Jump to content
Sign in to follow this  
si-fo

TIPS για Accountant No. 1

Recommended Posts

Guest Guest
Δηλ. κάθε φορά που θα κάνω και μία εγγραφή , θα κάνω και θα κάνω και κλικ στο παράθυρο;

Είπαμε για καλύτερα, όχι για χειρότερα.

Στην καρτέλλα του πελάτη/προν πρέπει να εχει ένα πεδίο για το ΦΠΑ όπως στο παλιό πρόγραμμα . Εκεί προτείνει 18% θα βάλεις 0% .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλο. Τον πελάτη / προμ/τή πρέπει να τον ψάχνω αφού κάνω κλικ;

Δεν μπορώ π.χ να του δώσω αβ* και να μου βγάλει αυτούς που αρχίζουν από αβ; Γιατί το δοκίμασα και δεν έγινε τίποτα. Σίγουρα θα υπάρχει τρόπος.

Σόρρυ παιδιά που σας ζαλίζω. Σήμερα το δουλεύω πρώτη φορά. Ο κομπιουτεράς μου είναι εκτός πόλης. Μερικά πολύ βασικά μόνο θέλω να μάθω. Τα άλλα θα τα βρω εν καιρώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Άλλο. Τον πελάτη / προμ/τή πρέπει να τον ψάχνω αφού κάνω κλικ;

Δεν μπορώ π.χ να του δώσω αβ* και να μου βγάλει αυτούς που αρχίζουν από αβ; Γιατί το δοκίμασα και δεν έγινε τίποτα. Σίγουρα θα υπάρχει τρόπος.

Σόρρυ παιδιά που σας ζαλίζω. Σήμερα το δουλεύω πρώτη φορά. Ο κομπιουτεράς μου είναι εκτός πόλης. Μερικά πολύ βασικά μόνο θέλω να μάθω. Τα άλλα θα τα βρω εν καιρώ.

οκ. το βρήκα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο όνομα(όχι στην συντομογραφία) γράφεις π.χ. ΜΠΟ και πατάς enter ή κάνεις κλικ, σου βγάζει όλους που αρχίζουν από ΜΠΟ (Τα γράμματα κεφαλαία ή μικρά, όπως η επωνυμία)

Μία σίγουρη λύση είναι να πληκτρολογείτε μέρος ή όλο το ΑΦΜ και έτσι να επιλέγετε πελάτη ή προμηθευτή, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να έχετε κάνει λάθος επιλογή.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σόρρυ παιδιά που σας ζαλίζω. Σήμερα το δουλεύω πρώτη φορά. Καλή αρχή

Και όπως ξέρεις κάθε αρχή και δύσκολη Ο κομπιουτεράς μου είναι εκτός πόλης. Μερικά πολύ βασικά μόνο θέλω να μάθω. Τα άλλα θα τα βρω εν καιρώ. Τι να τον κάνεις τον κομπιουτερά , όταν είσαι μέλος αυτής της κοινότητας ; :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τι να τον κάνεις τον κομπιουτερά , όταν είσαι μέλος αυτής της κοινότητας ; 

Σωστά!!! Τι να τον κάνεις.

Σας ευχαριστώ όλους παιδιά. Και προ πάντων το Gus.

Να το θυμόμαστε να τον ευχαριστούμε, γιατί ο karolos υπογράφει, "ουδείς αγνωμονομέστερος του ευεργετηθέντος".

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΔΕΗ-ΟΤΕ;ΣΤΟ ΕΝΤΑΛΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΙΝΗΣΗΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΔΕΗ-ΟΤΕ;ΣΤΟ ΕΝΤΑΛΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΙΝΗΣΗΣ.

Κι εγώ μ' αυτό παιδεύομαι.

Και κάτι άλλο. Προσπαθώ να καταχωρήσω έσοδα ταμιακής ανά συντελεστές, και δε δέχεται εγγραφή δεύτερη τον ίδιο λογαριασμό. Δηλ.π.χ. το 70.01.18 το δέχεται μόνο μία φορά. Ενώ στο πρότυπο άρθρο που δημιούργησα το δέχτηκε κανονικά, στις εγγραφές εσόδων δεν το δέχεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κι εγώ μ' αυτό παιδεύομαι.

