Προς το περιεχόμενο
  • 0

Εταιρικά αυτοκίνητα και εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες


Filia

Ερώτηση

Καλημέρα σε όλους!!

Έχω πάρει σε όλες τις εφορίες και κανένας δεν μπορεί να με βοηθήσει.........να μου πείτε πρώτη φορά συμβαίνει αυτό!!!!!

Σχετικά με τα νέα δεδομένα γνωρίζουμε ότι για τα εταιρικά αυτοκίνητα θα προσδιορίζεται από το 2011 εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες και θα πρέπει να χορηγούμε

σχετική βεβαίωση αποδοχών στα στελέχη. Το επιπλέον αυτό εισόδημα θα υπολογίζεται ως ποσοστό της εργοστασιακής αξίας του έτους πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.

Για εργοστασιακή αξία από 15.000 έως 22.000 ευρώ με ποσοστό 15% κ.λπ.............Υπάρχουν μειώσεις παλαιότητας και χιλιομέτρων. Και για αξία κάτω των 15.000 ευρώ δεν θα θεωρείται ως εισόδημα.

Το πρόβλημά μου είναι το εξής: έστω αυτοκίνητο εργοστασιακής αξίας 18.000 €, το οποίο με τις μειώσεις παλαιότητας και χιλιομέτρων πάει 14.000 €. Θα προσδιοριστεί εισόδημα 14.000 * 15%????? ή δεν προσδιορίζεται εισόδημα γιατί είναι η τελική του αξία κάτω των 15.000 €?????

Αν ξέρει κάποιος παρακαλώ πολύ βοηθήστε!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

Εργοστασιακη Τιμολογιακη Αξια πρωτου ετους κυκλοφοριας αναφερει το αρθρο 45 παρ. ΣΤ, οποτε επι του αρχικου ποσου των 18.000,00 ευρω θα ξεκινησεις τους υπολογισμους και στο ποσο που προκυπτει θα αρχισεις τις εκπτωσεις

Σζετικο παραδειγμα στην σελιδα 595-596 του νεου ΚΦΕ Σταματοπουλου-Καραβοκυρη

mea culpa :) βιαστικη αναγνωση, χαζη απαντηση :unsure:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Καλημέρα σε όλους!!

Έχω πάρει σε όλες τις εφορίες και κανένας δεν μπορεί να με βοηθήσει.........να μου πείτε πρώτη φορά συμβαίνει αυτό!!!!!

Σχετικά με τα νέα δεδομένα γνωρίζουμε ότι για τα εταιρικά αυτοκίνητα θα προσδιορίζεται από το 2011 εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες και θα πρέπει να χορηγούμε

σχετική βεβαίωση αποδοχών στα στελέχη. Το επιπλέον αυτό εισόδημα θα υπολογίζεται ως ποσοστό της εργοστασιακής αξίας του έτους πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.

Για εργοστασιακή αξία από 15.000 έως 22.000 ευρώ με ποσοστό 15% κ.λπ.............Υπάρχουν μειώσεις παλαιότητας και χιλιομέτρων. Και για αξία κάτω των 15.000 ευρώ δεν θα θεωρείται ως εισόδημα.

Το πρόβλημά μου είναι το εξής: έστω αυτοκίνητο εργοστασιακής αξίας 18.000 €, το οποίο με τις μειώσεις παλαιότητας και χιλιομέτρων πάει 14.000 €. Θα προσδιοριστεί εισόδημα 14.000 * 15%????? ή δεν προσδιορίζεται εισόδημα γιατί είναι η τελική του αξία κάτω των 15.000 €?????

Αν ξέρει κάποιος παρακαλώ πολύ βοηθήστε!!!!!!

Λογικά εφ όσον η Εργοστ.Αξία μειωμένη λόγω παλαιόλτητας / χλμέτρων κλπ είναι < 15,000 δεν υφίσταται εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες.

Βλέπε σχετικό παράδειγμα Αρθρου 9 ΠΟΛ 1135/2010

http://www.taxheaven.../circular/11508

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Στα εταιρικά ΙΧ συμπεριλαμβάνονται και αυτά που κατέχουν πωλητές ?

