Προς το περιεχόμενο

Συσταση εταιριας ναυλωσεων σκαφων αναψυχης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα σας,

Για κακη μου τυχη προσφερθηκα να αναλαβω την τηρηση βιβλιων ενος φιλου ο οποιος προκειται να αγορασει μεταχειρισμενο ιστιοπλοικο μηκους 14.93μ με σκοπο ναυλωσεων του.......Επιβεβαιωνω αυτο που εχετε στο μυαλο σας.......

Ηδη στο ξεκινημα συναντησα πολλα προβληματα, ακομα και ως προς την εδρα της επιχειρησης αν θα μπορουσα να δηλωσω την κατοικια του πελατη. Στο φορουμ δεν βρηκα τιποτα σχετικο παρα μονο το θεμα της τεκμαρτης ναυλωσης, προφανως θα προηγειται καποιο συμφωνητικο. Οποιος συναδελφος ασχολειται με παρομοιες επιχειρησεις τον παρακαλω πολυ να μου προσφερει την οποιαδηποτε βοηθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα σας,

Για κακη μου τυχη προσφερθηκα να αναλαβω την τηρηση βιβλιων ενος φιλου ο οποιος προκειται να αγορασει μεταχειρισμενο ιστιοπλοικο μηκους 14.93μ με σκοπο ναυλωσεων του.......Επιβεβαιωνω αυτο που εχετε στο μυαλο σας.......

Ηδη στο ξεκινημα συναντησα πολλα προβληματα, ακομα και ως προς την εδρα της επιχειρησης αν θα μπορουσα να δηλωσω την κατοικια του πελατη. Στο φορουμ δεν βρηκα τιποτα σχετικο παρα μονο το θεμα της τεκμαρτης ναυλωσης, προφανως θα προηγειται καποιο συμφωνητικο. Οποιος συναδελφος ασχολειται με παρομοιες επιχειρησεις τον παρακαλω πολυ να μου προσφερει την οποιαδηποτε βοηθεια.

Καλησπέρα ,

δειτε εδω

http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?...mp;#entry231417

Ατομική θα έχει ή άλλη μορφη ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα ,

δειτε εδω

http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?...mp;#entry231417

Ατομική θα έχει ή άλλη μορφη ???

Σας ευχαριστω πολυ για την αμεση και πολυτιμη βοηθεια σας. Θα μελητησω και θα επανελθω εφ' οσον χρειαστει.

Απ'οτι βλεπω μιλαμε για ΝΕΠΑ η οποια καταρτίζεται απο δυο τουλαχιστον ιδρυτες, οποτε το σεναριο της ατομικης απορριπτεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστω πολυ για την αμεση και πολυτιμη βοηθεια σας. Θα μελητησω και θα επανελθω εφ' οσον χρειαστει.

Απ'οτι βλεπω μιλαμε για ΝΕΠΑ η οποια καταρτίζεται απο δυο τουλαχιστον ιδρυτες, οποτε το σεναριο της ατομικης απορριπτεται.

καθολου δεν απορριπτεται το θεμα της ατομικης.Μολις ασχοληθηκα με το θεμα,απλως ηταν επεκταση επιτηδευματος αλλα το ιδιο κανει.Λοιπον

1.ΚΑΔ (νεος)77211007 υπηρεσιες ενοικιασης πλοιων ψυχαγωγιας κλπ κλπ χωρις πληρωμα.

2.αν θα δεχθουν εδρα το σπιτι πιστευω πως ναι. Ο δικος μου εχει απλως αρχιτεκτονικο γραφειο

3.θεωρεις τα πιο κατω στοιχεια

α"ειδικο βιβλιο προμηθειας εγχωριων υλικων και αντικειμενων χωρις φπα"

β"δελτιο προμηθειας υλικων και αντικειμενβν χωρις φπα"

γ"Α.Π.Υ. που θα εκδιδεται μετα την ληξη της ναυλωσης συμφωνα με το ναυποσυμφωνο

δ"φυσικα μηνιαια κατασταση (για βιβλια β κατηγοριας υποθετω οτι μιλας)

4.πρεπει να παρεις απαλλαγη απο φπα αγορας του σκαφους απο το τμημα φπα της εφοριας που θα κανεις εναρξη

τα δικαιολογητικα θα τα βρεις >βαλε στο google Π.8271/18.12.1987 ΠΟΛ.366 και δες το αρθρο 5

επισης κατεβασε "ο νεος νομος για τα σκαφη αναψυχης" θα μαθεις πολλα και εσυ και ο φιλος σου

5.προσεξε

η αγορα σκαφους απο ατομικη επιχειρηση υποκειται στο ποθεν εσχες.μπορει να το δικαιολογησει?

δεν υποκειται στο τεκμηριο δαπανης παντως.

