Jump to content

Κάποιος συνάδελφος από Περιστέρι για να υποβάλει Ε3 και Ε5


Recommended Posts

Αν υπάρχει καποιος συνάδελφος από Περιστέρι για να υποβάλει δήλωση Ε3 και Ε5 απο μια ΟΕ.

την έχω συμπληρωμένη έτοιμη μόνο υποβολή χρειάζεται.

Το ΑΦΜ λήγει σε 60.

Αν μπορει καποιος ας μου στείλει Pm να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζοντας πως θα συναντήσω την απορία (στην καλύτερη περίπτωση) των συναδέλφων και πιστεύοντας πως κάποτε θα πρέπει να θιχτεί αυτό το θέμα, θέλω να κάνω την εξής ερώτηση : Αραγε οι λογιστές πρέπει να καταθέσουν την φορολογική δήλωση ???

Ο γιατρός γράφει την συνταγή. Τα φάρμακα ποιός τα ψωνίζει ???

ΟΚ. Σύμφωνοι. Ο δικηγόρος καταθέτει την προσφυγή. Ομως στο τέλος της πρώτης συνάντησης δικηγόρου - προσφεύγοντα, μήπως ο δικηγόρος πληρώνεται ???

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζοντας πως θα συναντήσω την απορία (στην καλύτερη περίπτωση) των συναδέλφων και πιστεύοντας πως κάποτε θα πρέπει να θιχτεί αυτό το θέμα, θέλω να κάνω την εξής ερώτηση : Αραγε οι λογιστές πρέπει να καταθέσουν την φορολογική δήλωση ???

Ο γιατρός γράφει την συνταγή. Τα φάρμακα ποιός τα ψωνίζει ???

ΟΚ. Σύμφωνοι. Ο δικηγόρος καταθέτει την προσφυγή. Ομως στο τέλος της πρώτης συνάντησης δικηγόρου - προσφεύγοντα, μήπως ο δικηγόρος πληρώνεται ?

Εγώ πάντως συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ μαζί σου.

έχουμε καταντήσει εξωτερικοί υπάλληλοι των πελατών κι όχι σύμβουλοι των επιχειρήσεων.

Βέβαια φταίμε κυρίως εμείς γι αυτό που στο πλαίσιο του μεταξύ μας ανταγωνισμού πλειοδοτούμε σε "παροχές" με χαμηλο κόστος γιατί "έτσι δουλεύει η αγορά"

αυτό ακούω συνεχώς από τους συναδέλφους.

αποτέλεσμα;

πάω προχθές σε μιά ΔΟΥ και τυχαίνει μπροστά μου ένας φορολογούμενος ο οποίος κάτι είχε κάνει λάθος και έψαχνε διευκρινίσεις.

Η αντιμετώπιση του υπαλλήλου;

Καλά λογιστή δεν έχεις να ρθει να το τακτοποιήσει;.

και μη χειρότερα συνάδελφοι..... B)

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζοντας πως θα συναντήσω την απορία (στην καλύτερη περίπτωση) των συναδέλφων και πιστεύοντας πως κάποτε θα πρέπει να θιχτεί αυτό το θέμα, θέλω να κάνω την εξής ερώτηση : Αραγε οι λογιστές πρέπει να καταθέσουν την φορολογική δήλωση ???

Ο γιατρός γράφει την συνταγή. Τα φάρμακα ποιός τα ψωνίζει ???

ΟΚ. Σύμφωνοι. Ο δικηγόρος καταθέτει την προσφυγή. Ομως στο τέλος της πρώτης συνάντησης δικηγόρου - προσφεύγοντα, μήπως ο δικηγόρος πληρώνεται ???

Αγαπητέ Κώστα,

Όσες φορές έστειλα να καταθέσει άλλος πλην εμού,φορολογική δήλωση ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (ΑΕ-ΕΠΕ-ΟΕ-ΕΕ ΚΛΠ),

δεν υπήρξε,δυστυχώς,ούτε μία φορά,που να μην έκαναν στον φέροντα ερωτήσεις του τύπου:

Τί χρώμα βρακί φορούσε η μητέρα του Ομπάμα στην ορκωμοσία του γιού της ή Η δήλωση έπρεπε να υπο-

βληθεί μέχρι την Κυριακή και όχι την Δευτέρα ή Γιατί αφού έχει έσοδα μόνο από ενοίκια,δεν κάνει και τις

αποσβέσεις,που είναι υποχρεωτικές εκ του Νόμου;; κλπ,κλπ.

