Προς το περιεχόμενο

Υπέρογκη αυξηση στα συμβόλαια ανανέωσης της Epsilon Net !


επισκέπτη Λογιστής

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι εταιρειες λογισμικου ειναι εμπορικες επιχειρησεις που αποσκοπουν στο μεγιστο κερδος

Εμεις , που ειμαστε οι πελατες τους , εχουμε μεγαλο μεριδιο ευθυνης που υπομενουμε τετοιες πολιτικες

Το ερωτημα ειναι " Μπορουμε να κανουμε κατι? "

Η απαντηση για μενα ειναι απλη .

Οργανωμενοι συλλογοι με μαζικη συμμετοχη των μελων

Καταγραφη απο τους συλλογους των εγκαταστασεων λογισμικου που εχει ο καθενας μας

Συλλογικη διαπραγματευση με τις εταιριες των τιμων των συμβολαιων αγορας και συντηρησης

Αλλιως διαπραγματευομαι εγω που εχω μια εγκατασταση και αλλιως μεσω του συλλογου για δεκαδες εγκαταστασεις τοσο με την εταιρεια που εχω ηδη συμβολαιο οσο και με την ανταγωνιστρια της

Αλλα εχει μαλλιασει η γλωσσα μας να το λεμε

Η ανοργανωσια μας κυριως , η ελλειψη αλληλλεγγυης μεταξυ συναδελφων , το κυνηγι της καρεκλας για ιδιους σκοπους και οχι για το κοινο καλο αλλα και ο ωχαδελφισμος μας τα δημιουργει ολα αυτα

Καλα μας κανουνε λοιπον και δεν πρεπει να διαμαρτυρομαστε κιολας

Οταν λοιπον δεν κανεις τιποτα για να αλλαξεις κατι που δεν σου αρεσει καλο ειναι να το απολαμβανεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 136
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το μόνο που έχω να προσθέσω, η ιστορία επαναλαμβάνεται......

Φυσικά και έχετε δικαίωμα να κοστολογήσετε τα προγράμματά σας όσο εσείς νομίζετε...

Φυσικά και έχουμε το δικαίωμα να μην επιλέξουμε τα προγράμματά σας σε μια cost-benefit ανάλυση...

Η singular είδατε που έχει πάει.... ψάξτε να δείτε τι φταίει... εκτός αν δεν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη αγορά...

ΥΓ:

Το ετήσιο συμβόλαιο δεν αφορά στην υποστήριξη της εφαρμογής, αλλά στις νέες εκδόσεις!

Δλδ, αν έρθω να αγοράσω το Εσ-Εξ και δεν γουστάρω νέες εκδόσεις, δεν θα κλειδώσει ποτέ..??? Και αν κλειδώσει, θα το ξεκλειδώσετε χωρίς χρήματα...????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που έχω να προσθέσω, η ιστορία επαναλαμβάνεται......

Φυσικά και έχετε δικαίωμα να κοστολογήσετε τα προγράμματά σας όσο εσείς νομίζετε...

Φυσικά και έχουμε το δικαίωμα να μην επιλέξουμε τα προγράμματά σας σε μια cost-benefit ανάλυση...

Η singular είδατε που έχει πάει.... ψάξτε να δείτε τι φταίει... εκτός αν δεν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη αγορά...

ΥΓ:

Δλδ, αν έρθω να αγοράσω το Εσ-Εξ και δεν γουστάρω νέες εκδόσεις, δεν θα κλειδώσει ποτέ..??? Και αν κλειδώσει, θα το ξεκλειδώσετε χωρίς χρήματα...????

Καλησπέρα σε ολους...

Στο τελευταίο που αναφέρεσε συνάδελφε,stefanos_her' δε νομίζω, οτι εχει τετοιo δικαιώμα βαση σύμβασης Μη πρόσβασης στην εφαρμογή,ο ``κατασκευαστής``, για να σε εξαναγκάσει σε αγορά συμβολαίου συντήρησης...

Το καλό με την παρατεταμένη οικονομική ύφεση που θα έχουμε,πέραν των δεινών, θα υπάρξουν ,πολλές παρόμοιες περιπτώσεις, όπου πολλές επιχειρήσεις,, θα εφαρμόσουν, πολιτικές ΄ψυχρά ``επιχειρηματικα``,ξεχνώντας, τις άλλες πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια, και στο καθένα προσωπικά από εμάς,ως χρήστες, έχουμε το ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ δικαίωμα της ΤΕΛΙΚΗΣ επιλογής, αρκεί να κάνουμε ορθολογικό benchmarking, και να κάνουμε τις συγκρίσεις μας, αντιστοίχων προιόντων.

Ο αντίλογος τους, θα είναι ``δεν είμαστε φιλανθρωπικά ιδρύματα κλπ...κλπ``...

Αν ψάξουν έστω και λίγο τη περίπτωση Gates ,μόνο για το χρήμα δεν πηγαινε αρχικά,Ειχε όραμα,ΚΑΤΑΡΧΑΣ να το να κάνει φιλικό χρήστη , εκείνης της σκούρας δίχρωμηας με DOS οθόνης, και τα λεφτά ακολουθήσαν γιατι πρωτοπόρησε....και του βγήκε...Πολύ απλά...χαρίζοντας δωρεάν χωρις κόστος, και πακέτα προηγουμένων εκδόσεων, σε εκπαιδευμένους χρήστες ή dealers,

Ως προς το demo , για μενα στις επιλογές μου είναι το Α και το Ω, χωρις καμμία παρουσίαση αρχικά, για να κρίνω , τη φιλικότητα του προγράμματος στο crash test,χωρίς ειδικούς.

Η MIcrosoft, που πραναφέρθηκε σου δίνει 60 ήμερο trial,download πληρες πακέτο χωρις περικοπές... :rolleyes: .όπως και αρχίζουν ευτυχώς και Ελληνικές εταιρείες του χώρου, να εφαρμόζουν, αυτό,με τις δωρεαν δοκιμές.

Συνήθως, λένε όποιος σπέρνει ανεμους, θερίζεί θύελλες....Ο χρόνος θα δείξει ποιος θα είναι ο νικητής...

