Jump to content
Sign in to follow this  
iesyrigos

Πρόβλημα στην καταχώρηση Πιστωτικών Καρτών

Recommended Posts

Καλό μήνα!!!

Αν μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει στο εξής θέμα:

Ατομική με Γ κατηγορίας βιβλία χρησιμοποιεί και μηχανημα πιστωτικών καρτών για τις πωλήσεις των εμπορευμάτων της στους ιδιώτες.

- 30/04/10 - 3 πελάτες πλήρωσαν με πιστωτική κάρτα και ο υπάλληλος που έκανε τη συναλλαγή πέταξε κατα λάθος τις αποδείξεις του μηχανήματος. Το επόμενο πακέτο που εστάλει στην τράπεζα ήταν μέσα στον Ιούνιο και ως εκ τούτου και δεν μπορώ να συμφωνήσω το extrait του Ιουνίου.

Τυπικά το ταμείο της 30/04 δεν είναι σωστό στα βιβλία μου αφού τα 200€ που ήταν οι συναλλαγές με τις κάρτες έπρεπε να είναι στον 33.95 και όχι στον 38.00 (από την καταχώρηση του Ζ).

Πως να το αντιμετωπίσω αυτό λογιστικά για να διορθώσω το πρόβλημα (αν γίνεται βέβαια - αντιλογισμοί στο ταμείο; μάλλον αδύνατο; τι επιπτώσεις μπορεί να έχουμε σε έναν έλεγχο; )

Ευχαριστώ :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι έχεις πολλές επιλογές, δεδομένου ότι έχεις τυπώσει θεωρημένα.

Χρέωση Τράπεζας μέ πίστωση Ταμείου με την ημερομηνία του extrait.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι έχεις πολλές επιλογές, δεδομένου ότι έχεις τυπώσει θεωρημένα.

Χρέωση Τράπεζας μέ πίστωση Ταμείου με την ημερομηνία του extrait.

Μονόδρομος από ότι καταλαβαίνω είναι αυτή η λύση, δεν μπορώ να σκεφτώ και γω κάτι άλλο

ευχαριστώ πολύ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...