Jump to content
Sign in to follow this  
ΚΠ

Ταλαιπωρία Singular-Logic για το τίποτα.

Recommended Posts

Δημήτρη (ΚΛΜ) στις εφαρμογές έχεις σύμβαση υποστήριξης;

Επειδή οι μέχρι τώρα εμπειρίες μου αφορούν εγκαταστάσεις νομιμότατες μεν χωρίς όμως σύμβαση υποστήριξης / αναβάθμισης, οπότε εγώ το εξέλαβα ως έμμεση προσπάθεια για να πάρουν κάποια χρήματα από συμβάσεις, οι οποίες όμως είναι στην διακριτική ευχέρεια του πελάτη (για να μην πω ότι εξαρτώνται και από την οικονομική δυνατότητα για να καταβάλει κάποιος το σχετικό ποσό, και εφόσον βέβαια χρειάζεται να είναι επίκαιρος).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δημήτρη (ΚΛΜ) στις εφαρμογές έχεις σύμβαση υποστήριξης;

Επειδή οι μέχρι τώρα εμπειρίες μου αφορούν εγκαταστάσεις νομιμότατες μεν χωρίς όμως σύμβαση υποστήριξης / αναβάθμισης, οπότε εγώ το εξέλαβα ως έμμεση προσπάθεια για να πάρουν κάποια χρήματα από συμβάσεις, οι οποίες όμως είναι στην διακριτική ευχέρεια του πελάτη (για να μην πω ότι εξαρτώνται και από την οικονομική δυνατότητα για να καταβάλει κάποιος το σχετικό ποσό, και εφόσον βέβαια χρειάζεται να είναι επίκαιρος).

Και με σύμβαση υποστήριξης κάθε χρόνο....

Με ενεργή σύμβαση, ζητάει το πρόγραμμα κωδικό ενεργοποίησης...

Παίρνω τηλ στην εταιρεία,

- Ναι, λέει, άμα ξέρετε να εμφανίσετε τη καρτέλα όπου μπαίνει ο κωδικός, να σας τον δώσουμε....!!!!!!!

-Καλά ρε παιδιά, δικό σας δεν είναι το πρόγραμμα...???

- Ναι αλλά εμείς δεν μπορούμε να σας πούμε.. Μιλήστε με τον τοπικό αντιπρόσωπο ή πάρτε τηλ στο 80.... (τηλ με αυξημένη χρέωση).... Όταν εμφανίσετε την καρτέλα, πάρτε μας τηλ να σας πούμε τον κωδικό.....

Δλδ, ή πληρώνεις τον αντιπρόσωπο, ή σε χρεώνουν στο τηλ για να ενεργοποιήσεις τη σύμβαση που μόλις πλήρωσες......

Ώρες ώρες η συγκεκριμένη εταιρεία νομίζει ή ότι οι πελάτες της είναι ηλίθειοι, ή ότι έχει μονοπώλιο στην αγορά και έχει πιάσει τον παπά από τα @ρχ[email protected] Τι να πω.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελα βρε Στέφανε που το 80 είναι τηλέφωνο με αυξημένη χρέωση, αστική χρέωση είναι και σιγά το δύσκολο συμπληρώνεις στη φόρμα το S.N. της εφαρμογής το όνομα σου και σου δίνουν ένα κωδικό.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ελα βρε Στέφανε που το 80 είναι τηλέφωνο με αυξημένη χρέωση, αστική χρέωση είναι και σιγά το δύσκολο συμπληρώνεις στη φόρμα το S.N. της εφαρμογής το όνομα σου και σου δίνουν ένα κωδικό.

Δημήτρη, προχθές έκανα τη διαδικασία....

Ξεκινώντας το τηλ σου λέει χρέωση τόσο..... και δεν είναι αστική χρέωση...

Θες και το άλλο..?? Το θεωρείς λογικό δλδ...??? Γιατί αφού παίρνεις τηλ να σου δώσουν κωδικό δεν σου λένε και πως να εμφανίσεις το ρημαδοπαράθυρο..???