Φιλικά velis

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης

Να προτείνω κάτι;

Όσοι θέλουν να συμμετέχουν στην εξής κίνηση:

Να ανανεώσουν τα συμβόλαια τους με καθυστέρηση 3 μηνών έτσι σαν πρώτο δείγμα γραφής. Να δούμε την αντίδραση της επιχείρησης (αν υπάρξει και βέβαια να είναι από υπεύθυνους, όχι από τρίτους) και να το ξανασυζητήσουμε περί τις 15 /12/2009 για να προτείνουμε νέα τακτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια εταιρεία έχει να προτείνει με βάση την εμπειρία του σε αυτή, συνάδελφος, για εφαρμογές ενημέρωσης βιβλίων β και γ κατηγορίας, μισθοδοσία και εκκαθάριση φόρου; Καλή υποστήριξη και λογικές αυξήσεις συμβάσεων αναβαθμίσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την επιθετική αναφορά του nikolasd φαίνεται ξεκάθαρα πόσο υπολογίζει την γνώμη των Λογιστών η εταιρεία στην ποία αναφερόμαστε. Αντί να υπάρξει ένας σκεπτικισμός ή έστω κάποια δικαιολογία ή εξήγηση για το πόσο αναγκαία είναι αυτή η αύξηση, ούτε λίγο ούτε πολύ μας λέει οτι θα πρέπει να το βουλώσουμε για να μη μας κόψει και την τηλεφωνική υποστήριξη που παρέχει ΔΩΡΕΑΝ!!! Αναρωτηθήκατε πόσοι θα σας παρατούσαν αν δεν είχατε τηλεφωνική υποστήριξη? ΕΛΕΟΣ... καβαλήσατε το καλάμι και αν δεν αλλάξετε νοοτροπία μπορεί σύντομα να βρεθείτε προ εκπλήξεως αν οι Λογιστές σας γυρίσουν την πλάτη. Δεν μου είναι δύσκολο ξέρετε να πάω σε άλλη εταιρεία με τα μισά χρήματα από εσάς (και με τηλεφωνική υποστήριξη)!!, απλά θα ταλαιπωρηθώ ένα μήνα.

Κατ' αρχήν δεν δήλωσα ΠΟΤΕ οτι εκφράζω κάποια θέση της epsilon net. Τη προσωπική μου άποψη εκφράζω.

Επιπρόσθετα ποτέ δεν εξέφρασα κάποια άποψη που υπονοεί "βουλώστε το μή σας κόψουμε και τα τζάμπα".

Στα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν είμαι σε θέση να σου απαντήσω, γιατί όπως προείπα ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΩΣ EPSILON NET, συνεπώς τα όσα λές σε δεύτερο πλυθηντικό ΔΕΝ με αφορούν!

Είναι πολύ εύκολο να "βάζεις λόγια στο στόμα άλλων" αλλά εγώ προσωπικά εξοργίζομαι, ειδικά όταν βάζουν λόγια στο δικό μου στόμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝΑ ΑΣΜΑ

Η συνέλευση των ποντικών

Σ' ένα υπόγειο στην πλατεία Αβησσυνίας

συγκεντρωθήκαν τα ποντίκια μια φορά

για να σκεφτούν πώς θα γλυτώσουν μια για πάντα

από του γάτου τον αιώνιο βραχνά.

Το συζητάγανε ημέρες και ημέρες

μα τελικά δεν καταλήξανε πουθενά

και είχαν όλοι πια συνειδητοποιήσει

ότι κομπλάρισε η συνέλευση γερά.

Τότε πετάγετ' ένας νεαρός και λέει:

«βρήκα τη λύση του προβλήματος, παιδιά,

θα πλησιάσουμε την ώρα που κοιμάται

και θα του δέσουμε κουδούνα στην ουρά».

Κι όλοι φωνάξαν: «μπράβο, αυτό είναι, συμφωνούμε»

και πέρασε η πρότασή του παμψηφί

μα ένας γέρος ποντικός τους λέει: «δικαίωμα»

και θέτει την εξής ερώτηση:

«Άμα μου λύσετε αυτή την απορία,

τότε δε θα ‘χω αντίρρηση καμιά.

Ποιος από σας τολμάει το γάτο να ζυγώσει

να του κρεμάσει την κουδούνα στην ουρά;»

Και από τότε έχουν περάσει χίλια χρόνια

και ακόμα ο γάτος τα ποντίκια κυνηγά

που πα να πει ότι δε βρέθηκε κανένας

να του κρεμάσει την κουδούνα στην ουρά.

Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες

τότε και μόνο όταν είναι εφικτές.

Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις

άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωπωπωωωω, έχετε ξεφύγει όλοι σας και δε ξέρετε τί λέτε μου φαίνεται. Νομίζετε ότι η δουλειές μας είναι ένα καφενείο όπου ο καθένας ανοίγει το στόμα του και πετάει ό,τι του κατέβει. Δεν έχετε ιδέα από πληροφορική, δεν έχετε ιδέα από οίκους software και θέλετε να βάζετε στο στόμα σας μέχρι και τη...Microsoft! Αν είναι δυνατόν! Τί ξέρετε εσείς για την Microsoft; Εδώ δε ξέρετε ούτε καλά καλά για τις ελληνικές εταιρείες! Αλλά εκεί σας πονάει γιατί δε μπορείτε να τα βρείτε εύκολα να τα κατεβάσετε τζαμπέ. Ενώ της Microsoft που χρησιμοποιείτε ανελλειπώς τα έχετε όλα αγορασμένα ε; Και το Office, και τα Windows και τους SQL Server που χρησιμοποιείτε και όλα! Τί συγκρίνετε ρε παιδιά; Είστε σοβαροί; Καθήστε και ασχοληθείτε με τις δουλειές σας, εκσυγχρονιστείτε, οργανωθείτε, κοιτάξτε να βρείτε τρόπους να αμοίβεστε από τους πελάτες σας αντάξια για τη δουλειά που κάνετε και μη κάνετε τα δικά σας προβλήματα να φαίνονται ότι είναι άλλων. Το πρόβλημά σας δηλαδή είναι γιατί ένας επιχειρηματίας εφαρμόζει την εμπορική πολιτική που αρμόζει στη ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών του ή ότι δε μπορείτε να ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις των καιρών; Ότι δε μπορείτε να αναβαθμίσετε τις δικές σας υπηρεσίες; Ότι δε μπορείτε να βελτιώσετε την κερδοφορία σας; Ότι δε μπορείτε να διαφοροποιηθείτε; Ότι τα παρακολουθείτε όλα από την θαλπορή του "καναπέ" και παθητικά αντιμετοπίζετε όλα όσα σας συμβαίνουν γιατί χθες έφταιγε η Ν.Δ., σήμερα φταίει η Epsilon Net, αύριο θα φταίει το ΠΑΣΟΚ και ποτέ δε θα φταίτε εσείς σε τίποτα;

Αντί να γράφετε σε forum αερολογίες σκεφθείτε καλύτερα πως θα αντιμετωπίσετε τον συνάδελφό σας που τη στιγμή αυτή κοιτάζει τη δουλειά του και εφαρμόζει νέες ιδέες, εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες που του δίνει η πληροφορική, που πληρώνει αλλά και που πληρώνεται! Από εκεί θα βγάλετε κέρδος, όχι από το συμβόλαιο εκείνων που σας υποστηρίζουν!