Βέβαια όπως καταλαβαίνεις μέσα από την υπερβολή,προσπαθώ να σου εκφράσω τον πόνο μου,πως αντιμε-

τωπίζεται,κάποιος άσχετος με το λογιστικό επάγγελμα,που πάει να κάνει μιά εργασία σε κάποιες υπηρεσίες

και δεν έχει τις γνώσεις να αντιμετωπίσει έστω και τις πιό απλές ερωτήσεις,που μπορεί να του απευθύνει

η/ο υπάλληλος.

Έπειτα καλό είναι να διατηρούμε και κάποιες επαφές με την κοινωνία,βγαίνοντας πότε,πότε από το καβούκι

μας. B):D:P

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ "FAFOUTIS" συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, προσυπογράφω, υπογραμμίζω και ό,τι άλλο θέλεις σε σχέση με το οτι πρέπει να βγούμε από το καβούκι μας. Θα διαφωνήσω όμως στο οτι αυτό μπορεί να συμβεί καταθέτοντας φορολογικές δηλώσεις ή ακόμα χειρότερα πληρώνοντας π.χ. την συνδρομή της τάδε επιχείρησης στο επιμελητήριο. Το πρόβλημα των σχέσεων κράτους-επιχειρήσεων είναι δουλειά του λογιστή να το επιλύσει ? Ασφαλώς και μπορούμε (και πρέπει) να συμβάλλουμε, αλλά εμείς δεν είμαστε η επιχείρηση. Θα πρέπει οι σύλλογοι, τα σωματεία κλπ των επιτηδευματιών και τελικά οι ίδιοι οι επιτηδευματίες να σύρουν πρώτοι τον χορό... Αλλωστε πιστεύω ακράδαντα πως καθήκον μας είναι η σύνταξη και όχι η υποβολή των διάφορων δηλώσεων. Είναι και μία από τις μεγάλες διαφωνίες μου σε όσα κατά καιρούς έχουν δημοσιευθεί σχετικά με τα καθήκοντά μας. Είχα την τύχη να διαδεχθώ έτοιμο λογιστικό γραφείο (από τον πατέρα μου), οπότε δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα εξεύρεσης πελατείας. Ομως σε κάθε νέο πελάτη ξεκαθάριζα από την αρχή πως δεν πάω εφορία για κατάθεση δήλωσης ή για θεώρηση κλπ., ωστόσο χρέος μου ήταν να εφοδιάζω νωρίς την επιχείρηση με την όποια φορολογική δήλωση ή για το σημείωμα θεώρησης. Τόνιζα πάντοτε την εξαίρεση σε περίπτωση ελέγχου ή άρνησης παραλαβής της κάθε δήλωσης. Το αποτέλεσμα ? Δεν συνάντησα (και πίστεψέ το) έντονες αντιδράσεις. Κάποτε θα πρέπει να καταλάβουν όλοι πως δεν είμαστε κλητήρες ούτε υπάλληλοι. Και πρώτα από όλα πρέπει να τους το δείξουμε εμείς με την ποιότητα της δουλειάς μας και με την επιπλέον παροχή λογιστικών υπηρεσιών. Πχ πόσοι από εμάς έχουμε δώσει στατιστικά στοιχεία στους επιτηδευματίες ? Πόσοι έχουμε δώσει αναλύσεις της πορείας των επιχειρήσεων πχ μέσω αριθμοδεικτών ? Πόσοι επισημάναμε πχ αύξηση πωλήσεων επί πιστώσει και τι σημαίνει αυτό ? Σταματάω εδώ γιατί και εσύ ξέρεις πόσες χρήσιμες υπηρεσίες μπορούμε να προσφέρουμε, αλλά τους περισσότερους τους τρώει η ουρά στο γκισέ του επιμελητηρίου.

Επειδή αντιλαμβάνομαι το πνεύμα σου θα ήθελα να προσθέσω : Αλλοίμονο αν όσοι αντιλαμβανόμαστε τα παραπάνω δεν αντιδράμε ή δεν προσπαθούμε να πάρουν τον δρόμο τους.