Και κάτι άλλο. Προσπαθώ να καταχωρήσω έσοδα ταμιακής ανά συντελεστές, και δε δέχεται εγγραφή δεύτερη τον ίδιο λογαριασμό. Δηλ.π.χ. το 70.01.18 το δέχεται μόνο μία φορά. Ενώ στο πρότυπο άρθρο που δημιούργησα το δέχτηκε κανονικά, στις εγγραφές εσόδων δεν το δέχεται.

ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΜΑΛΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΓΩ ΣΕ ΜΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΒΑΖΩ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΔΕΗ-ΟΤΕ;ΣΤΟ ΕΝΤΑΛΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΙΝΗΣΗΣ.

ΣΩΣΤΑ ΖΗΤΑΕΙ ΑΡΙΘΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙ ΕΝΤΑΛΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΟΥΜΕΡΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΒΑΛΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΥΞΟΝΤΑ ΑΡΙΘΜΟ (ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΕΗ Η ΤΟΥ ΟΤΕ ΚΛΠ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΟΚ ΑΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΗΣΟΥ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕΤΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ? ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΛΕΙΣ ΑΡΙΘΜΟ? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΑΓ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΞΟΔΩΝ ΑΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥΘΕΝΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα πανικοβλήθηκα.

Κάνοντας τη μεταφορά αρχείων πελατών προμηθευτών, πήρε τον αύξοντα αριθμό πελάτη προμηθευτή, από κάθε εταιρεία που είχα στο έσοδα-έξοδα και το θεώρησε σαν ένα συναλλασόμενο. Δηλ. ο προμηθευτής που είχε αριθμό 1 σε κάθε εταιρεία, θεωρήθηκε από το πρόγραμμα σαν ένας συναλλασόμενος. Πάω να περάσω τον προμηθευτή χ και μου βγάζει ότι είναι ο συναλλασόμενος ψ, και φυσικά όλα τα στοιχεία του ψ.

Το αντιμετώπισε κανένας; Γιατί θα σαλτάρω όπως πάω μ' αυτό το πρόγραμμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τώρα πανικοβλήθηκα.

Κάνοντας τη μεταφορά αρχείων πελατών προμηθευτών, πήρε τον αύξοντα αριθμό πελάτη προμηθευτή, από κάθε εταιρεία που είχα στο έσοδα-έξοδα και το θεώρησε σαν ένα συναλλασόμενο. Δηλ. ο προμηθευτής που είχε αριθμό 1 σε κάθε εταιρεία, θεωρήθηκε από το πρόγραμμα σαν ένας συναλλασόμενος. Πάω να περάσω τον προμηθευτή χ και μου βγάζει ότι είναι ο συναλλασόμενος ψ, και φυσικά όλα τα στοιχεία του ψ.

Το αντιμετώπισε κανένας; Γιατί θα σαλτάρω όπως πάω μ' αυτό το πρόγραμμα.

ΛΙΓΟ ΠΟΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΝ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΟΜΙΖΩ.

ΕΚΑΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ?

ΠΑΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΠΟΥ ? ΚΑΙ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΥΤΟ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι αναλυτικά και τι.

Από τη singular μου είπαν, ότι έπρεπε να τσεκάρω κατά τη μεταφορά, το "χρήση προθέματος εταιρείας".

Κατόπιν εορτής μου τα λένε.

Τώρα, διαγραφή όλων των κινήσεων εξόδων.

Διαγραφή, πελατών, προμηθευτών, συναλλασόμενων και ξανά μεταφορά.

Δηλ. ζήσε μάη μου να φας τριφύλι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κουράγιο ρε Δημήτρη και που να έβλεπες τι τραβήξαμε εμείς που το εγκαταστήσαμε πριν τρία χρόνια όταν ήταν σε νηπιακή ηλικία. Κάθε αρχή και δύσκολη.