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το αρνείσαι; Πολύ προσωπικά έχεις πάρει το θέμα κύριε προγραμματιστά, γιατί αν ήσουν συνάδελφος δεν θα στρεφόσουν ενάντια στο "συνάφι" σου εκτός αν είχες αυτοκαταστροφικές τάσεις και σε αυτό είναι άλλοι ειδικοί και αρμόδιοι για να απαντήσουν. Εκτός αν απαντάς για λογαριασμό της Εpsilon, της οποίας απάντηση ζήτησα και απάντηση δεν λάβαμε!

Φαντάζομαι αναφέρεσε στο "συνάφι" των προγραμματιστών. Δεν βλέπω πού "στρέφομαι ενάντια" όταν απλά δηλώνω ότι "είναι πολύ πιθανόν, κάποιος να έχει ως στόχο το κέρδος";! Εκτός και αν ζούμε στη κοινωνία του Star Trek που όλοι δουλεύουν για το κοινό καλό!

Και ναι προσωπικά το έχω πάρει το θέμα... Η δική μου δουλειά είναι το λογισμικό και διαφωνίες σχετικά με το κόστος του λογισμικού ή/και του συμβολαίου του ή/και του κόστος ανανέωσης, ακούω καθημερινά, για τον λόγο αυτό απάντησα στο συγκεκριμένο thread.

Μα αυξάνεται σε ετήσια βάση απλά όχι σε τέτοια τάξη "μεγέθους". Δεν ζητάω ουκρανές, ΑΠΑΙΤΩ όμως να ζω αξιοπρεπώς και να έχω περισσότερο χρόνο για το γιό μου! Τα προγράμματα αγαπητέ μου είναι εργαλεία και όχι αυτοσκοπός. Δεν είμαι φοροτεχνικός και σύμβουλος μιας επιχείρησης γιατί η οποιαδήπτε εταιρεία μου παρέχει ομορφότερες, γρηγορότερες και κάποιες τυποποιημένες εκτυπώσεις αλλά γιατί κάθε μέρα είμαι μάχιμη και στις επάλξεις των νέων εξελίξεων, των νέων νόμων, των νέων οδηγιών που τροποποιούν, ερμηνεύουν, αλλάζουν τις προηγούμενες.

Το ότι αποφάσισαν ότι τους εξυπηρετούσε μαρκετίστικα να υποστηρίξουν σε φορολογικά και εργατικά θέματα, είναι μια παροχή που δεν ζήτησα και το κόστος που προκάλεσε δεν βρίσκω το λόγο να επωμιστώ. Αν θέλω γνώμη και συνδρομή θα ζητήσω από το Υπουργείο, από την άρμόδια εφορία μου, από το φίλο και συνάδελφο που έχει πάθει και μάθει και για κανένα λόγο δεν θα δέσω κόμπο την απάντηση κανενός αν δεν την διασταυρώσω και δεν την κατανοήσω.

Να και ένα χρήσιμο συμπέρασμα!!! Δίπλα σου θα με βρείς στο αίτημά σου να τύχεις έκπτωσης της σύμβασής σου, εφόσων δεν κάνεις χρήση της τηλεφωνικής υποστήριξης. Πολύ δίπλα σου, γιατί όπως προείπα, θεωρώ τη ΔΩΡΕΑΝ τηλεφωνική υποστήριξη εντελώς ΑΚΥΡΗ! Ο ένας λόγος είναι αυτός που εκφράζεις. Αλλά τόσο καιρό που δεν είχε προκύψει θέμα με την ενδεχόμενη αύξηση, δεν άκουσα κάποιον να διεκδικεί μείωση της σύμβασής του, εφόσων δεν χρησιμοποιεί τη δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη! Γιατί απλά για ότι μας δίνεται δωρεάν σπάνια διερωτώμαστε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συναδελφοι ειναι προφανες οτι αυτοι οι κύριοι της epsilon εχουν καβαλήσει ...το καλαμι ,βρισκονται εκτος τοπου και χρονου , νομιζουν οτι εχουν πελατες τους :ERNST YOUNG , KPMG , PRICE WATERHOUSE COOPERS .

Οι μεθοδοι αντιδρασης ειναι γνωστες και θεμιτες ...και κυριως υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια !...

Εδω βεβαια καποιοι εχουν αναλαβει ...εργολαβια με ...large απόψεις ,να μας γνωρισουν απο ...τα μεσα τα αυτονοητα 'η και να κανουν τον δικηγορο του ...διαβολου . το θεμα ειναι οτι οι τσεπες οι δικες μας, ειναι ειδικα αυτη την εποχη πολυ στενες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωπωπωωωω, έχετε ξεφύγει όλοι σας και δε ξέρετε τί λέτε μου φαίνεται. Νομίζετε ότι η δουλειές μας είναι ένα καφενείο όπου ο καθένας ανοίγει το στόμα του και πετάει ό,τι του κατέβει. Δεν έχετε ιδέα από πληροφορική, δεν έχετε ιδέα από οίκους software και θέλετε να βάζετε στο στόμα σας μέχρι και τη...Microsoft! Αν είναι δυνατόν! Τί ξέρετε εσείς για την Microsoft; Εδώ δε ξέρετε ούτε καλά καλά για τις ελληνικές εταιρείες! Αλλά εκεί σας πονάει γιατί δε μπορείτε να τα βρείτε εύκολα να τα κατεβάσετε τζαμπέ. Ενώ της Microsoft που χρησιμοποιείτε ανελλειπώς τα έχετε όλα αγορασμένα ε; Και το Office, και τα Windows και τους SQL Server που χρησιμοποιείτε και όλα! Τί συγκρίνετε ρε παιδιά; Είστε σοβαροί; Καθήστε και ασχοληθείτε με τις δουλειές σας, εκσυγχρονιστείτε, οργανωθείτε, κοιτάξτε να βρείτε τρόπους να αμοίβεστε από τους πελάτες σας αντάξια για τη δουλειά που κάνετε και μη κάνετε τα δικά σας προβλήματα να φαίνονται ότι είναι άλλων. Το πρόβλημά σας δηλαδή είναι γιατί ένας επιχειρηματίας εφαρμόζει την εμπορική πολιτική που αρμόζει στη ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών του ή ότι δε μπορείτε να ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις των καιρών; Ότι δε μπορείτε να αναβαθμίσετε τις δικές σας υπηρεσίες; Ότι δε μπορείτε να βελτιώσετε την κερδοφορία σας; Ότι δε μπορείτε να διαφοροποιηθείτε; Ότι τα παρακολουθείτε όλα από την θαλπορή του "καναπέ" και παθητικά αντιμετοπίζετε όλα όσα σας συμβαίνουν γιατί χθες έφταιγε η Ν.Δ., σήμερα φταίει η Epsilon Net, αύριο θα φταίει το ΠΑΣΟΚ και ποτέ δε θα φταίτε εσείς σε τίποτα;

Αντί να γράφετε σε forum αερολογίες σκεφθείτε καλύτερα πως θα αντιμετωπίσετε τον συνάδελφό σας που τη στιγμή αυτή κοιτάζει τη δουλειά του και εφαρμόζει νέες ιδέες, εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες που του δίνει η πληροφορική, που πληρώνει αλλά και που πληρώνεται! Από εκεί θα βγάλετε κέρδος, όχι από το συμβόλαιο εκείνων που σας υποστηρίζουν!

