Προς το περιεχόμενο

Υπέρογκη αυξηση στα συμβόλαια ανανέωσης της Epsilon Net !


επισκέπτη Λογιστής

Προτεινόμενες αναρτήσεις

επισκέπτη Λογιστής

Σήμερα με ενημέρωσαν από την Epsilon Net εν όψει της ανανέωσης των συμβάσεων των εφαρμογών που λήγουν την 31/12.

Η συνολική αύξηση στο κόστος της ανανέωσης ξεπερνά το 27% !!!

Το αντιμετωπίσατε άλλοι συνάδελφοι?

Τί συμπεριφορά είναι αυτή? Μας έδεσαν στο άρμα τους και μας τραβάνε όπως νομίζουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 136
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μουρμουρίστε γιατί χανόμαστε. Πήρα τον dealer που με υποστηρίζει και περιμένω νεώτερα για το ύψος της αύξησης. Αλλάξανε δηλαδή τη μορφή της εκτύπωσης στο εσόδων εξόδων και κόστισε 30%. Κάποιοι έχουν καβαλήσει καλάμι και πρέπει απλά να τους απαντήσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι αυξησεις ειναι αναποφευκτες δυστυχως,,, εσεις προτιματε αυξηση σε εισφορες του ΟΑΕΕ που ειναι καθε μηνα,,ή αυξησεις σην υποστηριξη που ειναι μια φορα το χρονο;;;και εγω εχω dealer αλλα παντα παιρνω την epsilon να ρωτησω τεχνικα θεματα,,οπως οταν ειναι πολλες στηλες που αλλαζεις το πλατος της στηλης -δεν υπαρχουν και πολλες λυσεις ομως ,,, γενικα απαντανε σε ολες ,εκτος απο κατι κοριτσια που ,,χωρις να τις χεις δει,, ξερεις οτι μασανε τσιχλα και οτι ειναι ξανθιες!!! (πειραγμα))

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη ρε συνάδελφε για να καταλάβω, δεν σε ενοχλεί που αυξήθηκε η υποστήριξη 30% γιατί είναι σημαντικό να σού λένε τι να κάνεις τις στήλες που σου περισσεύουν (τόσο βαρυσήμαντο που πρέπει να σου πω ότι είμαι ξανθιά απλά δεν μασάω τσίχλα- πείραγμα και εγώ λοιπόν), γιατί σε τρέχουν άλλες υποχρεώσεις που αυξάνονται μηνιαία? Παίζει ρόλο αν αυξάνεται μια υποχρέωση μηνιαία ή απλά σε αποτελειώνει μία φορά το χρόνο? Οι εταιρείες αυτές δεν πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι τα λογιστικά γραφεία καλώς ή κακώς είναι περισσότερο συνεργάτες παρά πελάτες? Αμαχητί θα δεχόμαστε αμάσητο ότι μας πλασάρουν? Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές... Αυτό είναι το μήνυμα που πρέπει να δοθεί για να παραδειγματιστεί και λίγο η αγορά. Παγώσαν μισθώσεις, περπατάς σε αγορές και μαγαζάκι παρά μαγαζάκι είναι κλειστό και η Epsilon θέλει 30%? Εγώ δεν αύξησα υπό τις συνθήκες αυτές τις αμοιβές σε κανέναν πελάτη μου και αρκετοί από αυτούς έχουν να πληρώσουν καιρό, από που λοιπόν θα βγάλουμε τα σπασμένα? Είμαι 10 χρόνια στο επάγγελμα, έχω δουλέψει τα περισσότερα προγράμματα της αγοράς, όλα είχαν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους και η αντιμετώπισή μου απέναντι στους εκάστοτε χτίστες των προγραμμάτων αυτών ήταν οι εξής: άκουσε με και εγώ θα κάνω τη δουλειά μου καλύτερα και εσύ θα φτιάξεις το πρόγραμμα που η αγορά χρειάζεται. Από 1/1 θα αλλάξω και πάλι πρόγραμμα αν χρειαστεί, γιατί δεν είμαι δεμένη στο άρμα κανενός!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τετοια που ακουω ευτυχως και δεν το πηρα διοτι ημουν ετοιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης

τωρα και δυο ημερες προσπαθω να βρω ενα demo και τελικα σταθηκε αδυνατον μιλησα με πωλητες ντηλερ κλπ .....δεν δινουν λεει πλεον demo γιατι θεωρουν .....ΑΚΟΥΣΟΝ...οτι τα προγραμματα τους ειναι πληρη και δεν χρειαζεται καποιος να δει το demo ...........................και το απιθανο απο τις πωλησεις μου ειπαν οτι αφου δεν εχεις ολα τα προγραμματα λογιστικη μισθοδοσια κλπ τι να κανεις την φορολογια καλυτερα μην την παρεις η ολα η τιποτα.......αυτοι δεν το εχουν σε τιποτα να αλαξεις με την μια ολα τα προγραμματα σε ενα γραφειο λες και ειναι μην πω τι..........οσον αφορα την hyper που λενε σειρα ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ......μιλαμε για συμβολαιο συντηρησης μονο..... πανω απο 1000..!!!!!! ευρω ναι τον χρονο για λογιστικη και εσοδα εξοδα μονο μιλαμε εκτος τοπου και χρονου .........και το κουφο εντελως ......εχει οριο στις εταιρειες που μπορεις να ανοιξεις αν περασεις το οριο και βαλεις αλλες 50 για β κατηγορια παντα λεμε το κοστος μονο για τις επιπλεον 50 ειναι αλλα 1000...!!!!! και για τις επομενες 10 γ αλλα 1000...!!!! ευρω καλα τι ειναι τα χιλιαρικα......πετσετακια ..........μιλαμε για πολυ μεγαλο καλαμι..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης

Όπως αλλάξαμε εταιρία και πήγαμε στην epsilon έτσι θα πάμε αλλού να κάνουμε την δουλειά μας.Τέτοιοι που είμαστε τέτοια θέλουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητή Εpsilon, σου αποστέλω με mail το link αυτής της ενδιαφέρουσας, αν μη τι άλλο, συζήτησης των συνεργατών σου, και σε προσκαλώ να απαντήσεις και να αποκαταστήσεις την αλήθεια των πεπραγμένων. Το λιγότερο θεωρώ, στα πλαίσια της συνεργασίας μας, που μας οφείλεται είναι μια απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η εταιρεια Εpsilon με ποιο συνδακαλιστικο οργανο λογιστων - φοροτεχνων ειχε και εχει καλες σχεσεις ?

