Jump to content

Recommended Posts

Οταν πας να γραφτεις σε ενα ΑΕΙ/ΤΕΙ συμπληρωνεις υπευθυνη δηλωση οτι δεν εισαι εγγεγραμμενος σε οποιδηποτε αλλο Εκπ.Ιδρυμα.Αν εισαι εγγεγραμμενος σε οποιοδηποτε αλλο Εκπ.Ιδρυμα δεν μπορεις να γραφτεις αν δεν κανεις αιτηση διαγραφης απο το Ιδρυμα που εισαι ηδη εγγεγραμμενος.Οποτε, αν και καλη η ιδεα σου, δεν μπορω να την εφαρμοσω.

Αυτό που λες ίσχυε πάντα...

Και αυτό που λέω ίσχυε επίσης πάντα...

Ρώτα γύρω σου πόσοι είναι διπλοεγγεγραμένοι... rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Αυτό που λες ίσχυε πάντα...

Και αυτό που λέω ίσχυε επίσης πάντα...

Ρώτα γύρω σου πόσοι είναι διπλοεγγεγραμένοι... rolleyes.gif

Ετσι οπως το λες ειναι

αλλα η αληθεια ειναι οτι αυτη την υπευθηνη δηλωση την εχουμε ξεφτιλισει εντελως πλεον

Link to comment
Share on other sites

Θα ξεκινήσω την απάντησή μου με μιά μαθηματική συνθήκη:

A.E.I. = Τ.Ε.Ι. ⇔ (4 + 5) = (4 + 3 + 5)

Άς πάρουμε τα πράματα απο την αρχή με λίγη Ιστορία για τα Τ.Ε.Ι.

  • Ιδρύθηκαν με τον Ν.1404/1983 αντικαθιστώντας τα τότε ΚΑΤΕΕ
  • Οι αρχικοί καθηγητές των ΤΕΙ που σήμερα είναι ακόμα μέσα στα ΤΕΙ ώς βετεράνοι, ήταν αυτοί που μεταπήδησαν απο τα ΚΑΤΕΕ και δέν είχαν οι περισσότεροι ακαδημαϊκά προσόντα(διδακτορικά, ερευνητικά έργα κ.τ.λ.)
  • Απο το 1983 μέχρι σήμερα έχουν περάσει 28 χρόνια και σε ότι αφορά το προσώπικό των ΤΕΙ έχει βελτιωθεί σε έναν βαθμό αλλά όχι ολοκληρωτικά γιατί ακόμα διδάσκουν στα ΤΕΙ άτομα με καθόλου ερευνητικό έργο.
  • Η διάρκεια σπουδών σήμερα είναι 4 έτη απο 3 έτη που ήταν αρχικά.
  • Στην διάρκεια της 1ης δεκαετίας λειτουργίας τους μέχρι το 1994 περίπου γίναν διάφορες τροποποιήσεις στα ΤΕΙ, σε ότι αφορά την στελέχωση και την υλικοτεχνική υποδομή τους, όμως η ακαδημαϊκότητά τους εξακολουθούσε να αμφισβητείται.(πράγμα το οποίο ισχύει και σήμερα ώς έναν βαθμό)
  • Μετά το 1994 άρχισε να γίνεται πλέον έντονος λόγος για την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ, οι όποιες προσπάθειες όμως έπεφτα στο κενό γιατί αντιδρούσαν οι Πανεπιστημιακοί(καθηγητές-φοιτητές) αλλά και ένα μέρος απο το προσωπικό των ΤΕΙ. Οι πρώτοι αντιδρούσαν γιατί έβλεπαν ότι η ανώτατη εκπαίδευση θα έχανε το όποιο επίπεδο είχε μέχρι τότε γιατί οι καθηγητές των ΤΕΙ ήταν αναξιολόγητοι, ενώ το προσωπικό εκείνο που αντιδρούσε απο τα ΤΕΙ, ήταν οι καθηγητές με χαμηλό ακαδημαίκό επίπεδο, οι οποίοι φοβόταν πώς θα υποβιβαστούν και θα χάσουν τα προνόμιά τους άν τυχόν αξιολογηθούν λόγω "ανωτατοποίησης".
  • Τελικά τα ΤΕΙ το 2001 "ανωτατοπιήθηκαν" με δύο νόμους (τον 2916/2001 από την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τον 3549/2007 από
    την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας)

Ανωτατοποιήθηκαν όμως όντως ή μονάχα στα χαρτιά...?

Για να απαντήσουμε σε αυτό θα πρέπει να εξηγήσουμε πρώτα τί σημαίνει ανωτατοποίηση των ΤΕΙ, μετά να δούμε τί πραγματικά έγινε και τέλος να βγάλουμε ένα συμπέρασμα. Εδώ βρίσκεται το μεγαλύτερο μπέρδεμα το οποίο ακόμα και σήμερα 10 χρόνια μετά την "Ανωτατοποίηση", πολλοί Τεϊτζίδες δέν μπορούν ή δέν θέλουν να καταλάβουν.

Ο όρος "ΑΝΩΤΑΤΟΠΟΙΗΣΗ" θα πρέπει να σημαίνει:

a)Την ανωτατοποίηση στην "εκπαιδευτική διαδικασία", που έχει να κάνει με αυτό που ζητούσαν οι καθηγητές των ΤΕΙ.

β)Την βελτίωση των "εργασιακών-επαγγελματικών προοπτικών" των αποφοίτων ΤΕΙ, που έχει να κάνει με τις Άδειες της κάθε ειδικότητας, πράγματα τα οποία καθορίζουν αυστηρά και εξ'ολοκλήρου τα οικεία επιμελητήρια (βλέπε Τ.Ε.Ε. , Ο.Ε.Ε. κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.)

Τί ζητούσαν οι καθηγητές και γιατί?