η ΑΠΥ θα κοβεται η μιση με φπα 9% και η αλλη μιση χωρις φπα

και πολλα αλλα τα οποια θα τα βρεις μπροστα σου.

και γενικοτερα ελπιζω να ξερει ο φιλος σου τι γινεται τωρα με ολα αυτα τα σκαφη.εκτακτες εισαφορες,σηματα,τελη,ελεγχοι κλπ κλπ τα εχουν βαλει στο ματι.ελπιζω οχι τοσο τα ιστιοφορα

παντως δεν ηταν σοφο εκ μερους σου αν τα ανελαβες τσαμπα γιατι ειναι πολυ ιδιαιτερη ιστορια

και μην σου φορτωσει και ευθυνες οτι δεν τον ενημερωσες σωστα.εσυ ξερεις βεβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω λογια να σε ευχαριστησω, πραγματικα με εβγαλες απο μεγαλο κοπο.

Ευτυχως τα νεα μετρα δεν τον πιανουν ακομα.....

Ο νομος αυτος δεν οριζει τιποτα για τεκμαρτο ναυλο, εχεις κατι υποψη σου?

Σε ποιες περιπτωσεις εκδίδουμε το δελτιο προμηθειας?

Δεν πιστευω να εχουν κανενα περιεργο ταμειο ασφαλισης, στο τεβε θα τον ασφαλιζα.

Και ενα τελευταιο ερωτημα μηπως υπαρχει κανενας περιορισμός για να παρει επαγγελματικο αυτ/το?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τεκμαρτος ναυλος δεν υπαρχει ακομα.τωρα κατι λενε επειδη θα θεωρειται τεκμηριο η ενοικιαση σκαφων.εμεις ρωτησαμε την δου πλοιων ποσο να το νοικιαζουμε για να δουμε δηθεν αν αξιζει να το αγορασουμε(ο πληθυντικος της μεγαλοπρεπειας)και απαντηση δεν πηραμε.

το δελτιο προμηθειας το εκδιδουμε οταν αγοραζουμε οτιδηποτε για το σκαφος,το δινουμε στον προμηθευτη και δεν μας καταλογιζει φπα.αμεσα ενημερωνουμε και το βιβλιο προμηθειων βασει του τιμολογιου του προμηθευτη.οταν δεις την γραμμογραφηση θα καταλαβεις οτι ειναι πολυ απλο.δεν θα τα βρεις ευκολα αυτα τα δυο (στοιχειο+βιβλιο).κοιτα να τα παραγγειλεις σε καποιο βιβλιοπωλειο.

για ταμειο ασφαλισης οχι.ο δικος μου ειναι στο τσμεδε.κανε κανενα τηλεφωνο στο τεβε.για επιμελητηριο θα εβλεπα το επαγγελματικο αφου τωρα κανει εναρξη.

για επαγγελματικο ιχ ουτε να το σκεφτεσαι.πρεπει να παρει αδεια απο υπουργειο μεταφορων που με τετοιο επιτηδευμα πιστευω οτι ουτε στον αιωνα τον απαντα.πες στον δικο σου μην τα θελει και ολα.

αυτα αν μπορω να βοηθησω σε κατι αλλο ευχαριστως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ' αυτον τον νομο αναφερει το Ναυτικο Επιμελητηριο. Επισης εμαθα οτι εχει πληρη απαλλαγη φορου. Καλο, ε?????

Θα προχωρησω κι εγω και για οτι περιεργο συναντησω θα σε ενημερωσω.

Ο δικος σου θα προσφερει και τον skipper? Πρεπει να δω και αυτο το θεμα, μηπως θα πρεπει να ασφαλιζεται?

Οσο για την αμοιβη μου, δεν ξερω τι να χρεωσω, σκεφτομουνα ενα 30% πανω απο μια απλη β. Ποσο χρεωνουν για τετοιες εταιριες? Ειναι πολυ φιλος και δεν θελω να παρεξηγηθουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστω πολυ για την αμεση και πολυτιμη βοηθεια σας. Θα μελητησω και θα επανελθω εφ' οσον χρειαστει.

Απ'οτι βλεπω μιλαμε για ΝΕΠΑ η οποια καταρτίζεται απο δυο τουλαχιστον ιδρυτες, οποτε το σεναριο της ατομικης απορριπτεται.

Παρακαλώ ,

η μορφή της ατομικής επιχείρησης δεν απορρίπτεται , απλά για λόγους ασφαλείας δεν ενδείκνυται.

Η ΝΕΠΑ είναι μια ιδιοτυπη μορφή ανωνύμου εταιρείας η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τον επαγγελματικο σκοπό που συζητάμε.

Με ουσιαστική διαφορά τον περιορισμο της ευθυνης σε περίπτωση ατυχήματος , ασφάλεια η οποία δεν υπάρχει σε μία ατομική.

