Προς το περιεχόμενο

Τιμη στο δολοφονημενο απο το κρατος Αλέξη....σεβασμος στους γονείς και στο παιδί που χάθηκε...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

"προκύρηξη για τους γονείς μου

Αγαπητοί γονείς: Ξέρω ότι σας χρωστάω πολλά. Με γεννήσατε, με ταίσατε, με ποτίσατε, με αναθρέψατε. Με αγαπήσατε κιόλας. Ετσι λέτε τουλάχιστον. Γιατί τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.

Με φέρατε σ’ένα κόσμο όπου είσασταν αναγκασμένοι κάθε μέρα να με παρατάτε και να τρέχετε για δουλειές. Με φέρατε εδώ και μετά ψάχνατε που να με παρκάρετε. Με πήγατε στο σχολείο κι επειδή δε σας έφτανε αυτό με τρέχετε σ’ένα σωρό φροντιστήρια και μαθήματα και μου φυτέψατε το άγχος για το αβέβαιο μέλλον μου. Αφού ήταν τόσο αβέβαιο το μέλλον μου, αφού ακόμα κι αυτό τον πλανήτη τον έχετε κάνει επικίνδυνο γιατί με φέρατε εδώ; Ποιά είναι η ζωή μου εμένα; Οι δύο ώρες τηλεόραση και games την ημέρα;

Θέλω να γνωρίσω τον κόσμο, να ανοίξω φτερά να πετάξω και να τα δώ όλα σε μιά στιγμή. Θέλω να βγώ έξω, να γνωρίσω τους άλλους, να παίξω να διασκεδάσω, να νοιώσω χαρά και να μη με νοιάζει ότι αύριο θα πάω σχολείο αδιάβαστη. Θέλω να ονειρεύομαι ένα κόσμο που δεν θα ψάχνουν να με παρκάρουν, που δε θα έχουν πάντα δουλειά, που δε θα είναι επικίνδυνο να γνωρίσω ους άλλους, που δε θα με τρομάζει το μέλλον, που δε θα έχει αφεντικά και δούλους.

Βλέπω τη μιζέρια σας αλλά δεν έχω συνηθίσει σ’αυτήν και δεν θέλω να συνηθίσω. Δε θα σκύψω το κεφάλι επειδή το σκύψατε εσείς. Δε θέλω να γίνω ούτε δούλος ούτε αφεντικό κανενός, θέλω να με αφήσετε ήσυχη.

Αυτά τα μαντρόσκυλα με τη στολή που σας τρομάζουν δεν τα φοβάμαι. Εσείς βλέπετε σ’αυτά κάποια τάξη κι ασφάλεια. Εμένα πάψτε να με κοροϊδεύετε γιατί βλέπω καλά ότι αυτή η τάξη είναι υποκρισία όσο για την ασφάλεια, οι ίδιοι είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος.

Είναι τα σύμβολα της εξουσίας. Της δικής σας, των δασκάλων, των πολιτικών, των μεγάλων που ζούν έτσι. Εσείς μάθατε να ζείτε έτσι εγώ όχι. Αν θέλουν να τα βάλουν μαζί μου αλίμονό τους. Δεν έχουν καμία ελπίδα και να το βάλουν καλά στο μυαλό τους. Είμαι οργισμένη κι επικίνδυνη. Και είμαστε πολλές και πολλοί, είμαστε παντού, είμαστε ακόμα και μέσα στα σπίτια των φονιάδων. Δεν μπορούν να κρυφτούν από μας όπου κι αν σταθούν. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο εμείς θα μείνουμε όρθιοι, όχι εκείνοι.

Μη μου θυμώνετε, αυτό που με μάθατε κάνω. Μου είπατε ότι η εξέγερση είναι μπάχαλο και καταστροφή. Τώρα που εξεγείρομαι μπάχαλο και καταστροφή θα πάρετε.

Σας αγαπάω. Με το δικό μου τρόπο αλλά σας αγαπάω.

Εχω όμως να φτιάξω το δικό μου κόσμο για να ζήσω τη δική μου ζωή ελεύθερη και για να το κάνω αυτό πρέπει να καταστρέψω το δικό σας κόσμο. Είναι το πιο σημαντικό πράγμα για μένα. Για να το πω με δικές σας λέξεις: αυτή είναι η δουλειά μου."

Ένα απ'τα πολλά γράμματα νέων από κάποιο blog. Μήπως πρέπει τελικά να τους ακούσουμε;

ΥΓ. Ακόμα και οι μορφές που χρησιμοποιούν είναι κάτι το καινούριο για μας τους παλαιότερους, εμπνευσμένες (ΕΡΤ, λουλούδια στους μπάτσους και περιμένουμε ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"προκύρηξη για τους γονείς μου

Αγαπητοί γονείς: Ξέρω ότι σας χρωστάω πολλά. Με γεννήσατε, με ταίσατε, με ποτίσατε, με αναθρέψατε. Με αγαπήσατε κιόλας. Ετσι λέτε τουλάχιστον. Γιατί τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.

Με φέρατε σ’ένα κόσμο όπου είσασταν αναγκασμένοι κάθε μέρα να με παρατάτε και να τρέχετε για δουλειές. Με φέρατε εδώ και μετά ψάχνατε που να με παρκάρετε. Με πήγατε στο σχολείο κι επειδή δε σας έφτανε αυτό με τρέχετε σ’ένα σωρό φροντιστήρια και μαθήματα και μου φυτέψατε το άγχος για το αβέβαιο μέλλον μου. Αφού ήταν τόσο αβέβαιο το μέλλον μου, αφού ακόμα κι αυτό τον πλανήτη τον έχετε κάνει επικίνδυνο γιατί με φέρατε εδώ; Ποιά είναι η ζωή μου εμένα; Οι δύο ώρες τηλεόραση και games την ημέρα;

Θέλω να γνωρίσω τον κόσμο, να ανοίξω φτερά να πετάξω και να τα δώ όλα σε μιά στιγμή. Θέλω να βγώ έξω, να γνωρίσω τους άλλους, να παίξω να διασκεδάσω, να νοιώσω χαρά και να μη με νοιάζει ότι αύριο θα πάω σχολείο αδιάβαστη. Θέλω να ονειρεύομαι ένα κόσμο που δεν θα ψάχνουν να με παρκάρουν, που δε θα έχουν πάντα δουλειά, που δε θα είναι επικίνδυνο να γνωρίσω ους άλλους, που δε θα με τρομάζει το μέλλον, που δε θα έχει αφεντικά και δούλους.

Βλέπω τη μιζέρια σας αλλά δεν έχω συνηθίσει σ’αυτήν και δεν θέλω να συνηθίσω. Δε θα σκύψω το κεφάλι επειδή το σκύψατε εσείς. Δε θέλω να γίνω ούτε δούλος ούτε αφεντικό κανενός, θέλω να με αφήσετε ήσυχη.

Αυτά τα μαντρόσκυλα με τη στολή που σας τρομάζουν δεν τα φοβάμαι. Εσείς βλέπετε σ’αυτά κάποια τάξη κι ασφάλεια. Εμένα πάψτε να με κοροϊδεύετε γιατί βλέπω καλά ότι αυτή η τάξη είναι υποκρισία όσο για την ασφάλεια, οι ίδιοι είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος.

Είναι τα σύμβολα της εξουσίας. Της δικής σας, των δασκάλων, των πολιτικών, των μεγάλων που ζούν έτσι. Εσείς μάθατε να ζείτε έτσι εγώ όχι. Αν θέλουν να τα βάλουν μαζί μου αλίμονό τους. Δεν έχουν καμία ελπίδα και να το βάλουν καλά στο μυαλό τους. Είμαι οργισμένη κι επικίνδυνη. Και είμαστε πολλές και πολλοί, είμαστε παντού, είμαστε ακόμα και μέσα στα σπίτια των φονιάδων. Δεν μπορούν να κρυφτούν από μας όπου κι αν σταθούν. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο εμείς θα μείνουμε όρθιοι, όχι εκείνοι.

Μη μου θυμώνετε, αυτό που με μάθατε κάνω. Μου είπατε ότι η εξέγερση είναι μπάχαλο και καταστροφή. Τώρα που εξεγείρομαι μπάχαλο και καταστροφή θα πάρετε.

Σας αγαπάω. Με το δικό μου τρόπο αλλά σας αγαπάω.

Εχω όμως να φτιάξω το δικό μου κόσμο για να ζήσω τη δική μου ζωή ελεύθερη και για να το κάνω αυτό πρέπει να καταστρέψω το δικό σας κόσμο. Είναι το πιο σημαντικό πράγμα για μένα. Για να το πω με δικές σας λέξεις: αυτή είναι η δουλειά μου."