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...

Σιγά ρε ανώνυμε, χαλάρωσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως ειναι αληθεια οτι ολοι μας δυσκολευόμαστε να ζητήσουμε αυξηση στις αμοιβες λογιστικώ εργασιων σε σύγκριση με την αντίστοιχη αυξηση τιμών που κάνουν οι εταιρείες με τα προγράμματα και από εκεί ξεκιναει το θέμα........ και μια παρατήρηση.....ποιός αποκλείει ότι δεν θα ακολουθήσουν αυξήσεις και στις ΑΛΛΕΣ εταιρείες????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή οι εταιρείες λογισμικού μας έχουν σαν βαποράκια ή να το πω πιο άκομψα, σαν πόρνες για να τους πάμε περισσότερους πελάτες ?? Γιατί πίστευα πως πέρα από πελατειακή σχέση υπάρχει και η επιστημονική συνεργασία και αν δε κάνω λάθος δουλειά μας δεν είναι να βρίσκουμε πελάτες για την κάθε εταιρεία έτσι ώστε να αποκτήσουμε κάποιο ιδίο όφελος , άλλο να προτείνεις και άλλο να κατευθύνεις , ας κάνει επιθετική διαφήμιση η κάθε εταιρεία και ας μη περιμένει από το Λογιστή έτοιμη πελατεία με το δόλωμα της έκπτωσης , αλήθεια πόσο χρήμα γλυτώνει η κάθε εταιρία από τη μη διαφήμισή ????? Γιατί δεν έχει τύχει να δώ όχι μόνο διαφήμιση για εμπορικό αλλά ούτε καν για Λογιστικό πρόγραμμα . :rolleyes:

Δεν θα το έλεγα έτσι... στη γλώσσα του Marketing αυτό ονομάζεται lead. Δίνεις ένα lead (ή σύσταση) η οποία αν δουλευτεί σωστά θα οδηγήσει σε ένα opportunity (ευκαιρία πώλησης), το οποίο με τη σειρά του θα οδηγήσει σε μία πώληση. Κλασσική πρακτική προώθησης πωλήσεων που εφαρμόζεται σε όλα τα αντικείμενα από πετσετάκια μέχρι λογισμικό. Όταν ο πωλητής πάει σε έναν πελάτη του και στη κουβέντα του δίνει 2-3 ακόμα ονόματα για να προσεγγίσει, αυτό δεν σε κάνει πόρνη κανενός. Όταν ο πωλητής εφόσων επιτύχει πώληση σε αυτά τα 2-3 ονόματα που πήρε από εσένα, σου κάνει ένα οποιοδήποτε δώρο δεν σημαίνει ότι σε έχει κάνει υπο-πωλητή σου, αλλά ότι αντιλαμβάνεται την αξία των λεγόμενών σου και των συστάσεων που δίνεις. Δεν σε δεμεύει με οποιοδήποτε τρόπο, ούτε δημιουργεί κάποια απαίτηση την οποία οφείλεις να ακολουθείς για πάντα. Αν θές του ξαναδίνεις 2-3 συστάσεις, αν δεν θές δεν του δίνεις... Δεν πρόκειται να έρθει να σου ζητήσει τα ρέστα ή να ζητήσει το δώρο του πίσω.

Τέλος διαφημίσεις λογισμικού, σίγουρα δεν βλέπεις συχνά στη τηλεόραση, όπως δεν έβλεπες διαφημίσεις προιόντων τεχνολογίας πρίν από 5 - 10 χρόνια. Η αγορά των κινητών έφερε τη τεχνολογία πιο κοντά στον μη-επαγγελματία χρήστη, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή η 3η αγορά σε διαφημιστικές δαπάνες, να είναι η αγορά του hardware (ΠΛΑΙΣΙΟ, Multirama, e-shop, κλπ). Η αγορά του λογισμικού, ακόμα διαφημίζεται σε εξειδικευμένα έντυπα ανάλόγως του επαγγέλματος αν και σε μικρότερη κλίμακα από ότι στο εξωτερικό. Αυτό είναι κάτι που όσο ποιο "καλωδιωμένοι" γινόμαστε τόσο περισσότερο θα αλλάζει. Όσο αφορά το λογιστικό software, πόσα εξειδικευμένα έντυπα έχετε για το επάγγελμά σας... ελάχιστα.. μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού και συνήθως συνδέονται με συγκεκριμένες εταιρίες λογισμικού.

Όσον αφορά τα συμβόλαιο υποστήριξης , αν υποθέσουμε ότι η Ελλάδα αποκτά ένα σταθερό φορολογικό για πολλά χρόνια με συνέπεια και την μή αλλάγη στα προγράμματα , τότε οι εταιρείες θα πρέπει να μειώσουν τα συμβόλαια ?????

Ας μη γελιόμαστε από τους πιο μεγάλους κερδισμένους από το μπάχαλο όσον αφορά τα φορολογικά-ασφαλιστικά είναι και οι εταιρείες Λογισμικού οι οποίες σε σχέση με τους Λογιστές έχουν καθάρα το πάνω χέρι , αναγκαστικά θα πας σε κάποια εταιρεία αν θες να κάνεις σωστά τη δουλειά σου , αν και να πω την αλήθεια πιο πολύ γραφειοκρατεία και κόστος χρόνου έχουμε τώρα που έχουμε τα καλά της τεχνολογίας από ότι παλαιότερα . :)

Ένα από τα γνωστότερα φορολογικά προγράμματα της Αμερικής (που έχει πολύ συγκεκριμένο φορολογικό σύστημα εδώ και χρόνια) είναι το Turbo Tax. Ψάξτε και δείτε πόσο είναι το συμβόλαιο συντήρησής του... Θα απαντήσει στην ερώτησή σας.

Επειδή είμαι βιαστικός και σχεδόν σίγουρος ότι κανείς δεν θα το ψάξει, θα απαντήσω ευθύς αμέσως λέγοντας ότι ΔΕΝ έχει συμβόλαιο νέων εκδόσεων! :-) Αλλά αν ζητήσεις να πάρεις τη νέα έκδοση, το κόστος είναι σαν να το αγοράζεις ξανά από την αρχή (στη πραγματικότητα το upgrade scheme κοστίζει λιγότερο από την εκ νέου αγορά).

