Jump to content
Sign in to follow this  
ΚΠ

Ταλαιπωρία Singular-Logic για το τίποτα.

Recommended Posts

Καλημέρα.

Η Υπηρεσία Ταυτοποίησης αφορά μόνο κάποιους ελάχιστους χρήστες των εφαρμογών της SingularLogic και σε καμία περίπτωση τους χιλιάδες πελάτες της SingularLogic - Λογιστές.

Σε όσους προκύψει το ζήτημα, απλά πρέπει να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους ηλεκτρονικά (να υποβάλλουν δηλαδή Αίτηση Ταυτοποίησης) για να προχωρήσει η διαδικασία ταυτοποίησης τους στα συστήματα της SingularLogic, να διαπιστωθεί δηλαδή ότι πράγματι είναι οι νόμιμοι κάτοχοι αυτών των εφαρμογών

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλημέρα.

Η Υπηρεσία Ταυτοποίησης αφορά μόνο κάποιους ελάχιστους χρήστες των εφαρμογών της SingularLogic και σε καμία περίπτωση τους χιλιάδες πελάτες της SingularLogic - Λογιστές.

Σε όσους προκύψει το ζήτημα, απλά πρέπει να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους ηλεκτρονικά (να υποβάλλουν δηλαδή Αίτηση Ταυτοποίησης) για να προχωρήσει η διαδικασία ταυτοποίησης τους στα συστήματα της SingularLogic, να διαπιστωθεί δηλαδή ότι πράγματι είναι οι νόμιμοι κάτοχοι αυτών των εφαρμογών

Μαρία πως γνωρίζεις ποιούς αφορά η "υπηρεσία" ταυτοποίησης;

Είσαι κάτι διαφορετικό από εμάς που συνήθως συμμετέχουμε σε αυτό το forum (τους λογιστές, λογίστριες κλπ);

Αν κάποια εταιρεία θέλει να δει ποιοί χρήστες είναι νόμιμοι κάτοχοι των εφαρμογών της ας βρει άλλους τρόπους που να μην ταλαιπωρούν και να μην χρεώνουν τους πελάτες της.

Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι όταν κάποιος αγοράζει μια εφαρμογή πρέπει να είναι σε θέση να την χρησιμοποιεί για να καλύψει τις ανάγκες του στο μέλλον χωρίς προσκόμματα και κάλπικες δικαιολογίες. Αν θέλει βελτιώσεις και υποστήριξη καλά θα κάνει να πληρώσει να τα έχει. Δεν βρίσκω καμία διαφορά ανάμεσα σε μια εμπορολογιστική εφαρμογή και σε ένα αυτοκίνητο. Φαντάζεστε τον αντιπρόσωπο μιας εταιρείας αυτοκινήτων να μας ζητάει να του αποδείξουμε ότι το αυτοκίνητο είναι δικό μας, και μάλιστα να μας χρεώνει για το λόγο αυτό επειδή δεν κάνουμε τα service στα επίσημα συνεργεία της εταιρείας;

Αναγνωρίζω ότι το να δίνεις κωδικούς είναι μια κοστοβόρα διαδικασία αλλά θα έπρεπε να φροντίζουν οι εταιρείες να ενσωματώσουν στην τιμή αγοράς και αυτό το κόστος.

Επίσης μιας και προέκυψε τέτοιο θέμα θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι εταιρείες με έμμεσο τρόπο απαγορεύουν την μεταβίβαση της εφαρμογής. Δηλαδή αν μια επιχείρηση μεταβιβασθεί ή από ατομική γίνει εταιρεία και άρα θα αλλάξει ΑΦΜ οι εταιρείες πληροφορικής δεν αναγνωρίζουν τον νέο χρήστη και λένε ότι με την αγορά της εφαρμογής έχουν δώσει το δικαίωμα στον αγοραστή να χρησιμοποιεί απλά την εφαρμογή αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να μεταβιβάσει τη χρήση σε άλλον. Διαβάστε τα συμβόλαια αγοράς και τους όρους χρήσης.