Νομίζω (για να μην πω σίγουρα) πώς ναι συμπεριλαμβάνονται, ακόμη και αν είναι μισθωμένα από την εταιρεία και όχι ιδιόκτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Στα εταιρικά ΙΧ συμπεριλαμβάνονται και αυτά που κατέχουν πωλητές ?

ΠΟΛ.1135/4.10.2010

Κοινοποίηση άρθρων του ν. 3842/2010 (ΦΕΚ 58 Α')

..................................

Οι επίμαχες διατάξεις της περ. στ΄ της παρ. 1 του άρθρου 45 του ΚΦΕ δεν εφαρμόζονται:

α) για αυτοκίνητα τα οποία παρέχουν οι επιχειρήσεις σε πωλητές που εργάζονται σε αυτές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Λογικά εφ όσον η Εργοστ.Αξία μειωμένη λόγω παλαιόλτητας / χλμέτρων κλπ είναι < 15,000 δεν υφίσταται εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες.

Βλέπε σχετικό παράδειγμα Αρθρου 9 ΠΟΛ 1135/2010

http://www.taxheaven.../circular/11508

Από το παράδειγμα λογικά δεν θα ισχύει. Παρόλα αυτά δεν διευκρινίζεται.

Επειδή πραγματικά έχω μπερδευτεί πολύ, για τα εταιρικά αυτοκίνητα δεν θα εφαρμοστεί κάτι άλλο, μόνο αν προκύπτει εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες;; Δεν θα υπολογιστεί για το πρόσωπο που χρησιμοποιεί το εταιρικό αυτοκίνητο και τεκμήριο δαπάνης αυτοκινήτων (αυτό που ισχύει στον καθένα μας για το αυτοκίνητό του)??? Σωστά;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Λογικά εφ όσον η Εργοστ.Αξία μειωμένη λόγω παλαιόλτητας / χλμέτρων κλπ είναι < 15,000 δεν υφίσταται εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες.

Βλέπε σχετικό παράδειγμα Αρθρου 9 ΠΟΛ 1135/2010

http://www.taxheaven.../circular/11508

Επειδή ούτε η ΠΟΛ 1135 ούτε ο ίδιος ο 3842 ρητά και ξεκάθαρα αναφέρουν ότι η ΕΤΑ πρώτου έτους κυκλοφορίας είναι η ΕΤΑ που καταλήγει μετά τις μειώσεις παλιότατος και χιλιόμετρων και το παράδειγμα τοσο της ΠΟΛ οσο και των Σταματόπουλου – Καραβοκύρη αναφέρονται σε ΕΤΑ € 40.000,00 όποτε δεν είναι απόδειξη.

Κατά την άποψη μου και σε συνδυασμό με την στρεψοδικία του Ελληνικού Δημοσίου και μέχρι την ύπαρξη νέας ξεκάθαρης ΠΟΛ, πιστεύω ότι για αρχικές ΕΤΑ άνω των € 15.000,00 θα πρέπει να υπολογίζεται τεκμαρτό εισόδημα από παροχή ΕΙΧ σε στελέχη εταιρειών

Γι αυτό ακριβως τον λογο και η προβλεψη της παρακατω παραγραφου

«Οι επιχειρήσεις που παρέχουν αυτοκίνητα σε στελέχη τους θα ζητούν βεβαίωση για την εργοστασιακή τιμολογιακή αξία των υπόψη αυτοκινήτων από τις αντιπροσωπείες που έχουν εισάγει τα αυτοκίνητα αυτά. Στην περίπτωση που η εργοστασιακή τιμολογιακή αξία των αυτοκινήτων αυτών είναι κάτω των δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (15.000) τότε οι εν λόγω βεβαιώσεις θα πιστοποιούν το γεγονός αυτό (ότι δηλαδή η εργοστασιακή τιμολογιακή αξία είναι κάτω των 15.000 ευρώ), χωρίς να αναφέρουν το ακριβές ποσό αυτής

mea culpa :) βιαστικη αναγνωση, χαζη απαντηση :unsure:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Πήγα στο Υπουργείο Οικονομικών και ρώτησα!!Ευτυχώς εκεί ήξεραν και μου απάντησαν με βεβαιότητα:

Στην εργοστασιακή αξία εφαρμόζονται οι μειώσεις από παλαιότητα και από χιλιόμετρα και εφόσον η αξία πέσει κάτω από 15.000 € (ανεξάρτητα με την αρχική εργοστασιακή αξία) δεν προκύπτει εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες.