Είναι ένας απο τους βασικούς λόγους άλλωστε που για κάθε επαγγελματικό σκάφος συστήνεται και μια εταιρεία , είτε ΝΕΠΑ είτε ΑΝΕ , είτε ναυτιλιακή ΕΠΕ κλπ .

καθολου δεν απορριπτεται το θεμα της ατομικης.Μολις ασχοληθηκα με το θεμα,απλως ηταν επεκταση επιτηδευματος αλλα το ιδιο κανει.Λοιπον

1.ΚΑΔ (νεος)77211007 υπηρεσιες ενοικιασης πλοιων ψυχαγωγιας κλπ κλπ χωρις πληρωμα.

2.αν θα δεχθουν εδρα το σπιτι πιστευω πως ναι. Ο δικος μου εχει απλως αρχιτεκτονικο γραφειο

3.θεωρεις τα πιο κατω στοιχεια

α"ειδικο βιβλιο προμηθειας εγχωριων υλικων και αντικειμενων χωρις φπα"

β"δελτιο προμηθειας υλικων και αντικειμενβν χωρις φπα"

γ"Α.Π.Υ. που θα εκδιδεται μετα την ληξη της ναυλωσης συμφωνα με το ναυποσυμφωνο

δ"φυσικα μηνιαια κατασταση (για βιβλια β κατηγοριας υποθετω οτι μιλας)

4.πρεπει να παρεις απαλλαγη απο φπα αγορας του σκαφους απο το τμημα φπα της εφοριας που θα κανεις εναρξη

τα δικαιολογητικα θα τα βρεις >βαλε στο google Π.8271/18.12.1987 ΠΟΛ.366 και δες το αρθρο 5

επισης κατεβασε "ο νεος νομος για τα σκαφη αναψυχης" θα μαθεις πολλα και εσυ και ο φιλος σου

5.προσεξε

η αγορα σκαφους απο ατομικη επιχειρηση υποκειται στο ποθεν εσχες.μπορει να το δικαιολογησει?

δεν υποκειται στο τεκμηριο δαπανης παντως.

η ΑΠΥ θα κοβεται η μιση με φπα 9% και η αλλη μιση χωρις φπα

και πολλα αλλα τα οποια θα τα βρεις μπροστα σου.

και γενικοτερα ελπιζω να ξερει ο φιλος σου τι γινεται τωρα με ολα αυτα τα σκαφη.εκτακτες εισαφορες,σηματα,τελη,ελεγχοι κλπ κλπ τα εχουν βαλει στο ματι.ελπιζω οχι τοσο τα ιστιοφορα

παντως δεν ηταν σοφο εκ μερους σου αν τα ανελαβες τσαμπα γιατι ειναι πολυ ιδιαιτερη ιστορια

και μην σου φορτωσει και ευθυνες οτι δεν τον ενημερωσες σωστα.εσυ ξερεις βεβαια.

Θα διαφωνήσω με τον συνάδελφο ως προς το ....... ίδιο κάνει ..... για την προσθήκη του αντικειμένου της εκμετάλλευσης επαγγελματικού σκάφους αναψυχής ώς δευτερεύουσσα δραστηριότητα .

Με αυτόν τον τρόπο μπερδεύονται φορολογητέα και αφορολόγητα αντικείμενα ώς προς το εισόδημα , τον φπα και διάφορα άλλα και θεωρώ πως θα ειναι πιό δύσκολο να τα ξεμπερδεψετε , απο το να είχε μία δική της μορφή , η εκμετάλλευση του ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ σκάφους.

Σχετικά με το πόθεν έσχες της αγοράς του σκάφους , έχω την εντύπωση πώς αυτό υπήρχε μέχρι και 31/12/2003 και μετά μας ..........τελείωσε , αλλά δεν παίρνω όρκο διότι εχω καιρο να ασχοληθώ .

Ως προς το φπα ,

η απαλλαγή του μέρους των ακαθάριστων ναύλων , ενεργειται ανάλογα με την καταταξη τους σε κατηγορίες σύμφωνα με τους πλόες που πραγματοποιεί, συνήθως τα σκαφη αυτά είναι στην κατηγορία ΙΙ με απαλλασόμενο ναυλο 50% και ναυλο με φπα 9% το υπόλοιπο 50% , αλλα για να ειστε σιγουροι ως προς την κατηγορία που ανήκετε , πρέπει να δειτε το αρθρο 27 του 2859/2000 καθώς και το ΠΓΕ(πρ/λο γενικής επιθ/σης) του σκαφους .

Υπάρχει και η ολική απαλλαγή του ναύλου απο τον ΦΠΑ σε περίπτωση προσεγγισης σε ξένο λιμένα .

Δεν εχω λογια να σε ευχαριστησω, πραγματικα με εβγαλες απο μεγαλο κοπο.

Ευτυχως τα νεα μετρα δεν τον πιανουν ακομα.....

Ο νομος αυτος δεν οριζει τιποτα για τεκμαρτο ναυλο, εχεις κατι υποψη σου?

