Προς το περιεχόμενο

Υπέρογκη αυξηση στα συμβόλαια ανανέωσης της Epsilon Net !


επισκέπτη Λογιστής

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το να έχω ζητήσει πρόπερσι 50, πέρυσι 55, και φέτος 100 ευρώ... αυτό είναι παράλογο, τελεία και παύλα, δεν χωράει αμφισβήτηση (εννοώ στα πλαίσια της αγοράς και της τρέχουσας πραγματικότητας).

Δεν λέμε ότι η σύμβαση είναι φθηνή και ακριβή, λέμε ότι η αύξηση που γίνεται τώρα είναι υ π ε ρ β ο λ ι κ ή

Είναι "υπερβολική αύξηση" τα 50 Ευρώ σε πέντε χρόνια;!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 136
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ώπα ρε παιδιά γιατί κάτι μάλλον μας έχει ξεφύγει... :rolleyes:

Ας μας πει ο εκκινητής του θέματος ή κάποιος σχετικός για τι απόλυτα μεγέθη πριν και μετά την αύξηση μιλάμε... Για να θέσουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση, μη μιλάμε έτσι γενικά και αόριστα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

""Μα καλά πόσο είσαι;! Πέντε;! ...""

Είδα την φωτογραφία σου και έριξα τη συζήτηση σε επίπεδο που να την καταλάβεις! Βασική αρχή επικοινωνίας μιας και έχει βαλθεί να μας μάθεις μαρκετινγκ και πολιτική οικονομία.

""Είναι "υπερβολική αύξηση" τα 50 Ευρώ σε πέντε χρόνια;!!!!! ""

Τελικά απαντάς για την Epsilon, γιατι και εγώ που είμαι στην εταιρεία 4 χρόνια δεν μπορώ να προσδιορίσω την αύξηση που πληρώνω κάθε χρόνο (μείον φυσικά τις εκπτώσεις εισροών νέων πελατών - συστάσεων συν τις αυξήσεις για 20 επιπλέον άτομα στη μισθοδοσία, συν τα αξιόγραφα -τα οποία παρεπιπτόντως είναι άθλια-, συν το module διαχείριση παγίου ενεργητικού, συν το module ισολογισμού.......)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλιώς ξεκίνησε το θέμα και άλλου πήγε.

Τι σημαίνει πληρώνεις τις νέες εκδόσεις?

Μέχρι τώρα το ίδιο πράγμα γιατί ονομαζόταν υποστήριξη του προγράμματος?

Μήπως υπάρχουν προσδοκίες ότι θα αλλάξει ριζικά ο ΚΒΣ και ο ΚΦΕ και τρέχουμε να βγάλουμε κανένα φράγκο παραπάνω εκμεταλλευόμενοι το παραπάνω γεγονός?

Απλοί συλλογισμοί στα όσα γράφηκαν παραπάνω.

Σαν κίνηση απέναντι σε, "συνεργάτες" όπως λέει η εταιρεία, η αύξηση είναι απαράδεκτη γιατί η αγορά δεν τα βγάζει πέρα.

Στο κάτω κάτω ο χρόνος θα δείξει ποιος έχει δίκαιο η λογική μας ή λογική της εταιρείας.

Υπάρχουν και άλλου πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια.

Περιμένω την Epsilonnet να απαντήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλιώς ξεκίνησε το θέμα και άλλου πήγε.

Τι σημαίνει πληρώνεις τις νέες εκδόσεις?

Μέχρι τώρα το ίδιο πράγμα γιατί ονομαζόταν υποστήριξη του προγράμματος?

Μήπως υπάρχουν προσδοκίες ότι θα αλλάξει ριζικά ο ΚΒΣ και ο ΚΦΕ και τρέχουμε να βγάλουμε κανένα φράγκο παραπάνω εκμεταλλευόμενοι το παραπάνω γεγονός?

Κατ΄αρχάς δεν είμαι η epsilon net και απαντώ μόνο στο πρώτο σκέλος του ερωτήματος.