Τώρα αναφορικά με την τεκμαρτή δαπάνη των εταιρικών αυτοκινήτων, λαμβάνεται μόνο η τεκμαρτή δαπάνη του αυτοκινήτου με τα μεγαλύτερα κυβικά, όπως αυτή υπολογίζεται από τον νέο νόμο. (πλέον δεν ισχύει η επιβάρυνση με εργοστασιακή αξία μεγαλύτερη των 50.000 €).

Ευχαριστώ όσους απάντησαν!!

Καλή συνέχεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Από την ΠΟΛ 1135 / 2010 Αρθρο 9

2. Με την παράγραφο 2 του άρθρου αυτού προστέθηκε στην παρ.1 του αρθρου 45 του ΚΦΕ νέα περίπτωση με την οποία προβλέπεται, ότι στελέχη (πρόεδρος ή μέλος του διοικητικού συμβουλίου, διευθύνοντας ή εντεταλμένος σύμβουλος, διαχειριστής, διευθυντής, προϊστάμενος κ.λπ. στελέχη) στα οποία παρέχεται η χρήση αυτοκινήτου από τις επιχειρήσεις στις οποίες απασχολούνται, ανεξάρτητα από το αν τα αυτοκίνητα αυτά ανήκουν στην επιχείρηση ή είναι μισθωμένα με οποιονδήποτε τρόπο, φορολογούνται επιπλέον για ένα ποσοστό της Εργοστασιακής Τιμολογιακής Αξίας του έτους πρώτης κυκλοφορίας, ως εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες, καθόσον πρόκειται για υπηρεσία που παρέχουν οι επιχειρήσεις προς τα εν λόγω στελέχη ως πρόσθετη αμοιβή έναντι των υπηρεσιών που παρέχουν στην επιχείρηση (εισηγητική έκθεση). Λόγω της μη διακρίσεως του νόμου, τα ανωτέρω ισχύουν για τα στελέχη όλων των επιχειρήσεων, ανεξάρτητα από τη νομική μορφή που λειτουργούν. Το επιπλέον αυτό ετήσιο εισόδημα υπολογίζεται ως ποσοστό της Εργοστασιακής Τιμολογιακής Αξίας (ΕΤΑ) του έτους πρώτης κυκλοφορίας των αυτοκινήτων ως εξής:

α) για εργοστασιακή τιμολογιακή αξία από 15.000-22.000 ευρώ με ποσοστό 15%,

β) για εργοστασιακή τιμολογιακή αξία από 22.001-30.000 ευρώ με ποσοστό 25% και

γ) για εργοστασιακή τιμολογιακή αξία πλέον των 30.000 ευρώ με ποσοστό 30%.

Επομένως, αν για παράδειγμα ο διευθυντής πωλήσεων ανώνυμης εταιρίας χρησιμοποιεί επιβατικό ΙΧ της εταιρίας με εργοστασιακή τιμολογιακή αξία 28.000 ευρώ, προκύπτει γι’ αυτόν εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες 7.000 ευρώ πέραν των αποδοχών που καταβλήθηκαν σε αυτόν.

Όμως, οι επιχειρήσεις πρέπει να συμπεριλαμβάνουν στις βεβαιώσεις αποδοχών που χορηγούν σε εκείνα τα στελέχη τους στα οποία τους παρέχουν αυτοκίνητο και το επιπλέον αυτό τεκμαρτό εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες που προκύπτει σύμφωνα με τα ανωτέρω. Η αναγραφή του επιπλέον αυτού εισοδήματος γίνεται σε ξεχωριστή σειρά της βεβαίωσης αποδοχών με αναφορά στις διατάξεις της περ. στ΄ της παρ.1 του άρθρου 45 του ΚΦΕ, καθώς και στον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, στην εργοστασιακή τιμολογιακή αξία του, καθώς και στο χρονικό διάστημα χρησιμοποίησής του.

Αν από τον υπόχρεο έχουν χρησιμοποιηθεί περισσότερα από ένα επιβατικά αυτοκίνητα μέσα στη διαρρεύσασα χρήση, θα συμπληρώνεται ανάλογος αριθμός σειρών της βεβαίωσης αποδοχών.