Σε ποιες περιπτωσεις εκδίδουμε το δελτιο προμηθειας?

Δεν πιστευω να εχουν κανενα περιεργο ταμειο ασφαλισης, στο τεβε θα τον ασφαλιζα.

Και ενα τελευταιο ερωτημα μηπως υπαρχει κανενας περιορισμός για να παρει επαγγελματικο αυτ/το?

τεκμαρτος ναυλος δεν υπαρχει ακομα.τωρα κατι λενε επειδη θα θεωρειται τεκμηριο η ενοικιαση σκαφων.εμεις ρωτησαμε την δου πλοιων ποσο να το νοικιαζουμε για να δουμε δηθεν αν αξιζει να το αγορασουμε(ο πληθυντικος της μεγαλοπρεπειας)και απαντηση δεν πηραμε.

το δελτιο προμηθειας το εκδιδουμε οταν αγοραζουμε οτιδηποτε για το σκαφος,το δινουμε στον προμηθευτη και δεν μας καταλογιζει φπα.αμεσα ενημερωνουμε και το βιβλιο προμηθειων βασει του τιμολογιου του προμηθευτη.οταν δεις την γραμμογραφηση θα καταλαβεις οτι ειναι πολυ απλο.δεν θα τα βρεις ευκολα αυτα τα δυο (στοιχειο+βιβλιο).κοιτα να τα παραγγειλεις σε καποιο βιβλιοπωλειο.

για ταμειο ασφαλισης οχι.ο δικος μου ειναι στο τσμεδε.κανε κανενα τηλεφωνο στο τεβε.για επιμελητηριο θα εβλεπα το επαγγελματικο αφου τωρα κανει εναρξη.

για επαγγελματικο ιχ ουτε να το σκεφτεσαι.πρεπει να παρει αδεια απο υπουργειο μεταφορων που με τετοιο επιτηδευμα πιστευω οτι ουτε στον αιωνα τον απαντα.πες στον δικο σου μην τα θελει και ολα.

αυτα αν μπορω να βοηθησω σε κατι αλλο ευχαριστως

Σ' αυτον τον νομο αναφερει το Ναυτικο Επιμελητηριο. Επισης εμαθα οτι εχει πληρη απαλλαγη φορου. Καλο, ε?????

Θα προχωρησω κι εγω και για οτι περιεργο συναντησω θα σε ενημερωσω.

Ο δικος σου θα προσφερει και τον skipper? Πρεπει να δω και αυτο το θεμα, μηπως θα πρεπει να ασφαλιζεται?

Οσο για την αμοιβη μου, δεν ξερω τι να χρεωσω, σκεφτομουνα ενα 30% πανω απο μια απλη β. Ποσο χρεωνουν για τετοιες εταιριες? Ειναι πολυ φιλος και δεν θελω να παρεξηγηθουμε.

Οποιαδηποτε μορφη εταιρείας με αντικειμενο την πλοικτησια επαγγελαμτικου σκαφους, κάνει εγγραφή στον ναυτικό επιμελλητήριο και πληρώνει σε ετησια βάση σύμφωνα με τα δεδομένα του κάθε σκάφους .

Αν το σκαφος εχει ανοιχτο ναυτολόγιο , το ποσό της πληρωμής στο ΝΕΕ μειώνεται ανάλογα με τους μήνες ανοιχτου ναυτολογίου .

Ολοι οι εκπρόσωποι κάθε μορφής εταιρείας ναυτιλιακής εταιρείας , ασφαλίζονται υποχρεωτικά στο ΤΑΝΠΥ , το οποίο πλέον είναι παρακλάδι του ΟΑΕΕ , αλλά κρατά ακόμα το τιμημένο ονομά του καθώς και αρκετές απο τις παλιές του συνήθειες.

Για την απαλλαγη ισχύει ότι και για όλους τους παλαιούς αφαλισμένους (προ του 1993) εφόσον είναι εγγεγραμένοι σε άλλο φορέα ασφάλισης . Την απαλλαγή όμως την δίνει το ΤΑΝΠΥ.

Για την απαλλαγή των εσόδων απο την φορολογία εισοδήματος που αφορουν το συγκεκριμένο αντικείμενο και το πως αυτή προκύπτει , αναφέρουν τα άλλα θέματα που υπάρχουν στο φόρουμ και που διαβάσατε .

Καμμία ΔΟΥ δεν μπορεί να προσδιορίσει τον ημερήσιο ναύλο ενός επαγγελματικού σκάφους , αυτό είναι θέμα που αφορά τον κάθε πλοιοκτήτη και τους κανόνες της αγοράς , όπως αυτοί ισχύουν .

Αρκεί βέβαια να μιλάμε για επαγγελματικά σκάφη τουρισμού και όχι για μαιμούδες.