Ένα απ'τα πολλά γράμματα νέων από κάποιο blog. Μήπως πρέπει τελικά να τους ακούσουμε;

ΥΓ. Ακόμα και οι μορφές που χρησιμοποιούν είναι κάτι το καινούριο για μας τους παλαιότερους, εμπνευσμένες (ΕΡΤ, λουλούδια στους μπάτσους και περιμένουμε ).

Εφόσον έχεις τόσα παράπονα για τους γονείς που σε ανάθρεψαν,γιατί δεν τους δίνεις την επιστολή ιδιοχείρως

και μάλιστα να καθίσετε να την συζητήσετε,μήπως έχουν κι' αυτοί κάτι να σου πουν??????

Μηδενί δίκην δικάσεις................................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ φίλε Θεόφιλε,

Δεν μπορώ να γνωρίζω αν αυτό το είμαστε,έχουμε κλπ είναι "πληθυντικός ευγένειας",αλλά προσωπικά δεν αισθάνομαι

καθόλου ένοχος για ότι άσχημο συμβαίνει στην κακούργα κοινωνία.

Παρακαλώ η παραπάνω φράση μου να μην εκληφθεί ως εγωιστική,διότι ο καθένας πρέπει να αναλαμβάνει τις

ευθύνες που του αναλογούν και όχι και τις ευθύνες των οποιονδήποτε ανεύθυνων.

Αν ο καθένας μας μπορούσε να μεγαλώνει μέσα στην κοινωνία μας,με αγάπη,και κατανόηση για τον πλησίον του,

να μην σηκώσει ποτέ μα ποτέ το ανάστημά του στα παιδιά του,αλλά και στα παιδιά των άλλων τεντώνοντας το

δάκτυλο σαν περίστροφο και να μην τολμήσει να πει ποτέ μα ποτέ στα παιδιά του,θα κάνεις αυτό επειδή "το λέω

εγώ",χωρίς να κάτσει να εξηγήσει το γιατί,τότε θα βλέπαμε όλοι πως θα ήταν η κοινωνία.

Επειδή όμως δυσκολευόμαστε,για πολλούς και διάφορους λόγους ο καθένας,να ακολουθήσουμε τα παραπάνω,

συνεχίζεται ο φαύλος κύκλος με τον κατήφορο της "κοινωνίας μας".

Προσωπικά λοιπόν,δεν πιστεύω ότι η κοινωνία μας είναι τόσο χάλια,τουλάχιστον επί του παρόντος,αλλά αν δεν αναλλάβει ο καθένας μας,ξεχωριστά τις ευθύνες που του αναλογούν και κάθε ενέργειά του,να γίνεται με σύνεση,αγάπη και δημοκρατικότητα,τότε σε λίγα χρόνια θα δείτε μιά κοινωνία,που

η σημερινή θα φαντάζει παράδεισος μπροστά της.

Με αγάπη.

Βαγγέλης.

Βαγγέλη, καλέ μου φίλε και συνάδελφε, πιστεύεις ότι η κοινωνία που έχουμε δομήσει (και όχι η "κακούργα"..) λειτουργεί σωστά ; Εγώ όχι. Λυπάμαι που το διαπιστώνω, γιατί μέλος της είμαι και εγώ, αλλά όχι.. οι θεσμοί της και τα όργανά της, που πηγάζουν από τα σπλάχνα αυτής της κοινωνίας που θεσμίσαμε, δεν λειτουργούν σωστά. Και δεν είναι μόνο τόσο χάλια, αλλά πολύ πιο χάλια. (Η τοποθέτησή μου δεν έχει να κάνει με κυβερνώσες παρατάξεις)

Δεν θέλησα να αποδώσω ευθύνες σε κανέναν, δεν έχω την δυνατότητα να το πράξω και ξέρεις γιατί; γιατί πιστεύω πως αν ο καθένας μας αναλάμβανε τις ευθύνες που του αναλογούν για τις ευθύνες (πράξεις) των "οποιονδήποτε ανεύθυνων" - "υπεύθυνων", ίσως τότε να υπήρχε ελπίδα. Ακόμη αν κοιτούσαμε ο καθένας να κάνουμε κάτι καλό γι' αυτήν την κοινωνία, μέσα στην οποία ζούμε και υπάρχουμε, πέρα από το να την απαξιώνουμε με την καθημερινή μας στάση και συμπεριφορά (για όσους το κάνουν αυτό).

Πιστεύω λοιπόν ότι αν συνεχίσουμε (χωρίς να διαφωνώ μαζί σου) αυτόν τον φαύλο κύκλο που αναφέρεις, τότε η κοινωνία μας θα εξακολουθεί να αναπαράγει δυνάμει.. τέτοια φαινόμενα βίας και άνομων συμπεριφορών.

Δεν θέλησα να αναπτύξω τις θέσεις μου σ' αυτό το θέμα σεβόμενος τις ευαισθησίες και τις τοποθετήσεις των συναδέλφων, αλλά κυρίως τη μνήμη του αδικοχαμένου νέου (το αγαθό της ζωής είναι υπέρτατο). Έχασα φίλο μου σε ηλικία 19-20 ετών, ναι οι δομές οι "αξίες" και οι "αρχές" αυτής της κοινωνίας, που δεν μπορούσε να καταλάβει να σκύψει πάνω στο πρόβλημά του, ήταν αυτές που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία. Ναι έχω και εγώ μέρος ευθύνης, που δεν μπόρεσα να σταθώ περισσότερο κοντά του, να τον καταλάβω, να τον στηρίξω.

Και επειδή δεν μπορεί το μήνυμα προς το κράτος και την βία που ασκεί προς τους πολίτες της να είναι σκοτώστε..

Αλλά και επειδή δεν μπορεί το μήνυμα προς τους νέους από τα γεγονότα των ημερών να είναι κάψτε και καταστρέψτε..

Αλλά και επειδή δεν αντέχω την μεμψιμοιρία των ημερών, την καταστροφολογία αλλά και την εκμετάλλευση του συμβάντος από πολλούς (πολιτικούς και άλλους) και με διάφορους τρόπους, (έχει χαθεί το μέτρο.. αναλύσεις ακόμα και ξένων μέσων ενημέρωσης έφτασαν στο σημείο, δίκην χρηματιστηρίου αξιών, να προεξοφλήσουν ακόμα και την επερχόμενη οικονομική κρίση). Και πολλά άλλα επειδή.. να σε παραπέμψω στο θέμα της "Δευτέρας" του Κωνσταντίνου (σελίδα 9, δημοσίευση 175)

http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?...mp;st=175

εκεί σε μια προσπάθεια να πάμε τη σκέψη μας ένα βήμα παραπάνω (στο "δια ταύτα", δηλαδή), έφερα στη συζήτηση που κάναμε παλαιότερα, τις σκέψεις και τις τοποθετήσεις ενός διανοητή, για μια "άλλη" (εφόσον η ήδη υπάρχουσα αντιπροσωπευτική δημοκρατία δεν μας κάνει) περισσότερο συμμετοχική και θέλω να πιστεύω περισσότερο δημοκρατική κοινωνία. Μια κοινωνία που εμείς ως υπεύθυνοι πολίτες θα θεσμίσουμε και στην οποία θα σεβόμαστε τους θεσμούς - νόμους της έως ότου αποφασίσουμε να τους αλλάξουμε. Κάτι που συνάδει και με την κουλτούρα της παράδοσής μας. Διαφορετικά, ναι συμφωνώ μαζί σου, θα μπορούσαμε να οδηγηθούμε σε μια κόλαση.

Υ.Γ. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι μπορούμε να συνεχίζουμε να δίνουμε εξουσιοδότηση εν λευκώ για τέσσερα χρόνια σε οποιονδήποτε να ρυθμίζει τις τύχες μας. Αρνούμαι να το δεχτώ. Πιστεύω σε μια δημοκρατική συμμετοχική κοινωνία. Δεν δέχομαι το επιχείρημα της ακυβερνησίας, λύσεις μπορούν να υπάρξουν. Δημοψηφίσματα για σοβαρά ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία κλπ.. Οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό και για το λαό, ας μην το ξεχνάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαγγέλη, καλέ μου φίλε και συνάδελφε, πιστεύεις ότι η κοινωνία που έχουμε δομήσει (και όχι η "κακούργα"..) λειτουργεί σωστά ; Εγώ όχι. Λυπάμαι που το διαπιστώνω, γιατί μέλος της είμαι και εγώ, αλλά όχι.. οι θεσμοί της και τα όργανά της, που πηγάζουν από τα σπλάχνα αυτής της κοινωνίας που θεσμίσαμε, δεν λειτουργούν σωστά. Και δεν είναι μόνο τόσο χάλια, αλλά πολύ πιο χάλια. (Η τοποθέτησή μου δεν έχει να κάνει με κυβερνώσες παρατάξεις)

Όλοι είμαστε μέλη της κοινωνίας,αλλά δεν είμαστε όλοι υπεύθυνοι,(άντε για να μη σε στεναχωρήσω,άλλος λιγώτερο,

άλλος περισσότερι,για την κακή δομή της.