Πάντως από την εμπειρία μου έχω να σας πω ότι καλό είναι να ανοίξετε για αρχή μία περιοχή εργασίας στην οποία να δημιουργήσετε όλα τα σενάρια που αφορούν λογαριασμούς εσόδων, εξόδων (π.χ. το πρόγραμμα δεν έχει λογαριασμούς Λιανικής, Χονδρικής), να στήσετε τις γέφυρες με Ε3 και ΦΠΑ σε όσους καινούργιους λογαριασμούς έχετε δημιουργήσει και μετά αυτή την εταιρία να χρησιμοποιείτε προκειμένου να κάνετε αντιγραφή σε κάθε νέα που δημιουργείτε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημήτρη, ευχαριστώ για τη συμπαράσταση.

Σχετικά με τη δημιουργία πρότυπης εταιρείας, επειδή εγώ έχω καταχωρήσει όλες τις εταιρείες σε μια περιοχή εργασίας, υπάρχει τρόπος να μεταφέρω παραμέτρους από τη μία στην άλλη;

Share this post


Link to post
Share on other sites
(π.χ. το πρόγραμμα δεν έχει λογαριασμούς Λιανικής, Χονδρικής)

Δημήτρη μάλλον έχεις αρκετό καιρό να κάνεις δημιουργία περιοχής εργασίας διότι υπάρχουν λογαριασμοί και για χονδρικές και για λιανικές πωλήσεις .

Και εδώ θέλω να θέσω τον προβληματισμό μου .

Έχεις τιμήσει τη singular με την εμπιστοσύνη σου πριν τρία χρόνια .

Τότε το πρόγραμμα όχι μόνο δεν είχε λογαριασμούς για λιανικές – χονδρικές πωλήσεις αλλά και πολλές άλλες δυνατότητες που έχει σήμερα και δυστυχώς τώρα έχει πολύ λιγότερες από αυτές που θα έχει στο μέλλον.

Μέχρι σήμερα δηλαδή έχεις πληρώσει την αγορά του προγράμματος και συμβόλαια υποστήριξης για τα τρία χρόνια σε αντίθεση με κάποιον που αγοράζει το πρόγραμμα σήμερα και το μόνο κόστος είναι η αγορά του και με πολλές επιπλέον δυνατότητες που εσύ έχεις πληρώσει επιπλέον αλλά ουσιαστικά δεν είχες . Για να μην αναφέρω ότι οι επιπλέον δυνατότητες υπάρχουν γιατί εσύ και κάποιοι άλλοι τις έχουν απαιτήσει .

Νιώθω δηλαδή ότι αγοράζουμε ημιτελή προγράμματα για τα οποία πρέπει να πληρώνουμε για να ολοκληρωθούν .

Σαν να αγοράσαμε αυτοκίνητο και αφού πληρώνουμε για δύο χρόνια συμβόλαια συντήρησης , περιχαρείς πηγαίνουμε στο συνεργείο για να προσθέσουν στο αυτοκίνητο το χειρόφρενο και εκεί μας αποκαλύπτουν ότι το πολύ σε ένα χρόνο θα έχουμε και φώτα !

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα που σας πέτυχα, για δώστε ένα χεράκι βοήθειας, να βγω από το τέλμα που έπεσα.

1) Είναι προτιμότερο 1 περιοχή εργασίας ή ξεχωριστή για κάθε πελάτη;

2) Να χρησιμοποιήσω τους λογαριασμούς του λογ.σχεδίου που έχει ή τους λογαριασμούς τους γενικούς εσόδων και εξόδων που ξέραμε τόσο καιρό; Το δοκίμασα και μου βγάζει ένα σωρό στήλες εξόδων και ΦΠΑ. Τρόπος για να τις ενοποιήσουμε; π.χ να έχω το λογαριασμό των εξόδων αναλυτικά, αλλά το ΦΠΑ να τύπώνεται σαν ΦΠΑ εισροών και όχι εξόδων 8%, εξόδων 18% κλπ.

3) Προσπάθησα να συνδέσω τον 62.98.08 με ΦΠΑ εισροών. Αποτέλεσμα; δεν τυπώνεται ο ΦΠΑ εισροών. Κάνω κάτι λάθος ή δεν υπάρχει τρόπος;

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Είναι προτιμότερο 1 περιοχή εργασίας ή ξεχωριστή για κάθε πελάτη;