Αν η ερώτηση αφορά μαιμούδες , θα πρέπει να μάθετε το πραγματικό ποσό ναύλου απο ένα πραγματικό επαγγελματικό σκάφος της αντίστοιχης κατηγορίας , έτσι ώστε το "τεκμαρτό" ποσό που θα δηλώνετε , να έχει σχεση με την πραγματικότητα.

Το δελτίο προμήθειας υλικών και αντικειμένων , αφορά κάθε υλικό και κάθε αντικειμένο που ενσωματώνεται στο σκάφος , καθώς και για το πετρέλαιο κίνησης .

Για την απαλλαγή του πετρελαίου κίνησης απο το φπα , θα πρέπει να υπάρχει παράλληλα απόφαση επιστροφής φόρου καυσίμων απο το τελωνείο για τις αντίστοιχες ποσότητες , σε διαφορετική περίπτωση ο φπα που δεν χρεώθηκε , χρεώνεται με τα σχετικά εκπρόθεσμα κλπ κλπ . Μια φανταστική κρυφή απόφαση τα έχει παντρέψει αυτά τα δυό .

Βεβαίωση περι αντικειμένου απο την ΔΟΥ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου , δίνεται , αρκέι να μπορεί κάποιος να αποδείξει με τα αντίστοιχα στοιχεία , την επαγγελματική φύση του σκάφους και την αναγκαιότητα για την αγορά του αυτοκινήτου .

Ιδιαίτερα για ένα ιστιοφόρο επαγγελματικό , που πλύν όλων των άλλων(προμήθειες , αναλώσιμα χωρων ενδιαίτησης κλπ) , έχει να μεταφέρει ανα τακτά διαστήματα και τα πανιά του και λοιπό τέτοιο εξοπλισμό .

Σχετικά με τον skipper , στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ελεύθεροι επαγγελματιες , προσωπικά δεν έχω δεί ασφαλισμένο skipper σε άλλο ταμείο , εκτός και εάν είναι ο ίδιος ο πλοιοκτήτης , οπότε σε περίπτωση που έχει φυλλάδιο αφαλίζεται στο ΝΑΤ , αλλιώς στο ΤΑΝΠΥ .

Τέλος ,

για το θέμα της αμοιβής , απο όσο γνωρίζω δεν υπάρχουν δεδομένες χρεώσεις , ο κάθε ένας κοστολογεί τον χρόνο του , τις υπηρεσίες που παρέχει και ξεστομίζει το νουμεράκι .

Αυτά και από εμένα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητε DAS ειναι προφανες οτι το κατεχεις καλα το θεμα.εγω το αντιμετωπισα προσφατα και οτι εμαθα το λεω για να βοηθησω διοτι βασανιστηκα αρκετα να μαζεψω αυτες τις πληροφοριες.

οσο αφορα την συσταση εταιρειας για λογους ασφαλειας κλπ σιγουρα ειναι ετσι, ομως αναφερομαι σε περιπτωσεις οπως η δικη μου που ειναι μαιμουδες και δεν υφισταται αυτο το θεμα ουτε μπαινει ο αλλος στον κοπο και τα εξοδα για ιδρυση νεας εταιρειας.

επισης πραγματικα δεν ηξερα καν οτι υπαρχει ναυτικο επιμελητηριο.

παντως στην εφορια που εκανα την επεκταση κλπ δεν μου ζητησαν καμμια απαλλαγη ουτε απο ΤΑΝΠΥ ουτε απο επιμελλητηριο.ο δικος μου ειναι στο ΤΣΜΕΔΕ και στο ΤΕΕ αντιστοιχως.ελπιζω να μην προκυψει προβλημα στο μελλον.

αν κατι γνωριζεις μου λες.

οσον αφορα το ποθεν εσχες ειμαι σιγουρη,για ατομικη επιχειρηση μιλωντας.

χαρηκα και τα ξαναλεμε ελπιζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητε DAS ειναι προφανες οτι το κατεχεις καλα το θεμα.εγω το αντιμετωπισα προσφατα και οτι εμαθα το λεω για να βοηθησω διοτι βασανιστηκα αρκετα να μαζεψω αυτες τις πληροφοριες.

οσο αφορα την συσταση εταιρειας για λογους ασφαλειας κλπ σιγουρα ειναι ετσι, ομως αναφερομαι σε περιπτωσεις οπως η δικη μου που ειναι μαιμουδες και δεν υφισταται αυτο το θεμα ουτε μπαινει ο αλλος στον κοπο και τα εξοδα για ιδρυση νεας εταιρειας.

επισης πραγματικα δεν ηξερα καν οτι υπαρχει ναυτικο επιμελητηριο.

παντως στην εφορια που εκανα την επεκταση κλπ δεν μου ζητησαν καμμια απαλλαγη ουτε απο ΤΑΝΠΥ ουτε απο επιμελλητηριο.ο δικος μου ειναι στο ΤΣΜΕΔΕ και στο ΤΕΕ αντιστοιχως.ελπιζω να μην προκυψει προβλημα στο μελλον.

