Προς το περιεχόμενο

ΟΦΕΛΗ/ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΑΠΟ ΜΗ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ


επισκέπτη Κ.Π.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 3 weeks later...
επισκέπτη Επισκέπτης-Γιώργος-

Για την συγκεκριμένη εταιρία υπάρχει και το άλλο

Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι οι τράπεζες όποια εταιρία δεν πηγαίνει καλά και τους χρωστάει την απορροφούν και μετά γίνονται οι ίδιες διαχειρίστριες σαλαμιών, προγραμμάτων, φαρμακείων και ότι αλλο απποροφούν.

Μοναδικός στόχος είναι η πώληση τους αν είναι εφικτό.

Το ίδιο ισχύει και εδώ.

Ενας λόγος παραπάω για να σκεφτεί κανείς λ΄γιο παραπάνω τις συμβάσεις με τέτοια προοπτική

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την συγκεκριμένη εταιρία υπάρχει και το άλλο

Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι οι τράπεζες όποια εταιρία δεν πηγαίνει καλά και τους χρωστάει την απορροφούν και μετά γίνονται οι ίδιες διαχειρίστριες σαλαμιών, προγραμμάτων, φαρμακείων και ότι αλλο απποροφούν.

Μοναδικός στόχος είναι η πώληση τους αν είναι εφικτό.

Το ίδιο ισχύει και εδώ.

Ενας λόγος παραπάω για να σκεφτεί κανείς λ΄γιο παραπάνω τις συμβάσεις με τέτοια προοπτική

Εμένα μου δίνει την εντύπωση ότι τρέχει λαχανιασμένα πίσω από τους ανταγωνιστές της και μάλλον έχει χάσει την μπάλα.

Επιτρέπεται η SoftOne να έχει λίγα χρόνια ζωής και να δείχνει πιο δραστήρια στην εξέλιξη των προγραμμάτων απο αυτήν ?

Τα λάθη πληρώνονται όμως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισκέπτη Επισκέπτης-Γιώργος-

Και η ηλεκτρονική on-line σήμανση, εκτός του ότι θα πάρει χρόνια, θα παιζουν ρόλο οι φορολογικοί μηχανισμοί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 months later...

"Η αυτογνωσία είναι αρετή" (Κ.Π. 2009)

Με τις υγείες σας

ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΦΠΑ

ΜΑΛΛΟΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝΕ ΓΙΝΕΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ , ΔΕ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ?

ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΑΣ ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 months later...

ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΦΠΑ

ΜΑΛΛΟΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝΕ ΓΙΝΕΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ , ΔΕ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ?

ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΑΣ ...

Δεν φαίνεται να γνωρίζεις και πολύ καλά τα προγράμματα της Αλτεκ, παρόλο που εμφανίζεσαι σχεδόν αποκλειστικά να τοποθετήσαι σαν μηχανογράφος παρά σαν λογιστής.

Πιστεύω να μην στεναχωρηθείς αν σου πώ ότι για αυτήν την γελοία αλλαγή, δεν χρειαστήκαμε την σύμβαση.

Και πάλι γίτσες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη για τις δύο λάθος δημοσιεύσεις παραπάνω.

Επειδή σε κάποια φάση συμμετείχα και εγώ στη συζήτηση αυτή δείτε μια σχετική μου σημοσίευση ...

Δημοσιεύθηκε 16 Mar 2010

Αλλαγές ποσοστών ΦΠΑ και λογαριασμοί λογιστικής

Ταλαιπωρηθήκαμε για αρκετές μέρες και θα ταλαιπωρηθούμε και άλλο μαζί με τους επαγγελματίες με τις αλλαγές των συντελεστών ΦΠΑ. Περιμέναμε τις νέες εκδόσεις των εμπορολογιστικών εφαρμογών (για όσες είμασταν καλυμμένοι με συμβόλαια υποστήριξης), ήρθαν, τις εγκαταστήσαμε, κάναμε όσες τροποποιήσεις μας είπαν και κάποια στιγμή θα τελειώσουμε με τη φάση αυτή. Για όσες εφαρμογές δεν είχαμε συμβόλαια άλλο άγχος να τα καταφέρουμε όπως-όπως. Να τελειώσει και το ζήτημα με τις ταμειακές, να τελειώσει και το ζήτημα με τα φαρμακεία, να κάνουμε και τις περιοδικές του Μαρτίου ή του πρώτου τριμήνου με πολλές ιδιαιτερότητες και προβλήματα όπως άλλες δύο φορές από ότι θυμάμαι στο παρελθόν.