Εαν όλοι ενεργούσαν,όπως σου ανάφερα στην παρέμβασή μου και επαναλαμβάνω αμέσως πιό κάτω,δεν θα ήταν έτσι

η κοινωνία μας:

Αν ο καθένας μας μπορούσε να μεγαλώνει μέσα στην κοινωνία μας,με αγάπη,και κατανόηση για τον πλησίον του,

να μην σηκώσει ποτέ μα ποτέ το ανάστημά του στα παιδιά του,αλλά και στα παιδιά των άλλων τεντώνοντας το

δάκτυλο σαν περίστροφο και να μην τολμήσει να πει ποτέ μα ποτέ στα παιδιά του,θα κάνεις αυτό επειδή "το λέω

εγώ",χωρίς να κάτσει να εξηγήσει το γιατί,τότε θα βλέπαμε όλοι πως θα ήταν η κοινωνία.

Δεν θέλησα να αποδώσω ευθύνες σε κανέναν, δεν έχω την δυνατότητα να το πράξω και ξέρεις γιατί; γιατί πιστεύω πως αν ο καθένας μας αναλάμβανε τις ευθύνες που του αναλογούν για τις ευθύνες (πράξεις) των "οποιονδήποτε ανεύθυνων" - "υπεύθυνων", ίσως τότε να υπήρχε ελπίδα. Ακόμη αν κοιτούσαμε ο καθένας να κάνουμε κάτι καλό γι' αυτήν την κοινωνία, μέσα στην οποία ζούμε και υπάρχουμε, πέρα από το να την απαξιώνουμε με την καθημερινή μας στάση και συμπεριφορά (για όσους το κάνουν αυτό).

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Προσωπικά εκνευρίζομαι πολλές φορές με τα τρελά που μας συμβαίνουν,αλλά πάντοτε φροντίζω να αντιδρώ με

σύνεση και όχι με το θυμικό της στιγμής.

Πιστεύω λοιπόν ότι αν συνεχίσουμε (χωρίς να διαφωνώ μαζί σου) αυτόν τον φαύλο κύκλο που αναφέρεις, τότε η κοινωνία μας θα εξακολουθεί να αναπαράγει δυνάμει.. τέτοια φαινόμενα βίας και άνομων συμπεριφορών.

Δυστυχώς,πολύ φοβούμαι,ότι ο φαύλος κύκλος θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια,διότι οι καταστάσεις μας έχουν

κάνει να μη έχουμε υπομονή,να μη έχουμε πραγματική δημοκρατικότητα,να μην αναγνωρίζουμε κανένα δίκιο

στον απέναντι,να μη σεβόμαστε την γνώμη των παιδιών (από 5 χρονών και πάνω),διότι εμείς τα ξέρουμε όλα

και κυρίως να μην εμφορούμαστε από αγάπη.(σε όλα ο πληθυντικός είναι ευγενείας)

Δεν θέλησα να αναπτύξω τις θέσεις μου σ' αυτό το θέμα σεβόμενος τις ευαισθησίες και τις τοποθετήσεις των συναδέλφων, αλλά κυρίως τη μνήμη του αδικοχαμένου νέου (το αγαθό της ζωής είναι υπέρτατο). Έχασα φίλο μου σε ηλικία 19-20 ετών, ναι οι δομές οι "αξίες" και οι "αρχές" αυτής της κοινωνίας, που δεν μπορούσε να καταλάβει να σκύψει πάνω στο πρόβλημά του, ήταν αυτές που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία. Ναι έχω και εγώ μέρος ευθύνης, που δεν μπόρεσα να σταθώ περισσότερο κοντά του, να τον καταλάβω, να τον στηρίξω.

Από προσωπική εμπειρία,μπορώ να σε διαβεβαιώσω,ότι σε κάθε περίπτωση,ένας άνθρωπος,ο οποίος προσπάθησε

να αποτρέψει το κακό και δεν το κατάφερε,διότι ήταν τρομερά αντίξοες οι συνθήκες,δεν σημαίνει ότι πρέπει σε

όλη του την ζωή να μέμφεται τον εαυτό του.

Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις,ένας δεν αρκεί,ότι και να κάνει.

Και επειδή δεν μπορεί το μήνυμα προς το κράτος και την βία που ασκεί προς τους πολίτες της να είναι σκοτώστε..

Αλλά και επειδή δεν μπορεί το μήνυμα προς τους νέους από τα γεγονότα των ημερών να είναι κάψτε και καταστρέψτε..

Αλλά και επειδή δεν αντέχω την μεμψιμοιρία των ημερών, την καταστροφολογία αλλά και την εκμετάλλευση του συμβάντος από πολλούς (πολιτικούς και άλλους) και με διάφορους τρόπους, (έχει χαθεί το μέτρο.. αναλύσεις ακόμα και ξένων μέσων ενημέρωσης έφτασαν στο σημείο, δίκην χρηματιστηρίου αξιών, να προεξοφλήσουν ακόμα και την επερχόμενη οικονομική κρίση). Και πολλά άλλα επειδή.. να σε παραπέμψω στο θέμα της "Δευτέρας" του Κωνσταντίνου (σελίδα 9, δημοσίευση 175)

http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?...mp;st=175

Συμφωνώ μαζί σου.

εκεί σε μια προσπάθεια να πάμε τη σκέψη μας ένα βήμα παραπάνω (στο "δια ταύτα", δηλαδή), έφερα στη συζήτηση που κάναμε παλαιότερα, τις σκέψεις και τις τοποθετήσεις ενός διανοητή, για μια "άλλη" (εφόσον η ήδη υπάρχουσα αντιπροσωπευτική δημοκρατία δεν μας κάνει) περισσότερο συμμετοχική και θέλω να πιστεύω περισσότερο δημοκρατική κοινωνία. Μια κοινωνία που εμείς ως υπεύθυνοι πολίτες θα θεσμίσουμε και στην οποία θα σεβόμαστε τους θεσμούς - νόμους της έως ότου αποφασίσουμε να τους αλλάξουμε. Κάτι που συνάδει και με την κουλτούρα της παράδοσής μας. Διαφορετικά, ναι συμφωνώ μαζί σου, θα μπορούσαμε να οδηγηθούμε σε μια κόλαση.

Συμφωνώ μαζί σου.

Υ.Γ. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι μπορούμε να συνεχίζουμε να δίνουμε εξουσιοδότηση εν λευκώ για τέσσερα χρόνια σε οποιονδήποτε να ρυθμίζει τις τύχες μας. Αρνούμαι να το δεχτώ. Πιστεύω σε μια δημοκρατική συμμετοχική κοινωνία. Δεν δέχομαι το επιχείρημα της ακυβερνησίας, λύσεις μπορούν να υπάρξουν. Δημοψηφίσματα για σοβαρά ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία κλπ.. Οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό και για το λαό, ας μην το ξεχνάμε.

και εδώ συμφωνώ μαζί σου,αλλά σηκώνει μεγάλη κουβέντα.

Καλό Σαββατοκύριακο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙΓΕΣΑΙ

ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΗΧΟΣ http://downloads.city995.gr/Tzimis%20Panousis/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ.

ΑΨΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ:

http://www.boston.com/bigpicture/2008/12/2...reek_riots.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρθρο του Μάνου Χατζιδάκι για επεισόδια του Μάη του 1986 (περιοδικό «Το Τέταρτο»)

«…Μια μωβ σκιά Μαΐου ξάπλωσε στον τόπο. Οσα συνέβησαν στα Εξάρχεια και στη Νομική Σχολή. Και στην οδό Σκουφά και Σόλωνος, Μαυρομιχάλη και Ιπποκράτους ενόχλησαν τους Έλληνες πολίτες και αγανάκτησαν τον Τύπο ολόκληρο: Γιατί δεν τους εξολοθρεύουν και δεν τους σπάνε το κεφάλι. Γιατί δεν ρίχνουν δακρυγόνα. Και η Σύγκλητος και οι φοιτητές όλων των παρατάξεων, όλοι αγανακτισμένοι με τα τριάντα-εκατό παιδιά που δεν το βάζουν κάτω, δεν εννοούνε να παραδεχτούν πως η όποια ελευθερία ανήκει μόνο στους αστυνομικούς και τους ηλικιωμένους. Που δεν μπορούν να αντιληφθούν γιατί καταδιώκονται αδιάκοπα, προπηλακίζονται ατελείωτα και συνεχώς υποχρεούνται να δέχονται εξευτελισμούς.