Καλό απόγευμα ...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ "FAFOUTIS" συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, προσυπογράφω, υπογραμμίζω και ό,τι άλλο θέλεις σε σχέση με το οτι πρέπει να βγούμε από το καβούκι μας. Θα διαφωνήσω όμως στο οτι αυτό μπορεί να συμβεί καταθέτοντας φορολογικές δηλώσεις ή ακόμα χειρότερα πληρώνοντας π.χ. την συνδρομή της τάδε επιχείρησης στο επιμελητήριο. Το πρόβλημα των σχέσεων κράτους-επιχειρήσεων είναι δουλειά του λογιστή να το επιλύσει ? Ασφαλώς και μπορούμε (και πρέπει) να συμβάλλουμε, αλλά εμείς δεν είμαστε η επιχείρηση. Θα πρέπει οι σύλλογοι, τα σωματεία κλπ των επιτηδευματιών και τελικά οι ίδιοι οι επιτηδευματίες να σύρουν πρώτοι τον χορό... Αλλωστε πιστεύω ακράδαντα πως καθήκον μας είναι η σύνταξη και όχι η υποβολή των διάφορων δηλώσεων. Είναι και μία από τις μεγάλες διαφωνίες μου σε όσα κατά καιρούς έχουν δημοσιευθεί σχετικά με τα καθήκοντά μας. Είχα την τύχη να διαδεχθώ έτοιμο λογιστικό γραφείο (από τον πατέρα μου), οπότε δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα εξεύρεσης πελατείας. Ομως σε κάθε νέο πελάτη ξεκαθάριζα από την αρχή πως δεν πάω εφορία για κατάθεση δήλωσης ή για θεώρηση κλπ., ωστόσο χρέος μου ήταν να εφοδιάζω νωρίς την επιχείρηση με την όποια φορολογική δήλωση ή για το σημείωμα θεώρησης. Τόνιζα πάντοτε την εξαίρεση σε περίπτωση ελέγχου ή άρνησης παραλαβής της κάθε δήλωσης. Το αποτέλεσμα ? Δεν συνάντησα (και πίστεψέ το) έντονες αντιδράσεις.

Η λύση είναι απλή, παίρνεις ένα υπάλληλο γραφείου για εξωτερικές δουλειές και λύνεις τα χέρια όλων των επιχειρήσεων που έχεις ως πελάτες. Είναι και αυτό ένα είδος βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες σου.

Κάποτε θα πρέπει να καταλάβουν όλοι πως δεν είμαστε κλητήρες ούτε υπάλληλοι. Και πρώτα από όλα πρέπει να τους το δείξουμε εμείς με την ποιότητα της δουλειάς μας και με την επιπλέον παροχή λογιστικών υπηρεσιών. Πχ πόσοι από εμάς έχουμε δώσει στατιστικά στοιχεία στους επιτηδευματίες ? Πόσοι έχουμε δώσει αναλύσεις της πορείας των επιχειρήσεων πχ μέσω αριθμοδεικτών ? Πόσοι επισημάναμε πχ αύξηση πωλήσεων επί πιστώσει και τι σημαίνει αυτό ? Σταματάω εδώ γιατί και εσύ ξέρεις πόσες χρήσιμες υπηρεσίες μπορούμε να προσφέρουμε, αλλά τους περισσότερους τους τρώει η ουρά στο γκισέ του επιμελητηρίου.

.................

Πόσοι από τους πελάτες μας ξέρουν να διαβάσουν αριθμοδείκτες??

Πόσους από αυτούς τους ενδιαφέρουν???

Σε πόσους από αυτούς αυτά τα στοιχεία αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα και έχουν νόημα να υπολογιστούν..????

Link to comment
Share on other sites

χρησιμοποιουμε αυτο το θέμα για τα παραπονά μας.... ας μας συμπαθα το savraki

Σιγουρα δεν θα έπρεπε να ειναι ο λογιστης αυτος που καταθέτει την δηλωση αλλα στην Ελλάδα ζούμε και τα προβληματα στην συναλλαγη με το δημοσιο τα ξερουμε πολυ καλα...

Παραδειγμα:

Ετοιμασα δηλωση εταιρειας την εκτυπωσα και την έδωσα στον πελατη να την καταθεσει -ευτυχως- νωριτερα απο την προθεσμια.

