Jump to content

ΙΔΕΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΟ0ΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ


Recommended Posts

Αλήθεια θα έχετε ήδη κρούσεις από πελάτες για μείωση τιμών και άλλα δαιμόνια...

Εσείς πως σκέφτεστε να το χειριστείτε;

Μια σκέψη θα ήταν η παροχή έκπτωσης στην ετήσια αμοιβή με "αντίδωρο" την εφάπαξ καταβολή της ετήσιας αμοιβής.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο δύσκολο........ το αντίδωρο

Βασικά κρίνεις κατά περίπτωση......

δεν είναι εμπορική επιχείρηση να κάνω έκπτωση σε όλα τα είδη......

Το πρώτο είναι μια πίστωση που έτσι κι αλλοιώς την παίρνουν μόνοι τους.....

Λίγο το θέμα της έκδοσης του δελτίου ανά μήνα σύμφωνα με τον 3842 ΄βοηθά στην διαπραγμάτευση αλλά πάλι.........

ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος.

δύσκολα χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Καλά τώρα σίγουρα κάνεις πλάκα!!!

Εδώ θα αυξηθούν οι υποχρεώσεις όλων μας με την πιστοποίηση (αν γίνει τελικά) και λες ότι αντί να αυξήσουμε τιμές θα τις μειώσουμε?

Λυπάμαι αλλά εγώ δεν μειώνω τίποτα και με όσους πελάτες μείνω. Δεν θα στραβώνομαι στον Η/Υ για πενταροδεκάρες. Αν ζοριστώ πολύ θα ψάξω να βρω και κάτι άλλο να κάνω. Γιατί αν ο πελάτης δει ότι του κάνεις μείωση τιμών, όσο και χαζός να είναι, θα καταλάβει ότι έχεις ανάγκη και μετά θα σε πατήσει.

Sorry, αλλά δεν θα πάρω!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλά τώρα σίγουρα κάνεις πλάκα!!!

Εδώ θα αυξηθούν οι υποχρεώσεις όλων μας με την πιστοποίηση (αν γίνει τελικά) και λες ότι αντί να αυξήσουμε τιμές θα τις μειώσουμε?

Λυπάμαι αλλά εγώ δεν μειώνω τίποτα και με όσους πελάτες μείνω. Δεν θα στραβώνομαι στον Η/Υ για πενταροδεκάρες. Αν ζοριστώ πολύ θα ψάξω να βρω και κάτι άλλο να κάνω. Γιατί αν ο πελάτης δει ότι του κάνεις μείωση τιμών, όσο και χαζός να είναι, θα καταλάβει ότι έχεις ανάγκη και μετά θα σε πατήσει.

Sorry, αλλά δεν θα πάρω!!!

Δεν αναφέρθηκα σε μείωση τιμών σε καμία περίπτωση. Εκτός και αν πάψει να απασχολεί προσωπικό ή ο όγκος εργασίας που απαιτείται περιοριστεί δραματικά. Απλά πέταξα την ιδέα ως "τρίπλα" στις πιέσεις για μείωση τιμών.

Αλήθεια έχεις πολλούς πελάτες που σε προπληρώνουν την ετήσια αμοιβή;;

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη

Αλλο η διευκόλυνση για να καταφέρεις να εισπράξεις τα συμφωνηθέντα

και άλλο η μείωση τιμής.

Και τα δύο εσύ θα κρίνεις πως θα τα χειριστείς.

Μαγικές και καθολικά εφαρμόσιμες μέθοδοι δεν υπάρχουν.

Εχεις τον τρόπο σαν επαγγελματίας Λογιστής που είσαι να βοηθήσεις τον πελάτη σου

να ξεπεράσει την δύσκολη θέση και να επανέλθει ταμειακά κάνε το, θα στο ανταποδώσει.

εάν εσύ κρίνεις οτι έχει πάρει το δρόμο που δεν έχει επιστροφή καλύτερα να του δείξεις

την πόρτα. συνήθως δεν εισπράττεις ποτέ από τέτοιους.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι έτσι Οκ. Νόμιζα ότι είπες για μείωση επειδή με έναν συνάδελφο μας που συζητούσα προχθές, ήδη μου είπε ότι κάποιους από 50,00 σε Β' κατηγορία τους τα πήγες σε 40,00 ανά μήνα και του είπα ότι είναι τρελός.