Κι ο προπηλακισμός αρχίζει από τον δάσκαλο, τον επιστάτη του σχολείου, από τον οδηγό και τον εισπράκτορα του λεωφορείου, απ’ τον καθηγητή και τον δημόσιο λειτουργό ώς τον δημόσιο υπάλληλο, από τους αξιωματικούς κι εκπαιδευτές στο κέντρο κατατάξεως ώς τον τυχαίο μοτοσικλετιστή της τροχαίας που θα του ζητήσει άδειες, ταυτότητες και πιστοποιητικά. Ως τον γιατρό του νοσοκομείου που θα τον πάνε σηκωτό, ύστερα από τη γροθιά του οργάνου της τάξεως. Και το γνωρίζουμε πολύ καλά.

Εξύβριση αρχής - έτσι ονομάζεται η απαίτηση εξηγήσεων. Χειροδικία κατά της αρχής - έτσι είθισται να αποκαλείται η ενστικτώδης κίνηση του αμυνόμενου νέου. Και η ιστορία δεν έχει τέλος. Η ανωνυμία και η εισαγγελική αρχή θα του προσφέρει ή μια τραυματική αγανάκτηση ισόβια ή τον επιζητούμενο από την πολιτεία ευνουχισμό του. Αυτή είναι μια καθημερινή πραγματικότητα και, δυστυχώς, γνησίως ελληνική τα πρόσφατα και τελευταία σαράντα χρόνια - όσα είχα δηλαδή την ευτυχία να ζήσω σαν επώνυμος πολίτης εις τούτον τον ένδοξον κατά τα άλλα τόπον μας.

Μια μωβ σκιά Μαΐου σκέπασε την Αθήνα. Κι όμως δεν βρέθηκε ένας δημοσιογράφος, μια εφημερίδα ν’ αγανακτήσει και να διαμαρτυρηθεί, να καταγγείλει την αλήθεια για αυτό το τρίγωνο του αίσχους. Σκουφά, Μαυρομιχάλη και Ιπποκράτους. Κι άρχισε μια σκόπιμη, ύποπτη κι έντεχνη σύγχυση τριών ασχέτων μεταξύ των περιπτώσεων. Οι νεαροί των Εξαρχείων να παρουσιάζονται ίδιοι με τους αλήτες των γηπέδων, τους επονομαζόμενους χούλιγκανς, και επιπλέον να καλλιεργείται η εντύπωση στην κοινή γνώμη, με στήλες ολόκληρες των θλιβερών εφημερίδων μας, ότι οι νέοι αυτοί, οι αναρχικοί, είναι οι βομβιστές και ίσως οι πιθανοί δράστες των δολοφονιών ή εμπρησμών. Και φυσικά, όταν με το καλό τελειώσει η δίωξη των εκατό, σαράντα ή είκοσι παιδιών και η όλη επιχείρηση στεφθεί με «επιτυχία», να πάρει τις διαστάσεις ενός πραγματικού θριάμβου… κατά του εγκλήματος.

Την ίδια ώρα που δολοφονούνται εκδότες και οι δολοφόνοι δεν ανευρίσκονται. Δολοφονούνται πολίτες και οι δολοφόνοι δεν αποκαλύπτονται. Πεθαίνουν νέοι από ξυλοδαρμούς και οι δράστες κυκλοφορούν ανενόχλητοι και, τέλος, δεν… ανακαλύπτονται.

Την ίδια ώρα η πολιτεία αγανακτεί διότι υπάρχουν μερικά ζωντανά της κύτταρα που αντιδρούν άτεχνα, ανοργάνωτα, ίσως μ’ αφέλεια, σ’ όλην αυτή την οργανωμένη κρατική ασχήμια, αντί να βλογάμε τον Θεό που βρίσκονται ακόμη μερικοί που δεν συνήθισαν στην «παρουσία του τέρατος». (…) Κορίτσια κι αγόρια με γυαλιά, έτσι καθώς κοιτάτε με απορία κι αγανάκτηση για ό,τι συμβαίνει γύρω σας, είμαι μαζί σας. Και σας αγαπώ».

  • Και όμως, υπάρχουν όρια!

Μια εξέγερση μπορεί να έχει στόχο την έκφραση αγανάκτησης ή την πρόθεση αλλαγής. Μπορεί να είναι εισβολή βαρβάρων ή εξέγερση Λουδητών, που θέλει να καταστρέψει όσα δεν κατέχει, ή μπορεί να επιδιώκει να αποκτήσει την κατοχή, ώστε να αναδιαμορφώσει την καθημερινότητα.

Διαφέρει ο “αγαναχτισμένος” που καταστρέφει, από τον αγανακτισμένο που αναμορφώνει. Ειπώθηκε ότι “όποια εξέγερση είναι καλή”… Α, ρε παιδιά, τα ξανάδαμε: το δόγμα δεν κατάφερε ποτέ τίποτα! Οι Ζαπατίστας, αγαπητέ μου, κατέλαβαν και αναμόρφωσαν, στην Oaxaca ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ, Φιλήμονα, ΣΩΣΑΝ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΑΝ ΔΟΜΕΣ ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ, οι συμβιβασμένοι, έεεεεε; Στα ανάκτορα του τσάρου οι επαναστάτες σώσαν τα έργα τέχνης, γιατί από ‘κεί και πέρα ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ! Η αναρχική θεωρία ισχυρίζεται ότι “η τεχνολογική εξέλιξη επιτρέπει λιγότερες ώρες εργασίας, και το διεκδικούμε!”, δεν καταστρέφουμε τις μηχανές!

Ο Νετσάγεφ και η παρέα του κρίθηκαν! Αναρωτιέμαι ποιοι έχουν συμφέρον να τον αναβιώσουν, και γιατί;

Με τον ίδιο τρόπο που σκέφτεσαι, ο καπιταλισμός, ο δογματικός μαρξισμός, ο εθνικοσοσιαλισμός και όλοι οι δογματίζοντες -ισμοί ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (έτσι, θα μου πεις, λειτουργεί η ιστορία), ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ! ΕΤΣΙ ΧΑΘΗΚΕ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ (παρ’ όλη την αρχική αποδοχή) ΣΤΗΝ ΠΑΡΙΣΙΝΗ ΚΟΜΜΟΥΝΑ!

ΔΕΝ ΜΑΘΑΜΕ; Ντρέπομαι…

  • … η Αριστοκρατία της μιζέριας …

Δε με αφορούν οι - εκατέρωθεν - προβοκάτορες. Θέλω να μιλήσω για εκείνους που η αγανάκτησή τους ξεχειλίζει:

Οι νέοι που βρήκαν ευκαιρία να ουρλιάξουν “μέχρι να ματώσει ο λαιμός τους”, τί φωνάζουν;

Μήπως ότι οι ευκαιρίες της ζωής τους έφθιναν πριν γεννηθούν;

>>Θα κριθούν σε κάποια τρίωρα που εξαγόρασαν - όσοι μπόρεσαν - πανάκριβα σε φροντιστήρια/κολαστήρια της γνώσης, όπου “ξέρω” σημαίνει “εκτελώ την διαδικασία”, και μάλιστα γρήγορα (!).

>>Θα βρουν δουλειά ανάλογα με το ποιον “έγλειψαν” οι γονείς τους τα τελευταία χρόνια, και όσοι προσπαθήσουν να σωρεύσουν προσόντα θ’ ακούσουν - είναι τρομερό να τ’ ακούς - τη φράση “υπερβολικά πολλά προσόντα”!

Εμ, βέβαια! Σε μια κοινωνία μίζερων το “αφεντικό” βασίζεται στη δεξαμενή του “λαού της αβύσσου”, εκείνων, δηλαδή, που δεν ελπίζουν, για να “απασχολήσει” χωρίς να “πληρώσει”, αφού - ούτως ή άλλως - κανείς δε θα επιτρέψει σε κάποιον ποιοτικότερο να τον ανταγωνιστεί! Ελληνάρες!