Εκτός αν δεν κατάλαβες τι έγραψα... δεν κολλάω στο τηλ για να μου δώσουν τον κωδικό... Πρέπει να ανοίξεις ένα συγκεκριμένο παράθυρο για να τον βάλεις, και αν δεν ξέρεις πως πας εκεί, σου λένε αντιπρόσωπο ή τηλεφωνηματάκι...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημήτρη ΚΛΜ, έχουν δίκιο τα παιδιά. Εγώ, επειδή πέρσι αποφάσισα να αλλάξω εταιρεία, δεν θέλησα φέτος τον Ιανουάριο να ανανεώσω την ετήσια σύμβασή μου. Με αποτέλεσμα, εδώ και ένα μήνα που χρειάστηκε να ζητήσω κωδικό ενεργοποίησης, να μου τον δώσουν μεν, αλλά, να κλειδώσει το πρόγραμμά μου, και έτσι, να μην έχω καθόλου πρόσβαση στον accountant. Δεν ξέρω τι στην ευχή έκαναν με τον κωδικό που μου έδωσαν, πάντως, ερχόμενος και ο τεχνικός μου, και μιλώντας μαζί τους, πρώτον, διαπίστωσε πως μου είχαν δώσει κωδικό για 1 χρήστη, ενώ έχω αγορασμένους 3, και δεύτερον, είπαν πως δεν μπορούν να ασχοληθούν με εμένα, παρόλο που από αυτούς ξεκίνησε όλη η ιστορία, αν δεν κάνω την διαδικασία μέσω διαδικτύου για το passport id, πληρώνοντας τα 100,00 που προαναφέρθηκαν. Δεν είναι για τα χρήματα, όσο για το γαμοτο. Εχω δώσει άπειρα λεφτά σε αυτήν την ..... να μην την αποκαλέσω και με κόψουν, και δεν προτιθεμαι να δώσω ούτε ένα ευρώ παραπάνω.

Το αποτέλεσμα είναι πως εγώ, πλέον θα κινηθώ νομικά εναντίον τους, γιατί είμαι στην μέση κάποιων υποθέσεων σε ΔΟΥ, και δεν μπορώ να ανταπεξέλθω, καθώς όλα τα δεδομένα των πελατών μου μέχρι και το 2007 είναι στον accountant. Είδωμεν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγγνώμη αλλά όλα αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω δεν ισχύουν, ποιος αντιμετώπισε τέτοια πράγματα? Μήπως κάνετε κάτι λάθος?

Η διαδικασία για την ενεργοποίηση είναι απλή, καθόλου χρονοβόρα (αλλά θα μπορούσε να βελτιωθεί) και το τηλέφωνο έχει χρέωση αστικής μονάδας.

Μιλάμε για το 801***** και όχι για το 901*******

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θες και το άλλο..?? Το θεωρείς λογικό δλδ...??? Γιατί αφού παίρνεις τηλ να σου δώσουν κωδικό δεν σου λένε και πως να εμφανίσεις το ρημαδοπαράθυρο..???

Στέφανε επειδή και εγώ δεν θυμάμαι κωδικούς πριν κάνω την ενεργοποίηση μέσω ίντερνετ επιλέγω πρώτα την τηλεφωνική ενεργοποίηση όπου σου εμφανίζει το serial number το κάνω copy πάω πίσω στην ενεργοποίηση μέσω ίντερνετ: αφμ και paste και είμαι έτοιμος, 10 δευτερολεπτα διαδικασία.

Υ.Γ.

Ψιλομ*λ*κία η διαδικασία βέβαια.... ελπίζω να διορθωθεί στις επόμενες εκδόσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στέφανε επειδή και εγώ δεν θυμάμαι κωδικούς πριν κάνω την ενεργοποίηση μέσω ίντερνετ επιλέγω πρώτα την τηλεφωνική ενεργοποίηση όπου σου εμφανίζει το serial number το κάνω copy πάω πίσω στην ενεργοποίηση μέσω ίντερνετ: αφμ και paste και είμαι έτοιμος, 10 δευτερολεπτα διαδικασία.

Υ.Γ.

Ψιλομ*λ*κία η διαδικασία βέβαια.... ελπίζω να διορθωθεί στις επόμενες εκδόσεις.