αν ξερει καποιος ας μου απαντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη ρε συνάδελφε για να καταλάβω, δεν σε ενοχλεί που αυξήθηκε η υποστήριξη 30% γιατί είναι σημαντικό να σού λένε τι να κάνεις τις στήλες που σου περισσεύουν (τόσο βαρυσήμαντο που πρέπει να σου πω ότι είμαι ξανθιά απλά δεν μασάω τσίχλα- πείραγμα και εγώ λοιπόν), γιατί σε τρέχουν άλλες υποχρεώσεις που αυξάνονται μηνιαία? Παίζει ρόλο αν αυξάνεται μια υποχρέωση μηνιαία ή απλά σε αποτελειώνει μία φορά το χρόνο? Οι εταιρείες αυτές δεν πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι τα λογιστικά γραφεία καλώς ή κακώς είναι περισσότερο συνεργάτες παρά πελάτες? Αμαχητί θα δεχόμαστε αμάσητο ότι μας πλασάρουν? Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές... Αυτό είναι το μήνυμα που πρέπει να δοθεί για να παραδειγματιστεί και λίγο η αγορά. Παγώσαν μισθώσεις, περπατάς σε αγορές και μαγαζάκι παρά μαγαζάκι είναι κλειστό και η Epsilon θέλει 30%? Εγώ δεν αύξησα υπό τις συνθήκες αυτές τις αμοιβές σε κανέναν πελάτη μου και αρκετοί από αυτούς έχουν να πληρώσουν καιρό, από που λοιπόν θα βγάλουμε τα σπασμένα? Είμαι 10 χρόνια στο επάγγελμα, έχω δουλέψει τα περισσότερα προγράμματα της αγοράς, όλα είχαν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους και η αντιμετώπισή μου απέναντι στους εκάστοτε χτίστες των προγραμμάτων αυτών ήταν οι εξής: άκουσε με και εγώ θα κάνω τη δουλειά μου καλύτερα και εσύ θα φτιάξεις το πρόγραμμα που η αγορά χρειάζεται. Από 1/1 θα αλλάξω και πάλι πρόγραμμα αν χρειαστεί, γιατί δεν είμαι δεμένη στο άρμα κανενός!

αυμφωνω με σενα,,και δεν νομιζω να πρεπει να ειναι καποιος στο επαγγελμα 10 η 100 η 1 χρονο, για να μυριστει οτι υπαρχει ψιλοεκμεταλλευση,,Εγω με ατομικη εχω απο τους μικροτερους τζιρους και ομως απο κατι ατομα σαν και εμας περιμενουν να πληρωθουν,,οπως μου εκμυστηρευτηκε γυναικα που δουλευει εκει,,τρωνε φεσια απο εταιριες και οχι απο ελ.επαγγελματιες,,δηλαδη στη ληξη της συνδρομης αυτοι πληρωνουν κανα 4μηνο πιο μετα,,και ειναι ευνοητο γιατι,,,..Δηλαδη και που το λεμε δεν αλλαζει κατι,,παντως νομιζω ειναι νομιμο απο τον Κωδικα (που λενε οτι θα τον καταργησουν)να φτιαξει καποιος δικο του λογιστικο προγραμμα,αλλα να μπορει να το ανανεωνει και με τις αλλαγες που ερχονται,σωστα;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιρείες αυτές δεν πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι τα λογιστικά γραφεία καλώς ή κακώς είναι περισσότερο συνεργάτες παρά πελάτες? [...] η αντιμετώπισή μου απέναντι στους εκάστοτε χτίστες των προγραμμάτων αυτών ήταν οι εξής: άκουσε με και εγώ θα κάνω τη δουλειά μου καλύτερα και εσύ θα φτιάξεις το πρόγραμμα που η αγορά χρειάζεται.

Όλες οι εταιρίες λογισμικού προσφέρουν κάποιο rebate από τη στιγμή που ο λογιστής "φέρνει" εμπορικά στην εταιρία. Η epsilon net μάλιστα έχει επικοινωνήσει και σε όλους τους πελάτες της το πρόγραμμα εκπτώσεων στη σύμβαση, αναλόγως του αριθμού των επιτυχημένων συστάσεων που δίνει. Προφανώς δεν έχετε ενημερωθεί.

τωρα και δυο ημερες προσπαθω να βρω ενα demo και τελικα σταθηκε αδυνατον μιλησα με πωλητες ντηλερ κλπ .....δεν δινουν λεει πλεον demo γιατι θεωρουν .....ΑΚΟΥΣΟΝ...οτι τα προγραμματα τους ειναι πληρη και δεν χρειαζεται καποιος να δει το demo ...........................και το απιθανο απο τις πωλησεις μου ειπαν οτι αφου δεν εχεις ολα τα προγραμματα λογιστικη μισθοδοσια κλπ τι να κανεις την φορολογια καλυτερα μην την παρεις η ολα η τιποτα.......αυτοι δεν το εχουν σε τιποτα να αλαξεις με την μια ολα τα προγραμματα σε ενα γραφειο λες και ειναι μην πω τι..........οσον αφορα την hyper που λενε σειρα ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ......μιλαμε για συμβολαιο συντηρησης μονο..... πανω απο 1000..!!!!!! ευρω ναι τον χρονο για λογιστικη και εσοδα εξοδα μονο μιλαμε εκτος τοπου και χρονου .........και το κουφο εντελως ......εχει οριο στις εταιρειες που μπορεις να ανοιξεις αν περασεις το οριο και βαλεις αλλες 50 για β κατηγορια παντα λεμε το κοστος μονο για τις επιπλεον 50 ειναι αλλα 1000...!!!!! και για τις επομενες 10 γ αλλα 1000...!!!! ευρω καλα τι ειναι τα χιλιαρικα......πετσετακια ..........μιλαμε για πολυ μεγαλο καλαμι..........

Όσα αφορά στα DEMO, προσωπικά θεωρώ τα DEMO ανούσια. Ανάθεμα και αν θα καταλάβεις οτιδήποτε από μία ξερή εφαρμογή αν δεν είναι και κάποιος που τη γνωρίζει για να σου δείξει. Η καλύτερη επιλογή είναι να ζητήσεις μία παρουσίαση από συνεργάτη ή την epsilon net.