  1. Μεγαλύτερες οικονομικές ενισχύσεις στα ιδρύματα των ΤΕΙ, ώστε να ήταν ανάλογα με τα κονδύλια των Α.Ε.Ι. (Ακόμα και σήμερα αυτό δέν έχει επιτευχθεί καθώς η αναλογία φοιτητών/καθηγητές στα ΤΕΙ είναι πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με τα Α.Ε.Ι. με αποτέλεσμα οι επιχορηγήσεις να είναι πάλι σε μικρά επίπεδα στα Τ.Ε.Ι.)
  2. Ζητούσαν συνεργασίες ΤΕΙ και ΑΕΙ σε μεταπτυχιακά προγράμματα ώστε να μπορούν να κάνουν ΜSc οι απόφοιτοι ΤΕΙ στα ΑΕΙ. ( Αυτό άν και τυπικά ισχύει καθώς είναι ανοιχτός ο δρόμος για MSc στα ΑΕΙ, στην πραγματικότητα για ένα παιδί απο τα ΤΕΙ είναι πολύ πιο δύσκολο να μπεί σε μεταπτυχιακό πάνω στα οικονομικά για παράδειγμα, γιατί συνήθως προτιμώνται σε MSc στα καθαρά Λογιστικά. Άρα αυτοί οι οποίοι θα μπούν σε κάποιο μεταπτυχιακό Οικονομικό θα είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό σε αναλογία με το σύνολο των αποφοίτων. Π.χ. κάθε χρόνο μπαίνουν περίπου 3.500 άτομα στα ΤΕΙ Λογιστικής, αυτοί οι οποίοι θα μπούν σε Μεταπτυχιακά εκτός Λογιστικής θα είναι γύρω στους 80 πανελλαδικά, δηλαδή ποσοστό 2,3% περίπου...)
  3. Και τέλος ζητούσαν την κοινωνική καταξίωση που θα λάμβαναν τα ΤΕΙ ώς αποτέλεσμα των παραπάνω, δίνοντάς τους και το "παράσημο" ((( Α ))) μπροστά απο το "Τ.Ε.Ι.". (Για να διευκρινήσουμε και κάτι το οποίο δέν ξέρουν πολλοί, σε κανένα επίσημο έγγραφο πέρα απο τις σημειώσεις των καθηγητών των ΤΕΙ δέν αναφέρεται το "ΑΤΕΙ". Ακόμα και στο Υπ. Παιδείας στο site του, τα αναφέρει ώς ΤΕΙ εκτός απο της θεσσαλονίκης που λέγεται Α.Τ.Ε.Ι., όχι όμως απο την λέξη "Ανώτατο" απο την λέξη "Αλεξάνδριο")

Όλα αυτά ήταν τα θέματα που έκαιγαν τους καθηγητές των Τ.Ε.Ι. οι οποίοι φανάτιζαν και φανατίζουν ακόμα τους φοιτητές τους, λέγοντας μέσα στα αμφιθέατρα ότι τα ΤΕι βγάζουν "λογιστές" και "μηχανολόγους" και τα ΑΕΙ τ.π.τ. Κάναν τα πάντα δλδ για να εξασφαλίσουν τα δικά τους προνόμια και όχι των φοιτητών.

Τί συμβαίνει στην πραγματικότητα όμως με το 2τερο σκέλος της "Δήθεν Ανωτατοποίησης", που έχει να κάνει με τα εργασικά-επαγγελματικά δικαιώματα?

  • Οι απόφοιτοι ΤΕΙ των ΣΤΕΦ δέν έχουν κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα
  • Οι δομικοί των ΤΕΙ μπορούν να χτίσουν μέχρι 2οροφο και για πάνω απο εκεί είναι απαραίτητο το πτυχίο ΑΕΙ.
  • Φέτος 24 τμήματα ΤΕΙ δέν δέχτηκαν καθόλου φοιτητές, γιατί δέν είχαν παραγωγικό έργο σε επαγγελματικά δικαιώματα, αυτή είναι η "δήθεν ανωτατοποίηση"?
Άς πάμε τώρα στον κλάδο μας:
  • Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι απόφοιτοι ΤΕΙ λέει σε κατακτήριες εξετάσεις για συνέχιση των σπουδών τους στα Οικονομικα. (Το ποσοστό των συμμετοχών αυτών το ξέρετε? 2% επι του συνολικού αριθμού εισακτέων ανά έτος είναι. Δηλαδή φέτος που το οικονομικό θα πάρει 300 άτομα, θα δώσει το δικαίωμα μόνο σε 6 απόφοιτους απο ΤΕΙ να μπούν μέσα. Δηλαδή δέν θα μπει όποιος απλά πετύχει στην εξέταση των τριών μαθημάτων(Ποσοτικές Μέθοδοι - Management - Οικονομική Θεωρία(Μάκρο-Μίκρο) ) αλλά μόνο 6 άτομα.)
  • Στο 3ο ή 4ο έτος των Τ.Ε.Ι. διδάσκεται ένα μάθημα "Οικονομοτεχνικές Μελέτες". Ρωτήσατε ποτέ τί γίνεται με αυτές? (Δικαίωμα σύνταξης οικονομοτεχνικής Μελέτης Αναπτυξιακού Νόμου έχουν μόνο αυτοί που είναι γραμμένοι στο Ο.Ε.Ε. και έχουν σάν βασικό πτυχίο τους Α.Ε.Ι. Οικονομικού και όχι απλά ένα MSc στα Οικονομικά.Γιατί λοιπόν διδάσκεται ένα μάθημα που ποτέ δεν θα το εξασκήσετε?)
  • Οι προκυρήξεις στο Δημόσιο είτε πρόκειτε για Τράπεζα της Ελλάδος, είτε για ΕΤΕ, είτε για ΔΟΥ ή τελωνεία, κάνουν σαφή διάκριση σε θέσεις Δ.Ε. , Τ.Ε. και Π.Ε. Τί σημαίνει αυτό? (Ότι τα ΑΕΙ στο πρόγραμμα σπουδών τους είναι εντελώς διαφορετικά απο τα ΤΕΙ και γι'αυτό συνεχίζουν και θα συνεχίζουν να βγάζουν αποφοίτους, που απευθύνονται σε άλλη "πίτα" του εργασιακού χάρτη. Δεν είναι δυνατόν, σε καμία περίπτωση, να προσληφθεί ένας απόφοιτος των ΤΕΙ σε θέσεις Π.Ε. που απευθύνονται σε αποφοίτους των ΑΕΙ. Στο Δημόσιο τα πράγματα είναι τελείως ξεκαθαρισμένα και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν αλλάζουν. Θυμίζω και τον πρόσφατο διαγωνισμό του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών και του υπουργείου Μακεδονίας- Θράκης, που ζητούσε συγκεκριμένα 548 άτομα απο ΑΕΙ, 203 απο ΤΕΙ και 129 απο Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Για ποιά ανωτατοποίηση μας μιλάτε τότε?)
  • Στον ιδιωτικό τομέα, τα πράγματα επίσης δεν αλλάζουν και πολύ, αφού και πάλι συνήθως προσδιορίζεται αν η θέση που πρέπει να καλυφθεί είναι πανεπιστημιακού ή τεχνολογικού επιπέδου. Οπου δεν προσδιορίζεται, τα εργασιακά δικαιώματα καθορίζονται από τους «νόμους» της ιδιωτικής αγοράς.( Το επίδομα πτυχίου άν δοθεί είναι 18% για τα Α.Ε.Ι. και 13% για τα Τ.Ε.Ι., που άν είναι καλή η επιχείρηση θα στο δώσει, μάλιστα η ΣΣΕ του 2009 γράφει πάνω-πάνω, επίδομα ΑΕΙ=18% και επίδομα ΚΑΤΕΕ-ΤΕΙ=13%, ούτε κάν ΑΤΕΙ δεν το γράφει. Πού είναι λοιπόν η ανωτατοποίηση και εδώ?)
  • Ο κομπλεξισμός των καθηγητών των ΤΕι έχει περάσει για τα καλά και στα παιδιά των σημερινών ΤΕΙ και τους μάθαν να πιστεύουν, χωρίς να έχουν δεί οι ίδιοι αυτά που θέλουν να πιστεύουν. λένε εμείς κάνουμε λογιστική και μόνο εμείς. Αλήθεια? Ήρθατε και είδατε ή κρίνετε απο τους αποφοίτους οικονομικών σχολών που ποτέ δέν είχαν σκοπό να ασχοληθούν με την λογιστική και επειδή η ζωή τους έβαλε σε ένα λογιστικό γραφείο, θεωρείται ότι τα ΑΕΙ δεν διδάσκουν τίποτα? Αυτοί ήταν παιδιά που όταν βλέπαν λογιστική επιλογή την απέφευγαν και ξαφνικά μπήκαν σε λογιστικά γραφεία και δέν ξέρουν την τύφλα τους.