Επαναλαμβάνω:

Στις εφαρμογές έχεις σύμβαση υποστήριξης;

Επειδή οι μέχρι τώρα εμπειρίες μου αφορούν εγκαταστάσεις νομιμότατες μεν χωρίς όμως σύμβαση υποστήριξης / αναβάθμισης, οπότε εγώ το εξέλαβα ως έμμεση προσπάθεια για να πάρουν κάποια χρήματα από συμβάσεις, οι οποίες όμως είναι στην διακριτική ευχέρεια του πελάτη (για να μην πω ότι εξαρτώνται και από την οικονομική δυνατότητα για να καταβάλει κάποιος το σχετικό ποσό, και εφόσον βέβαια χρειάζεται να είναι επίκαιρος).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Επαναλαμβάνω:

Στις εφαρμογές έχεις σύμβαση υποστήριξης;

Επειδή οι μέχρι τώρα εμπειρίες μου αφορούν εγκαταστάσεις νομιμότατες μεν χωρίς όμως σύμβαση υποστήριξης / αναβάθμισης, οπότε εγώ το εξέλαβα ως έμμεση προσπάθεια για να πάρουν κάποια χρήματα από συμβάσεις, οι οποίες όμως είναι στην διακριτική ευχέρεια του πελάτη (για να μην πω ότι εξαρτώνται και από την οικονομική δυνατότητα για να καταβάλει κάποιος το σχετικό ποσό, και εφόσον βέβαια χρειάζεται να είναι επίκαιρος).

Ναι έχω οπότε μιλάμε για διαφορετικές καταστάσεις.

Τώρα για ποιον λόγο το κάνουν ο Θεός και η ψυχή τους πάντως είναι κάτι που δημιουργεί αρνητική εντύπωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από καλύτερη ενημέρωση:

Τιμοκατάλογος SingularLogic Passport ID

100,00 Ευρώ για Manager, Manager Next, OTR, Ορίζοντες

200,00 Ευρώ για Eurofasma, Defacto, Accountant, λογιστικά, Professional, Manpower, e-Manpower, Personnel, Business Strategy

700,00 Ευρώ για Enterprise, 4U, Prime, Business, Footsteps, HCM

Χωρίς ΦΠΑ φυσικά ...

Προφανώς λιγότερο κοστίζει να βγάλλει μια τετραμελής οικογένεια διαβατήρια και Visa για USA.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μετά από καλύτερη ενημέρωση:

Τιμοκατάλογος SingularLogic Passport ID

100,00 Ευρώ για Manager, Manager Next, OTR, Ορίζοντες

200,00 Ευρώ για Eurofasma, Defacto, Accountant, λογιστικά, Professional, Manpower, e-Manpower, Personnel, Business Strategy

700,00 Ευρώ για Enterprise, 4U, Prime, Business, Footsteps, HCM

Χωρίς ΦΠΑ φυσικά ...

Προφανώς λιγότερο κοστίζει να βγάλλει μια τετραμελής οικογένεια διαβατήρια και Visa για USA.

What is SingularLogic Passport ID?????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την ευκαιρία του θέματος να θίξω και κάτι άλλο που το θεωρώ τρομερά αρνητικό για την συγκεκριμένη εταιρία. Κάποιοι από μας είμαστε πελάτες πολλά χρόνια. Εγώ καλή ώρα ξεκίνησα με τον Λογιστής Singular (το πλήρες πακέτο σε DOS) στην πορεία αναβαθμήσαμε στο Accountant και συγκεκριμένα στο Accountant 5 το οποίο συμπεριλαμβάνει και την μισθοδοσία. Στην DOS έκδοση της μισθοδοσίας (Manpower) υπήρχε υποστήριξη των οικοδομοτεχνικών εταιρίων ενώ στην τωρινή μας παρέχετε η συγκεκριμένη δυνατότητα ΜΟΝΟ με module αξίας επιπλέον 265€ +ΦΠΑ. Αρχικά νόμιζα ότι πρόκειτε για κάποιο λάθος ή παρεξήγηση αλλά τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι έτσι.