Όπως κάθε επιλογή που κάνουμε θα έχουμε συν και μείον σε σχέση με το εάν επιλέγαμε κάτι άλλο . Εγώ έχω δημιουργήσει ξεχωριστές περιοχές εργασίας για κάθε εταιρία αλλά νομίζω ότι για ίδιες δραστηριότητες καλό είναι να είναι σε μία περιοχή.2) Να χρησιμοποιήσω τους λογαριασμούς του λογ.σχεδίου που έχει ή τους λογαριασμούς τους γενικούς εσόδων και εξόδων που ξέραμε τόσο καιρό; Το δοκίμασα και μου βγάζει ένα σωρό στήλες εξόδων και ΦΠΑ. Τρόπος για να τις ενοποιήσουμε; π.χ να έχω το λογαριασμό των εξόδων αναλυτικά, αλλά το ΦΠΑ να τύπώνεται σαν ΦΠΑ εισροών και όχι εξόδων 8%, εξόδων 18% κλπ.

Χρησιμοποίησε το λογ. Σχέδιο που έχει . Απλά στο βιβλίο δημιούργησε μια στήλη για ΦΠΑ εξόδων και συμπεριέλαβε όλες τις αναλυτικές στήλες ΦΠΑ εξόδων.

3) Προσπάθησα να συνδέσω τον 62.98.08 με ΦΠΑ εισροών. Αποτέλεσμα; δεν τυπώνεται ο ΦΠΑ εισροών. Κάνω κάτι λάθος ή δεν υπάρχει τρόπος;

Ο 62.98.08 είναι συνδεδεμένος με ΦΠΑ εισροών.

Επειδή νιώθω ότι έχεις αγχωθεί εάν θέλεις στείλε με προσωπικό μήνυμα το τηλέφωνο σου για να επικοινωνήσω μαζί σου .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Για όσες εταιρείες θα έχεις σε μία περιοχή εργασίας, θα έχεις κοινό αρχείο για όλος τους λογαριασμούς συναλλασομένων, λογαριασμών και γενικά τα πάντα θα είναι κοινά. Αυτό είναι καλό. Εγώ προσωπικά έχω ανοίξει περιοχές ανά κατηγορία επαγγελμάτων με κοινά χαρακτηριστικά π.χ. περιοχή εργασίας ΙΑΤΡΟΙ, άλλη Αμιγώς παροχής υπηρεσιών με ΦΠΑ κλπ.. Από την άλλη, εάν θα θέλειςνα χρησιμοποιήσεις την διαχείριση λογιστικού γραφείου, θα μπορέσεις να παρακολουθήσεις μόνο τις εταιρείες που είναι στην ίδια περιοχή εργασίας με την δική σου επιχείρηση (το όποιο δεν είναι αι πολύ πρακτικό).

2) Εγώ χρησιμοποιώ όλους τους λογαρασμούς των εξόδων και ΦΠΑ που έχει, απλά στις εκτυπώσεις έχω ζητήσει να εκτυπώνονται πχ όλες οι δαπάνες σε μία στήλη ΔΑΠΑΝΕΣ, όλα τα ΦΠΑ δαπανών σε μία στήλη ΦΠΑ δαπανών κ.ο.κ.

3) Δεν καταλαβαίνω ακριβώς την απορία σου, sorry!

Ελπίζω να βοήθησα λίγο

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ

ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ !!!!!!!! ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!! ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!! ΒΑΣΙΚΟ.......!!!!!!!!!!!!! ..................ΞΕΧΑΣΤΕ..........ΤΗΝ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ DOS ΣΤΗΛΕΣ ...ΚΛΠ.....ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΡΧΑΡΙΟΙ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ..........ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ..........ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ....ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΕΤΕ ΠΟΛΥ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΚΡΗ ΟΥΤΕ ΦΠΑ ΚΛΠ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΑΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ...ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΔΕΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ 18% ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΤΡΙΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΤΡΙΤΩΝ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ Ε3. ΚΛΠ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΛΥ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ. ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΧΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟ ΑΡΧΕΙΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΑΛΛΑ ΓΑΙ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΣΦΑΛΗ ΑΥΤΟ. ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΩΝ 300 ΕΥΡΩ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΟ ΑΡΧΕΙΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γίνεται να αλλάξω ονομασία της περιοχής εργασίας;;;

ΓΙΝΕΤΕ ΑΝ ΠΑΣ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ esingular server ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΤΩΡΑ ΜΡΟΣΤΑ ΛΕΕΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ TON ACCOUNTANT ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΕΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΕΕΣ ΑΝΤΙΣΤΙΧΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΛΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΚΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δημήτρη μάλλον  έχεις αρκετό καιρό να κάνεις  δημιουργία περιοχής εργασίας διότι υπάρχουν λογαριασμοί και για χονδρικές και για λιανικές πωλήσεις .