- Επειδή μαρέσει να μιλάω για πράγματα που ξέρω απο προσωπική επαφή, θα πώ το εξής:

Στο Οικονομικό Α.Π.Θ. αφού πέρασα με την θέλησή μου και ώς Α" επιλογή και όχι κατ'ανάγκη και περιορισμό βαθμού, είχα την επιλογή αφού κάνω βασικά Οικονομικά κάποια μαθήματα, να διαλέξω 3 τομείς:

α) Ανάπτυξης και Προγραμματισμού(που έχει να κάνει με Μάκρο-Μίκρο κτλ)

β) Οικονομικής των Επιχειρήσεων(που έχει να κάνει με Λογιστική κυρίως και Αριθμοδείκτες)

γ) Γενικής Οικονομικής Θεωρίας (που το λέει και το όνομά του)

Επιλέγοντας τον 2τερο τομέα και επειδή απο την αρχή ήμουν στοχοπροσηλωμένος προς αυτόν τον τομέα διδάχθηκα μιά πληθώρα Λογιστικών μαθημάτων εκτός απο τις Ποσοτικές Μεθόδους και τις Οικονομετριές, όπως:

Λογιστικη Ι, Λογιστική ΙΙ, Λογιστική ΙΙ Εφαρμογές, Λογιστικά Πληροφοριακά Συστήματα, Εφαρμοσμένη Λογιστική, Ανάλυση Χρημ. Καταστάσεων Ι & ΙΙ, Φορολογική Λογιστική, Διοικητική Λογιστική, Δίκαιο Επιχειρήσεων(που έχει να κάνει με τα καταστατικά των Ε.Π.Ε και Α.Ε.), Ειδική Λογιστική-Εταιριών, Μακροοικονομική Λογιστική-Λογιστική του κράτους και Μηχανογραφημένη Λογιστική.

- Όλα αυτά τα μαθήματα βρίσκονται στο πρόγραμμα σπουδών του Οικονομικού του Α.Π.Θ. τα οποία μπορεί ο οποιοσδήποτε να τα δεί και άν θέλει να επιλέξει τον τομέα αυτό, τότε απο προσωπική πείρα μπορώ να του πώ ότι δέν θα υστερεί σε τίποτα απο άποψη εύρους αλλά και βάθους πάνω στην λογιστική επιστήμη. Επειδή έτυχε να βγώ και έξω για μεταπτυχιακό, είδα ότι μπορούσα να συντονιστώ και να αναταγωνιστώ τους εκεί φοιτητές πάνω στα Λογιστικά χωρία να υστερώ σε τίποτα.

- Όλα τα μαθήματά μου ήταν 50 για πτυχίο και με συγγράμμτα και όχι 39 όπως στα ΤΕΙ Λογιστικής και με διαφάνειες που έχουν γίνει σούπα σε όλα τα ΤΕΙ της χώρας.

- Πώς μιλάνε για ανωτατοποίηση, όταν απο τα 39 μαθήματα των ΤΕι Λογιστικής τα 2 είναι Κ.Β.Σ. και τα 3 Φ.Π.Α.? Δηλαδή πληρώνουν τους καθηγηταράδες των ΤΕΙ για να μάθουν στα παιδάκια να κάνουν ανάγνωση των Κ.Β.Σ. λές και είναι ο "Ηρόδοτος" στην Φιλολογία? "Δόξα τω θεώ" μπορώ και μόνος μου να κάνω ανάγνωση και ερμηνεία του Κ.Β.Σ. και προτιμώ να κάνω "Ανάλυση Αριθμοδεικτών" και "Βιωσιμότητας Εταιριών", πράγματα τα οποία μόνος μου θα δυσκολευόμουν να κατανοήσω, απο το να κάθομαι να μαθαίνω πώς να συμπληρώνω την "Φ2", ΕΛΕΟΣ πραγματικά.

- Και για πείτε μου, όταν με το καλό ο Κ.Β.Σ. απο Σεπτέμβριο θα ακυρωθεί, τί θα γίνει με τα μαθήματα Κ.Β.Σ. των Τ.Ε.Ι.? Μήπως αντικατασταθεί απο το εγχειρίδιο του Υπ.Οικ. για το "Ε1"?

Τελικά με όλα τα παραπάνω πού είναι η "ΑΝΑΤΩΤΟΠΟΙΗΣΗ"? Γιατί εγώ δέν την βλέπω στην ζωή των φοιτητών των Τ.Ε.Ι. παρα μόνο τυπικά και στι θέμα τις πρακτικής άσκησης που είναι 6μηνη και υποχρεωτική.(μέρος μάλιστα των σπουδών τους, που σημαίνει 8-1 = 7 εξάμηνα και όχι 8).