ΥΓ 1 Δε λέω να μη γίνονται αυξήσεις , αλλά καλό θα ήταν όταν πληρώνεις το συμβόλαιο σου να γνωρίζεις τη πολιτική της εταιρείας και να ξέρεις ότι πχ για 2 χρόνια δεν θα έχεις αύξηση ή θα έχεις αύξηση 5% ή άλλο , να προετοιμάζεσαι ή να σου πει ότι κοίταξε να δεις για τον τάδε λόγο θα πρέπει να αυξήσουμε τις τιμές .

ΥΓ 2 Σχεδόν όλες οι εταιρείς εκτός των προγραμμάτων δραστηροποιούνται και με βιβλία και με σεμινάρια κλπ , δεν έχω δεί να κάνουν και κάτι δωρέαν σαν ευχαρίστηση των πελάτων,μια προσφορά ρε παιδί μου :D ..... Να μην αρχίσω για το τι δωρέαν εργασίες κάνει ο κάθενας Λογιστής και δεν ακούει καν ευχαριστώ !!!! :D

Όσο αφορά στο 1ο συμφωνώ με την άποψή σου, ωστώσο σε ελεύθερη αγορά ζούμε, δεν μπορείς να δεσμεύσεις κανένα να συμπεριφέρεται έτσι. Το ότι θα ήταν μία επιθυμητή πρακτική και καλοδεχούμενη από όλους, νομίζω είναι αδιαμφισβήτητο. Ωστόσο και πάλι δεν μπορεί κανείς να προδιαγράψει όλους τους λόγους για τους οποίους σε μία δεδομένη χρονική στιγμή θα απαιτήσει αύξηση του κοστολογίου του.

Όσο αφορά στο 2ο γνωρίζω ότι γίνονται κάποιες προσφορές σε σεμινάρια και σε βιβλία, αλλά και κάποιες δωρεάν ημερίδες σε φορολογικά και εργατικά θέματα για όσους είναι πελάτες γενικότερα. Τώρα για το αν μπορεί να γίνει προσφορά στο συμβόλαιο του λογισμικού, σίγουρα δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο, αλλά για αυτό καλύτερα να απευθυνθείτε στον dealer σας.

Όσον αφορά το θέμα της αμοιβής των Λογιστών , ίσως εσείς να έχετε πετύχει να έχετε 10-20 πελάτες και να καθαρίζετε 10-15 χιλιάρικα , μπράβο σας και μακάρι να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο , αλλά προς ενημέρωσης σας :

1) Δεν υπάρχει ενίαια τιμολογιακή πολίτική πχ επιχείρηση με Β που κάποιος παίρνει πχ 300 ευρώ το μήνα την ίδια ακριβώς επιχείρηση συνάδελφος έχει με πχ 80 ή και το αντίστροφο, επιχείρηση με Γ πχ κάποιος με 800-1000 ενώ άλλος με 300 και πίστεψε με επείδη δεν έχουμε αξιοπιστία ως κλάδος ο καθένας μας θα προτιμήσε την φθηνότερη λύση !! :D

2) Αύξηση σε λογιστικά ?????? Next yaer !!!!!! :lol:

κλπ κλπ

Γνωρίζω απολύτως τα "μισθολογικά" προβλήματα του κλάδου σας και προπάντων γνωρίζω ότι δεν υπάρχει κάποια κοινή τιμολογιακή πολιτική ούτε καν σε επίπεδο πόλης, πόσο σε πανελλαδικό επίπεδο. Αυτό όμως σίγουρα είναι ένα θέμα το οποίο αφορά αποκλειστικά και μόνον εσάς, εσείς γνωρίζετε καλύτερα αν και πώς μπορείτε να το ξεπεράσετε. Σίγουρα το δικό σας "μισθολογικό" επηρεάζεται και από άλλους παράγοντες όπως η κατοχήρωση του επαγγέλματος, κάτι για το οποίο από όσο γνωρίζω γίνεται προσπάθεια εδώ και χρόνια να μπεί σε μία φόρμα κοινώς αποδεκτή από όλους τους επαγγελματίες του χώρου και να θεσμοθετηθεί από το κράτος.

Σίγουρα οι γνώσεις μου πάνω στο θέμα προέρχονται περισσότερο από τη συναναστροφή με συναδέλφους σας, παρά από ιδία εμπειρία. Το σίγουρο είναι ότι πάντα θεωρούσα πως οι λογιστές "αδικούνται" μισθολογικά, έναντι άλλων επαγγελματικών όπως οι Μηχανικοί, οι Γιατροί και οι Δικηγόροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συναδελφοι ειναι προφανες οτι αυτοι οι κύριοι της epsilon εχουν καβαλήσει ...το καλαμι ,βρισκονται εκτος τοπου και χρονου , νομιζουν οτι εχουν πελατες τους :ERNST YOUNG , KPMG , PRICE WATERHOUSE COOPERS .

Οι μεθοδοι αντιδρασης ειναι γνωστες και θεμιτες ...και κυριως υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια !...

Εδω βεβαια καποιοι εχουν αναλαβει ...εργολαβια με ...large απόψεις ,να μας γνωρισουν απο ...τα μεσα τα αυτονοητα 'η και να κανουν τον δικηγορο του ...διαβολου . το θεμα ειναι οτι οι τσεπες οι δικες μας, ειναι ειδικα αυτη την εποχη πολυ στενες.

Το θέμα δεν είναι αν η epsilon net ή η Singular ή η Softone ή η Data ή η Union ή η ... {το όνομα της εταιρίας που έχετε προτιμήσει} έχουν ή νομίζουν ότι έχουν ή ονειρεύονται να αποκτήσουν πελάτες τα "λογιστικά γραφεία" που αναφέρεις, αλλά το πού τοποθετείτε (ακόμα και στα πιο τρελά σας όνειρα) τον εαυτό σας έναντι αυτών και θεωρείτε τον εαυτό σας "μικρό" σε σχέση με αυτούς και συνεπώς απαιτείτε έναν "μικρό" για συνεργάτη σας. Χωρίς να θέλω να υποννοήσω ότι αν θές να είσαι "μεγάλος" πήγαινε με τους "μεγάλους' πληρώνοντας το "μεγάλο" τίμημα. Σίγουρα αν μία εταιρία θέλει να τοποθετηθεί στην αγορά του Ελεύθερου Εππαγελματία, αλλά και στην αγορά της μεσαίας ή της μικρομεσαίας επιχείρησης, θα πρέπει προπάντων να διαθέτει ξεχωριστά προϊόντα τόσο από άποψη λειτουργιών, όσο και τιμής. Δεν νομίζω λοιπόν η Ernst Young να έχει προτιμήσει για παράδειγμα (και χρησιμοποιώ στο πράδειγμα εφαρμογές της epsilon net) την extra Μισθοδοσία για 1 χρήστη με συμβόλαιο 600,00Ε, αλλά την Hyper για 100 χρήστες με συμβόλαιo μερικές χιλιάδες Ευρώ. Άρα 2 διαφορετικά προιόντα για 2 διαφορετικές κατηγορίες πελατών με διαφορετικές ανάγκες και προπάντων διαφορετικό κόστος.