Μήπως πρέπει να αλλάξει και αυτό;

Μήπως πρέπει να δούμε και λίγο τον Συνήγορο του Καταναλωτή;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόσφατα εμφανίστηκε πελάτης, με ακαταχώρητα τιμολόγια απ το 2007 μέχρι σήμερα. Έγιναν οι καταχωρήσεις, αλλά όταν βρέθηκε ένα χαμένο μπλοκ τιμολογίων, από το 2007 και θέλησα να το καταχωρήσω, δε δεχόταν την καταχώρηση το πρόγραμμα, επειδή ήταν παλαιότερη χρήση. Επικοινώνησα με την εταιρία και μου είπαν ν απεθυνθώ στον αντιπρόσωπο εδώ, για να το ξεκλειδώσει. Αυτός μου είπε το ξεκλείδωμα γίνεται μόνο με εξωτερικό πρόγραμμα, το οποίο το χρεώνει 200 ευρώ η singular, συν την αμοιβή του. Δεν κατάλαβα, γιατί να κλειδώνει η χρήση. Πληρωμένη την έχω, πόσες φορές θα την πληρώσω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πρόσφατα εμφανίστηκε πελάτης, με ακαταχώρητα τιμολόγια απ το 2007 μέχρι σήμερα. Έγιναν οι καταχωρήσεις, αλλά όταν βρέθηκε ένα χαμένο μπλοκ τιμολογίων, από το 2007 και θέλησα να το καταχωρήσω, δε δεχόταν την καταχώρηση το πρόγραμμα, επειδή ήταν παλαιότερη χρήση. Επικοινώνησα με την εταιρία και μου είπαν ν απεθυνθώ στον αντιπρόσωπο εδώ, για να το ξεκλειδώσει. Αυτός μου είπε το ξεκλείδωμα γίνεται μόνο με εξωτερικό πρόγραμμα, το οποίο το χρεώνει 200 ευρώ η singular, συν την αμοιβή του. Δεν κατάλαβα, γιατί να κλειδώνει η χρήση. Πληρωμένη την έχω, πόσες φορές θα την πληρώσω.

Δημήτρη πάρε με τηλ. και δεν θα χρειασθεί ούτε εξωτερικό πρόγραμμα και φυσικά ούτε τα 200 ευρώ. Λιγότερα από 5 λεπτά της ώρας θα μας χρειασθούν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πρόσφατα εμφανίστηκε πελάτης, με ακαταχώρητα τιμολόγια απ το 2007 μέχρι σήμερα. Έγιναν οι καταχωρήσεις, αλλά όταν βρέθηκε ένα χαμένο μπλοκ τιμολογίων, από το 2007 και θέλησα να το καταχωρήσω, δε δεχόταν την καταχώρηση το πρόγραμμα, επειδή ήταν παλαιότερη χρήση. Επικοινώνησα με την εταιρία και μου είπαν ν απεθυνθώ στον αντιπρόσωπο εδώ, για να το ξεκλειδώσει. Αυτός μου είπε το ξεκλείδωμα γίνεται μόνο με εξωτερικό πρόγραμμα, το οποίο το χρεώνει 200 ευρώ η singular, συν την αμοιβή του. Δεν κατάλαβα, γιατί να κλειδώνει η χρήση. Πληρωμένη την έχω, πόσες φορές θα την πληρώσω.

Λαλακίες σου λέγανε για να δικαιολογήσουν το 200άρικο....

Μπαίνεις με διαφορετικό κωδικό και έχεις τη δυνατότητα να απο-οριστικοποιήσεις τα οριστικά άρθρα.....

Τέτοιες λαλακίες να μην έκανε η singular..... Και τα προγράμματα που έβγαζε στην αγορά να ήταν testαρισμένα......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Επισκέπτης
Μαρία πως γνωρίζεις ποιούς αφορά η "υπηρεσία" ταυτοποίησης;

Είσαι κάτι διαφορετικό από εμάς που συνήθως συμμετέχουμε σε αυτό το forum (τους λογιστές, λογίστριες κλπ);

Αν κάποια εταιρεία θέλει να δει ποιοί χρήστες είναι νόμιμοι κάτοχοι των εφαρμογών της ας βρει άλλους τρόπους που να μην ταλαιπωρούν και να μην χρεώνουν τους πελάτες της.

Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι όταν κάποιος αγοράζει μια εφαρμογή πρέπει να είναι σε θέση να την χρησιμοποιεί για να καλύψει τις ανάγκες του στο μέλλον χωρίς προσκόμματα και κάλπικες δικαιολογίες. Αν θέλει βελτιώσεις και υποστήριξη καλά θα κάνει να πληρώσει να τα έχει. Δεν βρίσκω καμία διαφορά ανάμεσα σε μια εμπορολογιστική εφαρμογή και σε ένα αυτοκίνητο. Φαντάζεστε τον αντιπρόσωπο μιας εταιρείας αυτοκινήτων να μας ζητάει να του αποδείξουμε ότι το αυτοκίνητο είναι δικό μας, και μάλιστα να μας χρεώνει για το λόγο αυτό επειδή δεν κάνουμε τα service στα επίσημα συνεργεία της εταιρείας;

Αναγνωρίζω ότι το να δίνεις κωδικούς είναι μια κοστοβόρα διαδικασία αλλά θα έπρεπε να φροντίζουν οι εταιρείες να ενσωματώσουν στην τιμή αγοράς και αυτό το κόστος.