Επειδή εδώ και είκοσι χρόνια έχω επαγγελματική σχέση με εταιρεία πληροφορικής (εμπορίας και όχι ανάπτυξης εφαρμογών) ζω τα πράγματα από μέσα. Βλέπω την αγωνία και των επαγγελματιών και το κόστος (να κάνουν συμβόλαια όσοι δεν είχαν, να μάθουν οι χρήστες να χρησιμοποιούν σωστά την εφαρμογή ιδιαίτερα κατά την μεταβατική περίοδο, να πληρώσουν να αλλάξουν τις ταμειακές, κλπ), βλέπω την αγωνία και το άγχος των συναδέλφων λογιστών που όλοι μας έχουμε μια αβεβαιότητα αν θα είναι όλα εντάξει, βλέπω και την πλευρά των επιχειρήσεων πληροφορικής να είναι έτοιμοι στις προθεσμίες. Αρκετοί από μας δουλέψαμε ολόκληρο το περασμένο Σαββατοκύριακο με αυτό το ζήτημα.

Από χρόνια με απασχόλησε το θέμα αν υπάρχει καλύτερος και οικονομικότερος τρόπος (σε χρόνο και χρήμα) για να αντιμετωπίσω πιο εύκολα τέτοιες καταστάσεις κυρίως σε εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης που συνδέονται και ενημερώνουν γενική λογιστική. Κατέληξα λοιπόν και εφάρμοσα σε όλους τους πελάτες μου την εξής λύση:

Κάθε λογαριασμό λογιστικής που συμμετέχει στο κύκλωμα του ΦΠΑ (1*, 2*, 54-00, 6*, 7* και ίσως και ο 81) τον έχω αναλύσει στον τέταρτο βαθμό του σε υπολογαριασμούς ανάλογα με την κατηγορία του ΦΠΑ που ανήκει σε υποκείμενο σε υψηλό (Υ), χαμηλό (Χ), και υπερ-μειωμένο (Μ) συντελεστή ΦΠΑ και επιπλέον σε άλλες τρεις κατηγορίες για τους μειωμένους συντελεστές των νησιών (ΠΥ, ΠΧ, ΠΜ).

Έτσι με κάθε αλλαγή των ποσοστών του ΦΠΑ δεν δημιουργώ και άλλους λογαριασμούς, αλλά συνεχίζω να ενημερώνω τους ήδη υπάρχοντες.

Για τη συγκεκριμένη αλλαγή αφού δημιούργησα νέους συντελεστές ΦΠΑ στην εμπορική διαχείριση, και ενημέρωσα τα είδη με τις νέες κατηγορίες. Για να υπολογίσω την περιοδική δεν χρησιμοποιώ το εργαλείο της κάθε εφαρμογής, αλλά παίρνω τα δεδομένα από ισοζύγια. Ο χρόνος που απαιτήθηκε ήταν ελάχιστος (μερικά λεπτά της ώρας) και το αποτέλεσμα εγγυημένο. Δεν εξαρτάται από την εφαρμογή που χρησιμοποιεί η κάθε επιχείρηση, ούτε από το αν υπάρχει ενεργή σύμβαση τεχνικής υποστήριξης και αναβάθμισης (νέες εκδόσεις).

Έτσι για υπολογίσω την περιοδική του Μαρτίου 2010 θα εκτυπώσω δύο ισοζύγια ένα μέχρι 14/3 και ένα από 15/3 και μετά, και από αυτά θα πάρω τα δεδομένα που απαιτούνται.

Τη διαδικασία αυτή την έχω εφαρμόσει στην πρόσφατη αλλαγή αλλά και στην προηγούμενη (2005) χωρίς κανένα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη διαδικασία αυτή την έχω εφαρμόσει στην πρόσφατη αλλαγή αλλά και στην προηγούμενη (2005) χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ακριβώς αυτή η απλή διαδικασία είναι η βέλτιστη και πολύ σύντομη λύση, αγαπητέ φίλε με τα ίδια αρχικά.

