Jump to content

Recommended Posts

Το έχω επιλέξει με δεξί κλίκ (επαναληπτική καταχώρηση), το πρόβλημα είναι ότι δεν υπολογίζει αυτόματα το ΦΠΑ 8% και 18% .

Ποια έκδοση έχεις?

Κατέβηκες κάτω στην επόμενη γραμμή?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Εκδοση 5 . Εγγραφές γ' κατηγορίας .

Ποιά γραμμή ? Έχω βάλει τύπο υπολογισμού στο πρότυπο και στην πρώτη εγγραφή κάνει υπολογισμούς αλλά στην επόμενη(επαναληπτική) όχι .

Link to post
Share on other sites
Άντε ρε Γρηγόρη  . Άλλος κανείς ?

Ασε cel, εγώ είμαι πολύ πίσω. Περιμένω να τελειώσω το 2004, ν' ανοίξω καινούργια χρήση, μετά να κάνω μεταφορά από λογιστή σε accountant και μετά ν' αρχίσω να το δουλεύω. Μιλάω και για τα β και για τα γ. Μόλις τα κάνω αυτά κι αρχίσω να το μαθαίνω, είμαι στη διάθεσή σου :blink:

Link to post
Share on other sites

CEL έτσι είναι τους Λογ/σμούς τους κρατάει αλλά δεν ξαναεμφανίζει το πρότυπο

άρθρο με αποτέλεσμα να μην κάνει τους υπολογισμούς που έχει ορίσει.

Δυστυχώς η Γενική Λογιστική έχει πάρα πολλά κενά ακόμη και γενικά είναι δύσχρηστη. Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα που έχω εντοπίσει είναι το ότι εάν επιλέξεις για προμηθευτές ή πελάτες ένα λογ/σμό γενικό του Γεν Λογ. Σχεδίου π.χ. τον 30.00.00.000 και επιλέγεις τους εξωλογιστικούς λογ/σμούς για ενημέρωση αυτοί οι λογ/σμοί ενημερώνονται μόνο όταν κάνεις οριστικές τις εγγραφές, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να τσεκάρεις καρτέλα πριν γίνει αυτό. Αναγκάζομαι να ανοίγω άλλη περιοχή εργασίας να ρίχνω το backup να κάνω ενημέρωση στην βοηθητική εταιρία, μύλος. Για αυτό αποφύγετε και την χρησιμοποίηση εξωλογιστικών λογ/σμών.-

Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ , και ελπίζω η εταιρεία να το φτιάξει ωστε να δουλευει όπως παλιά .

Για μένα είναι πολύ σημαντικό γιατί δούλευα με πρότυπα συνέχεια και γλίτωνα αρκετό χρόνο . Αν υπάρχουν και άλλες παρατηρήσεις για το πρόγραμμα όποιος θέλει ας τις γράψει , είναι για το καλό όλων μας .

Link to post
Share on other sites

Σας αναφέρω την απάντηση που πήρα από την Singular σε ερώτημα που τους έθεσα για τις απορίες που διατυπώνονται στην συγκεκριμένη ενότητα.

Θα πρέπει να επισημάνω την άμεση ανταπόκριση παρά το ότι τους καταμαρτυρούμε τόσα.

Καλημέρα

Ο Εξολογιστικός λογαριασμός είναι η 3 σελίδα της πληροφορίας που υπήρχε στο dos ΑΦΜ ΔΟΥ άρα ΚΕΠΥΟ Προσοχή. Στην επόμενη έκδοση πιστεύω θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής εμφάνισης πρόχειρων άρθρων στην εκτύπωση Υπόλοιπα λογαριασμών πελατών. Επίσης στο τύπο υπολογισμού στην έκδοση v 2.20b στην καταχώρηση των εγγραφών  επιλέγοντας ctrl+F3 σας επιβαρύνουμε με ένα επιπλέον F10 διότι ο τύπος υπολογισμού ισχύει μέσα στο πρότυπο και όχι στην οθόνη. Σου εμφανίζεται όμως το ίδιο πρότυπο που είχες καλέσει ένα επιπλέον F10, έχει ζητηθεί να δουλεύει όπως ακριβώς στο dos.     

Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση

Με εκτίμηση

Singular Software AE

Διεύθυνση Υπηρεσιών

Link to post
Share on other sites

ΕΡΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ACCOUNTANT

ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟΥ Ε3 ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΝΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ?

ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ Ε3 ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ Η ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ Ε3 ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ Η ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΤΟΥ Ε3 ΠΟΥ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ?

ΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ?

ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ Ε3?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Link to post
Share on other sites

Συγνώμη, αλλά όλα αυτά τα "κόλπα" και "tips" για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, δεν είναι υποχρεωμένη να τα δίνει η πληρωμένη αδρά, υποστήριξή του;

Να ανταλλάσαμε tips για το OpenOffice.org τα καταλαβαίνω, αλλά για επαγγελματικό πακέτο;

Στην αγορά του πακέτου δεν χρεώθηκαν ώρες εκπαίδευσης;

Εμείς, πάντως, σε πελάτες μας που μας ρωτούν για το πρόγραμμα που προτιμάμε πως συγκρίνεται με το Accountant τους παραπέμπουμε στο forum, και στις ανταλλαγές αυτές.

Ελπίζουμε να δουν αυτό το posting κάποιοι της Singular και να σοβαρευτούν.

Link to post
Share on other sites
Συγνώμη, αλλά όλα αυτά τα "κόλπα" και "tips" για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, δεν είναι υποχρεωμένη να τα δίνει η πληρωμένη αδρά, υποστήριξή του;

Να ανταλλάσαμε tips για το OpenOffice.org τα καταλαβαίνω, αλλά για επαγγελματικό πακέτο;

Στην αγορά του πακέτου δεν χρεώθηκαν ώρες εκπαίδευσης;

Εμείς, πάντως, σε πελάτες μας που μας ρωτούν για το πρόγραμμα που προτιμάμε πως συγκρίνεται με το Accountant τους παραπέμπουμε στο forum, και στις ανταλλαγές αυτές.

Ελπίζουμε να δουν αυτό το posting κάποιοι της Singular και να σοβαρευτούν.

Υποστήριξη ? Πήρα τηλέφωνο εχθές για κάποιο πρόβλημα που είχα (σημαντικό) και η απάντηση ηταν "μιλήσετε με τον τοπικό αντιπρόσωπο" . Ο τοπικός άφαντος , δεν απαντά στο κινητό . Τι κάνω ?

Link to post
Share on other sites
Υποστήριξη ? Πήρα τηλέφωνο εχθές  για κάποιο πρόβλημα που είχα (σημαντικό) και η απάντηση ηταν "μιλήσετε με τον τοπικό αντιπρόσωπο" . Ο τοπικός άφαντος , δεν απαντά στο κινητό . Τι κάνω ?

Κάποτε, κάποιοι συνάδελφοι σ' αυτό το forum, συζητούσαν για εταιρεία λογισμικού. Αλλά κανένας δεν ενδιαφέρθηκε.

Μάλλον είχαν δίκιο όμως.

Link to post
Share on other sites
Συγνώμη, αλλά όλα αυτά τα "κόλπα" και "tips" για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, δεν είναι υποχρεωμένη να τα δίνει η πληρωμένη αδρά, υποστήριξή του;

Να ανταλλάσαμε tips για το OpenOffice.org τα καταλαβαίνω, αλλά για επαγγελματικό πακέτο;

Στην αγορά του πακέτου δεν χρεώθηκαν ώρες εκπαίδευσης;

Εμείς, πάντως, σε πελάτες μας που μας ρωτούν για το πρόγραμμα που προτιμάμε πως συγκρίνεται με το Accountant τους παραπέμπουμε στο forum, και στις ανταλλαγές αυτές.

Ελπίζουμε να δουν αυτό το posting κάποιοι της Singular και να σοβαρευτούν.

Αγαπητοί Lands εαν δεν κάνω λάθος σύμφωνα με παλαιότερη δήλωσή σας είστε μεταπωλητές σε άλλη εταιρία λογισμικού, μήπως από εκεί προκύπτει και η παραπάνω ευαισθησίας σας.

Link to post
Share on other sites
Αγαπητοί Lands εαν δεν κάνω λάθος σύμφωνα με παλαιότερη δήλωσή σας είστε μεταπωλητές σε άλλη εταιρία λογισμικού, μήπως από εκεί προκύπτει και η παραπάνω ευαισθησίας σας.

Ναι, έχουμε σχέση με λογισμικό για επιχειρήσεις. Σε πελάτες μας με αυτή μας την ιδιότητα αναφερόμαστε στη φράση "σε πελάτες μας που μας ρωτούν για το πρόγραμμα που προτιμάμε πως συγκρίνεται με το Accountant".

Δηλώνουμε ότι, κατά δύναμη, πιστεύουμε ότι παρέχουμε υψηλού βαθμού εξυπηρέτηση και ότι αμοιβόμαστε ανάλογα.

Επίσης ως μηδέποτε συνδέσαντες τη παρουσία μας στο forum με διαφήμηση του προϊόντος μας, ( ούτε σε σχετικά προσωπικά μυνήματα απαντάμε ), και επειδή δεν έχουμε κατηγορήσει κανένα πακέτο λογισμικού από το forum αυτό, έχουμε το δικαίωμα "ευαισθησίας".