Το ότι πουλάει η όποια εταιρία πλέον και σε πελάτες όπως η Ernst Young αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα εκβιάσει όλους τους πελάτες να γίνουν τουλάχιστον μόνο στο κόστος μεγάλοι, αλλά σίγουρα αν ΟΛΟΙ οι πελάτες της κατάφερναν ή έστω ήθελαν να γίνουν Ernst Young, σίγουρα θα την χαροποιούσε ιδιαίτερα (σαφώς γιατί θα μπορούσε να δώσει πλέον σε όλους το ακριβότερο προίόν και επαναλαμβάνω, θα μπορούσε).

Είμαι σίγουρος ότι όλοι εφράζεται έναν ενδόμυχο φόβο γιατί οι περισσότεροι έχετε το κακό παράδειγμα της Singular η οποία γιγαντώθηκε τόσο πολύ ώστε να δίνει προτεραιότητα στον "μεγαλοπελάτη" και όχι σε εσάς, με τις γνωστές συνέπειες. Αυτός είναι ένας φόβος που αν εσείς ως "πελάτες" τον έχετε και τον θυμάστε μια φορά το χρόνο, εμείς ως συνεργάτες/dealers αυτών των εταιριών τον έχουμε κάθε μέρα. Γιατί εμείς φέρουμε το απευθείας βάρος των "πελατών" στους οποίους αύριο μεθαύριο θα πρέπει να λογοδοτήσουμε για τις αποφάσεις μίας εταιρίας την οποία αυτή τη στιγμή αντιπροσωπεύουμε, αλλά ΔΕΝ μας ανήκει!

Εν ολίγοις, αν το άγχος σας, μεταξύ άλλων, εκφράζεται στη φράση "το καβάλησαν το καλάμι και αγωνιώ για το τί θα κάνουν αύριο, μην μείνω ξεκρέμαστος;", τότε ... κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Και να φύγεις σήμερα από την εταιρία Α να πάς στη Β, γιατί εκεί θα νοιώθεις πιο ασφαλής, ποιός σου εξασφαλίζει ότι και αυτή η εταιρία ΔΕΝ θα γίνει ένας τεράστιος γίγαντας ο οποίος μπορεί να κάνει τα ίδια;!

Εν κατακλείδι, δεν νομίζω ότι η αύξηση των συμβολαίων σημαίνει πως η εταιρία έχει γυρίσει πλώρη για άλλα λιμάνια, πως έχει "καβαλήσει το καλάμι", πώς θεωρεί πελάτες μόνο τη KPMG, την ΕΥ Και την PWC και σίγουρα δεν νομίζω πώς είναι υγιείς και προπάντων συνετή μία αντίδραση του στύλ "δεν πληρώνω και γκρινιάζω" για να σου δώσω ένα μήνυμα! Το καλύτερο είναι να πάρετε το τηλέφωνο και να εκφράσετε την αντιρρησή σας σε αυτόν που σας πούλησε το πρόγραμμα και προπάντων να το συζητήσετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως ειναι αληθεια οτι ολοι μας δυσκολευόμαστε να ζητήσουμε αυξηση στις αμοιβες λογιστικώ εργασιων σε σύγκριση με την αντίστοιχη αυξηση τιμών που κάνουν οι εταιρείες με τα προγράμματα και από εκεί ξεκιναει το θέμα........ και μια παρατήρηση.....ποιός αποκλείει ότι δεν θα ακολουθήσουν αυξήσεις και στις ΑΛΛΕΣ εταιρείες????

Πές τα Χρυσόστομε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης
Πές τα Χρυσόστομε!

Θέμα σύστασης νέων πελατών: ΑΣΧΕΤΟ

Θέμα κλαδικής συμπεριφοράς λογιστών: ΑΣΧΕΤΟ

Θέμα πιθανής συμπεριφοράς ανταγωνιστικών εταιριών: ΑΣΧΕΤΟ

Θέμα προσωπικής στρατηγικής κάθε ελ.επαγγελματία: ΑΣΧΕΤΟ

...

Το θέμα ήταν ότι ξαφνικά η Epsilon αλλάζει την πολιτική της και προχωρά σε μία αύξηση στο συμβόλαιο που κανείς δεν μπορεί να χαρακτηρίσει λογική

Πάντως εγώ θα περίμενα από έναν συνεργάτη της εταιρίας να εκφράσει, αν όχι αντίθεση, τουλάχιστον προβληματισμό για την κίνηση αυτή. Πάντως όχι να προσπαθεί να μας πείσει για το εύλογο της κίνησης με γενικά και άσχετα επιχειρήματα, πάνω στη λογική των οποίων κάποιος μπορεί να συμφωνεί, αλλά τί σχέση έχουν με το προκείμενο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωπωπωωωω, έχετε ξεφύγει όλοι σας και δε ξέρετε τί λέτε μου φαίνεται. Νομίζετε ότι η δουλειές μας είναι ένα καφενείο όπου ο καθένας ανοίγει το στόμα του και πετάει ό,τι του κατέβει. Δεν έχετε ιδέα από πληροφορική, δεν έχετε ιδέα από οίκους software και θέλετε να βάζετε στο στόμα σας μέχρι και τη...Microsoft! Αν είναι δυνατόν! Τί ξέρετε εσείς για την Microsoft; Εδώ δε ξέρετε ούτε καλά καλά για τις ελληνικές εταιρείες! Αλλά εκεί σας πονάει γιατί δε μπορείτε να τα βρείτε εύκολα να τα κατεβάσετε τζαμπέ. Ενώ της Microsoft που χρησιμοποιείτε ανελλειπώς τα έχετε όλα αγορασμένα ε; Και το Office, και τα Windows και τους SQL Server που χρησιμοποιείτε και όλα! Τί συγκρίνετε ρε παιδιά; Είστε σοβαροί; Καθήστε και ασχοληθείτε με τις δουλειές σας, εκσυγχρονιστείτε, οργανωθείτε, κοιτάξτε να βρείτε τρόπους να αμοίβεστε από τους πελάτες σας αντάξια για τη δουλειά που κάνετε και μη κάνετε τα δικά σας προβλήματα να φαίνονται ότι είναι άλλων. Το πρόβλημά σας δηλαδή είναι γιατί ένας επιχειρηματίας εφαρμόζει την εμπορική πολιτική που αρμόζει στη ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών του ή ότι δε μπορείτε να ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις των καιρών; Ότι δε μπορείτε να αναβαθμίσετε τις δικές σας υπηρεσίες; Ότι δε μπορείτε να βελτιώσετε την κερδοφορία σας; Ότι δε μπορείτε να διαφοροποιηθείτε; Ότι τα παρακολουθείτε όλα από την θαλπορή του "καναπέ" και παθητικά αντιμετοπίζετε όλα όσα σας συμβαίνουν γιατί χθες έφταιγε η Ν.Δ., σήμερα φταίει η Epsilon Net, αύριο θα φταίει το ΠΑΣΟΚ και ποτέ δε θα φταίτε εσείς σε τίποτα;