Το σωστό είναι το εξής:

Η singularlogic ζητά από τους ήδη πελάτες της να πληρώσουν επιπλέον!!! για κάποια δυνατότητα που είχαν στην dos έκδοση της μισθοδοσίας. Κρίμα για την singularlogic κρίμα...

Υ.Γ.

Αυτό που αναφέρω παραπάνω έχει επιβεβαιωθεί σήμερα από τον ντήλερ που με υποστηρίζει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest PARMENION

Να πω και κατι αλλο, ετσι για ενημερωση..

Προσφατα πελατης μου εγκατεστησε το ERP της ανωτερω εταιρειας.

Περιτο να σας πω τι τραβηξαμε κι εγω αλλα κι ο τεχνικος μεχρι να το στησουμε οπως πρεπει

και η υποστηριξη να μας εχει στην αναμονη για ωρες ατελειωτες.

Kαμμια σχεση με το ENTERSOFT πχ που το θεωρω μακραν το καλυτερο.

Καμμια σχεση η σημερινη SINGULAR με την παλια ,καλη και δοκιμασμενη της εποχης του EUROFASMA,Manager

που αν και Dosαδικο εκανε φοβερη δουλεια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ επιλέγω ενεργοποιηση μέσω ιντερνετ βαζω το ΑΦΜ μου και διπλα το S/N της εφαρμογης και σε 30 δευτερα έχει ενεργοποιηθει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδιά,ο συνάδελφος Κ.Π εννοεί,πως για να μπορέσει,κάποια στιγμή να "μπει" σε παλιά

version του προγράμματος,του οποίου έχει σταματήσει να πληρώνει την υποστήριξη,του κο-

στίζει ο κούκος αηδόνι.

Πιστεύω ότι αν κάποιος τολμήσει να τραβήξει την Singular στα δικαστήρια για τον τρόπο,που

φέρεται στους παλαιούς πελάτες της και οι οποίοι για τον ΑΛΦΑ ή ΒΗΤΑ λόγο,δεν θέλησαν

να ανανεώσουν την συνεργασία τους,θα πάθει μεγάλη νίλα.

Η Singular,έχει κάθε δικαίωμα να μην προσφέρει καμμία αναβάθμιση ή ευκολία στους πελάτες

της,που διακόπτουν την σύμβαση μαζί της,αλλά δεν έχει κανένα δικαίωμα να μην επιτρέπει την

ανάγνωση των δεδομένων,που έχουν καταχωρηθεί στο πρόγραμμα μέχρι την ημερομηνία της

διακοπής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως τα λέει ο συνάδελφος FAFOUTIS.

Τελικά μετά από πιέσεις σήμερα δόθηκαν οι κωδικοί για να μπορεί να συνεχίσει τη δουλειά της η επιχείρηση, εννοείται χωρίς χρέωση.

Οι κωδικοί δόθηκαν "κατ' εξαίρεση" !!!

Έτσι για αστείο:

Ελπίζω σε καμιά σκούπα να μας ζητήσουν μόνον το τιμολόγιο αγοράς, το cd με το σειριακό αριθμό και όχι το SingularLogic Passport ID που φυσικά δεν έχουμε!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όπως τα λέει ο συνάδελφος FAFOUTIS.

Τελικά μετά από πιέσεις σήμερα δόθηκαν οι κωδικοί για να μπορεί να συνεχίσει τη δουλειά της η επιχείρηση, εννοείται χωρίς χρέωση.

Οι κωδικοί δόθηκαν "κατ' εξαίρεση" !!!

Έτσι για αστείο:

Ελπίζω σε καμιά σκούπα να μας ζητήσουν μόνον το τιμολόγιο αγοράς, το cd με το σειριακό αριθμό και όχι το SingularLogic Passport ID που φυσικά δεν έχουμε!!!

Ποτέ μην λες ποτέ :):P:):)

Κώστα το παρακάτω το είδες?