Το ίδιο πράγμα ονομαζόταν "υποστήριξη" για 2 λόγους. Πρώτον, από ατυχής μετάφραση του Αγγλικού "Service Release" για το οποίο μία εγκυρότερη μετάφραση θα ήταν "Ενημέρωση Συντήρησης" και δεύτερον, γιατί όπως προείπα, παλαιότερα λόγω ανεπάρκειας των συνεργατών μέρος της τεχνικής υποστήριξης ανέλαβαν οι εταιρίες που παρήγαγαν το λογισμικό.

Αυτή η πρακτική, εδώ και χρόνια έχει αλλάξει και η τεχνική υποστήριξη, έχει διαχωριστεί από τα Service Releases, ωστόσο υπάρχουν εταιρίες που για δικούς τους λόγους προσφέρουν την τεχνική υποστήριξη μαζί με το Service Release.

Για παράδειγμα η εταιρία που αντιπροσωπεύει την micros fidellio στην Ελλάδα, παρέχει ένα τελικό συμβόλαιο νέων εκδόσεων και τεχνικής υποστήριξης, απευθείας η ίδια. Ο λόγος είναι ότι το πρόγραμμα που πουλάει είναι εξειδικευμένο και οι συνεργάτες που έχει κατά τόπους δεν μπορούν να το καλύψουν τεχνικά 100%. Ουσιαστικά οι συνεργάτες της είναι απλά resellers και όχι VAR και απλά εισπράτουν μία προμήθεια για την πώληση.

Συνήθως οι εταιρίες με μικρή αγορά είτε λόγω μεγέθους (μικρές εταιρίες με περιορισμένο δίκτυο συνεργατών) είτε λόγω κάθετης αγοράς (εξειδικευμένο λογισμικό για συγκεκριμένες αγορές, π.χ. Ξενοδοχεία), παρέχουν ένα συμβόλαιο νέων εκδόσεων και τεχνικής υποστήριξης.

Όσο αφορά στον αν αλλάζει ριζικά ο Κώδικας, σίγουρα δεν έχει αλλάξει ριζικά (ριζική αλλαγή θα ήταν η κατάργησή του), αλλά κάθε χρόνο υπάρχουν αλλαγές γενικότερες που επηρεάζουν το λογισμικό. Για παράδειγμα η αλλαγή του ΦΠΑ, η αλλαγή του αφορολογήτου, η αλλαγή των ΚΑΔ, η αλλαγή των εντύπων (και κατά συνέπεια των πεδίων του κάθε εντύπου), αλλά και διάφορα άλλα μικροθέματα που σίγουρα όταν ανακοινώνεται η ενδεχόμενη μεταβολή τους, από προσωπική εμπειρία, όλοι οι συνάδελφοί σας, αρχίζουν τα τηλέφωνα και τα αγωνιώδη ερωτήματα "Πότε θα βγεί η αναβάθμιση;!".

Ελπίζω να σας κάλυψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ΄αρχάς δεν είμαι η epsilon net και απαντώ μόνο στο πρώτο σκέλος του ερωτήματος.

Το ίδιο πράγμα ονομαζόταν "υποστήριξη" για 2 λόγους. Πρώτον, από ατυχής μετάφραση του Αγγλικού "Service Release" για το οποίο μία εγκυρότερη μετάφραση θα ήταν "Ενημέρωση Συντήρησης" και δεύτερον, γιατί όπως προείπα, παλαιότερα λόγω ανεπάρκειας των συνεργατών μέρος της τεχνικής υποστήριξης ανέλαβαν οι εταιρίες που παρήγαγαν το λογισμικό.

Αυτή η πρακτική, εδώ και χρόνια έχει αλλάξει και η τεχνική υποστήριξη, έχει διαχωριστεί από τα Service Releases, ωστόσο υπάρχουν εταιρίες που για δικούς τους λόγους προσφέρουν την τεχνική υποστήριξη μαζί με το Service Release.

Για παράδειγμα η εταιρία που αντιπροσωπεύει την micros fidellio στην Ελλάδα, παρέχει ένα τελικό συμβόλαιο νέων εκδόσεων και τεχνικής υποστήριξης, απευθείας η ίδια. Ο λόγος είναι ότι το πρόγραμμα που πουλάει είναι εξειδικευμένο και οι συνεργάτες που έχει κατά τόπους δεν μπορούν να το καλύψουν τεχνικά 100%. Ουσιαστικά οι συνεργάτες της είναι απλά resellers και όχι VAR και απλά εισπράτουν μία προμήθεια για την πώληση.