- Η προτροπή μου φυσικά και είναι Α.Ε.Ι. για κάποιον σοβαρά σκεπτόμενο 17άρι. Είναι τυχαίο που κάθε χρόνο ο βαθμός του πρώτου επιτυχόντα στο Τει Λογιστικής Θεσ/κης και Αθήνας, είναι λίγο μικρότερος απο τα την βάση των αντίστοιχων Οικονομικών των 2 αυτών πόλεων? Γιατί ποτέ δέν υπάρχει κάποιος που να έχει τα μόρια για Α.Ε.Ι. Οικονομικό που ηθελημένα να πάει στα Τ.Ε.Ι. Λογιστικής?

- Άν όντως πιστεύατε και εσείς οι ίδιοι στην "Ανωτατοποίηση" αυτή, δέν θα βάζατε 1η επιλογή το Οικονομικό και μετά τις Λογιστικές. Σωστά?

- Μάλλον άλλοι γίναν κατ'ανάγκη φοιτητές Τει Λογιστικής και όχι τα παιδιά των Α.Ε.Ι., που τουλάχιστον ήταν κύριοι των επιλογών τους και επέλεξαν οι ίδιοι το μέλλον τους και τις προοπτικές τους.

- Γι αυτό αφήστε κατα μέρος τους κομπλεξισμούς και όταν κάποιος νέος θέλει να ενημερωθεί για το μέλλον του, αφήστε πίσω τα "πάθη" και τις "εμμονές" σας και πληροφορήστε τον σάν να ήταν το παιδί σας.

ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ:

A.E.I. =/ T.Ε.Ι.

γιατί 4(χρονια πτυχίο Α.Ε.Ι.) + 5(χρονια προϋπηρεσία) =/ 4(χρονια πτυχίο Τ.Ε.Ι.) + 3(χρόνια με κατακτήριες) + 5(χρονια προϋπηρεσία)

Υ.Γ.

Και πάλι κλά να λέτε που το Ο.Ε.Ε. δέν είναι τόσο συντηρητικό όσο το Τ.Ε.Ε. και δέν σας έχει στην ίδια μοίρα με τους μηχανικούς Τ.Ε.Ι.

Και ένα ωραίο άρθρο για τον διακριτό ρόλο Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. εδώ

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ.

Και πάλι κλά να λέτε που το Ο.Ε.Ε. δέν είναι τόσο συντηρητικό όσο το Τ.Ε.Ε. και δέν σας έχει στην ίδια μοίρα με τους μηχανικούς Τ.Ε.Ι.

Μιλάμε για απίστευτο κόμπλεξ δηλαδή.

Πολύ χειρότερο του ότι αγνοείς την πραγματικότητα, είναι ότι εκλαμβάνεις ως τέτοια τις υποκειμενικές σου εκτιμήσεις και υποθέσεις, πάνω σε ερωτήματα που απλά, συνειδητά ή ασυνείδητα, δεν αντιλαμβάνεσαι τις πραγματικές αιτίες και απαντήσεις τους.

Link to comment
Share on other sites

Guest Petropoulos Logistiko

Διαφωτιστικότατο κείμενο, πραγματικά μπράβο για το μάζεμα τόσων πολλών εννοιών σε μερικές παραγράφους ελεύθερης γραφής.

Αυτή είναι η αλήθεια της πραγματικότητας παρ'όλο που είναι λίγο τσουχτερό για κάποιους το κείμενο.

Link to comment
Share on other sites

Guest filikos

Πάντως άν ήξερα τι θα αντιμετώπιζα όταν πήγα και γράφτηκα στα τει απλώς θα ξαναέδινα εξετάσεις και θα πέρναγα στα αει και δεν θα είχα κάτι γίδια με πτυχίο αει να το παίζουν βαριά πεπόνια απο το χαρβαντ και να μην ξέρουν τί τους γίνεται.

Συγγνώμη κι όλας δεν μιλάω για όλους τους πτυχιούχους αει για να μην παρεξηγούμαι και τα πάντα.

Για αυτό αφήστε τις αιώνιες μαλακίες και κοιτάξτε τί μπορούμε να κάνουμε για αυτό το τόπο και για τα παιδιά μας ο καθένας με τις γνώσεις που έχει,την εμπειρία και τη θέση στην οποία βρίσκεται.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με ολους παραπανω. Ειναι εξαιρετικα απαραδεκτο και δεν εχει καμια επιστημονικη και εκπαιδευτικη βαση οτι οι αποφοιτοι των ΑΕΙ ειναι καλυτεροι απο τους αποφοιτους ΤΕΙ αλωστε για αυτο εβαλαν ενα εξαμηνο παραπανω μαθηματα για να γινουν ολοι το ιδιο. Επισης θεωρω οτι ειναι εξαιρετικα απαραδεκτο τα παιδια ολα που ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ στα ΙΕΚ να μην εχουν καμια τυχη σε αυτη τη ρημαδοχωρα. Γιατι κυριοι των ΑΕΙ και των ΤΕΙ τσακωνεστε για κατι που πρεπει να ειναι για ολους το ιδιο. Να βαλει το υπουργειο ενα εξαμηνακι παραπανω στα ΙΕΚ να τα κανει ΑΙΕΚ μην πω ΑΑΕΙΕΚ να γινουν το ιδιο με τα ΑΕΙ. Τι δεν καταλαβα δηλαδη καλυτεροι ειναι κατι τυποι που ειναι εκει στα ΑΕΙ και δεν ξερουν τι τους γινεται. Τι νομιζετε οτι κανουν εκει στα ΑΕΙ ολοι μερα καφεδες κυλικειο ταβλι και μην πω και τιποτα αλλο. Στα ΙΕΚ παιρνουν απουσιες και μενεις διαβαζεις πραγματικα και δινεις και εξετασεις κανεις πρακτικη κλπ κλπ . Ασε που μαθαινεις να κανεις και δηλωσεις. Να ψηφιστει νομος εφαρμοστικος που να απογορευει στους ΑΕΙ να δουλευουν καν αφου ειναι εντελως αχρηστοι να τους δωσουμε ενα μισθο μικρο δεν λεω να καθονται σε μια γωνια με τους καφεδες και τα ταβλι που εμαθαν τοσο καιρο και να μας αφησουν εμας που ξερουμε και μπορουμε να παραγουμε να κανουμε την δουλεια οπως πρεπει.

