Οι δρόμοι έχουν φτιαχτεί με τα χρήματα του φορολογούμενου πολίτη και μπορούν να συντηρούνται θαυμάσια από το κράτος.

· Η εκχώρηση των περισσοτέρων ελληνικών δρόμων έγινε με τριτοκοσμικές συμβάσεις όπως και τα ποσοστά π.χ.:

(Α) περίπου 40% απευθείας χρηματοδότηση από το κράτος, δηλαδή από τον φορολογούμενο πολίτη.

(Β) 50% δάνεια με την εγγύηση του Ελληνικού Κράτους, δηλαδή του φορολογούμενου πολίτη.

(Γ) ένα μικρό ποσοστό 10% χρήματα από την ίδια την εταιρεία!

· Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις ζητούν προκαταβολικά πληρωμή διοδίων για έργα που θα γίνουν – εξ ου και το γνωστό ανέκδοτο με τον τυροπιτά που ζητά το αντίτιμο της τυρόπιτας που θα σερβίρει μετά από ένα χρόνο.

· Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις ζητούν διόδια για έργα που έληξε ο χρόνος παράδοσης και μένουν ακόμα καρμανιόλες, χωρίς ούτε τους προβλεπόμενους παράλληλους δρόμους.

Την ώρα που όλος ο Ελληνικός Λαός μαστίζεται από την άγρια κρίση, το κλείσιμο της παραγωγικής επιχείρησης, την ανεργία, το βούλιαγμα της αγροτικής παραγωγής, τη φτώχεια και την υπερχρέωση, κάποιοι εργολάβοι, φαίνεται έχουν τον τρόπο, να διατηρούν την ασυλία για τα υπερκέρδη τους, σε βάρος όλου του Ελληνικού Λαού.

Απειλούν μάλιστα να αλλάξουν και τον ΚΟΚ για να μετατρέψουν την Αστυνομία σε εισπρακτική εταιρεία των εργολάβων.

ΝΤΡΟΠΗ!

Να μπει τέλος στη συνεργασία του κυβερνήσεων με την δικτατορία των εργολάβων!

Τα χρήματα και οι πόροι, να διατεθούν

σε παραγωγικές επιχειρήσεις.

ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΕΡΙΤΖΗΔΕΣ

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/

post-3019-0-32471500-1297436004_thumb.pn

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" αντιστέκεται

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" δεν πληρώνει τα χαράτσια

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" είναι ο πιο ξύπνιος

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" ονειρεύεται τραγουδώντας το καινούργιο κόσμο που ανατέλλει..

ε, τότε είναι που χρειάζομαι επειγόντως κράνος για να γλιτώσω από το υπαίθριο χέσιμο που θα μα ρίξουν οι βρωμοκερδοσκόποι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" αντιστέκεται

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" δεν πληρώνει τα χαράτσια

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" είναι ο πιο ξύπνιος

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" ονειρεύεται τραγουδώντας το καινούργιο κόσμο που ανατέλλει..

ε, τότε είναι που χρειάζομαι επειγόντως κράνος για να γλιτώσω από το υπαίθριο χέσιμο που θα μα ρίξουν οι βρωμοκερδοσκόποι..

Αγαπητέ Σωτήρη ,

πληρώνεις διόδια παντού ????

Ρωτώ και να θέλεις βεβαια απαντάς ,

διότι προσπαθώ να καταλάβω αν θεωρείς σωστό το να πληρώνεις διόδια για ένα δρόμο που ΘΑ γίνει , η αν θεωρείς σωστό να πληρώνεις διόδια για να πάς απο το χωριό σου στο χωράφι σου, η αν θεωρείς σωστό να πληρωνεις διόδια για έναν δρόμο ο οποίος είναι μια τεραστια καρμανιόλα.

Επίσης θα ηθελα να μου πεί καποιος πώς μπορεί να είναι παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας η μή πληρωμή διοδίων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνουσα με ενα προστιμο για την μη πληρωμη διοδιων απο την στιγμη που οι μεγαλοεργολαβοι θα πληρωναν και αυτοι προστιμα για τις κακοτεχνιες των δρομων που ειχαν αναλαβει

Οσο οι δρομοι ειναι αθλιοι καλα κανει ο κοσμος και δεν πληρωνει

Το επομενο βημα θα πρεπει να ειναι οι τραπεζες ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....