Τώρα αν η κάθε Αλτεκ και ο κάθε ντήλερ της είτε αυτοπαραμυθιάζεται είτε προσπαθεί να φοβίσει, είναι ένα θέμα που πρέπει να (συν)εκτιμούν οι πελάτες τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΦΠΑ

ΜΑΛΛΟΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝΕ ΓΙΝΕΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ , ΔΕ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ?

ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΑΣ ...

Αν και παρουσιάζεσαι πιο πολύ σαν ντήλερ της Αλτεκ παρά σαν λογιστής, δεν νομίζω ότι γνωρίζεις πολύ καλά τα προγράμματα της.

Τι σε κάνει να νομίζεις ότι μια τέτοια γελοία αλλαγή χρειαζόταν οπωσδήποτε σύμβαση;

Γείτσες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και παρουσιάζεσαι πιο πολύ σαν ντήλερ της Αλτεκ παρά σαν λογιστής, δεν νομίζω ότι γνωρίζεις πολύ καλά τα προγράμματα της.

Τι σε κάνει να νομίζεις ότι μια τέτοια γελοία αλλαγή χρειαζόταν οπωσδήποτε σύμβαση;

Γείτσες

Και υποθέτω πως σε περίπτωση που σου ερχόταν η Σύμβαση δωρεάν θα έλεγες άσ'τε το γιατί εγώ τα κάνω με το χέρι λέμε ...

Μπορείς αγαπητέ καταρχάς να μπεις στο site μας(www.karanasios.net) να δεις τι ακριβώς είμαστε και ποιοι είμαστε σαν ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ και να ρωτήσεις και να μάθεις και για τη σοβαρότητα και ποιότητα του γραφείου μας και μετά να βγάλεις τα συμπεράσματά σου για το τι δηλώνω και το τι είμαι(αν θέλεις σου στέλνω και αριθμό ΑΔΕΙΑΣ ) !!

Εσύ αναφέρεσαι σε μία(1) αεπιχείρηση με μια γελοία αλλαγή όπως ανέφερες...! Kαι import στο ΕΜΠΟΡΙΚΟ και δημιουργια εξόδων και δημιουργία λογαριασμών , για να μην πάω στις φόρμες εκτύπωσης όπου στην κάθε μία θα πειράξεις τη θέση για να μπει το 21 και το 11 ??? Ρε πάμε καλά ; Θα ξαναπάμε 5 χρόνια πίσω και θα ανακαλύψουμε ξανά τον τροχό ;;;Επειδή όμως εμείς έχουμε 330επιχειρήσεις και δεν έχουμε την ευχέρεια χρόνου που εσύ διαθέτεις κάνε τελικά ότι νομίζεις,ασχολήθηκα αρκετά μαζί σου και δεν έχω πλέον το χρόνο και τη διάθεση ... Γνωρίζω πολύ καλύτερα τα προγράμματα της ALTEC από οποιονδήποτε ψευτόμαγκα βαλτό "λογιστή " (και μέτρα προσεκτικά τα λόγια σου...) καθώς και πως θα μπορούσαν αυτές οι αλλαγές να γίνουν manual και με imports στο εμπορικό καθώς και στη γ.λ. και συνεργάτες που άμα θέλουμε τα ξαναγράφουν από την αρχή έχουμε πίστεψέ με ,αλλά επειδή όπως προανέφερα και χρόνο δεν έχουμε σε αντίθεση με κάποιυς και επειδή προτιμάμε να έχουμε εργαλέια που κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη αντί να ξαναανακαλύπτουμε τον τροχό εεε είμαστε οι βλάκες που προτιμούν να πληρώνουν τις Συμβάσεις τους όπως και οι εταιρείες μας .... Και στις Μισθοδοσίες όλα manual (και για τον 3842 και τον 3846) και σε κάθε μία επιχείρηση που έχει κάθε λογιστικό γραφείο manual(200 Ή 100 Ή 30 επιχειρήσεις καινούργιους λογαριασμούς καινούργιες κατηγορίες και καινουργια πρότυπα) , στις αλλαγές στις μισθοδοσίες των ΟΤΑ και εκεί manual .... ??? Αλλά ξέχασα εσύ θέλεις σε κάποια κομμάτι όπως η Μισθοδοσία να έχεις τις Συμβάσεις και σε κάποια όχι γιατί δεν σου κάθεται καλά .....