Οι επιχειρήσεις που παρέχουν αυτοκίνητα σε στελέχη τους θα ζητούν βεβαίωση για την εργοστασιακή τιμολογιακή αξία των υπόψη αυτοκινήτων από τις αντιπροσωπείες που έχουν εισάγει τα αυτοκίνητα αυτά. Στην περίπτωση που η εργοστασιακή τιμολογιακή αξία των αυτοκινήτων αυτών είναι κάτω των δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (15.000) τότε οι εν λόγω βεβαιώσεις θα πιστοποιούν το γεγονός αυτό (ότι δηλαδή η εργοστασιακή τιμολογιακή αξία είναι κάτω των 15.000 ευρώ), χωρίς να αναφέρουν το ακριβές ποσό αυτής.

Διευκρινίζεται ότι, με βάση το άρθρο 126 του ν.2960/2001 (ΦΕΚ 265Α) (τελωνειακός κώδικας), η τιμή χονδρικής πώλησης του επιβατικού αυτοκινήτου του έτους πρώτης κυκλοφορίας, μειώνεται λόγω παλαιότητας με βάση την κλίμακα που αναφέρεται στην παράγραφο 1 του άρθρου αυτού. Συνεπώς, με βάση τις προαναφερθείσες διατάξεις του τελωνειακού κώδικα, θα πρέπει για την εφαρμογή του κοινοποιούμενων διατάξεων του άρθρου αυτού, η εργοστασιακή αξία του έτους πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, να μειώνεται λόγω παλαιότητας με βάση την κλίμακα της παραγράφου 1 του άρθρου 126 του τελωνειακού κώδικα που είναι η εξής:<BR style="mso-special-character: line-break"><BR style="mso-special-character: line-break">

Μείωση λόγω παλαιότητας

Ποσοστό (%)

μείωσης ανά μήνα κυκλοφορίας

Για τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας

1,30

Για το δεύτερο χρόνο κυκλοφορίας

0,70

Για τον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας

0,50

Για τα πέντε επόμενα χρόνια (4ο-8ο)

0,40

Για τα τρία επόμενα χρόνια (9ο-11ο)

0,30

Για τα δύο επόμενα χρόνια (12ο-13ο)

0,20

Για τα επόμενα χρόνια

0,10

Στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει με βάση τα ποσοστά της πιο πάνω κλίμακας αυτής, θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων δια 1500. Ο τελικά διαμορφούμενος συντελεστής απομείωσης δεν δύναται να είναι ανώτερος του 81%.

Για τη μείωση λόγω παλαιότητας της εργοστασιακής αξίας των αυτοκινήτων λαμβάνονται οι μήνες που μεσολαβούν από την ημερομηνία που το αυτοκίνητο τίθεται για πρώτη φορά σε κυκλοφορία μέχρι το τέλος της προηγούμενης χρήσης. Δηλαδή, για επιβατικά ΙΧ αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται από στελέχη εταιρίας μέσα στο έτος 2010, ο συντελεστής μείωσης λόγω παλαιότητας θα υπολογίζεται από την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας των αυτοκινήτων αυτών μέχρι 31/12/2009. Για την καλύτερη κατανόηση παραθέτουμε το ακόλουθο παράδειγμα: Διευθύνων σύμβουλος ανώνυμης εταιρίας χρησιμοποίησε σε ολόκληρο το έτος 2010 επιβατικό ΙΧ αυτοκίνητο της εταιρίας με εργοστασιακή τιμολογιακή αξία 40.000 ευρώ που τέθηκε για πρώτη φορά σε κυκλοφορία στις 6/7/2008 και με 45.000 διανυθέντα χιλιόμετρα μέχρι 31/12/2009.

Συντελεστής μείωσης λόγω παλαιότητας (μέχρι 31/12/2009) = (1,30 Χ 12)+ (0,70Χ6)+ (0,05Χ 45.000/ 1.500)= 15,6+4,2+1,5= 21,3%.

Συνεπώς, η Εργοστασιακή Τιμολογιακή Αξία που θα ληφθεί υπόψη προκειμένου για τον υπολογισμό του επιπλέον ετήσιου εισοδήματος (πέραν των αποδοχών) που αποκτά ο διευθύνων σύμβουλος εξαιτίας της χρήσης του ανωτέρω αυτοκινήτου θα είναι, 78,7% Χ 40.000= 31.480 ευρώ και περαιτέρω, τεκμαρτό ετήσιο εισόδημα 31.480 Χ 30% =9.444 ευρώ, πέραν των πραγματικών αποδοχών του.