Link to comment
Share on other sites

Ο ΑΤΕΙ Ο ΑΤΕΙ......φυσικα

δεν το ηξερες εκει σε αυτο το φοβερο εξαμηνο το παραπανω τους κανουν κατι ειδικες θεωριες και ασκησεις και ερχεται ενβα πραγμα και διπλασιαζεται ..............η γνωση τους

Link to comment
Share on other sites

post-359-0-14830900-1309541379_thumb.jpg

Μάλιστα

Και αφου ρε παληκάρια το μετρήσατε για πες τε και σε μας ποιος τον έχει πιο μακρύ ?

Ο ΑΕΙ ?

Ο ΑΤΕΙ ?

Ή Ο ΑΑΙΕΚ ?

Γιάννη καλημέρα ,

το αρχέγονο πρόβλημα (όπως και η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό έκανε την κότα),

συνεχίζει να πλανάται στην ατμόσφαιρα .

Αν και δεν ξεκίνησε από τον εκκινητή του θέματος ,

αρκεί μια σπίθα για να γίνουμε μπουρλότο .

Χαίρομαι πάντα όταν επανεμφανίζεται το ερώτημα ,

γιατί σημαίνει ότι έχουμε επιλύσει όλα τα υπόλοιπα προβλήματά μας ,

και ασχολούμαστε επιτέλους με τα ουσιώδη.

Καλημέρα σας

Link to comment
Share on other sites

Guest Λογιστική Θεσσαλονικης

Παιδα ας μην κοροιδευομαστε μεταξυ μας, η ανωτατοποιηση απλα δεν υφίσταται, μετα απο 4 χρονια στο ΤΕΙ Λογιστικης Θεσσαλονικης, απειρα σεμιναρια και διαβασμα, μπορω να πω οτι το ΤΕΙ ναι μεν μου προσφερε τις βασικες αρχες για να ασχοληθω με την λογιστικη αλλα σε καμια περιπτωση δεν με εκανε ετοιμο λογιστη, μην κοροιδευομαστε και μεταξυ μας...

Άλλωστε ο τροπος διδασκαλιας στα ΤΕΙ ηταν τοσο πρακτικος που πολλες φορες νομιζες κοροιδευουν την νοημοσύνη σου, ένα τόσο πρακτικο μοντέλο διδασκαλίας σίγουρα δεν σου δίνει τα εφόδια και τα θεμέλια να εμβαθύνεις σε έρευνα και διατριβη μετά το πέρας των σπουδών σου.

Μπήκα μετά απο χίλια ζόρια σε μεταπτυχιακό σε οικονομική σχολή και πραγματικά δυσκολευόμουν υπερβολικά να παρακολουθήσω τα μαθήματα.

Όσο για την εργασιακή ισοτιμία ΤΕΙ και ΑΕΙ, αυτό δυστυχός είναι μια πικρή κουβέντα καθώς τα δικαιώματα των ΑΕΙτζίδων είναι αυστηρά καθορισμένα. Πέρσι προσπάθησα να πάρω μέρος στον διαγωνισμό για τους επιστημονικούς υπαλλήλους της ΕΛ.ΑΣ. (τους Αξιωματικούς Ειδικών Καθηκόντων δηλαδή) που είναι άτομα της Ανώτατης εκπαίδευσης όπως Οικονομολόγοι, Λογιστές, Πληροφορικάριοι κτλ. και η κοπέλα στο κέντρο πληροφοριών μου διευκρίνισε πως δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο οι κάτοχοι βασικού πτυχίου ΑΕΙ Οικονομικού με μεταπτυχιακό και όχι απλα με πτυχίο ΤΕΙ και μεταπτυχιακό στα Οικονομικά.

Απο την στιγμη που ισχύουν αυτά σαφώς και τα ΤΕΙ δέν είμαστε στην ίδια βαθμίδα με τα ΑΕΙ. Μακάρι να είχα τον χρόνο και να γύριζα πίσω και να διάβαζα τόσο ώστε να μπώ σε ΑΕΙ Οικονομικό. Αλλά δέν είναι και εύκολο. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια όσο και να προσπαθούμε να την αλλάξουμε. Με άλλα λόγια η ανωτατοποίηση των ΤΕι, ήταν απλα "άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς".

Link to comment
Share on other sites

Guest synadelfos

Αλήθειες και ψέμματα,

Ο συνάδελφος που ανέφερε την "συμβουλή" του καθηγητή του είπε την μισή αλήθεια, δεν του είπε ότι το Α-τει με το πέρας των σπουδών του άτυπα τον εξομοίωσε στην πράξη με τον κατα πολύ υποδιέστερο τίτλο αποφοίτου ΑΕΙ μη λογιστικής απόφοιτο οικονομικών-πληροφοριακών-διοικητικών-εμπορικών-τουριστικων και δημοσιογραφίας σπουδών, μιάς και οι ικανότητες του σαν φοροτέχνης όπως και το εύρος των γνώσεων που πραγματικά ίσως αποκόμισε,δεν τον έκαναν λογιστή.Οι σπουδές του περί λογιστικής τόν έκαναν καλό ταβλαδόρο, πολύ καλύτερο συνδικαλιστή, τέλειο γνώστη της νυχτερινής διασκέδασης, αλλα δεν του πρόσφερε ούτε τα βασικά στην τέχνη της λογιστικής επιστήμης.

Και οι δύο παράμετροι, οι μεν απόφοιτοι Αει με καθόλου γνώσεις λογιστικής, οι μεν εξερχόμενοι απο λογιστική σχολή με πάλι καθόλου γνώσεις λογιστικής αρχίζουν απο την ίδια αφετηρία, και καταλήγουν να γίνουν και χειρότεροι εμπειρικοί απο τους αντιπάλους, ποτέ δεν εμαθαν να διαβάζουν, θα αρχίσουν τώρα άραγε?

Το λογιστικό-φοροτεχνικό επάγγελμα δοικείτε απο φατριές , αυτές άμμεσα ή έμμεσα καταστρέψανε τα Ατει με απεριόριστα επαγγελματικά δικαιώματα τα οποία στο λογιστικό επάγγελμα ποτέ δεν τους άνηκαν ούτε τους ανήκουν, η άδεια του προστάτη του ΟΕΕ μόνο για το ντουλαπάκι τους κάνει, γιατι σαν λογιστές απότυχαν.