Την επομενη μερα μου τηλεφωνει πανικόβλητος ο πελάτης:

-Νινα η δήλωση είναι εντελώς λάθος μου είπαν να την ξαναφτιάξεις όλη απ την αρχή!!!

τελικα ήταν ενα σημειο του Ε3 κακως συμπληρωμένο ο πινακας Ι της περαιωσης

Δεν περαιώνει λόγω υψηλου κυκλου εργασιών εγω ειχα κανει δοκιμη στο προγραμμα και ξεχασα να το σβησω πριν εκτυπωσω το Ε3.

Τα λοιπα δεδομενα όμως του Ε3 δεν άλλαζαν σε τιποτα ( ναι περαιωνε :P ).

Θα μπορουσε λοιπον ο υπαλληλος να του πει: Σβησε τα δεδομενα του πινακα Ι ή πήγαινε στην λογίστριά σου (ολοκληρη σφραγίδα δεν την είδε?) να σου διορθωσει το Ε3.

Οχι ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΛΑΘΟΣ παιρνοντας παραμαζωμα ολόσωστα Ε2 και Ε5

:D Τελευταια αφηνω την προσβλητικη συμπεριφορα που δεχτηκε απο την ΔΟΥ ο πελατης ο οποιος οσο καλοπιστος και εαν ειναι αμφισβητει και δικαια την ικανοτητα της λογίστριάς του να κανει σωστες δηλωσεις

Πως λοιπον να ξαναφησω άλλο πελατη να καταθεσει ο ίδιος την δηλωσή του? B)

Link to comment
Share on other sites

Α) Αν η δήλωση, συνταχθείσα από εμάς, περιέχει λάθος, τυπικό ή ουσιαστικό, τότε ναι είμαστε εμείς υπόχρεοι στην ταλαιπωρία της (επανα)κατάθεσης.

Β) Εμπορικά ναι. Είναι βελτίωση των υπηρεσιών. Ομως δεν θεωρώ τους λογιστές έμπορους ή επιχειρηματίες, αλλά ελεύθερους επαγγελματίες, όπου κυρίαρχο στοιχείο της δουλειάς τους είναι η πνευματική εργασία κλπ κλπ. Στην περίπτωση πρόσληψης υπαλλήλου, το μόνο που μπορώ να πώ είναι :

Γιατί να αναλάβω εγώ το κόστος για μιά δουλειά, που δεν είναι δική μου ? Οσο για το αν οι επιχειρηματίες δεν ξέρουν να διαβάζουν πχ αριθμοδείκτες, είμαι βέβαιος πως μπορεί να μην γνωρίζουν επιστημονικούς όρους, αλλά καταλαβαίνουν πολύ καλά τα συμπεράσματα που προκύπτουν. Θα έλεγα πως δυσανασχετώ αν τους υποτιμάμε έτσι. Αλλά ακόμα και αν δεν ξέρουν ή δεν καταλαβαίνουν, μήπως ακριβώς αυτό είναι δική μας δουλειά, να τους δώσουμε δηλαδή να καταλάβουν ? Μήπως, ακριβώς αυτό, είναι η πολύτιμη εργασία που περνάει από το χέρι μας να την προσφέρουμε ? 'Η τελικά μήπως εμείς είμαστε "λίγοι" και δεν κατανοούμε τις πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων ? Μήπως εμείς αυτοκαταδικαζόμαστε σε καταστιχογράφους (καλούς ή κακούς) και σε courier ?

Link to comment
Share on other sites

B) Τελευταια αφηνω την προσβλητικη συμπεριφορα που δεχτηκε απο την ΔΟΥ ο πελατης ο οποιος οσο καλοπιστος και εαν ειναι αμφισβητει και δικαια την ικανοτητα της λογίστριάς του να κανει σωστες δηλωσεις

ειμαι τοσο απογοητευμενη και στεναχωρημενη απο διαφορα γεγονοτα, που δεν ξερω τι να σκεφτω και απο που να πιαστω επιτελους....

κανεις δεν χρωσταει καλο σε κανενα....αγενεια, εκμεταλλευση ....ποιος θα φαει ποιον...

...θα παω στη ζουγκλα με τον Ταρζαν....( σε ποια ζουγκλα αραγε να ειναι ? )

Link to comment
Share on other sites

.................