Σε περίπτωση που στη διάρκεια ενός έτους η χρήση του αυτοκινήτου δοθεί σε περισσότερα του ενός στελέχη, κάθε στέλεχος θα επιβαρυνθεί με το αυτοκίνητο για όσο χρονικό διάστημα το χρησιμοποίησε (αναγραφή και στη βεβαίωση αποδοχών).

Τα παραπάνω έχουν εφαρμογή και για τους εκπροσώπους ή διαχειριστές στην Ελλάδα αλλοδαπών ή ημεδαπών επιχειρήσεων που υπάγονται στις διατάξεις του α.ν. 89/1967 (Φ.Ε.Κ. 132Α΄) ή του ν.27/1975 (Φ.Ε.Κ. 77Α΄), όταν τα πρόσωπα αυτά είναι Έλληνες υπήκοοι ή έχουν ελληνικό διαβατήριο.

Με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών θα ρυθμιστούν οι λεπτομέρειες και η διαδικασία υποβολής από τις επιχειρήσεις των σχετικών στοιχείων για τη διασταύρωση των δηλώσεων από τους δικαιούχους των εισοδημάτων αυτών.

Οι επίμαχες διατάξεις της περ. στ΄ της παρ. 1 του άρθρου 45 του ΚΦΕ δεν εφαρμόζονται:

α) για αυτοκίνητα τα οποία παρέχουν οι επιχειρήσεις σε πωλητές που εργάζονται σε αυτές

β) για αυτοκίνητα δοκιμών (test-drive), που διαθέτουν οι επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων,

γ) για αυτοκίνητα μεταφοράς προσωπικού (π.χ. mini-bus),

δ) για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν επιχειρήσεις (π.χ. ξενοδοχειακές επιχειρήσεις) για μεταφορά καλεσμένων ή πελατών τους,

ε) για αυτοκίνητα τα οποία διαθέτουν οι επιχειρήσεις service προσωρινά σε αντικατάσταση των επισκευαζόμενων,

στ) για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις διαχείρισης αεροδρομίων (π.χ. Ελ. Βενιζέλου) για τη μεταφορά VIPS ή προσωπικού.

Οι διατάξεις αυτές ισχύουν για δαπάνες αυτοκινήτων από 1-1-2010 και μετά.

3. Με τις διατάξεις του πέμπτου εδαφίου της παραγράφου 1 του άρθρου 45 του ΚΦΕ., όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 3 του άρθρου αυτού, άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού της ωφέλειας που αποκτούν τα μέλη διοικητικού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Συνεπώς, η Εργοστασιακή Τιμολογιακή Αξία που θα ληφθεί υπόψη προκειμένου για τον υπολογισμό του επιπλέον ετήσιου εισοδήματος (πέραν των αποδοχών) που αποκτά ο διευθύνων σύμβουλος εξαιτίας της χρήσης του ανωτέρω αυτοκινήτου θα είναι, 78,7% Χ 40.000= 31.480 ευρώ και περαιτέρω, τεκμαρτό ετήσιο εισόδημα 31.480 Χ 30% =9.444 ευρώ, πέραν των πραγματικών αποδοχών του.

Και στην περίπτωση που ο Πρόεδρας & Διευθύνων σύμβουλας.. δεν αποκτά κάποιου είδους εισόδημα από την ΑΕ ,

πέραν των τυχόν μερισμάτων ? Σε ποιά βεβαίωση ακριβώς θα αναγραφεί το ανωτέρω εισόδημα?

Και αν έχει κανέναν πωλητή .. πάει καλώς.. αυτός το χρησιμοποίησε.. αν δεν έχει ούτε τέτοιον? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Και στην περίπτωση που ο Πρόεδρας & Διευθύνων σύμβουλας.. δεν αποκτά κάποιου είδους εισόδημα από την ΑΕ ,

πέραν των τυχόν μερισμάτων ? Σε ποιά βεβαίωση ακριβώς θα αναγραφεί το ανωτέρω εισόδημα?