Συνήθως οι εταιρίες με μικρή αγορά είτε λόγω μεγέθους (μικρές εταιρίες με περιορισμένο δίκτυο συνεργατών) είτε λόγω κάθετης αγοράς (εξειδικευμένο λογισμικό για συγκεκριμένες αγορές, π.χ. Ξενοδοχεία), παρέχουν ένα συμβόλαιο νέων εκδόσεων και τεχνικής υποστήριξης.

Όσο αφορά στον αν αλλάζει ριζικά ο Κώδικας, σίγουρα δεν έχει αλλάξει ριζικά (ριζική αλλαγή θα ήταν η κατάργησή του), αλλά κάθε χρόνο υπάρχουν αλλαγές γενικότερες που επηρεάζουν το λογισμικό. Για παράδειγμα η αλλαγή του ΦΠΑ, η αλλαγή του αφορολογήτου, η αλλαγή των ΚΑΔ, η αλλαγή των εντύπων (και κατά συνέπεια των πεδίων του κάθε εντύπου), αλλά και διάφορα άλλα μικροθέματα που σίγουρα όταν ανακοινώνεται η ενδεχόμενη μεταβολή τους, από προσωπική εμπειρία, όλοι οι συνάδελφοί σας, αρχίζουν τα τηλέφωνα και τα αγωνιώδη ερωτήματα "Πότε θα βγεί η αναβάθμιση;!".

Ελπίζω να σας κάλυψα.

ρε φίλε έχεις σχέση με το λογιστικό επάγγελμα?

Αν δεν έχεις σχέση

1) μην προσπαθείς να το παίζεις "έξυπνος" με τον ΚΒΣ και τον ΚΦΕ

2) δεν γνωρίζεις τις αντικειμενικές δυσκολίες του λογιστικού επαγγέλματος (ύψος αμοιβής και χρόνος πληρωμής της) μην προσπαθείς να μας πεις ότι οι αυξήσεις με τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα στην αγορά δεν είναι παράλογες.

3)δεν νομίζω να ενδιαφέρει κανένα λογιστή το πως είναι οργανωμένο το τμήμα υποστήριξης κάθε εταιρείας που παράγει λογισμικά.

4)Μη spamαρεις.

@Epsilonnet πείτε μας την γνώμη σας για αυτά που γράφονται εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά ελεύθερη αγορά είναι.

Τόσα θέλω, θες?

Δε θες?

Σε άλλη πορτοκαλιά...

Ή στο τέλος χειρόγραφα που λέει και ο Κίμωνας. :mellow:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης
Ρε παιδιά ελεύθερη αγορά είναι.

Τόσα θέλω, θες?

Δε θες?

Σε άλλη πορτοκαλιά...

Ή στο τέλος χειρόγραφα που λέει και ο Κίμωνας. :mellow:

Προφανώς έχεις την ίδια άποψη και για τις "σκοτωμένες" αμοιβές του κλάδου, έτσι? Γιατί να μην ισχύει κι εκεί το ίδιο?

Το θέμα είναι μήπως μπορούμε να ωθήσουμε - τουλάχιστον στον κλάδο και στα "περιφερειακά μας" - σε μία λογική αυτορρύθμισης και όχι ανεξέλεγκτων κινήσεων που δημιουργούν πιέσεις σε όλους μας.

Το "Τόσα θέλω... και όποιος γουστάρει" προφανώς ισχύει... αλλά το να το επικαλούμαστε ως δικαιολογία όχι μόνο δεν προσφέρει τίποτα στη συζήτηση, αλλά, αντίθετα, δικαιώνει και αυτούς που σκέφτονται και πράττουν με αυτό το σκεπτικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ώπα ρε παιδιά γιατί κάτι μάλλον μας έχει ξεφύγει... :mellow:

Ας μας πει ο εκκινητής του θέματος ή κάποιος σχετικός για τι απόλυτα μεγέθη πριν και μετά την αύξηση μιλάμε... Για να θέσουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση, μη μιλάμε έτσι γενικά και αόριστα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης

EXTRA ΕΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ: Από 130€ σε 180€ (αύξηση 38%)

EXTRA ΛΟΓ.ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ: Από 215€ σε 265€ (αύξηση 23%)

EXTRA TAXSYSTEM: Από 50€ σε 130€ (αύξηση 160%)

...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε φίλε έχεις σχέση με το λογιστικό επάγγελμα?