αν κατι γνωριζεις μου λες.

οσον αφορα το ποθεν εσχες ειμαι σιγουρη,για ατομικη επιχειρηση μιλωντας.

χαρηκα και τα ξαναλεμε ελπιζω

Αγαπητή nano ,

να ζητησω συγνώμη , διότι προφανως φάνηκαν κάπως......... αυτά που έγραψα.

Μάλλον πρέπει να χαλαρώσω λιγάκι , γιατί δεν μου πάει και η αγριάδα :(

Δεν το κατεχω καλά το θέμα nano ,

απλα ώς μεγαλύτερος :rolleyes: ίσως να εχω βασανιστεί λίγο παραπάνω.

Και πάλι συγνωμη .

Σχετικά με το θέμα τωρα, αυτο που ηθελα να πώ ήταν το ότι θα μπορουσε ο πελατης σου να κάνει μία άλλη εταιρεία , με ελάχιστο κόστος και να εχει το κεφαλι του ησυχο .

Το ότι δεν είναι επαγγελματικο το σκάφος του και ότι το εχει ουσιαστικα για προσωπική χρήση ,

δεν σημαινει ότι εξαφανίζει τους κινδύνους που έχει .

Αλλα ετσι και αλλιως δεν εχει και νόημα πλεον , απλά για την συζήτηση .

Με το ΤΑΝΠΥ και τον Ναυτικό επιμελλητηριο δεν νομίζω να έχεις καποιο πρόβλημα ,

διότι είναι δευτερεύουσα δραστηριότητα .

Μενει να δουμε το πόθεν έσχες της αγοράς του επαγγελματικου σκάφους για να το σιγουρέψουμε .

Τα λέμε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γειά σου DAS

δεν παρεξηγούμε τόσο εύκολα.

ομως νομίζω οτι πρέπει να ενημερώσεις τον φίλο μας τον dakis για τι πρέπει να κάνει για να ιδρύσει ΝΕΠΑ.

οσον αφορά τα δικά μου εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μην έχουμε πρόβλημα.

αν θέλεις να με βοηθήσεις λιγο πες μου ο φόρος πλοίων καταβάλεται καθε Φλεβάρη και με τι έντυπο?υπάρχει στις δου?

για το τεκμήριο δες το άρθρο 17 του ΚΦΕ.η απαλλαγή ισχύει μονο αν αγοράζεται σκάφος για μεταπώληση και όχι για εκμετάλλευση οπότε δεν ισχύει η εξαίρεση.

ευχαριστώ και τα λέμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γειά σου και εσένα ,

εννοείται πως δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης .

Στο παρακατω θεμα υπάρχουν τα σχετικα για τις ΝΕΠΑ

http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?...mp;#entry231417

Ευχομαι να μην ταλαιπωρηθείς με την ατομική του πελάτη σου .

Για τον φόρο του σκάφους θα σας έρθει ειδοποίηση μόλις βεβαιωθεί απο την ΔΟΥ .

Δεν χρειάζεται δηλωση για αυτή την κατηγορία .

Τα λέμε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΜΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ.

ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΕ Ν.Ε.ΤΟΥ Ν 959 , Ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΙΧΕ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΝΠΥ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΤΣΜΕΔΕ ( ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΜΕΔΕ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΑΛΛΑΓΗ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΙΚΑ Ή ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ).

SAN

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητε DAS ειναι προφανες οτι το κατεχεις καλα το θεμα.εγω το αντιμετωπισα προσφατα και οτι εμαθα το λεω για να βοηθησω διοτι βασανιστηκα αρκετα να μαζεψω αυτες τις πληροφοριες.

οσο αφορα την συσταση εταιρειας για λογους ασφαλειας κλπ σιγουρα ειναι ετσι, ομως αναφερομαι σε περιπτωσεις οπως η δικη μου που ειναι μαιμουδες και δεν υφισταται αυτο το θεμα ουτε μπαινει ο αλλος στον κοπο και τα εξοδα για ιδρυση νεας εταιρειας.

επισης πραγματικα δεν ηξερα καν οτι υπαρχει ναυτικο επιμελητηριο.

παντως στην εφορια που εκανα την επεκταση κλπ δεν μου ζητησαν καμμια απαλλαγη ουτε απο ΤΑΝΠΥ ουτε απο επιμελλητηριο.ο δικος μου ειναι στο ΤΣΜΕΔΕ και στο ΤΕΕ αντιστοιχως.ελπιζω να μην προκυψει προβλημα στο μελλον.

αν κατι γνωριζεις μου λες.

οσον αφορα το ποθεν εσχες ειμαι σιγουρη,για ατομικη επιχειρηση μιλωντας.