Σχετικά με τη HYPER, είναι μία εφαρμογή η οποία απευθύνεται σε μεγάλα λογιστικά γραφεία με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της τη δυνατότητα να συνδέεται με ΟΛΑ τα ανταγωνιστικά εμπορικά της αγοράς. Με τη HYPER ουσιαστικά η epsilon net σπάει έναν άγραφο κανόνα που δεν επέτρεπε το interoperability μεταξυ ανταγωνιστικών εφαρμογών. Δεν γνωρίζω άλλη εταιρία στην Ελλάδα να το έχει κάνει αυτό. Επιπλέον έχει τη δυνατότητα παρακολούθησης εναλλακτικών λογιστικών σχεδίων, ΔΛΠ, κλπ. Λειτουργίες που δεν τις βρίσκεις σε άλλα λογιστικά πακέτα. Και πολλές άλλες λειτουργίες οι οποίες και δικαιολογούν το "αυξημένο" κόστος, αλλά και είναι σίγουρο ότι δεν είναι απαραίτητες σε όλους τους λογιστές ανεξαιρέτως.

Η HYPER δεν καταργεί τα extra, αλλά δεν είναι και αναβάθμισή τους. Πρόκειται για ένα νέο προϊόν.

η εταιρεια Εpsilon με ποιο συνδακαλιστικο οργανο λογιστων - φοροτεχνων ειχε και εχει καλες σχεσεις ?

αν ξερει καποιος ας μου απαντηση

Με την Π.Ο.Φ.Ε.Ε, αλλά αυτό δεν μπορεί να έχει κάποια σχέση. Δεν έχω ξανακούσει κάποιο συνδικαλιστικό όργανο να επεμβαίνει στην εμπορική πολιτική κάποιας εταιρίας!

Εν κατακλείδι, παρά την όποια δυσανεξία υπάρχει στην αύξηση του κόστους, το λογισμικό είναι ένα εργαλείο το οποίο ευτυχώς ή δυστυχώς έχει ένα ετήσιο κόστος. Προσωπικά δεν "καίγομαι" για το αν είναι σε κάποιους από εσάς τόσο δυσβάσταχτο ή έστω κοροϊδίστικο η αύξηση συμβολαίου, αλλά κατά πόσο μετά από 5, 10, 50 χρόνια στο επάγγελμά σας, έχετε αντιληφθεί τη συνολική προσφορά του λογισμικού στην βελτίωση της υπηρεσίας και προπάντων στη μείωση του κόστους.

Αν θεωρείτε παράλογες τις αυξήσεις στο λογισμικό, δεν είναι δικαιολογία ότι εσείς δεν έχετε αυξήσει τα κοστολόγιά σας. Όταν έχετε 400 συλλόγους που κάθε χρόνο βγάζουν και ένα τιμοκατάλογο, αλλά κανένας σας δεν τον τηρεί και κρατάτε Έσοδα - Έξοδα μαζί με τη φορολογική και τον αυτοέλεγχο και ότι πιθανό έλεγχο προκύψει και με τη μισθοδοσία για 30,00€ το μήνα και λιγότερο (έχω ακούσει και για 15,00/μήνα) και Βιβλία Γ' κατηγορίας με θεωρημένη αποθήκη για 100,00€/μήνα, τότε εσείς βγάζετε τα μάτια σας μόνοι σας!

Μάλλον πρός τη λάθος κατεύθυνση εκτοξεύετε το μένος σας και την πικρία σας.

Και κλείνω με το ακόλουθο. Το θέμα δεν είναι αν είναι πράγματι "υπέρογκη" η αύξηση στο συμβόλαιο οποιουδήποτε λογισμικού, αλλά κατά πόσο θεωρείτε αξιόλογο το λογισμικό αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης
Και κλείνω με το ακόλουθο. Το θέμα δεν είναι αν είναι πράγματι "υπέρογκη" η αύξηση στο συμβόλαιο οποιουδήποτε λογισμικού, αλλά κατά πόσο θεωρείτε αξιόλογο το λογισμικό αυτό.

Μην μπλέκουμε τα θέματα... Όντως κάποιοι συνάδελφοι ρίχνουν τις τιμές σε εξευτελιστικά επίπεδα, αυτό όμως τί σχέση έχει με την εταιρεία του λογισμικού?

Όταν κάνεις ένα συμβόλαιο με μία εταιρία, έχεις υπόψιν σου μία τάξη μεγέθους του κόστους της συντήρησης. Ανεξάρτητα εάν το λογισμικό είναι αξιόλογο, μία αύξηση της τάξης του 30% (και περισσότερο σε κάποια modules) είναι αναμφισβήτα υπέρογκη και απαράδεκτη στα πλαίσια της μεταξύ μας σχέσης.

Εάν η εταιρία πιστεύει ότι το λογισμικό έχει βελτιωθεί τόσο πολύ με τον καιρό, ας δημιουργήσει άλλες εκδόσεις, όχι να το χρεώνει στην υποστήριξη... άσε που μεγάλο ρόλο στη βελτίωση των -αξιόλογων όντως- προγραμμάτων έχουμε παίξει κί εμείς (και μάλιστα χωρίς χρέωση:-).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Όλες οι εταιρίες λογισμικού προσφέρουν κάποιο rebate από τη στιγμή που ο λογιστής "φέρνει" εμπορικά στην εταιρία. Η epsilon net μάλιστα έχει επικοινωνήσει και σε όλους τους πελάτες της το πρόγραμμα εκπτώσεων στη σύμβαση, αναλόγως του αριθμού των επιτυχημένων συστάσεων που δίνει. Προφανώς δεν έχετε ενημερωθεί"

Καλέ πως δεν έχω ενημερωθεί; 1200 πλέον ΦΠΑ δίνω με την έκπτωση, γιατί από λογιστικό γραφείο έγινα πωλητής.... Έχει λίγα γνωστικά πεδία το αντικείμενο και αποφάσισα να γίνω διπλοθεσίτης. Για να σκεφτώ, 30% έκπτωση λόγω των πωλήσεων που έκανα για λογαριασμό τους, 30% αύξηση των νέων συμβάσεων.... Ρε λες να μας δουλεύουν και απλά να μην το έχεις ακόμα συλλάβει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης
Σήμερα με ενημέρωσαν από την Epsilon Net εν όψει της ανανέωσης των συμβάσεων των εφαρμογών που λήγουν την 31/12.

Η συνολική αύξηση στο κόστος της ανανέωσης ξεπερνά το 27% !!!