Το επομενο βημα θα πρεπει να ειναι οι τραπεζες ...

Το επόμενο βήμα θα έπρεπε να είναι ένα εκατομμύριο λαός στην πλατεία συντάγματος με το παπούτσι στο χέρι..

αλλά θα μου πεις " Ο Γιώργος δεν είναι μουσουλμάνος να προσβληθεί"..

Άσε που θα μας χέσουν και οι δανειστές μας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το επόμενο βήμα θα έπρεπε να είναι ένα εκατομμύριο λαός στην πλατεία συντάγματος με το παπούτσι στο χέρι..

αλλά θα μου πεις " Ο Γιώργος δεν είναι μουσουλμάνος να προσβληθεί"..

Άσε που θα μας χέσουν και οι δανειστές μας..

Eμεις ειμαστε "πολιτισμενοι" Θαναση , δινουμε σκληρα και καθημερινα την μαχη του καναπε

Οποτε μην περιμενεις 1 εκατομμυριο στην πλατεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ημέρα των Θεοφανείων (6/1/2011), έκανα οδικώς τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Για όποιον δεν γνωρίζει επακριβώς το κόστος αυτής της διαδρομής από άποψη διοδίων (αλλά και την συχνότητα αυτών), σας παραθέτω αναλυτικά τα στοιχεία :

1ο διόδιο (Νέα Οδός Α.Ε.) ώρα 9:10 τίμημα = 2,05 €

2ο διόδιο (Νέα Οδός Α.Ε.) (μετά 30 λεπτά) τίμημα = 2,50 €

3ο διόδιο (Νέα Οδός Α.Ε.) (μετά 25 λεπτά) τίμημα = 2,40 €

4ο διόδιο (Αυτ/μος Κεντρ. Ελλάδος) (μετά 19 λεπτά) τίμημα = 1,55 €

5ο διόδιο (Αυτ/μος Αιγαίου Α.Ε.) (μετά 38 λεπτά) τίμημα = 2,40 €

6ο διόδιο (Αυτ/μος Αιγαίου Α.Ε.) (μετά 41 λεπτά) τίμημα = 2,80 €

7ο διόδιο (Αυτ/μος Αιγαίου Α.Ε.) (μετά 16 λεπτά) τίμημα = 1,00 €

8ο διόδιο (Αυτ/μος Αιγαίου Α.Ε.) (μετά 15 λεπτά) τίμημα = 2,20 €

9ο διόδιο (Αυτ/μος Αιγαίου Α.Ε.) (μετά 28 λεπτά) τίμημα = 2,90 €

10ο διόδιο (Τ.Ε.Ο) (μετά 31 λεπτά) τίμημα = 2,80 €

Σύνολο διοδίων 22,60 € μόνο για να πάει κανείς Θεσσαλονίκη + βενζίνη, αγγίξαμε τα 100 €. Και άλλα τόσα η επιστροφή, συνολικό κόστος περί τα 200 €.

Η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» από τα 22,60 συνολικά εισέπραξε 11,30 € και η «Νέα Οδός Α.Ε.» 6,95 €.

Αυτά προς γνώση και … συμμόρφωση όλων !

Πηγή: http://eglimatikotita.blogspot.com/2011/01/blog-post_8602.html

***

Όποιος βρει απόσταση 500 χιλιομέτρων παγκοσμίως με 10 σταθμούς διοδίων κερδίζει ένα γεύμα με τον Πάγκαλο....

Αυτό που συμβαίνει είναι απίστευτο. Να αφήνουν τους μεγαλοεργολάβους να θησαυρίζουν και να θεωρούν όσους δικαίως αντιδρούν ως ...τζαμπατζήδες.

Και τους κατηγορούν ποιοι; Οι Αρχιτζαμπατζήδες που δεν πληρώνουν τίποτα ως βουλευτές...