>>Θα περπατήσουν τα νησιά, τον Έβρο και τη Ροδόπη κάνοντας τη “θητεία” τους, αφού εκείνοι που ξέρουν υπηρετούν σε γραφεία κοντά στο σπίτι…

>>ΝΑΙ, ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΣΠΑΝΕ, ΠΟΥ ΔΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΤΙΣ “ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ”, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ… Είναι κακά παιδιά που, όταν κρίνουν, μετά από την αγανάκτηση, θα δουν ότι πάλι στα ίδια είναι! Δεν είναι, άραγε, “παιδιά καλών οικογενειών” αυτά;

>>Παιδιά που το “σχολείο δεν τα νοιάζει”, αφού ο “μπαμπάς” έχει επιχείρηση να τα “βολέψει”, έχει λεφτά να τα στείλει έξω και “μέσον” να τα χώσει σε δουλειά…

>>Κι όμως! Αυτά τα μαγκάκια της τάξης αγανακτούν! Είναι μπροστάρηδες στο σπάσιμο! Γεμίζουν την Πλατεία κάθε απόγευμα, αφού και τα “καλά” φροντιστήρια είναι εκεί γύρω! Είναι έτοιμα - και άφοβα - να τα σπάσουν! Γιατί κανείς - ούτε οι “δάσκαλοί” τους - δεν μπορεί να τα πείσει ότι το βόλεμά τους είναι η παγίδα τους…

>>Τί, άραγε, θα δώσει η κοινωνιο-ψυχολογική έρυνα γι αυτά τα παιδιά του σήμερα όταν θα ‘ναι οι βολεμένοι του αύριο; Ισχυρίζομαι ότι ζουν στις χειρότερες ψυχολογικά συνθήκες και ταΐζουν τους “γνωστούς-άγνωστους” με στελέχη… Τα νοσοκομεία με κακοποιημένα μέλη της οικογένειάς τους… Τους ψυχίατρους με πελάτες… Τη μιζέρια της καθημερινότητάς μας με “αξιόλογα στελέχη”…

  • … αχ, μας τα ‘πε νωρίς αυτός!

ο κυρ παντελης του Πάνου Τζαβέλα, που τον θυμάμαι, ψηλό, με την ατέλειωτη γεννειάδα του και την γοητευτική του περπατησιά - λίκνισμα, έλεγες - στον Λυκαβηττό…

Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή

έχεις κατάστημα κάπου στη γη

πουλάς εμπόρευμα, βγάζεις λεφτά

πολλά λεφτά, (πολλά λεφτά)

Τις Κυριακές πρωί στην εκκλησιά

σταυροκοπιέσαι στην παναγιά

Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή

έχεις και σύζυγο, κόρη, παιδί

μοντέρνα έπιπλα, έγχρωμη tv,

τρως τροφή πνευματική.

Μακριά από κόμματα μην βρεις μπελά,

“Πατρίς, θρησκεία και φαμελιά”

Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή

τι κι αν πεθαίνουνε πάνω στη γη

χιλιάδες άνθρωποι, χωρίς ψωμί,

μαύροι, λευκοί ή κίτρινοι.

Ο γιός σου μοναχά να ‘ναι καλά

ν’ αφήσεις τ’ όνομα και τον παρά.

Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή

σκέβρωσες, σάπισες στο μαγαζί

τη νιότη ξόδεψες και την ορμή

για τη δραχμή, για το πετσί

δίπλα σου τ’ όνειρο, η ζωή και το φως

μα εσύ στο κουφάρι σου κλεισμένος εντός.

Ξέρεις πως δώσανε κυρ-Παντελή

άλλοι τα νιάτα τους και τη ζωή

να γίνει τ’ όνειρο φέτα ψωμί

να φας και ‘συ κυρ-Παντελή;

Κι εσύ τι έδωσες κυρ-Παντελή;

πες μας τι έκανες σ’ αυτή τη γη;

πες μας τί άφησες κληρονομιά

που να εμπνέει τη νέα γενιά

Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή

έντρομε, άβουλε συ φασουλή

βρώμισες τ’ όνειρο και την ψυχή

άδειο πετσί χωρίς ψωμί.

Έντιμοι άνθρωποι, νέα γενιά

θάψτε τους έντιμους μες στα σπαρτά (σκατά)

κι αυτούς που φτιάξανε τον Παντελή

σκουλήκι άχρηστο σ’ αυτή τη γη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έντιμοι άνθρωποι, νέα γενιά

θάψτε τους έντιμους μες στα σπαρτά (σκατά)

κι αυτούς που φτιάξανε τον Παντελή

σκουλήκι άχρηστο σ’ αυτή τη γη.

Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι περιφρουρείται η ελευθερία μας με το να θάβονται άνθρωποι που δεν μας μοιάζουν..

Τότε θα έρθει μια δεδομένη στιγμή που και μεις δεν θα μοιάζουμε με κάποιους και θα θαφτούμε. Και θα έχουμε το παρελθόν ότι ανεχθήκαμε το θάψιμο των ανθρώπων που δε μας μοιάζουν. Άρα και μεις σωστά θα θαφτούμε. Μην ξεχνάμε ότι αυτό είναι και η αρχή και η βάση ολοκληρωτισμών, όποιας μορφής.

Δεν κινδυνεύουμε απ’ αυτούς που δεν μας μοιάζουν, κινδυνεύουμε απ’ αυτούς που θάβουν αυτούς που δεν μας μοιάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 weeks later...

http://www.madata.gr/index.php/24/26/28342.html

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/01/05/1613067.htm

Δεν κινδυνεύουμε απ’ αυτούς που δεν μας μοιάζουν, κινδυνεύουμε απ’ αυτούς που θάβουν αυτούς που δεν μας μοιάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν κατάλαβα!!!!!!

συμψηφίζουμε το ενα θέμα με το άλλο Θεόφιλε????

συμψηφίζουμε την δολοφονία απο την κρατική μηχανή ένος 16χρονου, που δεν έκανε τιποτε με μια προβοκατόρικη ασφαλίτικη επίθεση μια "τρομοκρατικής" οργάνωσης ε ένα όργανο της "τάξης"

με ποια λογική????

με την λογική ότι οι οπλισμένοι σαν αστακοί μπάτσοι φυλάνε το δέντρο του Κακλαμάνη

με την λογική ότι φυλάνε την Αμερικάνική πρεσβύα και την πρεσβεία των δολοφόνων ισραηλινών,

που χτυπούν αδιάκριτα διαδηλώτριες/τες, που συλαμβάνουν αθώους πολίτες και τους οδηγούν στα δικαστήρια αφου πρώτα τους σαπίσουν στο ξύλο

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ "ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ" ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΚΥΡΙΟ ΜΕΛΗΜΑ ΝΑ ΠΛΉΖΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΕΞΕΡΕΡΣΗ

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΜΩΝ ΝΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ

ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΜΑΤ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΕΝΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ

όλα στο ιδιο τσουβάλι???????????????

εεεεεεεεεε οχι

οι παλαιστίνιοι αγωνίζονται για μια πατρίδα και κάνουν αντίσταση

ΕΝΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ειναι δολοφόνοι

ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΠΟΡ-ΕΛΑΙΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν κατάλαβα!!!!!!

συμψηφίζουμε το ενα θέμα με το άλλο Θεόφιλε????

συμψηφίζουμε την δολοφονία απο την κρατική μηχανή ένος 16χρονου, που δεν έκανε τιποτε με μια προβοκατόρικη ασφαλίτικη επίθεση μια "τρομοκρατικής" οργάνωσης ε ένα όργανο της "τάξης"

με ποια λογική????

με την λογική ότι οι οπλισμένοι σαν αστακοί μπάτσοι φυλάνε το δέντρο του Κακλαμάνη

με την λογική ότι φυλάνε την Αμερικάνική πρεσβύα και την πρεσβεία των δολοφόνων ισραηλινών,

που χτυπούν αδιάκριτα διαδηλώτριες/τες, που συλαμβάνουν αθώους πολίτες και τους οδηγούν στα δικαστήρια αφου πρώτα τους σαπίσουν στο ξύλο

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ "ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ" ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΚΥΡΙΟ ΜΕΛΗΜΑ ΝΑ ΠΛΉΖΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΕΞΕΡΕΡΣΗ

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΜΩΝ ΝΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ

ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΜΑΤ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΕΝΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ

όλα στο ιδιο τσουβάλι???????????????

εεεεεεεεεε οχι

οι παλαιστίνιοι αγωνίζονται για μια πατρίδα και κάνουν αντίσταση

ΕΝΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ειναι δολοφόνοι

ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΠΟΡ-ΕΛΑΙΟΣ

Απόστολε, δεν κατάλαβα τι ακριβώς κατάλαβες..

Εκείνο όμως που εγώ κατάλαβα ή μάλλον διαπιστώνω είναι ότι δυο νέοι άνθρωποι ο ένας στην εφηβεία του, λόγω "αποκλίνουσας" συμπεριφοράς όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε και γράφτηκε, και ο άλλος εικοσιενός ετών (δεν ξέρω ακριβώς εξ' αιτίας ποιάς "αποκλίνουσας" συμπεριφοράς) γαζώθηκαν κυριολεκτικά.