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΒΛΗΜΑ:

Είναι δυο οδηγοί: Ό 1ος είναι κάτοχος ενός αυτ/του μεγάλης αξίας π.χ. 100.000 ευρώ με γαντάκια στο χέρι για τον ιδρώτα και δερμάτινο σαλόνι και ο 2ος ενός απλού αυτ/του αξίας 15.000 ευρώ.

Ξεκινούν και οι δύο να διανύσουν μια απόσταση στην οποία μέσα περιλαμβάνονται ανηφόρες, κατηφόρες, χωματόδρομος, άσφαλτος, στροφές, λακκούβες....

ΕΡΩΤΗΜΑ :Ποιός από τους δύο θα διανύσει με ασφάλεια 1ος την απόσταση;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Για κάποιους κύριους με μακροσκελείς αναλύσεις επί των αυτ/των σίγουρα ο 1ος .ΛΑΘΟΣ...

Θα διανύσει 1ος και σώος την απόσταση αυτός που ξέρει να οδηγεί...Αυτός που μπορεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητες του αυτ/του .

Link to comment
Share on other sites

Guest Επισκέπτης

Συμφωνω με ολους παραπανω. Ειναι εξαιρετικα απαραδεκτο και δεν εχει καμια επιστημονικη και εκπαιδευτικη βαση οτι οι αποφοιτοι των ΑΕΙ ειναι καλυτεροι απο τους αποφοιτους ΤΕΙ αλωστε για αυτο εβαλαν ενα εξαμηνο παραπανω μαθηματα για να γινουν ολοι το ιδιο. Επισης θεωρω οτι ειναι εξαιρετικα απαραδεκτο τα παιδια ολα που ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ στα ΙΕΚ να μην εχουν καμια τυχη σε αυτη τη ρημαδοχωρα. Γιατι κυριοι των ΑΕΙ και των ΤΕΙ τσακωνεστε για κατι που πρεπει να ειναι για ολους το ιδιο. Να βαλει το υπουργειο ενα εξαμηνακι παραπανω στα ΙΕΚ να τα κανει ΑΙΕΚ μην πω ΑΑΕΙΕΚ να γινουν το ιδιο με τα ΑΕΙ. Τι δεν καταλαβα δηλαδη καλυτεροι ειναι κατι τυποι που ειναι εκει στα ΑΕΙ και δεν ξερουν τι τους γινεται. Τι νομιζετε οτι κανουν εκει στα ΑΕΙ ολοι μερα καφεδες κυλικειο ταβλι και μην πω και τιποτα αλλο. Στα ΙΕΚ παιρνουν απουσιες και μενεις διαβαζεις πραγματικα και δινεις και εξετασεις κανεις πρακτικη κλπ κλπ . Ασε που μαθαινεις να κανεις και δηλωσεις. Να ψηφιστει νομος εφαρμοστικος που να απογορευει στους ΑΕΙ να δουλευουν καν αφου ειναι εντελως αχρηστοι να τους δωσουμε ενα μισθο μικρο δεν λεω να καθονται σε μια γωνια με τους καφεδες και τα ταβλι που εμαθαν τοσο καιρο και να μας αφησουν εμας που ξερουμε και μπορουμε να παραγουμε να κανουμε την δουλεια οπως πρεπει.

Και μετά ξύπνησες.

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΒΛΗΜΑ:

Είναι δυο οδηγοί: Ό 1ος είναι κάτοχος ενός αυτ/του μεγάλης αξίας π.χ. 100.000 ευρώ με γαντάκια στο χέρι για τον ιδρώτα και δερμάτινο σαλόνι και ο 2ος ενός απλού αυτ/του αξίας 15.000 ευρώ.

Ξεκινούν και οι δύο να διανύσουν μια απόσταση στην οποία μέσα περιλαμβάνονται ανηφόρες, κατηφόρες, χωματόδρομος, άσφαλτος, στροφές, λακκούβες....

ΕΡΩΤΗΜΑ :Ποιός από τους δύο θα διανύσει με ασφάλεια 1ος την απόσταση;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Για κάποιους κύριους με μακροσκελείς αναλύσεις επί των αυτ/των σίγουρα ο 1ος .ΛΑΘΟΣ...

Θα διανύσει 1ος και σώος την απόσταση αυτός που ξέρει να οδηγεί...Αυτός που μπορεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητες του αυτ/του .

[/quote

Μετα τον Σταυρουλάκη, στον οποίο εδωσα βραβειο αριστουχου φυσικής, εισαι ο δευτερος που το κατακτάς. Αμ πως, μονον ο Αϊνσταιν θα λυνει αυτα τα προβλήματα;

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΒΛΗΜΑ:

Είναι δυο οδηγοί: Ό 1ος είναι κάτοχος ενός αυτ/του μεγάλης αξίας π.χ. 100.000 ευρώ με γαντάκια στο χέρι για τον ιδρώτα και δερμάτινο σαλόνι και ο 2ος ενός απλού αυτ/του αξίας 15.000 ευρώ.

Ξεκινούν και οι δύο να διανύσουν μια απόσταση στην οποία μέσα περιλαμβάνονται ανηφόρες, κατηφόρες, χωματόδρομος, άσφαλτος, στροφές, λακκούβες....

ΕΡΩΤΗΜΑ :Ποιός από τους δύο θα διανύσει με ασφάλεια 1ος την απόσταση;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Για κάποιους κύριους με μακροσκελείς αναλύσεις επί των αυτ/των σίγουρα ο 1ος .ΛΑΘΟΣ...

Θα διανύσει 1ος και σώος την απόσταση αυτός που ξέρει να οδηγεί...Αυτός που μπορεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητες του αυτ/του .

[/quote

Μετα τον Σταυρουλάκη, στον οποίο εδωσα βραβειο αριστουχου φυσικής, εισαι ο δευτερος που το κατακτάς. Αμ πως, μονον ο Αϊνσταιν θα λυνει αυτα τα προβλήματα;

Ευχαριστώ πολύ, πότε ορκίζομαι να πάρω το πτυχίο;

Κακά τα ψέματα, πτυχίο ΑΕΙ - ΤΕΙ δεν είναι ισοδύναμα.Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι μόνο και μόνο η κατοχή ενός πτυχίου ΑΕΙ σου ανοίγει τις πόρτες για σταδιοδρομία.Πολύ περισσότερο όταν κάποιος κάτοχος πτυχίου περηφανεύεται για αυτό και όχι για τις γνώσεις που διαθέτει.

Πολλοί το θεωρούν επιτυχία να περάσεις σε Α.Ε.Ι. και αποτυχία αν περάσεις σε Τ.Ε.Ι. .