Από την Κερατέα και από τα διόδια θ'αρχίσει το τέλος τους.

doctor

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια έρευνα που κάναμε στο επίσημο site της Ευρωπαϊκής ¨Ενωσης αποδεικνύει ότι κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει . Παρακάτω αναγράφουμε αυτούσιο το σχετικό κείμενο από το επίσημο site της ΕΕ:

Υπάρχουν οδικά διόδια σε αρκετές χώρες, όπως στην Αυστρία, τη Γαλλία,την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ουγγαρία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία.

Η πληρωμή διοδίων σε ορισμένες χώρες (Αυστρία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Σλοβενία και Τσεχική Δημοκρατία) γίνεται με την αγορά αυτοκόλλητου σήματος (σαν τα δικά μας τέλη κυκλοφορίας) που πρέπει να τοποθετείται σε εμφανές σημείο του οχήματος. http://europa.eu/travel/index_el.htm

Όπως φαίνεται και από το κείμενο στα παρακατω κρατη ΔΕΝ υπάρχουν διοδια:

Γερμανια- Ολλανδια -Δανια – Σουηδια- Νορβηγια – Φινλανδια- Σερβια-Ρουμανια- Κροατια-Βοσνια- Ελβετια- Ισλανδια – Μαλτα- Κυπρος- Λεττονια- Λιθουανια – Εσθονια – Λουξεμβουργο – Βελγιο κλπ. Επισης δεν υπαρχουν διόδια στη Ρωσια.

Στις Αυστρια , Ουγγαρία, Σλοβακία και Τσεχική Δημοκρατία ισχύει το αυτοκολλητο που τα αγοραζεις ακομη και απο μεγαλα βενζιναδικα , οπως τα δικα μας τελη κυκλοφοριας και δεν υπαρχουν σταθμοι διοδιων επιπροσθετα.

Φυσικά διόδια δεν υπάρχουν στις ΗΠΑ .

Η Ελλαδα ειναι η μονη χωρα οπου πληρωνουμε και υπερογκα τελη κυκλοφοριας και υπερογκα διοδια, ενώ στις υπολοιπες χωρες όπου υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας δεν υπάρχουν διόδια και το αντίστροφο, εάν υπάρχουν διόδια , δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας!

Σε πολλές χώρες που εισπράτονται διόδια το ποσόν μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.

Τα διόδια σταματούν μόλις γίνει αποσβεση του αυτοκινητόδρομου.

(Στην Ελλάδα με τόσα που έχουμε πληρώσει η απόσβεση έχει γίνει εδώ και 30 χρόνια χωρίς όμως να έχουμε ακόμη δρόμους!)

Περιττό να αναφέρουμε την άριστη κατάσταση των ευρωπαϊκών αυτοκινητόδρομων, στις περισσότερες χώρες, καθώς και την ύπαρξη ασφαλών και καλοσυντηρημένων παραδρόμων και εναλλακτικών διαδρομών στις χώρες όπου υπάρχουν διόδια. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ένας οδικός παράδεισος για τους κατοίκους, αλλά χαρακτηρίζει τον πλιατσικολογικό και ληστρικό χαρακτήρα του δικού μας κράτους απέναντι στους «υπηκόους» του.

Βέβαια λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο , δηλαδή τον ελληνικό λαό που εξεγείρεται μαζικά και συντονίζεται πανελλαδικά μέσα από λαϊκές συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα.

http://www.troktiko2010.com/2011/02/05/%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B7-%CF%84%CE%B9-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B5/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Σωτήρη ,

πληρώνεις διόδια παντού ????

Ρωτώ και να θέλεις βεβαια απαντάς ,

Λογικά τα επιχεέρηματά σου Κίμωνα. Αλλο ''μπαχαλάκηδες" και άλλο διαμαρτυρία...

Θα συμφωνουσα με ενα προστιμο για την μη πληρωμη διοδιων απο την στιγμη που οι μεγαλοεργολαβοι θα πληρωναν και αυτοι προστιμα για τις κακοτεχνιες των δρομων που ειχαν αναλαβει

Οσο οι δρομοι ειναι αθλιοι καλα κανει ο κοσμος και δεν πληρωνει

Το επομενο βημα θα πρεπει να ειναι οι τραπεζες ...