Και αν έχει κανέναν πωλητή .. πάει καλώς.. αυτός το χρησιμοποίησε.. αν δεν έχει ούτε τέτοιον? :)

Θα δωθεί βεβαίωση μόνο για το συγκεκριμένο εισόδημα φαντάζομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Εγώ πάλι φαντάζομαι ότι τα αυτοκίνητα των επιχειρήσεων ή θα χρησιμοποιούνται από πωλητές (δυο τρία ο καθένας) ..

ή δεν θα χρησιμοποιούνται καθόλου .. αραγμένα θάναι έξω από το μαγαζί για μόστρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Δηλαδή σε μια μικρή ΕΠΕ των τριών υπαλλήλων που έχει αυτ/το για τις εργασίες τις (και το οδηγούν όλοι) πρέπει οπωσδήποτε να το χρεώσουμε σε κάποιον ??

Είναι 3 άνθρωποι.

1 βοθ. λογιστή, 1 γραφίστας, 1 γραμματεία και ο διαχειριστής.

Μπορεί να το οδηγήσει ο οποιοσδήποτε για να κάνει μια δουλειά.

Χάθηκα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Δηλαδή σε μια μικρή ΕΠΕ των τριών υπαλλήλων που έχει αυτ/το για τις εργασίες τις (και το οδηγούν όλοι) πρέπει οπωσδήποτε να το χρεώσουμε σε κάποιον ??

Είναι 3 άνθρωποι.

1 βοθ. λογιστή, 1 γραφίστας, 1 γραμματεία και ο διαχειριστής.

Μπορεί να το οδηγήσει ο οποιοσδήποτε για να κάνει μια δουλειά.

Χάθηκα.....

Τι τιμολογιακη αξια (οπως οριζεται στην Πολ.1135/2010) εχει το ΙΧ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Τι τιμολογιακη αξια (οπως οριζεται στην Πολ.1135/2010) εχει το ΙΧ;

Ειναι με leasing χωρις εξαγορά.

Πρέπει να ζητήσω αυτην την βεβαίωση απο την εταιρία ετσί??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Ειναι με leasing χωρις εξαγορά.

Πρέπει να ζητήσω αυτην την βεβαίωση απο την εταιρία ετσί??

Πρεπει να το ζητησεις.

Τι αυτοκινητο ειναι;

Απο την κανονικη αξια μπορεις να παρεις και εικονα για την τιμολογιακη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Σχετικα με το θεμα αυτο εχω μερικες ερωτησεις που αφορουν τον υπολογισμο της Εργοστασιακης Τιμής ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΙΧ αυτοκινητου. Συγκεκριμενα εχουμε τα εξης δεδομενα:

1) Πρωτο ετος κυκλοφοριας στην Ελλαδα--> 13-1-2005. Στο εξωτερικο κυκλοφορησε τον Απριλιο 2002 (τοτε κατασκευαστηκε)

2) Κυβισμος 5000 κ.ε. (ξερω, πρεπει να πουληθει αλλα ποιος τρελλος το αγοραζει τωρα?)

3) χιλιομετρα την 31-12-2009--> 130.000 περιπου

4) Η εταιρια μας το αγορασε απο ιδιωτη τον Ιουνιο 2008. Αξια αγορας: 49'000 ευρω.

5) Η ελληνικη αντιπροσωπεια ΔΕΝ χορηγει βεβαιωσεις ΕΤΑ για αυτοκινητα που δεν εχει πουλησει η ιδια. Επικοινονωντας μαζι τους μου ειπαν να βρω την Διασαφηση Εκτελωνισμου! Πραγματι αφου ταλαιπωρηθηκα μια μερα στο τελωνειο Ελευσινας, κατορθωσα να παρω τη Διασαφηση που γραφει ως "Φορολογητέα Αξια" το ποσο των 50'150 ευρω.

Εχω τις εξης ερωτησεις:

1) Ειναι αποδεκτο να θεωρηθει ως Εργοστασιακη Τιμη Αυτοκινητου η "Φορολογητεα Αξια" των 50'150 ευρω που εκτελωνιστηκε?? Αν οχι, ποια αξία??

2) Οι συντελεστες απομειωσης της ΕΤΑ (οπως λεει η ΠΟΛ 1135/4-10-2010) θα εφαρμοστουν στην "Φορολογητεα Αξια" των 50'150 ευρω? Η θα εφαρμοστουν στην ΕΤΑ που ειχε το αυτοκινητο το 2002, δηλ την αρχικη?? Αν ναι, τότε πως θα την βρω αυτη την Αρχικη ΕΤΑ??