Β) Εμπορικά ναι. Είναι βελτίωση των υπηρεσιών. Ομως δεν θεωρώ τους λογιστές έμπορους ή επιχειρηματίες, αλλά ελεύθερους επαγγελματίες, όπου κυρίαρχο στοιχείο της δουλειάς τους είναι η πνευματική εργασία κλπ κλπ.

Μέχρι και η εφορία το αναγνωρίζει, ότι αν έχεις οργανωμένο γραφείο, είσαι εμπορική επιχείρηση, προέχει δλδ το εμπορικό στοιχείο. Δεν μιλάω για την περίπτωση που είναι κάποιος επιβλέπωντας λογιστής σε επιχειρήσεις, για αυτή τη περίπτωση οκ....

Στην περίπτωση πρόσληψης υπαλλήλου, το μόνο που μπορώ να πώ είναι : Γιατί να αναλάβω εγώ το κόστος για μιά δουλειά, που δεν είναι δική μου ?

Είπαμε, για καλύτερη παροχή υπηρεσιών. Για να αποφύγεις μπερδέματα στην εφορία κατά την υποβολή των δηλώσεων. Γιατί, έστω και με αυτό το τρόπο, υποστηρίζεις διοικητικά τον πελάτη - επιχείρηση, που ενώ έχει το άγχος να βρει χρηματικούς πόρους, να βρει τον κατάλληλο εργαζόμενο για την επιχείρησή του, να έχει αποδοτική παραγωγή κτλ κτλ, τον απαλάσσεις από μια διαδικασία που δεν γνωρίζει σχεδόν καθόλου (βλ εφορία), από χάσιμο μιας ολόκληρης μέρας κτλ.

Οσο για το αν οι επιχειρηματίες δεν ξέρουν να διαβάζουν πχ αριθμοδείκτες, είμαι βέβαιος πως μπορεί να μην γνωρίζουν επιστημονικούς όρους, αλλά καταλαβαίνουν πολύ καλά τα συμπεράσματα που προκύπτουν. Θα έλεγα πως δυσανασχετώ αν τους υποτιμάμε έτσι.

Βαριές λέξεις, και η δυσανασχέτηση, και η υποτίμηση.......

Αλλά ακόμα και αν δεν ξέρουν ή δεν καταλαβαίνουν, μήπως ακριβώς αυτό είναι δική μας δουλειά, να τους δώσουμε δηλαδή να καταλάβουν ?

Εδώ θα διαφωνήσω, δική μας δουλειά είναι η επιχειρηματική υποστήριξη, όχι η εκπαίδευσή τους. Σε αυτά που ζητάνε αυτοί, υποστηρίζουμε με τους τρόπους που γνωρίζουμε τη λήψη των επιχειρηματικών αποφάσεων.

Μήπως, ακριβώς αυτό, είναι η πολύτιμη εργασία που περνάει από το χέρι μας να την προσφέρουμε ? 'Η τελικά μήπως εμείς είμαστε "λίγοι" και δεν κατανοούμε τις πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων ? Μήπως εμείς αυτοκαταδικαζόμαστε σε καταστιχογράφους (καλούς ή κακούς) και σε courier ?

Τις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησης τις ξέρει μόνο ο επιχειρηματίας. Εκτός και μας έχει ως σύμβουλους σε ΚΑΘΕ βήμα της επιχείρησης και επιβλέπουμε συνέχεια όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης (πράγμα πολύ δύσκολο), ούτως ώστε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη για την επιχείρησή του και την τρέχουσα κατάσταση, πιστεύω ότι μπορεί να συμβουλεύσουμε λανθασμένα σε κάποια περίπτωση που δεν ξέρουμε κάτι σημαντικό.

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από την ουσία του θέματος (συμφωνώ με τις απόψεις του συνάδελφου ΒΑΚΡΙΝΟΥ , διαφορετικά θα πρέπει να δεχτούμε ότι η δουλειά μας είναι μόνο να έχουμε τον πελάτη καλυμμένο από πλευράς εφορίας και μόνο) θα πρέπει να δούμε καιν μια άλλη πρακτική παράμετρο του θέματος, Είναι άλλο να μιλάμε για την επαρχία με μία συνήθως ή το πολύ δύο ΔΟΥ και άλλο για την Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη. Η πρόταση του Στέφανου για πρόσληψη ενός υπαλλήλου για να κάνει τις εξωτερικές δουλειές καλή είναι για τις επαρχιακές πόλεις αλλά στην Αθήνα κυρίως ή την Θεσσαλονίκη θα έπρεπε να προσλάβουν οι συνάδελφοι καμιά δεκαπενταριά υπαλλήλους.