Αντί να γράφετε σε forum αερολογίες σκεφθείτε καλύτερα πως θα αντιμετωπίσετε τον συνάδελφό σας που τη στιγμή αυτή κοιτάζει τη δουλειά του και εφαρμόζει νέες ιδέες, εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες που του δίνει η πληροφορική, που πληρώνει αλλά και που πληρώνεται! Από εκεί θα βγάλετε κέρδος, όχι από το συμβόλαιο εκείνων που σας υποστηρίζουν!

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...

Ο μόνος που ζει σε άλλον κόσμο είσα εσύ μάλλον. Προφανώς και δεν είσαι Λογιστής γιατί αν ήσουν δεν θα είχες τέτοια τοποθέτηση. Το να εκσυγχρονιστείς χωρίς να λαμβάνεις υπόψιν το κόστος είναι ανοησία, δεν έχεις σχέση με τα οικονομικά, άρα καλό θα ήταν αντί να λες ασυναρτισίες να ψάξεις κανένα άλλο forum για να βρεις ομοίους σου. Εδώ είμαστε όλοι λογιστές και προσπαθούμε να βρούμε λύση στα προβλήματα μας. Άφησε μας λοιπόν ήσυχους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μόνος που ζει σε άλλον κόσμο είσα εσύ μάλλον. Προφανώς και δεν είσαι Λογιστής γιατί αν ήσουν δεν θα είχες τέτοια τοποθέτηση. Το να εκσυγχρονιστείς χωρίς να λαμβάνεις υπόψιν το κόστος είναι ανοησία, δεν έχεις σχέση με τα οικονομικά, άρα καλό θα ήταν αντί να λες ασυναρτισίες να ψάξεις κανένα άλλο forum για να βρεις ομοίους σου. Εδώ είμαστε όλοι λογιστές και προσπαθούμε να βρούμε λύση στα προβλήματα μας. Άφησε μας λοιπόν ήσυχους.

Συγγνώμη κύριε Λογιστά, έχετε δίκιο δεν ανήκω στην κατηγορία όσων ασχολούνται με το δέντρο και χάνουνε το δάσος. Αν θεωρείτε ασυναρτισία το ότι ο εκσυγχρονισμός και το κόστος είναι δύό άσχετα πράγματα τότε δίκιο έχετε, μάλλον πρέπει να πάω αλλού να βρω ομοίους μου και να σας αφήσω ήσυχους στη κακομοιριά σας. Και από πότε το αν είναι κάποιος λογιστής εξαρτάται από τις μεροληπτικές του θέσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας οψονται αυτοι που μας θελουν ομηρους των λογισμικων, των σεμιναριων, των εκδοτικων οικων και λοιπων δυναμεων, αλλιως θα βλεπαμε πως θα μιλουσατε τωρα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Epsilon πάντως ακόμη δεν έχει απαντήσει...

Γράψιμο είναι αυτό? Αδιαφορία? Απαξίωση?

Περμένει να δει που θα το πάμε?

Περιμένουμε μια απάντηση...

(Εκτός αν έχει "απαντήσει" ήδη...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας οψονται αυτοι που μας θελουν ομηρους των λογισμικων, των σεμιναριων, των εκδοτικων οικων και λοιπων δυναμεων, αλλιως θα βλεπαμε πως θα μιλουσατε τωρα....

Πες τα Χρύσ(όστομη)α :rolleyes:

Τα σημάδια είχαν αρχίσει να φαίνονται εδώ και ένα χρόνο, τουλάχιστον τότε άρχισα να τα αντιλαμβάνομαι εγώ και επειδή, όπως ανέφεραν οι συνάδελφοι, δεν είναι η πρώτη εταιρεία ούτε η πρώτη φορά που συμβαίνουν τέτοιου είδους γεγονότα, καιρός είναι να δούμε το θέμα απ' τη σκοπιά που προτείνει ο φίλος diba.

Προσωπικά, έχω ήδη απεξαρτητοποιηθεί κατά το δυνατό από εκβιασμούς του είδους και είμαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να ασκήσω το δικαίωμά μου σαν πελάτης να ακολουθήσω άλλο δρόμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα δεν είναι αν η epsilon net ή η Singular ή η Softone ή η Data ή η Union ή η ... {το όνομα της εταιρίας που έχετε προτιμήσει} έχουν ή νομίζουν ότι έχουν ή ονειρεύονται να αποκτήσουν πελάτες τα "λογιστικά γραφεία" που αναφέρεις, αλλά το πού τοποθετείτε (ακόμα και στα πιο τρελά σας όνειρα) τον εαυτό σας έναντι αυτών και θεωρείτε τον εαυτό σας "μικρό" σε σχέση με αυτούς και συνεπώς απαιτείτε έναν "μικρό" για συνεργάτη σας. Χωρίς να θέλω να υποννοήσω ότι αν θές να είσαι "μεγάλος" πήγαινε με τους "μεγάλους' πληρώνοντας το "μεγάλο" τίμημα. Σίγουρα αν μία εταιρία θέλει να τοποθετηθεί στην αγορά του Ελεύθερου Εππαγελματία, αλλά και στην αγορά της μεσαίας ή της μικρομεσαίας επιχείρησης, θα πρέπει προπάντων να διαθέτει ξεχωριστά προϊόντα τόσο από άποψη λειτουργιών, όσο και τιμής. Δεν νομίζω λοιπόν η Ernst Young να έχει προτιμήσει για παράδειγμα (και χρησιμοποιώ στο πράδειγμα εφαρμογές της epsilon net) την extra Μισθοδοσία για 1 χρήστη με συμβόλαιο 600,00Ε, αλλά την Hyper για 100 χρήστες με συμβόλαιo μερικές χιλιάδες Ευρώ. Άρα 2 διαφορετικά προιόντα για 2 διαφορετικές κατηγορίες πελατών με διαφορετικές ανάγκες και προπάντων διαφορετικό κόστος.