Για συμμαζευτείτε λίγο ... Και στη δρχ να γυρίσουμε εσύ θα την βρεις την άκρη δεν σε φοβάμαι ... Ξέχνα τη Σύμβαση δεν πειράζει !

Ααα και στη χειρότερη πληρώνεις κανά δυο χιλιάρικα το μηχανογράφο σου αν θυμάμαι καλά οπότε όλα οκ !! Προσωπικά κατέβασα μια έκδοση (όπως και θα κάνω και 01/07) και έλυσα το πρόβλημα μου άμεσα σε τουλάχιστον 12 εταιρείες σε μια μέρα .... Το να διαπραγματεύεσαι τιμή το θεωρώ λογικό, αλλά το να απορρίπτεις και όλως τυχαίως συνεχώς τη λογική της ανανέωσης και συγκεκριμμένα στην εν λόγω εταιρεία όπου όλωςε τυχαίως αγαπητέ επισκέπτη Κ.Π. έτυχε να κάνεις έναρξη το ζήτημα εεε κάτι δε μου πάει καλά ... Εγώ συνεργάζομαι 4 χρόνια με την εν λόγω εταιρεία και το γραφείο μας συνολικά 20 χρόνια ...Δε λέω ότι δεν υπήρξαν στραβά αλλά σε όλες τις συνεργασίες υπάρχουν καλά και κακά και τα χαζά τύπου παραμυθιάσματος και ντήλερ πέσ'τα αλλού .....Το γεγονός ότι παραμένεις επισκέπτης παρεπιπτόντως σε συνδιασμό με κάποιο επίπεδο που διαφαίνεται να έχεις στη Μηχανογράφηση αγαπητέ εμένα προσωπικά με βάζει σε υποψίες και όπως ανέφερες ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του ... Άσε τη λασπολογία και κάνε τη δουλειά σου και άσε τους άλλους να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς να το παίζεις εσύ ξύπνιος και οι άλλοι χαζοί μεγάλε ....Και το χειρότερο είναι ότι σε διαβάζει κόσμος και θα πάρεις κανά φουκαριάρη στο λαιμό σου ...!(Αλλά και αυτό σαν παραμύθιασμα θα το λάβεις και κινδυνολογία γιατί έχεις τις απαντήσεις σε όλα προφανώς ...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη για τις δύο λάθος δημοσιεύσεις παραπάνω.

Επειδή σε κάποια φάση συμμετείχα και εγώ στη συζήτηση αυτή δείτε μια σχετική μου σημοσίευση ...

Δημοσιεύθηκε 16 Mar 2010

Αλλαγές ποσοστών ΦΠΑ και λογαριασμοί λογιστικής

Ταλαιπωρηθήκαμε για αρκετές μέρες και θα ταλαιπωρηθούμε και άλλο μαζί με τους επαγγελματίες με τις αλλαγές των συντελεστών ΦΠΑ. Περιμέναμε τις νέες εκδόσεις των εμπορολογιστικών εφαρμογών (για όσες είμασταν καλυμμένοι με συμβόλαια υποστήριξης), ήρθαν, τις εγκαταστήσαμε, κάναμε όσες τροποποιήσεις μας είπαν και κάποια στιγμή θα τελειώσουμε με τη φάση αυτή. Για όσες εφαρμογές δεν είχαμε συμβόλαια άλλο άγχος να τα καταφέρουμε όπως-όπως. Να τελειώσει και το ζήτημα με τις ταμειακές, να τελειώσει και το ζήτημα με τα φαρμακεία, να κάνουμε και τις περιοδικές του Μαρτίου ή του πρώτου τριμήνου με πολλές ιδιαιτερότητες και προβλήματα όπως άλλες δύο φορές από ότι θυμάμαι στο παρελθόν.