αυτοδικία λοιπόν, ας ξεκινήσουμε από τα παιδιά τους και τις γυναίκες τους..

Άσε που θα μας χέσουν και οι δανειστές μας..

το λιγότερο είνια αυτό.. γιατί τον "ανεξάρτητο Ελληνικό λαό" η μπόχα δεν τον πιάνει..

Βέβαια λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο , δηλαδή τον ελληνικό λαό που εξεγείρεται μαζικά και συντονίζεται πανελλαδικά μέσα από λαϊκές συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα.

http://www.troktiko2010.com/2011/02/05/%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B7-%CF%84%CE%B9-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B5/

τώρα μάλιστα .. βρήκες ξενοδόχο Δημήτρη.. μόνο που δεν έχει σώβρακα (βλ. γυμνός)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά τα επιχεέρηματά σου Κίμωνα. Αλλο ''μπαχαλάκηδες" και άλλο διαμαρτυρία...

Συμφωνουμε Σωτήρη ,

για αυτο θεωρω τον ευατό μου διαμαρτυρομενο

και δεν πληρώνω συγκεκριμενα διόδια.

Τα καπελώματα και οι κομματικά κατευθυνόμενες ενέργειες

δεν μου αρέσουν ούτε εμένα απο οπου και εάν προέρχονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ρε , πληρώνεις διόδια ??????

Καλά ρε , πήγες Θεσσαλονίκη και δεν είπες τίποτα???

Καλά ρε , μάκρυνε η μπαλαντέζα σου ????

Την ημέρα των Θεοφανείων (6/1/2011), έκανα οδικώς τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Για όποιον δεν γνωρίζει επακριβώς το κόστος αυτής της διαδρομής από άποψη διοδίων (αλλά και την συχνότητα αυτών), σας παραθέτω αναλυτικά τα στοιχεία :

1ο διόδιο (Νέα Οδός Α.Ε.) ώρα 9:10 τίμημα = 2,05 €

2ο διόδιο (Νέα Οδός Α.Ε.) (μετά 30 λεπτά) τίμημα = 2,50 €

3ο διόδιο (Νέα Οδός Α.Ε.) (μετά 25 λεπτά) τίμημα = 2,40 €

4ο διόδιο (Αυτ/μος Κεντρ. Ελλάδος) (μετά 19 λεπτά) τίμημα = 1,55 €

5ο διόδιο (Αυτ/μος Αιγαίου Α.Ε.) (μετά 38 λεπτά) τίμημα = 2,40 €

6ο διόδιο (Αυτ/μος Αιγαίου Α.Ε.) (μετά 41 λεπτά) τίμημα = 2,80 €

7ο διόδιο (Αυτ/μος Αιγαίου Α.Ε.) (μετά 16 λεπτά) τίμημα = 1,00 €

8ο διόδιο (Αυτ/μος Αιγαίου Α.Ε.) (μετά 15 λεπτά) τίμημα = 2,20 €

9ο διόδιο (Αυτ/μος Αιγαίου Α.Ε.) (μετά 28 λεπτά) τίμημα = 2,90 €

10ο διόδιο (Τ.Ε.Ο) (μετά 31 λεπτά) τίμημα = 2,80 €

Σύνολο διοδίων 22,60 € μόνο για να πάει κανείς Θεσσαλονίκη + βενζίνη, αγγίξαμε τα 100 €. Και άλλα τόσα η επιστροφή, συνολικό κόστος περί τα 200 €.

Η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» από τα 22,60 συνολικά εισέπραξε 11,30 € και η «Νέα Οδός Α.Ε.» 6,95 €.

Αυτά προς γνώση και … συμμόρφωση όλων !

Πηγή: http://eglimatikotita.blogspot.com/2011/01/blog-post_8602.html

***

Όποιος βρει απόσταση 500 χιλιομέτρων παγκοσμίως με 10 σταθμούς διοδίων κερδίζει ένα γεύμα με τον Πάγκαλο....

