Jump to content

Απόδειξη Επιστροφής αντί Πιστωτικού Τιμολογίου


Recommended Posts

Κατα την επιστροφή από Πελάτη Χονδρικής (ΑΕ) κόπηκε Απόδειξη Επιστροφής αντί Πιστωτικού Τιμολογίου. Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος, κατά την γνώμη σας, διόρθωσης της πράξης ;

Link to comment
Share on other sites

Κατα την επιστροφή από Πελάτη Χονδρικής (ΑΕ) κόπηκε Απόδειξη Επιστροφής αντί Πιστωτικού Τιμολογίου. Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος, κατά την γνώμη σας, διόρθωσης της πράξης ;

Ερώτηση 31η: Πώς αντιμετωπίζεται η διαπίστωση λάθους σε εκδοθέν και σημανθέν Τιμολόγιο(απλό ή συνενωμένο με Δελτίο Αποστολής);

Απάντηση: Εφόσον η διαπίστωση του λάθους γίνει πριν γίνει χρήση του στοιχείου, τότε γίνονται ενέργειες αντίστοιχες με αυτές της περίπτωσης μη ολοκλήρωσης της φυσικής έκδοσης εκτύπωσης σημανθέντος παραστατικού λόγω τεχνικού προβλήματος. Δηλαδή εκδίδεται Ακυρωτικό (καταντιστοιχία του «Ειδικού Ακυρωτικού») και το οποίο, σαυτή την περίπτωση λειτουργεί «διορθωτικά». Κατόπιν εκδίδεται το διορθωμένο Τιμολόγιο. Σημειώνεται ότι τόσο το Ακυρωτικό όσο και το επανεκδοθέν Τιμολόγιο θα πρέπει να σημανθούν από την ΕΑΦΔΣΣ με ιδιαίτερη ξεχωριστή σε κάθε περίπτωση Συμβολοσειρά Σήμανσης.

Εάν η διαπίστωση του λάθους γίνει αφού γίνει χρήση του στοιχείου, τότε υποχρεωτικά η διόρθωσή του, ανεξάρτητα για το εάν αφορά λεκτικές διορθώσεις ή ποσότητες, θα πρέπει να γίνει με την έκδοση Πιστωτικού. Στην περίπτωση που η διόρθωση δεν αφορά ποσότητες, αλλά διόρθωση λεκτικών (πχ διεύθυνση, ΑΦΜ, κλπ) τότε το Πιστωτικό λειτουργεί «διορθωτικά» ως προς τα λεκτικά αυτά. Φυσικά το Πιστωτικό σημαίνεται ιδιαιτέρως.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...