Αλήθεια έχεις πολλούς πελάτες που σε προπληρώνουν την ετήσια αμοιβή;;

Όχι σίγουρα δεν έχω, οι καλύτεροι μου πελάτες είναι 2 καταστήματα ρούχων με κινέζικα (κινέζοι δηλαδή τα έχουν) οι οποίοι με προπληρώνουν τρίμηνο. Δηλαδή πχ τουν Οκτώβριο μου πλήρωσαν 10ο-11ο-12ο.

Από όλους τους άλλους πληρώνομαι κάθε μήνα γιατί από την πρώτη στιγμή τους εξήγησα ότι οι δικές μου υποχρεώσεις θα είναι πάμπολλες και η δική τους θα είναι μόνο να πληρώνομαι στην ώρα μου όπως και γίνεται. Δηλαδή αν εμένα μου αργήσουν 2-3 μήνες την πληρωμή πως θα είμαι συνεπής στις δικές μου υποχρεώσεις? Αλυσίδα είναι αυτά.

Και να σκεφτείς ότι 2 πελάτες μου τους έχω από το 1992 ( όταν ξεκίνησα) και ποτέ δεν είχαμε τέτοια προβλήματα όπως και με κανέναν άλλο βέβαια.

Αλλά μην νομίζεις ότι δεν μου έτυχαν και "μπατάκια". Απλά αυτούς όταν άρχιζαν τα ...θα δούμε, και δεν ξέρω πότε θα έχω,κλπ, απλά τους έδιωξα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, επειδή είμαι και λίγο εύκολος, έχω φάει αρκετά φέσια. Τι να κάνω που δεν μπορώ να βλέπω τον άλλον να παρακαλάει. Έχω χορτάσει τσάμπα δουλειά. Και όσο λέω πως πρέπει να αλλάξω, όλο και κάτι μου συμβαίνει. Είναι και κάπως ηθικό το θέμα. Πελάτες που ήταν σωστοί επί σειρά ετών και για κάποιο λόγο (και προ κρίσης) βρέθηκαν σε δύσκολη θέση, τι να τους πω? κύριοι, είσαστε μια στημένη λεμονόκουπα και άντε γεια σας. Δεν μου πάει. Είναι πράγματι πολύ δύσκολα τα πράγματα και όσο πάει δυσκολεύουν πολύ περισσότερο.

Τελικά υπάρχει τρόπος να αποφύγουμε την έκδοση απυ κάθε μήνα?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά υπάρχει τρόπος να αποφύγουμε  την έκδοση απυ κάθε μήνα?

αν στο συμφωνητικό αναφέρεις για ετήσια αμοιβή και οχι για μηνιαία , νομίζω πως γίνετε...

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΕΤΑΙ κκ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΟΛΟΥΣ ΜΕ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΒΙΒΛΙΑ ΣΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΟΙΚΟΥΝ ΤΖΙΡΟΙ ΑΠΟ 0 ΕΩΣ 1,500,000,00 ΕΥΡΩ ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠ ΟΨΙΝ Ο ΤΖΙΡΟΣ ΕΑΝ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη

Πλάνα καθολικής αντιμετώπισης υπάρχουν τόσα οσα το γινόμενο των λογιστών επι τους πελάτες.

Απλά υπάρχουν γενικές αρχές που μπορείς να εφαρμόσεις

το πρόβλημα είναι υπαρκτό.... ο τρόπος αντιμετώπισης όμως ;;; Σαν επιχειρηματίες θα πρέπει να έχουμε μια κοινή στάση, διαφορετικά δεν μας φταίνε οι πελάτες αν δεν κοιμόμαστε τα βράδια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω πως ειναι δυνατον να αναβαθμιστει η δουλεια μας αν συναδελφοι εχουν αμοιβες για β'κατηγοριας 50,00 και 40,00 ευρω και για γ'κατηγορια 80,00 και 100,00ευρω.Νομιζω οτι ετσι θα δουμε και τιμες των 10,00 και 20,00 ευρω που παιρνει ενας συναδελφος για β'κατηγορια(περιπτερο κτλ.)Ημαστε αξιοι της μοιρας μας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω πως ειναι δυνατον να αναβαθμιστει η δουλεια μας αν συναδελφοι εχουν αμοιβες για β'κατηγοριας 50,00 και 40,00 ευρω και για γ'κατηγορια 80,00 και 100,00ευρω.Νομιζω οτι ετσι θα δουμε και τιμες των 10,00 και 20,00 ευρω

Απλά δεν θα αναβαθμιστεί. Και δεν καταλαβαίνουν ότι σαν αμοιβή και σαν εργασία οι δύο δικοί τους πελάτες είναι ένας δικός μας (εμάς που θεωρούμαστε και ακριβοί-όπως μου είπε ένας συνάδελφος).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...