Jump to content

Περί τηλεφωνικής εξυπηρέτησης απτο Υπουργείο


Recommended Posts

Μου έθεσε ο πελάτης ενός πελάτη μου ένα χ δίλλημα, οπότε χρειάστηκα μια ψ βοήθεια. Ρωτάω τη συνάδελφο στο γραφείο "ρε συ, που να πάρω για να ρωτήσω" (εννοώντας ποιό τμήμα ή ποιόν γνωστό ελεγκτή) και μου πετάει την ιδέα "γιατί δεν παίρνεις το Υπουργείο".... Όπερ και εγένετο.... και έχω μείνει -άκας. Μίλησα με άνθρωπο... Και με κατανόηση και με διάθεση να εξυπηρετήσει... Και την έχω τη συνάδελφο τώρα από δίπλα να χαμογελάει (διατεινόμενη προφανώς ότι αυτό είναι και το νορμάλ όταν επικοινωνείς με το Υπουργείο)...

Απλώς. Χάρηκα και ήθελα να το μοιραστώ :lol: δεν είναι κακό αυτό, έτσι? :lol:

Link to post
Share on other sites

γιατι να λεμε μονο τα ασχημα?

Πολλες φορες εχουμε πει απο εδω για τη ΓΓΠΣ για το ποσο εξυπηρετικοι και προθυμοι ειναι οι ανθρωποι της.

Παντου υπαρχουν εξυπηρετικοι και ανοιχτομυαλοι υπαλληλοι.

Χανονται ομως ...

Μηπως θα επρεπε να τους αναδεικνυουμε και να τους επιβραβευουμε με καποιο τροπο ?

(να τους αναφερουμε ονομαστικα?)

Link to post
Share on other sites
Μου έθεσε ο πελάτης ενός πελάτη μου ένα χ δίλλημα, οπότε χρειάστηκα μια ψ βοήθεια. Ρωτάω τη συνάδελφο στο γραφείο "ρε συ, που να πάρω για να ρωτήσω" (εννοώντας ποιό τμήμα ή ποιόν γνωστό ελεγκτή) και μου πετάει την ιδέα "γιατί δεν παίρνεις το Υπουργείο".... Όπερ και εγένετο.... και έχω μείνει -άκας. Μίλησα με άνθρωπο... Και με κατανόηση και με διάθεση να εξυπηρετήσει... Και την έχω τη συνάδελφο τώρα από δίπλα να χαμογελάει (διατεινόμενη προφανώς ότι αυτό είναι και το νορμάλ όταν επικοινωνείς με το Υπουργείο)...

Απλώς. Χάρηκα και ήθελα να το μοιραστώ B) δεν είναι κακό αυτό, έτσι? :rolleyes:

Αγαπητέ συνάδελφε,έκανες πολύ καλά που ανάφερες το περιστατικό και έτσι πρέπει να γίνεται,διότι

δεν μπορεί πάντοτε να μιζεριάζουμε.Όπως έγραψε όμως και η Χρύσα την διαπίστωση αυτή για τους

συνάδελφους που εργάζονται στο ΥΠ.ΟΙΚ την έχουμε κάνει από καιρό και έχουμε δώσει τα συγχαρη-

τήριά μας.

Άλλο ένα μπράβο λοιπόν,γιατί όντως τους αξίζει.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Μολις επικοινωνησα, για πολλοστη φορα με την ΓΓΠΣ και εξυπηρετηθηκα αμεσα.

Δεν θα βαρεθω να το λεω και ας βαρεθουν να με ακουνε.

Μεχρι και η καλημερα που σου λενε, εχει αλλο χρωμα.

Δεν ξερω τι συμβαινει εκει ...

Να ναι τα κριτηρια με τα οποια επιλεγονται οι υπαλληλοι ..να ναι οι προισταμενοι ...

Μπραβο τους, γιατι δινουν μια ανθρωπινη νοτα στην επικοινωνια, σε αντιθεση με ο,τι αντιμετωπιζουμε ειδικα τωρα με την παραλαβη των δηλωσεων.

Το χειροτερο δεν ειναι που δεν σηκωνουν μερικοι κεφαλι, να ανταποκριθουν στο χαμογελο και στην καλημερα που τους προσφερεις, αλλα νιωθοντας την υποχρεωση, τους βγαινει ενα μουγγανιτο, που σε κανει να αναρωτιεσαι αν αυτη ειναι η μητρικη τους γλωσσα. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με όλα τα παραπάνω λεγόμενα. Είχα και εγώ προσωπικά μία περίπτωση, όπου, η επικοινωνία μου με την ΓΓΠΣ ήταν αριστη!

Ο υπάλληλος με τον οποίον είχα μιλήσει, δεν γνώριζε την απάντηση, μίλησε με την προϊσταμένη του, η οποία και μου τηλεφώνησε την ίδια μέρα για να λύσουμε το πρόβλημα που είχε προκύψει.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...