Δεν είναι έτσι. Όταν βγείς στην πιάτσα τι θα κάνεις; Εκεί είναι η ουσία.

Το να περάσεις σε Α.Ε.Ι. δεν είναι ικανότητα. Είναι το πόσο προσηλωμένος στο διάβασμα είσαι την χρονιά που δίνεις εξετάσεις εισαγωγής.

Ξέρετε πόσα παιδιά, όχι όλα, αν τα πάρεις από μια σχολή Α.Ε.Ι. και τα βγάλεις στον δρόμο δεν θα μπορέσουν να επιβιώσουν;

Δεν φταίνε αυτά, φταίνε οι γονείς που τα πιέζουν να περάσουν σε σχολή (Α.Ε.Ι.)χωρίς όμως να τους έχουν δώσει άλλα φόντα για την αντιμετώπιση της ζωής.

Καλό Σαββατοκύριακο.

Υ.Γ. Ήμουν κάτοχος Λογιστικής Τ.Ε.Ι. και μετά το πτυχίο (Α.Ε.Ι.)που μου έδωσε ο epimenidis θα μπορώ να βγω και εγώ στην κοινωνία με καμάρι και όχι να ντρέπομαι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Φοιτήτρια

Επιπροσθέτως με πτυχίο Τ.Ε.Ι. Λογιστικής δεν μπορείς να εγγραφείς στο Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών... Είμαι για ένα ολόκληρο έτος στη Σχολή και προσφάτως το ανακάλυψα μόνη μου...! Μόνο οι πτυχιούχοι Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων έχουν το δικαίωμα να ενταχθούν στο σώμα, παρά το γεγονός ότι τα Τ.Ε.Ι.είναι πλέον Α.Τ.Ε.Ι !!! Και τώρα τι? Πάει και το 10%!!! Άρα, η μόνη λύση είναι οι κατατακτήριες εξετάσεις σε κάποιο Α.Ε.Ι, αφού πάρω πρώτα το "άχρηστο" πτυχίο...

Link to comment
Share on other sites

Guest episkeptis

Επιπροσθέτως με πτυχίο Τ.Ε.Ι. Λογιστικής δεν μπορείς να εγγραφείς στο Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών... Είμαι για ένα ολόκληρο έτος στη Σχολή και προσφάτως το ανακάλυψα μόνη μου...! Μόνο οι πτυχιούχοι Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων έχουν το δικαίωμα να ενταχθούν στο σώμα, παρά το γεγονός ότι τα Τ.Ε.Ι.είναι πλέον Α.Τ.Ε.Ι !!! Και τώρα τι? Πάει και το 10%!!! Άρα, η μόνη λύση είναι οι κατατακτήριες εξετάσεις σε κάποιο Α.Ε.Ι, αφού πάρω πρώτα το "άχρηστο" πτυχίο...

Εδώ νομίζω ότι κάνεις λαθος. Πλέον οι πτυχιούχοι ΤΕΙ μπορούν να εγγραφούν στο ΣΟΛ. Υπάρχει σε νόμο του Παπαθανασίου απο το 2009...

Link to comment
Share on other sites

Εδώ νομίζω ότι κάνεις λαθος. Πλέον οι πτυχιούχοι ΤΕΙ μπορούν να εγγραφούν στο ΣΟΛ. Υπάρχει σε νόμο του Παπαθανασίου απο το 2009...

Το θεμα ειναι πως σημερα μπορεις απλα με απολυτηριο λυκειου να ακολουθησεις αυτο το επαγγελμα!!!!!! Το πως ειναι αλλο θεμα... Σιγουρα καποιος με πολυ διαβασμα (αφου δεν θα εχει ουτε στοιχειωδεις γνωσεις που σου δινει μια σχολη (αει-τει), να περασει ολα τα μαθηματα του ιεσοελ και να τα καταφερει).

Παντως θυμαμαι οταν ξεκινησα σε εταιρια ορκωτων το 2005 την εργασια μου, και με εγραψαν στο ιεσοελ, υπηρχε ενα παιδι στα μαθηματα το οποιο ειχε τελειωσει τει λογιστικης αλλα ειχε ακολουθησει ενα προγραμμα μικρο των 6-7 μαθηματων στο καποδιστριακο (αν δεν κανω λαθος) και μετα απο αυτο μπορεσε να μπει στο επαγγελμα και στο ιεσοελ.

Παντως τωρα ισχυει το απολυτηριο λυκειου....

Link to comment
Share on other sites

Επιπροσθέτως με πτυχίο Τ.Ε.Ι. Λογιστικής δεν μπορείς να εγγραφείς στο Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών... Είμαι για ένα ολόκληρο έτος στη Σχολή και προσφάτως το ανακάλυψα μόνη μου...! Μόνο οι πτυχιούχοι Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων έχουν το δικαίωμα να ενταχθούν στο σώμα, παρά το γεγονός ότι τα Τ.Ε.Ι.είναι πλέον Α.Τ.Ε.Ι !!! Και τώρα τι? Πάει και το 10%!!! Άρα, η μόνη λύση είναι οι κατατακτήριες εξετάσεις σε κάποιο Α.Ε.Ι, αφού πάρω πρώτα το "άχρηστο" πτυχίο...

1. Την αξία του πτυχίου μας τη δίνουμε οι ίδιοι... αν αποκαλείς άχρηστο το πτυχίο σου, τότε μάλλον άχρηστη είσαι εσύ που το απαξιώνεις... Να ξέρεις πάντως ότι υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες απόφοιτοι ΤΕΙ που αγωνίζονται καθημερινά, έχουν καταφέρει να καταξιωθούν στην αγορά και διατηρούν μεγάλα λογιστικά γραφεία, με υπαλλήλους απόφοιτους των ΑΕΙ... Και ας μην μπορούν να γίνουν ορκωτοί λογιστές....

2. Το ότι παίρνεις ένα πτυχίο, δεν πάει να πει ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα... Έχεις αρκετές επιλογές από κει και πέρα, εκτός από ορκωτός λογιστής... Από το να πας σε λογιστικό γραφείο, να ανοίξεις δικό σου, να πας σε λογιστήριο εταιρίας κτλ κτλ κτλ....

3. Αν το όνειρό σου ήταν να περάσεις ορκωτή λογίστρια, θα έπρεπε να το είχες ψάξει καλύτερα, προκειμένου να βάλεις στόχο σου ΑΕΙ...