Επίσης μιας και προέκυψε τέτοιο θέμα θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι εταιρείες με έμμεσο τρόπο απαγορεύουν την μεταβίβαση της εφαρμογής. Δηλαδή αν μια επιχείρηση μεταβιβασθεί ή από ατομική γίνει εταιρεία και άρα θα αλλάξει ΑΦΜ οι εταιρείες πληροφορικής δεν αναγνωρίζουν τον νέο χρήστη και λένε ότι με την αγορά της εφαρμογής έχουν δώσει το δικαίωμα στον αγοραστή να χρησιμοποιεί απλά την εφαρμογή αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να μεταβιβάσει τη χρήση σε άλλον. Διαβάστε τα συμβόλαια αγοράς και τους όρους χρήσης.

Μήπως πρέπει να αλλάξει και αυτό;

Μήπως πρέπει να δούμε και λίγο τον Συνήγορο του Καταναλωτή;

ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ,

ΔΕΝ πρέπει να ζητάνε χρήματα για να δώσουν κωδικό.

είναι πρόβλημά τους άν δέν έχουν τα στοιχεία των πελατών τους.

Να κάνουμε όλοι καταγγελία στο ινστιτούτο καταναλωτή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια ζωή τα ίδια και τα ίδια.....αν χρεώναμε εμείς τις άπειρες ώρες που έχουμε ξοδέψει για να στήσουμε και να τσεκάρουμε τα προγράμματα που αυτοί μας πουλάνε, μη σας πω ότι θα μας χρωστάγανε και από πάνω................

Τι να πρωτοθυμηθώ δεν ξέρω.....όταν μου έκαναν παρουσίαση του προγράμματος πέντες ερωτήσεις είχα και οι

απαντήσεις που πήρα ήταν του στυλ...τι μας λες τώρα αυτά εμείς τα ΄χουμε για ψωμοτύρι!!! Ακόμη παιδεύομαι....

Α ρε σανίδα βρεγμένη που σας χρειάζεται ο κόσμος τρέχει με χίλια και σεις ακόμη ψάχνεται τις κάλτσες σας.

Τίποτα παιδία στο μεσαίο το κατάρτι μας έχουν !!!

Καλή Ανάσταση με Υγεία !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ανωνυμος

Η εταιρια ειναι για τα μπαζα μονο να τα περνει θελει , εγω δε τους εχω πληρωσει ποτε συμβολαιο συντηρησης 15 χρονια τωρα !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sofia

Η εταιρια ειναι για τα μπαζα μονο να τα περνει θελει , εγω δε τους εχω πληρωσει ποτε συμβολαιο συντηρησης 15 χρονια τωρα !

αυτη η διαδικασια ταυτοποιησης ειναι σα ξορκι με κοκαλακια νυχτεριδας και ουρες σαυρας . Δεν εχω διαφυλαξει αντιγραφα της αδειας χρησης λογισμικου που συνοδευε το προγραμμα πριν 5-6 χρονια . Εχω ομως το τιμολογιο αγορας . Δλδ δε θα εχω δυνατοτητα χρησης προγραμματος πλεον ? Αυτο συμβαινει πιστευω επειδη σταματησαμε να πληρωνουμε τα προγραμματα συντηρησης . Πουθενα ομως κατα την αγορα δεν υπηρχε υποχρεωτικη προυποθεση για ανανεωση των συμβολαιων συντηρησης . Οι ιδιες οι εταιρειες απο τα αρχεια τους επρεπε να παρεχουν αυτα τα στοιχεια στους πελατες , οχι να μας βαζουν στη διαδικασια αναζητησης . Κι ανε δεν γινει ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΟ αυτο το σεναριο , δε χορηγουν νεο κωδικο ασφαλειας .

Σαν να εχω αγορασει μια πορτα για το σπιτι μου στον παρελθον , κι ο ξυλουργος να ερθει ξαφνικα, κι αν δεν ξερω τον κωδικο της , να την κλειδωσει και να κρατησει το κλειδι . Εχω εκνευριστει παρα πολυ και ισως υπερβαλω , αλλα υπαρχουν τοσα αλλα θεματα που πιεζουν , που δε μπορω να ασχολουμαι και με τετοια .

α π α ρ α δ ε κ τ ο .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον δεν πάτε καθόλου καλά εκεί πάνω, να σας στείλω fax ή να σκανάρω το παραστατικό και άδειας χρήσης για να μου κάνετε την ταυτοποίηση? ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ..... τουλάχιστον...

Υ.Γ.

Άντε και σε ανώτερα τζιμάνια....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...