Με την ευκαιρία του θέματος να θίξω και κάτι άλλο που το θεωρώ τρομερά αρνητικό για την συγκεκριμένη εταιρία. Κάποιοι από μας είμαστε πελάτες πολλά χρόνια. Εγώ καλή ώρα ξεκίνησα με τον Λογιστής Singular (το πλήρες πακέτο σε DOS) στην πορεία αναβαθμήσαμε στο Accountant και συγκεκριμένα στο Accountant 5 το οποίο συμπεριλαμβάνει και την μισθοδοσία. Στην DOS έκδοση της μισθοδοσίας (Manpower) υπήρχε υποστήριξη των οικοδομοτεχνικών εταιρίων ενώ στην τωρινή μας παρέχετε η συγκεκριμένη δυνατότητα ΜΟΝΟ με module αξίας επιπλέον 265€ +ΦΠΑ. Αρχικά νόμιζα ότι πρόκειτε για κάποιο λάθος ή παρεξήγηση αλλά τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι έτσι.

Το σωστό είναι το εξής:

Η singularlogic ζητά από τους ήδη πελάτες της να πληρώσουν επιπλέον!!! για κάποια δυνατότητα που είχαν στην dos έκδοση της μισθοδοσίας. Κρίμα για την singularlogic κρίμα...

Υ.Γ.

Αυτό που αναφέρω παραπάνω έχει επιβεβαιωθεί σήμερα από τον ντήλερ που με υποστηρίζει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και επειδή η σημερινή SingularLogic σε τίποτα δεν θυμίζει την παλιά καλή Singular … (συνεργάζομαι μαζί της από το 1986 μέχρι σήμερα ανελλιπώς … ).

Μήπως κάποιος πρέπει να ταράξει τα νερά προσφεύγοντας – καταγγέλλοντας τα παραπάνω στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ????

Ή να αφήσουμε την αγορά να αποφασίσει μόνη της … χωρίς τα δικά μας καλά λόγια για τα προγράμματά της ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και επειδή η σημερινή SingularLogic σε τίποτα δεν θυμίζει την παλιά καλή Singular … (συνεργάζομαι μαζί της από το 1986 μέχρι σήμερα ανελλιπώς … ).

Μήπως κάποιος πρέπει να ταράξει τα νερά προσφεύγοντας – καταγγέλλοντας τα παραπάνω στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ????

Ή να αφήσουμε την αγορά να αποφασίσει μόνη της … χωρίς τα δικά μας καλά λόγια για τα προγράμματά της ???

Ψυχή βαθιά, άβυσσος... έρχονται στιγμές που πιστεύεις ότι το θράσος τους δεν έχει όρια και το κακό είναι ότι αυτό συμβαίνει και με άλλες εταιρίες του χώρου. Module= show me the money. Έχουν ξεφύγει εντελώς...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν γνωρίζω το θέμα, για τα συμβόλαια που είναι εκτός υποστήριξης, αυτό που γνωρίζω είναι ότι προβλήματα με το πρόγραμμα υπήρξαν κατά το παρελθόν, αλλά τέτοια προβλήματα δεν είχα ποτέ μου τα δεκαπέντε χρόνια που συνεργάζομαι μαζί τους. Στο θέμα της υποστήριξης δε, από τη στιγμή που έχει δημιουργηθεί η γραμμή λογιστών, η εξυπηρέτηση έχει φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο και σε αυτό αξίζουν συγχαρητήρια τόσο σε αυτούς που την δημιούργησαν αλλά ποιο πολύ στα άτομα που την απαρτίζουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο θέμα της υποστήριξης δε, από τη στιγμή που έχει δημιουργηθεί η γραμμή λογιστών, η εξυπηρέτηση έχει φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο και σε αυτό αξίζουν συγχαρητήρια τόσο σε αυτούς που την δημιούργησαν αλλά ποιο πολύ στα άτομα που την απαρτίζουν.

Σε αυτό συμφωνώ και το έχω δηλώσει επανειλημμένα.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΕΛΕΧΩΣΑΝ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΜΑΡΙΑ.

Αυτό όμως που συμβαίνει στην μισθοδοσία του Accountant είναι ΛΗΣΤΕΙΑΑΑΑ. :)

ΛΙΑΝ ΕΠΙΕΙΚΩΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...