Jump to content
  • 0

Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι και τήρηση βιβλίων από 1/7/2010


adel
 Share

Question

Από 1/7/2010 οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι παύουν να έχουν απαλλαγή και υποχρεούται στην τήρηση βιβλίων. Έχω κάποιες ερωτήσεις

Υπάγονται στο ΦΠΑ ?

Για τις προμήθειες θα εκδίδουνν τιμολόγια ή όχι ?

Link to comment
Share on other sites

16 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΦΠΑ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. Η ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

KAΛΗΜΕΡΑ.ΕΓΩ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΩΡΑ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΙΕΣ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ;

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Νομιζω οτι πρεπει να τηρουν βιβλια και πρεπει να κανεις δηλωση στο μητρωο εως 30/09.Δεν ειμαι 100% σιγουρος και θα πρεπει καποιος συναδερφος να απαντησει πιο σιγουρα απο εμενα. Επισης δεν γνωριζω αν πρεπει να γινει διαχωρισμος μεταξυ ασφαλιστικου συμβουλου και ασφαλιστικου πρακτορα οσον αφορα την τηρηση ΦΠΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ESODA-EKSODA_147_147.jpg

Ασφαλιστές: Άρχισε η τήρηση του βιβλίου Εσόδων - Εξόδων

<H2></H2>

Σε γνώριμα φορολογικά «λημέρια», επανήλθαν από τις αρχές του μήνα οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι. Μετά από μια πρόσκαιρη όπως αποδείχθηκε τελικά απαλλαγή, επανέρχονται στην υποχρέωση τήρησης βιβλίων Εσόδων - Εξόδων.

Ειδικότερα, από 1/7/2010 άρχισε να ισχύει το νέο φορολογικό καθεστώς για τους ασφαλιστικούς συμβούλους χωρίς επαγγελματική εγκατάσταση με την ένταξή τους και πάλι την τήρηση βιβλίων Β’ Κατηγορίας.

Ταυτόχρονα άρχισε να «τρέχει» και η προθεσμία που έχει θέσει το Υπουργείο Οικονομικών για την ένταξη στα νέα δεδομένα. Συγκεκριμένα, η δήλωση μεταβολών, δηλαδή η μετάβαση από το καθεστώς της απαλλαγής στην τήρηση Βιβλίων, θα πρέπει να υποβληθεί στο τμήμα Μητρώου των Δ.Ο.Υ. μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου 2010

Κατά συνέπεια, μέχρι την ημερομηνία αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί, για όσους έχουν βιβλίο Εσόδων – Εξόδων (χειρόγραφο), η ενημέρωση του βιβλίου για τους μήνες Ιούλιο – Αύγουστο. Στην περίπτωση αυτών που έχουν μηνιαία κατάσταση, δηλαδή Μηχανογραφικό Βιβλίο, η εκτύπωση μπορεί να γίνει μέχρι την 31η Οκτωβρίου.

Η θεώρηση από τους ασφαλιστικούς συμβούλους, μπορεί επομένως να γίνει μέχρι την πιο πάνω προθεσμία όσον αφορά την περίπτωση της ενημέρωσης και εκτύπωσης.

Να σημειωθεί, ότι τα βιβλία Εσόδων – Εξόδων τα οποία έχουν θεωρηθεί στο παρελθόν μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκ νέου χωρίς να χρειάζεται επαναθεώρηση τους, στην περίπτωση βέβαια που αυτά δεν έχουν ακυρωθεί. Για το λόγο αυτό, οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι χρειάζεται να προσέξουν, αν αναγράφεται στο βιβλίο, ακύρωση λόγω της προηγούμενης μετάβασης στο καθεστώς της απαλλαγής.

Να προσθέσουμε, ότι δεν υπάρχει διαφοροποίηση σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα όσον αφορά το θέμα της εκκαθάρισης. Ειδικότερα, στις περιπτώσεις που εκδίδεται εκκαθάριση από τις ασφαλιστικές εταιρείες, δεν υφίσταται υποχρέωση έκδοσης τιμολογίου από τον ασφαλιστικό σύμβουλο. Ουσιαστικά η εκκαθάριση αντικαθιστά το τιμολόγιο

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Συναδελφοι καλησπερα Η εκκαθαριση ασφαλιστικης εταιρειας προς ασφαλιστικο συμβουλο καταχωρειται στο βιβλιο εσοδων εξοδων ?Και αν ναι με ποια ημερομηνια?Εκδοθηκε στις 21.2.2012 και αφορα ολο το 2011!!!Ευχαριστω προκαταβολικα!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

και συγκεντρωτικές

Καλημέρα

καλησπερα οι εκκαθαρισεις προμηθειων απο τα ασφαλιστικα γραφεια δεν πανε συγκεντρωτικες ετσι?
Link to comment
Share on other sites

  • 0

ΠΟΛ: 1080 /2009

Για τις χορηγούμενες αμοιβές σε ασφαλιστικούς συμβούλους και συντονι

- στές ασφαλιστικών συμβούλων φυσικά πρόσωπα που δεν έχουν επαγγελματική εγκα- τάσταση και δεν είναι επιτηδευματίες από άλλη αιτία, για τις ασφαλιστικές υπηρεσίες που παρασχέθηκαν από αυτούς κατά το προηγούμενο ημερολογιακό έτος, εκδίδονται το βραδύτερο εντός του μηνός Φεβρουαρίου κάθε έτους, θεωρημένες εκκαθαρίσεις από τους καταβάλλοντες τις αμοιβές αυτές.

Στην περίπτωση αυτή παρέλκει η έκδοση τιμολογίου παροχής υπηρεσιών από τους δικαιούχους ασφαλιστικούς συμβούλους ή συντονιστές ασφαλιστικών συμβού

- λων για τις αμοιβές που λαμβάνουν.

2.

Στις ως άνω εκκαθαρίσεις αναγράφονται πέραν των οριζομένων με τις διατά- ξεις του άρθρου 18 του Κ.Β.Σ. (π.δ.186/1992), τα πλήρη στοιχεία του δικαιούχου των αμοιβών και το συνολικό ποσό των αμοιβών αυτών.

3.

Τα παραπάνω ποσά των εν λόγω αμοιβών δεν συμπεριλαμβάνονται, ανεξάρτητα από το ύψος τους, στις συγκεντρωτικές καταστάσεις πελατών της παρα- γράφου 1α του άρθρου 20 του Κ.Β.Σ. που θα υποβληθούν από το έτος 2010 και εφε- ξής για τις συναλλαγές από 1.1.2009 και εφεξής. Οι πελάτες- επιτηδευματίες των ανω- τέρω προσώπων (εκδότες των εκκαθαρίσεων) θέτουν στις σχετικές καταχωρήσεις των συγκεντρωτικών καταστάσεων «προμηθευτών» τον κωδικό «1» (αντισυμβαλλόμενος μη υπόχρεος).

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καλησπέρα

Θα μπορούσε κάποιος να βοηθήσει για το αν οι ασφαλιστές, με σύμβαση σε μια εταιρία και εκκαθάριση, θα φορολογούνται σαν μπλοκάκια?

Και αν αυτό είναι υποχρεωτικό για όλους ?

Γιατί αν ναι, νομίζω ότι μικρή σημασία έχουν τα έξοδα που θα καταχωρούμε στα βιβλία, πέρα απο τις εισφορές στον ΟΑΕΕ.

Thank

Μπάμπης Χ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...