Αν δεν έχεις σχέση

1) μην προσπαθείς να το παίζεις "έξυπνος" με τον ΚΒΣ και τον ΚΦΕ

2) δεν γνωρίζεις τις αντικειμενικές δυσκολίες του λογιστικού επαγγέλματος (ύψος αμοιβής και χρόνος πληρωμής της) μην προσπαθείς να μας πεις ότι οι αυξήσεις με τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα στην αγορά δεν είναι παράλογες.

3)δεν νομίζω να ενδιαφέρει κανένα λογιστή το πως είναι οργανωμένο το τμήμα υποστήριξης κάθε εταιρείας που παράγει λογισμικά.

4)Μη spamαρεις.

Φίλος σου δεν είμαι, "φίλε"!

....

Προφανώς κάποιοι θέλουν να γκρινιάξουν και να βρίσουν και να βρούνε κάποιον να του τα χώσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΓΕΙΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ

ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΓΙΩΝ

ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ

ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΑΘΑΡΙΣΗ

ΥΠΟΒΟΛΕΣ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΛΠ ΚΛΠ

α... και ολα σε windows ΕΝΟΕΙΤΑΙ...ΑΥΤΟ σε SQL ΚΛΠ ΚΛΠ οχι μπακατελες

ΜΕ 311 ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ .........

δεν λεω ποια εταιρεια ειναι μην θεωρηθει διαφημιση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πες μου πως θα κανουμε ευκολα και σωστα προβλεψη του Ε3 στο προγραμμα που λες γιατι μου την εχει δωσει τωρα... στο χερι πιο ευκολα θα εβγαινε.

Πρεπει να περιμενω ποτε θα βγει η νεα εκδοση της δηλωσης εισοδηματος για να κανω προβλεψη του 2009. Προφανως και δε θα μου χρειαζετε τοτε για προβλεψη....

Αν καταλαβα λαθος προγραμμα προκαταβολικα συγνωμη.

Κατι παρουσιασεις των αντιστοιχων προγραμματων της Epsilon που ειδα διαφημιζουν οτι κανουν αυτοματα προβλεψεις. Δε ξερω κατα ποσο δυλευει βεβαια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΓΕΙΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ

ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΓΙΩΝ

ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ

ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΑΘΑΡΙΣΗ

ΥΠΟΒΟΛΕΣ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΛΠ ΚΛΠ

α... και ολα σε windows ΕΝΟΕΙΤΑΙ...ΑΥΤΟ σε SQL ΚΛΠ ΚΛΠ οχι μπακατελες

ΜΕ 311 ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ .........

δεν λεω ποια εταιρεια ειναι μην θεωρηθει διαφημιση

Μήπως μπορείς να μου στείλεις τα τηλέφωνα ή το site τους για να επικοινωνήσω επειδή με ενδιαφέρει στο e-mail : [email protected]. Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης

Συνάδελφοι το τυράκι στη φάκα δεν το είδε κανένας μας. Η κα ΕΠΣΙΛΟΝΕΤ και κάθε εταιρία θα κάνει τις αυξήσεις της δικαίως, έμποροι είναι, αλλά επειδή δεν μπορούν να στη κάνουν στο 100% στην επόμενη χρονιά που θα μπεί το ηλεκτρονικό τιμολόγιο ( το τυράκι) στη κάνουν σιγά σιγά και σίγουρα μέσα σε 5 χρόνια που θα τους υποχρεώσουν όλους όσους εχουν ΕΑΔΦΣΣ να συνδεθούν αυτόματα στο κύκλωμα έμπορος-λογιστής-εφορία τότε που θα είσαι δεμένος στο άρμα τους να δείς πως θα πληρώνεις τις αυξήσεις τους και χωρίς να παίρνεις δικιά σου αφού θα κάνεις τη μισή δουλειά.

