Jump to content
Sign in to follow this  


Recommended Posts

Πρόεδρος Δ.Σ καί μέτοχος με ποσοστό 44% επιθυμεί νά αποχωρήσει από τό Δ.Σ αλλά νά προσφέρει μηνιαία ώς εντεταλμένος σύμβουλος υπηρεσίες στό Δ.Σ (ανεξαρτήτων υπηρεσιών).Τό πρόβλημα πού αντιμετωπίζω είναι ότι δέν ασκεί κάποιο επάγγελμα (πχ δικηγόρος,οικονομολόγος,μηχανικός κ.τ.λπ.).Μήπως κάποιος γνωρίζει άν υπάρχει τρόπος νά γίνει έναρξη μέ κάποιο επάγγελμα ώστε να ώστε νά εκδίδει ΤΠΥ πρός τήν εταιρία?

Share this post

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.