Και ακόμα μία παρατήρηση. Είναι διαφορετικό η εξυπηρέτηση των πελατών μας στις ΔΟΥ να είναι μια έξτρα παροχή που την πληρώνουν και άλλο να το θεωρούν υποχρέωσή μας.

Link to comment
Share on other sites

Καλά τα λέτε, αλλά ..................... B)

Δυστυχώς η αγορά σε αναγκάζει να κάνεις υποχωρήσεις . Το θέμα είναι μέχρι που μπορείς να πέσεις .

Από την άλλη πχ εμείς πάμε σε υπηρεσία όταν δεν μπορεί ο πελάτης μας , τι θα του πείς ότι η πολιτική μου είναι ότι είμαι σύμβουλος ????? Δεν μπορείς να είσαι ποτέ απόλυτως στο επάγγελμα μας .

Εννοείτε ότι τις δηλώσεςι κατά 90% τις πάμε εμείς, αλλά ανα πάσα στιγμή μπορούμε να τους πούμε να πάνε μόνοι τους .

Κατά τα άλλα μακάρι όλοι μας να είχαμε μια οικονομική επιφάνεια έτσι ώστε να έπαιζες μπάλα με καθάρα δικούς σου όρους, όλοι συμφωνουμε με τους συναδέλφους .

Το χειρότερο το οποιό εμείς μπορούμε να φτάσουμε στα άκρα (και όσοι μας ξέρουν γνωρίζουν ότι δεν είμαστε άνθρωποι που χάνουμε την ψυχραιμία μας με τα τρελά του συστήματος) είναι αυτό που αναφέρει ο Νίνα και η Χρύσα .

Προσωπικά δέχομαι ότι μπορεί να γίνουν καραμπινάτα λάθη αλλά επ ουδενί αυτό δεν δίνει το δικαίωμα σε κανένα Δημόσιο Υπάλληλο να καταφερθεί έστω και σαν χιούμορ για το αν είσαι ή όχι καλός Λογιστής και μάλιστε μπροστά σε πελάτη , ειδικά όταν το λέει κάποιος που έχει μόνο ένα αντικείμενο και δεν το γνωρίζει καλα-καλά . :D

ΥΓ Το συνάδελφο τον εξυπηρέτησε κανείς μας ή όχι ?????

Link to comment
Share on other sites

Και ακόμα μία παρατήρηση. Είναι διαφορετικό η εξυπηρέτηση των πελατών μας στις ΔΟΥ να είναι μια έξτρα παροχή που την πληρώνουν και άλλο να το θεωρούν υποχρέωσή μας.

Δεν τη θεωρώ extra παροχή, αλλά προστασία της δουλειάς μας. Εγώ δεν έχω πελάτη εταιρεία, οπότε, όλες τις δηλώσεις τις στέλνω ηλεκτρονικά. Έχει χρειαστεί όμως, στις παρακάτω περιπτώσεις:

Το 2000 (δε θυμάμαι αν υπήρχε taxisnet, αλλά εγώ δεν είχα internet), πήγε κάποιος τη δήλωση του αδερφού μου στη ΔΟΥ Σαλαμίνας. Είχε 2 βεβαιώσεις αποδωχών, ο εφοριακός δεν το πρόσεξε, άλλαξε ΜΟΝΟ το φόρο, κι ο αδερφός μου πήρε 10.000δρχ. λιγότερη επιστροφή.

Το 2001, πήγα της γιαγιάς μου στη ΔΟΥ Νίκαιας. Είχα υπολογίσει στο 80% κάτι αναδρομικά. Με ρώτησε γιατί έχω βάλει άλλο ποσό από τη βεβαίωση. Εγώ του εξήγησα, κι όλα οκ. Αν ήταν η γιαγιά μου;

Το 2008 1 πελάτισα με επιστροφή άνω των 1500€, πήγε τα χαρτιά για έλεγχο. Αν και ελεύθερη επαγγελματίας, είχε εισφορές ΙΚΑ. Είχα ακολουθήσει οδηγίες, από συνάδελφο εδώ μέσα, ο οποίος μάλιστα, είχε ανεβάσει και τησχετική πολ. Την είχαν για ώρες στη ΔΟΥ Κορυδαλλού, μέχρι που τελικά, κάθισαν και διάβασαν την ΠΟΛ, κι έληξε το θέμα.