Το ζήτημα είναι να δείξεις στο πελάτη την αναγκαιότητα, τού να σε έχει συνεργάτη και τότε θα σου δώσει μόνος του την αύξηση. Φυσικά και δεν γκρινιάζεις για τις αυξήσεις στα σούπερ μάρκετ η' στη παροχή υπηρεσιών απο υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους και όλους τους συμπαθείς επισκευαστές της οικίας σου. Σηκώστε λοιπόν τα μανίκια και όπως ειπε και κάποιος συνάδελφος μόνο αν οργανωθούμε συλλογικά θα καταφέρουμε να κάνουμε κάτι. Κάτι ξέρουν οι δικηγόροι, γιατροι,μηχανικοί που κερδίζουν ότι απαιτούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μας ζητάνε τα χρήματα τώρα για συμβόλαιο μέχρι 31/12/10.

ΟΧΙ. Δεν θα τα δώσω τώρα. Αν η εταιρεία κλείσει τον Φεβρουάριο εγώ το ξέρω??? ΟΧΙ

Πως μου ζητάς προκαταβολικά χρήματα για παροχή υπηρεσιών?

Το σωστό θα ήταν στο τελος του 2010 να με τιμολογήσει.

Θα πρότεινα στο τέλος κάθε μήνα να εκδίδουν τιμολόγιο για το μήνα που πέρασε.

Και αν κάποιος δεν πληρώσει μέσα σε 5 ημέρες, να διακόπτουν την παροχή υπηρεσιών,

την υποστήριξη ή όπως αλλιώς ονομάζουν το νταβατζιλίκι. Οχι προκαταβολικά αμοιβή ενός έτους.

Κάθε τρίμηνο ή κάθε εξάμηνο, όπως κάνουν κι άλλες εταιρείες.

Που έχει ακουστεί παροχή υπηρεσιών να προπληρώνεται και μάλιστα 14 μήνες πριν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μας ζητάνε τα χρήματα τώρα για συμβόλαιο μέχρι 31/12/10.

ΟΧΙ. Δεν θα τα δώσω τώρα. Αν η εταιρεία κλείσει τον Φεβρουάριο εγώ το ξέρω??? ΟΧΙ

Πως μου ζητάς προκαταβολικά χρήματα για παροχή υπηρεσιών?

Το σωστό θα ήταν στο τελος του 2010 να με τιμολογήσει.

Θα πρότεινα στο τέλος κάθε μήνα να εκδίδουν τιμολόγιο για το μήνα που πέρασε.

Και αν κάποιος δεν πληρώσει μέσα σε 5 ημέρες, να διακόπτουν την παροχή υπηρεσιών,

την υποστήριξη ή όπως αλλιώς ονομάζουν το νταβατζιλίκι. Οχι προκαταβολικά αμοιβή ενός έτους.

Κάθε τρίμηνο ή κάθε εξάμηνο, όπως κάνουν κι άλλες εταιρείες.

Που έχει ακουστεί παροχή υπηρεσιών να προπληρώνεται και μάλιστα 14 μήνες πριν?

Η προπληρωμη ισχυει και σε αλλη εταιρεια του χωρου , δυστυχως .

Ελπιζω βλεποντας το θεμα να βαλει και αυτη νερο στο κρασι της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΓΕΙΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ

ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΓΙΩΝ

ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ

ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΑΘΑΡΙΣΗ

ΥΠΟΒΟΛΕΣ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΛΠ ΚΛΠ

α... και ολα σε windows ΕΝΟΕΙΤΑΙ...ΑΥΤΟ σε SQL ΚΛΠ ΚΛΠ οχι μπακατελες

ΜΕ 311 ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ .........