Δεν ξέρω τι ακριβώς παιχνίδια παίζονται όσο και αν είμαι υποψιασμένος.. Εκείνο όμως που ξέρω ή μάλλον διαπιστώνω για μια φορά ακόμα είναι ότι μ' αυτόν τον τρόπο δεν περιφρουρείται η ελευθερία μας ως κοινωνίας πολιτών και δυστυχώς κινδυνεύουμε απ' αυτούς που μας "υπερασπίζουν", απ' όσους δεν μας μοιάζουν.

Και θα τονίσω για μια φορά ακόμα ότι το παρακάτω είναι επικίνδυνο.. όσο και τα προβοκατόρικα χτυπήματα, αν υποτεθεί ότι ήταν τέτοιο, δεν μπορώ να γνωρίζω τι παιχνίδια παίζονται.. όσο και να το υποθέτω..

Έντιμοι άνθρωποι, νέα γενιά

θάψτε τους έντιμους μες στα σπαρτά (σκατά)

κι αυτούς που φτιάξανε τον Παντελή

σκουλήκι άχρηστο σ’ αυτή τη γη.

Απόστολε, στα ΜΑΤ εργάζονται άνθρωποι νέοι από τα σπλάχνα αυτού του λαού, αυτής της κοινωνίας, παιδιά μας είναι. Και δεν θεωρώ πως το "γάζωμα" είναι και οι καλύτερος τρόπος για να τους γαλουχήσουμε.. όπως συνέβη και με τον Αλέξανδρο.

Αυτά σ' ότι έχει να κάνει με την ανθρώπινη προσέγγιση του θέματος.

Σχετικά με το πολιτικό μέρος της τοποθέτησής σου είναι θέμα πολιτικής οπτικής του καθενός και εγώ τέτοια δεν διαθέτω και σίγουρα δεν θα μπορούσα να τσουβαλιάσω τα γεγονότα στη Γάζα μ' αυτά που συμβαίνουν στα καθ' ημάς. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, σίγουρα δεν θα μπορούσα να πω ότι ζούμε κάτω από ένα ιδιότυπο "Χριστουγεννιάτικο" καθεστώς τύπου "Γάζας" με τους "Ισραηλινούς" (άστρο λαμπρό τους οδηγεί..!!!) να μας βομβαρδίζουν, στην προσπάθειά τους να προστατεύσουν το δένδρο του Κακλαμάνη..

Γιατί κάπου θεωρώ ότι έχει χαθεί το μέτρο.. ?

Καλή χρονιά Απόστολε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έντιμοι άνθρωποι, νέα γενιά

θάψτε τους έντιμους μες στα σπαρτά (σκατά)

κι αυτούς που φτιάξανε τον Παντελή

σκουλήκι άχρηστο σ’ αυτή τη γη.

Εγώ πάλι, δεν βλέπω τίποτα περίεργο στον στίχο..

ας τον απολαύσουμε με την ευκαιρία..

http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?...ost&id=3322

Όπως δεν βλέπω τίποτα περίεργο στην τοποθέτηση του Αποστόλη..

ούτε μπορώ να διαχωρίσω την "ανθρώπινη" από την "πολιτική" προσέγγιση.

Τα δύο συμβάντα δεν μπορούν να συγκριθούν, γιατί απλά δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους...

με όποιο μέτρο και να τα μετρήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκείνο όμως που εγώ κατάλαβα ή μάλλον διαπιστώνω είναι ότι δυο νέοι άνθρωποι ο ένας στην εφηβεία του, λόγω "αποκλίνουσας" συμπεριφοράς όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε και γράφτηκε,

Μπράβο βρε Θεόφιλε με έκανες να γελάσω

αποκλίνουσα συμπεριφορά λοιπόν

αυτη την θεωρία την έχει αφήσει ίσω του ακόμη και ο Πρετεντέρης, ο Μπουμπούκος και το αφεντικό του ο Καρατσαφέρης και μετα απο ένα μήνα γράφεται σε αυτό το θέμα

καλο καλο

Δυο επισημάνσεις και τερμά όμως με το θέμα του τραυματισμου του κρατικού υπάλληλου

α) ειναι ύβρης σε αυτο θέμα να αναφέρεται το περιστατικό του τραυματισμού του κρατικού υπάλληλου

β) επειδή η αλήθεια δεν βρίσκεται στην τηλεόραση , που όλως περίεργο πάντα βρίσκεται απο την πλευρά της αστυνομίας και ποτέ απο την πλευρά των διαδηλωτών διαβάστε - δείτε και κάτι παρα έξω. Με την τεχνολογία σήμερα ή πραγματική αλήθεια δεν μπορεί να αποκρυβεί

ενδεικτικά και όχι μόνο

http://athens.indymedia.org/?lang=el

http://www.tvxs.gr/

http://indy.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα Απόστολε και Σούλη δεν βλέπω συμψηφισμούς στον Θεόφιλο..

Δε βλέπω ούτε καν συγκρίσεις…

Βλέπω μια ανθρώπινη ματιά και καθαρή μάλιστα..

Μάλιστα χαμογέλασα μόλις είδα τα γραπτά σας…

Λέω : Βρε τους άτιμους… «άναψαν» αμέσως.. Γαλουχημένοι σε αντιστάσεις πάντα έτοιμοι για τις κουβέντες που θα φέρουν οι «άλλοι»

Ναι αυτή θα είναι η νέα στρατηγική των άλλων… Ο συμψηφισμός…

Μα εγώ χαμογέλασα γιατί ξέρω ότι ο Θεόφιλος μίλησε απλά ανθρώπινα…

Είπε για δύο νέα παλικάρια..

Αυτό είπε…

Και στο στίχο είδε την λογική της τιμωρίας και όχι της παιδείας…(Ίσως όμως ο στίχος να αναφέρεται ειρωνικά στην νέα γενιά έντιμων και όχι ως πρόταση σε αυτούς και τότε να έχει παρεξηγηθεί από αυτόν ο στίχος)

Μπαγάσες σας χαίρομαι και τους τρεις να σας ακούω…

+λάκης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ Ας μην κάνουμε συμψηφισμούς....

Ας μην συμψηφίσουμε μια γνώμη για την ανθρώπινη πλευρά του θέματος με μια γνώμη για την αντίσταση στο άδικο..

Και οι δύο πλευρές - για να αντιμετωπισθεί η "άλλη" - είναι χρήσιμες...

Δεν χρειάζεται να τις συμψηφίσουμε..

Δεν χρειάζεται..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο βρε Θεόφιλε με έκανες να γελάσω

αποκλίνουσα συμπεριφορά λοιπόν

αυτη την θεωρία την έχει αφήσει ίσω του ακόμη και ο Πρετεντέρης, ο Μπουμπούκος και το αφεντικό του ο Καρατσαφέρης και μετα απο ένα μήνα γράφεται σε αυτό το θέμα

καλο καλο

Δυο επισημάνσεις και τερμά όμως με το θέμα του τραυματισμου του κρατικού υπάλληλου

α) ειναι ύβρης σε αυτο θέμα να αναφέρεται το περιστατικό του τραυματισμού του κρατικού υπάλληλου

β) επειδή η αλήθεια δεν βρίσκεται στην τηλεόραση , που όλως περίεργο πάντα βρίσκεται απο την πλευρά της αστυνομίας και ποτέ απο την πλευρά των διαδηλωτών διαβάστε - δείτε και κάτι παρα έξω. Με την τεχνολογία σήμερα ή πραγματική αλήθεια δεν μπορεί να αποκρυβεί

ενδεικτικά και όχι μόνο

http://athens.indymedia.org/?lang=el

http://www.tvxs.gr/

http://indy.gr/

Απόστολε, και γω "γέλασα" όταν διάβασα τα περί αποκλίνουσας συμπεριφοράς του δολοφονηθέντος παιδιού (για τον Αλέξανδρο λέω..). Στην τοποθέτησή μου λοιπόν έβαλα εισαγωγικά και αν την διαβάσεις πιο νηφάλια θα διαπιστώσεις ότι καυτηριάζω τα περί αποκλίνουσας συμπεριφοράς. Στη συνέχεια ωστόσο προβληματίζομαι για το μέλλον αυτής της κοινωνίας και πιο συγκεκριμένα σκέφτομαι στο όνομα ποιάς "αποκλίνουσας" συμπεριφοράς ή δεν ξέρω στο όνομα ποιάς διαφορετικότητας θα δολοφονούνται άνθρωποι.. στο μέλλον. Ο Μάνος Χατζιδάκης που μνημονεύτηκε ποιο πάνω από συναδέλφους είπε και άλλα μεταξύ των οποίων και το "δεν κινδυνεύουμε απ' αυτούς που δεν μας μοιάζουν αλλά απ' αυτούς που μας προστατεύουν απ' αυτούς που δεν μας μοιάζουν" θεωρώντας το μάλιστα και ως την αρχή πάνω στην οποία στηρίχθηκαν νοοτροπίες που οδήγησαν σε απολυταρχισμούς, μεταξύ των οποίων και ο φασισμός.