Επειδή εδώ και είκοσι χρόνια έχω επαγγελματική σχέση με εταιρεία πληροφορικής (εμπορίας και όχι ανάπτυξης εφαρμογών) ζω τα πράγματα από μέσα. Βλέπω την αγωνία και των επαγγελματιών και το κόστος (να κάνουν συμβόλαια όσοι δεν είχαν, να μάθουν οι χρήστες να χρησιμοποιούν σωστά την εφαρμογή ιδιαίτερα κατά την μεταβατική περίοδο, να πληρώσουν να αλλάξουν τις ταμειακές, κλπ), βλέπω την αγωνία και το άγχος των συναδέλφων λογιστών που όλοι μας έχουμε μια αβεβαιότητα αν θα είναι όλα εντάξει, βλέπω και την πλευρά των επιχειρήσεων πληροφορικής να είναι έτοιμοι στις προθεσμίες. Αρκετοί από μας δουλέψαμε ολόκληρο το περασμένο Σαββατοκύριακο με αυτό το ζήτημα.

Από χρόνια με απασχόλησε το θέμα αν υπάρχει καλύτερος και οικονομικότερος τρόπος (σε χρόνο και χρήμα) για να αντιμετωπίσω πιο εύκολα τέτοιες καταστάσεις κυρίως σε εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης που συνδέονται και ενημερώνουν γενική λογιστική. Κατέληξα λοιπόν και εφάρμοσα σε όλους τους πελάτες μου την εξής λύση:

Κάθε λογαριασμό λογιστικής που συμμετέχει στο κύκλωμα του ΦΠΑ (1*, 2*, 54-00, 6*, 7* και ίσως και ο 81) τον έχω αναλύσει στον τέταρτο βαθμό του σε υπολογαριασμούς ανάλογα με την κατηγορία του ΦΠΑ που ανήκει σε υποκείμενο σε υψηλό (Υ), χαμηλό (Χ), και υπερ-μειωμένο (Μ) συντελεστή ΦΠΑ και επιπλέον σε άλλες τρεις κατηγορίες για τους μειωμένους συντελεστές των νησιών (ΠΥ, ΠΧ, ΠΜ).

Έτσι με κάθε αλλαγή των ποσοστών του ΦΠΑ δεν δημιουργώ και άλλους λογαριασμούς, αλλά συνεχίζω να ενημερώνω τους ήδη υπάρχοντες.

Για τη συγκεκριμένη αλλαγή αφού δημιούργησα νέους συντελεστές ΦΠΑ στην εμπορική διαχείριση, και ενημέρωσα τα είδη με τις νέες κατηγορίες. Για να υπολογίσω την περιοδική δεν χρησιμοποιώ το εργαλείο της κάθε εφαρμογής, αλλά παίρνω τα δεδομένα από ισοζύγια. Ο χρόνος που απαιτήθηκε ήταν ελάχιστος (μερικά λεπτά της ώρας) και το αποτέλεσμα εγγυημένο. Δεν εξαρτάται από την εφαρμογή που χρησιμοποιεί η κάθε επιχείρηση, ούτε από το αν υπάρχει ενεργή σύμβαση τεχνικής υποστήριξης και αναβάθμισης (νέες εκδόσεις).

Έτσι για υπολογίσω την περιοδική του Μαρτίου 2010 θα εκτυπώσω δύο ισοζύγια ένα μέχρι 14/3 και ένα από 15/3 και μετά, και από αυτά θα πάρω τα δεδομένα που απαιτούνται.

Τη διαδικασία αυτή την έχω εφαρμόσει στην πρόσφατη αλλαγή αλλά και στην προηγούμενη (2005) χωρίς κανένα πρόβλημα.

Σέβομαι την άποψη του συναδέλφου και θεωρώ πως είναι καθαρά ζήτημα επιλογής και νοοτροπίας για το πως λειτουργεί στο ζήτημα αυτό ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 month later...
επισκέπτη Blackmantos

Δεν είχα σκοπό να πω την άποψη μου στο συγκεκριμένο topic,αλλά ειλικρινά με "ερέθισε" ο τίτλος του topic και θα το κάνω :(

Έχω να κάνω μερικές επισημάνσεις για την ALTEC.

Tα παιδιά ειλικρινά είναι αλλού.Δεν υπάρχει λόγος να πληρώνει κανείς συνδρομή σε αυτή την .... εταιρεία.Να πληρώσεις για ποιο λόγο??

