Προς το περιεχόμενο
  • 0

Case Study Για Την Αποδοτικότητα


compexpert

Ερώτηση

Ετυχε να έχετε εμπορική συναλλαγή με το ΙΚΑ; Αν ναι μέσες άκρες ξέρετε, αν όχι διαβάστε για να μην έχετε...

Η γνωστή ασφαλιστική ενημερότητα που εκδίδεται μέσω Internet ισχύει για όλους πλην του ιδίου του ΙΚΑ! Το ΙΚΑ για να πληρώσει κάποιον για αγορές ή εργασίες ζητά Υπηρεσιακό Σημείωμα, το οποίο εκδίδεται στο γκισέ και το οποίο ισχύει μέχρι το τέλος του μήνα για τον οποίο εκδίδεται.

Τηλέφωνο την Παρασκευή. Παρακαλώ περάστε απο το ταμείο να πληρωθείτε 186 €.

Δευτέρα 08.33 , στο γκισέ υπάρχουν μόνο 2 μπροστά μου. Εντάξει λέω σε μισή ώρα θα τελειώσω, προλαβαίνω το επόμενο ραντεβού μου.

Το φελέκι μου, στον μπροστινό βρίσκουν διαφορά 0.09 €. Αντε να το τακτοποιήσει ο μπροστινός περνάει ένα τεταρτάκι, άντε να γράψει ο υπάλληλος τη βεβαίωσή του στο Word (τί είπατε, δεν έχουν αρχείο να πάρουν τα στοιχεία on-line; άντε καλέ, δεν λέτε καλά που δεν το γράφουν στο χέρι) υπομονή λέω εγώ δεν θα αργήσω, κάθε τόσο βγάζω υπηρεσιακό, είμαι καθαρός. Λέω ....

Καλώς τον κ. Δημήτρη, καλημέρα σας, ένα υπηρεσιακό παρακαλώ.

Στέλνει ο υπάλληλος την αίιτηση με το FAX στα κεντρικά και σε λίγο επιστρέφει με ένδειξη "Δεν Οφείλει" . Χτυπάει τα ΑΜΕ ο υπάλληλος, ώπα μου λέει εκπρόθεσμο ποσό στο 2003 !

Τί λες ρε του λέω απο το 2003 έχω βγάλει τουλάχιστον 15 υπηρεσιακά, χώρια τις ενημερότητες μέσω Internet.

Α μου λέει αλλάξαμε πρόγραμμα και δω μου λέεί οτι 31/3/03 πλήρωσες για τον Φεβρουάριο του 02. Αλλά συνεχίζει μάλλον λάθος είναι η καταχώριση γιατί φαίνεται η καταχώριση οτι αντιστοιχεί στον Φεβρουάριο του 03. Κάνε μια αίτηση να το διορθωσουμε. Κάνω την αίτηση, κοιτάω το ρολόι, πάει το ραντεβού. Τί να γίνει θα το ακυρώσω, ποιός ακούει τον πελάτη, άντε υπομονή τελειώνω.

Πάω ξανά στο γκισέ, πρόβλημα μου λέει. Τί είναι πάλι;

Δεν φαίνεται η πληρωμή του Δεκεμβρίου.

Μα αφού τον πλήρωσα!

Ε αυτό το πρόβλημα το έχουμε, αρχές του μήνα, δεν φαίνονται οι πληρωμές!

Και τί θα κάνουμε ρε μεγάλε;

Θα μου φέρεις το χαρτί απο την τράπεζα, μου λέει.

Αντε να φέρω και το χαρτί απο την τράπεζα, να περιμένω και στο ταμείο, ώρα 10.15' ήτοι 1 ώρα και 45', δυο ραντεβού ακυρωμένα και τα νεύρα σμπαράλια.

Μικτό Κέρδος απο τη συγκεκριμένη πώληση 25.76 €. Κόστος 2 εργατοώρες. Η παραγωγικότητα στα φόρτε της. Τα κονομήσαμε.

Την επόμενη φορά ή θα τους πω δεν πουλάμε ή θα υπολογίσω και 1-2 ώρες χασούρα στο κόστος!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

Ετυχε να έχετε εμπορική συναλλαγή με το ΙΚΑ; Αν ναι μέσες άκρες ξέρετε, αν όχι διαβάστε για να μην έχετε...