Τώρα σχετικά με τους μπουμπούκους, τους καρατσαφέρηδες την Παπαρήγα και άλλους που ενίοτε συνταυτίζονται τι να σου πω.. ας το ψάξουν.. Εγώ ένας απλός πολίτης τούτης εδώ της χώρας που έχω μάθει να σέβομαι τις δημοκρατικές και άλλες ευαισθησίες των συνανθρώπων μου και γι' αυτό θα σταματήσω εδώ.. σεβόμενος την προτροπή σου.

Δυο επισημάνσεις και τέρμα όμως με το θέμα του τραυματισμου του κρατικού υπάλληλου

Μάλιστα θα ζητήσω και συγνώμη που στο θέμα αυτό θέλησα να προσεγγίσω ανθρώπινα το ότι δυο νέοι γαζώθηκαν κυριολεκτικά επειδή δεν έμοιαζαν με τους "άλλους"..

α) ειναι ύβρης σε αυτο θέμα να αναφέρεται το περιστατικό του τραυματισμού του κρατικού υπάλληλου

Ειλικρινά δεν ξέρω αν αυτό που θα γράψω διαβαστεί ως σκληρό, αλλά ο ένας εξ' αυτών δολοφονήθηκε επειδή κάποιος θεώρησε ότι παρουσίαζε "αποκλίνουσα" συμπεριφορά (αν είναι ποτέ δυνατόν..) και ο άλλος "γαζώθηκε" επειδή φάνταζε ως ρόμποκοπ σε κάποιους άλλους.. (αν είναι ποτέ δυνατόν, επίσης).

Εδώ ήταν το σημείο που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να προσεχθεί και έχει άμεση σχέση με τα όσα έγραψα και πιο πάνω και είναι πολύ πολύ σοβαρό. Έχει άμεση σχέση με τη δημοκρατία μας που νοσεί και που δεν έχουμε καταφέρει, εφόσον δεν μας αρέσει και σωστά δεν μας αρέσει, να την αλλάξουμε και να την κάνουμε να λειτουργεί σωστά και που εμείς οι ίδιοι θα την σεβόμαστε μέχρι να την καταργήσουμε και αυτήν, μέσω δημοκρατικών διαδικασιών πάντοτε. Δεν ξέρω αλλά άλλου είδους μοντέλα μου κάνουν κάπως.. Πιστεύω πως το να επιβάλλονται δημοκρατικοί θεσμοί δεν συνάδει με την έννοια της δημοκρατίας που εμείς θα πρέπει να επιλέξουμε και στη συνέχεια θα πρέπει να σεβαστούμε. Διαφορετικά θα την απαξιώνουμε όπως συμβαίνει και σήμερα καθιστώντας την ευάλωτη και μη λειτουργική, κάτι που εξυπηρετεί παντός είδους συμφέροντα, γνωστά σε όλους μας. Έκανα μια πρόταση διαλόγου στο θέμα της "Δευτέρας" που άνοιξε ο Κωνσταντίνος (ο Σταυρουλάκης), η οποία δεν έτυχε της ανάλογης προσοχής φαίνεται. Ίσως να μην είναι και η περίοδος κατάλληλη, διότι σε περιόδους έντασης (διακρίνουμε την ένταση και στις εδώ τοποθετήσεις) φωνές χαμηλών τόνων δεν ακούγονται..

Κωνσταντίνε να ήταν μόνο αυτός ο στίχος.. καλά θα ήταν.. η δυσαρμονία έρχεται από πολύ μακριά.. και πως να εναρμονιστεί κανείς ειδικά τούτες τις ώρες σε μια διαδικασία γόνιμου διαλόγου. Ας μείνω μονάχος στο παρόν μου λοιπόν. Άλλωστε οι αλήθειες πολλές όπως έχουμε "συμφωνήσει" στο παρελθόν (σε άλλο θέμα). Μην ξεχνάμε επίσης ότι και απ' αυτές τις αλήθειες μάθαμε να λέμε τις μισές, όπως μας διαβεβαιώνεις Κωνσταντίνε. Και σε καμία περίπτωση δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα θελήσω να επιβάλλω τη δική μου, μισή αλήθεια, σε κανέναν.

Καλή και δημιουργική χρονιά σας εύχομαι και πάλι.

Υ.Γ. Φιλικά και συναδελφικά τα έγραψα αλλά και σε μια προσπάθεια να σώσω ότι γίνεται, αν σώζεται.. μέσα από τη δική μου, καθαρά δική μου ματιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....................................................

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΜΩΝ ΝΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ

ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΜΑΤ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΕΝΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ

όλα στο ιδιο τσουβάλι???????????????

...................................................

Και όμως Απόστολε , χθές σε επίσκεψη σε μια γιορτή άκουγα χίλια δυο πράγματα , τό ότι μάνα γέννησε το ένα και μάννα το άλλο παιδί και ότι αυτό που δολοφόνησαν ένας αλήτης ήταν από διαλυμένη οικογένεια ............

Δεν πήρα μέρος στη συζήτηση διότι θεώρω ανούσιο να επιχειρηματολογώ με ανθρώπους που δεν δέχονται άλλη άποψη , πάντως μου λύθηκε η απορία . Ποία απορία ? Μα το από που τα κόμματα βγάζουν 90+ ποσοστό (μηδέ του ευατού μου εξαιρουμένο).

Και για να βάζω τα πράγματα στη θέση τους , και βέβαια η νέα ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ απόπειρα είναι καταδικαστέα και βέβαια δεν φταίει σε τίποτα το παιδί που η τύχη το έφερε στα βόλια .

Αλλά μου έκανε τρομερή εντύπωση και μια επιστολή από τραυματία αστυνομικό που έπαιξε στα ΜΜΕ , το σημείο εκείνο που λέει για τη γενιά των 700 € στην αστυνομία και τις επιθέσεις που τους γίνονται , Μου έκανε εντύπωση γιατί προφανώς τα έγραψε εν θερμώ γιατί δεν ανέφερε το λόγο και την αιτία και στο κάτω-κάτω τι έχουν να χωρίσουν με τα άλλα παιδιά των 700 € (Αλήθεια ποιός παίρνε 700 ευρώ ??Να μου πουν γενιά των 300-400-500-600 να πω ναι) που δεν φοράνε στολή ? Γιατί δεν το σκέφτονται λίγο και αυτό ? Ή γιατί χρησιμοποιούν χημικά ?

Τέλος πάντων μεγάλη κουβέντα που δυστυχώς είναι ατέρμονη .

Το θέμα είναι να μη γίνουν άλλα . Η ανθρώπινη ζωή είναι πολύτιμη είτε αυτή είναι μαθητού είτε αστυνομικού είτε οτιδήποτε άλλο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το όλο ζήτημα, από την αρχή δεν εδράζεται στην προσωπικότητα του Αλέξη ή στην προσωπικότητα του Διαμαντή.

Όσοι βλέπουν το πράγμα επιφανειακά ( και ας το ονομάζουν "ανθρώπινα" ) , βλέπουν και στις δύο περιπτώσεις μόνο την επιφάνεια της εγκληματικής ενέργειας σε βάρος της ζωής νέου ανθρώπου, άντε και την δικαιολογημένη αντίδραση στην εγκληματική ενέργεια σε βάρος της ζωής νέου ανθρώπου. Μια τέτοια οπτική σε τι οδηγεί; Πέρα από πράξεις εξομοιούμενες με μοιρολόι;

Αποτυχία να αντιληφθούμε τα διαφορετικά είδη, τις διαφορετικές κατηγορίες, την διαφορετική ουσία, διαφορετικών εγκληματικών ενεργειών, οδηγεί αναπόφευκτα μέσω της αδιαφοροποίητης αντιμετώπισής τους, στην αποτυχία της δικής μας άμυνας απέναντί τους.