δεν λεω ποια εταιρεια ειναι μην θεωρηθει διαφημιση

Στείλε και σε έμενα με pm τα τηλ αυτής της εταιρείας.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη thrylosveria
Συνάδελφοι το τυράκι στη φάκα δεν το είδε κανένας μας. Η κα ΕΠΣΙΛΟΝΕΤ και κάθε εταιρία θα κάνει τις αυξήσεις της δικαίως, έμποροι είναι, αλλά επειδή δεν μπορούν να στη κάνουν στο 100% στην επόμενη χρονιά που θα μπεί το ηλεκτρονικό τιμολόγιο ( το τυράκι) στη κάνουν σιγά σιγά και σίγουρα μέσα σε 5 χρόνια που θα τους υποχρεώσουν όλους όσους εχουν ΕΑΔΦΣΣ να συνδεθούν αυτόματα στο κύκλωμα έμπορος-λογιστής-εφορία τότε που θα είσαι δεμένος στο άρμα τους να δείς πως θα πληρώνεις τις αυξήσεις τους και χωρίς να παίρνεις δικιά σου αφού θα κάνεις τη μισή δουλειά.

Το ζήτημα είναι να δείξεις στο πελάτη την αναγκαιότητα, τού να σε έχει συνεργάτη και τότε θα σου δώσει μόνος του την αύξηση. Φυσικά και δεν γκρινιάζεις για τις αυξήσεις στα σούπερ μάρκετ η' στη παροχή υπηρεσιών απο υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους και όλους τους συμπαθείς επισκευαστές της οικίας σου. Σηκώστε λοιπόν τα μανίκια και όπως ειπε και κάποιος συνάδελφος μόνο αν οργανωθούμε συλλογικά θα καταφέρουμε να κάνουμε κάτι. Κάτι ξέρουν οι δικηγόροι, γιατροι,μηχανικοί που κερδίζουν ότι απαιτούν.

Κανεις μα ποτε κανεις δεν συζητησε αυτο το πραγμα για το οποιο θα το βρουμε μπροστα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 months later...

<!--quoteo(post=323293:date=Oct 23 2009, 12:25 PM:name=SCORPIOS)--><div class='quotetop'>QUOTE(SCORPIOS @ Oct 23 2009, 12:25 PM) <a href="index.php?act=findpost&pid=323293"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Μας ζητάνε τα χρήματα τώρα για συμβόλαιο μέχρι 31/12/10.

ΟΧΙ. Δεν θα τα δώσω τώρα. Αν η εταιρεία κλείσει τον Φεβρουάριο εγώ το ξέρω??? ΟΧΙ

Πως μου ζητάς προκαταβολικά χρήματα για παροχή υπηρεσιών?

Το σωστό θα ήταν στο τελος του 2010 να με τιμολογήσει.

Θα πρότεινα στο τέλος κάθε μήνα να εκδίδουν τιμολόγιο για το μήνα που πέρασε.

Και αν κάποιος δεν πληρώσει μέσα σε 5 ημέρες, να διακόπτουν την παροχή υπηρεσιών,

την υποστήριξη ή όπως αλλιώς ονομάζουν το νταβατζιλίκι. Οχι προκαταβολικά αμοιβή ενός έτους.

Κάθε τρίμηνο ή κάθε εξάμηνο, όπως κάνουν κι άλλες εταιρείες.

Που έχει ακουστεί παροχή υπηρεσιών να προπληρώνεται και μάλιστα 14 μήνες πριν?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Η προπληρωμη ισχυει και σε αλλη εταιρεια του χωρου , δυστυχως .

Ελπιζω βλεποντας το θεμα να βαλει και αυτη νερο στο κρασι της.

Έχουμε συνέχεια... Σήμερα στείλανε με την courier ένα φάκελλο με αντικαταβολή

420 ε περίπου. Φυσικά δεν μπήκε κανένας στον κόπο να με ενημερώσει.Πήρα το

λογιστήριο αλλά δεν απάντησε κανένας. Τον courier τον έδιωξα και περιμένω τηλ...

Αυτά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 months later...

Σήμερα με ενημέρωσαν από την Epsilon Net εν όψει της ανανέωσης των συμβάσεων των εφαρμογών που λήγουν την 31/12.

Η συνολική αύξηση στο κόστος της ανανέωσης <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->ξεπερνά το <b>27% !!!</b><!--sizec--></span><!--/sizec-->

Το αντιμετωπίσατε άλλοι συνάδελφοι?

Τί συμπεριφορά είναι αυτή? Μας έδεσαν στο άρμα τους και μας τραβάνε όπως νομίζουν?

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ DELER KAI ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ

6956304020

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...