Το αντιμετωπίσατε άλλοι συνάδελφοι?

Τί συμπεριφορά είναι αυτή? Μας έδεσαν στο άρμα τους και μας τραβάνε όπως νομίζουν?

Συνάδελφε δώσε μας ένα παράδειγμα μιας σύμβασης με την παλαιά και την νέα τιμή για να δούμε πόσο και τι αυξήθηκε.

Όσο για την νέα σειρά (Hyper) η γνώμη μου είναι η εξής:

Η Epsilon ήταν πολύ οικονομική για τα λογιστικά γραφεία (εκτός ίσως από τη μισθοδοσία της) ανάλογα βέβαια με το επίπεδο του προιόντος της. Από την Data είναι οικονομικότερη αν δει κανείς τα πράγματα σε βάθος 2 ή 3 χρόνων. Επιπρόσθετα η Data δεν έχει τοπικούς αντιπροσώπους για να βοηθάνε. Για την Singular Logic ας μην μιλάμε καλύτερα, τα προιόντα της και οι ανακατωσούρες των τελευταίων χρόνων την έχουν βγάλει ουσιαστικά από την αγορά. Η Altec το ίδιο με την Singular Logic. Τόσο η Singular Logic όσο και η Altec συντηρούνται με τους ήδη πελάτες τους και όσο πάει. Η Softone είναι ακόμα πίσω (αν και εξελίσετε). Υπάρχουν φυσικά και άλλες αλλά δεν έχουνε καλό δίκτυο με πανελλήνια εμβέλεια.

Την τιμή την κράτησε σκόπιμα χαμηλά εδώ και 4-5 χρόνια για να μπει στην αγορά.

Τώρα που θεώρησε ότι το πέτυχε αυτό κάνει κινήσεις να βγάλει λεφτά.

Πρώτα αυξάνει τιμές (εσύ ξέρεις καλύτερα πόσο, περιμένω να μας πεις).

Δεύτερο βγάζει μια νέα σειρά (Hyper κλπ) η οποία είναι φυσικά πανάκριβη και την οποία απλά δεν τη χρειαζόμαστε ή καλύτερα την χρειάζονται πολύ λίγοι.

Υποψιάζομαι ποιό θα είναι το επόμενο βήμα της:

Να μην επικαιροποιεί τη σειρά extra (αυτό ίσως έχει αρχίσει με την μισθοδοσία) με σκοπό όλο και περισσότεροι να καταφύγουν στα ακριβότερα πακέτα.

Και βέβαια η Epsilon καλά κάνει ότι κάνει για τον εαυτό της.

Το ζήτημα είναι τι κάνουμε εμείς.

Για αυτό λοιπόν ες ενημερωνόμαστε μέσα από αυτό το βήμα, για να πάρει το μήνυμα, αλλά και να ειδοποιηθούν και οι συνάδελφοι να φροντίσουν τις μελλοντικές κινήσεις τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την Π.Ο.Φ.Ε.Ε, αλλά αυτό δεν μπορεί να έχει κάποια σχέση. Δεν έχω ξανακούσει κάποιο συνδικαλιστικό όργανο να επεμβαίνει στην εμπορική πολιτική κάποιας εταιρίας

μην εισαι πολυ συγουρος για οσα γραφεις

πολλα εχουν δει τα ματια μας

σε διαπλεκομενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

""Και κλείνω με το ακόλουθο. Το θέμα δεν είναι αν είναι πράγματι "υπέρογκη" η αύξηση στο συμβόλαιο οποιουδήποτε λογισμικού, αλλά κατά πόσο θεωρείτε αξιόλογο το λογισμικό αυτό""

Αξιόλογο και καλό είναι κάτι που σύμφωνα με την αρχή της οικονομικής επιστήμης, προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή ωφέλεια με το μικρότερο δυνατό κόστος. Απλή και κοινή λογική!

Γειά σου ρε lofo με τα ωραία σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην μπλέκουμε τα θέματα... Όντως κάποιοι συνάδελφοι ρίχνουν τις τιμές σε εξευτελιστικά επίπεδα, αυτό όμως τί σχέση έχει με την εταιρεία του λογισμικού?

Ουσιαστικά απαντώ στη θέση "τώρα που η αγορά έχει πρόβλημα και το ζόρι το τραβάμε ως επί το πλείστον εμείς, δεν είναι σωστή μία αύξηση, τη στιγμή δε που ούτε εγώ έχω αυξήσει το κόστος υπηρεσιών μου". Ο καθένας έχει τη δική του εμπορική προσέγγιση και δεν αρνούμαι ότι είναι πολύ πιθανόν τώρα που η εταιρία παγιώθηκε με κάποιο τρόπο στην αγορά, να επιζητά κάποιο κέρδος. Αλλά και πάλι αυτό δεν είναι μεμπτό. Ανέφερα προηγουμένως ότι όλες οι εταιρίες λογισμικού είναι εμπορικές επιχειρήσεις με σκοπό το κέρδος.

Όταν κάνεις ένα συμβόλαιο με μία εταιρία, έχεις υπόψιν σου μία τάξη μεγέθους του κόστους της συντήρησης. Ανεξάρτητα εάν το λογισμικό είναι αξιόλογο, μία αύξηση της τάξης του 30% (και περισσότερο σε κάποια modules) είναι αναμφισβήτα υπέρογκη και απαράδεκτη στα πλαίσια της μεταξύ μας σχέσης.

Σαφώς και έχεις μία τάξη μεγέθους, αλλά δεν μπορείς να θεωρείς ότι αυτό το "μέγεθος" θα παραμείνει αμετάβλητο, μέχρι να πάρεις σύνταξη!

Ποιά είναι αυτή η ιδιαίτερή σχέση που τόσο διατείνεστε; Πελατειακή σχέση έχετε με όλες τις εταιρίες λογισμικού και πληροφορικής. Για να θεωρηθείς συνεργάτης και να απολαμβάνεις κάποιας ιδιαίτερης συμπεριφοράς, πρέπει το αποτέλεσμα τις συνεργασίας να είναι κερδοφόρο και για τις δύο πλευρές. Το να με συμβουλέψεις για κάτι που εσύ θεωρείς σωστό, πίστεψέ με δεν σε κάνει συνεργάτη, αλλά φίλο. Συνεργάτης γίνεσαι όταν στη μέση υπάρχει χρήμα. Φέρε ένα πελάτη στην εταιρία, να βγάλει αυτή λεφτά, να βγάλεις και εσύ... έτσι πάει. Φέρε 100 πελάτες και ζήτα Ουκρανές να σου κάνουν αέρα... θα στις φέρουν...! :-)

Εάν η εταιρία πιστεύει ότι το λογισμικό έχει βελτιωθεί τόσο πολύ με τον καιρό, ας δημιουργήσει άλλες εκδόσεις, όχι να το χρεώνει στην υποστήριξη... άσε που μεγάλο ρόλο στη βελτίωση των -αξιόλογων όντως- προγραμμάτων έχουμε παίξει κί εμείς (και μάλιστα χωρίς χρέωση:-).