Το λάθος που έκανε η Νίνα, είναι εντελώς ανώδυνο. Ο πελάτης όμως είδε ότι έκανε λάθος. Καθημερινά κάνουμε μεγαλύτερα, όσο όμως τον αφήνουμε απ' έξω μπορούμε να τα διορθώνουμε, χωρίς να βγαίνουμε εκτεθειμένοι.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς αμφιβολία μιλάμε για διαφορετικά επαγγέλματα. Καλημέρα.

Καθένας με τις εμπειρίες του... Θα έλεγα ότι μιλάμε για το ίδιο επάγγελμα, από διαφορετική οπτική μεριά, αλλά θα σταματήσω τη συζήτηση εδώ.

Απλά πρόσεχε να μη σηκώνεις πολύ σκόνη..................

Link to comment
Share on other sites

Καθένας με τις εμπειρίες του... Θα έλεγα ότι μιλάμε για το ίδιο επάγγελμα, από διαφορετική οπτική μεριά, αλλά θα σταματήσω τη συζήτηση εδώ.

Απλά πρόσεχε να μη σηκώνεις πολύ σκόνη..................

Στεφανε , στην Αθηνα ειναι εντελως διαφορετικα τα πραγματα απο οτι στην επαρχια

Ο Κωστης πραγματι γραφει τι πραγματικα πρεπει να κανουμε και ποια ειναι η αληθινη δουλεια μας

( σε λιγο καιρο βεβαια που θεωρητικα θα γινουν ολα ηλεκτρονικα δεν θα υπαρχει λογος για τετοια κουβεντα )

Στην επαρχια οι περισοοτερες ΔΟΥ ειναι στα ποδια μας οποτε το λαθος μας ξεκινησε οταν αρχισαν το τροπαριο " Ελα μωρε βγαλε καμμια ενημεροτητα μα διπλα εισαι ή πας καθε μερα κλπ κλπ " και εμεις ενδωσαμε με αποτελεσμα τωρα να πηγαινουμε στην ΔΟΥ πολλαπλασιες φορες για μαλακισμενες δουλειες .

Επισης η επαρχια εχει πιο εντονη την προσωπικη σχεση ( ο ενας ειναι μπατζανακης του κουμπαρου της αδελφης του ανηψιου σου κλπ κλπ ) και ειναι δυσκολοτερο να πεις το ΟΧΙ

Αυτα , αρα δεν υπαρχει λογος διαφωνιας B) στην ουσια συμφωνειτε αλλα........

Link to comment
Share on other sites

Στεφανε , στην Αθηνα ειναι εντελως διαφορετικα τα πραγματα απο οτι στην επαρχια

Ο Κωστης πραγματι γραφει τι πραγματικα πρεπει να κανουμε και ποια ειναι η αληθινη δουλεια μας

( σε λιγο καιρο βεβαια που θεωρητικα θα γινουν ολα ηλεκτρονικα δεν θα υπαρχει λογος για τετοια κουβεντα )

Στην επαρχια οι περισοοτερες ΔΟΥ ειναι στα ποδια μας οποτε το λαθος μας ξεκινησε οταν αρχισαν το τροπαριο " Ελα μωρε βγαλε καμμια ενημεροτητα μα διπλα εισαι ή πας καθε μερα κλπ κλπ " και εμεις ενδωσαμε με αποτελεσμα τωρα να πηγαινουμε στην ΔΟΥ πολλαπλασιες φορες για μαλακισμενες δουλειες .

Επισης η επαρχια εχει πιο εντονη την προσωπικη σχεση ( ο ενας ειναι μπατζανακης του κουμπαρου της αδελφης του ανηψιου σου κλπ κλπ ) και ειναι δυσκολοτερο να πεις το ΟΧΙ

Αυτα , αρα δεν υπαρχει λογος διαφωνιας B) στην ουσια συμφωνειτε αλλα........

Διομήδη, εγώ το είπα... καθένας με τις εμπειρίες του....