Αυτό που συμβαίνει είναι απίστευτο. Να αφήνουν τους μεγαλοεργολάβους να θησαυρίζουν και να θεωρούν όσους δικαίως αντιδρούν ως ...τζαμπατζήδες.

Και τους κατηγορούν ποιοι; Οι Αρχιτζαμπατζήδες που δεν πληρώνουν τίποτα ως βουλευτές...

Από την Κερατέα και από τα διόδια θ'αρχίσει το τέλος τους.

doctor

Το βρήκα , Ελλάδα .

Πές μου πού και πότε θα συνφάγω με τον αρχηγό κοπρίτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" αντιστέκεται

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" δεν πληρώνει τα χαράτσια

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" είναι ο πιο ξύπνιος

όταν " ο ανεξάρτητος Ελληνικός λαός" ονειρεύεται τραγουδώντας το καινούργιο κόσμο που ανατέλλει..

ε, τότε είναι που χρειάζομαι επειγόντως κράνος για να γλιτώσω από το υπαίθριο χέσιμο που θα μα ρίξουν οι βρωμοκερδοσκόποι..

Συνάδελφε ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την ειρωνία στο σχόλιο σου.

Σε ενοχλεί που το κίνημα δεν πληρώνω είναι πράγματι ανεξάρτητο χωρίς κομματικούς διαμεσολαβητές, γραμματείς και φαρισαίους?.

"Χωράνε όλοι εκτός από ρατσιστές και φασίστες" είναι η βασική του διακήρυξη και λειτουργεί αμεσοδημοκρατικά μέσω συνελεύσεων.

Δεν είναι όπως το εννοείς "ξύπνιος" ο Ελληνικός λαός....αλλά πραγματικά ξύπνησε από την οικονομική κρίση,

δεν αντέχει και δεν ανέχεται άλλο την ληστεία των εταιριών και του κράτους.

Τζάμπα καπιτα-ληστές οι πέντε κοινοπραξίες της ασφάλτου με τα συγχρηματοδοτούμενα ΣΔΙΤ του Σουφλιά..

25% κρατική συμμετοχή......67,5% τραπεζικά δάνεια (από τα χρήματα μας δηλαδή και μάλιστα με την εγγύηση του δημοσίου)

και άκουσον ακουσον 8,5% ιδιωτική συμμετοχή από τις εισπράξεις των διοδίων πριν ακόμα κατασκευαστούν οι δρόμοι.

Ε δεν τραβάμε τα αρχ........... μας να μεγαλώσουν.

Στην περιοχή μου υπάρχουν τα διόδια της εθνικής(Αιγαίον) και πεντακόσια μέτρα πιο πίσω στην είσοδο της Λεπτοκαρυάς φτιάχνουν νέα διόδια

στις παρυφές του Ολύμπου για να πληρώνουν το καλοκαίρι οι τουρίστες, οι συνδημότες από τα Καλλικρατικά χωριά και φυσικά οι αγρότες που ανεβαίνουν στα χωράφια τους.Ε να μην καταθέσεις δυο-τρίς μισθούς ετησίως στο ταμείο του Μπόμπολα.Αλίμονο πως θα έχουμε δρόμους.!!

Οι εταιρίες έδωσαν απο κοινού την προηγούμενη βδομάδα συνέντευξη τύπου και πρότειναν στην κυβέρνηση να ποινικοποιήσει την μη πληρωμή διοδίων.

Μέσα σε ενα βράδι ο Ρέππας το κοτσάρισε ένθετο στον νόμο που ψηφίζουν σήμερα για τις μεταφορές...σαν παράβαση του ΚΟΚ!!!!!!!

Το πράγμα μιλάει μόνο του ο Μπόμπολας σφυράει και η κυβέρνηση κάνει κωλοτούμπες και αρλούμπες

Εσυ τι περιμένεις να μην αντιστέκεται ο Ελληνικός λαός, να μην ονειρεύεται πραγματικά να βγεί από την κόλαση?.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...