Η γνωστή ασφαλιστική ενημερότητα που εκδίδεται μέσω Internet ισχύει για όλους πλην του ιδίου του ΙΚΑ! Το ΙΚΑ για να πληρώσει κάποιον για αγορές ή εργασίες ζητά Υπηρεσιακό Σημείωμα, το οποίο εκδίδεται στο γκισέ και το οποίο ισχύει μέχρι το τέλος του μήνα για τον οποίο εκδίδεται.

Τηλέφωνο την Παρασκευή. Παρακαλώ περάστε απο το ταμείο να πληρωθείτε 186 €.

Δευτέρα 08.33 , στο γκισέ υπάρχουν μόνο 2 μπροστά μου. Εντάξει λέω σε μισή ώρα θα τελειώσω, προλαβαίνω το επόμενο ραντεβού μου.

Το φελέκι μου, στον μπροστινό βρίσκουν διαφορά 0.09 €. Αντε να το τακτοποιήσει ο μπροστινός περνάει ένα τεταρτάκι, άντε να γράψει ο υπάλληλος τη βεβαίωσή του στο Word (τί είπατε, δεν έχουν αρχείο να πάρουν τα στοιχεία on-line; άντε καλέ, δεν λέτε καλά που δεν το γράφουν στο χέρι) υπομονή λέω εγώ δεν θα αργήσω, κάθε τόσο βγάζω υπηρεσιακό, είμαι καθαρός. Λέω ....

Καλώς τον κ. Δημήτρη, καλημέρα σας, ένα υπηρεσιακό παρακαλώ.

Στέλνει ο υπάλληλος την αίιτηση με το FAX στα κεντρικά και σε λίγο επιστρέφει με ένδειξη "Δεν Οφείλει" . Χτυπάει τα ΑΜΕ ο υπάλληλος, ώπα μου λέει εκπρόθεσμο ποσό στο 2003 !

Τί λες ρε του λέω απο το 2003 έχω βγάλει τουλάχιστον 15 υπηρεσιακά, χώρια τις ενημερότητες μέσω Internet.

Α μου λέει αλλάξαμε πρόγραμμα και δω μου λέεί οτι 31/3/03 πλήρωσες για τον Φεβρουάριο του 02. Αλλά συνεχίζει μάλλον λάθος είναι η καταχώριση γιατί φαίνεται η καταχώριση οτι αντιστοιχεί στον Φεβρουάριο του 03. Κάνε μια αίτηση να το διορθωσουμε. Κάνω την αίτηση, κοιτάω το ρολόι, πάει το ραντεβού. Τί να γίνει θα το ακυρώσω, ποιός ακούει τον πελάτη, άντε υπομονή τελειώνω.

Πάω ξανά στο γκισέ, πρόβλημα μου λέει. Τί είναι πάλι;

Δεν φαίνεται η πληρωμή του Δεκεμβρίου.

Μα αφού τον πλήρωσα!

Ε αυτό το πρόβλημα το έχουμε, αρχές του μήνα, δεν φαίνονται οι πληρωμές!

Και τί θα κάνουμε ρε μεγάλε;

Θα μου φέρεις το χαρτί απο την τράπεζα, μου λέει.

Αντε να φέρω και το χαρτί απο την τράπεζα, να περιμένω και στο ταμείο, ώρα 10.15' ήτοι 1 ώρα και 45', δυο ραντεβού ακυρωμένα και τα νεύρα σμπαράλια.

Μικτό Κέρδος απο τη συγκεκριμένη πώληση 25.76 €. Κόστος 2 εργατοώρες. Η παραγωγικότητα στα φόρτε της. Τα κονομήσαμε.

Την επόμενη φορά ή θα τους πω δεν πουλάμε ή θα υπολογίσω και 1-2 ώρες χασούρα στο κόστος!!!

θα λαικίσω τώρα αλλά δεν πειράζει...

Οταν είναι να πληρώσεις όλα είναι οκ!