3) Και για τα % απομειωσης (πχ 1,3%/μηνα για το 1ο ετος, κλπ) θα παρω ως πρωτο ετος το 2005 η το 2002??

Η δικη μου αποψη ειναι να παρω ως ΕΤΑ τη "Φορολογητεα Αξα" που εκτελωνιστηκε και ακολουθως να εφαρμοσω το τροπο απομειωσης της που οριζει η ΠΟΛ 1135, αρχιζοντας απο τις 13-1-2005, δηλ απο τοτε που πρωτοκυκλοφορησε στην Ελλαδα. Αν το κανω αυτο τοτε η ΕΤΑ πεφτει γυρω στις 28000 ευρω, οποτε Χ 25% (οχι 30%...) μας δινει την "επιπλεον αμοιβη απο μισθωτες υπηρεσεις".

Ποια η γνωμη σας?

Σχολιο: Το αυτοκινητο αυτο εχει τεκμηριο 17'080 ευρω και αν η αποψη μου εναι σωστη, τοτε η "επιπλεον αμοιβη" ειναι γυρω στα 7000 ευρω. Το θεμα ειναι οτι ΚΑΙ το τεκμηριο ΚΑΙ η "επιπλεον αμοβη" αφορουν το ΙΔΙΟ προσωπο! Τον Διευθ. Συμβουλο της εταιριας! Συνεπως, αν το αθροισμα ΟΛΩΝ των τεκμηριων του ειναι μεγαλυτερο αποτο αθροισμα ΟΛΩΝ των εισοδηματων του ΜΑΖΙ με την "επιπλεον αμοιβη", τοτε αυτη η αμοιβη δεν γεννα επιπλέον φορο! Αλλιως, το αναποδο. Σωστο? Πιστευω ναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0
επισκέπτη Επισκέπτης

τυχερός αγαπητέ.

Σας ευχαριστώ για την βοήθεια.

Ωστόσο βεβαίωση χρειάζεσαι για να μπορείς να αποδείξεις ότι το μίκρα έχει εργοστασιακή αξία <15000.

Ακόμα κι αν το τιμολόγιο έχει τιμή πώλησης 12000 το υπουργείο θέλει βεβαίωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

συναδελφοι έχω κατα μπερδευτεί

ΠΟΛ 1135 άρθρο 9

Για τα εταιρικά αυτοκίνητα πως υπολογίζονται τα τεκμήρια . Ειναι εισόδημα απο μισθωτές υπηρεσίες άρα στο Ε1 στην πρώτη σελίδα μαζί με τα εισοδήματα απο μισθωτες υπηρεσίες άρα θα φορολογηθει με τις κλιμακες φορολογίας των μισθωτων ?

Όταν η Τιμολογιακή τους αξία είναι κάτω απο 15.000 ευρώ δεν υπολογίζουμε τεκμήρια ή δεν υπολογίζουμε εισόδημα ?

Κάποιος αν μπορεί να μας δώσει ένα παράδειγμα ολοκληρωμένο ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

συναδελφοι έχω κατα μπερδευτεί

ΠΟΛ 1135 άρθρο 9

Για τα εταιρικά αυτοκίνητα πως υπολογίζονται τα τεκμήρια . Ειναι εισόδημα απο μισθωτές υπηρεσίες άρα στο Ε1 στην πρώτη σελίδα μαζί με τα εισοδήματα απο μισθωτες υπηρεσίες άρα θα φορολογηθει με τις κλιμακες φορολογίας των μισθωτων ?

Όταν η Τιμολογιακή τους αξία είναι κάτω απο 15.000 ευρώ δεν υπολογίζουμε τεκμήρια ή δεν υπολογίζουμε εισόδημα ?

Κάποιος αν μπορεί να μας δώσει ένα παράδειγμα ολοκληρωμένο ??

Δεν υπολογίζεις εισόδημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Δεν υπολογίζεις εισόδημα.

καλημέρα,

Σωτήρη υπολογίζεις όμως τεκμήρια όπως στα άλλα ΙΧ και τα γράφεις στην 3η σελίδα του Ε1 ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...