Μα αυτό δεν κάνουν όλη την ώρα η εταιρίες;! Κάθε φορά που προσεγγίζω κάποιον πιθανό πελάτη, μία από τις ερωτήσεις είναι πόσο συχνά ενημερώνουν την εφαρμογή! Το να ενημερώνεις τήν εφαρμογή, να προσθέτεις βελτιώσεις, να ακούς τα αιτήματα των πελατών σου όποια και αν είναι αυτά, αυτό το κάνουν όλες ανεξαιρέτως οι εταιρίες που παρέχουν συμβόλαιο. Διαπιστώνω όμως μία πολύ σημνατική παρανόηση. Το ετήσιο συμβόλαιο δεν αφορά στην υποστήριξη της εφαρμογής, αλλά στις νέες εκδόσεις! Αυτό σημαίνει ότι με τα λεφτά που πληρώνετε κάθε χρόνο έχετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε τις ενημερώσεις και τις νέες εκδόσεις της εφαρμογής!. Το ότι η epsilon net σας παρέχει στο ίδιο συμβόλαιο και ΔΩΡΕΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ υποστήριξη στη ΧΡΗΣΗ της εφαρμογής και ΔΩΡΕΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ υποστήριξη για ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ και ΕΡΓΑΤΙΚΑ θέματα είναι μία επιπλέον παροχή της εταιρίας, για την οποία θα έπρεπε να είστε ευγνώμονες, γιατί ΚΑΜΙΑ εταιρία ΔΕΝ το κάνει ΔΩΡΕΑΝ (εκτός ίσως από κάποιες μικρούλες χωρίς δίκτυο πωλήσεων και με 500 εγκαταστάσεις σε όλη την Ελλάδα). Όταν πρίν από χρόνια η Singular σας υποχρέωσε να καλείται στο 090, εξεγερθήκατε, γιατί θεωρούσατε αυτονόητο, να πέρνετε στην εταιρία και να ζητάτε βοήθεια για το κάθε τί. Τότε είχατε ένα δίκιο και ο λόγος είναι πώς τότε, οι συγκεκριμένες εφαρμογές ήταν άγνωστες ακόμα και στους αντιπροσώπους. Ποιός "προγραμματιστής" μπορούσε να καταλάβει τί σημαίνει το "Δεν μου ισοσκελίζει το άρθρο και μου περνάει τον ΦΠΑ αγορών στον 54.95" ή "Κάταχωρώ άρθρο λογιστικής και επιλέγω Δαπάνες από τον 60, αλλά μου ισοσκελίζει με τον 38"; Από τότε και η λογιστική έγινε πιο σύνθετη και οι "προγραμματιστές" (τουλάχιστον αυτοί που θέλουν να είναι καλοί στη δουλειά τους) έμαθαν να μιλάνε τη γλώσσα σας. Θέλω να πώ ότι τότε μπορεί να είχε μία βάση η απαίτηση "μου το πούλησες, θα με βοηθήσεις και θα μου το μάθεις", ενώ τώρα πλέον αυτή η απαίτηση δεν μπορεί να υφίσταται, γιατί απλά πλέον δεν νοείται σωστός dealer που να μην μπορεί να "συννενοηθεί" με τον πελάτη του.

Με απλά λόγια... το συμβόλαιο που πληρώνετε είναι για να έχετε το δικαίωμα να ενημερώνετε και να αναβαθμίζετε την εφαρμογή που αγοράσατε. Η τηλεφωνική υποστήριξη στη ΧΡΗΣΗ και σε ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ θέματα είναι απλά μία παροχή της εταιρίας γιατί έχει δημιουργήσει εφαρμογές "από λογιστές για λογιστές". Προσωπικά διαφωνώ με τη δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Συνεπώς, η αύξηση είναι δικαιολογημένη. Η εφαρμογή εξελλίσεται, βελτιώνεται και σε αυτό δεν μπορείται να φέρεται καμία αντίρρηση.

Τώρα τα σχόλια σχετικά με το αν πρέπει να προσφέρει η εταιρία ΚΑΙ τηλεφωνική υποστήριξη και μάλιστα ΔΩΡΕΑΝ, όπως είπα διαφωνώ και ο λόγος είναι ο εξής. Από τη μία αυξάνει το διαχειριστικό κόστος της εταιρίας από την άλλη λειτουργεί κατά κάποιον τρόπο ανταγωνιστικά στο δίκτυο πωλήσεων.

Η Entersoft χρεώνει την τηλεφωνική υποστήριξη με ξεχωριστό συμβόλαιο το οποίο δεν τρέχει και τίποτα αν το επιλέξεις. Η Microsoft προσφέρει τηλεφωνική υποστήριξη μόνο στα Volume Licensing προγράμματά της και στα μικρά είναι extra. Με 300 εκατομύρια πελάτες σε όλο το κόσμο δεν έχω δεί κανέναν να παραπονιέται πως δεν μπορεί να βρεί κάποιον από την υποστήριξη της Microsoft. Και μη βιαστείτε να υποδείξετε ότι η Microsoft παρέχει δωρεάν ενημερώσεις γιατί ΔΕΝ το κάνει. To WindowsUpdate δεν προσφέρει τη νέα έκδοση του Office, αλλά ενημερώσεις ασφαλείας (patches) με λίγα λόγια, το μόνο που παίρνετε δωρεάν από τη Microsoft είναι οι ετεροχρονισμένες διορθώσεις στην εφαρμογή της. ΟΧΙ νέες εκδόσεις, ΟΧΙ βελτιώσεις.