Οταν είναι να πάρεις όμως, σε βγάζουν την παναγία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Ετυχε να έχετε εμπορική συναλλαγή με το ΙΚΑ; Αν ναι μέσες άκρες ξέρετε, αν όχι διαβάστε για να μην έχετε...

Η γνωστή ασφαλιστική ενημερότητα που εκδίδεται μέσω Internet ισχύει για όλους πλην του ιδίου του ΙΚΑ! Το ΙΚΑ για να πληρώσει κάποιον για αγορές ή εργασίες ζητά Υπηρεσιακό Σημείωμα, το οποίο εκδίδεται στο γκισέ και το οποίο ισχύει μέχρι το τέλος του μήνα για τον οποίο εκδίδεται.

Τηλέφωνο την Παρασκευή. Παρακαλώ περάστε απο το ταμείο να πληρωθείτε 186 €.

Δευτέρα 08.33 , στο γκισέ υπάρχουν μόνο 2 μπροστά μου. Εντάξει λέω σε μισή ώρα θα τελειώσω, προλαβαίνω το επόμενο ραντεβού μου.

Το φελέκι μου, στον μπροστινό βρίσκουν διαφορά 0.09 €. Αντε να το τακτοποιήσει ο μπροστινός περνάει ένα τεταρτάκι, άντε να γράψει ο υπάλληλος τη βεβαίωσή του στο Word (τί είπατε, δεν έχουν αρχείο να πάρουν τα στοιχεία on-line; άντε καλέ, δεν λέτε καλά που δεν το γράφουν στο χέρι) υπομονή λέω εγώ δεν θα αργήσω, κάθε τόσο βγάζω υπηρεσιακό, είμαι καθαρός. Λέω ....

Καλώς τον κ. Δημήτρη, καλημέρα σας, ένα υπηρεσιακό παρακαλώ.

Στέλνει ο υπάλληλος την αίιτηση με το FAX στα κεντρικά και σε λίγο επιστρέφει με ένδειξη "Δεν Οφείλει" . Χτυπάει τα ΑΜΕ ο υπάλληλος, ώπα μου λέει εκπρόθεσμο ποσό στο 2003 !

Τί λες ρε του λέω απο το 2003 έχω βγάλει τουλάχιστον 15 υπηρεσιακά, χώρια τις ενημερότητες μέσω Internet.

Α μου λέει αλλάξαμε πρόγραμμα και δω μου λέεί οτι 31/3/03 πλήρωσες για τον Φεβρουάριο του 02. Αλλά συνεχίζει μάλλον λάθος είναι η καταχώριση γιατί φαίνεται η καταχώριση οτι αντιστοιχεί στον Φεβρουάριο του 03. Κάνε μια αίτηση να το διορθωσουμε. Κάνω την αίτηση, κοιτάω το ρολόι, πάει το ραντεβού. Τί να γίνει θα το ακυρώσω, ποιός ακούει τον πελάτη, άντε υπομονή τελειώνω.

Πάω ξανά στο γκισέ, πρόβλημα μου λέει. Τί είναι πάλι;

Δεν φαίνεται η πληρωμή του Δεκεμβρίου.

Μα αφού τον πλήρωσα!

Ε αυτό το πρόβλημα το έχουμε, αρχές του μήνα, δεν φαίνονται οι πληρωμές!

Και τί θα κάνουμε ρε μεγάλε;

Θα μου φέρεις το χαρτί απο την τράπεζα, μου λέει.

Αντε να φέρω και το χαρτί απο την τράπεζα, να περιμένω και στο ταμείο, ώρα 10.15' ήτοι 1 ώρα και 45', δυο ραντεβού ακυρωμένα και τα νεύρα σμπαράλια.

Μικτό Κέρδος απο τη συγκεκριμένη πώληση 25.76 €. Κόστος 2 εργατοώρες. Η παραγωγικότητα στα φόρτε της. Τα κονομήσαμε.

Την επόμενη φορά ή θα τους πω δεν πουλάμε ή θα υπολογίσω και 1-2 ώρες χασούρα στο κόστος!!!