Και εδώ θέλω να θέσω τον προβληματισμό μου .

Έχεις τιμήσει τη singular με την εμπιστοσύνη σου πριν τρία χρόνια  .

Τότε το πρόγραμμα όχι μόνο δεν είχε λογαριασμούς για λιανικές – χονδρικές πωλήσεις αλλά και πολλές άλλες δυνατότητες που έχει σήμερα και δυστυχώς τώρα έχει πολύ λιγότερες από αυτές που θα έχει στο μέλλον.

Μέχρι σήμερα δηλαδή έχεις πληρώσει την αγορά του προγράμματος και συμβόλαια υποστήριξης για τα τρία χρόνια σε αντίθεση με κάποιον που αγοράζει το πρόγραμμα σήμερα και το μόνο κόστος είναι η αγορά του και με πολλές επιπλέον δυνατότητες  που εσύ έχεις πληρώσει επιπλέον αλλά ουσιαστικά δεν είχες . Για να μην αναφέρω ότι οι επιπλέον δυνατότητες  υπάρχουν γιατί εσύ και κάποιοι άλλοι τις έχουν απαιτήσει .

Νιώθω δηλαδή ότι αγοράζουμε ημιτελή προγράμματα για τα οποία πρέπει να πληρώνουμε για να ολοκληρωθούν .

Σαν να αγοράσαμε αυτοκίνητο και αφού πληρώνουμε για δύο χρόνια συμβόλαια συντήρησης  , περιχαρείς πηγαίνουμε στο συνεργείο για να προσθέσουν στο αυτοκίνητο το χειρόφρενο και εκεί μας αποκαλύπτουν ότι το πολύ σε ένα χρόνο θα έχουμε και φώτα !

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ .

Si-Fo δεν έχω καιρό να ανοίξω καινούργια περιοχή εργασίας, απλώς έχοντας στήσει μία περιοχή εργασίας πρότυπο, την χρησιμοποιώ σε όσες καινούργιες δημιουργώ.

Οι γέφυρες δουλεύουν όλες εντάξει και με Ε3 στην νέα περιοχή εργασίας;

Έχω κρατήσει όλα τα e-mail πού έχω στείλει στην Singular για τον accountant και εάν τις τυπώσω όλες, εκδίδω βιβλίο. Το σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται να βάλω στο γραφείο μου Λογισμικό εάν δεν είναι τουλάχιστον δύο με τρία χρόνια στην αγορά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά, μετά από τηλ.επικοινωνία με το Γρηγόρη, μου λύθηκαν οι περισσότερες απορίες μου. Τον ευχαριστώ γι' αυτό καθώς και όλους εσάς που ασχοληθήκατε μαζί μου μέχρι τώρα. Αν περίμενα από την υποστήριξη...

Το τελευταίο πρόβλημα που αντιμετωπίζω, είναι να μη μου εμφανίζει συναλλασόμενο, ο οποίος υπάρχει στην περιοχή εργασίας. Τι μπορεί να φταίει; Ποιό κουμπάκι δεν έχω τσεκαρισμένο;

Για να γίνω πιο σαφής, καταχωρώ τιμ. αγοράς, προμηθευτής, δεν εμφανίζεται ο προμηθευτής που θέλω. Αν πάω να δημιουργήσω, έχω μήνυμα ότι ο συναλλασόμενος υπάρχει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΧΕΙ 3 ΑΡΧΕΙΑ ΕΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΑΛΑΣΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΑΧΡΕΙΟ ΣΥΝΑΛΑΣΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ.

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΣΥΝΑΛΑΣΟΜΕΝΟΙ ΠΑΣ ΝΕΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΛΑΣΟΜΕΝΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΛΑΣΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΧΩΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΝΕΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΣΥΝΑΛΑΣΟΜΕΝΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΣΑΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΛΑΣΟΜΕΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΜΑΖΙ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...