Σχετικά με το πόσο έχετε προσφέρει ή όχι, δεν το αρνούμαι, αλλά αυτό είναι ένα δεδομένο το οποίο δεν τυγχάνει ιδιαίτερης αντιμετώπισης. Και στην βελτίωση του Ofiice έχουν βοηθήσει οι χρήστες, δεν έχω δεί όμως κανένα να ζητά από τον Bill Gates να του δώσει μερίδιο από τα 50Χ10^6$ της περιουσίας του, ούτε έστω μία δωρεάν έκδοση του Office. Με λίγα λόγια, λυπάμαι αλλά ο κόσμος της πληροφορικής δεν σας χρωστάει τίποτα, εσείς όμως του οφείλετε ΠΑΡΑ πολλά!

Ειλικρικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πιστεύετε ότι εσείς φτιάξατε τις λογιστικές εφαρμογές που κυκλοφορούν στην αγορά;! Ή έστω για πιό λόγο θα πρέπει η κάθε εταιρία λογισμικού που ακούει τους πελάτες της, να τους χρωστάει και από πάνω. Το win το δικό σου, είναι ότι η εφαρμογή βελτιώνεται και γίνεται όλο περισσότερο και πιο χρήσιμη για τη δουλειά σου. To win το δικό σου είναι ότι με την αξιόλογη εφαρμογή στης οποίας τη βελτίωση συμμετείχες, θα μπορέσεις να γίνεις πιο παραγωγικός, άρα και πιο κερδοφόρος.

Καλέ πως δεν έχω ενημερωθεί; 1200 πλέον ΦΠΑ δίνω με την έκπτωση, γιατί από λογιστικό γραφείο έγινα πωλητής.... Έχει λίγα γνωστικά πεδία το αντικείμενο και αποφάσισα να γίνω διπλοθεσίτης. Για να σκεφτώ, 30% έκπτωση λόγω των πωλήσεων που έκανα για λογαριασμό τους, 30% αύξηση των νέων συμβάσεων.... Ρε λες να μας δουλεύουν και απλά να μην το έχεις ακόμα συλλάβει;

Δεν σου ζήτησε κανείς να πάρει το χαρτοφύλακα και να βγείς στο δρόμο, αλλά από τους 100 πελάτες που έχεις να συστήσεις τους 50 στην εταιρία, αυτοί θα κάνουν τη δουλειά. Άλλωστε η έκπτωση στη σύμβαση φτάνει μέχρι 100%, άρα δεν βλέπω πώς σε δουλεύουν.

Συνάδελφε δώσε μας ένα παράδειγμα μιας σύμβασης με την παλαιά και την νέα τιμή για να δούμε πόσο και τι αυξήθηκε.

Όσο για την νέα σειρά (Hyper) η γνώμη μου είναι η εξής:

Η Epsilon ήταν πολύ οικονομική για τα λογιστικά γραφεία (εκτός ίσως από τη μισθοδοσία της) ανάλογα βέβαια με το επίπεδο του προιόντος της. Από την Data είναι οικονομικότερη αν δει κανείς τα πράγματα σε βάθος 2 ή 3 χρόνων. Επιπρόσθετα η Data δεν έχει τοπικούς αντιπροσώπους για να βοηθάνε. Για την Singular Logic ας μην μιλάμε καλύτερα, τα προιόντα της και οι ανακατωσούρες των τελευταίων χρόνων την έχουν βγάλει ουσιαστικά από την αγορά. Η Altec το ίδιο με την Singular Logic. Τόσο η Singular Logic όσο και η Altec συντηρούνται με τους ήδη πελάτες τους και όσο πάει. Η Softone είναι ακόμα πίσω (αν και εξελίσετε). Υπάρχουν φυσικά και άλλες αλλά δεν έχουνε καλό δίκτυο με πανελλήνια εμβέλεια.

Την τιμή την κράτησε σκόπιμα χαμηλά εδώ και 4-5 χρόνια για να μπει στην αγορά.

Τώρα που θεώρησε ότι το πέτυχε αυτό κάνει κινήσεις να βγάλει λεφτά.

Πρώτα αυξάνει τιμές (εσύ ξέρεις καλύτερα πόσο, περιμένω να μας πεις).

Δεύτερο βγάζει μια νέα σειρά (Hyper κλπ) η οποία είναι φυσικά πανάκριβη και την οποία απλά δεν τη χρειαζόμαστε ή καλύτερα την χρειάζονται πολύ λίγοι.

Υποψιάζομαι ποιό θα είναι το επόμενο βήμα της:

Να μην επικαιροποιεί τη σειρά extra (αυτό ίσως έχει αρχίσει με την μισθοδοσία) με σκοπό όλο και περισσότεροι να καταφύγουν στα ακριβότερα πακέτα.

Και βέβαια η Epsilon καλά κάνει ότι κάνει για τον εαυτό της.

Το ζήτημα είναι τι κάνουμε εμείς.

Για αυτό λοιπόν ες ενημερωνόμαστε μέσα από αυτό το βήμα, για να πάρει το μήνυμα, αλλά και να ειδοποιηθούν και οι συνάδελφοι να φροντίσουν τις μελλοντικές κινήσεις τους.

Ίσως ο συλλογισμός σου "κρατήσαν τις τιμές χαμηλά για να μπούνε στην αγορά" να είναι και σωστός. Δεν το γνωρίζω και με μία γενική εμπορική λογική δεν το αποκλείω.

Σχετικά με το αν σχεδιάζουν να σας "εξαναγκάσουν" σε αγορά τις HYPER, δεν το γνωρίζω, αλλά αυτό που ξέρω μέχρι στιγμής είναι ότι μιλάμε για 2 διαφορετικά προϊόντα. Τώρα αν σε 5 χρόνια αποφασίσουν να καταργήσουν την extra.... δεν το ξέρω... θα μπορούσαμε να το σχολιάσουμε τότε. Αλλά και πάλι, το λογισμικό δεν υπάρχει για πάντα και δεν μπορεί να υπάρχει για πάντα. Ο λόγος είναι καθαρά οικονομικός. Μιλάμε για μία αγορά, τις οποίας οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και που ο ένας "σπρώχνει" τον άλλο. Είχατε συνυθήσει στο DOS για μιά δεκαετία και βάλε με αποτέλεσμα η αγορά της πληροφορικής να φτάσει σε ένα σημείο μη ανάπτυξης. Αν είσαι κολλημένος σε ένα λειτουργικό που τρέχει σε ένα υπολογιστή που εφευρέθηκε το 1976, για ποιό λόγο οι εταιρίες πληροφορικής να επενδύσουν σε έρευνα και ανάπτυξη. Για ποιό λόγο να πασχίσουν οι προγραμματιστές να φτιάξουν κάτι καλύτερο από το DOS. Αν είχαμε παραμείνει σε αυτή τη λογική, ούτε DVD θα είχατε, ούτε iPhone, ούτε Adaptive Control και φώτα xeon στο καινούριο σας αυτοκίνητο. Για να το πώ απλά, η κινητήριος δύναμης της πληροφορικής είναι το κέρδος των χρηστών της, δηλαδή τα λεφτά που βγάζετε και μέρος των οποίων επιστρέφετε στις εταιρίες ακόμα και υπό τη μορφή ενός "υπέρογκου" συμβολαίου.