Όλα αυτά αν ισχύει αυτό που λες.... Διότι, το ΠΔ226/92 ορίζει ως προϋπόθεση να είναι

β) Είναι κάτοχος πτυχίου οικονομικών, εμπορικών ή βιομηχανικών σπουδών ανωτάτου εκπαιδευτικού ιδρύματος της ημεδαπής ή ισοτίμου της αλλοδαπής.

Δεν γράφει ΑΕΙ συγκεκριμένα...

Εκτός αυτού, υπάρχει και ο Ν.3693/2008 άρθρο 44 που ορίζει ότι το ΣΟΕΛ πρέπει να προσαρμόσει το καταστατικό βάσει του 3693, ο οποίος προβλέπει ότι νόμιμος ελεγκτής μπορεί να είναι απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευης....

Link to comment
Share on other sites

Guest Μάνθος

1. Την αξία του πτυχίου μας τη δίνουμε οι ίδιοι... αν αποκαλείς άχρηστο το πτυχίο σου, τότε μάλλον άχρηστη είσαι εσύ που το απαξιώνεις... Να ξέρεις πάντως ότι υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες απόφοιτοι ΤΕΙ που αγωνίζονται καθημερινά, έχουν καταφέρει να καταξιωθούν στην αγορά και διατηρούν μεγάλα λογιστικά γραφεία, με υπαλλήλους απόφοιτους των ΑΕΙ... Και ας μην μπορούν να γίνουν ορκωτοί λογιστές....

2. Το ότι παίρνεις ένα πτυχίο, δεν πάει να πει ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα... Έχεις αρκετές επιλογές από κει και πέρα, εκτός από ορκωτός λογιστής... Από το να πας σε λογιστικό γραφείο, να ανοίξεις δικό σου, να πας σε λογιστήριο εταιρίας κτλ κτλ κτλ....

3. Αν το όνειρό σου ήταν να περάσεις ορκωτή λογίστρια, θα έπρεπε να το είχες ψάξει καλύτερα, προκειμένου να βάλεις στόχο σου ΑΕΙ...

Όλα αυτά αν ισχύει αυτό που λες.... Διότι, το ΠΔ226/92 ορίζει ως προϋπόθεση να είναι

Δεν γράφει ΑΕΙ συγκεκριμένα...

Εκτός αυτού, υπάρχει και ο Ν.3693/2008 άρθρο 44 που ορίζει ότι το ΣΟΕΛ πρέπει να προσαρμόσει το καταστατικό βάσει του 3693, ο οποίος προβλέπει ότι νόμιμος ελεγκτής μπορεί να είναι απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευης....

Link to comment
Share on other sites

Guest Μάνθος

Θα ήθελα να ενημερώσω ότι το site του www.iesoel.gr αναφέρει στην κατηγορία "συχνές ερωτήσεις" ότι απόφοιτοι ΤΕΙ Λογιστικής

γίνονται δεκτοί στο μεταπτυχιακό του.Γιατί δεν το κοιτάτε;

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΟΙ ,

Τα Α.Τ.Ε.Ι πρωην Τ.Ε.Ι και ας μιλήσουμε συγκεκριμένα γα το τμήμα λογιστικής που μας ενδιαφέρει μετα την υπογραφή του Π.Δ για την ανωτατοποιηση τους το 2001 , εχουν αναπροσαρμόσει το πρόγραμμα σπουδών τους και η φοίτησης πλέον είναι τετραετής.

Είναι πλέον ισότιμα με τα Α.Ε.Ι και αναγνωρίζονται πλεον τα μεταπτυχικά με βασικό τιτλο σπουδών το Α.Τ.Ε.Ι λογιστικής.

Ο φοιτητής του Α.Τ.Ε.Ι μπορεί να κάνει κατάξη σε Α.Ε.Ι όπως και οι υπόλοιποι Φοιτητές των Α.Τ.Ε.Ι.

Φυσικά κατάταξη δεν θα κάνει σε τμήμα λογιστικής (γιατι τοτε μιλαμε για ισοτιμία τίτλου) αλλα σε καποιο άλλο τμήμα π.χ χρηματοοικονομικά , οικονομικά κ.λ.π για να εχει μεγαλύτερο και ευρύτερο πεδίο γνώσεων.

Σημειωτέον οτι στα Α.Τ.Ε.Ι λογιστικής διδάσκονται μεταξυ αλλων & Λογιστική Ι,Λογιστική ΙΙ , Λογιστικο σχεδιο Ι , Λογιστικο σχεδιο ΙΙ , λογιστικη εταιρειων, Αναλυση ισολογισμου , ΦΠΑ , Ελεγκτικη , Μετατροπες -συγχωνευσεις , Φορολογια αμεσων -εμμεσων φορων , Βιομηχνικος λογισμος , κοστολογηση, προτυπο κοστος , Εργαστηρια Α , Β , Γ κατηγοριας με μηχανογραφηση κ.αλλα δηλαδή ολόκληρο το φασμα λογιστικών εργασιων Μισθωτου ή ελευθερου επαγγελματια λογιστη.

Μπορουν να συγκριθουν οι λογιστικες γνωσεις του Α.Τ.Ε.Ι με του Α.Ε.Ι.;;;;;;;;

Οι περισοτεροι οικονομολογοι εξασκουν το επαγγελμα του λογιστή ενω στις οικονομικες σχολές εχουν κανει ενα ή δυο εξαμηνα γενικη λογιστικη και ολα τα υπολοιπα μαθηματα ειναι οικονομια , mikro I, mikro II, Οικονομετρια ,Διεθνες Εμποριο κ.α , πως μπορούν λοιπον να εξασκησουν το λογιστικο επαγγελμα ;;;;;;;;;;;;;.

Τελος θελω να τονίσω οτι ειμαι πτυχιουχος Α.Τ.Ε.Ι λογιστικής και Οικονομικου Πανεπιστημιου.

<span style='`font-size`:25pt;`line-height`:100%'>Με το πτυχιο Λογιστικής ειμαι λογιστης και με το πτυχίο του Οικονομικου είμαι Οικονομολόγος.</span>

αν δεν ισχυει αυτο τοτε ας εξασκήσουμε και το Δικηγορικο επάγγελμα επειδή εχουμε διδαχθεί εργατικο ή αστικό ή συνταγματικό δίκαιο :D .

Gianis

Με το πτυχιου του οικονομικού είσαι και λογιστής....κακώς κατ εμέν(προσωπική μου άποψη πάντα)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...