Για να δουλεύεις το περίφημο ATLANTIS και όταν θέλεις να κάνεις αναζήτηση ένα είδος (ας πούμε το BALL CAT TOY)να πρέπει να το αναζητήσεις με τη μορφή *ball*cat* διότι αν το ψάξεις με *cat*ball* έχασες???

Ή όταν θέλεις να καταχωρήσεις ένα παραστατικό να πρέπει να πατάς 86 φορές το enter ώστε να περάσεις από το ένα είδος στο επόμενο(θα μπορούσες με ένα πλήκτρο να ξαναγυρνούσες πίσω και στο επόμενο είδος του τιμολογίου.

Δε θα αναφερθώ ειλικρινά αναλυτικά στο μεγάλο αστέρι της οικογενείας τη μισθοδοσία!!! Απλά θα πω με δύο κουβέντες ότι όποτε γίνεται ανβάθμιση(βλέπε δισκέτα 3,5 ίντσες.....είπες τίποτα για Iντερνετ???)όλα μα όλα γίνονται μπάχαλο.Τώρα με τη νέα κλίμακα φόρων απο 1/5 η πρώτη δισκέτα δε κράτησε καθόλου φόρο κάτι που το διαπιστώσανε μετά τις 15 του μήνα(λογικά είχε τελειώσει η μισθοδοσία του μήνα)και στείλανε τη διορθωτική δισκέτα.Δε θα αναφερθώ σε άλλα...

Ειλικρινά για ποιο λόγο να πληρώσεις συνδρομή όταν τα πράγματα που οι άλλοι στα προσφέρουνε σαν basic status στην ALTEC μοιάζουνε με STAR TREK MOVIE.

Δεν θέλω να κατηγορήσω την ALTEC απλά βρήκα ευκαιρεία να αναλύσω μια λάθος πληρωμή σύμβασης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 years later...

Αν και τα Post είναι αρκετά παλιά, σήμερα έτυχε να διαβάσω.

Οι αναβαθμίσεις στο λογισμικό, δεν γίνονται μόνο επειδή το υπουργείο άλλαξε τον ΑΦΜ από 8 σε 9 χαρακτήρες.

Οι τεχνικοί, αναβαθμίζουν το λογισμικό για άπειρους λόγους. Για το ότι αλλάζει το ίδιο το λειτουργικό σύστημα και σε κάποιες αλλαγές

οι παλιές εφαρμογες δεν παίζουν ( π.χ από Windows XP σε Windows 7 , Vista κλπ).

Αλλάζουν το λογισμικό για να λύσουν θέματα ταχύτητας (optimization) αλλά και θέματα εξοικονόμησης μνήμης, βελτιστοποίησης υπολογισμών,

Bug fixes κλπ.

Αλλάζουν το λογισμικό για να προσθέσουν νέα features , να υποστηρίξουν νέες τεχνολογίες (internet updates, backup, κλπ)

Δεν περιμένουν την αλλαγή στον ΚΒΣ για να προσλάβουν κόσμο και να κάνουν τις αλλαγές.

Τα Ελληνικά Software houses γενικά είναι σε εξαιρετικό επίπεδο. Αν θέλετε ρίξτε μια ματιά σε λογιστικές ή εμπορικές εφαρμογές ή ERP του εξωτερικού και θα κάνετε την ίδια διαπίστωση.

Μια έκδοση που σε κάποιον χρήστη μοιάζει η ίδια με την προηγούμενη, μπορεί να περιέχει τόσες βελτιστοποιήσεις και αλλαγές τεχνολογίας που δεν μπορεί ο ίδιος να φανταστεί.

Το συμβόλαιο συντήρισης είναι η πληρωμή όλου αυτού του χρόνου και ακόμη περισσοτέρων που μπορούμε να αναφέρουμε.

Τέλος, να αναφέρω πως αν , από βλάβη στον δίσκο, λάθος του χρήστη ή πρόβλημα άλλου τύπου τα αρχεία ή η βάση δεδομένων γίνει μπάχαλο, τότε χωρίς συμβόλαιο υποστήριξης τα πράγματα είναι πραγματικά άσχημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...