Από την πρώτη στιγμή, Κυβέρνηση, Υπουργείο, Φυσική Ηγεσία ΕΛΑΣ, επεδίωξαν να ξορκίσουν στις πλάτες του Αστυνομικού εν γένει, τις ευθύνες της Αστυνομίας. Η "καραμέλα" "Δεν είναι όλοι οι αστυφύλακες ίδιοι" (καλοπροαίρετα ειπώθηκε από σένα και από μένα - από την Κυβέρνηση, Υπουργείο, Φυσική Ηγεσία ΕΛΑΣ, δεν ειπώθηκε καλοπροαίρετα) αυτό έδειχνε. Αυτό έδειξε και η δήλωση του Αρχηγού της ΕΛΑΣ, ότι οι εγκληματικές επιθέσεις στρέφονται εναντίον νέων που προέρχονται από την κοινωνία μας και κάνουν την δουλειά τους

Την Δευτέρα 8/12 κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων στην Θεσσαλονίκη, ένας αστυνομικός των ΜΑΤ κτυπούσε ένα κορίτσι. Ένας συνάδελφός του έμπαινε ανάμεσά τους προστατευτικά για την κοπέλα και τα περισσότερα χτυπήματα τα δέχτηκε στην ασπίδα του.

Ποιος τιμωρήθηκε; Ποιος επιβραβεύτηκε; Δεν μπορεί και οι δυο να έκαναν την δουλειά τους !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ήταν πραγματική επιστολή, ούτε πραγματικό τηλεφώνημα, ήταν λογοτέχνημα στο λογοτεχνικό ένθετο Κυριακάτικης έκδοσης πρωινής εφημερίδας.

Εκτός από την εμφάνιση στις συγκεκριμένες σελίδες (λογοτεχνικού περιεχομένου) στο τίτλο φαίνονται οι λέξεις "το λάθος τηλεφώνημα", ξεκινάει με τις λέξεις "χτύπησε το τηλέφωνο" και ο υπογράφων στο τέλος δηλώνει "για την αντιγραφή"

Στάυρο το ρεπορτάζ το είδα σε ένα από τα μεγαλά κανάλια (δεν θυμάμαι ποιό , νομίζω ΑΝΤ1) και είχε ως θέμα την επιστόλη που έστειλε αστυνομικός που νοσηλεύεται (ή νοσηλευόταν) τραυματίας από τα πρόσφατα επεισόδια .

Μου φάνηκε λίγο παράξενο βέβαια αλλά δεν έδωσα περισσότερο βάση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το όλο ζήτημα, από την αρχή δεν εδράζεται στην προσωπικότητα του Αλέξη ή στην προσωπικότητα του Διαμαντή.

Όσοι βλέπουν το πράγμα επιφανειακά ( και ας το ονομάζουν "ανθρώπινα" ) , βλέπουν και στις δύο περιπτώσεις μόνο την επιφάνεια της εγκληματικής ενέργειας σε βάρος της ζωής νέου ανθρώπου, άντε και την δικαιολογημένη αντίδραση στην εγκληματική ενέργεια σε βάρος της ζωής νέου ανθρώπου. Μια τέτοια οπτική σε τι οδηγεί; Πέρα από πράξεις εξομοιούμενες με μοιρολόι;

Αποτυχία να αντιληφθούμε τα διαφορετικά είδη, τις διαφορετικές κατηγορίες, την διαφορετική ουσία, διαφορετικών εγκληματικών ενεργειών, οδηγεί αναπόφευκτα μέσω της αδιαφοροποίητης αντιμετώπισής τους, στην αποτυχία της δικής μας άμυνας απέναντί τους.

Από την πρώτη στιγμή, Κυβέρνηση, Υπουργείο, Φυσική Ηγεσία ΕΛΑΣ, επεδίωξαν να ξορκίσουν στις πλάτες του Αστυνομικού εν γένει, τις ευθύνες της Αστυνομίας. Η "καραμέλα" "Δεν είναι όλοι οι αστυφύλακες ίδιοι" (καλοπροαίρετα ειπώθηκε από σένα και από μένα - από την Κυβέρνηση, Υπουργείο, Φυσική Ηγεσία ΕΛΑΣ, δεν ειπώθηκε καλοπροαίρετα) αυτό έδειχνε. Αυτό έδειξε και η δήλωση του Αρχηγού της ΕΛΑΣ, ότι οι εγκληματικές επιθέσεις στρέφονται εναντίον νέων που προέρχονται από την κοινωνία μας και κάνουν την δουλειά τους

Την Δευτέρα 8/12 κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων στην Θεσσαλονίκη, ένας αστυνομικός των ΜΑΤ κτυπούσε ένα κορίτσι. Ένας συνάδελφός του έμπαινε ανάμεσά τους προστατευτικά για την κοπέλα και τα περισσότερα χτυπήματα τα δέχτηκε στην ασπίδα του.

Ποιος τιμωρήθηκε; Ποιος επιβραβεύτηκε; Δεν μπορεί και οι δυο να έκαναν την δουλειά τους !

Όσοι βλέπουν σε "βάθος" ως επιτυχή άμυνα την εξομοίωση του αγώνα των Παλαιστινίων μ' αυτήν των αναρχικών, όπως και την επέμβαση των Ισραηλινών μ' αυτή των ΜΑΤ εναντίων των αναρχικών, κάπου στην καλύτερη των περιπτώσεων, χάνουν το μέτρο.. Μοντέλα που δοκιμάστηκαν σε άλλες χώρες με επαναστατικούς πυρήνες αναρχοαυτόνομων ομάδων απέτυχαν (βλέπε Ιταλία..). Το μόνο που κατάφεραν ήταν να δημιουργήσουν σύνδρομα φοβικά στην κοινωνία κάνοντάς την να αισθάνεται ότι στρέφονται και εναντίον της. Σε μια πραγματική δημοκρατία δεν επιβάλλονται "δημοκρατικοί" θεσμοί.. με μεθοδεύσεις τέτοιου τύπου.

Αναφερθήκαμε σε μια δημοκρατία που νοσεί (προσεγγίζοντας το αποτέλεσμα των ενεργειών ως εγκληματικό, μιας και ήταν τέτοιο, ανεξάρτητα με τον στόχο προς τον οποίο στόχευαν..) και δεν κλάψαμε τη μοίρα μας.. Θελήσαμε μάλιστα να πάμε και ένα βήμα παρακάτω, στο δια ταύτα.. Θελήσαμε (λέμε τώρα, θεωρητικά πάντα..) να πλατύνουμε να διευρύνουμε την δημοκρατία σε μια μορφή πιο άμεση και πιο συμμετοχική. Πάντα όμως με την σύμφωνη γνώμη της κοινωνίας των πολιτών και όχι εν αγνοία της ή ακόμα και εις βάρος της (έστω και ακούσια).

Κορνήλιος Καστοριάδης_Δημοσίευση 175 (Από τους θεωρητικούς πρωτεργάτες του "Μάη του 68")

Φοβάμαι, ως "Παντελής" όλα αυτά που γίνονται για μένα χωρίς εμένα. Φοβάμαι όσους θέλουν να μου επιβάλλουν τη "δημοκρατία". Φοβάμαι και όλους αυτούς που στο όνομά της προβαίνουν σε ενέργειες απαξίωσης που είναι σε βάρος αυτής της κοινωνίας των πολιτών (πολιτικοί, αξιωματούχοι, πολίτες και όσοι άλλοι..). Η ιστορία έχει δείξει ότι πολλά δεινά έχουν υποφέρει κοινωνίες πολιτών στο όνομα της "δημοκρατίας"..

Όσοι λοιπόν βλέπουν σε βάθος ας εξηγήσουν, αναλύσουν για να μπορέσουμε να δούμε πιο καθαρά και αν μας αρέσει θα "πάρουμε".. διαφορετικά δικαίωμά μας δημοκρατικό και αναφαίρετο το να μην "πάρουμε".. Κοινωνία των πολιτών είμαστε και εμείς θα αποφασίσουμε (λέμε τώρα..).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

............ , χθές σε επίσκεψη σε μια γιορτή άκουγα χίλια δυο πράγματα , τό ότι μάνα γέννησε το ένα και μάννα το άλλο παιδί και ότι αυτό που δολοφόνησαν ένας αλήτης ήταν από διαλυμένη οικογένεια ............

Δεν πήρα μέρος στη συζήτηση διότι θεώρω ανούσιο να επιχειρηματολογώ με ανθρώπους που δεν δέχονται άλλη άποψη , πάντως μου λύθηκε η απορία . Ποία απορία ? Μα το από που τα κόμματα βγάζουν 90+ ποσοστό

Και για να βάζω τα πράγματα στη θέση τους , και βέβαια η νέα ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ απόπειρα είναι καταδικαστέα και βέβαια δεν φταίει σε τίποτα το παιδί που η τύχη το έφερε στα βόλια .

Πόσο δίκιο έχεις φίλε μου Αποστόλη .

Πόσο δίκιο έχεις........

Η πορωσή τους για τα δύο κωλοκόμματα ,

είναι τέτοια που δικαιολογούνται τα πάντα ,

ακόμα και ο θάνατος ,

ακόμα και η καταστροφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...