χαρηκα και τα ξαναλεμε ελπιζω

γειά σου DAS

δεν παρεξηγούμε τόσο εύκολα.

ομως νομίζω οτι πρέπει να ενημερώσεις τον φίλο μας τον dakis για τι πρέπει να κάνει για να ιδρύσει ΝΕΠΑ.

οσον αφορά τα δικά μου εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μην έχουμε πρόβλημα.

αν θέλεις να με βοηθήσεις λιγο πες μου ο φόρος πλοίων καταβάλεται καθε Φλεβάρη και με τι έντυπο?υπάρχει στις δου?

για το τεκμήριο δες το άρθρο 17 του ΚΦΕ.η απαλλαγή ισχύει μονο αν αγοράζεται σκάφος για μεταπώληση και όχι για εκμετάλλευση οπότε δεν ισχύει η εξαίρεση.

ευχαριστώ και τα λέμε

Αγαπητή nano,

η απαλλαγή ισχύει και όταν το σκάφος αποτελεί πάγιο εξοπλισμό επαγγελματικής χρήσης από πρόσωπα που ασκούν επιχείρηση ή γεωργική επιχείρηση ή ελευθέριο επάγγελμα (αρθ. 18 παρ ιδ)) από 1/1/2005. Δες και Εγγρ. 1099751/2315/Α0012/11.1.2007 που αναφέρει ακριβώς ότι και η αγορά σκαφών που αποτελεί πάγιο εξοπλισμό επαγγ/κής χρήσης και αποκτώνται από πρόσωπα που ασκούν επιχείρηση, απάλλάσονται από την εφαρμογή του τεκμηρίου).

Είμαι πιο σίγουρος από σένα. :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου ppanos

έχεις πέρα για πέρα δίκιο όπως τις προάλλες και ο DAS που προσπάθησε να μου επιστήσει την προσοχή.

είχα μείνει στην αρχαιότητα!

η βοήθεια σας είναι πολύτιμη για μένα και σας ευχαριστώ πάρα πολύ και τους δύο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 11 months later...

ΦΙΛΟΙ TAXHEAVENΙΤΕΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΟ ΕΞΗΣ

- ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ (ΠΕΛΑΤΗΣ ) ΑΓΟΡΑΣΕ ΣΚΑΦΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΠΕΣΚΕΣΙ

ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΝΕΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΠΩΛΗΣΕ!! ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ -

Η ΝΕΠA ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΖΙΡΟ - ΕΣΟΔΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ?

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΔΗΛ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΦΠΑ & ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΔ/ΤΟΣ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΦΙΛΟΙ TAXHEAVENΙΤΕΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΟ ΕΞΗΣ

- ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ (ΠΕΛΑΤΗΣ ) ΑΓΟΡΑΣΕ ΣΚΑΦΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΠΕΣΚΕΣΙ

ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΝΕΠΑ MAIMOY ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΠΩΛΗΣΕ!! ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ -

Η ΝΕΠA ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΖΙΡΟ - ΕΣΟΔΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ?

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΔΗΛ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΦΠΑ & ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΔ/ΤΟΣ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 11 months later...
επισκέπτη ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ

Μήπως ξέρει κανείς εάν η συμμετοχή σε ΝΕΠΑ και η αύξηση κεφαλαίου απαλλάσσεται από το πόθεν έσχες και από ποιά διάταξη; Η απόκτηση/αύξηση κεφαλαίου έγινε το 2003.

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν έχεις ναυτολόγιο θέλεις 200 ημέρες ναύλου στα 5 χρόνια

αν δεν έχεις ναυτολόγιο θέλεις 300 ημέρες ναύλου στα 5 χρόνια

αν δεν έχεις τόσες.. χάνεις την άδεια

οπότε,δεν είσαι υποχρεωμένος απο καμία διάταξη να έχεις συγκεκριμένο τζίρο αλλά αν δεν έχεις τις ημέρες, δεν έχεις άδεια, άρα δεν έχεις αντικείμενο, άρα δεν έχεις εταιρεία...

κατά την γνώμη μου καλά έκανε και σου έφερε την ΝΕΠΑ πεσκέσι, είναι ότι καλύτερο αν είναι μαιμουδάκι η εταιριούλα σας και με φυσικά με Β!!!

κατα τα άλλα ακολούθησε κατά γράμμα τις συμβουλές του DAS...

κι άστον να λέει ότι δεν το κατέχει...

τα είπε όλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως ξέρει κανείς εάν η συμμετοχή σε ΝΕΠΑ και η αύξηση κεφαλαίου απαλλάσσεται από το πόθεν έσχες και από ποιά διάταξη; Η απόκτηση/αύξηση κεφαλαίου έγινε το 2002.

Ευχαριστώ

Επαναφέρω το θέμα γιατί με ρωτάει πελάτης αλλα για το έτος 2002

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 years later...