Λογιστές είστε και ξέρετε πολύ καλά πώς δουλεύει η χρηματοοικονομία. Αν θέλαμε στασιμότητα θα ανταλλάσαμε ακόμα είδη...

- Πόσο έχει η φορολογική δήλωση;

- Τρία κιλά ντομάτες!

Όσο αφορά στον αν ενημερώνετε η extra Μισθοδοσία ή όχι τί άλλο καινούριο να προσθέσουν!!! Τα πάντα έχει! Πρός Θεού! Η βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν τη δεδομένη στιγμή έχουν γίνει! Αν αύριο αλλάξει κάτι στην εργατική νομοθεσία, θα το εισάγουν, αλλά ανάθεμα και αν υπάρχει άλλη Μισθοδοσία στην Ελληνική αγορά που να προσφέρει τόσα πολλά.

Άλλωστε πλέον σαν Μισθοδοσία υπάρχουν τρείς σειρές. Η Hyper, η extra και η Business. Η Hyper είναι της ίδιας λογικής με την αντίστοιχη Hyper Λογιστική Διαχείριση και η Business απευθύνεται σε Επιχειρήσεις, αφού πρόκειται για HRM/Μισθοδοσία. Υπάρχει και η Pylon που απευθύνεται σε πολύ μεγάλες εταιρίες και στο δημόσιο. Δεν νομίζω να χρειαστεί ποτέ το μέσο λογιστικό γραφείο εισαγωγή αποτελεσμάτων ωρομέτρησης ή δημιουργία και επεξεργασία Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας. Η Deloite-Touch όμως μπορεί όπως και η Τράπεζα Πειραιώς μπορεί να χρειαστεί την Pylon.

Και κάτι τελευταίο όσο αφορά στη Μισθοδοσία. Το μεγαλύτερο κόστος από το συμβόλαιο της μισθοδοσίας είναι για να λαμβάνετε όλες τίς νέες συμβάσεις μέσα σε 3 ημέρες από την ημέρα που θα γίνουν επίσημες, πλήρης με το κείμενο της σύμβασης και όλες τις προηγούμενες συμβάσεις, με το πίνακά τους και προπάντων ΣΩΣΤΑ δεμένες με τους εργαζομένους!

Θα πρέπει να αντιλληφθείτε πώς: 1. Το συμβόλαιο είναι ο αιμοδότης της εταιρίας, 2. αφορά ΝΕΕΣ εκδόσεις, 3. έχετε άλλους τρόπους να διαπραγματευτείτε τη μείωσή του και 4. τα πάντα αλλάζουν, ακόμα και το κόστος ενός συμβολαίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΙΖΕΡΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

ΘΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΔΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΟΧΙ ΟΙ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ

ΕΝΑ ΓΡΑΝΑΖΙ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ

ΜΗΝ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΑ ΒΑΡΗ ΜΙΑ ΖΩΗ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΔΙΑΠΛΟΚΩΝ (ΛΑΜΟΓΙΩΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την επιθετική αναφορά του nikolasd φαίνεται ξεκάθαρα πόσο υπολογίζει την γνώμη των Λογιστών η εταιρεία στην ποία αναφερόμαστε. Αντί να υπάρξει ένας σκεπτικισμός ή έστω κάποια δικαιολογία ή εξήγηση για το πόσο αναγκαία είναι αυτή η αύξηση, ούτε λίγο ούτε πολύ μας λέει οτι θα πρέπει να το βουλώσουμε για να μη μας κόψει και την τηλεφωνική υποστήριξη που παρέχει ΔΩΡΕΑΝ!!! Αναρωτηθήκατε πόσοι θα σας παρατούσαν αν δεν είχατε τηλεφωνική υποστήριξη? ΕΛΕΟΣ... καβαλήσατε το καλάμι και αν δεν αλλάξετε νοοτροπία μπορεί σύντομα να βρεθείτε προ εκπλήξεως αν οι Λογιστές σας γυρίσουν την πλάτη. Δεν μου είναι δύσκολο ξέρετε να πάω σε άλλη εταιρεία με τα μισά χρήματα από εσάς (και με τηλεφωνική υποστήριξη)!!, απλά θα ταλαιπωρηθώ ένα μήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

" Ο καθένας έχει τη δική του εμπορική προσέγγιση και δεν αρνούμαι ότι είναι πολύ πιθανόν τώρα που η εταιρία παγιώθηκε με κάποιο τρόπο στην αγορά, να επιζητά κάποιο κέρδος."

Δεν το αρνείσαι; Πολύ προσωπικά έχεις πάρει το θέμα κύριε προγραμματιστά, γιατί αν ήσουν συνάδελφος δεν θα στρεφόσουν ενάντια στο "συνάφι" σου εκτός αν είχες αυτοκαταστροφικές τάσεις και σε αυτό είναι άλλοι ειδικοί και αρμόδιοι για να απαντήσουν. Εκτός αν απαντάς για λογαριασμό της Εpsilon, της οποίας απάντηση ζήτησα και απάντηση δεν λάβαμε!

"Σαφώς και έχεις μία τάξη μεγέθους, αλλά δεν μπορείς να θεωρείς ότι αυτό το "μέγεθος" θα παραμείνει αμετάβλητο, μέχρι να πάρεις σύνταξη!"

Μα αυξάνεται σε ετήσια βάση απλά όχι σε τέτοια τάξη "μεγέθους". Δεν ζητάω ουκρανές, ΑΠΑΙΤΩ όμως να ζω αξιοπρεπώς και να έχω περισσότερο χρόνο για το γιό μου! Τα προγράμματα αγαπητέ μου είναι εργαλεία και όχι αυτοσκοπός. Δεν είμαι φοροτεχνικός και σύμβουλος μιας επιχείρησης γιατί η οποιαδήπτε εταιρεία μου παρέχει ομορφότερες, γρηγορότερες και κάποιες τυποποιημένες εκτυπώσεις αλλά γιατί κάθε μέρα είμαι μάχιμη και στις επάλξεις των νέων εξελίξεων, των νέων νόμων, των νέων οδηγιών που τροποποιούν, ερμηνεύουν, αλλάζουν τις προηγούμενες.