Το προϊόν είναι στην αγορά, και μόνο αυτό μας επιτρέπει, ο σεβασμός μας προς το forum, να πούμε.

Εσείς διαφωνείται ότι ως πελάτης λογισμικού πρέπει να έχετε υψηλές απαιτήσεις από τους προμηθευτές σας, για τα χρήματά σας ;

Link to post
Share on other sites

Πιστεύω κι εγω πως το θέμα θα επανέρθει. Υπάρχουν πολλοί πελάτες εταιρειών λογισμικού που είναι δυσαρεστημένοι απο τις υπηρεσίες που τους παρέχονται.Το αποτέλεσμα είναι να φεύγουν απο τη μια εταιρεία και να πηγαίνουν σε μια άλλη με θετικά ή αρνητικά αποτελέσματα γι αυτούς . Το μόνο πράγμα που με ενοχλεί είναι ότι πολλές φορές (εκτός εξαιρέσεων) "κρεμόμαστε" σαν λογιστές-φοροτεχνικοί απο τον εκάστοτε διανομέα του λογισμικού με αποτέλεσμα η δουλειά να πηγαίνει πίσω και να δημιουργείται σε μας συγχυση και αγανάκτηση.

Link to post
Share on other sites

Τελευταία φορά που κοίταξα, υπήρχαν στην Ελλάδα άνω των 120 επιχειρήσεων με παραγωγή λογισμικού για επιχειρήσεις και άνω των 25 με ισχυρισμό ότι το προϊόν τους είναι ERP.

Όλων το πρόγραμμα κάνει τα πάντα και όλοι κόπτονται ότι είναι δίπλα στο πελάτη τους.

Όλοι, πλην των γνωστών μεγάλων, που πέτυχαν κρατικά συμβόλαια φυτοζωούν. Ακόμα και κανα-δυό από τους "μεγάλους" φυτοζωούν, χωρίς να το δείχνουν, λόγω ΧΑΑ.

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που πρέπει να λάβει κάποιος υπόψη. Άλλο ένα στοιχείο είναι ότι αργά η γρήγορα κάποιος θα επενδύσει στην Ελληνοποίηση των προγραμμάτων της Intuit και θα μας σβήσει όλους από το χάρτη του Λογισμικού για Λογιστές και για Λογιστήρια.

Οι γνώσεις και οι εργασίες των Καρποδίνη, και Κουλογιάννη, στο excel είναι πολύ περισσότερες από τις δικές μας, αλλά όποιος θέλει να δει τι σημαίνει εφαρμογή σε excel, ας κοιτάξει και το http://www.production-scheduling.com . Επίσης και το http://www.abandba.com.

Αυτά είναι μόνο δύο από τα εκατοντάδες sites που προσφέρουν λογισμικό και μάλιστα δωρεάν. Το δεύτερο το βάζω όχι τόσο για τη ποιότητά του όσο γιατί στη σελίδα του γράφει: "Writing computer programs is easy. If you are a programmer and you are satisfied with simple and unstable programs.

Writing stable programs that fulfiils the users needs is a bit more difficuilt.

Writing good programs that the user enjoy using is a challange"

Link to post
Share on other sites

Για πείτε μου τώρα παιδιά, πως θα γίνει να μου βγάζει σωστά ΚΕΠΥΟ, στους απαλλασόμενους ΦΠΑ; Δηλ. να καταχωρώ συνολικό ποσό και στο ΚΕΠΥΟ να μεταφέρεται η καθαρή αξία.

Link to post
Share on other sites
Guest ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣΒΜ

ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΥΠΟ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΕΠΥΟ

ΤΟΤΕ ΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ ΛΟΓ/ΣΜΟ ΧΩΡΙΣ

.ΔΙΚ.ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ

Link to post
Share on other sites

Voodoo ο λογαριασμός εξόδου που θα χρησιμοποιείς Π.Χ 64.98.00 λοιπά διάφορα έξοδα 0% θα πρέπει η κατηγορία του να είναι Δαπάνες (ΧΔΕΦ) .

Με τον τρόπο αυτό όταν θα καταχωρείς την εγγραφή θα βγάζει τη φόρμα ΚΕΠΥΟ .

Εάν όμως θέλεις το λογαριασμό να τον χρησιμοποιείς και για δαπάνες ΜΔΕΦ θα πρέπει η κατηγορία του λογαριασμού να μην περιέχει το ΧΔΕΦ .

Στην περίπτωση αυτή όταν κάνεις εγγραφή πρίν την καταχώρηση θα πρέπει να κάνεις κλικ στην εντολή «Στοιχεία ΚΕΠΥΟ» που βρίσκεται στο αριστερό μέρος της φόρμας καταχώρησης .

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...