Σαν τις περιπτώσεις του ΦΙΛΟΜΑΘΗ, πάμπολες....

Στο περιεχόμενο του επαγγέλματος, περιλαμβάνεται και η υποβολή...

Περιεχόμενο επαγγέλματος

Έργο των λογιστών - φοροτεχνικών είναι:

............

5. Η σύνταξη, υπογραφή και υποβολή των φορολογικών δηλώσεων, συμπληρωματικών στοιχείων και καταστάσεων, καθώς και η επιμέλεια εφαρμογής των απαιτούμενων διαδικασιών και διατυπώσεων προς τις φορολογικές και οικονομικές αρχές.

6. Η σύνταξη, υπογραφή και υποβολή συμπληρωματικών και στατιστικών στοιχείων και καταστάσεων προς τις Δημόσιες Αρχές.

7. Η σύνταξη, υπογραφή και υποβολή μισθολογικών καταστάσεων, ασφαλιστικών εισφορών και προγραμμάτων εργασίας.

Χωρίς φυσικά αυτό να είναι δεσμευτικό για κανένα, καθώς επαγγελματίες είμαστε, τα πάντα είναι αποτέλεσμα διαπραγματεύσεων...

Επίσης, να το επεκτείνω λιγάκι....

Γιατί μόνο τις δηλώσεις εισοδήματος..??? Τι το ιδιαίτερο έχουν σε σχέση με τις άλλες δηλώσεις..???

Περιοδικές φπα και εκκαθαριστικές δεν συντάσσουμε..?? Τις δίνει κάποιος στους πελάτες και τους λέει στείλε τις μέσω internet ή πήγαινέ τις στην εφορία....???

Οριστικές φόρου..??

ΑΠΔ..??

Συγκεντρωτικές πελατών προμηθευτών..??

Δηλώσεις μεταβολής στο Μητρώο..??

Μήπως κάποιος τα φτιάχνει και παίρνει τηλ τον πελάτη "έλα, έτοιμες οι δηλώσεις να πας να τις καταθέσεις στην εφορία"..???

Τι??? Αυτές τις δηλώσεις τις στέλνουμε μέσω internet και δεν υπάρχει πρόβλημα..???

Μα υποβολή δεν είναι κι αυτό?? Χειρόγραφη η μία, ηλεκτρονικά η άλλη..... Χρόνο τρώη η μία, χρόνο και η άλλη (πολύ λιγότερο βέβαια)... Και σε πολλές από αυτές, τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει ο τρόπος υποβολής... Πριν ήταν χειρόγραφα...

Ενδεχομένως στην Αθήνα να είναι όντως πιο δύσκολο να εξυπηρετήσεις τέτοιες καταστάσεις, πολύ πιο δύσκολο, και το καταλαβαίνω.... Αυτό όμως είναι άλλο θέμα....

Δεν σημαίνει ότι επειδή υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες σε μία πόλη να πραγματοποιηθεί, τότε όσοι το κάνουν, για τον α ή τον β, λόγο ασκούν "διαφορετικό επάγγελμα"...

Link to comment
Share on other sites

Ωραία και άγια όλα αυτά.

Αλλά το ερώτημα παραμένει.

Θα βρεθεί κάποιος χριστιανός (με το αζημίωτο βέβαια, εξυπακούεται) συνάδελφος να με βοηθήσει?

Γιατί αλλιώς είμαι υποχρεωμένος να ξεκινήσω από τη Λάρισα και να πάω Περιστέρι μόνο και μόνο

για τη δηλωση.

Εκτος και εαν υπάρχει κάποιος αλλος τροπος που αγνοω...

ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία και άγια όλα αυτά.

Αλλά το ερώτημα παραμένει.

Θα βρεθεί κάποιος χριστιανός (με το αζημίωτο βέβαια, εξυπακούεται) συνάδελφος να με βοηθήσει?

Γιατί αλλιώς είμαι υποχρεωμένος να ξεκινήσω από τη Λάρισα και να πάω Περιστέρι μόνο και μόνο

για τη δηλωση.

Εκτος και εαν υπάρχει κάποιος αλλος τροπος που αγνοω...

ευχαριστώ.

Μα γιατί δεν την στέλνεις την δήλωση ηλεκτρονικά?

Sory δεν είχα προσέξει ότι είναι Ε5.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...