Το ότι αποφάσισαν ότι τους εξυπηρετούσε μαρκετίστικα να υποστηρίξουν σε φορολογικά και εργατικά θέματα, είναι μια παροχή που δεν ζήτησα και το κόστος που προκάλεσε δεν βρίσκω το λόγο να επωμιστώ. Αν θέλω γνώμη και συνδρομή θα ζητήσω από το Υπουργείο, από την άρμόδια εφορία μου, από το φίλο και συνάδελφο που έχει πάθει και μάθει και για κανένα λόγο δεν θα δέσω κόμπο την απάντηση κανενός αν δεν την διασταυρώσω και δεν την κατανοήσω.

"Θα πρέπει να αντιλληφθείτε πώς: 1. Το συμβόλαιο είναι ο αιμοδότης της εταιρίας, 2. αφορά ΝΕΕΣ εκδόσεις, 3. έχετε άλλους τρόπους να διαπραγματευτείτε τη μείωσή του και 4. τα πάντα αλλάζουν, ακόμα και το κόστος ενός συμβολαίου."

1. Εγώ τυγχάνω αναιμική και αποφάσισα να κόψω την αιμοδοσία. Παροχή υπηρεσιών κάνουν, η δυσαρέσκεια πληρώνεται πολύ μεγαλύτερες εταιρείες έχουν βάλει λουκέτο. 2. Σώπα, και οι άλλες εταιρείες με μικρότερες κόστος υποστήριξης τι δίνουν, παλιές; 3. Όπως σωστά είπες και εσύ δεν θα βγώ και με το χαρτοφύλακα στους δρόμους και 4. Χαίρε Ηράκλειτε!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.......................................

Αγαπητέ φίλε , λόγος δε μου πέφτει μιας και 1) Δεν έχει τύχει να συνεργαστούμε με την εταιρεία και 2) Είναι δικαίωμα του καθενος να ζητάει τα λεφτά που πιστεύει ότι αξίζει .....

Αλλα λέω να πω 2-3 πραγματακιά πάνω σε αυτά που γράψατε !!! :rolleyes:

Δηλαδή οι εταιρείες λογισμικού μας έχουν σαν βαποράκια ή να το πω πιο άκομψα, σαν πόρνες για να τους πάμε περισσότερους πελάτες ?? Γιατί πίστευα πως πέρα από πελατειακή σχέση υπάρχει και η επιστημονική συνεργασία και αν δε κάνω λάθος δουλειά μας δεν είναι να βρίσκουμε πελάτες για την κάθε εταιρεία έτσι ώστε να αποκτήσουμε κάποιο ιδίο όφελος , άλλο να προτείνεις και άλλο να κατευθύνεις , ας κάνει επιθετική διαφήμιση η κάθε εταιρεία και ας μη περιμένει από το Λογιστή έτοιμη πελατεία με το δόλωμα της έκπτωσης , αλήθεια πόσο χρήμα γλυτώνει η κάθε εταιρία από τη μη διαφήμισή ????? Γιατί δεν έχει τύχει να δώ όχι μόνο διαφήμιση για εμπορικό αλλά ούτε καν για Λογιστικό πρόγραμμα . :)

Όσον αφορά τα συμβόλαιο υποστήριξης , αν υποθέσουμε ότι η Ελλάδα αποκτά ένα σταθερό φορολογικό για πολλά χρόνια με συνέπεια και την μή αλλάγη στα προγράμματα , τότε οι εταιρείες θα πρέπει να μειώσουν τα συμβόλαια ?????

Ας μη γελιόμαστε από τους πιο μεγάλους κερδισμένους από το μπάχαλο όσον αφορά τα φορολογικά-ασφαλιστικά είναι και οι εταιρείες Λογισμικού οι οποίες σε σχέση με τους Λογιστές έχουν καθάρα το πάνω χέρι , αναγκαστικά θα πας σε κάποια εταιρεία αν θες να κάνεις σωστά τη δουλειά σου , αν και να πω την αλήθεια πιο πολύ γραφειοκρατεία και κόστος χρόνου έχουμε τώρα που έχουμε τα καλά της τεχνολογίας από ότι παλαιότερα . :D

ΥΓ 1 Δε λέω να μη γίνονται αυξήσεις , αλλά καλό θα ήταν όταν πληρώνεις το συμβόλαιο σου να γνωρίζεις τη πολιτική της εταιρείας και να ξέρεις ότι πχ για 2 χρόνια δεν θα έχεις αύξηση ή θα έχεις αύξηση 5% ή άλλο , να προετοιμάζεσαι ή να σου πει ότι κοίταξε να δεις για τον τάδε λόγο θα πρέπει να αυξήσουμε τις τιμές .

ΥΓ 2 Σχεδόν όλες οι εταιρείς εκτός των προγραμμάτων δραστηροποιούνται και με βιβλία και με σεμινάρια κλπ , δεν έχω δεί να κάνουν και κάτι δωρέαν σαν ευχαρίστηση των πελάτων,μια προσφορά ρε παιδί μου :D ..... Να μην αρχίσω για το τι δωρέαν εργασίες κάνει ο κάθενας Λογιστής και δεν ακούει καν ευχαριστώ !!!! :D

Όσον αφορά το θέμα της αμοιβής των Λογιστών , ίσως εσείς να έχετε πετύχει να έχετε 10-20 πελάτες και να καθαρίζετε 10-15 χιλιάρικα , μπράβο σας και μακάρι να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο , αλλά προς ενημέρωσης σας :

1) Δεν υπάρχει ενίαια τιμολογιακή πολίτική πχ επιχείρηση με Β που κάποιος παίρνει πχ 300 ευρώ το μήνα την ίδια ακριβώς επιχείρηση συνάδελφος έχει με πχ 80 ή και το αντίστροφο, επιχείρηση με Γ πχ κάποιος με 800-1000 ενώ άλλος με 300 και πίστεψε με επείδη δεν έχουμε αξιοπιστία ως κλάδος ο καθένας μας θα προτιμήσε την φθηνότερη λύση !! :lol:

2) Αύξηση σε λογιστικά ?????? Next yaer !!!!!! :)

κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...