Καλημέρα συναδελφοι.

Ενας πελάτης μου ψαχνεται να ανοιξει υποκαταστημα (ατομικης επιχειρησης) με αντικειμενο την ενοικίαση σκαφων. Συγκεκριμενα θα εχει κανα δυο βαρκες 7μετρων με 30 ιππους μηχανη (οπου βασει της νομοθεσιας δεν χρειαζεται αδεια πηδαλιουχου).

Απο κάποια πραγματα που εχω διαβασει εχω δει οτι κοβει απυ με 23% φπα,οτι η εναρξη θα γινει στην δου της εδρας και η εδρα θα ειναι το σπιτι.

Ενα πραγμα που δεν βρισκω ειναι σχετικα με τη βαρκα. Εχει ποθεν εσχες η αγορα της?

Αποτελει τεκμηριο για τον ιδιοκτητη/επιχειρηματια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 months later...

Καλημέρα συναδελφοι.

Ενας πελάτης μου ψαχνεται να ανοιξει υποκαταστημα (ατομικης επιχειρησης) με αντικειμενο την ενοικίαση σκαφων. Συγκεκριμενα θα εχει κανα δυο βαρκες 7μετρων με 30 ιππους μηχανη (οπου βασει της νομοθεσιας δεν χρειαζεται αδεια πηδαλιουχου).

Απο κάποια πραγματα που εχω διαβασει εχω δει οτι κοβει απυ με 23% φπα,οτι η εναρξη θα γινει στην δου της εδρας και η εδρα θα ειναι το σπιτι.

Ενα πραγμα που δεν βρισκω ειναι σχετικα με τη βαρκα. Εχει ποθεν εσχες η αγορα της?

Αποτελει τεκμηριο για τον ιδιοκτητη/επιχειρηματια?

γνωριζει καποιος για την παραπανω ερωτηση συναδελφου.εχω την ιδια περιπτωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνωριζει καποιος για την παραπανω ερωτηση συναδελφου.εχω την ιδια περιπτωση

Δε νομίζω ότι έχει πόθεν έσχες η αγορά βάρκας για επαγγελματική χρήση. Είναι πάγιο της ατομικής. Αν αγόραζε επιχείρηση ο πελάτης σου τότε θα αποτελούσε τεκμήριο η αγορά αυτής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 years later...

Έχω πελάτισσα λογοθεραπεύτρια με έδρα το σπίτι και θέλει να αγοράσει ενα σκάφος για επαγγελματική χρήση. Ερωτήσεις:

1. Μπορεί να κάνει έδρα το σπίτι και για αυτή τη δραστηριότητα τελικά? Αν ναι, δεν είναι υποκατάστημα αφού δεν υπάρχει ξεχωριστή εγκατάσταση, έτσι δεν είναι?

2. Εκτός απο την προσθήκη ΚΑΔ στην εφορία, χρειάζεται να ενημερώσει και τον ΕΦΚΑ? Έχει υποχρέωση εγγραφής στο ΓΕΜΗ σίγουρα, χρειάζεται να γραφτεί και στο ναυτικό επιμελητήριο όπως διάβασα παραπάνω ή κάτι έχει αλλάξει?

3. Η αγορά του σκάφους θα γίνει με χρήματα του συζύγου της. Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να γίνει δωρεά και να πληρωθεί φόρος δωρεάς, ή δεν έχει σημασία ποιός καταβάλλει τα χρήματα αφού θα είναι πάγιο της επιχείρησης οπότε δεν έχει και τεκμήριο αγοράς?

4. Παίρνει απαλλακτικό απο την εφορία και το δίνει κάθε φορά στους προμηθευτές για να μην χρεώσουν φπα? Και κάθε πότε παίρνει τέτοιο απαλλακτικό, π.χ κάθε χρόνο? Και πώς γίνεται στην πράξη, βγάζει φωτοτυπία το απαλλακτικό και το δίνει κάθε φορά στον εκάστοτε προμηθευτή?

5. Πρέπει να ενημερώνει και κάποιο πρόσθετο βιβλίο ή εφόσον έχουν καταργηθεί όλα έχει μόνο το εσόδων εξόδων?

6. Οι αποδείξεις που θα κόβει στους πελάτες θα έχουν κανονικά φπα 24?

7. Θα κάνει συμφωνητικό με τον κάθε πελάτη και θα κατατίθεται κάπου (εφορία, λιμεναρχείο)?

8. Υπάρχει κάποια άλλη ιδιαιτερότητα στην έναρξη και λειτουργία τέτοιας επιχείρησης? 

Ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά για το μακροσκελές κείμενό μου, αλλά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με τέτοιου είδους επιχείρηση και ξέρω οτι παρουσιάζει ιδιαιτερότητες αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρώ συγκεντρωμένες και επίκαιρες πληροφορίες.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...