Eισαι απο τους τυχερους , μην διαμαρτυρεσαι κιολας αχαριστε :angry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Ετυχε να έχετε εμπορική συναλλαγή με το ΙΚΑ; Αν ναι μέσες άκρες ξέρετε, αν όχι διαβάστε για να μην έχετε...

Η γνωστή ασφαλιστική ενημερότητα που εκδίδεται μέσω Internet ισχύει για όλους πλην του ιδίου του ΙΚΑ! Το ΙΚΑ για να πληρώσει κάποιον για αγορές ή εργασίες ζητά Υπηρεσιακό Σημείωμα, το οποίο εκδίδεται στο γκισέ και το οποίο ισχύει μέχρι το τέλος του μήνα για τον οποίο εκδίδεται.

Τηλέφωνο την Παρασκευή. Παρακαλώ περάστε απο το ταμείο να πληρωθείτε 186 €.

Δευτέρα 08.33 , στο γκισέ υπάρχουν μόνο 2 μπροστά μου. Εντάξει λέω σε μισή ώρα θα τελειώσω, προλαβαίνω το επόμενο ραντεβού μου.

Το φελέκι μου, στον μπροστινό βρίσκουν διαφορά 0.09 €. Αντε να το τακτοποιήσει ο μπροστινός περνάει ένα τεταρτάκι, άντε να γράψει ο υπάλληλος τη βεβαίωσή του στο Word (τί είπατε, δεν έχουν αρχείο να πάρουν τα στοιχεία on-line; άντε καλέ, δεν λέτε καλά που δεν το γράφουν στο χέρι) υπομονή λέω εγώ δεν θα αργήσω, κάθε τόσο βγάζω υπηρεσιακό, είμαι καθαρός. Λέω ....

Καλώς τον κ. Δημήτρη, καλημέρα σας, ένα υπηρεσιακό παρακαλώ.

Στέλνει ο υπάλληλος την αίιτηση με το FAX στα κεντρικά και σε λίγο επιστρέφει με ένδειξη "Δεν Οφείλει" . Χτυπάει τα ΑΜΕ ο υπάλληλος, ώπα μου λέει εκπρόθεσμο ποσό στο 2003 !

Τί λες ρε του λέω απο το 2003 έχω βγάλει τουλάχιστον 15 υπηρεσιακά, χώρια τις ενημερότητες μέσω Internet.

Α μου λέει αλλάξαμε πρόγραμμα και δω μου λέεί οτι 31/3/03 πλήρωσες για τον Φεβρουάριο του 02. Αλλά συνεχίζει μάλλον λάθος είναι η καταχώριση γιατί φαίνεται η καταχώριση οτι αντιστοιχεί στον Φεβρουάριο του 03. Κάνε μια αίτηση να το διορθωσουμε. Κάνω την αίτηση, κοιτάω το ρολόι, πάει το ραντεβού. Τί να γίνει θα το ακυρώσω, ποιός ακούει τον πελάτη, άντε υπομονή τελειώνω.

Πάω ξανά στο γκισέ, πρόβλημα μου λέει. Τί είναι πάλι;

Δεν φαίνεται η πληρωμή του Δεκεμβρίου.

Μα αφού τον πλήρωσα!

Ε αυτό το πρόβλημα το έχουμε, αρχές του μήνα, δεν φαίνονται οι πληρωμές!

Και τί θα κάνουμε ρε μεγάλε;

Θα μου φέρεις το χαρτί απο την τράπεζα, μου λέει.

Αντε να φέρω και το χαρτί απο την τράπεζα, να περιμένω και στο ταμείο, ώρα 10.15' ήτοι 1 ώρα και 45', δυο ραντεβού ακυρωμένα και τα νεύρα σμπαράλια.

Μικτό Κέρδος απο τη συγκεκριμένη πώληση 25.76 €. Κόστος 2 εργατοώρες. Η παραγωγικότητα στα φόρτε της. Τα κονομήσαμε.

Την επόμενη φορά ή θα τους πω δεν πουλάμε ή θα υπολογίσω και 1-2 ώρες χασούρα στο κόστος!!!

Μου έτυχε και εμένα .

Η προϊσταμένη έλυσε το θέμα.

Διότι προσοχή τις επόμενες μέρες υπάρχει απεργία των εφοριακών .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...