Το ότι πουλάει η όποια εταιρία πλέον και σε πελάτες όπως η Ernst Young αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα εκβιάσει όλους τους πελάτες να γίνουν τουλάχιστον μόνο στο κόστος μεγάλοι, αλλά σίγουρα αν ΟΛΟΙ οι πελάτες της κατάφερναν ή έστω ήθελαν να γίνουν Ernst Young, σίγουρα θα την χαροποιούσε ιδιαίτερα (σαφώς γιατί θα μπορούσε να δώσει πλέον σε όλους το ακριβότερο προίόν και επαναλαμβάνω, θα μπορούσε).

Είμαι σίγουρος ότι όλοι εφράζεται έναν ενδόμυχο φόβο γιατί οι περισσότεροι έχετε το κακό παράδειγμα της Singular η οποία γιγαντώθηκε τόσο πολύ ώστε να δίνει προτεραιότητα στον "μεγαλοπελάτη" και όχι σε εσάς, με τις γνωστές συνέπειες. Αυτός είναι ένας φόβος που αν εσείς ως "πελάτες" τον έχετε και τον θυμάστε μια φορά το χρόνο, εμείς ως συνεργάτες/dealers αυτών των εταιριών τον έχουμε κάθε μέρα. Γιατί εμείς φέρουμε το απευθείας βάρος των "πελατών" στους οποίους αύριο μεθαύριο θα πρέπει να λογοδοτήσουμε για τις αποφάσεις μίας εταιρίας την οποία αυτή τη στιγμή αντιπροσωπεύουμε, αλλά ΔΕΝ μας ανήκει!

Εν ολίγοις, αν το άγχος σας, μεταξύ άλλων, εκφράζεται στη φράση "το καβάλησαν το καλάμι και αγωνιώ για το τί θα κάνουν αύριο, μην μείνω ξεκρέμαστος;", τότε ... κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Και να φύγεις σήμερα από την εταιρία Α να πάς στη Β, γιατί εκεί θα νοιώθεις πιο ασφαλής, ποιός σου εξασφαλίζει ότι και αυτή η εταιρία ΔΕΝ θα γίνει ένας τεράστιος γίγαντας ο οποίος μπορεί να κάνει τα ίδια;!

Εν κατακλείδι, δεν νομίζω ότι η αύξηση των συμβολαίων σημαίνει πως η εταιρία έχει γυρίσει πλώρη για άλλα λιμάνια, πως έχει "καβαλήσει το καλάμι", πώς θεωρεί πελάτες μόνο τη KPMG, την ΕΥ Και την PWC και σίγουρα δεν νομίζω πώς είναι υγιείς και προπάντων συνετή μία αντίδραση του στύλ "δεν πληρώνω και γκρινιάζω" για να σου δώσω ένα μήνυμα! Το καλύτερο είναι να πάρετε το τηλέφωνο και να εκφράσετε την αντιρρησή σας σε αυτόν που σας πούλησε το πρόγραμμα και προπάντων να το συζητήσετε.

Πραγματι ενδιαφερουσες οι αποψεις σου ... περι marketing εταιρειών αναπτυξης software , δεν καταλαβαινω ομως την ...εμμονη σου να μας τις κανεις απολυτα κατανοητες , θελω να σε ενημερωσω οτι η μεγαλη πλειοψηφια των εδω συναδελφων εχουμε διδαχθει ...απλα μαθηματα πολιτικης οικονομιας και επισης οι αποψεις σου, κατα την γνωμη μου ειναι εκτος θεματος και θα ελεγα οτι δεν ειναι εγκυρες διοτι δεν εκπροσωπεις την ...περι ου ο λογος εταιρεια ,επιπροσθετα θα ελεγα οτι απο 'οτι φαινεται δεν εισαι συναδελφος ...το μαθημα για το ποια θα πρεπει να ειναι η υγιης και συνετη αντιδραση απο την μερια των λογιστων-πελατων της συγκεκριμενης εταιρειας . αφησε το σε μας ειναι δικο μας θεμα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας οψονται αυτοι που μας θελουν ομηρους των λογισμικων, των σεμιναριων, των εκδοτικων οικων και λοιπων δυναμεων, αλλιως θα βλεπαμε πως θα μιλουσατε τωρα....

Μια μικρή παρατήρηση στο παραπάνω Χρύσα. .

Και σε άλλα επαγγέλματα πχ. ιατροί, δικηγόροι οι επαγγελματίες αυτοί χρησιμοποιούν λογισμικά, παρακολουθούν σεμινάρια, αγοράζουν συγγράμματα κλπ. Σε επαγγέλματα με δυναμική το να μην κάνεις τίποτε απο τα παραπάνω σημαίνει πως χάνεις το τρένο της εξέλιξης και των αλλαγών . Δεν είδα κανέναν επαγγελματία αυτού του χώρου ( των ιατρών και δικηγόρων) να διαμαρτύρεται γι αυτό. Διαμαρτύρονται όμως εντόνως για τα προβλήματα του κλάδου τους χωρίς μίζερες συμπεριφορές και κοντόφθαλμες απόψεις.Για μένα το πρόβλημα δεν εντοπίζεται στο ότι κάθε χρόνο πρέπει να αγοράσεις συγγράμματα ή να παρακολουθήσεις σεμινάρια για να είσαι μέσα στις εξελίξεις, αλλά εντοπίζεται στην κατοχύρωση του επαγγέλματος και στον καθορισμό αμοιβών ικανών να βοηθήσουν τους επαγγελματίες να σταθούν στο χώρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια μικρή παρατήρηση στο παραπάνω Χρύσα. .

Και σε άλλα επαγγέλματα πχ. ιατροί, δικηγόροι οι επαγγελματίες αυτοί χρησιμοποιούν λογισμικά, παρακολουθούν σεμινάρια, αγοράζουν συγγράμματα κλπ. Σε επαγγέλματα με δυναμική το να μην κάνεις τίποτε απο τα παραπάνω σημαίνει πως χάνεις το τρένο της εξέλιξης και των αλλαγών . Δεν είδα κανέναν επαγγελματία αυτού του χώρου ( των ιατρών και δικηγόρων) να διαμαρτύρεται γι αυτό.

Μια παρατήρηση κι από μένα Κώστα..

Έχεις ζητήσει ποτέ αύξηση σε κανέναν από τους παραπάνω?

Εκεί να δεις μιζέρια... :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια παρατήρηση κι από μένα Κώστα..

Έχεις ζητήσει ποτέ αύξηση σε κανέναν από τους παραπάνω?

Εκεί να δεις μιζέρια... :rolleyes:

Θανάση, αν μιλάς επί προσωπικού δεν έχω πρόβλημα γιατί τους κουλαντρίζω καλά.. Αν μιλάς συλλογικά αν υπάρχουν καθορισμένες αμοιβές ο ιατρός θα κάνει τουμπέκα... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...